PARTNER SERWISU
mgbxlozp
1 2

moje akcje :)

fruity
0
Wpisów: 31
Wysłane: 11 maja 2011 21:18:05
Hej!

Skorzystam z miejsca i spróbuję tu wklejać moje przygody z GPW.
Przez pewien czas korzystałem z usług funduszy inwestycyjnych ale postanowiłem spróbować "na własną rękę" - zobaczymy co z tego wyjdzie.

Jestem bardzo początkujący więc dobór spółek jest również początkujący. Poniżej moje motywacje kupna:
Getin - mimo że niezbyt lubię bo mam wrażenie że wciskają się gdzie tylko można to chyba całkiem nieźle się rozwijają i mam nadzieję że będą kontynuować,
Kruk - moja pierwsza oferta publiczna - to miały być moje pierwsze akcje, ale nie sądziłem że od prospektu do pierwszych notowań trwa to aż tak długo,
Lotos - chyba największa spółka z mojego regionu - ma całkiem dobre wyniki i wierzę że będą się dalej rozwijać,
PKO - tu jest ciężej z motywami zakupu ale wydaje mi się ze to "bezpieczna" inwestycja.

Poniżej wklejam wycinek arkusza który wykorzystuję do sprawdzania efektywności moich inwestycji - pole zysk/strata uwzględnia mbankowskie prowizje kupna i sprzedaży.

Proszę się nie śmiać z wartości inwestycji! Shame on you

kliknij, aby powiększyć
Edytowany: 11 maja 2011 21:46

daniel23651
0
Wpisów: 250
Wysłane: 11 maja 2011 21:27:00
fajne masz te akcjeking a jakbyś rozszerzył wątek o nazwy tych papierów byłoby mile widzianebinky

fruity
0
Wysłane: 11 maja 2011 21:38:56
Jakoś tak wyszło, że chciałem za dobrze i nie wyszło.
Już powinno być OK.

Frog
13
Wpisów: 5 508
Wysłane: 11 maja 2011 21:48:33
fruity napisał(a):

Na tym forum raczej nikt tego nie robi. 90% inwestorów zaczynało od niewielkich kwot.
Follow me on Twitter
Zanim zaczniesz narzekać, że znikają Twoje posty, przeczytaj Regulamin Forum

daniel23651
0
Wysłane: 11 maja 2011 22:38:31
Osobiscie uwarzam że masz za niskie stopyWhistle a jeżeli chodzi o getin to pilnuj spodziewałbym się prędzej korekty niż wzrostów, ale to jest tylko moje zdaniebinky

fruity
0
Wysłane: 12 maja 2011 20:16:48