PARTNER SERWISU
ooeymuqi
5 6 7 8
anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 12 sierpnia 2015 15:18:24 przy kursie: 0,31 zł
gPilkahalowa napisał(a):
Czy można prosić o analizę ?

Będzie jeszcze w tym tygodniu

wski
0
Dołączył: 2015-07-19
Wpisów: 5
Wysłane: 13 sierpnia 2015 10:57:41 przy kursie: 0,27 zł
Ciekawe co wyniknie z listu intencyjnego w sprawie Iranu, który podpisano w lipcu. więcej ma byc wiadome we wrzesniu, ale na dzis to jeden z niewielu pozytywów raportu :(

recroot
0
Dołączył: 2014-02-05
Wpisów: 20
Wysłane: 13 sierpnia 2015 13:26:02 przy kursie: 0,27 zł
O tym co wyniknie jest napisane. Otwarcie przedstawicielstwa. Admiral będzie wysyłał łodzie w kawałkach i będą one składane na miejscu w Iranie. Czy będą z tego zyski? Zobaczymy. Na pewno nie w najbliższym kwartale. Najbliższy raport będzie za to obciążony kosztami otwarcia przedstawicielstwa i na pewno będą to duże koszty. Kiedyś prezes mówił, że otwarcie salonu za granicą to koszt 2 mln zł. Tak na oko wydaje mi się, że to co planują w Teheranie to znacznie więcej. Ciekawe więc jak zareaguje ulica na duży minus w 3-cim kwartale.


anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 13 sierpnia 2015 21:27:32 przy kursie: 0,27 zł
Omówienie sprawozdania finansowego Admiral Boats SA po 2 kwartale 2015r.

Po pierwszym kwartale roku wydawało się, że spółka wychodzi na prostą. Niestety, raport za II kwartał mówi, że powyższa tez nie jest prawdziwa przynajmniej jeśli chodzi o rachunek wyników. Od akwizycji stoczni w Tczewie upłynęło już prawie 2 lata, a pozytywnych efektów nabycia na razie próżno szukać.


Przychody Admiral Boats wyniosły w II kwartale 7,7 mln zł i były o 53 proc. niższe rok do roku. Warto jednak dodać, że spółka zmieniła od początku roku organizację produkcji.

Cytat:
W 2014 roku produkcja była oparta o usługi podwykonawców. System ten sprowadzał się w istocie do sprzedaży 100 proc. materiałów potrzebnych podwykonawcom. Następnie niektórzy podwykonawcy sprzedawali Spółce półfabrykaty, które z kolei ADMIRAL BOATS sprzedawał kolejnym podwykonawcom. Podwykonawcy sprzedawali gotowe zmontowane łodzie do ADMIRAL BOATS. Zmiana organizacji produkcji wpłynęła na spadek wartości przychodów ze sprzedaży towarów i materiałów.


I owszem, spadek na sprzedaży materiałów występuje i jest w tym kwartale dominujący, ale spadek obrotów na produktach także był znaczący. Przychody ze sprzedaży łodzi spadły z 9,5 do 6,8 mln zł., czyli o 29 proc. Za to spółka sprzedaje obecnie łodzie droższe. W raportowanym okresie wolumen sprzedaży wyniosł 233 szt. i był o 42 proc. niższy od wolumenu

kliknij, aby powiększyć


Owszem, Admiral ma trudniej w związku z sytuacją na rynku rosyjskim, ale rozumiem, że nowy zakład miał umożliwić zwiększoną produkcję, a więc spółka miała nadzieje na uplasowanie większego wolumenu. Jak pokazuje poniższy wykres nic takiego się nie dzieje. W sezonowo najlepszym drugim kwartale mamy poważny regres zarówno na wolumenie jaki i przychodach. Warto także zauważyć, że choć masa półrocznych przychodów innych niżeli łodzie wzrosła, to przychody z przyczep, daszków i przede wszystkim konstrukcji stalowych wynoszą ledwie ponad milion złotych.

Gorzej jest z interpretacją wyników i rentowności. O ile dane finansowe mówią wprost, że wynik operacyjny w drugim kwartale skurczył się z 3,56 do 2,25 mln zł to już wyodrębnienie zdarzeń jednorazowych nie jest łatwe i oczywiste


kliknij, aby powiększyć


Do tej pory Admiral część kosztów wydziałowych nie związanych formalnie z produkcją księgował w pozostałej działalności. W starym modelu podwykonawcy korzystali zarówno z hali i maszyn i urządzeń spółki. Formalnie więc część kosztów, gdzie występowała produkcja nie była alokowana na koszt wytworzenia. Pytaniem pozostaje jak jest teraz po reorganizacji? Czy skoro nie ma sprzedaży do podwykonawcy, nie ma odkupu półproduktu (bo tak właśnie rozumiem zmianę procesu), czy nadal część kosztów de facto produkcji księgowana jest dopiero w linii pozostałych? Nie wiadomo – raport nie odpowiada na to pytanie. Z tego względu nie można założyć, że pozostałe koszty operacyjne są jednorazowe, lub rzadko powtarzalne. Stosując konserwatywne podejście należałoby założyć, że wszystko co jest w pozostałych kosztach działalności należałoby dodać do kosztu własnego.

Z pozostałymi przychodami jest nieco łatwiej – one najprawdopodobniej pochodzą ze sprzedaży aktywów trwałych, a więc są zdecydowanie niepowtarzalne. Podobnie jako niepowtarzalną należy potraktować część z tytułu ujemnej wartości firmy. Wobec tego skorygowany wynik operacyjny wynosi minus 350 tys. zł, w porównaniu do 3,1 mln zysku przed rokiem…

W linii finansowej raportu mamy prócz ponad 600 tys. kosztów odsetkowych (400 tys. netto), 612 tys. (450 tys. netto) kosztów innych, którymi prawdopodobnie są ujemne różnice kursowe – korekta na plus w CFO. Z tego powodu wynik okresu na poziomie zysku brutto należy skorygować tylko o 2 mln zł. Krótko mówiąc w świetle danych raportowanych należałoby założyć, że powtarzalny wynik okresu to strata ponad 700 tys. zł. Pozytywnym efektem w rachunku wyników jest jedynie spadek kosztów ogólnego zarządu, choć tak naprawdę weryfikacja trwałości tego spadku przyjdzie dopiero przy wzroście sprzedaży.

Największym pozytywem sprawozdania są za to przepływy operacyjne.


kliknij, aby powiększyć


Admiral wygenerował w tym kwartale 5,4 mln operacyjnej gotówki. Nie jest to efektem jakichś niegotówkowych kosztów w rachunku wyników, tylko wynika ze zmian w kapitale obrotowym. Należności spłynęły do spółki, natomiast płatność zobowiązań nie została zrealizowana. Być może przytrzymanie płatności dla miało związek z dużymi potrzebami finansowymi – przepływy finansowe w II kwartale były ujemne na ponad 5 mln zł. Wzrost zobowiązań w bilansie pojawił się w pozycji inne – spółka nie wyjaśnia jego charakteru.

Wyniki trzeba ocenić jako złe. Skorygowana strata w najlepszym kwartale w roku wygląda niestety fatalnie. Spółka obiecała, że pierwszy etap modernizacji powinien się skończyć najpóźniej do września. Być może dopiero w IV kwartale poznamy nowe, pełne oblicze Admiral Boats. Na razie efekty nabycia Tczewa widać tylko po stronie kosztowej.

PS: Poprosiłem przedstawiciela spółki o wyjaśnienia. Jak tylko dostanę odpowiedź, to uzupełnię analizę.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 120 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 14 sierpnia 2015 12:09

malarz
1
Dołączył: 2014-04-25
Wpisów: 96
Wysłane: 13 grudnia 2015 19:01:33 przy kursie: 0,29 zł
W ostatnim czasie podpisali sporo nowych umów i to w dodatku związanych z nowym segmentem biznesowym. Widać było duże zainteresowanie akcji, ale ostatnie info o kolejnej emisji akcji (newconnect.pl/?page=1045&p...) trochę ostudziło emocje. Jaka może być cena emisyjna (po nominale - 0,25 zł?)?

kotletto
0
Dołączył: 2015-08-21
Wpisów: 49
Wysłane: 5 stycznia 2016 16:11:47 przy kursie: 0,35 zł
Seria I po 0,40. Seria J nie wiadomo jeszcze.

lunatyk
0
Dołączył: 2011-05-14
Wpisów: 6
Wysłane: 6 stycznia 2016 13:40:42 przy kursie: 0,35 zł
Raczej nie zrobią emisji publicznej poniżej 0,40 zł, skoro nie tak dawno robili prywatną po tej cenie.
Aż tak chyba nie wyrolują tych co obejmowali w emisji prywatnejThink

Pilkahalowa
PREMIUM
0
Dołączył: 2013-05-28
Wpisów: 175
Wysłane: 7 stycznia 2016 16:15:58 przy kursie: 0,34 zł
W jakim celu obejmuje się akcje powyżej ceny rynkowej ? Jeszcze zrozumiałbym gdyby to była jakaś nieosiągalna do skupienia na rynku kwota ale tutaj ? 3 mln akcji po 0,4 zł to raptem 1,2 mln zł.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 7 stycznia 2016 18:28:57 przy kursie: 0,34 zł
No, ale przy średnim obrocie dziennym rzędu 54 tys. zł to zbieranie pakietu trochę by trwało. Przy założeniu, że całe kupno realizuje taki nabywca to około 24 sesji. Tylko gdzie byłby kurs? Jeśli założymy, że bez wpływu na kurs można zebrać 1/10 dziennego wolumenu, to mamy rok zbierania. Gdzie spółka i rynek będzie za rok? To jest to ryzyko, którego się nie ponosi biorąc nawet ciut drożej niż na rynku.

Pilkahalowa
PREMIUM
0
Dołączył: 2013-05-28
Wpisów: 175
Wysłane: 8 stycznia 2016 10:37:43 przy kursie: 0,32 zł
Myślę, że mając 20% prawie poniżej 40 gr byłaby szansa aby kupić akcje jednak z ciut niższą średnią.
Ale ok, przyjmuję Twoją argumentację. Zwłaszcza, że jeśli tak faktycznie jest to mamy kogoś kto mocno wierzy we wzrosty na tej spółce :)


lunatyk
0
Dołączył: 2011-05-14
Wpisów: 6
Wysłane: 8 stycznia 2016 10:42:59 przy kursie: 0,32 zł
Ciężko byłoby zebrać 3 mln papieru bez podbijania kursu powyżej 0,40 zł. Rynek by się zorientował w trakcie i podbijał cenę spekulacyjnie.
anty_teresa ma rację.

malarz
1
Dołączył: 2014-04-25
Wpisów: 96
Wysłane: 16 stycznia 2016 19:34:56 przy kursie: 0,29 zł
Rozszerzyli skład Zarządu - www.newconnect.pl/?page=1045&a...

Ma ktoś pomysł jaka będzie rola nowego Członka Zarządu?

Pilkahalowa
PREMIUM
0
Dołączył: 2013-05-28
Wpisów: 175
Wysłane: 8 lutego 2016 15:10:30 przy kursie: 0,24 zł
gieldowimilionerzy.wordpress.c...

Co o tym myślicie ?
Moja wątpliwość co do fachowości piszącego wzrosła po przeczytaniu, że Admiral kupił pod koniec 2015 r stocznię w Tczewie. Moim zdaniem było to conajmniej 2 lata wcześniej.
Dodatkowo powoływanie się na rynek dóbr luksusowych w ich przypadku to trochę brak znajomości branży ... u nas to może luskus mieć łódkę ale w Norwegii gdzie głównie je sprzedają ? To jest przecież taniocha, w porównaniu do produków z Europy Zachodniej i raczej niższa półka.
Wnioski ok, ale wgryzienie się w specyfikę firmy pozostawia wiele do życzenia.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 8 lutego 2016 16:53:31 przy kursie: 0,24 zł
Nie tylko Ty masz wątpliwości, że tak powiem. To nie jedyny wpis co do którego takie wątpliwości powstają

Pilkahalowa
PREMIUM
0
Dołączył: 2013-05-28
Wpisów: 175
Wysłane: 9 lutego 2016 16:52:15 przy kursie: 0,23 zł
Obroty za to kolejny dzień liczone są w setkach tysięcy. To już nie jest mało jak na NC. Tylko podejrzanie kurs idzie w przeciwnym kierunku niż przewidywania. Może ktoś się spodziewa słabych wyników za IV kw 2015 r.
Firma szykuje się do nowych kontraków, więc może być więcej kosztów. Liczę na to, że przychody będą jednak ciut wyższe niż rok temu. Stocznia miała w końcu uchronić firmę przed negatywnym wpływem sezonowości. Dać pracę w zimie.
Co roku IV kw jest jednak na minusie ...

kotletto
0
Dołączył: 2015-08-21
Wpisów: 49
Wysłane: 17 lutego 2016 13:09:03 przy kursie: 0,16 zł
Czy będzie analiza kiepskiego raportu admirala?

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 17 lutego 2016 18:43:02 przy kursie: 0,16 zł

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 20 lutego 2016 15:15:03 przy kursie: 0,15 zł
Omówienie sprawozdania Admiral Boats po 4 kw. 2015 r.

Wydawało się jeszcze kwartał temu, że choć oczekiwanego przełomu nie będzie, to spółka jednak zakończy rok na plusie. Niestety 4 kwartał okazał się istnym koszmarem dla akcjonariuszy.



Spadku raportowanej sprzedaży można było sie oczywiście spodziewać. Od 2015 r. spółka przestała w sztuczny sposób zawyżać wynik poprzez wykazywanie w przychodach transakcji z podwykonawcami. Wcześniej spółka sprzedawała podwykonawcom materiały i dokupowała półprodukt, który następnie sprzedawała kolejnemu podwykonawcy. Wydaje się, że przychody z „prawdziwej” sprzedaży mamy raportowane jako przychody ze sprzedaży produktów.


kliknij, aby powiększyć


Niestety po dość dobrym pod względem przychodów 3 kwartale w kolejnym spółka zaliczyła spory regres. Per saldo przychody w drugim półroczu roku 2015 były takie same jak w drugim półroczu 2014 r., przy czym inaczej rozłożyły się dostawy łodzi – w zeszłym roku nieco więcej przeszło z 3 na 4 kwartał.

Zysk brutto na produktach w raportowanym okresie IV kwartału wyniósł tylko 106 tys. zł, natomiast na towarach (czyli półproduktach) dodatkowe 418 tys. Krótko mówiąc z tytułu normalnej sprzedaży do odbiorcy końcowego spółka pokazała 400 tys. mniej zysku niż przed rokiem, natomiast na obrotach z podwykonawcami prawie 0,5 mln zł. Skoro nastąpiła zmiana organizacji produkcji jak to nazywa spółka to należałoby się spodziewać zaniku przychodów z towarów (co obserwujemy) oraz transferu marży na produkty, czego niestety zupełnie nie widać.


kliknij, aby powiększyć


Zarówno w III kwartale jaki I IV marża brutto na produktach jest niższa r/r. W 3 kw. spadła z 50 do 46 proc. natomiast w ostatnim kwartale roku z 22,7 proc. do 7,7 proc.! Sumarycznie wynik handlowy spółki w ostatnim kwartale wyniósł raptem 525 tys. czyli o 912 tys mnie r/r. Po obciążeniu kosztami zarządu i sprzedaży mamy oczywiście stratę. Stratę tym większą, że koszty zarządu wzrosły o ponad 250 tys. Ostatecznie na sprzedaży po uwzględnieniu kosztów operacyjnych strata wyniosła 1,09 mln zł, wobec straty 0,16 mln przed rokiem. Całe drugie półrocze spółka zakończyła z wynikiem na sprzedaży na progu rentowności – tak trzeba nazwać 146 tys. zysku. W II połowie 2014 r. wynik na sprzedaży wyniósł ponad 2,8 mln zł.

Problem w tym, że powyższe liczby niestety niewiele tak naprawdę mówią, bez pozostałych kosztów. Nie wiemy czy jest lepiej czy gorzej. Zwracam uwagę na słowa Prezesa spółki wypowiedziane jakiś czas temu przez przedstawiciela spółki na czacie:

Cytat:
Pozycja ta jest wyszczególniona w prospekcie emisyjnym. Przypominając, w skład pozostałych kosztów wchodzą: koszty wydziałowe, amortyzacja środków trwałych, usługi obce, transport, pozostałe koszty (w tym: wartość sprzedanych składników majątku trwałego), podatek od nieruchomości, rezerwy inwentaryzacyjne, usługi montażu łodzi, usługi produkcji laminatu, media, koszty pracownicze, koszty ochrony, remonty i naprawy sprzętu, najmy nieruchomości, usługi składowania, pozostałe materiały, usługi pocztowe i kurierskie i pozostałe naprawy.


W dużej części są to koszty które w mojej opinii powinny być alokowane na koszty własne produktów (usługi montażu łodzi, usługi produkcji laminatu), koszty sprzedaży (transportu), czy ogólnego zarządu (ochrony , usługi pocztowe i kurierskie). Część powinna być rozpisana na te kategorie w zależności od miejsca powstania jak np. amortyzacja, czy koszty pracownicze.

Do dyspozycji pozostaje zatem badanie wyniku operacyjnego, który jest ze swej natury często zniekształcony przez zdarzenia niepowtarzalne, lub rzadko powtarzalne takie jak sprzedaż aktywów (w tym: wartość sprzedanych składników majątku trwałego).Nie wiemy czy sprzedaż nastąpiła z zyskiem, czy stratą itd.


kliknij, aby powiększyć


Wynik operacyjny wygląda fatalnie – 5,4 mln straty, ale nie wiemy ile z tego wyniku ma charakter powtarzalny, a więc nie wiemy tak naprawdę jaką rentowność osiąga na swojej podstawowej działalności, czy jest lepiej niż przed rokiem, czy wręcz odwrotnie gorzej.

Za to o biznesie i zdolności do generowania wyniku może nam więcej powiedzieć rachunek przepływów. W tych operacyjnych sprzedaż majątku jest wyłączana do działalności inwestycyjnej.


kliknij, aby powiększyć


Rok 2015 był wyraźnie słabszy. Spółka uzyskała z działalności operacyjnej tylko 1,35 mln gotówki wobec 4,64 mln przed rokiem. W samym IV kwartale przepływy były ujemne (-2,08 mln zł), na co wpłynęła w dużej mierze zmiana salda rozliczeń międzyokresowych. Jeśli zerkniemy do bilansu to widzimy iż w ostatnim kwartale roku spółka mocno zmniejszyła saldo ujemnej wartości firmy, czyli zysku z tytułu przejęcia do rozpoznania w kolejnych okresach. Prawdopodobne jest, że zarząd uznał iż korzyści z przejęcia będą jednak znacznie mniejsze niż pierwotnie zakładano, a zatem spisał część majątku, co odbiło się na wyniku. Prawdopodobnie nie w całości, bo to co jeszcze nie przeszło po prostu zniknęło ze zobowiązań (RM) i aktywów (wartość majątku), ale to co zostało już zaliczone wcześniej jako zysk mogło być teraz spisane i poszło w pozostałej działalności przez wynik.

