Temat:
QUBICGMS
QubicGames, stał się rodzimym ekspertem, jeśli chodzi o zarabianie na japońskiej platformie. Dotychczas wydał na Switcha ponad 20 gier, sprzedając ponad 1 200 000 !!! egzemplarzy
|
|
Temat:
PLAYWAY
fuzionreviews.wixsite.com/fuzi... 9/10 wycena analityków 185 zł zakładała sprzedaż 100 000 Car Mechanica do końca 2019 na wszystkich konsolach - wynik ten przekroczony zostanie po pierwszych kilku dniach !!! www.microsoft.com/en-us/store/...Awans na 6 miesce !!! Podsumowanie Nie wiedząc, czego można oczekiwać od gry typu Car Mechanic Simulator, byłem mile zaskoczony, że to jedna z lepszych gier symulacyjnych, nie tylko dlatego, że jest fajna, ale także dlatego, że oferuje wgląd w świat mechaniki w formie ultra realistycznej i szczegółowej rozgrywki. Wydajność idzie w parze z rozgrywką, ponieważ jest stabilna, zarówno pod względem szybkości odtwarzania klatek, jak i liczby błędów - parowanie z grafiką bardzo dobrze wyglądającą w grze symulacyjnej daje spektakularne wrażenia. Możliwość przetestowania mojego nowo naprawionego i spersonalizowanego samochodu na torze wyścigowym lub testowym jest bardzo fajną funkcją, ale służy również jako przypomnienie, że część „napraw, zamień i dostosuj” gry jest o wiele ważniejsza ze względu na to, jak szorstki może czasami wyglądać i czuć. Ogólnie Gra jest wspaniała, a ilość szczegółów jest niesamowita. Niektórzy mogą pomyśleć, że rozgrywka jest nudna, ale mogę zagwarantować, że nie jest tak w żaden sposób, ponieważ jest ona dynamiczna i zróżnicowana. . Miałem w tym mnóstwo zabawy i mogę grę polecić każdemu fanowi samochodów, tym bardziej, że jest to spełnienie marzeń entuzjastów samochodów.
|
|
Temat:
PLAYWAY
Przypomnę może kilka ważnych informacji z bieżącego kwartału: - bardzo dobra sprzedaż nowych gier Uboata - 104k, Gardena 92k, Cookinga 118k - - wishlista outstanding - ok. 5,2mln - - wejście na rynek chiński z HF, CMS, UFS i Woodzone - w dalszym ciągu bardzo dobra sprzedaż HF - 923k, CMS2018 - 881k, Thief 275k - ponad 100 procent lepsze wyniki za Q1 w stosunku do średniej prognozy analityków - 68 gier na globalnej wishliście i 133 gry w produkcji na Steama - dywidenda 2,49 zł (przypominam, iż w przyszłym roku dopiero będzie wypłacona dywidenda za HF z 2018r. i wtedy może to być nawet poziom powyżej 10 zł, ale za wcześnie aby to szacować dokładnie) - dobra sprzedaż Uboota planszówki - coraz lepsza monetyzacja gier na androidzie, szczególnie CMSa - bardzo udana premiera CMS na konsole - ogromna ilość premier nowych gier na switcha - powstawanie nowych zespołów itd. itp.
|
|
Temat:
PLAYWAY
najwięcej stracą takie spółki jak nasz CDRED i 11 BIT bo są najpłynniejsze najwięcej zyska PLAYWAY bo ma znakomite premiery co kilka dni generujące olbrzymie ilości świeżej gotówki a koszty produkcji ma mikroskopijne
|
|
Temat:
PLAYWAY
JEST RAPORT POSPRZEDAŻOWY OCZEKIWANIA WOBEC GRY ZOSTAŁY WIELKOROTNIE PRZEKROCZONE KOSZTY PRODUKCJI ZWRÓCIŁY SIĘ W 1 GODZINĘ !!!
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO Raport bieżący nr 20 / 2019 Data sporządzenia: 2019-05-03 Skrócona nazwa emitenta PLAYWAY S.A. Temat Popremierowy raport sprzedażowy dot. gry UBOAT Podstawa prawna Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. Treść raportu: Zarząd PLAYWAY S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) informuje, że gra UBOAT („Gra”), która miała swoją premierę na platformie STEAM w dniu 30.04.2019 r. o godz. 17.00 czasu polskiego (w formule wczesnego dostępu) po 72 godzinach została sprzedana w ilości ponad 53 000 sztuk w kanałach online, a kanały detaliczne i Kickstarter odnotowały ponad 3 700 aktywacji.
UBOAT to gra należąca do PlayWay S.A. i wykonana przez wewnętrzny zespół Spółki Deep Water Studio. Łączny udział w zysku netto ze sprzedaży Gry dla zespołu nie przekracza 12%.
Pełne koszta produkcji i marketingu Gry zostały pokryte w części poprzez kampanię Kickstarter i sprzedaż modułu wody „PlayWay Water System” w sklepie Unity - a w całości zostały odrobione w pierwszej godzinie sprzedaży w sklepie STEAM.
Największym rynkiem sprzedaży dla Gry są Niemcy, a dalej Stany Zjednoczone, Rosja i Chiny.
Obecnie trwają prace nad rozwojem Gry oraz planowaniem kolejnych dodatków i usprawnień. Przejście Gry z fazy wczesnego dostępu do wersji pełnej planowane jest na 2020 r. W planach jest także wydanie Gry w wersji mobilnej oraz na konsole.
|
|
Temat:
PLAYWAY
z głównej strony podłogi : PlayWay drożeje po udanej premierze gry „Uboat”: Zeszłoroczne wyniki PlayWaya były rekordowe. Wiele wskazuje, że tegoroczne będą jeszcze lepsze. Spółka ma zdywersyfikowany portfel gier – tworzą je studia, z którymi jest związana kapitałowo, a sama jest de facto wydawcą. Taki model biznesowy zapewnia jej stosunkowo duże bezpieczeństwo i stabilność wyników. Zarząd rekomenduje, żeby z zysku za 2018 r. spółka wypłaciła 16,4 mln zł dywidendy, co daje 2,49 zł na akcję. Spółka analizuje też możliwość wypłaty zaliczki na poczet dywidendy z zysku za 2019 r.
|
|