PARTNER SERWISU
eqckrqki
119 120 121 122 123
satriani
0
Dołączył: 2014-05-17
Wpisów: 11
Wysłane: 24 lutego 2017 01:04:47 przy kursie: 2,80 zł
recenzje ma całkiem całkiem SGW3.
www.youtube.com/watch?v=pjMIsh...
całkiem dobra relacja like/disklike - nawet lepsza niż Sniper Elite 4 na tym samym kanale.

Co do tłoczenia płyt to prezes znów chciał zrobić dobry ruch marketingowy (patrzcie ile płyt tłoczymy), analogicznie do wypuszczenia bety sprzed kilku tygodnii - a wyszło jak zwykle. Niektórzy doszli do wniosku, że skoro nie mają siana na tłoczenie plyt na miesiac przed premierą to spółka musi być fatalnie zarządzana.

Co by nie mówić tytuł jest AAA, więc może to wynieść spółkę na poziom CDProjekt, o ile SGW3 okaże się sukcesem. Jeśli tak się nie stanie to i tak i tak nie wierzę, żeby CIG nie znalazło na polskim rynku kasy na dalsze eksperymenty, szczególnie przy tak dużym ssaniu spółek gamingowych.
buy bitcoin

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 24 lutego 2017 10:06:26 przy kursie: 2,70 zł
Sam SGW3 choćby był najlepszy nie sprawi, że CIG wejdzie na poziom CDP. Jest kilka powodów. Po pierwsze Sniper nie zostanie dopracowany tak jak W3 za mało pieniędzy i czasu i pracowników.
S3 nie ma tak dużej rzeszy graczy, nie ma tej ceny i dodatków.
Wreszcie CDP jest już pompowany pod kolejne projekty.
Jeśli S3 będzie sukcesem (sprzedaż sprzedaż bez promocji) i sprzedadzą w tym roku wyraźnie ponad 1 mln S3 to da spółce oddech i spokojną pracę nad LoF. Dopiero kolejna udana produkcja sprzedana powyżej 2 mln w ciągu roku pozwoli na stabilizację firmy. Osiągnięcie poziomu aktualnego CDP to raczej dopiero kolejny udany produkt po LoF2 tak sądzę. No chyba, że S3 "zaskoczy" odbiorem graczy .... ale był on wręcz słaby na becie. Inna sprawa, że wielu testujących zapomniało, że to beta....
Raczej nic nie wskazuje na to aby mogli zdążyć usunąć aż tyle mankamentów.
Jednak jeśli usuną najważniejsze dla graczy i gra nie będzie się wywalać ani kuć w oczy niedostatkami to może być sukces na miarę S1.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 24 lutego 2017 12:10:30 przy kursie: 2,70 zł
satriani napisał(a):

Co by nie mówić tytuł jest AAA, więc może to wynieść spółkę na poziom CDProjekt, o ile SGW3 okaże się sukcesem.


Przemyśl to jeszcze raz. Już widać, że sprzedaż będzie przeciętna. Poziom pre-orders ? mizeria.
Ta gra będzie walczyła by wyjść na jakiś solidny plus, a nie o bycie hitem.


lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 25 lutego 2017 04:37:11 przy kursie: 2,70 zł
baks napisał(a):
@andy
mógłbyś się zdziwić ... ile płyt...Angel
Płyta DVD w etalu z pudełkiem kosztuje około 2 zł a na krążku dobra płyta kosztuje nieco ponad 1 zł.
W tych cenach są już marże wszystkich pośredników, sklepu itd.
Koszt produkcji samej płyty DVD nie jest dokładnie znany ale wynosi nie więcej niż 0,3zł
Łatwo więc sobie policzyć ....Angel

Biorąc pod uwagę, że gra będzie na kilku płytach powiedzmy na 5 szt to można wytłoczyć łącznie 0,5-1 mln zestawów. Koszt pozostałych czynności może być wyższy niż samego tłoczenia ale powinno wystarczyć na te co najmniej 0,5mln zestawów. Prawdziwych kosztów nie poznamy.


Ale wiesz, że jakiś czas temu odkryto nowy nośnik danych... płytę blue-ray? wave Sniper 3 zmieści się na jednej takiej płycie. Oczywiście mowa o PS4 i XOne. Na PC w pudełkach będzie DVD, ale to będzie zdecydowana mniejszość tłoczonych płyt.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 25 lutego 2017 12:14:08 przy kursie: 2,70 zł
Wiesz od 2 lat sam używam napędu BD-RE .... do robienia dodatkowej kopii zapasowej systemów...Angel
Lubię mieć backup na więcej niż jednym medium. Każdy nośnik może zawieźć w najbardziej nieodpowiednim momencie. Ani dysk HDD ani SSD, pendrive czy karta flash nie dają 100% gwarancji niezawodności. Więc jedna dodatkowa kopia na płycie optycznej nie zawadzi a kosz także jest atrakcyjny.
Ceny czytników też już są akceptowalne a dla graczy jak sam zauważyłeś nieodzowne. Nie wiem jak na PS4 ale na PC-ty część wydać jest opis o płytach DVD. Trudno powiedzieć czy spółce opłacałoby się zamawianie 2 matryc na DVD i BR-R - nie znamy kosztów. Musimy poczekać do premiery wtedy będzie wiadomo. Myślę, że przy większej ilości tłoczonych płyt sam kosz dodatkowej matrycy może nie być tak bardzo znaczący. Biorąc pod uwagę różnicę w pojemności może mieć znaczenie. Jednak przy bardziej obszernych grach niebawem może być konieczność używania 2 płyt BR ewentualnie 2-warstwowych choć 2 warstwy to potencjalny problem tak jak na DVD. Już lepsze 2-stronne. Tylko nie pamiętam czy BDRy są 2-stronne. 50GB na archiwum się nadają ale na nośnik gry chyba nie bardzo. Tyle, że firma może się zdecydować na sprzedaż tylko cyfrową na PS4 i XONE. Jednak ze względów reklamowych sądzę, że nie ograniczą się do tego. Kluczem jest jednak jakość gry a wszystko inne to rzecz wtórna.
Z tego co czytam spółka ostro się wzięła za poprawki bugów.....Angel
Ostatnio rozsyłali po pismakach i youtuberach poprawione wersje do oceny. Może jednak dadzą radę wyprostować większość błędów.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

_dziuchol_
0
Dołączył: 2017-02-25
Wpisów: 1
Wysłane: 25 lutego 2017 21:16:24 przy kursie: 2,70 zł
Czy ma sens zakup akcji CI GAMES w tym momencie przed premierą gry?
Czy dla producenta ta gra nie jest tzw. być albo nie być -skoro nie mają już kasy i zapożyczają się na tłoczenie płyt?

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 25 lutego 2017 22:20:19 przy kursie: 2,70 zł
Nie licz na konkretne porady inwestycyjne na forach. Sam musisz wyciągnąć własne wnioski i podjąć odpowiedzialność....Angel
Można brać pod uwagę wpisy ale nie podejmować na ich podstawie decyzji inwestycyjnych.
Tak na prawdę nikt (nawet spółka) nie zna skali sprzedaży przed premierą. Mogą to szacować z pewnym przybliżeniem na podstawie preorderów i komentarzy. Jest to tylko jakiś szacunek który uda się trafić lub mocno przestrzelić..
Są tacy co uważają, że gra sprzeda się tak jak S2 lub gorzej a są tacy co uważają, że sprzeda się co najmniej tak jak S1. Każdy z nich ma swoje argumenty a prawda często jest pośrodku. Jednak ten schemat nieczęsto się sprawdza na Giełdzie.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 26 lutego 2017 21:24:38 przy kursie: 2,70 zł
11bit www trendzie rosnącym


market cap mijanka z cig jest facktem
Everything you know is wrong.........

flichaa
0
Dołączył: 2016-04-08
Wpisów: 1
Wysłane: 27 lutego 2017 10:32:52 przy kursie: 2,55 zł
No to w dzisiejszej analizie nas pojechali niestety:(

www.stockwatch.pl/wiadomosci/a...


lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 16 marca 2017 00:34:29 przy kursie: 2,70 zł
Wypłynęło kilka istotnych informacji związanych z CI Games, więc pomyślałem, że warto je tu zebrać. W końcu nie samym 11bit stockwatch żyje.

Spółka mocno dziś wszystkich zaskoczyła informacją, że mają niemal gotową mobilną wersję Sniper Ghost Warrior. Gra ma być wydana w modelu F2P już w II kwartale. Całą produkcję wykonał zagraniczny zespół.

www.stockwatch.pl/wiadomosci/c...

Poniżej przykład jak dobrze może sprzedawać się gra o tematyce snajperskiej - Sniper 3D Assassin i jak ogromne przychody może dać spółce sukces takiej gry.

sensortower.com/ios/us/fun-gam...

Ujawnili też nowy cinematic trailer - zdradzający zarys fabuły. Coraz mocniej akcentują fabułę czyli coś co nie istniało w poprzednich częściach gry. Co jednak najistotniejsze w grze będzie bullet cam z brutalnymi animacjami, a więc również coś czego nie było w poprzednich częściach Snipera. Ani story ani przede wszystkim bullet cam nie było w beta testach. Być może nie każdy tutaj czuje jak ważna to informacja, ale wystarczy spojrzeć na Mortal Kombat X czy choćby Sniper Elite - cały hype na te gry nakręcają właśnie brutalne animacje w stylu gore. Grałem niedawno sporo w MK X i znudził mi się właśnie jak wykonałem wszystkie możliwe fatality i brutality king

www.youtube.com/watch?v=nq1_xJ...

Dzisiaj też ukazał się wywiad z prezesem Tymińskim, w którym ustosunkował się do najistotniekszych informacji z ostatnich tygodni. M. in. mówił o rozwoju kompetencji zespołu i przyszłości spółki. Warto posłuchać.

strefainwestorow.pl/artykuly/2...

Na koniec - Sniper 3 został włączony do wiosennej promocji członkostwa PRO GameStopu.

www.gamestop.com/gs/pages/land...


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 16 marca 2017 11:25:01 przy kursie: 2,77 zł
@lelo
Mam pewne małe ale wobec tych info
Trudno aby Prezes i 50% udziałowiec powiedział, że spółka jest przewartościowana. Z drugiej jednak strony to brak szacunku dla rynku mówienie, że spółka jest niedowartościowana. Rynek tak ocenia spółkę jak ona zasługuje. Długo CIG był wyceniany wysoko jednak pokazał kilkoma produkcjami, że na to nie zasługuje i wycena została zweryfikowana. Teraz jeśli odniosą sukces wycena się zmieni - o ile dadzą radę. Na razie S3 wypadał dość blado.
Sukces finansowy mobile w formacie F2P .... z darmowej gry ... ?
Fakt są pewnie mikropłatności ... ale na razie nie mówi się o tym....Think
Inna sprawa, że dobrej jakości gra mobilna może zachęcić do zagrania w dużą wersję gry na PC lub konsole nie jest to jednak pewne. Klucz to jakość gry zarówno w dużych wersjach jak i mobilnej. Jedno może nakręcać drugie i ile będą odpowiednio dobre.
S3 miał jednak tak dużo błędów, że sceptycznie patrzę na usunięcie wszystkich.
A już to mówienie, że 3 tygodnie pozwolą na dopracowanie gry ..... to już chyba majstersztyk kabaretowy.
W 3 tygodnie można znacznie poprawić grę ale na przeglądarkę.... Angel
Aby nie było życzę im sukcesu ale w komunikacji z rynkiem mają jeszcze dużo do zrobienia.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 16 marca 2017 11:49:26 przy kursie: 2,77 zł
baks napisał(a):
Sukces finansowy mobile w formacie F2P .... z darmowej gry ... ?
Fakt są pewnie mikropłatności ... ale na razie nie mówi się o tym....Think


Baks, jak ty nie ogarniasz, że na grach F2P można dobrze zarobić to... No, zamurowało mnie. Mam nadzieję, że to jedynie wynik twojej kolejnej ciężkiej nocy. Tymczasem wystarczyło wejść w link, który wkleiłem i dowiedziałbyś się jak zarabia się na darmowych grach Pray

www.stockwatch.pl/wiadomosci/c...

– Gry snajperskie należą do jednych z popularniejszych gatunków gier mobilnych, a najlepsze z nich osiągają wielomilionowe przychody. Sniper Ghost Warrior posiada wszystkie cechy aby osiągnąć sukces – powiedział prezes Marek Tymiński, cytowany w komunikacie.

– Gra mobilna została stworzona całkowicie na zewnątrz przez doświadczone studio specjalizujące się w tego typu produktach. Sam system monetyzacji to dobrze sprawdzone rozwiązania, działające w innych grach snajperskich, które odniosły sukces na rynku mobilnym – dodał Tymiński.

Gra będzie dystrybuowana w modelu free-to-play (F2P), czyli będzie można ją pobrać za darmo na urządzenia z systemem iOS i Android. W trakcie rozgrywki gracze będą mieli możliwość zakupu m.in. dodatkowego wyposażenia oraz nowych misji.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 16 marca 2017 15:25:22 przy kursie: 2,77 zł
lelo-pakero napisał(a):
baks napisał(a):
Sukces finansowy mobile w formacie F2P .... z darmowej gry ... ?
Fakt są pewnie mikropłatności ... ale na razie nie mówi się o tym....Think


Baks, jak ty nie ogarniasz, że na grach F2P można dobrze zarobić to... No, zamurowało mnie. Mam nadzieję, że to jedynie wynik twojej kolejnej ciężkiej nocy. Tymczasem wystarczyło wejść w link, który wkleiłem i dowiedziałbyś się jak zarabia się na darmowych grach Pray

www.stockwatch.pl/wiadomosci/c...

– Gry snajperskie należą do jednych z popularniejszych gatunków gier mobilnych, a najlepsze z nich osiągają wielomilionowe przychody. Sniper Ghost Warrior posiada wszystkie cechy aby osiągnąć sukces – powiedział prezes Marek Tymiński, cytowany w komunikacie.

– Gra mobilna została stworzona całkowicie na zewnątrz przez doświadczone studio specjalizujące się w tego typu produktach. Sam system monetyzacji to dobrze sprawdzone rozwiązania, działające w innych grach snajperskich, które odniosły sukces na rynku mobilnym – dodał Tymiński.

Gra będzie dystrybuowana w modelu free-to-play (F2P), czyli będzie można ją pobrać za darmo na urządzenia z systemem iOS i Android. W trakcie rozgrywki gracze będą mieli możliwość zakupu m.in. dodatkowego wyposażenia oraz nowych misji.


Nigdzie nie napisałem, że inni na tym nie zarabiają. Ale CIG ma (żadne) doświadczenia w tej dziedzinie.
Wypuszczony ostatnio LOF jakiegoś spektakularnego sukcesu nie odniósł. Wypadł wyraźnie słabiej niż mobilny TWOM .... więc nie wiem gdzie Ty tu widzisz jakąś górę pieniędzy.
Nie piszę, że na pewno nie zarobią - bo takie słowo na Giełdzie jest głupotą. Każda spółka i zawsze może zaskoczyć ale zazwyczaj przez "przypadek" tak jak było z S1. Trafili w niszę i odnieśli spektakularny sukces którego nikt się nie spodziewał. A którego więcej nie udało się powtórzyć. Z osądem poczekajmy bo na wróżenie sukcesu za wcześnie. Na zwrot kosztów zarobią ale sukces dla mnie to przynajmniej podwójny zwrot w ciągu roku. Poczekajmy z osądami do premiery.
Nie mówię, że będzie porażka ale raczej nie widzę możliwości zarobienia podwójnych kosztów produkcji i marketingu. Na mobilach może o ile nie przerżnęli kosztów.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 16 marca 2017 16:41:14 przy kursie: 2,77 zł
Dla jasności napiszę, że sam oczekiwałem lepszych efektów prac. Ale całe pasmo błędów jakoś nie buduje mnie pozytywnie na oczekiwania spektakularnego sukcesu na jaki się oczekiwało.
Nic tego całkowicie nie wyklucza ale widzę, że coraz bardziej oddala się to widmo.

Powiem może przewrotnie .... jestem w akcjonariacie od równo 2 lat .... i swoje już zarobiłem - ale przyznam, że oczekiwałem od spółki lepszego spożytkowania doświadczeń z kilku wcześniejszych porażek. Liczyłem, że są w stanie sprzedać w 6 miesięcy co najmniej 1,5 mln sztuk gry. A biorąc pod uwagę premierę w styczeń-kwiecień 2 mln do końca roku.
Przesunięcie mi nie przeszkadzało - każdy doświadczony inwestor to rozumie.
Jednak nadal popełniają dużo istotnych błędów.
Po tym co pokazali na beta testach to powinno być przesunięcie o co najmniej 3 miesiące na sierpień. Do tego powinni zrobić emisję z PP na kolejny 1mln akcji według starego klucza w cenie powiedzmy 18-20 zł. To według mnie dałoby spółce czas na spokojne dopracowanie gry i usunięcie wszystkich istotnych błędów przez pozostałe do premiery 5 miesięcy.
W kilka tygodni to można jedynie zrobić nowy projekt okładki a nie usunąć istotne błędy np. niewłaściwego balansu, czy wiele innych istotnych błędów. Polityka robienia małych paczek poprawek i wysyłania testerom jest trochę śmieszna. Nie rozumiem jak można było zrobić beta testy z grą która ma problemy z balansem.
Jestem akcjonariuszem i mam nadzieję, że powiedzie im się i osiągną sukces ale jestem dość sceptyczny i zawsze także krytykowałem spółki które posiadam gdy robiły coś źle.
Tak samo było na 11bit. W ciągu ostatnich 2 lat kilka razy wytykałem im błędy. Warto być choć w miarę obiektywnym przy wytykaniu innym ....Angel
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 16 marca 2017 16:59:55 przy kursie: 2,77 zł
@baks

Ja też jestem ostatni, który napisze, że na pewno mobilny Sniper będzie dużym sukcesem finansowym. Stwierdzam jedynie, że mają taką szansę i jest to szansa nieporównywalnie większa niż przy mobilnym LotF - z kilku powodów. Po pierwsze mobilny LotF został wydany w segmencie premium co samo w sobie ograniczało sukces finansowy do minimum. Po drugie ustalili całkowicie oderwaną od rzeczywistości cenę 10$ (dramat). Po trzecie gatunek gry nie pozwalał na zbytnie rozwinięcie skrzydeł na rynku mobilnym. Tymczasem mobilny Sniper będzie wydany jako gra F2P i został zrobiony nie przez zespół CI Games, który nie ma odpowiednich kompetencji, ale zagraniczny zespół, który specjalizuje się w tego typu produkcjach. Co jednak najistotniejsze dobre gry w gatunku sniperskim potrafią generować dziesiątki milionów przychodów rocznie, a na ogromną korzyść CI Games będzie działała znana marka SGW i globalna kampania promocyjna SGW 3. Nikt nigdy nie da gwarancji sukcesu, to bezsprzeczny fakt, ale warto mieć powyższe na uwadze.
Tak na marginesie jaki sukces odniósł CD Projekt w segmencie F2P? Żaden - przykład Witcher Battle Arena. Tymczasem rynek już dyskontuje setki milionów przychodów rocznie z nadchodzącego Gwinta - tak wynika z ostatnich rekomendacji, a nawet niektórzy analitycy zakładają ćwierć miliarda przychodów z mikrotransakcji w 2018 r.

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 27 marca 2017 18:48:12 przy kursie: 2,74 zł
Jak dla mnie mamy "game changer" na CI Games. Właśnie ukazały się najnowsze dane o pre-orderach w USA z vgchartz. Dane obejmują stan na 4 marca 2017. SGW3 na PS4 - 24,5 tys. kopii i i na XOne - 25 tys. kopii. Łącznie mamy 50 tys. pre-orderów tylko w USA i jedynie fizycznych kopii na 8 tygodni przed premierą, a więc zdecydowanie przed głównym etapem kampanii marketingowej i jej szczytem przypadającym na ostatnie 2 tygodnie przed premierą.

www.vgchartz.com/preorders/427...

Warto zauważyć, że SGW3 ma 25% pre-orderów więcej niż Prey, który debiutuje raptem 10 dni później. Oczywiście trzeba mieć na uwadze, że CI Games przesunęło premierę o 3 tyg., więc prawdopodobne jest, że ostatecznie, dzięki zdecydowanie większemu budżetowi na promocję, Prey zbierze więcej pre-orderów w dniu premiery gry niż SGW3, ale pewności nie ma, dlatego miło będzie obserwować ten pojedynek.

Ciekawie też wypada porównanie sprzedaży SGW3 z największym i zarazem jedynym konkurentem w gatunku gier snajperskich, czyli SE4. Otóż SE4, w szczycie kampanii, na 3 dni przed premierą, miał na vgchartz jedynie wersję na PS4 z wynikiem 35 tys. kopii. Nie wiadomo ile miała wersja na XOne, ale na pewno mniej niż 25 tys. kopii.

www.vgchartz.com/preorders/427...

Moim zdaniem spółka wykonała bardzo dobry ruch z przesunięciem premiery o 3 tygodnie. Doskonale wiedzą, że dzięki temu sprzedadzą znacznie więcej pre-orderów i efektywniej wykorzystają już przeprowadzone działania marketingowe.

Można też spróbować pokusić się o szacunkową sprzedaż pre-orderów na całym świecie. Statystycznie, wynik sprzedaży w USA odpowiada za ok. 30%-40% sprzedaży. Dla przykładu nasz rodzimy Wiedźmin 3, którego sprzedaż w USA odpowiadała za dokładnie 32% całej sprzedaży.
www.vgchartz.com/gamedb/?name=...
Przyjmując nawet wynik w górnym poziomie widełek, czyli 40%, to oznaczałoby, że obecnie SGW3 sprzedał się w ilości 125 tys. kopii. Do tego należałoby doliczyć ok. 15%-25% cyfrowej sprzedaży na konsole, czyli ok. 25 tys. kopii i ok. 10 tys. kopii cyfrowej i pudełkowej sprzedaży na PC. Łącznie można szacować, że sprzedali na dzień 4 marca ok. 150-160 tys. pre-orderów.

Na koniec warto też dodać, że SGW3 zarówno w wersji na PS4 jak i XOne to pierwsza gra w historii CI Games, która znalazła się w rankingu pre-orderów vgchartz. Poprzednie gry, nawet w ostatnim tygodniu przed premierą nie były w stanie zaszczycić rankingu swoją obecnością.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 27 marca 2017 19:39:16 przy kursie: 2,74 zł
Dane z pozoru optymistyczne, choć... Jednoznacznie widzimy, że w pełnej cenie nie będzie to żaden hit kasowy. To już jednak wiedzieliśmy. W tej całej swojej kalkulacji niepotrzebnie pominąłeś niską dynamikę preorderów.
Z 50 tys. kopii około 1,5 tys. przybyło w ciągu tygodnia. Patrząc na poprzednie notowania, prawdopodobnym jest, że ta niska dynamika trwa już 2-3 tydzień, a Sniper 3 był "pod progiem" top40 już od jakiegoś czasu.

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 28 marca 2017 01:22:42 przy kursie: 2,74 zł
aircanada15 napisał(a):
Jednoznacznie widzimy, że w pełnej cenie nie będzie to żaden hit kasowy. To już jednak wiedzieliśmy.


Liczba mnoga? Przemawiasz w imieniu wszystkich inwestorów? Ja widzę dokładnie coś odwrotnego. Po tych danych dostrzegam potencjał na bardzo mocne przebicie szacowanej przez rynek sprzedaży w pierwszym roku. Przypomnę może, że ty jeszcze miesiąc temu wróżyłeś na tym forum, że poziom pre-orderów to cyt. "mizeria" a sprzedaż będzie przeciętna.
Co do dynamiki to jest ona identyczna jak w przypadku Prey. Tu akurat nie ma większego znaczenia, że spółka przełożyła premierę o 3 tygodnie, bo dynamika wzrasta gdy producent i wydawca ruszają z mocniejszą kampanią marketingową. CI Games z taką kampanią nie ruszyło przed przełożeniem premiery, bo wiedzieli co będzie z wyprzedzeniem.

Na potwierdzenie moich słów, że sprzedaż pre-orderów we wszystkich kanałach dystrybucji na świecie może obecnie oscylować w okolicach 150 tys., czyli trzykrotność wyniku sprzedaży jedynie w USA i jedynie fizycznych kopii, warto spojrzeć na poniższe fakty:
1. Na trzy dni przed premierą W3 (dane na 16.05.2015) vgchartz pokazał sprzedaż pre-orderów na wszystkie platformy w USA łącznie 480 tys.
www.vgchartz.com/preorders/421...

