Temat:
11BIT
Czesc Czy juz było omawiane shortowanie akcji 11bit za pomocą pożyczonych akcji? The Spice Must Flow
|
|
Naliczylem 28 spolek growych na gpw/nc: 11BIT ARTIFEX BLOOBER CDPROJEKT CHERRY CIGAMES FARM51 FDGAMES FOREVEREN HGAMES IFUN4ALL JUJUBEE PLAYWAY QUBICGMS TBULL TELEHORSE THEDUST TSGAMES VARSAVVR VIVID 7LEVELS B2BPARTNER CFG CREEPYJAR MGAMES ONEMORE PBGAMES ULTGAMES + przyszly Boombit są jeszcze jakies? The Spice Must Flow
|
|
Temat:
BLOOBER
O co chodzi z tymi dotacjami 10mln + 5mln. Sa juz wliczone czy dopiero mają dostac? PS. Prosze o aktualizacje wyników. The Spice Must Flow
|
|
Temat:
CIGAMES
Proszę o aktualizacje danych w "aktualne wyniki". The Spice Must Flow
|
|
Temat:
BLOOBER
Proszę o aktualizacje danych w "aktualne wyniki". The Spice Must Flow
|
|
Temat:
CIGAMES
kapitalizacje: 11bit - 400 mln bloober - 200 mln cig - 250 mln Ciekawe kto zarobi wiecej w tym roku? Sniper drugi w rankingu sprzedaży gier z UK (z ostatniego tygodnia(pudełka)): Mario Kart 8 Deluxe Sniper Ghost Warrior 3 GTA 5 Little Nightmares The Legend of Zelda: Breath of the Wild LEGO Worlds Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands Call of Duty: Infinite Warfare FIFA 17 Horizon Zero Dawn www.ppe.pl/news/50747/kiepskie...gamingbolt.com/uk-charts-mario...The Spice Must Flow
|
|
Temat:
BLOOBER
|
|
Temat:
BLOOBER
wyniki za 1 kwartał 2016 : ir.blooberteam.com/pl/layers-o...Cytat:Warto zauważyć, że w I kwartale 2016 zaksięgowaliśmy wpływy tylko ze sprzedaży tytułu w Xbox One Preview z 2015 roku – tłumaczy Piotr Babieno, prezes Bloober Team to wyniki z 4 kwartału 2015 The Spice Must Flow
|
|
Temat:
CORMAY
|
|
Temat:
BLOOBER
|
|
Temat:
BLOOBER
http://stooq.com/n/?f=1030861Cytat:Bloober Team zakłada, że obecny rok będzie znacznie lepszy od 2015 ISBnews - Biznes 30 Mar 2016, 11:15
Warszawa, 30.03.2016 (ISBnews) - Bloober Team zakłada, że bieżący rok dla dewelopera gier będzie znacznie lepszy od 2015 roku, poinformował prezes Piotr Babieno. Podtrzymał plan przejścia na GPW z NewConnect w II półroczu.
"Zakładamy, że ten rok będzie znacznie lepszy od poprzedniego. Przygotowujemy się również do przejścia na GPW z NewConnect w II półroczu. Trwają prace nad prospektem oraz wdrożeniem MSR. Nie ma planów emisji. Finansujemy się własnymi środkami i nie planujemy dywidend. Jeżeli firma tworzy dobre rzeczy, to wypracowywane środki znajdą odpowiednie zastosowanie. Jeśli chodzi o przyszłość, to chcemy robić gry za do 1 mln USD i wydawać 2 tytuły rocznie" - powiedział Babieno podczas spotkania z dziennikarzami.
Według jego słów, przemawia za tym liczba chociażby tegorocznych premier gier. Po niedawnej premierze konsolowej wersji "Layers of Fear" (LoF), deweloper zapowiedział grę ">observer_", a następnie "Scopophobię".
"Liczymy, że '>observer_' będzie miał większy potencjał sprzedażowy od 'Layers of Fear', chociażby ze względu na to, że ma trafić do znacznie szerszego grona graczy. Zapowiadają się bardzo dobre lata dla gatunku cyberpunk - będą pojawiać się seriale, komiksy, czy gry. Już wygląda lepiej niż 'LoF'. Tworzymy ją na silniku 'unreal', stawiając na jakość grafiki. 'Scopophobia' też jest planowana na ten rok, ale po wydaniu '>observer_'. Nie pokazujemy tego tytułu, żeby nie 'kanibalizować' wcześniejszych naszych tytułów" - dodał prezes Bloober Team.
Według jego słów, świat gry dzieje to aglomeracja przyszłości - Kraków pogrążony w smogu. Pojawią się również inne polskie akcenty.
"Prace nad grą trwają już od dwóch lat. Potencjalni wydawcy również wierzą w potencjał gry i mamy już oferty. Chcemy zachować wartość intelektualną (IP) tej marki i negocjujemy spokojnie. Zakładamy że w dystrybucji będzie głównie wersja cyfrowa, ale trwają też rozmowy o edycji pudełkowej, celujemy w poziom cenowy 19,99 USD. Budżet produkcyjny wyniesie do 2 mln zł. Gra ma być gotowa na koniec II kw., a termin premiery zależy od rozmów z wydawcami, na pewno odbędzie się w bieżącym roku" - wskazał Babieno.
W kwestii "Layers of Fear" prezes Bloober Team stwierdził, że wydawca gry jest zadowolony ze sprzedaży .
"Nie znamy jeszcze oficjalnych wyników sprzedaży gry - będą one widoczne w raporcie za II kwartał tego roku, co związane jest z terminami otrzymywania raportów sprzedaży. Wiemy już jednak, że przychody ze sprzedaży gry przekroczyły poniesione przez wydawcę nakłady. Pamiętajmy, że nie było jeszcze premiery 'LoF' w Azji" - przyznał Babieno.
Budżet produkcyjny 'LoF' wyniósł poniżej 2 mln zł, a dotychczasowy przychód dla Bloober Team wyniósł ponad 8 mln zł. Prezes spółki zapowiedział ponadto, że 'LoF' będzie nadal rozwijany, ale nie chciał ujawnić szczegółowych planów rozwoju marki.
Co do "Medium", Babieno podtrzymał, że I epizod gry ma być gotowy na koniec roku, ale to jest równoznaczne z terminem premiery. Wszystkie pięć epizodów będzie kosztować łącznie 15-16 mln zł.
"Chcemy, aby tytuł stał się marką. Dopuszczamy w tym przypadku finansowanie mieszane, ale chcemy zachować prawa do tego tytułu" - stwierdził Babieno.
W przypadku spółki zależnej iFun4All szczegółowe plany dotyczące wejścia na NewConnect mają zostać zaprezentowane koniec kwietnia. Bloober Team ma zostać docelowo inwestorem finansowym w tej spółce.
Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od czerwca 2011 r. The Spice Must Flow
|
|
Temat:
11BIT
|
|
Temat:
BLOOBER
Soma: Przed premierą 6k sprzedanych, po premierze 90k (steamspy.com) Lof: Przed premierą 50k sprzedanych ... oraz Cytat:100 tysięcy osób włożyło grę do swej listy życzeń ir.blooberteam.com/pl/bloober-...Ciekawe ile tego sukcesu jest w obecnej kapitalizacji - 60 mln ? (3 lub 4 mln zysku?) The Spice Must Flow
|
|
Temat:
BLOOBER
|
|
Temat:
BLOOBER
Cytat:Doskonale zapowiadający się horror "Layers of Fear, przy którym dłubie polskie studio Bloober Team, wyjdzie także na Playstation 4. www.bramygrozy.pl/news/1952/la...The Spice Must Flow
|
|
Temat:
11BIT
This War of Mine: The Little Ones jest na 12 stronie wśród najpopularniejszych gier tygodnia dla Xbox One store.xbox.com/pl-PL/Xbox-One?...oraz posiada 763 opinie The Spice Must Flow
|
|
Temat:
BLOOBER
|
|
Temat:
11BIT
11 bit studios pokaże szczegóły 'Industrial' na przełomie I i II kw. 2016 r.Cytat:11 bit studios pokaże szczegóły 'Industrial' na przełomie I i II kw. 2016 r. ISBnews - Biznes 3 Gru 2015, 16:32
Warszawa, 03.12.2015 (ISBnews) - 11 bit studios zakłada, że pokaże szczegóły projektu „Industrial" na przełomie I i II kwartału 2016 r., poinformował prezes Grzegorz Miechowski.
„Industrial to nazwa robocza gry, która ma decydować o wynikach spółki w kolejnych latach. Prace nad tytułem idą pełną parą. Zakładamy, że na przełomie I i II kwartału 2016 r. pokażemy graczom i inwestorom szczegóły tego projektu" – powiedział Miechowski, cytowany w komunikacie.
W przyszłym roku spółka planuje też trzy premiery gier stworzonych przez zewnętrznych deweloperów w ramach programu wydawniczego 11 bit launchpad. Rosnące znaczenie dla wyników grupy kapitałowej powinna mieć też platforma gamesrepublic.com zajmująca się cyfrową dystrybucją gier komputerowych.
KNF zatwierdziła prospekt emisyjny 11 bit studios przygotowany w związku z planowanym przeniesieniem notowań na GPW z NewConnect.
„Niezwłocznie złożymy stosowny wniosek o dopuszczenie naszych akcji do notowań na głównym parkiecie" – zapowiedział Miechowski. Wyraził nadzieję, że debiut giełdowy będzie możliwy jeszcze w tym miesiącu.
Przy okazji zmiany rynku notowań, spółka nie przeprowadzi podwyższenia kapitału. To oznacza, że do obrotu na GPW trafi prawie 2,22 mln akcji serii A-E 11 bit studios, których wartość rynkowa sięga obecnie ok. 150 mln zł.
„Bardzo dobre wyniki spółki i posiadane spore zasoby gotówki sprawiają, że nie musimy sięgać po świeży kapitał z rynku kapitałowego żeby finansować produkcję kolejnych gier na czele z „Industrialem", którego premiera planowana jest w przyszłym roku" – stwierdził prezes 11 bit studios.
W pierwszych trzech kwartałach 2015 r. przychody grupy 11 bit studios wyniosły 15,92 mln zł czyli były 10-krotnie większe niż rok temu (1,59 mln zł). Zysk operacyjny sięgał 11,1 mln zł (rok wcześniej strata w tej pozycji przekraczała 1,23 mln zł) a zysk netto 9,55 mln zł wobec 1,2 mln zł straty przed rokiem. Na koniec września grupa miała na rachunkach ok. 19,2 mln zł środków pieniężnych.
11bit Studios to notowany na NewConnect producent gier na platformy stacjonarne i mobilne.
(ISBnews) The Spice Must Flow
|
|
Temat:
11BIT
KNF zatwierdziła prospekt 11 bit studios wz. z przejściem na GPW z NCCytat:KNF zatwierdziła prospekt 11 bit studios wz. z przejściem na GPW z NC ISBnews - Biznes 3 Gru 2015, 16:14
Warszawa, 03.12.2015 (ISBnews) - Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) zatwierdziła prospekt emisyjny 11 bit studios w związku z zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotu na rynku regulowanym akcji serii A, B, C, D i E, podał urząd.
Oferującym jest Dom Maklerski BOŚ.
We wrześniu prospekt emisyjny 11 bit studios trafił do KNF. Spółka podtrzymywała wtedy plany debiutu na GPW do końca 2015 roku. Prezes Grzegorz Miechowski wskazywał, że firma nie planuje emisji nowych akcji. Według niego, środki pieniężne, którymi dysponuje spółka, całkowicie zaspokajają potrzeby związane z produkcją kolejnych gier, rozwojem pionu wydawniczego 11 bit launchpad i platformy gamesrepublic.com.
W połowie roku akcjonariusze 11bit Studios zdecydowali o ubieganiu się o wprowadzenie akcji spółki do obrotu na rynku regulowanym.
11bit Studios to notowany na NewConnect producent gier na platformy stacjonarne i mobilne.
(ISBnews) The Spice Must Flow
|
|
Temat:
11BIT
Czyli zysk 1,8 mln. The Spice Must Flow
|
|
Temat:
11BIT
Cytat:PS. na steam 14 miejsce, promocja środkowotygodniowa, cena - 60% czyli 7,59 Euro Kto miał kupić to kupił, poszły newsy i TWOM w TOP 10 Steam. The Spice Must Flow
|
|
Temat:
11BIT
Kolejny wywiad: This War of Mine - The Pain of the PeopleCytat:What’s in store for the future for 11bit Studios? Are you working in anything in particular right now?
Yes. Part of the team works on This War of Mine, its new content and tech support for different editions, but the other part works on something completely different - Industrial. I wouldn’t pay attention to the title, because it’s a working title and we’ll change that, but I’m more and more involved in this project and I am more and more impressed. It’s going to be a big game and again we’re going to surprise gaming world. But there is a whole lot of work we need to make first! The Spice Must Flow
|
|
Temat:
11BIT
Info z FB: Cytat:Will it be released on PC? 4 godz.
11 bit studios for the moment we're focused on the console version and supporting other platforms (mobile edition) but there's something special in the works that will come to Steam - so stay tuned! 1 · 4 godz. The Spice Must Flow
|
|
Temat:
11BIT
Reasumując źle się nie dzieje: - TWoM TLO wyjdzie w okresie w którym nie ma większych premier - spółka wprowadza dzieci do gry - z tego co kojarzę dzieci są częścią ludzkiego życia na tej planecie - w nocy dzieci śpią wiec spokojnie można iść na łowy - gry platformowe to historyczna podstawa rozrywki konsolowej - sterowanie padem jest bardzo wygodne - nie to co myszką - spółka monetyzuje TWOMa do ostatniego grosza - trailer po 4 dniach ma 64k wyświetleń - kto miał zagrać w Twoma na PC to zagrał a kto ma zagrać na konsoli to zagra - a PC pewnie dostanie update później Polityka 11bit jest dobrze przemyślana co widać po sukcesie TWOMa i paru milionach na koncie. PS. Polecam troch dystansu i cierpliwości do obecnej sytuacji The Spice Must Flow
|
|
Temat:
11BIT
Na GamesRepublic letnia wyprzedaż oraz masa nowy tytułów ,również z górnej półki : GTA, Bioshock, Farcry ... The Spice Must Flow
|
|
|
|
Temat:
11BIT
|
|