pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

zjk

zjk

Ostatnie 10 wpisów
Spokojnie panowie, ten urząd już wiele razy przegrywał z bankami czy innymi instytucjami. Czemu miałoby być inaczej ?

Obecnie mamy 5,50 pln/akcje - można pokusić się o estymatę zysku jednostkowego za cały 2019r.

Zgodnie z polityka dywidendowa zakłada wypłatę co najmniej 30% lub więcej zysku jednostkowego.
Cytat:
Coroczna wypłata dywidendy w wysokości min. 30% zysku netto UNIMOT S.A. Zgodnie z obowiązującą polityką dywidendową, w przypadku osiągnięcia w danym roku obrotowym zysku netto, będzie rekomendował Walnemu Zgromadzeniu Spółki corocznie wypłatę dywidendy w wysokości minimum 30% z wypracowanego w danym roku obrotowym jednostkowego zysku netto.


Stad ja zakładam ze co najmniej 2 PLN na akcje zostanie wypłacone. Nie przebijemy jednak 3 PLN.

znajdzie bez problemu gdyz spokojnie o to zadbają:
OFE PZU Złota Jesień
TFI PZU SA
OFE PKO BP Bankowy
OFE Pocztylion
TFI PKO SA
TFI Pekao SA

które posiadają 2.08% głosów.

To wezwanie będzie tylko przepakowaniem akcji z SP do PKO Orlen - po takim kursie wg mnie tylko SP mógłby sprzedać akcje, nikt z inwestorów niepowiązanych z SP nie odda po tyle.

Co Impel możę zrobic ze spółka zależną Gwarant S.A. - notowana na NC, regularne wyplacajaca dywidende; spółka z bardzo niskim FF?

Remonty torów nie sa wielkim problemem dla PKP - dotyczy to wszystkich przewozników. PKP poprostu traci udzial w rynku z roku na rok na rzecz innych podmiotow.

Glównie zostal im transport dla duzych panstwowych przedsiebiorstw oraz ten zwiazany z kruszywami pod budowe autostrad.

Rynek kruszyw spadnie znaczaco na przestrzeni kilku lat ze wzgledu na powolne domykanie programu budowy drog w polsce.
Na znaczace wzrosty wolumeny z kopani raczej nie liczylbym, tutaj albo bedzie stablizacja albo powolny spadek ze wzledu na zmniejszanie wydobycia wegla na przestrzeni lat.

Traca tez udzial w intermodalnym transporcie, ktory moglby byc kolem zamachowym dla PKP gdyby potrafili wykorzystac sytuacje.

Pytanie jakimi przewozami beda wstanie odbudowac swoj udzial w rynku? Na ile ich zarzadzanie jest poprawne i beda wstanie pozyskiwac nowych klientow?

Joker napisał(a):
Średnia kursu od początku lipca to 0,441 zł.
Teoretycznie, jeżeli komuś by zależało to byliby w stanie wyciągnąć średnią powyżej 0,50 aby nie wpaść za 2 tygodnie na jednolite.


Edit: Policzyłem i jest to już niemożliwe. Musieliby wyskoczyć pod złotówkę ;)

to jest srednia z obrotu (wazona obrotami) czy srednia z kursow per dzien w miesiacu? Bo jesli z obrotu to jest to mozliwe - wystarczy zrobci mase tranzakcji ponad 55 gr.

''Sprzedaje'' to co może - Idea ma większa szanse na znalezienie inwestora.
GNB nikt mu nie kupi nawet za 1 pln - za duże jest ryzyko związane z kredytami frankowymi.

Przynajmniej do czasu wyjaśnienia sytuacji tych kredytów GNB musi sobie radzić sam z pomocą LC (czy ma gotówke aby objąć akcje? czy jest opcja na standardowa sztuczka księgowa - sprzedac cos do GNB a za to podniesie kapitały wlasne?)

To jak to odcinaja od wykresu, zakladamy ze mamy akcje po 10 pln w roku 0, kurs akcji w trendzie wzrostowym (lekko)
i teraz w:
1. rok poszlo 3 pln dywidendy, wiec w roku zero pokazuje na wykresie ze akcje byly warte 7 pln,
2. rok poszlo 3 pln dywidendy, wiec w roku zero pokazuja na wykresie ze akcje byly warte 4 pln, natomiast w roku 1 warte byly 7 pln,
3. rok poszlo 3 pln dywidendy, wiec w roku zero pokazuja na wykresie ze akcje byly warte 1 pln, w roku drugim 4 ...
4. rok poszlo 3 pln dywidendy, wiec w roku zero pokazuja na wykresie ze akcje byly warte -2 pln,


W przypadku gdy robili poprostu odciecie od kursu, mielismy schodki jednego dnia robila sie luka z 10 do 7, a kurs pozniej sobie szedl swoim tropem a rynek podnosil wycene akcji tak ze nigdy nie schodzila ponizej sensownej kwoty.


Czas BAH się kończy na następne kilka lat,
Import JLR nie da już zysków,
dystrybucja JLR będzie dawać niewielkie zapewne zyski,
Import nowej marki to pic na wodę obecnie, daje możliwość ale przez najbliższy rok dwa nawet złotówki z tego nie będzie, a sama marka jakoś nie nakłania aby ja kupić. Defakto nikt tej marki nie rozpoznaje w Polsce.
Kiedyś brand JLR był znane w Polsce ale po prostu nieosiągalne dla polaków, lub ci wybierali inne marki albo decydowali się na import bezpośredni do polski jednego wozu (bo taniej). Swoja droga tez JLR miał pewne problemy z produktami po 2000, stad obecny BAH nie rozwinął skrzydeł przed 2012

Inne biznesy BAH wg mnie są mało generujące gotówkę wiec pomijalne.

Informacje
Stopień: Krasomówca
Dołączył: 6 lutego 2009
Ostatnia wizyta: 28 stycznia 2020 21:17:36
Liczba wpisów: 920
[0,27% wszystkich postów / 0,23 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,856 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +80,98% +16 196,35 zł 36 196,35 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d