lcviuhzm
Advertisement
PARTNER SERWISU
lypvshjn
dominik1

dominik1

Ostatnie 10 wpisów
QubicGames, stał się rodzimym ekspertem, jeśli chodzi o zarabianie na japońskiej platformie. Dotychczas wydał na Switcha ponad 20 gier, sprzedając ponad 1 200 000 !!! egzemplarzy


fuzionreviews.wixsite.com/fuzi...

9/10
wycena analityków 185 zł zakładała sprzedaż 100 000 Car Mechanica do końca 2019 na wszystkich konsolach - wynik ten przekroczony zostanie po pierwszych kilku dniach !!!
www.microsoft.com/en-us/store/...

Awans na 6 miesce !!!
Podsumowanie


Nie wiedząc, czego można oczekiwać od gry typu Car Mechanic Simulator, byłem mile zaskoczony, że to jedna z lepszych gier symulacyjnych, nie tylko dlatego, że jest fajna, ale także dlatego, że oferuje wgląd w świat mechaniki w formie ultra realistycznej i szczegółowej rozgrywki. Wydajność idzie w parze z rozgrywką, ponieważ jest stabilna, zarówno pod względem szybkości odtwarzania klatek, jak i liczby błędów - parowanie z grafiką bardzo dobrze wyglądającą w grze symulacyjnej daje spektakularne wrażenia. Możliwość przetestowania mojego nowo naprawionego i spersonalizowanego samochodu na torze wyścigowym lub testowym jest bardzo fajną funkcją, ale służy również jako przypomnienie, że część „napraw, zamień i dostosuj” gry jest o wiele ważniejsza ze względu na to, jak szorstki może czasami wyglądać i czuć. Ogólnie Gra jest wspaniała, a ilość szczegółów jest niesamowita. Niektórzy mogą pomyśleć, że rozgrywka jest nudna, ale mogę zagwarantować, że nie jest tak w żaden sposób, ponieważ jest ona dynamiczna i zróżnicowana. . Miałem w tym mnóstwo zabawy i mogę grę polecić każdemu fanowi samochodów, tym bardziej, że jest to spełnienie marzeń entuzjastów samochodów.

Przypomnę może kilka ważnych informacji z bieżącego kwartału:
- bardzo dobra sprzedaż nowych gier Uboata - 104k, Gardena 92k, Cookinga 118k -
- wishlista outstanding - ok. 5,2mln -
- wejście na rynek chiński z HF, CMS, UFS i Woodzone
- w dalszym ciągu bardzo dobra sprzedaż HF - 923k, CMS2018 - 881k, Thief 275k
- ponad 100 procent lepsze wyniki za Q1 w stosunku do średniej prognozy analityków
- 68 gier na globalnej wishliście i 133 gry w produkcji na Steama
- dywidenda 2,49 zł (przypominam, iż w przyszłym roku dopiero będzie wypłacona dywidenda za HF z 2018r. i wtedy może to być nawet poziom powyżej 10 zł, ale za wcześnie aby to szacować dokładnie)
- dobra sprzedaż Uboota planszówki
- coraz lepsza monetyzacja gier na androidzie, szczególnie CMSa
- bardzo udana premiera CMS na konsole
- ogromna ilość premier nowych gier na switcha
- powstawanie nowych zespołów itd. itp.

najwięcej stracą takie spółki jak nasz CDRED i 11 BIT bo są najpłynniejsze najwięcej zyska PLAYWAY bo ma znakomite premiery co kilka dni generujące olbrzymie ilości świeżej gotówki a koszty produkcji ma mikroskopijne

JEST RAPORT POSPRZEDAŻOWY OCZEKIWANIA WOBEC GRY ZOSTAŁY WIELKOROTNIE PRZEKROCZONE KOSZTY PRODUKCJI ZWRÓCIŁY SIĘ W 1 GODZINĘ !!!

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 20 / 2019
Data sporządzenia: 2019-05-03
Skrócona nazwa emitenta
PLAYWAY S.A.
Temat
Popremierowy raport sprzedażowy dot. gry UBOAT
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd PLAYWAY S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) informuje, że gra UBOAT („Gra”), która miała swoją premierę na platformie STEAM w dniu 30.04.2019 r. o godz. 17.00 czasu polskiego (w formule wczesnego dostępu) po 72 godzinach została sprzedana w ilości ponad 53 000 sztuk w kanałach online, a kanały detaliczne i Kickstarter odnotowały ponad 3 700 aktywacji.

UBOAT to gra należąca do PlayWay S.A. i wykonana przez wewnętrzny zespół Spółki Deep Water Studio.
Łączny udział w zysku netto ze sprzedaży Gry dla zespołu nie przekracza 12%.

Pełne koszta produkcji i marketingu Gry zostały pokryte w części poprzez kampanię Kickstarter i sprzedaż modułu wody „PlayWay Water System” w sklepie Unity - a w całości zostały odrobione w pierwszej godzinie sprzedaży w sklepie STEAM.

Największym rynkiem sprzedaży dla Gry są Niemcy, a dalej Stany Zjednoczone, Rosja i Chiny.

Obecnie trwają prace nad rozwojem Gry oraz planowaniem kolejnych dodatków i usprawnień. Przejście Gry z fazy wczesnego dostępu do wersji pełnej planowane jest na 2020 r. W planach jest także wydanie Gry w wersji mobilnej oraz na konsole.

z głównej strony podłogi :
PlayWay drożeje po udanej premierze gry „Uboat”:
Zeszłoroczne wyniki PlayWaya były rekordowe. Wiele wskazuje, że tegoroczne będą jeszcze lepsze. Spółka ma zdywersyfikowany portfel gier – tworzą je studia, z którymi jest związana kapitałowo, a sama jest de facto wydawcą. Taki model biznesowy zapewnia jej stosunkowo duże bezpieczeństwo i stabilność wyników. Zarząd rekomenduje, żeby z zysku za 2018 r. spółka wypłaciła 16,4 mln zł dywidendy, co daje 2,49 zł na akcję. Spółka analizuje też możliwość wypłaty zaliczki na poczet dywidendy z zysku za 2019 r.

Informacje
Stopień: Ostrożny
Dołączył: 21 lipca 2015
Ostatnia wizyta: 9 sierpnia 2019 05:35:34
Liczba wpisów: 8
[0,00% wszystkich postów / 0,00 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,232 sek.

aezchyrl
zvbhplzh
kspmzslm
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
oumgfqzh
kuackynv
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat