0 Dołączył: 2010-03-23 Wpisów: 125
Wysłane:
9 sierpnia 2010 13:48:19
przy kursie: 48,80 zł
Jest raport kwartalny: newconnect.pl/?page=get_ebi_fi...Grupa WDM miała w I półroczu ponad 5,5 mln zł przychodów i 2,1 mln zł zysku netto Na poziomie jednostkowym WDM zanotował 1,57 mln zł przychodów i 686 tys. zł zysku netto Wrocław, 9 sierpnia 2010 r. – Grupa WDM wygenerowała w I półroczu 2010 r. ponad 5,5 mln zł przychodów. Zysk netto wyniósł 2,1 mln złotych. Tylko w II kwartale br. Grupa WDM osiągnęła 1,59 mln zł przychodu. Na poziomie jednostkowym Wrocławski Dom Maklerski S.A. wypracował w I półroczu 1,57 mln zł przychodów – ponad czterokrotnie więcej niż tym samym okresie w roku ubiegłym. Również zysk netto w tym półroczu osiągnął wysoki poziom blisko 687 tys. zł, wobec 440 tys. zł straty w roku poprzednim. W samym drugim kwartale broker zanotował ponad 374 tys. zł przychodu jednostkowego oraz zysk netto na poziomie 46,8 tys. zł. Przychody z działalności maklerskiej wyniosły 206 tys. zł w II kw. 2010 i 1,25 mln zł w I półroczu 2010. Oznacza to wzrost odpowiednio dwukrotny i blisko trzynastokrotny w stosunku do analogicznych okresów 2009 roku. - „Nasze wyniki na poziomie jednostkowym i skonsolidowanym bardzo mocno rosną. To konsekwencja dobrej koniunktury i popytu na nasze usługi na poziomie jednostkowym. Na poziomie skonsolidowanym pomagają nam kolejne nogi biznesu, tj. m.in. działalność inwestycyjna. Spodziewamy się, że wyniki będą rosły również w kolejnych okresach sprawozdawczych, szczególnie że w naszym portfelu znajduje się coraz więcej ciekawych firm, które wybierają się na giełdę. – mówi Wojciech Gudaszewski, Prezes Zarządu Wrocławskiego Domu Maklerskiego S.A. WDM wygenerował zyski na poziomie jednostkowym również w samym II kwartale 2010. Spółka zanotowała ponad 374 tys. zł przychodów, w tym 206 tys. zł z działalności maklerskiej oraz 46,8 tys. zł zysku netto. Na skonsolidowane wyniki II kwartału wpłynęła zaś negatywnie wycena posiadanych papierów wartościowych. - „Jeśli chodzi o sam drugi kwartał, wyglądał on bardzo dobrze zarówno na poziomie jednostkowym jak i skonsolidowanym, jednak na tym ostatnim zmuszeni byliśmy do zaksięgowania jednorazowej straty w wysokości ponad 1 mln zł wynikającej z transakcji wymiany akcji funduszu Black Pearl Capital S.A. na akcje BIO-MED Investors S.A. (dawniej Vesuvio Capital), którego dokonaliśmy w ramach naszej współpracy z grupą Totmes. Po upublicznieniu BIO-MED Investors S.A. wynik tej transakcji będzie odwrócony, co powinno mieć pozytywne przełożenie na nasze wyniki w następnych kwartałach. Co jednak ważne, transakcja ta miała charakter jednorazowy i nie spodziewamy się żadnych podobnych wydarzeń w przyszłości. Wyniki mają tendencję wzrostową i będzie ona utrzymana.” – mówi Wojciech Gudaszewski, Prezes Zarządu Wrocławskiego Domu Maklerskiego S.A.
|
0 Dołączył: 2009-09-01 Wpisów: 6
Wysłane:
12 sierpnia 2010 11:02:23
przy kursie: 45,60 zł
Zjk,
zainspirowałeś mnie. Poniżej moja którka analiza "sukcesów" emisji przeprowadzanych przez WDM.
Dwa komentarze: Qercusa nie można uznać za sukces WDM bo to zasługa Sebastiana Buczka. o tym, że ich autoryzowanym doradcą był WDM zadecydowało chyba to, że W. Gudaszewski znał się z nim z ING. Tak więc trudno tę spółkę uznać za deal WDM - bardziej podbijali się pod tym formalnie.
Kurs MW Trade dopiero po 3 latach przekroczył kwotę z oferty prywatnej w 2007 roku (10 zł) i to po wezwaniu Czarneckiego.
Tabelka była zgrabna w exelu ale się rozpadła więc trzeba trochę samozaparcia żeby ją odczytać
Spółka; Data Debiutu; Cena emisyjna; debiut otwarcie; na debiucie otwarcie%; debiut zamknięcie; na debiucie zamknięcie%; po 1 miesiącu; Po 1 miesiącu%; po 6 miesiacach; po 6 miesiacach%; kurs 04.06.10; zmiana ostatniego kursu w stosunku do ceny emisyjnej kurs%; Uwagi Bioinvent 2010-04-12 0,50 zł 0,83 zł 66,00% 0,99 zł 98,00% 0,84 zł 68,00% 0,43 zł -14,00% Blackpoin 2010-05-14 4,50 zł 5,50 zł 22,22% 4,85 zł 7,78% 5,16 zł 14,67% 6,30 zł 40,00% Bluetax 2008-02-06 0,20 zł 0,25 zł 25,00% 0,26 zł 30,00% 0,31 zł 55,00% 0,18 zł -10,00% 0,03 zł -85,00% BPC 2010-03-31 0,50 zł 0,62 zł 24,00% 0,42 zł -16,00% 0,40 zł -20,00% 0,28 zł -44,00% Dentamdc 2009-12-17 0,15 zł 0,26 zł 73,33% 0,17 zł 13,33% 0,21 zł 40,00% 0,02 zł -86,67% 0,04 zł -73,33% Digital 2007-08-30 28,00 zł 40,50 zł 44,64% 30,00 zł 7,14% 18,00 zł -35,71% 16,39 zł -41,46% 7,70 zł -72,50% Split 30 czerwca (10/1) od czerwca cene mnożę razy 10 Doradcy24 2008-06-26 0,50 zł 0,55 zł 10,00% 0,34 zł -32,00% 0,26 zł -48,00% 0,14 zł -72,00% 0,06 zł -88,00% Ekoexport 2009-07-16 3,00 zł 3,90 zł 30,00% 2,03 zł -32,33% 1,30 zł -56,67% 2,74 zł -8,67% 4,22 zł 40,67% Euimplant 2008-03-18 0,61 zł 0,83 zł 36,06% 0,56 zł -8,20% 0,52 zł -14,76% 0,47 zł -22,95% 0,54 zł -11,48% Eurosnack 2010-07-01 1,10 zł 1,04 zł -5,46% 0,73 zł -33,64% 0,75 zł -31,82% 0,68 zł -38,19% Gpfcausa 2009-12-18 0,60 zł 1,48 zł 146,67% 1,45 zł 141,67% 0,68 zł 13,33% 0,30 zł -50,00% 0,40 zł -33,33% Split 10:1 29 kw 2010 Ibizaice 2010-03-19 0,30 zł 0,41 zł 36,67% 0,42 zł 40,00% 0,31 zł 3,33% 0,28 zł -6,67% Komfortkm 2010-06-11 1,00 zł 1,08 zł 8,00% 1,00 zł 0,00% 0,65 zł -35,00% 0,85 zł -15,00% Lug 2007-11-20 2,30 zł 2,40 zł 4,34% 2,35 zł 2,17% 2,79 zł 21,30% 1,14 zł -50,44% 0,84 zł -63,48% Split 4:1 26 mar 2010 Mera 2007-09-20 5,00 zł 6,03 zł 20,60% 4,83 zł -3,40% 6,98 zł 39,60% 2,48 zł -50,40% 3,20 zł -36,00% Mwtrade 2007-09-28 10,00 zł 9,99 zł -0,10% 7,68 zł -23,20% 7,50 zł -25,00% 6,70 zł -33,00% 12,27 zł 22,70% 19 grudnia 2008 z NC na gpw po cenie emisyjnej 2,63 Nanotel 2010-07-30 5,00 zł 5,80 zł 16,00% 5,00 zł 0,00% 4,00 zł -20,00% Pgssoft 2008-10-29 0,35 zł 0,58 zł 65,71% 0,30 zł -14,29% 0,23 zł -34,29% 0,47 zł 34,28% 0,45 zł 28,57% Publicia 2010-06-02 10,00 zł 10,95 zł 9,50% 9,89 zł -1,10% 21,00 zł 110,00% 25,50 zł 155,00% Quercus 2008-09-11 0,80 zł 0,80 zł 0,00% 0,68 zł -15,00% 0,59 zł -26,25% 0,60 zł -25,00% 2,92 zł 265,00% S4E 2007-08-30 10,00 zł 13,50 zł 35,00% 13,99 zł 39,90% 10,56 zł 5,60% 9,39 zł -6,10% 6,80 zł -32,00% Sobet 2009-08-28 20,00 zł 23,00 zł 15,00% 21,49 zł 7,45% 20,00 zł 0,00% 11,15 zł -44,25% 8,40 zł -58,00% SSI 2007-11-06 0,20 zł 0,49 zł 145,00% 0,36 zł 80,00% 0,52 zł 160,00% 0,49 zł 145,00% 0,24 zł 20,00% Starkdev 2007-09-27 23,00 zł 22,00 zł -4,35% 20,19 zł -12,22% 19,51 zł -15,18% 19,50 zł -15,22% 4,00 zł -82,61% Split 11 styczeń 2008 - 50:1 oraz 4 lis 2009 2:1 Wdbbu 2010-07-30 1,10 zł 1,31 zł 19,09% 1,10 zł 0,00% 0,88 zł -20,00% Wdmsa 2007-08-30 2,00 zł 5,00 zł 150,00% 5,18 zł 159,00% 3,48 zł 74,00% 1,76 zł -12,00% 0,60 zł -70,00%
|
0 Dołączył: 2010-03-23 Wpisów: 125
Wysłane:
13 sierpnia 2010 10:19:18
przy kursie: 45,60 zł
UDANY KWARTAŁ PUBLIC IMAGE ADVISORS S.A. PONAD 13-KROTNIE WYŻSZE PRZYCHODY I ZYSK NETTO Warszawa, 13 sierpnia 2010 r. – Public Image Advisors S.A. – notowana na NewConnect wyspecjalizowana firma konsultingowa działająca w obszarze rynku kapitałowego – zanotowała w II kwartale i całym I półroczu 2010 roku istotny wzrost generowanych wyników finansowych. Przychody w II kwartale br. wyniosły 215 tys. zł i były ponad 13 razy wyższe niż w analogicznym okresie 2009 roku. W skali całego I półrocza 2010 roku wzrosły zaś do ponad 348 tys. zł, tj. siedem razy w porównaniu do 48 tys. zł w I półroczu 2009 roku. Spółka generuje też rosnący zysk netto. W II kwartale 2010 wzrósł on dwanaście razy, do 158 tys. zł z 12 tys. zł w II kwartale 2009. W całym I pólroczu 2010 zysk netto wyniósł 227 tys. zł, w porównaniu do 37 tys. zł rok wcześniej. Spółka konsekwentnie realizuje strategię rozwoju polegającą na jednoczesnym zdobywaniu nowych klientów oraz poszerzaniu portfolio świadczonych dla nich usług. Pozwala to na szybki wzrost przychodów, co przy specyfice działalności PIA charakteryzującej się wysoką, kilkudziesięcioprocentową rentownością netto dzialalności, daje istotny wzrost na poziomie generowanego zysku netto. W II kwartale br. PUBLIC IMAGE ADVISORS urosła ponad 13 krotnie w porównaniu do II kwartału 2009, zaś w skali całego półrocza był to wzrost około 7-krotny. Spodziewana jest kontynuacja tego trendu w kolejnych kwartałach br. co ma pozwolić na realizację prognozy, tj. 650 tys. zł przychodów i 500 tys. zł zysku netto w 2010 roku. Wyniki osiągnięte przez spółkę w I półroczu 2010 roku są jednocześnie wyższe niż w calym 2009 roku, gdy zanotowała ona blisko 250 tys. zł przychodów i 180 tys. zł zysku netto. Jeśli rynek będzie zachowywał się zgodnie z przewidywaniami spółki, możemy ona podnieć prognozy na ten rok, zaś w przyszłym podzielić się z inwestorami dywidendą. Warto pamiętać, że polityka dywidendy PIA zakłada wypłatę akcjonariuszom przynajmniej 50% wypracowanego w skali roku zysku netto. tutaj raport kwartalny: newconnect.pl/?page=1045&p...
|
0 Dołączył: 2010-03-23 Wpisów: 125
Wysłane:
13 sierpnia 2010 10:40:07
przy kursie: 45,60 zł
Zapisy na akcje ViDiS S.A. zakończą się w sierpniu Debiut dystrybutora rozwiązań multimedialnych na NewConnect planowany na wrzesień Wrocław, 13 sierpnia 2010 r. – ViDiS S.A. – wyspecjalizowany dystrybutor urządzeń audiowizualnych chce pozyskać od inwestorów 1,5 mln zł i jeszcze we wrześniu br. zadebituować na rynku NewConnect. Co ciekawe, spółka zdecydowała, iż do uczestnictwa w emisji zaproszeni zostaną wyłącznie duzi inwestorzy. Pozyskane środki zwiększą kapitał obrotowy VIDIS, co pozwoli spółce zwiększyć skalę zamówień oraz realizowaną sprzedaż. Funkcję oferującego pełni Wrocławski Dom Maklerski S.A., autoryzowanym doradcą jest CEE Capital sp. z o.o. - „Zdecydowaliśmy się zaoferować akcje jedynie inwestorom, którzy spełnią dość wysokie w naszym mniemaniu wymagania co do zaangażowania kapitałowego. W ten sposób chcemy tworzyć stabilny i odpowiedzialny akcjonariat. Ma to znaleźć odzwierciedlenie m.in. w zachowaniu kursu po debiucie. Jednocześnie zaś pozyskanie kapitału na rozwój w tym momencie pozwoli inwestorom uczestniczyć w przedsiębiorstwie, które rośnie praktycznie z dnia na dzień. Zwiększenie środków obrotowych spółki, pozwoli na zwiększenie zakupów i realizowanego wolumenu sprzedaży, a w konsekwencji generowanego zysku netto. Jeśli do wyników i potencjału wzrostu dodać atrakcyjną wycenę wskaźnikową widoczną choćby na poziomie P/E, które nie przekracza 12, może to być bardzo atrakcyjna propozycja dla potencjalnych inwestorów.” – mówi Tomasz Kliczkowski, Wiceprezes Zarządu ViDiS S.A. VIDIS S.A. działa od 2005 roku i aktualnie generuje przychody ze sprzedaży na poziomie 20 mln zł oraz ponad 1,5 mln zł zysku netto.
- “Wypracowaliśmy już pewną renomę, która jest kojarzona z naszą marką. Posiadamy wyłączność na dystrybucję od części zagranicznych producentów sprzętu audiowizualnego. Chcielibyśmy rozwijać się dalej, stąd w naszych planach emisja akcji oraz debiut na rynku alternatywnym. Przeszliśmy już proces przeksztacałenia w spółkę akcyjną, teraz jesteśmy na etapie sprzedaży naszej oferty. Oczywiście chcemy pozyskać 1,5 mln zł od Inwestorów, ale w zamian oferujemy im firmę z uznaną marką a także stale rosnącymi przychodami oraz zyskiem netto.” – komentuje Tomasz Kliczkowski, Wiceprezes Zarządu ViDiS S.A.
Wyniki oraz prognozy finansowe 2008(mln zł) 2009(mln zł) 2010P(mln zł) 2011P(mln zł) Przychody 17,8 19,8 23 25,5 Wyniki finansowe 0,7 1,51 1,2 1,5
|
0 Dołączył: 2009-12-04 Wpisów: 807
Wysłane:
16 sierpnia 2010 17:37:36
przy kursie: 44,80 zł
wujek_staszek napisał(a):Cytat:A teraz kurs odzwierciedla dyskontowanie przyszłości Nic mi nie wiadomo żeby miało być gorzej. A kto tu mówi, że mało być gorzej? Ja uważam tylko, że nie będzie lepiej. Bo wyraźnie widać, że hossa i zarobek na wygenerowaniu nowych spółek dostały zadyszki. Podmiotów przygotowujących IPO też się namnożyło. Zauważ, że niektóre spółki kandydatki do wejścia na rynek przesuwały i przesuwają swoje debiuty, A pierwsze notowania nie są tak spektakularne jak kiedyś. Pomyśl dlaczego. Więc nie wierzę w twoje podejżenia cyt."że ktoś nam spycha kurs". Popatrz na historyczne notowania spółek, które zmieniały rynek notowań. Nawet Parkiet kiedyś o tym pisał. Przyznasz, że spółki z "mniej wymagających rynków" (SM) charakteryzują się większą zmiennością, dając na tym zarobić. A to, że spólki wiecznie nie mogą rosnąć to zapewne też wiesz. No i do tego AT. Oceń giełdę całościowo i zobacz jaki teraz panuje sentyment na rynkach, także na tych małych. Kopanie się z koniem jest najlepszą reklamą konia.
|