pixelg
GINOROSSI - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

1 2 3 4 5 6 7 8

GINOROSSI [GRI]

AKTUALNY KURS: 0,548 zł (+1,48%) 08-07-2019 15:00
SlawekW
Wpisów: 878
Wysłane: 27 lipca 2009 21:25:35 przy kursie: 4,38 zł
koszyk napisał(a):
Nikt nie udzieli Ci wyjaśnień w takiej materii.

Przy 2,50 będzie uzupełnienie komunikatu. Angel

Hmm, nie wiem, powinni to wyjasnic natychmiast, moze mala presje by trzeba na nich wywrzec. To kluczowa informacja dla wymowy tego komunikatu.

Ja mam spore doswiadczenia z CEDC, dzwonilem do nich zawsze, gdy mialem jakies watpliwosci i zawsze byli niezwykle uprzejmi i upewniali sie, ze jestem zadowolony z udzielonych informacji. Wszystko, co nie stanowilo "inside information" dawali na talerzu i pytali, czy sie najadlem i czy smakowalo. Ba! Jak nie bylo akurat w biurze dyrektora od IR, to oddzwaniali.

Edit: Dzwonilem do USA, nie probowalem do firmy PR, ktora za to jest odpowiedzialna w Polsce, ale nie dla tego, ze uznalem, ze mi nie powiedza, tylko pomysalem ze u zrodla bedzie szybciej i pewniej.
Mnie tez dopadł kryzys.. jem spleśniały ser, pije stare wino i jeżdżę autem bez dachu....
Edytowany: 27 lipca 2009 21:28

koszyk
Wpisów: 1 099
Wysłane: 27 lipca 2009 21:36:12 przy kursie: 4,38 zł
Dzięki za podpowiedź, naprawdę. Nigdy nie ćwiczyłem takiej scieżki.

Spróbuje maila może skrobnąć, aczkolwiek niepotwierdzona informacja, ma wartość zerową.

Jak odpiszą, to zapodam. Angel

Pozdrawiam.

Joker
Joker PREMIUM
Wpisów: 1 622
Wysłane: 27 lipca 2009 21:41:00 przy kursie: 4,38 zł
Może zawitam po raz kolejny na Owocowej, akcji nie mam, sentyment do spółki pozostał
Do siedziby mam kilka km

koszyk
Wysłane: 27 lipca 2009 21:46:19 przy kursie: 4,38 zł
Joker napisał(a):
Może zawitam po raz kolejny na Owocowej, akcji nie mam, sentyment do spółki pozostał
Do siedziby mam kilka km

To pozdrów ich serdecznie...love4