pixelg
Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

mk1977

mk1977

Ostatnie 10 wpisów
ich produkt flagowy jest w fazie badań klinicznych. Statystyka mówi ze 50% tych badań nie przechodzi.

dla małych inwestorów puszczają ok 400tyś akcji wiec będzie bardzo duża redukcja

Czy ktoś wie kiedy ich dopuszczą do obrotu?

Ale co jest przyczyną zawieszenia i do kiedy?

Przłączam się do prośby przedmówcy

witam
jak ocenilibyście 2 ostatnie świece na datawalk w ujęciu tygodniowym pod kątem kolejnych dni/tygodni?
tydzień temu spadająca gwiazda w tym tygodniu młot


charts.stockwatch.pl/chart/f2o...

Cześć
czy widzimy wlasnie podwójny szczyt z uformowanym wlasnie drugim szczytem?

pandorinium napisał(a):
Żadne tarcze nie uratują gdy brak zamówień. Im szybciej ruszy tym mniej szkód.

Z doświadczenia, bo składam już trochę tych wniosków. Małe firmy dostaną trochę kasy i korzystają. Szczególnie te przepisy o najmie mogą wiele uratować. I przestojowe dla pracowników też jest istotne.

Nie mam pojęcia czy już weszła tarcza dla dużych przedsiębiorstw to się nie wypowiem, co dostaną.


Tak
Tarcza ruszyła od 01.04 głównie na utrzymanie pracownikow poprzez dofinansowanie 50% ale nie mniej niż minimalna krajowa

eMPe napisał(a):
Jestem osobą decyzyjną w dużej firmie i jeśli sytuacja za 2 tygodnie nie powróci do poziomów przynajmniej ze stycznia 2020 to planem B są niestety na obecną chwilę zwolnienia na każdym szczeblu (zarówno produkcja, jak i działy wspomagające oraz białe kołnierzyki).

Póki produkcja samochodów nie ruszy (nie ma chyba żadnej otwartej montowni samochodów w UE poza być może Volvo w Szwecji) to kilka tysięcy dostawców w Europie i ich kilkanaście tysięcy zakładów nie ma pracy.


Przyłącze się do kolegi
Tez pracuje w dużym koncernie Automotive, również na wysokim szczeblu
To prawda co piszesz i w pełni się zgadzam

Automotive już się nie podniesie w tym roku do poziomów budżetowych a i cały przyszły rok bedzie rynek słabszy niż plany tegoroczne
Samochód jest dobrem luksusowym (a przynajmniej dla większości) a co najmniej nie pierwszej potrzeby.
Po kilku miesiącach zastoju, zwolnień, redukcji wynagrodzeń, STW (short time workingu) ludzi nie będzie interesowało w pierwszej kolejności kupowanie samochodów.
OEMy (fabryki samochodów) rusza ale szybko się zorientują ze popytu nie ma i kolejna fala spowolnienia Automotive ruszy na jesień

Dofinansowania są i spółki ruszają po nie ale to i tak nie spowoduje zatrzymania miejsc pracy. Zaraz jak ten okres wsparcia rządowego się skończy będą mega zwolnienia.
Już teraz w koncernach zastanawiają się czy właściwie korzystać z tych dofinansowań czy najpierw zwolnić ludzi a potem tych co zostaną objąć wsparciem rządowym (maksymalne dofinansowanie to 3 miesiące po których trzeba kolejne 3 utrzymać zatrudnienie)

OEMy stoją. Volvo Szwecja właśnie w niedziele rusza, być może Toyota we Francji (ale to się okaże bo Macron wydłużenie okres zawieszenia produkcji w zakładach do 11.05
Pozostałe fabryki samochodów w Europie nadal stoją i z tygodnia na tydzień wydłużają postoje
Już teraz mowa o 4.05 a kolejne wydłużają do 11.05


Informacje
Stopień: Ośmielony
Dołączył: 13 października 2019
Ostatnia wizyta: 19 kwietnia 2021 08:32:10
Liczba wpisów: 20
[0,01% wszystkich postów / 0,04 postów dziennie]
Punkty respektu: 2

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,533 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +160,00% +31 999,59 zł 51 999,59 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło