Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

lelo-pakero

lelo-pakero

Ostatnie 10 wpisów
Przyjmując przelicznik na poziomie 30, można szacować, że do teraz poszło ok. 150k kopii, czyli właśnie dzisiaj zwrócą im się koszty produkcji i marketingu. Nie wiem po co podali przychód brutto - dla mnie to tylko niepotrzebne mieszanie. No chyba, że farmersi nie płacą prowizji steamowi, vatu ani opłat za silnik. Od jutra spółka zaczyna zarabiać. Teraz pytanie jest takie jak zawsze, czyli jak długo utrzymają się na wysokich miejscach na steamie.

@kmsc2

Lepiej patrzeć na ilość komentarzy z kluczy zakupionych bezpośrednio na steamie, bo w pozostałych są też klucze rozdane za darmo przez spółkę, dla prasy itp.

Tymczasem przez ostatnie 4h przybyło 300(!!) komentarzy. To jest wynik fenomenalny biorąc pod uwagę, że to już czwarty dzień sprzedaży, jak również to, że obecnie miażdżąca większość nowych recenzji jest pozytywna. Dla porównania Frostpunk w czwartym/piątym dniu sprzedaży miał przyrost komentarzy równy 750 przez 24h. Tu przy obecnym tempie może być przyrost nawet ponad 1500 recenzji w czwartym/piątym dniu sprzedaży.

Recenzje z dzisiejszego dnia są w zdecydowanej większości pozytywne. Warto wejść i poczytać te znajdujące się w sekcji "najnowsze", żeby szybko się zorientować, że procent pozytywów będzie rósł w dobrym tempie . Teraz jest 51%, ale do jutra spodziewam się ok. 60%. Peak 5400 obecnie i serwery działają póki co. Zobaczymy czy przetrwają wieczorem, ale farmersi pewnie będą pracować na 3 zmiany, żeby to ogarnąć. Wiedzą, że mają szansę, która może już nigdy się nie powtórzyć.

Ciekawie będzie jak dostaną wsparcie od Valve. Póki co nawet przez chwilę nie było banneru na głównej stronie. Kolejna sprawa to potencjał WW3 na konsole. Trudno to teraz sensownie oszacować, ale jest już raczej przesądzone, że port zrobią. Dochodzi jeszcze potencjał e-sportowy tej gry.

Ja tylko powiem, że na razie recenzji ok. 30% więcej niż Frostpunk w tym samym czasie. Tak wiem, że przy negatywach jest większa chęć do wystawienia opinii, ale niektórzy nie zauważyli, że weszliśmy w czwarty dzień sprzedaży na top1 steam, w najgorętszym sprzedażowo 4 kw. Jak serwery będą hulać to tu może być sukces na ogromną skalę. Dzisiaj jeszcze trudno to oszacować niestety.

PS. Recenzji pozytywnych jest już 49%, czyli tyle co PUGB, tyle, że w przypadku WW3 niemal wszystkie negatywy dotyczą problemów z serwerami, a nie samej gry. Na twitchu już wszystkie transmisje są z gry, a nie z ekranu ładowania, zatem ogarniają problem z serwerami coraz lepiej.

35,3 mln przychodów w III kw. Wzrost o niemal 50% w porównaniu do II kw. W II kw. zysk netto stanowił 31% przychodów. Przy takim współczynniku mielibyśmy 11 mln zysku netto w III kwartale. Czyli już teraz 44 mln zysku rocznie przy założeniu całkowitej stagnacji, co raczej jest mało prawdopodobne patrząc na dotychczasowe dynamiki.

https://tensquaregames.com/post_subcategory/duzy-wzrost-przychodow-ten-square-games-w-trzecim-kwartale-2018/#more-3251

13:30-13:50 min wywiadu - na pytanie redaktora, czy z premierą P8 może być jak z premierą Frostpunka, czyli dystans 3,5 roku między flagowymi premierami, prezes odpowiada cyt. "jest to możliwe". To by dawało premierę pod koniec 2021 r. To jest scenariusz bazowy moim zdaniem.

spinor1 napisał(a):
Tym bardziej, że steama odwiedza codziennie ze sto milionów osób, więc sprzedaż tam cyberpunka to dodatkowa widoczność wśród potencjalnych klientów.
Wypuszczanie gier tylko na własnej platformie ma sens jeśli wypuszcza się kilka gier w roku, cdp jeszcze to przez długi czas nie czeka.


Jak to się ma do płatnej, samodzielnej gry "Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści"? Czemu nie wydają jej na steamie? Moim zdaniem badają rynek i w interesie akcjonariuszy jest, żeby ten test wypadł pozytywnie. Cyberpunka mogą wydać ekskluzywnie na GOGu tylko wtedy jeśli będzie to opłacalne. To oczywiste.

Czyli prawdopodobnie w ogóle nie będzie wersji na steamie. Bardzo mnie cieszy ten ruch spółki. Najwyższy czas dać kopa na rozpęd dla GOGa. To będzie dobry test przed Cyberpunkiem. Jak wypali to spółka mogłaby pójść w tym kierunku i sprzedawać CP2077 wyłącznie na GOG-u, a wtedy niemal cały przychód zostałaby w spółce.

lelo-pakero napisał(a):
Czyli mamy za lipiec potwierdzone 8 mln zł tylko z FC. Mam wrażenie, że dzisiaj ta informacja nieco przepadła, a to wynik znacznie lepszy niż można było szacować ze wskazań sensortower.


Od czasu podania tej informacji zastanawiała mnie ta znacząca rozbieżność między wskazaniem sensortower, a podanymi przez spółkę 8 mln zł przychodu. Przejrzałem wyniki wszystkich gier z top150 grossing USA i wszystko stało się jasne... Mianowicie, wiemy, że zarówno w przypadku pobrań jak i przychodu sensortower stosuje znaczące zaokrąglenia. Każdy pewnie zauważył, że w przypadku wyniku do 100k sensortower zaokrągla do 10k, w przypadku wyniku do 1 mln zaokrągla do 100k, ale umknęło nam, że w przypadku wyniku powyżej 1 mln zaokrągla do... 1 mln(!!). Zatem o ile w przypadku iOS, gdzie przychód nie przekracza 1 mln, możemy dość precyzyjnie określić dynamikę zmian przychodów FC to już w przypadku androida jest to niemożliwe. W lipcu sensortower wskazał tam $1 mln przychodu i w sierpniu $1 mln przychodu. Ile było w rzeczywistości? Dowolna liczba z zakresu $1-1,9 mln.

Informacje
Stopień: Elokwentny
Dołączył: 14 listopada 2009
Ostatnia wizyta: 23 października 2018 19:38:00
Liczba wpisów: 494
[0,16% wszystkich postów / 0,15 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,270 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d