Temat:
SILVANO
wystarczy ze ladnie wyglada :)
yeahhhh !
|
|
Temat:
SILVANO
no jak narazie ladnie walczy trzymam kciuki
|
|
Temat:
SILVANO
koszyk napisał(a):Nic się nie stało. Obrót 11 akcji. No taki już urok niepłynnych papierków. A dane z Estonii nie były złe. Spadki Pkb się nie pogłebiają, zaczyna to wyglądać na stabilizację, a daje nadzieje, ze będzie lepiej. HEHE, faktycznie dopiero zauwazylem, obrot 11 akcji... no to ktos sobie nakupowal :)
|
|
Temat:
SILVANO
a co to sie dzis stalo ??
czyzby to wynik slabych wynikow makro estonii ??
|
|
Temat:
SILVANO
Hej,
Czy ktoś bardziej zainteresowany mógłby ocenić raport Silvano ??
|
|
Temat:
SILVANO
dzisiaj jest to samo,,,, a wiec nie pozostaje nam nic innego jak czekac na raport
|
|
Temat:
SILVANO
a co jest wariantem drugim ??
|
|
Temat:
IMPEXMET
chyba poszlo.....
|
|
Temat:
SILVANO
dzieki za info, Ja jestem laikiem w materii i zawsze miło poczytać, co ciekawego bardziej obeznani "gracze" maja do powiedzenia. Ja tez nie panikuje przy dziennych wahaniach, ale nie ukrywam, że czasami są obawy czy jednodniowy spadek nie jest poczatkiem wyprzedazy.
|
|
Temat:
SILVANO
sadzac po aktualnym kursie, to chyba komus nie pyklo.....
|
|
Temat:
SILVANO
Hej,
Czy ktoś ma jakieś info dotyczące spółki ? Obserwuje ją od dłuższego czasu i ostatnio dziwnie się zachowuje. Albo stoi stabilnie na 0%, w momencie gdy całe gpw na czerwono i odwrotnie, Wszyscy odrabiają dołki a Silvano nieznacznie traci.
Ktoś, coś wspominał ostatnio o wynikach spółki...
Wiecie cos ?
pozdr.
|
|
Temat:
SILVANO
prawdopodobnie zadam bardzo głupie pytanie...
czy wiadomo kiedy będzie ten raport dotyczący Silvano ?
pozdr.
|
|
Temat:
IMPEXMET
czesc,
czy mozna prosic o jakis komentarz do wykresu ??
dzieki wielkie
|
|
Temat:
GOBARTO
obiecujesz ??? ;p
|
|
Temat:
IMPEXMET
dzięki !
na pewno poczytam :) akurat moja obecność zarówno tu jak i na GPW traktuje hobbystycznie, tak więc większość, rzeczy jest dla mnie nowych
jeszcze raz dzięki !
|
|
Temat:
IMPEXMET
Witam,