czy ktoś mógłby jakiegoś tutoriala wrzucić jak wypełnić krok po kroku ten wniosek na zgłoszenie wierzytelności - skan najlepiej wypełnionego wniosku na jedną obligację?
myślę że taki wzór można by umieścić w przyklejonym wątku na poziomie forum obligacji catalyst
myślę że wielu osobom zaoszczędziłoby to sporo czasu
|
|
hej, może to głupie pytanie ale skąd bierzecie do analizy wartość odsetek od długu? w finansowych przepływach pieniężnych CFI jest pozycja "odsetki zapłacone" - to to? z kolei w CFO jest pozycja "koszty finansowe" która dalej jest rozbita na "odsetki i prowizje od kredytów", "odsetki i prowizje od innych zobowiązań finansowych" i "pozostałe" itd np na tym raporcie www.abcdata.com.pl/files/repor...
|
|
witam, jestem początkujący na polu analizy fundamentalnej. podpowiedzcie jedną rzecz: skąd najprościej brać wiarygodne dane finansowe spółek, w przystępnej formie (pliki excela xls csv)?
chciałem zrobić prostą analizę banków i ze zdumieniem zauważam iż na stronach zamieszczone są co prawda gotowe pliki xls z wynikami ale jest tam mnóstwo błędów - wartości nijak mają się do tych które widnieją w raportach (np. alior bank)
ponadto mam pytanie - czy to norma iż sprawozdania roczne (późniejsze) zawierają inne dane niż wcześniejsze raporty kwartalne? w wielu przypadkach się z tym spotkałem - rozumiem dane są korygowane - czy w takim razie należy trzymać się raportów rocznych i uznać że zawierają dane najbardziej miarodajne?
|
|
czyli uzyskaliby "kilkanaście milionów" ze sprzedaży Marino
no niedobrze to wygląda.
cały czas myślę, że GNT0313 zdołają wykupić, a potem może być marnie
|
|
tak, dzisiaj pierwszy dzień można kupić bez odsetek
|
|
21 marca raport roczny może wszystko zmienić :)
|
|
anty_teresa napisał(a):drsh1 napisał(a):no i co? przyklepią emisję po 1pln na łącznie 6 mln i spłacą pierwsze obligi w marcu. tak myślę. a co dalej?