2. Tymczasem 18.05.2015, CD Projekt podając dane o sprzedaży pre-orderów za niemal ten sam okres (dwa dni różnicy) podał info o sprzedaży 1,5 mln pre-orderów na całym świecie. Czyli ponad trzykrotność wyniku z USA.
www.money.pl/gospodarka/region...

Co więcej można też spojrzeć na sprzedaż poprzednich części Snipera. W przypadku SGW2 sprzedaż w USA stanowiła jedynie 22% globalnej sprzedaży, a w przypadku SGW1 odpowiednio 38%. Zatem przyjęte przeze mnie 40% spzredaży SGW3 w USA jest raczej bardzo bezpieczne. Prawdopodobnie ten współczynnik będzie niższy.
www.vgchartz.com/gamedb/?name=...

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 28 marca 2017 10:25:19 przy kursie: 2,85 zł
Wiedzmin odniosl zdecydowanie wiekszy sukces w Europie niz USA, patrzac na potencjal obydwu rynkow. Tutaj byla juz spora baza fanatycznych graczy i milosnikow Sapkowskiego. To tutaj zajmowal wyzsze pozycje na listach sprzedazy niz w Stanach.
W przypadku Snajpera, procentowy udzial preorders w Stanach do ich ogolu bedzie zdecydowanie wiekszy w stosunku do twoich oczekiwan.

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 29 marca 2017 00:57:43 przy kursie: 2,85 zł
Cytat:
W przypadku Snajpera, procentowy udzial preorders w Stanach do ich ogolu bedzie zdecydowanie wiekszy w stosunku do twoich oczekiwan.


Szkoda, że na poparcie swojej tezy nie jesteś w stanie podać jakichkolwiek danych/faktów, a jedynie posługujesz się twoją wątpliwą intuicją jako źródłem twych mądrości. Taki poziom argumentacji - level "baknier.pl". Tymczasem twarde dane rozbijają w pył twoją teorię jakoby udział sprzedaży w USA do ogółu sprzedaży miałby być wyższy w przypadku Snipera niż Wiedźmina. Dane pokazują, że będzie dokładnie odwrotnie.

W zakładce "GEOGRAPHY" na steamspy można sprawdzić jak rozkłada się sprzedaż. Wszystkie trzy części Wiedźmina mają stały, relatywnie wysoki udział sprzedaży USA w stosunku do ogółu sprzedaży, na poziomie ok. 27%.
Wiedźmin 1
Wiedźmin 2
Wiedźmin 3

Tymczasem zarówno SGW1 jak i SGW2 mają dużo niższy udział sprzedaży w USA - na poziomie odpowiednio 17% i 15%.
SGW1
SGW2

Podobnie wygląda sytuacja w przypadku fizycznych kopii, co pokazuje vgchartz. W przypadku Wiedźmina 2 sprzedaż w USA stanowiła 40% globalnej sprzedaży, a w przypadku Wiedźmina 3 - 32%.
Wiedźmin 2
Wiedźmin 3

Tymczasem w przypadku SGW1 sprzedaż w USA stanowiła 38%, a w przypadku ostatniego SGW2 już jedynie 22% globalnej sprzedaży.
SGW1 i SGW2

Podsumowując, w każdym przypadku, zarówno cyfrowych kopii jak i fizycznych, zdecydowaną przewagę udziału sprzedaży w USA do ogółu sprzedaży ma Wiedźmin. Co więcej w żadnym przypadku (cyfrowe i fizyczne nośniki) sprzedaż Snipera w USA nie przekroczyła założonego przeze mnie 40% ogółu sprzedaży. Zatem wyznaczony przeze mnie poziom 40% w przypadku SGW3 jest bardzo, bardzo bezpieczny. Należy spodziewać się znacznie niższego współczynnika.


Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CIGAMES



119 120 121 122 123

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,654 sek.

yufxxyox
larjdvgx
jtegtwwa
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 827,68 zł +384,14% 96 827,68 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ynlzigns
uoamldlu
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat