PARTNER SERWISU
twcuvrjh

Szukam wirtualnego konta z określonymi wymaganiami, może ktoś zna??

wygrany86
0
Wpisów: 5
Wysłane: 4 listopada 2016 10:17:35
Witam serdecznie

Dwa zdania o sobie. Jestem osobą, która zawsze interesowała się rynkami finansowymi, ale powiedzmy bardzo pobieżnie, nieregularnie.Pracuję w branży nie finansowej więc te nigdy nie miałem powodu tego zgłębiać(aczkolwiek zaczynam się rozglądać).
W zasadzie zarabiam przyzwoicie i na moje obecne potrzeby spokojnie starcza, wręcz odkładam, ale życie takie przewrotne jest że odziedziczyłem przyzwoite pieniądze, co ciekawe po osobie, z która moja rodzina darła zawsze koty, taki chichot losu. Po tym jak już w głowie rozplanowałem gotówkę, 1/4 kwoty chcę zainwestować na GPW. GPW jest jaka jest, ale tak sobie postanowiłem. Zaplanowałem że dzień inwestycji nastąpi najwcześniej za pięć lat, jak spełnię kryteria:

1. Skończę studia ekonomiczne (5 lat - niezależnie czy się przydają)
2. Zdam MPW i DI (niezależnie czy skorzystam)
3. Osiągnę ogromną wiedzę na temat rynków finansowych (GPW, Giełdy Światowe, FOREX)
4. Nauczę się na dość niezłym poziomie AF polskich spółek
5. Będę pewny swoich samodzielnych decyzji na polskim parkiecie.

Praktycznie mam już wszystkie narzędzie i warunki potrzebne do spełnienia powyższych punktów.

Brakuje mi jednak jednego narzędzia...

Wirtualny rachunek z nieograniczonym budżetem , albo z możliwością wirtualnych dopłat i żeby system automatycznie doliczał do rachunku dywidendę.(jak by odrazu uwzględniał podatki to wgóle marzenie by było)

Ktoś kojarzy??

i pytanie nr 2 : odnośnie powyższego, ile kosztuje zrobienie takiej aplikacji i czy by byli chętni korzystać z niej?? (wg zasady jak nie możesz czegoś znaleźć, zrób to i zarabiaj, chociaż nie wiem czy aż tak mi na tym zależy, ale zastanawiam się ile takie coś może kosztować?? 100 200 tyś?? taka ludzka ciekawość??)
Edytowany: 4 listopada 2016 10:18

leniuch
2
Wpisów: 875
Wysłane: 4 listopada 2016 11:02:31