PARTNER SERWISU
jeraxyel
drsh1

drsh1

Ostatnie 10 wpisów
czy ktoś mógłby jakiegoś tutoriala wrzucić jak wypełnić krok po kroku ten wniosek na zgłoszenie wierzytelności - skan najlepiej wypełnionego wniosku na jedną obligację?

myślę że taki wzór można by umieścić w przyklejonym wątku na poziomie forum obligacji catalyst

myślę że wielu osobom zaoszczędziłoby to sporo czasu

hej, może to głupie pytanie ale skąd bierzecie do analizy wartość odsetek od długu?

w finansowych przepływach pieniężnych CFI jest pozycja "odsetki zapłacone" - to to?

z kolei w CFO jest pozycja "koszty finansowe" która dalej jest rozbita na "odsetki i prowizje od kredytów", "odsetki i prowizje od innych zobowiązań finansowych" i "pozostałe" itd

np na tym raporcie

www.abcdata.com.pl/files/repor...

witam, jestem początkujący na polu analizy fundamentalnej. podpowiedzcie jedną rzecz: skąd najprościej brać wiarygodne dane finansowe spółek, w przystępnej formie (pliki excela xls csv)?

chciałem zrobić prostą analizę banków i ze zdumieniem zauważam iż na stronach zamieszczone są co prawda gotowe pliki xls z wynikami ale jest tam mnóstwo błędów - wartości nijak mają się do tych które widnieją w raportach (np. alior bank)

ponadto mam pytanie - czy to norma iż sprawozdania roczne (późniejsze) zawierają inne dane niż wcześniejsze raporty kwartalne? w wielu przypadkach się z tym spotkałem - rozumiem dane są korygowane - czy w takim razie należy trzymać się raportów rocznych i uznać że zawierają dane najbardziej miarodajne?

czyli uzyskaliby "kilkanaście milionów" ze sprzedaży Marino

no niedobrze to wygląda.

cały czas myślę, że GNT0313 zdołają wykupić, a potem może być marnie

tak, dzisiaj pierwszy dzień można kupić bez odsetek

21 marca raport roczny może wszystko zmienić :)

anty_teresa napisał(a):
drsh1 napisał(a):
no i co? przyklepią emisję po 1pln na łącznie 6 mln i spłacą pierwsze obligi w marcu. tak myślę.
a co dalej?