pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Kolczasty

Kolczasty

Ostatnie 10 wpisów
GRAF78 napisał(a):
Przeciez Ci ludzie stoją za sukcesami tych Spółek bez nich nawet 9zl by się nie utrzymało. To bardzo dobre ze uchwalili programy motywacyjne które związały kluczowych pracowników ze firmą.

Dobrze mówisz! W niektórych branżach można liczyć maszyny, tony stali czy liczbę okrętów. Tutaj liczy się talent załogi, która wytworzy i sprzeda unikatowe IP. To Ci pracownicy i zarząd jest podstawą wysokiej wartości spółki GameDev. Zasługują na program motywacyjny i na możliwość decydowania o swoim majątku po spełnieniu warunków w podpisanych umowach. Program motywacyjny musi być taniej niż cena na rynku, wielokrotnie taniej. Jaka nagroda w dawaniu pracownikom opcji na kupno po cenie rynkowej?

kunoj napisał(a):
Gdzie w końcu to przyspieszenie w budowaniu zespołów, bo chyba nikt normalny nie uwierzy, że grupa 35 ludzi skończy w 2 lata grę na wszystkie platformy, skoro z takim portowaniem gotowego Frosta brandzlowali się 1,5 roku?


Zachęcam do zapoznania się z historią takiego krakowskiego dewelopera jak Reality Pump, która w dawnych czasach robiła równoczesne premiery na PC i konsole. Tam zespół wielki nie był, ale utalentowany. Potem Ci sami ludzie tworzyli trzon krakowskiego CDR.

Jestem pewien Whistle ale nie przytoczę Ci żadnej wypowiedzi / raportu. Brak wewnętrznego zespołu - pracownic spółki - to dość spory brak u dewelopera gier. Posiadanie podwykonawców to nie to samo co zespół.

Mówisz o powiązanych spółkach z grupy PLW i "zespołach" budowanych zgodnie z ich pomysłem. Sprawdź proszę doświadczenie tych osób a wyjdzie, że w życiu gry nie zrobili, są juniorami na głodowych pensjach co daje zero szans na jakość produktu.

Jak sam piszesz
Cytat:
Spółka organizowała dwa (a może trzy?) jamy, na których poszukiwała młodych devów
love4 serce rośnie patrząc jak najlepsi dewi w kraju walczą o miejsce w jamie.

Dla mnie firma, które nadal na stronie informacje z przed 2 lat nie brzmi wiarygodnie. Cytuje z ich strony:

Cytat:
Phantom Doctrine
A TACTICAL COLD WAR CONSPIRACY THRILLER
COMING TO PC & CONSOLES AUGUST 14th 2018


Spółka straciła cały zespół a w miejsce pojawił się finansista-spadochroniarz z ramienia PLW (może dobry profesjonalista, tego nie wiem), który zrobił ze spółki zleceniodawce dla innych mikro podmiotów grupy PLW. Nie pojawił się nowy zespół dewów na pokładzie. Nie widzę w takim modelu prawdziwej wartości i stabilności dla akcjonariuszy. Taki drugi MOV albo ULG.

PS - jakby te dłuższe wpisy były tutaj rzeczywiście przeklejone Dancing z jakiegoś bloga

Nic na siłę Whistle na 11B też narzekano, że drogi w 2011 przy 4 mln a CDR przy 0.5 mld. Jak przeglądam to tematy wypowiedzi oraz argumentacja podobna.

SI może nie wypalić, of course, ale jeśli się uda to takiej skali projekt daje perspektywy thumbright

Nasuwa mi się jeden wniosek - każdy chciałby wchodzi na wczesnych etapach do spółek, kiedy odniosły wielki sukces king

Panowie, rozmowy o dokumencie i wycenie to jedno salute a wywiad z gry-online ma jakieś screeny. Widzę że czerwień z banerów jest dość mocna!

Te plakaty z tyłu, ktoś poznaje? Think


kliknij, aby powiększyć


kliknij, aby powiększyć


kliknij, aby powiększyć

robertkk napisał(a):
Zauważ też, że tutaj ma miejsce podobna sytuacja, którą przywołujesz. Akurat zespół deweloperów ma najdłuższy lock-up, a nie zarząd. Ciekawe.


Think hmm spółke założył prezes i kilka osób, sprawdzam kwity przed wskakiwaniem na pokład podmiotów thumbright Pozostałych dwóch członków tam nie widzę, więc ich ograniczenia muszą być na serii przeznaczonej na budowanie zespołu. Jak wejdą na rynek w pierwszej połowie roku to prezesowi uwolnią się lock-upy na koniec 2021. Teraz pytanie już o dokładną datę premiery gry... Trzeba pogadać ze spółką.

robertkk napisał(a):
Dla mnie jest oczywiste, że IPO na 2 lata przed wydaniem gry i iluzoryczne lock-up'y, to nic innego jak umożliwienie wyjścia z inwestycji.


Zdecydowałbyś się zainwestować w spółkę bez możliwości wyjścia przez 2 lata? Anxious Ja nie jestem zbyt chętny do takich ruchów. Pierwotni brali udział w budowaniu firmy, to coś innego niż podpisanie zapisu i zrobienie przelewu. Wysokie ryzyko, kilka lat braku możliwości wyjścia z inwestycji, etc. Ciężka robota.

Tylko bez napinki thumbright szczerze pytam - zdecydowałbyś się czy nie?

Dla mnie postać Watchdoga robi robotę, czytam SW od dłuższego czasu i widzę jaką legendą jest historia 11B. To były zupełnie inne wyceny, ale też inne czasy, nieznany rynek, większe ryzyko oraz innej skali projekt.

robertkk napisał(a):

Chodziło mi, że zakładane było pozyskanie 2,8 mln, a ostatecznie zebrali 3,3 mln - pytanie czy takie mieli dobre oferty, czy jednak rozszerzali budżet.


Pewnie mieli sporo chętnych, widzę newsy o dużej redukcji z sierpnia. Może też zrobili miejsce dla bliskich, bo to też ma miejsce w start-upach... Think trudno powiedzieć czy to ma związek ze zmianą budżetu i jak to wpływa na sytuację.

www.stockwatch.pl/wiadomosci/s...

Zobaczyłem też tego świeżego newsa o ich grze. Spekulację o tytuł książki czas zacząć Dancing

www.gry-online.pl/S018.asp?ID=...

robertkk napisał(a):
Już na tym etapie budżet został przekroczony o co najmniej 500k PLN (Dokument Ofertowy str. 88).
Jeśli dobrze liczę, to środki uzyskane do tej pory wyniosły 6,1 mln PLN, a poniesione nakłady to jakieś 4,9 mln.


Ale gdzie? Eh? Napisane jest o odbiorze poszczególnych etapów a potem planie finansowanie (fota niżej) o wpływach z poszczególnych emisji po zakończeniu etapów.

Wydaje mi się, że odczytałeś to jako koszty, a to są wpływy z emisji.

Całkowity koszt widzę że sumuje się do 7,1 mln a w bilansie napisali o kosztach działalności na poziomie 2,1 mln zł na koniec września - str 91.


kliknij, aby powiększyć

BearHand napisał(a):

Jakie tu ryzyko dla ludzi (obecnych akcjonariuszy), którzy zarabiają po 20k+ miesięcznie (umowa/kontrakt + IPR).


ale czy zarabiają 20k+? Think w tym wywiadze na głównej i na czacie to powiedzieli coś przeciwnego. Napisane jest o 150-200 tys miesiecznych kosztów studia, w tym zapewne biuro, sprzet, 10 dewów plus 3 osoby administracyjne - mogłem coś przeoczyć...

Coś nie wychodzi mi 20k+ na głowę Shame on you to raczej 10k per capita kosztów firmy, a jeszcze trzeba odjąć od tego daniny państwowe żeby było na rękę.

Ja tu widzę pakiety akcji i nie wysokie pensje. Wolę taki układ niż cash od pierwszego dnia. Jaka będzie wtedy motywacja aby gra odniosła sukces?

Fajnie, ale czy nie za dużo tytułów na raz? Nie lepiej dla nich zrobić jeden, ale za większy budżet, dopracować i pomyśleć o marketingu. Niewielka chyba tam załoga, ciężko mi o skillu mówić.

Informacje
Stopień: Ośmielony
Dołączył: 19 sierpnia 2019
Ostatnia wizyta: 9 marca 2020 22:29:06
Liczba wpisów: 23
[0,01% wszystkich postów / 0,10 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,695 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +81,82% +16 364,19 zł 36 364,19 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d