Być może na saldo pozostałej działalności wpłynęło także spisanie inwestycji w obce środki trwałe. Pamiętajmy, że spółka w poprzednim kwartale odpuściła jeden zakład produkcyjny.
Choć spółka mała to w związku ze specyfiką księgowania jest dość trudna do analizy. Tak czy owak wychodzi na to, że Tczew do tej pory nie przynosi zakładanych korzyści, a w strukturze spółki jest już przecież ponad 2 lata. W przychodach dominują cały czas łodzie, a mamy cały czas koszty związane z tą inwestycją. Może w kolejnym roku to się zmieni, bo spółka podpisała ostatnio parę listów intencyjnych:
Cytat:
Przedmiotem niniejszej umowy jest współpraca w zakresie produkcji wyrobów stalowych, stolarskich i z laminatu. Wartość rocznych obrotów wyniesie ok 15 mln zł.


Cytat:
Przedmiotem niniejszej umowy jest współpraca w zakresie uruchomienia w zakładzie produkcyjnym w Tczewie produkcji drzwi stalowych i ościeżnic stalowych oraz dostaw do Danii. Wartość rocznych obrotów wyniesie ok 12 mln zł.


Niestety nie ma żadnej gwarancji, że listy zamienią się w zamówienia i sytuacja Admirala się korzystnie zmieni.


>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 120 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

Pilkahalowa
PREMIUM
0
Dołączył: 2013-05-28
Wpisów: 175
Wysłane: 22 lutego 2016 11:06:22 przy kursie: 0,16 zł
Zastanawiam sie czy nie jest przypadkiem tak, że sytuacja związana z brakiem płynności nie jest już na tym poziomie, że grozi upadłością firmy ? Są umowy ale jeśli zabraknie kasy to przecież zanim firma ruszy z produkcją konieczne są zawsze zwiększone wydatki.
Zaniepokoiła mnie też w raporcie wzmianka dotycząca zbyt dużego zatrudnienia. Cały czas robili rekrutację, to nie widzieli, że nie mają zamówień ? A może nie mają zamówień bo nikt już im nie chce dawać materiałów w kredyt ? Łodzie też od jakiegoś czasu nie są robione w komis do salonów tylko na zamówienie. Ta zmiana też pewnie jest wymuszona brakiem kasy. A odsetki od obligacji co kwartał trzeba płacić ... pensje pracownikom też.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 23 lutego 2016 09:53:38 przy kursie: 0,18 zł
Cytat:
Ponadto, według ustaleń redakcji StockWatch.pl, prezes Admiral Boats od pewnego czasu przebywa na zwolnieniu lekarskim. Potwierdza to biuro prasowe spółki, lecz nie udziela żadnych informacji na temat stanu zdrowia prezesa Andrzeja Bartoszewicza. Uwagę inwestorów zwrócił też fakt, że od kilku tygodni komunikaty ESPI podpisują członkowie zarządu. Ostatni raport sygnowany przez prezesa pochodzi z 5 stycznia 2016 r.

Andrzej Bartoszewicz to jedna z trzech kluczowych osób w Admiral Boats. W 2010 r. razem z głównym inwestorem, Wiesławem Klebą oraz obecnym wiceprezesem założył spółkę. Inwestor wniósł kapitał, Antoon Meijers doświadczenie szkutnicze, a Bartoszewicz ułożył całość w ramy korporacyjne.



www.stockwatch.pl/wiadomosci/k...

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość


5 6 7 8

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 2,240 sek.

wubjoldo
luhaizgu
jwfakuhq
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
dzvsckct
ejhrpynd
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat