PARTNER SERWISU
meaghvjs

Kroniki Giełdowe, czyli historia pewnego inwestora

Damian Pawłowski
2
Wpisów: 215
Wysłane: 6 stycznia 2014 20:18:25
Witam wszystkich serdecznie!

Chciałbym zaprosić Was do śledzenia mojego bloga:
kronikigieldowe.blogspot.com

Jeśli chodzi o mnie - jestem inwestorem samoukiem od 2 lat, z wykształcenia matematykiem. Kieruję się głównie analizą fundamentalną, powoli uczę się posługiwania instrumentami pochodnymi i myślę nad podniesieniem umiejętności z analizy technicznej.

Natomiast jeśli chodzi o cel prowadzenia bloga, pozwolę sobie streścić pierwszy post:

Pomysł na bloga powstał po przewertowaniu moich błędów inwestycyjnych. Zauważyłem pewne nierozsądne zachowania, których jestem świadom a mimo to nie radzę sobie z ich wyeliminowaniem. Do głównych z nich zaliczam podejmowanie decyzji inwestycyjnych bez wcześniejszej analizy, zakupy pod wpływem emocji, strach przed "odjechaniem pociągu" oraz ogólnie i przede wszystkim problemy z cierpliwością.

Postanowiłem więc stworzyć moje publiczne "Kroniki Giełdowe" aby wprowadzić do swoich inwestycji więcej dyscypliny, samemu bądź przez kogoś zostać rozliczonym z błędów, a co najważniejsze czuć presję żeby ich nie popełniać.

Liczę też, że blogowanie pomoże mi w samodzielności jeśli chodzi o analizę faktów i wyciąganie wniosków. Zauważam, że zbyt często polegam na tym co się pisze w internecie więc czas już się usamodzielnić, a nic lepiej w tym nie pomoże niż publikowanie własnych poglądów.

W skrócie moja historia to historia typowego uczącego się inwestora który trochę już przeszedł i trochę się już nauczył a teraz chce z tego wyciągnąć wnioski. Liczę na Wasze zainteresowanie i komentarze, mam nadzieję że społeczność Stockwatch uzna publikowane przeze mnie treści za wartościowe :)

Damian Pawłowski
2
Wysłane: 14 stycznia 2014 21:00:48
Witam serdecznie!
Zapraszam na nowy post przestawiający moją wizję rynku amerykańskiego:
Dlaczego chcę inwestować w USA czyli mój "American Dream"