pixelg
Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

padik

padik

Ostatnie 10 wpisów
Czy w wykresach graczy prezentowanych na SteamDB są uwzględniane również kopie zakupione przez GOG?

Obejrzałem właśnie końcówkę gry na Twitchu u użytkownika @Shroud (nie znam się na streamingu, ale wygląda na to, że ma potężne zasięgi). Stwierdził, że to absolutnie najlepsza gra single player w jaką grał. Oczywistym jest, że facet gra na najbardziej wypasionym PC z możliwych, ale chyba to jednak coś mówi o samej grze. Osobiście nie grałem, ale od 3 dni oglądam streamy na Twitchu i gra wydaje mi się fenomenalna. Wiem, że użytkownicy konsol poprzedniej generacji mogą czuć się zawiedzeni, zwłaszcza po tym co CDP mówiło na temat tego, jak gra wygląda na tych starych już sprzętach. Trzeba jednak patrzeć przyszłościowo, PS4/Xone jest już u schyłku generacji. Gdyby zrobić tak jak ktoś wyżej sugerował i wydać teraz na PC/PS5/XSX a za rok na starą generację, to sorry... ale "nikt" by już tego na starą generację w tej cenie nie kupił. A tak to pójdzie miliony egzemplarzy na schyłkowy już sprzęt, a chyba inwestorów powinien interesować wynik finansowy a nie opinie użytkowników na Metacritic (pomijając już kwestię ich wiarygodności - z tego co widziałem to większość opinie od tych co dali 0 to konta, które nigdy wczęśniej niczego innego nie oceniły). To patrzenie do przodu mogło objawiać się w tym, że każdy wie, że sprzęty pod strzechami będą coraz mocniejsze (PC oraz nowa generacja konsol, która jest dopiero w powijakach) a gra ma sprzedawać się latami, a nie przez 2 tygodnie... I oceny na Steam dobijają już do tych, jakie mają GTAV i RDR, czyli 81/82. Więc chyba nie ma takiej tragedii, jak 90% piszących tutaj próbuje wieścić...

Na kiedy planowany jest debiut?