115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
12 czerwca 2019 23:26:04
Patrząc na oszałamiającą ilość osób w grupie tej gry na Steam (aż 526 osób), to chyba już można powiedzieć - nie trzeba czekać do poniedziałku...
|
|
93 Dołączył: 2010-11-28 Wpisów: 1 574
Wysłane:
13 czerwca 2019 20:34:14
Mam nadzieję że żaden zdroworozsądkowy inwestor nie kupił / ma zamiar kupić / akcje pod premierę Ignisa  W tej spółce liczy się przyszłość o której w dużej mierze zadecyduje dopiero projekt "Baikonur"
|
|
31 Dołączył: 2012-02-14 Wpisów: 110
Wysłane:
18 lipca 2019 14:23:56
przy kursie: 3,90 zł
Trzeba to jasno powiedzieć, że debiut jak na ostatnie New Connectowe - szczególnie gamedev udany. Mam nadzieje, że firma sprosta oczekiwaniom graczy i będzie się rozwijać nie tylko w developmencie własnych produkcji ale również zdobędzie wiedze z zakresu wydawania i marketingu. Mają dobrego partnera do nauki.
|
|
|
|
0 Dołączył: 2018-09-22 Wpisów: 2
Wysłane:
22 lipca 2019 23:01:32
przy kursie: 3,80 zł
Sprawdziłem dziś liczbę osób na Steamie dla Deadliest Catch - 4,943 osób. Wydaje się całkiem nieźle jak na ich wielkość kosztów, zespół i wycenę spółki. Nie znam szczegółów, tylko przeglądam niektóre produkty i czytam reakcje graczy.
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
23 lipca 2019 19:55:46
przy kursie: 3,77 zł
Ilość osób w grupie danej gry na steam pokazuje jedynie (i aż) wstępne zainteresowanie grą . Ma ona znaczenie w zasadzie jedynie do premiery - po premierze gry, przyrost do grupy jest już niewielki - nawet jeśli gra sprzedaje się dobrze. To wstępne zainteresowanie może mieć przełożenie na dobrą sprzedaż, ale nie musi. Decydują recenzje. Jeśli są słabe - to duża grupa nie pomoże (np. Agony). Jeśli są przyzwoite - to na podstawie grupy da się z grubsza oszacować sprzedaż. Chyba prezes Playway podawał w jednym z wywiadów, że z jego obserwacji wynika, że wówczas w pierwszym kwartale sprzedaż osiąga ok. 3-krotność wielkości grupy z chwili premiery. Ale to w przypadku przyzwoitych recek. Co do Deadliest Catch - 5 tyś osób w grupie, to nie jest dużo, ale w dniu premiery pewnie będzie więcej. Jednak mocno hermetyczna tematyka tej gry wyklucza moim zdaniem jakiś większy sukces (choć swoich fanów znajdzie).
|
|
93 Dołączył: 2010-11-28 Wpisów: 1 574
Wysłane:
25 lipca 2019 07:11:04
przy kursie: 3,71 zł
Zbierając w całość dostępne informacje próbowałem oszacować przychody (zyski) jakie może przynieść DC dla Moonlit. W jednym z artykułów Prezes Ultimate Games założył sprzedaż ma poziomie 200tys kopii, z tego udział dla Spółki wynosi 20% (tyle daje ULG wykonawcom). Dalej licząc 40.000 kopii x średni przychód na poziomie 10USD? (jeśli się mylę proszę mnie poprawić) daje nam to kwotę 400.000 USD x kurs 3,8 wychodzi przychód (a w zasadzie zysk bo ULG chyba pokrywa calość kosztów produkcji) dla Moonlit w okolicach 1,52 mln PLN. To oczywiście wariant optymistyczny. Przychodów z gry Thief Simulator na mobilki nie umiem oszacować.
|
|
8 Dołączył: 2019-08-19 Wpisów: 24
Wysłane:
19 sierpnia 2019 21:49:28
przy kursie: 5,769 zł
Ciężko oszacować bo nie można przewidzieć zasięgów dołożonych przez Discovery, a na to chyba twórcy liczą. To super, że 5k jest na grupie na Steamie - jednak to ogląda jakaś wuchta ludu i jakaś kilkusekundowa wstawka w TV wyniesie sprzedaż na inną orbitę.
Prognoza 40k kopii ma sens, jednak nie uwzględnia (sam nie wiem jak to oszacować) potencjału od Discovery. Są dwie zmienne: czy będą to aktywnie reklamować i jakie to daje zasięgi.
Nie znam odpowiedzi a na ślepo strzelać nie śmiem.
|
|
93 Dołączył: 2010-11-28 Wpisów: 1 574
Wysłane:
19 sierpnia 2019 22:15:20
przy kursie: 5,769 zł
Discovery jako zleceniodawca projektu ma zapewnić odpowiednia reklamę - nie po to zamawia grę na bazie swojego programu aby jej potem nie wspierać. Oczywiście sam produkt musi być odpowiedniej jakości i będzie bo oto zadba juz PLW. Obecnie DC ma trafić na kickstarter, dodatkowe finansowanie ma być przeznaczone na dołożenie załogi statku. Więc pozostaje czekać. Tyle na razie wiadomo.
ps: Witamy kolejnego akcjonariusza
|
|
2 Dołączył: 2019-03-06 Wpisów: 7
|
|
93 Dołączył: 2010-11-28 Wpisów: 1 574
Wysłane:
12 listopada 2019 21:25:03
przy kursie: 4,20 zł
Znacznie ważniejszym z pkt widzenia inwestora wydarzeniem które będzie mieć miejsce 14 listopada jest premiera na Steamie ich pierwszej całkowicie samodzielnie wyprodukowanej gry. store.steampowered.com/app/838...
|
|
|
|
8 Dołączył: 2019-08-19 Wpisów: 24
Wysłane:
27 listopada 2019 18:14:55
Zbyt odważnie wydawca podniósł cenę krabów, sprzedaż słaba, user score też przestał iść w górę.
Ten projekt z modelami może mieć sens, tylko muszą wejść na wyższe budżety aby dostarczyć coś ciekawego. Obawiam się, że skala finansowania dla spółek z grupy Playway to może być za mało, aby wytworzyć naprawdę fajny tutuł. Już o finansowaniu marketingu nie wspominając.
Zobaczymy co zrobią.
|
|
8 Dołączył: 2019-08-19 Wpisów: 24
Wysłane:
27 listopada 2019 18:17:29
PS - Bo te pierwsze tygodnie sprzedaży to nawet były jakieś :) A klimat że ULG na zielono po premierze a MLT na czerwono jest dość specyficzny.
|
|
93 Dołączył: 2010-11-28 Wpisów: 1 574
Wysłane:
28 listopada 2019 02:04:58
Widać poprawili trochę Deadliest Catch bo dziś widziałem już łapkę w górę i 70% pozytywnych recenzji, to dobry kierunek mimo że ta gra nie ma dużego znaczenia bo była robiona niejako na zlecenie dla Ultimate Games. Dopiero Model Builder będzie pierwszym własnym tytułem Moonlit i chyba wzbudza znacznie większe zainteresowanie bo grupa społeczna na Steamie systematycznie rośnie a sam projekt pnie się w górę na Top Global Wishlist i obecnie zajmuje okolice 450 miejsca.
|
|
8 Dołączył: 2019-08-19 Wpisów: 24
Wysłane:
4 grudnia 2019 22:22:42
przy kursie: 3,10 zł
Chłopaki mogłyby trochę więcej o tej Model Builder mówić. Te stare projekty odłożyć do szafy jako nauke i - jak rzeczywiście jest wzięcie na modelarza - to wszsytkie ręce na podkłąd i skupić się na zrobieniu jednego tytułu, ale udanego bo to nieczęsto sztuczka dla spółek z PLW. Jest czas żeby robić zakupy... W tej stajni PLW to raczej trochę bałaganem wieje, małe studia i każde po 10 tytułów w produkcji, jakby zakładali, że każdy junior ma stworzyć jedną grę rocznie... podziwiam stawiane oczekiwania.
|
|
93 Dołączył: 2010-11-28 Wpisów: 1 574
Wysłane:
8 grudnia 2019 16:08:10
przy kursie: 3,10 zł
Grupa społeczna MB systematycznie rośnie i dziś osiągnęła liczbę 1000 członków a sam projekt pnie się w górę na Top Wishlist i aktualnie zajmuje 443 pozycję (18str). Warto śledzić rozwój wydarzeń. Moim zdaniem ten projekt to Piorytet dla Spółki
Jeśli o Deadliest Catch to obecnie są 253 recenzje (72% pozytywne) przyjmując standardowe mnożniki x70 wychodzi ze sprzedało się już kilkanaście tysięcy kopii i zwrot kosztów dla Ultimate Games jest już bliski.
|
|
93 Dołączył: 2010-11-28 Wpisów: 1 574
Wysłane:
8 lutego 2020 12:21:48
przy kursie: 4,20 zł
We wtorek spółka organizuje spotkanie: "...W najbliższy wtorek, 11 lutego 2020, o godzinie 11:30 w Warsaw River View (ul. Wybrzeże kościuszkowskie 43 w Warszawie) odbędzie się spotkanie z inwestorami naszej Spółki. W trakcie spotkania prezes Spółki, Michał Gardeła, zaprezentuje nasze plany wydawnicze i strategię Spółki na najbliższy rok. Serdecznie zachęcamy do udziału w wydarzeniu! Wszystkich zaintersowanych prosimy o zapisy drogą mailową, pod adresem: a.potentas@strictminds.com. Liczba uczestników wydarzenia jest ograniczona..." moonlit.games/spotkanie-z-inwe...A 25 lutego o godzinie 11:00 w Krakowie w siedzibie Krakowskiego Parku Technologicznego, ul. Podole 60,sala Showroom, ma się odbyć NWZA, jeśli ktoś się interesuje Spółka to warto się wybrać. Spółka zmienia całkowicie strategie działania.
|
|
93 Dołączył: 2010-11-28 Wpisów: 1 574
Wysłane:
23 marca 2020 11:30:59
przy kursie: 3,00 zł
Spółka właśnie pokazała drugi projekt "Dog Trainer" którego wydawcą ma być Frozen District. store.steampowered.com/app/111...
|
|
PREMIUM
1 362 Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01 Wpisów: 11 957
Wysłane:
14 kwietnia 2020 22:01:22
przy kursie: 3,60 zł
MOONLIT - analiza techniczna na życzenie Króciutko, gdyż walor niepłynny, wykres młody i niewiele da się z niego wyciągnąć. Patrząc na sekwencje opadających szczytów - trend spadkowy z tendencją do zanikania. Kurs przy linii trendu wzmocnionej poziomą linią pełniącą rolę oporu w myśl zasady zmiany biegunów. Średnia wartość transakcji na poziomie 1,18 tys zł sugeruje, że gracze traktują zakup akcji niczym zakup losu na loterii - jak się zyska, to ok, jak się straci, to niewiele.  kliknij, aby powiększyćPowyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
|
|
8 Dołączył: 2019-08-19 Wpisów: 24
Wysłane:
6 lipca 2020 15:12:42
przy kursie: 6,16 zł
Raport roczny opublikowali na EBI, nareszcie Koncentrują się na dwóch produkcjach, pokazali ostatnio demo Modelarza na Steamie i jest reakcja na kursie. Brawo! Wypada, żeby spółka coś więcej powiedziała, co się dzieje w środku. Przeszli przez spore zmiany w planach produkcyjnych i organizacyjnie (nowa twarz w zarządzie...) przez ostatnie kilka miesięcy.
|
|
1 Dołączył: 2019-02-08 Wpisów: 7
Wysłane:
6 lipca 2020 15:18:17
przy kursie: 6,16 zł
Przecież ten raport został opublikowany tydzień temu. Z takim opóźnieniem rynek odkrył perłę i podbił kurs o kilkadziesiąt procent? Nie sądzę.
|
|
Czy na pewno chcesz przesłać zgłoszenie do moderatora?
Poniżej potwierdź lub anuluj swój wybór.