PARTNER SERWISU
djtbpedf
1 2 3 4

Very Nice Studio

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 21 marca 2012 11:23:48
Spośród wszystkich wyprodukowanych przez Aidem Media w latach 1999–2008 tytułów, założyciele Very Nice Studio S.A. stworzyli lub współtworzyli około połowy z nich.
Co ważne, były to (i są) tytuły zdecydowanie lepiej sprzedające się od pozostałych. Na dzień dzisiejszy, kilka lat po odejściu naszego zespołu z Aidem Media – na liście bestsellerów sklepu internetowego tej firmy link do sklepu, 5 na 5 tytułów jest autorstwa Krzysztofa Hrynkiewicza, i wszystkie zostały stworzone wspólnie z członkami zespołu Very Nice Studio S.A.
Tytuł z miejsca trzeciego (Lubię szkołę [...] to pakiet trzech programów, z których do dwóch autorstwa naszego zespołu (Liczę z Reksiem, ABC z Reksiem, został dorzucony trzeci, "nie nasz" - Zamek 1000 pytań. Tytuł z miejsca czwartego jest nowszy niż pozostałe, stworzyliśmy do niego scenariusz i grafikę już w czasach spółki cywilnej (jako podwykonawca).

Te same tworzone przez nas tytuły są pomimo upływu lat wciąż dobrze sprzedawane i zapewniają lwią część całości przychodu Aidem Media. Na przykład zdobyły nagrodę "Bestseller Empiku 2011".
Źródło: media.atmgrupa.pl/pr/203210/be...

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 21 marca 2012 17:10:00
Krótka videorelacja z wczorajszych Salonów Inwestycyjnych:

http://gpwmedia.pl/entries/2116/

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 24 marca 2012 01:08:34
Historia Very Nice Studio - part 2: spółka cywilna


Very Nice Studio s.c. powstało w kwietniu 2008 w Gdyni. Niewielki kapitał założycieli Spółki zadecydował, że firma skupiła się na wykonywaniu prac na zlecenie innych podmiotów. Były to:
- scenariusz i projekty graficzne do nowej odsłony przygód Reksia (Reksio i Miasto Sekretów w wersji anglojęzycznej wydane jako City of Secrets), produkcję której rozpoczęło Aidem Media
- symulator gry w bilarda i snookera dla serwisu bilardparty.pl
- promocyjna gra przeglądarkowa Akcja Pajace dla obiados.pl

Spośród wyżej wymienionych produkcji City of Secrets wydane przez Aidem Media okazało się hitem na miarę międzynarodową (to nie moje przechwałki, ale słowa prezesa giełdowej ATM Grupy, parę zdań więcej napiszę w tej kwestii przy najbliższej okazji).


Wiosną 2009 roku, Very Nice Studio wygrało przetarg dla Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych na produkcję gry edukacyjnej PC CD o przygodach chłopca imieniem Klik.

Gra Klik. Wyspa Tajemnic powstawała do listopada 2009. Staraliśmy się wykreować wiarygodną galerię postaci, ciekawy świat, długą i złożoną przygodę, w której element edukacyjny występuje w nienachalnej formie, jest jednak niezbędny do przejścia gry.



Na początku 2010 roku zadowolone ze współpracy WSiP S.A. zaproponowały Very Nice Studio stworzenie dwóch kolejnych gier edukacyjnych z serii Klik. Prace nad Klik. Wielki Pościg zostały ukończone w lipcu, a nad wieńczącym trylogię Klik. Wehikuł Czasu - w listopadzie 2010. W tym samym roku Very Nice Studio opracowało dwie gry logiczne na PC z serii Moeraki dla niemieckiego Casland Games.

Dodatkową działalnością Very Nice Studio już od czasów spółki cywilnej jest tworzenie gier planszowych. Od 2010 roku współpracujemy z Trefl S.A. (liderem w produkcji puzzli i gier planszowych w Polsce). Jeszcze jako spółka cywilna w ramach tej współpracy Very Nice Studio opracowało 4 gry planszowe (już jako spółka akcyjna 16 kolejnych, ale aktualne projekty opiszę następnym razem). Były to:
Jeżyki,
Okavango,
Matematyczne Safari,
Angielski od Kuchni.
Autorskie prawa majątkowe do tych gier obecnie należą (oczywiście) do Very Nice Studio S.A.
Jeśli ktoś z Was grał kiedyś w którąś z nich i chciałby udzielić Twórcom informacji zwrotnej, zachęcam do kontaktu ze mną (czy to na priv, czy na forum).
Edytowany: 24 marca 2012 01:15


nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 29 marca 2012 14:50:26
Spośród wszystkich produkcji, w których nasz zespół miał znaczący udział za największy sukces uchodzi zaprojektowana dla Aidem Media (i wydana przez nich) gra Reksio i Miasto Sekretów (tytuł angielski: City of Secrets).
Zachęcam do poguglania, również polskie portale odnotowują (niekiedy ze zdziwieniem), że trójmiejska firma zrobiła z Reksia grę, która podbiła AppStore:

Nie zawsze jednak możemy pochwalić się tym, że gra stworzona przez rodzimych twórców była przez pewien czas popularniejsza od hitu, jakim bez wątpienia jest seria Infinty Blade. A taki właśnie sukces ma na swoim koncie gra City of Secrets
Źródło: appsblog.pl/city-of-secrets-po...

Zdziwił mnie fakt, iż ta polska gra, stworzona przez gdańską firmę aideM Media odnosi właśnie naprawdę duży sukces w ilości pobrań na amerykańskim App Store i szkoda, by była ona nie zauważona u nas w kraju.
Źródło: maqowisko.waw.pl/content.php?r...

Tytuł ten stał się prawdziwym hitem za Oceanem. Teraz przygody Reksia w tajemniczym podziemnym mieście dostępne są w języku polskim.
City of Secrets to gra, do której rodzice od razu poczują słabość, a dzieciakom na pewno przypadną do gustu przygody sympatycznego i mądrego pieska. A wszystko dlatego, że bohaterem City of Secrets jest nie kto inny jak kultowy Reksio we własnej osobie.

Źródło: www.komputerswiat.pl/nowosci/g...

City Of Secrets polska gra, która pobiła Infinty Blade w amerykańskim App Store
Kiedy dowiedziałem się dzisiaj o grze City Of Secrets i o sukcesie jaki ta produkcja odnosi w amerykańskim App Store, zdziwiłem się, gdyż właściwie nikt o tym jeszcze w naszej polskiej blogosferze nie wspomniał.

Źródło: www.mackozer.pl/2011/04/05/cit...

W rankingach sprzedaży gier przygodowych sklepu internetowego Appla, „City of Secrets" zajmuje obecnie wysokie miejsca: drugie - w przypadku sprzedaży na Mac OS X-a, trzecie - na iPada i czwarte - na iPhone'a (wszystkie dane na dzień 5 kwietnia 2011). „City of Secrets" jest też w pierwszej dwudziestce wszystkich najlepiej sprzedający się gier w USA.
Również specjaliści Appla uznali „City of Secrets" za jedną z najciekawszych aplikacji mobilnych wydanych w ostatnim czasie i promują ją na pierwszej stronie iTunes i AppStore.
Ponadto, znalazła się ona w pierwszych dziesiątkach sprzedaży gier przygodowych również w kilkunastu innych krajach na świecie (m.in. Australii i Nowej Zelandii, Wielkiej Brytanii, Grecji). Zebrała ponad sto pozytywnych recenzji na międzynarodowych portalach. Użytkownicy porównują ją do kultowej serii gier „Sam and Max". Zbiera plusy za doskonałą grafikę zoptymalizowaną do interfaców dotykowych, grywalność, humor, fascynujący scenariusz pełen zagadek, niespodzianek oraz nieoczekiwanych zwrotów akcji.

Źródło: webhosting.pl/Polska.gra.City....


Sukces gry był dość medialny i odnotowany nie tylko w mediach branżowych, oto przykładowa wzmianka w pb (Polskie gry podbijają mobilny świat):
Gdańskie Aidem Media, należące do giełdowej ATM Grupy, wydały grę City of Secrets (o przygodach psa Reksia), która trafiła do pierwszej dziesiątki najlepiej sprzedających się w AppStore gier w USA.
Źródło: teleinformatyka.pb.pl/2415615,...


A tu można popatrzeć na obrazki:
polygamia.pl/Polygamia/51,1071...


Nasz zespół omawianej gry nie stworzył od A do Z, stworzył natomiast jej całościową koncepcję, scenariusz, dialogi, projekty postaci (oczywiście oprócz postaci Reksia) i projekty graficzne. Programowanie, dźwięk i modeling 3D wziął na siebie podmiot zlecający (nie zapominajmy o kontekście: Very Nice Studio było kompletnym zespołem, który po latach pracy w Aidem M. krótko przed tym zleceniem odszedł i utworzył samodzielną firmę).
Miasto Sekretów, to gra, która powstała najpierw w naszych (zespołu Very Nice Studio) głowach. A pomysłów w tychże mamy jeszcze sporo, przez lata pracy dla innych uzbieraliśmy ich mnóstwo, one tylko proszą aby przystąpić do ich realizacji. A więc w końcu przestaliśmy się tym pokusom opierać i przystąpiliśmy.

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 30 marca 2012 12:08:05
Jeszcze parę zdań w kwestii Miasta seKretów, jednego z największych polskich sukcesów (w branży) za oceanem. I nie tylko tam: w kategorii „gry przygodowe” City of Secrets było notowane w pierwszej trójce App Store w kilkudziesięciu krajach na świecie.


We wrześniu 2010 giełdowa ATM Grupa kupiła 50 % udziałów w Aidem Media, oto komentarz prezesa tej pierwszej:
W poszukiwaniu dywersyfikacji źródeł przychodów i obserwując dynamikę rozwoju rynku gier komputerowych i aplikacji przeznaczonych na smartfony, tablety i telefony komórkowe, zdecydowaliśmy się na zakup 50% udziałów w spółce Aidem Media, specjalizującej się w rozwijaniu tego typu produktów. Spółka w kwietniu br. odniosła spektakularny, międzynarodowy sukces. Jej nowa gra „City of Secrets” opublikowana w sklepie AppStore, po kilkunastu dniach zajęła trzecie miejsce pod względem ilości sprzedawanych egzemplarzy, co spowodowało ogromne zainteresowanie rynku i mediów, zarówno firmą jak i kolejnymi jej produktami. W efekcie zarówno „City of Secrets” jak i Aidem Media stały się markami rozpoznawalnymi na całym świecie.
Źródło: www.goldenline.pl/forum/209874...


I Very Nice Studio stało się marką rozpoznawalną, niestety tylko wśród wydawców / producentów, którzy proponowali nam tworzenie kolejnych produkcji pod ich szyldem (nie mogę ujawniać nazw). Zdecydowaliśmy się jednak nie angażować zespołu w kolejne „pełnoetatowe” podwykonawstwo. Ekipa nie paliła się też do pomocy kolejnym markom (innym niż Very Nice Studio) aby na dotąd stosowanych zasadach (w tym finansowych) stały się rozpoznawalne na świecie. Po wymyśleniu i częściowym stworzeniu gry, z którą kto inny później pokazuje się na salonach, wypadało powiedzieć B. Oto geneza powstania spółki akcyjnej, w której na sukcesy możemy pracować już pod własną twarzą.


Abstrahując od tych wszystkich zagadnień biznesowych, zespół Very Nice Studio czerpie (oczywiście) satysfakcję z faktu, że tworzone / współtworzone przez niego gry cieszą się uznaniem wśród graczy. Samo City of Secrets sprawiło ludziom dużo frajdy, skoro pisali o nim m.in.:


City of Secrets HD is a stunning point–and–click adventure for the iPad that comes loaded with not just the most gorgeous graphics and animation but also a good dose of humor.
Źródło: ipadmodo.com/12076/city-of-sec...


What really blew me away while playing was how gorgeous all the environments were. They all looks like super detailed paintings and just walking around and looking at all the embellishments and doodads was fun. Toxic waste gives off an eerie green glow, and the light sources all do a great job of giving you just a peek at what’s in that dark corner. Every new environment was a sight to behold and the richness definitely rivals anything I’ve seen on the iPad up to this point. The game could easily sell itself on the visuals alone.
Źródło: www.gamezebo.com/games/city-se...


The presentation is outstanding with beautiful hand drawn graphics, nicely animated characters and top notch voice acting. Compared to other games of the genre it excels in presentation. The attention to detail is remarkable.
Źródło: www.touchgen.net/city-of-secre...


You will enter a brilliant high definition world of revolution, mystery, and adventure as you pull together the clues and solve puzzles to uncover the sinister plot.
[...]
I really can't find any faults in this game at all and it seriously is that good that you should definately add it your collection.
Overall it goes without saying that this quality point and click adventure game gets a thoroughly deserved 5/5
Beautiful hand drawn art,quality voice acting and story,which will have you in stitches.Puzzles and tasks a plenty which those of you that love adventure games will drool over.The developers of this game have lovingly created a masterpiece of an adventure game.Serious quality game which you will not put down till you have finished it,i know i didn't.

Źródło: www.iphonegameruk.co.uk/cityof...


Dla tych, którzy nie są zbyt anglojęzyczni streszczę, że gra jest generalnie bardzo dobrze oceniana, a to co jest w niej chwalone najczęściej to jej część wizualna. Ci, którzy pogrzebią w necie głębiej znajdą też sporo pochwał dla swoistego humoru towarzyszącego postaciom. Jedno i drugie to "zasługa" naszego zespołu.

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 5 kwietnia 2012 00:30:13
Zakończmy już część historyczną. Dzisiaj (dla odmiany) parę zdań w temacie najświeższych produkcji Very Nice Studio, tworzonych już przez naszą spółkę akcyjną.

Zacznijmy od planszówek.

"Koala Mądrala" to opracowana przez nas seria szesnastu edukacyjnych gier planszowych dla dzieci. Ich wydawcą jest TREFL S.A. - lider rynku gier planszowych i puzzli w Polsce.
Gry miały swoją europejską premierę na 61. Targach Gier i Zabawek w Norymberdze (61. Spielwarenmesse International Toy Fair Nürnberg).
Na rynek polski są wprowadzane stopniowo, większość z nich jest już dostępna w sklepach. Wyglądają mniej więcej tak (poniżej zdjęcia kilku spośród gier będących w sprzedaży):



kliknij, aby powiększyć




kliknij, aby powiększyć




kliknij, aby powiększyć




kliknij, aby powiększyć




kliknij, aby powiększyć




kliknij, aby powiększyć

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 10 kwietnia 2012 11:52:40
Vertical Slice to przekrój przez grę, pewien etap w jej produkcji ukazujący już jej możliwości, grafikę itp. Na jego podstawie można wstępnie określić jakość finalnego produktu, do którego zmierzamy.

Vertical Slice jest najczęściej fragmentem wyciętym ze środka lub końca gry, tak aby w pełni zaprezentować jej możliwości. Przypomina demo, ale nie jest udostępniany graczom w związku z czym najczęściej brakuje w nim elementów osobie niewtajemniczonej do zagrania niemal niezbędnych (podpowiedzi, objaśnienia, instrukcja).

Właśnie ukończyliśmy Vertical Slice gry "Between Light & Dark: A Game of Souls".
"Between Light & Dark" to tytuł planowanej serii, Light i Dark to imiona bohaterów (kobiety i mężczyzny oczywiście), "A Game of Souls" to pierwsza część cyklu.

Wstępna informacja zwrotna, którą otrzymaliśmy (od potencjalnego dystrybutora): "Your game looks very interesting".

Oto kilka screenów:




kliknij, aby powiększyć






kliknij, aby powiększyć






kliknij, aby powiększyć






kliknij, aby powiększyć





GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 10 kwietnia 2012 23:15:01
wszystko fajnie ale czy nie lepiej przełożyć debiut Spółki na późniejszy okres kiedy na giełdzie będzie lepszy klimat dla inwestorów?

siekoo
0
Dołączył: 2009-07-16
Wpisów: 1 746
Wysłane: 11 kwietnia 2012 12:26:56
bo ja wiem, czy jest lepszy i gorszy czas na wejscie na gielde? dla dobrej spolki to raczej bez znaczenia.
wydaje mi sie, ze teraz wlasnie jest dobry klimat dla inwestorow, moze gorzej dla debiutantow, ale przeciez oni licza na pieniadze z debiutu, nie ze kurs wystrzeli.

@nocny - bardzo ladna i klimatyczna grafika. fachowo zanecasz thumbright
macie jakies dema, zeby oprocz miodzio grafiki mozna bylo zapoznac sie z interfacem, sterowaniem, przekonac sie czy gra nam 'lezy'?
Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...
Edytowany: 11 kwietnia 2012 12:27

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 11 kwietnia 2012 16:38:27
GRAF78 napisał(a):
wszystko fajnie ale czy nie lepiej przełożyć debiut Spółki na późniejszy okres kiedy na giełdzie będzie lepszy klimat dla inwestorów?


Chcemy pozyskać finansowanie, które umożliwi nam dynamiczny rozwój i szybko zwiększy nasz potencjał generowania zysków.

Z perspektywy Inwestora nasza wycena powinna być na tyle atrakcyjna, aby prawdopodobieństwo znaczącego zarobku na naszych akcjach było dla niego jak największe. Spółka z kolei chce dużo zarabiać m.in. dzięki pozyskanemu od tegoż Inwestora finansowaniu. Wierzę, że znajdziemy zadowalający obie strony złoty środek.

Czy teraz jest zły czas na debiut?
My jeszcze nie debiutujemy. Za mniej więcej miesiąc będzie można nabyć nasze akcje w ofercie pierwotnej. Debiut na NewConnect dopiero po zamknięciu emisji, szacunkowo - w okolicach połowy roku. Któż wie jakie będą wtedy nastroje?

Praca, którą Inwestorzy wykonują na co dzień to m.in. odróżnianie ziarna od plew, których niestety na rynku pełno. Czy Very Nice Studio jest ziarnem? Nie mi to oceniać - nie jestem bezstronny (choć swoje zdanie oczywiście mam).

Nawet jeśli jesteśmy ziarnem, Inwestor kupujący akcje bezpośrednio od very Nice Studio będzie ponosił dodatkowe ryzyko: wyda pieniądze "teraz", a odzyskać je będzie mógł dopiero po debiucie Spółki na NewConnect, dajmy na to po miesiącu. Przez ten miesiąc jego pieniądze będą zamrożone.
Przez ten miesiąc może zbankrutować Andora lub San Marino, ktoś znany i lubiany może zostać zabity przez wulkan, na który chciał tylko popatrzeć, albo - co gorsza - stopa bezrobocia w Niemczech może wzrosnąć z 6,7 do 6,8%.

Dobrą wiadomością jest ta, że po stronie Spółki rozumiemy to ryzyko i mamy świadomość, że trzeba by je jakoś Inwestorowi wynagrodzić. Na przykład oferując atrakcyjną dla Inwestora cenę, a więc zwiększając jego potencjał i prawdopodobieństwo zarobku. Oczywiście kwestii co jest atrakcyjną ceną tu nie rozstrzygniemy, ale niewątpliwie jednym z elementów miary tej atrakcyjności powinno być porównanie z innymi spółkami z branży już notowanymi na parkiecie (nawet jeśli do niektórych z nich niekoniecznie byśmy chcieli być porównywani).


bankrucik
141
Dołączył: 2011-03-26
Wpisów: 4 899
Wysłane: 11 kwietnia 2012 16:50:39
kto prowadzi waszą ofertę?


Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość..

teraz również na twitter.com

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 11 kwietnia 2012 16:57:56
Osoby zainteresowane otrzymaniem memorandum zgłaszać się mogą tu: vns@pkfcapital.pl

Nasz Autoryzowany Doradca to PKF Capital, tel. (22) 495-76-00.

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 11 kwietnia 2012 19:21:49
siekoo napisał(a):

@nocny - bardzo ladna i klimatyczna grafika. fachowo zanecasz thumbright
macie jakies dema, zeby oprocz miodzio grafiki mozna bylo zapoznac sie z interfacem, sterowaniem, przekonac sie czy gra nam 'lezy'?


Dem niestety nie mamy i w najbliższym czasie na planujemy.
Dzięki za dobre słowo w kwestii grafiki. Nie jesteś w swojej opinii odosobniony :)

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 13 kwietnia 2012 13:29:43
Sprostuję swoją wypowiedź na temat dem.
Vertical Slice to rodzaj demo, z tą różnicą, że jest przeznaczony dla wydawców czy dystrybutorów, a nie graczy. Nie mamy i w najbliższym czasie nie planujemy dem dla graczy. Potencjalny wydawca może w Vertical Slice jak najbardziej pograć. A jak już pogra, pisze (cytat z e-maila):

I’ve finally had the opportunity to play through your game. It’s very cool. Thanks for submitting it to us!

Many graphic elements of it stand out as unique [...]


Edytowany: 13 kwietnia 2012 13:31

siekoo
0
Dołączył: 2009-07-16
Wpisów: 1 746
Wysłane: 13 kwietnia 2012 16:34:14
mysle, ze kazdy kto czytal Twoj wczesniejszy wpis, doczytal sie i tego. coz, troche szkoda, z drugiej strony rozumiem, ze sa pewne priorytety, a jak firma jest mloda (na dorobku), to priorytetem jest zlowienie wydawcy, a jak ten wyrazi wole to i demo 'sie zrobi'.
Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 17 kwietnia 2012 11:57:32
Aby zająć się jakimiś przyjemnościami podczas oczekiwania na ukazanie się gier komputerowych firmowanych przez Very Nice Studio, proponuję rozegranie kilku partyjek w nasze gry planszowe.

Poniżej filmiki, które mogą pomóc w wyborze najodpowiedniejszego produktu dla siebie:

OKAVANGO
www.youtube.com/watch?v=NmCfBN...

JEŻYKI
www.youtube.com/watch?v=Huitbo...

ANGIELSKI OD KUCHNI
www.youtube.com/watch?v=MUG5kR...

MATEMATYCZNE SAFARI
www.youtube.com/watch?v=lmYg_z...


I sklep, w którym można wcielić w życie pragnienie posiadania którejś z tych gier:

www.trefl.com/index.php/okavan...
www.trefl.com/index.php/jezyki...
www.trefl.com/index.php/angiel...
www.trefl.com/index.php/matema...

taipan
0
Dołączył: 2009-04-15
Wpisów: 189
Wysłane: 17 kwietnia 2012 12:46:36
nocny, oczekiwanie na twoje posty na wątku to niemal jak oczekiwanie na kolejny odcinek Game of Thrones na HBO blackeye

filmiki bardzo fajne, pomysł trafiony - duża wartość dodana do sprzedaży internetowej - możliwość zobaczenia rozłożonej gry, etc. (w sklepie stacjonarnym można zazwyczaj się w grze 'podłubać'); jedyne czego mi zabrakło z punktu widzenia leniwego konsumenta, to informacji w filmiku dla ilu graczy i w jakim wieku jest przeznaczona gra. Wiem, że info jest na pudełku i w linku do strony Trefla, ale 'all in one film' byłoby super pakietem. Zawsze jak chcę kupić grę dla dzieciaków sprawdzam rekomendacje producenta dot. wieku

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 27 kwietnia 2012 07:15:00
Utworzyliśmy oficjalny fanpage na Facebooku:
www.facebook.com/verynicestudi...


"W sieci" ukazał się wywiad z naszym prezesem:

Cytat:
Jaka misja przyświeca firmie?

K. Hrynkiewicz, VNS SA: Naszą misją jest stworzenie rozpoznawalnej w świecie marki gier, dostarczającej swoim klientom produkty na najwyższym poziomie. Pragniemy również wypełniać nisze na rynku, m.in. poprzez tworzenie gier dla osób do których do tej pory oferta nie była kierowana , a które takiej oferty się wręcz domagają. Uważnie obserwujemy trendy występujące nie tylko w branży gier, ale również w sektorach pokrewnych, związanych z rozrywką i spędzaniem czasu wolnego.

Całość dostępna np. na onecie:
link


A z rzeczy zupełnie nieistotnych, francuska strona dla fanów kapitana Nemo (wypatrzyli grę niedostępną w ich języku, stworzoną przez nasz zespół za czasów pracy w Aidem Media):
link

Frog
13
Dołączył: 2009-08-06
Wpisów: 5 508
Wysłane: 27 kwietnia 2012 08:37:07
nocnygracz napisał(a):
Dobrą wiadomością jest ta, że po stronie Spółki rozumiemy to ryzyko i mamy świadomość, że trzeba by je jakoś Inwestorowi wynagrodzić. Na przykład oferując atrakcyjną dla Inwestora cenę, a więc zwiększając jego potencjał i prawdopodobieństwo zarobku.


A co z obecnymi akcjonariuszami? Macie lock'up wszyscy?
Follow me on Twitter
Zanim zaczniesz narzekać, że znikają Twoje posty, przeczytaj Regulamin Forum

nocnygracz
0
Dołączył: 2009-02-02
Wpisów: 2 104
Wysłane: 27 kwietnia 2012 08:48:24
Cały Zarząd ma mieć, w tym ja.
To razem 900.000 akcji z 1.166.300 akcji dotychczasowych emisji.
Pozostały akcjonariat jest rozdrobniony.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość


1 2 3 4

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,397 sek.

nbuinrmq
pyqrshht
rvumqibe
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 827,68 zł +384,14% 96 827,68 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
aeaximee
iqgjusbw
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat