pixelg
Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Jakubniekuba

Jakubniekuba

Ostatnie 10 wpisów
@comoestas

Cytat:
zarząd wierzy w przyszłość spółki.

Ciężko określić, bo nikt z zarządu nie kupował...
Michał Kiciński != Adam Kiciński ;)

Scarry napisał(a):
No Rockstar, ten, który grę dowiózł i nie wywołał skandalu, CDR tego nie potrafił.

@mkefir Pisał, że "Miałem bardziej „romantyczną” wizję tego biznesu." i powołał się na Rockstar. Jeśli dla Ciebie proces pracowników przeciwko spółce i 100h/tydzień crunch nie sa "skandalem" to nie mam pytań.
I podkreślam - piszemy o sposobie prowadzenia biznesu, a nie o produkcie końcowym.

@mkefir - chciałem pokazać Ci, że (niestety) to co dzieje się w CDR to nie wyjątek.

mkefir napisał(a):
Zgadza się, nie znam branży, nie jestem informatykiem. Miałem bardziej „romantyczną” wizję tego biznesu.
Ale my tu nie rozmawiamy przecież o pierwszej lepszej firmie gamingowej tylko królu polskiego gamedevu, firmie która rzuciła wyzwanie największym tej branży. Blizzard, Rockstar itp. O czym my w ogóle tutaj mówimy?

Rockstar powiadasz?
www.gram.pl/artykul/2019/02/24...

Cytat:
Po premierze Red Dead Redemption o warunkach pracy w Rockstar San Diego zrobiło się dosyć głośno. Wielu byłych i ówczesnych pracowników zaczęło mówić o tym co ich spotkało. W 2006 roku rozpoczął się nawet proces przeciwko spółce, w ramach którego Garrett Flynn i Terri-Kim Chuckry, byli pracownicy studia, domagali się w imieniu swoim i około 100 kolegów z pracy 2,75 mln dolarów rekompensaty. Po dwóch latach Rockstar Games zgodził się na wypłacenie odszkodowania, mimo iż ciągle zaprzeczał jakoby dochodziło do jakichkolwiek nieprawidłowości. Wątpliwe jednak, aby w firmie cokolwiek się zmieniło. Ostatnio temat ponownie trafić na tapet po tym, jak Dan Houser przyznał, że aby dokończyć Red Dead Redemption 2 konieczna była praca po nawet 100 godzin tygodniowo.