pixelg
Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

majner

majner

Ostatnie 10 wpisów
Dzięki za odpowiedź.
Czyli będąc na liście maklerów KNF nie wykonując zawodu mogę inwestować bez jakichkolwiek ograniczeń jak przeciętny inwestor?
A jak to jest z wpisaniem na listę maklerów knf-u. Załóżmy, że zostaje wpisany na listę wiosną tego roku ale mam jeszcze parę lat studiów. Czy takie uprawnienia nie wygasają po pewnym czasie gdy tego zawodu się nie wykonuje?

Jestem studentem i chcę podejść do egzaminu na maklera papierów wartościowych jednak pracę w tym zawodzie chce podjąć dopiero po studiach. W związku z tym mam pytanie czy zdanie egzaminu bez podjęcia pracy w tym zawodzie utrudni mi inwestycje na moim prywatnym rachunku inwestycyjnym głównie chodzi mi o regulamin etyki maklerów mówiący 1. Zlecenia składane przez maklerów i doradców, dotyczące transakcji na ich rachunkach własnych, powinny być potwierdzone pisemnie. Czy zdając egzamin bez podjęci pracy jako makler staję się automatycznie MPW i automatycznie podlegam pod regulamin MPW i DI?

Chciałbym zdać egzamin na maklera i mam pytanie dotyczące rachunku. Czy po zdaniu takiego egzminu nie pracując jako makler obowiązują mnie i mój rachunek takie same przepisy jakie dotyczą mpw wykonujących zawód i ich rachunków? np. co do 34 paragrafu kodeksu etyki maklerów(1. Zlecenia składane przez maklerów i doradców, dotyczące transakcji na ich rachunkach własnych, powinny być potwierdzone pisemnie) jak wygląda takie pisemne potwierdzenie transakcji?

Informacje
Stopień: Ostrożny
Ostatnia wizyta: 2 listopada 2011 10:25:29
Liczba wpisów: 3
[0,00% wszystkich postów / 0,00 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.