frhigpmf
Advertisement
PARTNER SERWISU
kaelvnaf
46 47 48 49 50
mcbk
0
Dołączył: 2011-02-24
Wpisów: 7
Wysłane: 17 grudnia 2017 12:56:26 przy kursie: 7,30 zł
Innowacje to tryby multi połączone z metagrą - mapą globalną konfliktu i działań co daje możliwość ciągłości rozgrywki i obserwacji postępów działań. To nowość w MMOFPS i daje szanse na budowanie długiego okresu gracza w grze. Dodatkowo możliwosc prowadzenia dzialań w realnych lokacjach miejskich, i tworzenie nowych po uwzglednieniu sugestii graczy. Trochę tych uniqów jest.

ElaS
0
Dołączył: 2016-03-02
Wpisów: 124
Wysłane: 17 grudnia 2017 13:27:25 przy kursie: 7,30 zł
World War III toczy się w trzeciej dekadzie XXI wieku. Gra kładzie ogromny nacisk na realizm, dokładne odwzorowanie współczesnego pola walki, autentycznych działań taktyczno-bojowych i współpracę zespołową. W trakcie rozgrywki weźmiemy udział w wirtualnych bitwach z udziałem piechoty i pojazdów wojskowych, wcielając się w żołnierzy z całego świata, w tym Wojska Polskiego. Projekt jest tworzony z uznanymi ośrodkami wojskowymi, specjalistami z centrów strategicznych oraz weteranami sił specjalnych (GROM, SAS, SEAL's itp

ElaS
0
Dołączył: 2016-03-02
Wpisów: 124
Wysłane: 21 grudnia 2017 08:00:00 przy kursie: 7,24 zł
gry.wp.pl/na-to-warto-czekac-o...

Cytat:
Czym jednak The Farm 51 chce w pierwszej kolejności zwabić potencjalnych członków nieistniejącej jeszcze społeczności? Realistycznymi planszami. Nie chodzi bynajmniej o grafikę, tylko realne odwzorowanie prawdziwych miast. Na razie pokazano Berlin oraz Warszawę - Brama Brandenburska i Pałac Kultury i Nauki wyglądają bardzo dobrze, choć mają w sobie tę nutę cyfrowej sterylności. Reklam oczywiście nie ma – to w sumie dodatkowa zaleta, bo centrum stolicy Polski bez wszechobecnych płacht wygląda niesamowicie, jak zupełnie inne miejsce.
Element narodowy pozostaje bardzo istotny dla twórców – do prac zaproszono weteranów z takich jednostek jak GROM, SAS czy Seals, a firma współpracuje z Polską Grupą Zbrojeniową. Możemy się zatem spodziewać, że fani militariów oraz wszyscy, którzy jednak cenią realizm również na poziomie geopolitycznym, mogą być zadowoleni. Premierę ustalono na 2018 rok – kiedy dokładnie jednak, tego na razie nie wiadomo.


Kod:
mod: proszę dodawać cytaty do linków i nie zaśmiecać wątku informacjami bez znaczenia

Edytowany: 21 grudnia 2017 10:26


ElaS
0
Dołączył: 2016-03-02
Wpisów: 124
Wysłane: 25 grudnia 2017 13:12:07 przy kursie: 7,05 zł
Get Even- gra roku w kategorii Dźwięk i Muzyka

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 26 grudnia 2017 17:26:00 przy kursie: 7,05 zł
Gra roku gdzie ? Przecież tego tytułu prawie nikt nie kojarzy.

ElaS
0
Dołączył: 2016-03-02
Wpisów: 124
Wysłane: 1 stycznia 2018 12:28:06 przy kursie: 6,82 zł
bo jeszcze trzeba umieć grać
www.spidersweb.pl/2017/07/get-...

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 1 stycznia 2018 13:07:47 przy kursie: 6,82 zł
Czyli ta gra roku to Pani prywatne wyróżnienie, nadane pół roki po premierze, tak ?
Ma to zamaskować tragiczną sprzedaż tytułu ?

ElaS
0
Dołączył: 2016-03-02
Wpisów: 124
Wysłane: 2 stycznia 2018 15:31:55 przy kursie: 6,82 zł
Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5) zysk roczny 2-6mln w 2018/2019 wycena 10-25zl za akcję
400k, wynik 7-15mln zł, 1 akcja 40-60zl
600k wynik za 2018/2019 24-33mln zł, 1akcja 80-140zł
1mln , wynik 40-60mln zł, cena 1 akcji 150-200zł

Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 2 stycznia 2018 15:56:41 przy kursie: 6,82 zł
Cytat:
Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5) zysk roczny 2-6mln w 2018/2019 wycena 10-25zl za akcję
400k, wynik 7-15mln zł, 1 akcja 40-60zl


Ja tylko pozwolę sobie nieśmiało zauważyć że ta spółka ma w granicach 8-9 mln kosztów operacyjnych rocznie, więc łączna sprzedaż 200k kopii czy nawet 400k w latach 2018 i 2019 przy np. 50 zł przychodu z kopii nie pozwoli raczej na wygenerowanie wskazanych kwot zysku - i nawet ponowne uzyskanie tytułu gry roku może w tym nie pomóc.
Edytowany: 2 stycznia 2018 15:59

mcbk
0
Dołączył: 2011-02-24
Wpisów: 7
Wysłane: 2 stycznia 2018 19:40:23 przy kursie: 6,82 zł
www.videogamer.com/amp/feature...

Get Even is a Bandai Namco effort, and an unusual one at that, having its first person fingers in shooter, puzzle and horror pies all at once. This does make for a bit of a messy combination at times, but as a whole experience Get Even is rather good as well as being very unique.


111496
1
Dołączył: 2010-09-11
Wpisów: 47
Wysłane: 2 stycznia 2018 20:41:40 przy kursie: 6,82 zł
ElaS napisał(a):
Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5)


Było jakieś oficjalne info dotyczące ilości sprzedaży Get Even? Pytam poważnie.


aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 2 stycznia 2018 22:03:44 przy kursie: 6,82 zł
Przez 2 miesiące na największych rynkach sprzedano około 63 tys. sztuk.
Pani Ela ma chyba jednak "lepsze" dane thumbright

Percances
6
Dołączył: 2011-02-23
Wpisów: 178
Wysłane: 2 stycznia 2018 22:28:40 przy kursie: 6,82 zł
Utnapisztim napisał(a):
Cytat:
Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5) zysk roczny 2-6mln w 2018/2019 wycena 10-25zl za akcję
400k, wynik 7-15mln zł, 1 akcja 40-60zl


Ja tylko pozwolę sobie nieśmiało zauważyć że ta spółka ma w granicach 8-9 mln kosztów operacyjnych rocznie, więc łączna sprzedaż 200k kopii czy nawet 400k w latach 2018 i 2019 przy np. 50 zł przychodu z kopii nie pozwoli raczej na wygenerowanie wskazanych kwot zysku - i nawet ponowne uzyskanie tytułu gry roku może w tym nie pomóc.


Przychód z kopii ma być na poziomie 45 -65 zł.(20-30euro minus podatki i marża Steam) Koszty operacyjne zostaną w najbliższych 2 latach ograniczone do 4-5mln rocznie ( dotacje do rozliczenia to w sumie ok.10mln na lata 2018-2020), więc 200k kopii sprzedanych powinno faktycznie dać zyski zwlaszcza, że część kosztów pokrywana jest że sprzedaży CHVR oraz pomniejszych zleceń VR-owych.
Pamietajmy jednak, że WW3 to gra zrobiona w ciagu ok.3 lat, a może i więcej, więc zakładam, że by spolka udowodniła, że wraca do regularnych zarobków musi jednak wykazac nieco wieksze zyski niz 5mln zł w roku debiutu WW3, do tego wspomagana przez dotacje. blackeye

400tysiecy sprzedanych kopii ( 18-26mln przychodu netto w zależności od ceny gry) na pewno pozwoliloby na bardziej optymistyczne spojrzenie i znaczący wzrost wyceny, ale 200tysiecy to moim zdaniem za mało. W chwili obecnej to chyba jednak przedwczesne dywagacje.
Edytowany: 2 stycznia 2018 22:31

anty_teresa
PREMIUM
523
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 3 stycznia 2018 08:06:44 przy kursie: 6,82 zł
ElaS napisał(a):
Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5) zysk roczny 2-6mln w 2018/2019 wycena 10-25zl za akcję

Nie wiem skąd takie założenia...

Według mnie przy 200 k kopii będzie tak:
Dla Europy:
cena 25 EUR
sprzedaż 100 tys. szt
efektywna cena sprzedaży (-20 proc. średnia cena) - 83 zł
po podatkach - 66,4 zł
po prowizji steam - 46 zł

Dla USA i Azji
cena 25 USD
sprzedaż 100 tys. szt
efektywna cena sprzedaży (-20 proc.) - 70 zł
po prowizji steam - 50 zł
dla F51 50 proc. czyli 25 zł

Razem to daje 7,1 mln zł przychodów z gry. Jeśli weźmiemy pod uwagę, ze cykl produkcyjny trwa minimum 2 lata, to mamy w tej chwili średnio 3,5 mln zł przychodów. Patrząc na kapitalizację można uznać, że rynek oczekuje od spółki w niedalekiej przyszłości ok. 4 mln zł powtarzalnego średniego rocznego zysku netto. Skoro przychody są mniejsze niż zysk to w wycenie spółki jest już znacznie więcej sprzedanych kopii niż 200 tys. i taka sprzedaż zdecydowanie nie oznacza 10-25 zł za akcję.





Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 3 stycznia 2018 08:39:09 przy kursie: 6,82 zł
Cena na rynkach poza strefą euro może być nominalnie wyższa niż wyrażona w Euro (np. 27,99 EUR i 29,99 USD) z drugiej strony trzeba odjąć jeszcze 5% opłaty za UE4. Trzeba także wziąć pod uwagę że gra ma debiutować w Early Access czyli cena początkowa będzie zapewne (także ze względów promocyjnych) znacznie niższa niż docelowe 20-30 EUR/USD i być może w pierwszych kilku kwartałach średni przychód z kopii dla F51 (liczony łącznie dla wszystkich regionów) może nie przekraczać 25PLN. Czyli np. 200k kopii w 2018 dałoby by przychód ok. 5 mln nie pozwalający na wypracowanie jakiegokolwiek zysku przy obecnym poziomie kosztów operacyjnych.

ElaS
0
Dołączył: 2016-03-02
Wpisów: 124
Wysłane: 3 stycznia 2018 19:14:44 przy kursie: 6,96 zł
Łukasz Rosiński, wiceprezes The Farm 51 Group, będzie gościem Dariusza Wieczorka w czwartkowym programie „Prosto z Parkietu”, który startuje o godz. 12.00.

Percances
6
Dołączył: 2011-02-23
Wpisów: 178
Wysłane: 3 stycznia 2018 20:10:53 przy kursie: 6,96 zł
anty_teresa napisał(a):
ElaS napisał(a):
Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5) zysk roczny 2-6mln w 2018/2019 wycena 10-25zl za akcję

Nie wiem skąd takie założenia...

Według mnie przy 200 k kopii będzie tak:
Dla Europy:
cena 25 EUR
sprzedaż 100 tys. szt
efektywna cena sprzedaży (-20 proc. średnia cena) - 83 zł
po podatkach - 66,4 zł
po prowizji steam - 46 zł

Dla USA i Azji
cena 25 USD
sprzedaż 100 tys. szt
efektywna cena sprzedaży (-20 proc.) - 70 zł
po prowizji steam - 50 zł
dla F51 50 proc. czyli 25 zł

Razem to daje 7,1 mln zł przychodów z gry. Jeśli weźmiemy pod uwagę, ze cykl produkcyjny trwa minimum 2 lata, to mamy w tej chwili średnio 3,5 mln zł przychodów. Patrząc na kapitalizację można uznać, że rynek oczekuje od spółki w niedalekiej przyszłości ok. 4 mln zł powtarzalnego średniego rocznego zysku netto. Skoro przychody są mniejsze niż zysk to w wycenie spółki jest już znacznie więcej sprzedanych kopii niż 200 tys. i taka sprzedaż zdecydowanie nie oznacza 10-25 zł za akcję.






zapomniałeś o kwotach jednorazowych, które zapłacą wydawcy za udział w przychodach w USA i Azji. Założyć trzeba, że nie będzie to jedynie pokrycie kosztów marketingu , a raczej x mln od kazdego z nich w zależności od atrakcyjności tytułu. Te kwoty należy doliczyć do tych 7mln i wtedy rachunek jest nieco inny.
Co do powtarzalnego zysku i C/Z na poziomie 10 to raczej konserwatywna wycena. Spolki growe nierzadko wchodziły poniżej C/Z 10 w roku premiery, ale średnia z cyklu produkcyjnego wychodzi raczej w okolicach C/Z 30.
vide 11bit czy cdred.
co do reszty zgoda choć sprzedaż w pierwszych miesiącach na pewno będzie koncentrować się na Europie, choćby z racji lokacji w WW3. Myślę, że proporcje mogą być 80/20.
Edytowany: 3 stycznia 2018 20:21

Percances
6
Dołączył: 2011-02-23
Wpisów: 178
Wysłane: 3 stycznia 2018 20:13:24 przy kursie: 6,96 zł
Utnapisztim napisał(a):
Cena na rynkach poza strefą euro może być nominalnie wyższa niż wyrażona w Euro (np. 27,99 EUR i 29,99 USD) z drugiej strony trzeba odjąć jeszcze 5% opłaty za UE4. Trzeba także wziąć pod uwagę że gra ma debiutować w Early Access czyli cena początkowa będzie zapewne (także ze względów promocyjnych) znacznie niższa niż docelowe 20-30 EUR/USD i być może w pierwszych kilku kwartałach średni przychód z kopii dla F51 (liczony łącznie dla wszystkich regionów) może nie przekraczać 25PLN. Czyli np. 200k kopii w 2018 dałoby by przychód ok. 5 mln nie pozwalający na wypracowanie jakiegokolwiek zysku przy obecnym poziomie kosztów operacyjnych.

wg przedstawicieli spółki cena od początku będzie mieścić się w przedziale 20-30 euro

Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 3 stycznia 2018 21:39:14 przy kursie: 6,96 zł
A można wiedzieć skąd taka informacja? W mediach można znaleźć coś takiego
Cytat:
„World War III” pojawi się na rynku w przyszłym roku. Gra będzie kosztować ok. 20-30 euro.

innpoland.pl/139531,to-bedzie-...

Ja to rozumiem w ten sposób że jeszcze nie ustalili ceny - a jest oczywiste że jeśli pełna wersja będzie ostatecznie kosztować 20 EUR to wersja EA musi być tańsza.

Percances
6
Dołączył: 2011-02-23
Wpisów: 178
Wysłane: 3 stycznia 2018 22:16:36 przy kursie: 6,96 zł
Byłem obecny na grudniowym spotkaniu z zarządem i pokazie gry. Wtedy padla cena WW3 w early accessie. Dodam,że powiedzieli iż chcą podazac krokami PUBG , a wiele gier w tym Pubg od EA do tzw.pelnej wersji nie zmieniło ceny. Nizsza cena w EA nie jest zatem regułą. Trzeba nadmienić, że planowane jest sporo dodatków w postaci dlc personalizujacych żołnierzy, wiec nawet jesli cena ostateczna wyniesie 20 euro, to przychod brutto z jednej kopii uwzględniając Dlc może być bliżej 25 euro Tak, jak kompromisowo szacował anty-teresa.
Edytowany: 3 stycznia 2018 22:26

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE farm51
  • Spadki na GPW po wtargnięciu rosyjskich dronów, w grze Lubawa, Zremb i Protektor
    Spadki na GPW po wtargnięciu rosyjskich dronów, w grze Lubawa, Zremb i Protektor

    Środowa sesja na giełdzie w Warszawie rozpoczęła się od spadków. Nie mogło być inaczej. Zestrzelenie rosyjskich dronów nad Polską przypomniało inwestorom (szczególnie zagranicznym) o ryzyku geopolitycznym, wpisując się jednocześnie w korekcyjną sekwencję jaką obserwujemy na GPW od końca sierpnia. To nie koniec hossy na warszawskim parkiecie, bo jest jeszcze daleko do końca hossy na światowych giełdach, ale niewątpliwie pojawił się kolejny pretekst do realizacji zysków. 

  • The Farm 51: Gra „Chernobylite 2” w pełnej wersji najpóźniej na początku 2026 roku
    The Farm 51: Gra „Chernobylite 2” w pełnej wersji najpóźniej na początku 2026 roku

    The Farm 51 zakłada, że maksymalnie 10 miesięcy trybu early access pozwoli dopracować grę "Chernobylite 2: Exclusion Zone" do wersji gotowej do pełnej premiery. Studio koncentruje się obecnie na zbieraniu opinii graczy i przygotowaniu dużych aktualizacji zawartości.




46 47 48 49 50

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,242 sek.

kxcykitx
srqdmemk
loihehdk
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 461,17 zł +382,31% 96 461,17 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
vgwyicyc
oloclvzx
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat