pixelg
Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Jakubniekuba

Jakubniekuba

Ostatnie 10 wpisów
@comoestas

Cytat:
zarząd wierzy w przyszłość spółki.

Ciężko określić, bo nikt z zarządu nie kupował...
Michał Kiciński != Adam Kiciński ;)

Scarry napisał(a):
No Rockstar, ten, który grę dowiózł i nie wywołał skandalu, CDR tego nie potrafił.


@mkefir Pisał, że "Miałem bardziej „romantyczną” wizję tego biznesu." i powołał się na Rockstar. Jeśli dla Ciebie proces pracowników przeciwko spółce i 100h/tydzień crunch nie sa "skandalem" to nie mam pytań.
I podkreślam - piszemy o sposobie prowadzenia biznesu, a nie o produkcie końcowym.

@mkefir - chciałem pokazać Ci, że (niestety) to co dzieje się w CDR to nie wyjątek.

mkefir napisał(a):
Zgadza się, nie znam branży, nie jestem informatykiem. Miałem bardziej „romantyczną” wizję tego biznesu.
Ale my tu nie rozmawiamy przecież o pierwszej lepszej firmie gamingowej tylko królu polskiego gamedevu, firmie która rzuciła wyzwanie największym tej branży. Blizzard, Rockstar itp. O czym my w ogóle tutaj mówimy?


Rockstar powiadasz?
www.gram.pl/artykul/2019/02/24...

Cytat:
Po premierze Red Dead Redemption o warunkach pracy w Rockstar San Diego zrobiło się dosyć głośno. Wielu byłych i ówczesnych pracowników zaczęło mówić o tym co ich spotkało. W 2006 roku rozpoczął się nawet proces przeciwko spółce, w ramach którego Garrett Flynn i Terri-Kim Chuckry, byli pracownicy studia, domagali się w imieniu swoim i około 100 kolegów z pracy 2,75 mln dolarów rekompensaty. Po dwóch latach Rockstar Games zgodził się na wypłacenie odszkodowania, mimo iż ciągle zaprzeczał jakoby dochodziło do jakichkolwiek nieprawidłowości. Wątpliwe jednak, aby w firmie cokolwiek się zmieniło. Ostatnio temat ponownie trafić na tapet po tym, jak Dan Houser przyznał, że aby dokończyć Red Dead Redemption 2 konieczna była praca po nawet 100 godzin tygodniowo.

@Scarry mógłbyś wskazać - bom zapewne też "nieogar", jak raczyłeś grzecznie zauważyć o niektórych forumowiczach - gdzie w cytowanym fragmencie
Scarry napisał(a):
sam CDR uważa naprawę NPCów za piorytet
?

Bo ja, zapewne napiszę teraz "stek bzdur", ale wiadomo "syndrom sztokholmski" u mnie zapewne w zaawansowanej postaci (i tu pewnie Cię zdziwię, jednakże "nieubrany w akcje") czytam tylko, że uważają to za część problemów technicznych. Nigdzie nie wspominają, że to ich priorytet, dla jasności cytuję jedyną wypowiedź CDR z tego artykułu:

Cytat:
Skupiamy się na technicznych aspektach, także związanych z gameplayem. Szczerze mówiąc, dla nas są one tym samym, patrząc od strony produkcji. Sztuczna inteligencja i zachowanie postaci niezależnych to część błędów, więc odpowiadając na pytanie, te elementy także są wliczone [w zapowiedziane aktualizacje - przyp. red.].




Soyoka55 napisał(a):

Przychody tej spółki wyniosły miliard złotych, ale jestem przekonany że jest to ostatni tłusty rok cedepu. Zobaczcie, cedep miał przedstawić plan rozwoju, nie zrobił tego. Dodatkowo nie uporał się atakiem hakerów i wściekłymi inwestorami.


1. Przychody w 2020 to ponad 2 mld. www.cdprojekt.com/pl/typ-infor...
2. Plan rozwoju (strategia rozwoju) www.cdprojekt.com/pl/grupa-kap...
3. „Wściekli inwestorzy” co miał zrobić - zaszczepić ich, czy co Think

igen napisał(a):
1). Wszystkie sprzedawane i nie do końca dopracowane obecnie kopie po przecenie (do tej chwili i pewnie jeszcze prze jakiś czas) BĘDĄ MUSIAŁY mieć (i to podkreślam) darmowy dostęp do wszystkich łatek. W innym przypadku CDR wizerunkowo strzeli sobie nie w stopę


Przyznam szczerze, że nie rozumiem jaki problem opisujesz.
Przecież łatki zawsze są dostępne za darmo i nie ma znaczenia cena za jaką kupiłeś grę (oczywista oczywistość - piszemy o legalnych źródłach).


Bayaz napisał(a):
Nie ma w Polsce zarządzającego, który widziałby na CDR powody do wzrostów, a słyszałem wypowiedzi na ten temat od tych, którzy byli w CDR najbardziej zaangażowani - ludzi ze Skarbca i Investorsów.

Jakieś odnośniki do tych wypowiedzi można prosić?

Bayaz napisał(a):
ale te wyniki są złe, nie da się tego ująć w inny sposób.


tgolik napisał(a):
I jeszcze ciekawostka:
Ubisoft za lata 2017, 2018, 2019 i 2020 zarobił łącznie netto 220 mln $. Nieco mniej niż CD Projekt samym 2020 roku


@Bayaz to ile mieli zarobić? 10-letni zysk netto Ubisoftu, żeby było OK?

igen napisał(a):
A tu widzimy jaka jest dynamika spadku grywalności CP2077 od premiery - od 1M - w czasie premiery - do poziomu ok. 10k - w ciągu 3 miesięcy.

Stabilny spadek o - bagatela - 99%...

No comment....


Demagogia w najczystszej postaci :)

Masz tutaj zestawienie dla Wiedźmina 3:

steamdb.info/app/292030/graphs...

I zobacz czy CP2077 tak bardzo odstaje.

dejw napisał(a):
Jeśli ogłoszą Wiedźmina 4 to co? Wszyscy tego oczekują, nic więc to nie zmieni (tym bardziej, że to będzie to kwestia wielu lat). Gorzej jeśli tego nie ogłoszą... Multiplayer CP? - a kogo za rok ta gra jeszcze będzie obchodzić? Ostro piszę, ale tak uważam. Casus CDPR - CP77 będzie się niedługo omawiać w książkach marketingowych/PR-owych, w rozdziale "Jak sp...rzyć wszystko".


W4 - wiesz ile im zajmie? Ja np. (tak jak wielu) nie, a to może wpłynąć na kurs na +/-.
Multiplayer CP - przecież to ma być sprzedawane jako osobny produkt, skierowany do zupełnie innego użytkownika. Jak dopracują ludzie będą grali. Jak zepsują - wtedy klapa. A te mity o tym jak zepsuli sobie reputację i jak to gracze będą pamiętali. Każda duża firma miała większą/mniejszą wtopę i jakoś ich gry się sprzedają w mln.
U nas jest ten problem, że - nawet na portalach dla graczy - w większości się pisze o CDR przez pryzmat kursu, bo chyba połowa ludzi w Polsce ma/miała ich akcję :) Ciężko tu jakikolwiek o obiektywizm.

Teraz jesteśmy na etapie, że 99% to "czarnowidzowie" i jak napisał @tgolik "Zaczęliśmy ostatnio bardzo fantazjować na temat sprzedaży, tego co powinien CD Projekt zrobić żeby przywrócić dobrą reputację, naprawić grę, co powinien ogłosić a czego nie. Także wszyscy już doskonale wiedzą, że patch 1.2 jest do niczego, że gry nie da się naprawić."

A może być, jak napisała @olgaorzech: "A wniosek mam taki, że kiedy sentyment do spółki jest skajnie zły, na papierze panuje strach i znikąd nie widać nadziei - to właśnie wtedy najczęściej dochodzi do obicia :). Na rynku większość zazwyczaj nie ma racji :)."



resor napisał(a):

w sensie ze z 0.5mln kwartalnie zrobi sie 5? nie uważam


Nie, to nie jest odpowiedź na moje pytanie.
Ja się nie odnosiłem do żadnych 5 mln tylko do tego:

resor napisał(a):

zawsze myslalem ze trend i otoczenie rynkowe nie wpływa na sprzedaż gier ale człowiek uczy sie cale życie.



d2fan napisał(a):
ale to czym się chwalą w tych filmach odnośnie patcha 1.2 to jest jakaś kpina.


Przecież to nie jest lista wszystkich zmian:

forums.cdprojektred.com/index....

Informacja jednego z pracowników na tymże forum:
"W artykule wyszczególniliśmy tylko wybrane zmiany. Tak jak wspomniała Alicja, pełna lista zmian pojawi się później :)"

Poczekałbym na chwalenie/narzekanie jak pojawi się pełna lista zmian (a najlepiej poczekać do momentu wydania patcha 1.2).

resor napisał(a):
brzmi ciekawie, napisz cos wiecej o tych zmianach otoczenia rynkowego, grywalnosci i trendach wplywajacych na sprzedaż cp2077.
zawsze myslalem ze trend i otoczenie rynkowe nie wpływa na sprzedaż gier ale człowiek uczy sie cale życie.


Czyli uważasz, że np. kolejne przesunięcia premier innych gier AAA (tutaj podpieram się najnowszym odcinkiem Forumogadki, gdzie padło, że "jak tak dalej pójdzie z listy oczekiwanych gier na 2021 nie zostanie nic" oraz "wszystko jest przenoszone na <po pandemii>"), łatwa dostępność konsol obecnej generacji to nie są czynniki które mogą mieć wpływ na sprzedaż?

@Przemtrad

Z podanego przez Ciebie linka

„Starszy analityk M Science, Corey Barrett, zaznaczył, że według jego danych CD Projekt RED sprzedał w marcu (przypomnijmy, że raport opublikowano 18 marca) jedynie pół miliona kopii gry - mowa tutaj jedynie o cyfrowych egzemplarzach.”

18 dni i pół miliona tylko cyfrowych egzemplarzy to „jedynie” hello1

pivovarit napisał(a):
groldominika napisał(a):
Przede wszystkim jeśli ktoś z Was jeszcze zakłada że do CP wyjdzie multiplayer to powinien jednak ochłonąć. Cyberpunk jest na równi pochyłej i nic kolejne patche nie zmienią. Powinni się skupić na powrocie do korzeni które spółce dały rozgłos i zacząć "od nowa" pracować na swój sukces.


Multiplayer to jest oddzielny produkt umieszczony w świecie CP77 a nie "multiplayer do CP"


Dodam do tego jeszcze, że jeśli - jak chcą niektórzy na tym forum - CDR ma mieć grę, w którą ma grać codziennie 100 tys. osób to muszą mieć grę multiplayer. Z tego względu jestem pewien, że nie dosyć, że ta gra wyjdzie, to będzie (w przeciwieństwie do CP2077) dopracowana.

igen napisał(a):

To nie my "oczekujemy".
To oczekiwał rynek, któremu obiecano cuda wianki.


OK, jakieś konkrety...
Mógłbyś podać więc link, gdzie była podana spodziewana średnia liczba graczy na Steam dla CP2077.

igen napisał(a):

Kolejny cyrk:

Jak idzie nanoszenie poprawek do „Cyberpunka" w wersji na konsole? Zdaniem analityków gra do końca tego kwartału powróci do sklepu Sony, czy jest to rzeczywiście możliwe?

W odpowiedzi na atak hakerski odcięliśmy zdalny dostęp do sieci wewnętrznej oraz dostęp z sieci wewnętrznej do internetu. Rozpoczęliśmy także skanowanie komputerów wszystkich pracowników w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania, tak aby mieć pewność, że wszystkie źródła ataku zostały wyeliminowane. Choć działania te utrudniały codzienną pracę nie tylko deweloperów, ale i innych działów firmy, ich przeprowadzenie było niezbędne.

Dziennikarka pyta o powrót do sklepu Sony, a Kiciński o skanowaniu komputerów i odcięciu sieci...


Trzeba mieć bardzo dużo złej woli, żeby nie zauważyć, że parkiet pomylił część tekstu:

Cytat:

Jak idzie nanoszenie poprawek do „Cyberpunka" w wersji na konsole? Zdaniem analityków gra do końca tego kwartału powróci do sklepu Sony, czy jest to rzeczywiście możliwe?

W odpowiedzi na atak hakerski odcięliśmy zdalny dostęp do sieci wewnętrznej oraz dostęp z sieci wewnętrznej do internetu. Rozpoczęliśmy także skanowanie komputerów wszystkich pracowników w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania, tak aby mieć pewność, że wszystkie źródła ataku zostały wyeliminowane. Choć działania te utrudniały codzienną pracę nie tylko deweloperów, ale i innych działów firmy, ich przeprowadzenie było niezbędne.

W efekcie przerw w działaniu powstało dwu-, trzytygodniowe opóźnienie w większości toczących się obecnie procesów. Dlatego zdecydowaliśmy o przesunięciu wydania aktualizacji na drugą połowę marca.


Niestety, w tym momencie nie możemy potwierdzić, że Patch 1.2 pozwoli wrócić „Cyberpunkowi 2077" do PS Store, decyzja w tym zakresie leży w gestii Sony.


No ale wiadomo, pomyłki edytorskie parkiet.com to też wina Kicińskiego.

cmc napisał(a):

Nie zakłamujmy rzeczywistości, jeśli na steam obecnie gra ponad 9k osób, w szczycie dnia około 20k, to to jest dramat, ilość i jakość komentarzy na steam, to kolejny dramat.


Problem w tym, że zarówno Ty jak i kolega @Igen zaklinacie rzeczywistość i oczekujecie od gry single player tego co mają najlepsze gry multi.

Zresztą @Bulwers opisał to dużo szczegółowiej.


igen napisał(a):
Jakubniekuba napisał(a):
Policz sobie ile gier przed CP2077 to gry bez multi.
Pomogłem?


I co z tego ?

Multi okupują pierwszą dziesiątkę - dwudziestkę.
Potem zaczynają się single.

Więc CP2077, gdyby faktycznie był dobrą grą, to tak jak napisał @cmc - powinien być dużo wyżej, z aktywnością min. ok. 100k graczy


"To z tego":
Statystyki Wiedzmina 3

Najlepszy RPG ostatniej (minimum) dekady miał w rok od premiery średnią i 5 tys., a maksymalna średnia to nieco ponad 50 tys. (w miesiącu premiery). CP2077 miał w miesiącu premiery średnią 332 tys.

Mógłbyś podać grę bez multi, nie free to play, która regularnie przekracza 100 tys. (bo tyle wg Ciebie powinna mieć "dobra gra" single player)?


igen napisał(a):
Na STEAMIE już poniżej 10k graczy
W tej chwili 9,729 aktywnych userów.
Aktualnie 59 pozycja.


Policz sobie ile gier przed CP2077 to gry bez multi.
Pomogłem?

Moderator:
poprawiłem cytat

cichutki napisał(a):
i jednak mamy dzienną Gwiazdę polarną (spadającą).
Korpus od dołu to zaledwie 1/3 całej świecy. Jestem
ciekaw, co jutro się wydarzy, bo technika zapowiada
spadki.


Pozwoliłem sobie wkleić Twój stary post (cytat powyżej) przy kursie zamknięcia 315. Na następny dzień kurs się zamknął 365. Przypominam to w kwestii tego fragmentu z dzisiaj:

cichutki napisał(a):
Równie dobrze może również zwrot w górę. Ale czy są / rysują się przesłanki ku temu? Osobiście wątpię.


Poczekamy, zobaczymy ;)

yellowshadow napisał(a):
Nadal podtrzymuje, że nikogo teoria działania nie interesuje - jeśli możesz kupić legalny klucz, który aktywujesz 50% taniej to to robisz. Chyba, że wolisz zapłacić 2 razy więcej. Natomiast jeśli stosujesz taką parabole do "300h" to ja mogę stosować do faktów w zakresie sprzedaży.


No to znowu bardzo się mylisz. Ja sam mojemu nastoletniemu synowi wytłumaczyłem dlaczego lepiej przepłacić w legalnym sklepie.
Ale rozumiem, że ciężko Ci z Twoim podejściem i rozumowaniem z cytowanego fragmentu przyjąć to do wiadomości.
A co do „300 godzin” przypomnę, że sam zacząłeś o tym pisać jakby to miało jakiekolwiek znaczenie.

Dla mnie EOT i tak moderator wytnie te posty :)

@yellowshadow
A widzisz jaki fragment wyboldowałem w cytowanym fragmencie, gdzie tam masz „ fakty dot. sprzedaży, wycofania produktu ze sklepów ze względu na jakość, a przy tym nie zgadzanie się z opiniami, że gra jest wybitna ”?

Odniosłem się do konkretnego fragmentu.
Proponuję zanim odpowiesz przeczytać na co odpowiadasz.

yellowshadow napisał(a):
To jak takie strony działają nie ma znaczenia z punktu widzenia nabywcy. Jeśli GOG nie blokuje takich ofert, to znaczy, że można je kupić legalnie i produkt aktywować o czym wiedzą i z czego korzystają setki tysięcy ludzi. Tak więc teoria działania tutaj nikogo nie interesuje.

Strasznie lubisz uogólniać i narzucać swój punkt widzenia, ale wiadomo „300 godzin” w „wiedźminy” daje Ci prawo do bycia alfą i omegą we wszystkim... Shame on you


yellowshadow napisał(a):

Ale rozumiem, że tutaj też czegoś nie rozumiem binky


I to, że W3 był niedawno w mega przecenie (i jest co chwila w sumie) nie ma nic na rzeczy.

d2fan napisał(a):
Warunkiem jest dotrzymanie terminu (najpóźniej weekend 13-14 marca)

O tym, ze nie będzie to „najpóźniej weekend 13-14 marca” możesz być pewien, gdyż w komunikacie

strefainwestorow.pl/wiadomosci...

Czytamy: „CD Projekt opóźnia wydanie kolejnego zestawu poprawek do gry "Cyberpunk 2077" m.in. z powodu ostatniego cyberataku. Planuje wydać patch 1.2 w drugiej połowie marca - poinformowała spółka na Twitterze.”

Nie w połowie, ale w drugiej połowie marca, czyli i 31 marca może być.

@aricanada15
Dzięki.

Swoją drogą w 2020 niecały miesiąc sprzedaży wywindował CP2077 na pierwsze miejsce w PS4.
Nie wiadomo tylko czy w zestawieniu są uwzględnione oddane egzemplarze gry.
Ten 2020 wspominam w ramach ciekawostki.

aircanada15 napisał(a):
Rzuciłem okiem na sumaryczną sprzedaż styczeń-luty na Amazon.

Można wiedzieć jak sprawdzasz sumaryczną sprzedaż dla np. dwóch miesięcy?
Ja poza standardową listą bestsellerów w danej kategorii, np:

www.amazon.com/gp/bestsellers/...
(w tym przypadku to gry dla PS4, ale to lista bieżącej sprzedaży aktualizowana co godzinę)
nie potrafię zobaczyć takiej listy dla zadanego okresu czasu.

cmc napisał(a):
Teraz pojawia się płatna analiza z poziomami wsparcia, żenada panowie z SW.


Przecież portal SW to prywatny serwis, który zatrudnia specjalistów i musi przecież zarabiać.
Sam na poprzednim koncie (które kiedyś miałem i skasowałem) miałem wykupione płatne analizy.
Trzeba zrozumieć jedno - czasy, że wszystko w internecie jest za darmo dawno minęły.

Inną rzeczą jest kwestia moderatora ;) , który uważam czasami zbyt pochopnie kasuje wiadomości.
To zresztą był powód, że po ponad 10 latach usunąłem konto (login "sgor") gdy usunął mi post nad którym siedziałem dobre 20 min. - nie było tam żadnego naganiania. Było minęło ;)


Frey napisał(a):
Nie chcę za bardzo przeszkadzać w zachwytach, ale warto zapoznać się z tym wątkiem na Steam, gdzie oceny tego dema są nie do końca pełne zachwytów - tak eufemistycznie rzecz ujmując..


Ja wolę zdecydowanie patrzeć na ranking sprzedażowy, bo on pokazuje jak ludzie zareagowali na demo własnymi portfelami. Z tym wątkiem to jest trochę tak jak z ocenami metacritics od użytkowników. Tak naprawdę nie mówią nic.

A przy posusze premier związanej głównie z covidem (przekładanie premier) sprzedaż może zaskoczyć.

I pamiętajmy, że PCF jest na początku drogi - w perspektywie kilku lat dwie kolejne gry, rozwój studia.


igen napisał(a):
bo wśród graczy (którzy zapłacili za bubla) to już niekoniecznie....
Natomiast nie powinno to mieć większego wpływu na kurs, przy kursie balona kilka złotych ok. 1 % ceny.


Serio nie można pisać neutralnie, o faktach. Przecież każdy widzi Twoje nastawienie do spółki i ciężko brać na poważnie Twoje posty Not talking
I żeby nie było, oba punkty widzenia są równie ważne, ale można pisać bez uprzedzeń.

cmc napisał(a):
O dziwo 250 jest bronione, nie wiem po co skoro jest tak źle

Może niektórzy inwestując mają jakąś strategię, a nie jak chorągiewka przy każdej zmianie kursu, a to wklejają rakiety lub wieszczą bankructwo...

cmc napisał(a):
obecna ilość graczy 13964, RDR II 14242, Rust 56459, W3 15650

Porównujesz z dwoma grami mającymi tryb multiplayer oraz z W3, który ostatnio miał dużą przecenę i był wysoko w sprzedaży (czyli teraz Ci co go kupili ogrywają go zapewne).

Taka ciekawostka:
store.steampowered.com/search/...
Właśnie Outriders - wskakując na 21 miejsce - wyprzedził CP2077.
Oczywiście to o niczym na razie nie świadczy, by mówić o tym w pozytywach potrzebne zagoszczenie na dłużej w top bestselles Steama.

dejw napisał(a):
No chyba, że podałem zły przykład. Może Nintendo to takie Apple w świecie gier, i to co zrobi sprzeda bez względu na cenę...

W wielkim skrócie tak :)

Każda duża gra Nintendo to tzw. 'exclusive" robiony dodatkowo (nie wiem czy 100%, ale chyba tak) przez wewnętrzne studia. Możesz je kupić tylko przez ich sklep lub wersję pudełkową - Nintendo pilnuje cen, dodatkowo w 99% to mega dopracowane produkcje i koło się zamyka. Mając Nintendo Switch (lub jakąkolwiek inną wcześniejszą ich konsolę) i znając politykę producenta (zero obniżek, lub od święta, po wielu miesiącach od premiery, lub nawet lat kilkanaście %) ludzie kupują i grają :)

Pozostali deweloperzy, sklepy - równoczesna konkurencja między poszczególnymi grami, ale także platformami sprzedażowymi i tyle...

cmc napisał(a):
Proste, wycena spółki na podstawie przychodów, brak sprzedaży, brak przychodów, brak zysku netto.


Dołączam się do prośby @pivovarit, bo na razie piszesz same ogólniki, a wieszczysz spadek o ponad 50% w stosunku do aktualnego kursu.
Moderator:
Moderacja rownież dołącza do prośby

Dobrze gdybyś rozwinął szczególnie to: "brak sprzedaży, brak przychodów, brak zysku netto"?
Czy to oznacza, że podobnie jak w sklepie Sony Steam, GOG, Microsoft itd. zablokowali sprzedaż CP2077 (bo tak rozumiem Twoje "brak sprzedaży")?

AnalizujWgrywaj napisał(a):
Jak wiecie, gra jest niedopraowana, co przełozyło sie na fatalna sprzedaż.


Jakiś link do wyników (tych fatalnych) sprzedaży można w takim razie prosić?

Marcin Kosman:"Koledzy donoszą, że po wycieku danych z CD PROJEKT RED pracownicy grupy wymieniają dowody osobiste i weryfikują się w BIK. Do jednego już dzwonił bank z pytaniem, czy to on chce wziąć kredyt (nie, nie on)."

twitter.com/Kosowsky_/status/1...

Dodam, że Marcin to nie anonimowy pracownik, a osoba dobrze znana w branży "growej" (czytaj: wiarygodna).

@igen

Miałem nic nie pisać, bo @Morasek już napisał, ale po Twojej odpowiedzi tylko wspomnę.

To co bierzesz za fakty to tylko i wyłącznie Twoje opinie. I Twoja ironiczna odpowiedź na jego post, w tym świetle, jest zupełnie nie na miejscu.

@d2fan
„Jeśli będzie to wraz z najbliższym patchem to powinno pozytywnie wpłynąć na notowania spółki.”

www.stockwatch.pl/wiadomosci/c...

Zgodnie z tym: „CD Projekt planuje opublikować pierwszą aktualizację (update) do gry "Cyberpunk 2077" w ciągu 10 dni oraz kolejną "ważniejszą" - w kolejnych tygodniach, zapowiedział wiceprezes Marcin Iwiński”

Myślę, że jednak przyjdzie nam poczekać do lutego i patcha 1.2.
Obawiam się nieco, że ten patch 1.1 to będzie trochę na zasadzie „mówiliśmy o styczniu” więc dajemy w styczniu (co sugeruje przytoczony powyżej cytat, który odczytuje „nie oczekujcie cudów po patch 1.1”), ale tak naprawdę dopiero ten lutowy może przynieść sensowną poprawę, a co za tym idzie powrót do PS Store.
Jeśli powróci po 1.1 będę osobiście mile zaskoczony.

hukers napisał(a):
No to faktycznie powód do radości - wniosek, ze pieniadze sa w multi, a tego CP moze sie jeszcze dlugo nie doczekac, o ile w ogole się doczeka.


Jak już to pieniądze leżą w free2play:

www.eurogamer.pl/articles/2021...

W tym zestawieniu widać, ze tylko dwie pierwsze płatne gry zarobiły ponad 1 mld. dolarów, podczas gdy w zestawieniu gier f2p dziesiąta gra ma ponad 1,4 mld.

Idąc Twoim tokiem rozumowania to po co robić płatne wersje gry - wszystko powinno być f2p z mikropłatnościami.
Są różni klienci (gracze) wiec są różne typy gier - jak widać po sprzedaży cp2077 w tym zestawieniu jest zapotrzebowanie i na gry single player.

Aussie napisał(a):
[

Co myślicie na temat obecnej pozycji sprzedażowej CP na tle innych gier - w tym starego GTA V? Czy to kwestia tego, że CP jest dla dorosłych, którzy pracują, czy sprzedaż po prostu nie jest już taka jak ewentualnie tego oczekiwano. Pomijam kwestię cen gier.

OBECNI GRACZE NAJWIĘCEJ DZIŚ GRA
3,586 995,788 Counter-Strike: Global Offensive
311,576 597,176 Dota 2
114,576 215,795 Rust
79,774 137,273 Grand Theft Auto V
60,291 94,502 Cyberpunk 2077


To wszystko to gry multiplayer, w których nie masz typowego zakończenia gry. Można w nie grać więc do znudzenia (GTA V tez, bo zapewne taka pozycja to zasługa multiplayera w grze).
CP2077 jako gra single player bije wszystkie dotychczasowe rekordy, jeśli chodzi o tego typu gry.

@igen
„ Zapoznaj się z problemami personalnymi UBI, to będziesz wiedział jaki słabszy okres....”

To napisz może bez zagadek?
Oczywiście piszemy o problemach mających wpływ na wynik finansowy.
Bardzo jestem ciekaw Boo hoo!

@GRAF78

Zastanawia mnie sens Twojego postu.
Wklejasz link podczas ostatniego dnia wyprzedaży na Steam. Jutro z dużą dozą prawdopodobieństwa CP2077 będzie na 1 lub 2 miejscu.

Dodatkowo łamiesz, w mojej opinii, minimum dwa punkty regulaminu forum:

Moderator:
Umówmy się, że od oceniania zgodności postów z regulaminem są moderatorzy. Akurat wskazany post nie zawiera ani ceny docelowej, ani oczekiwanego kierunku ruchu kursu.

cichutki napisał(a):

na pewno coś wiedzą. Nie sądzisz chyba, że stawiają mln. zł po to, aby "nie mieć racji".

Po pierwsze to o czym piszesz to typowa samospełniająca się przepowiednia.
Skoro ktoś zajął krótka pozycje to „musi spadać, co coś na pewno wie”.Czyli krótka sprzedaż to najłatwiejszy sposób zarobku? Przykład Tesli i prawie 30% akcji:
www.pb.pl/grajacy-na-spadek-te...
„ Rynek zareagował dużym wzrostem kursu spółki, który oznaczał dla obozu „krótkiej sprzedaży” to, że traci w tym roku na tej inwestycji.
S3 Partners poinformował, że inwestorzy grający na spadek kursy Tesli pożyczyli łącznie 33,79 mln akcji spółki, czyli 26,5 proc. będących w handlu. Oznacza to, że Tesla to najczęściej wykorzystywana do „krótkiej sprzedaży” amerykańska spółka.”

Po drugie na CDR już się fundusze sparzyły (bodajże Marshall).

@micmak, @clanowy
2 min. z wyszukiwarką forum i wiadomo kim jest Adam Cegielski.
Ale lepiej obrażać i snuć teorie spiskowe.


@Rif
Cytat:
Odpal sobie na tym starociu dwie najczęściej wybierane w 2020 grą roku tytuły, czyli The Last of Us 2 i Ghost of Tsushima,


Jaki jest sens porównywać CP2077 z ekskluzywnymi tytułami na PS4, w dodatku z zupełnie innego gatunku?

bankrucik napisał(a):
należy się liczyć z setkami mln dolarów...przynajmniej w teorii... bo 5 czy 10 mln USD to te kancelarię się nie zajmują..


Ktoś tu chyba oglądał za dużo filmów amerykańskich :)

A wystarczyły 2 minuty w Google:
www.rosenlegal.com/successes.h...

Masz spis jeden z tych kancelarii - wiele spraw poniżej miliona dolarów.


Informacje
Stopień: Obeznany
Dołączył: 27 grudnia 2020
Ostatnia wizyta: 17 czerwca 2021 07:52:05
Liczba wpisów: 56
[0,01% wszystkich postów / 0,32 postów dziennie]
Punkty respektu: 26

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,746 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +168,16% +33 632,53 zł 53 632,53 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło