pixelg
11BIT - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79

11BIT [11B]

AKTUALNY KURS: 477,00 zł (-4,60%) 13-05-2021 17:00
del-25032021
0
Dołączył: 2010-11-17
Wpisów: 46
Wysłane: 12 sierpnia 2011 13:50:23 przy kursie: 13,60 zł
Szkoda, że rodzinka prezesa sypie pakietem akcji 4,999% :)
Tak to mogło by być dużo lepiej.Think

topfacet
10
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 2 622
Wysłane: 12 sierpnia 2011 13:51:31 przy kursie: 13,60 zł
A skąd wiesz ze sypie?

crowl
0
Dołączył: 2010-08-25
Wpisów: 60
Wysłane: 12 sierpnia 2011 13:57:56 przy kursie: 13,60 zł
Policaj napisał(a):
Szkoda, że rodzinka prezesa sypie pakietem akcji 4,999% :)
Tak to mogło by być dużo lepiej.Think


mi się wydaje, że to ludzie co nie mogą wytrzymać ciśnienia...takie ilości, które ma rodzinka, to można tylko na mega podbitce wywalić a nie na drobnym wyskoku...
więc raczej to nie oni...a zwykli zjadacze chleba, co myśleli że dzisiaj 50% będzie !

w ten sposób, drobnica nie zasypie wzrostów na wyższych poziomach...wg. mnie jest to bardzo dobra sytuacja....przecież nie może cały czas tylko rosnąć, musi nastąpić wymiana słabego akcjonariatu :)
Edytowany: 12 sierpnia 2011 14:02


topfacet
10
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 2 622
Wysłane: 12 sierpnia 2011 14:13:07 przy kursie: 13,60 zł
SteV napisał(a):
Wszystko ekstra rzeczywiście.Angel

Aczkolwiek dzisiaj dostaniemy raport, który raczej nie będzie już kolorowy i który może zmniejszyć optymizm. Nie spodziewam się osobiście żadnych fajerwerków. Być może dopiero po III kwartale jeżeli rzeczywiście Anomaly podbije tablety.


Przecież wiadomo, ze Anomaly to gra głownie na iOS, wyniki wersji komputerowej nie będą chyba miały dużego znaczenia dla kursu.

crowl
0
Dołączył: 2010-08-25
Wpisów: 60
Wysłane: 12 sierpnia 2011 15:19:42 przy kursie: 13,60 zł
fiu fiu !!!!
44 miejsce w Top 50 No. 1 Apps Worldwide in all categories
www.applyzer.com/main.php?mmen...

SteV
0
Dołączył: 2011-02-02
Wpisów: 302
Wysłane: 12 sierpnia 2011 15:22:47 przy kursie: 13,60 zł
No i mamy raport: newconnect.pl/?page=1045&p...

Bez rewelacji, tak jak można się było tego spodziewać. Niech moc będzie w iOS.

topfacet
10
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 2 622
Wysłane: 12 sierpnia 2011 15:25:30 przy kursie: 13,60 zł
Jest raport, zysk netto za pół roku prawie 330 000 PLN, moim zdaniem bardzo przyzwoicie!.
Edytowany: 12 sierpnia 2011 15:27

crowl
0
Dołączył: 2010-08-25
Wpisów: 60
Wysłane: 12 sierpnia 2011 15:36:09 przy kursie: 13,60 zł
Przychody netto ze sprzedaży 958 824,43

Dzięki wysokiej jakości gry oraz sprawnie przeprowadzonej strategii marketingowej, Spółka zrealizowała wyższe przychody, niż były prognozowane dla wydanych produktów w raportowanym okresie.

Perspektywy rozwoju spółki pozostają w zgodzie ze strategią zaprezentowaną w Dokumencie Informacyjnym. Kolejne spodziewane wydarzenia to planowane wydanie gry Anomaly Warzone Earth na pozostałe platformy sprzętowe w dystrybucji cyfrowej. Emitent planuje również uruchomienie prac nad kolejnymi tytułami, wykorzystując posiadane kontakty handlowe oraz doświadczenie zdobyte w dotychczasowej działalności.

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 12 sierpnia 2011 16:09:48 przy kursie: 13,60 zł
@Fantomas -> w punkcie I "Pismo zarzadu" masz napisane wprost - polityką Valve jest niepublikowanie ilości sprzedanych gier. Król tak rzecze, dwór się słucha, także nei dowiemy się w najbliższym czasie ile gier zostało sprzedanych.

W 2 miesiące wypracowane zostało 300 tys. zł zysku netto, czyli za czas sprzedaży AWE, generalnie niezwykle istotna kwestia, bo to wynik bardzo dobry, co więcej uważam że nie ukazujący, albo "nie zawierający" w pełni potencjału sprzedażowego wygenerowanego przez Apple Design Awards. Założenie powtarzalności takich przychodów z AWE PC/MAC w przyszłych kwartałach jest oczywiscie nazbyt optymistyczne, nie mniej nie zdziwiłbym się, gdyby ok. 50%, moze trochę więcej, prognozy na rok 2011 zostało wypracowane przez AWE PC/MAC. Stąd wniosek, że prognoza tych trochę ponad 1 mln zysku, może zostać z łatwością przekroczona.

del-25032021
0
Dołączył: 2010-11-17
Wpisów: 46
Wysłane: 12 sierpnia 2011 16:23:06 przy kursie: 13,60 zł
crowl napisał(a):
takie ilości, które ma rodzinka, to można tylko na mega podbitce wywalić a nie na drobnym wyskoku...


Przecież to nie jest drobny wyskok.

Taki obrót to na tą spółkę nie zdaża się często i często się nie powtórzy!


piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 12 sierpnia 2011 16:26:22 przy kursie: 13,60 zł
13k akcji? Duży obrót? Większy niz przeciętna, ale jakimś duzym bym go nie nazwał.
Jeśli nawet "rodzina" będzie sprzedawac (o ile to była rodzina...) to powinniśmy teoretycznie mieć raport bieżący za parę dni. Ale nie spodziewałbym się go. Sytuacja jest też taka, że mamy przed sobą 3 dni nie-handlowe, i wiele osób nie chce zostawać a akcjami, a tu jest okazja sprzedać po niezłej cenie.

crowl
0
Dołączył: 2010-08-25
Wpisów: 60
Wysłane: 12 sierpnia 2011 16:41:08 przy kursie: 13,60 zł
znalazłem coś co chyba każdego zainteresuje na tym wątku :)
www.quora.com/iOS-App-Store/Wh...

Let me give you a few examples. I assume you're asking about PAID apps since you're talking about sales numbers. In that case:

USA Games (I consider all games, like action, strategy, puzzle etc.) - To get to top 10 you will need to sell minimum 200.000 per month. For top 25 minimum 80.000 per month.
For other kind of apps you will need much less, for instance 30.000 will take you into top 10 in Utilities category.

Germany Games - Top 10 needs 40.000 monthly downloads, top 25 needs 25.000 downloads. Utilities need 20.000 for top 10, and for example News need only a few thousand per month.

If you're interested in any special category, feel free to let me know!

trzeba będzie niedługo oszacować sprzedaż :)


Well, I'm back to answer my own question... found the info on http://www.distimo.com, which has a rather nice free PDF with all the info (dated FEB 2011).

Games apps account for 60% of revenue on the iPhone, 48% on iPad and 39% on Mac. The next biggest categories were Entertainment (11% on iPhone), Utilities (7%), Lifestyle (6%) & Social Networking (5%).
www.quora.com/What-are-the-top...

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 12 sierpnia 2011 16:55:19 przy kursie: 13,60 zł
Wyprowadź mnie z błedu jeśli się mylę - czyli AWE zrobiło miesięczne kryterium w 1 dzień?
Co więcej facet tutaj nie podaje rozróznienia dla ipod i ipad - być moze kryteria są takie same ale siłą rzeczy aplikacji na ipoda/iphona sprzedaje się znacznie więcej niż na ipada. Do tego facet ujmuje przychód od strony Apple, a nas raczej interesuje jakie warunki dystrybucji Apple daje twórcom. Tak czy inaczej super link!

Tutaj ciekawostka, gdzie sukces gry na platformy mobilne może doprowadzić jej twórców: Przejęcie producenta Angry Birds?

crowl
0
Dołączył: 2010-08-25
Wpisów: 60
Wysłane: 12 sierpnia 2011 16:59:24 przy kursie: 13,60 zł
na to wygląda :) ale czy to możliwe ??!!

może i sprzedaje się mniej na ipada ale zyski są lepsze...
www.businessinsider.com/chart-...


kliknij, aby powiększyć


a biorąc pod uwagę rosnącą sprzedaż ipadów na świecie to rynek cały czas rośnie, a nowi użytkownicy z reguły chcę mieć najnowsze i najlepsze aplikacje :)
Edytowany: 12 sierpnia 2011 21:22

crowl
0
Dołączył: 2010-08-25
Wpisów: 60
Wysłane: 12 sierpnia 2011 17:12:07 przy kursie: 13,60 zł
DO 11B TEAM MEMBER:
Panowie nie chciałbym, żebyście odebrali to co piszę jako wtykanie nosa w nie swoje sprawy, ale uważam, że moglibyście się bardziej postarać w zakresie promocji gry i spółki w mediach finansowych !!!
Gra zdobywa największy rynek, a w tych mediach... NIC, TOTALNIE NIC !!!! PANOWIE?!
przecież, wiecie jak to zrobić....bo zagranicą w mediach branżowych robicie to wyśmienicie !!!
pojawcie się w tvncnbc we wtorek, napiszcie chwytliwy komunikat prasowy i wyślijcie go gdzie trzeba, niestety te wszystkie portale chcą, żeby je doceniać, nie można napisać komunikatu na stronie www i pozostawić go samego sobie...trzeba go jeszcze sprzedać....wiem co mówię bo to moje hobby :)

Jedyne o co proszę, to żebyście to przemyśleli...co wam szkodzi spróbować!!!

Qrczak
0
Dołączył: 2011-03-06
Wpisów: 75
Wysłane: 12 sierpnia 2011 17:13:11 przy kursie: 13,60 zł
Raczej jest to łączna ilość sprzedanych kopi w ciągu miesiąca. 200 tys w jeden dzień chyba jeszcze nic nie było w stanie wyciągnąć, no może Angry Birds :D

crowl
0
Dołączył: 2010-08-25
Wpisów: 60
Wysłane: 12 sierpnia 2011 17:24:34 przy kursie: 13,60 zł
uściślijmy pewnie piszą tam o iphonie gdzie sprzedaż jest większa niż na ipada, a my aktualnie jesteśmy na 19 pozycji w top paid games na iphona - przed chwilą sprawdzałem.....

... więc, zgodnie z tym co tam piszą,żeby przedostać się, żeby tylko pojawić się w pierwszej 25, trzeba mieć sprzedaż ok. 80.000 szt.

...więc wychodzi na to że ANOMALY już tak śmiga.... :)

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 12 sierpnia 2011 18:02:46 przy kursie: 13,60 zł
Też mi się wydaje, że to logiczne - by wskoczyć w pewne miejsce trzeba się wbić w pewne widełki ilościowe, automatowi który to podlicza bez róznicy czy produkt zrobi to w dzień czy miesiąc. Cieszy oczywiście duza popularność, ale obiektywnie 80 tys. na rynek amerykański to nie jest szał. Czekamy na więcejthumbright

Janus Corvinus
0
Dołączył: 2011-01-18
Wpisów: 171
Wysłane: 12 sierpnia 2011 19:14:58 przy kursie: 13,60 zł
Zakładając, że z jednego sprzedanego egzemplarza mieli 10 zł przychodu - sprzedali prawie 100 tys. egzemplarzy gry. Tyle, ile się spodziewałem, że sprzedadzą w wersji na Mac i PC.

Sądzę, że Anomaly w wersji na iPada i iPhone rozejdzie się w co najmniej milionie egzemplarzy do końca roku. Zakładając, że średni przychód z każdego sprzedanego egzemplarza wyniesie 2 zł daje to 2 mln przychodu do końca roku.

Wersja na X360 i PS3 sprzeda się pewnie podobnie jak wersja na PC i Mac i przyniesie podobny dochód.

Sądzę zatem, że do końca roku 11bit studios może mieć dochód na poziomie
1554000.

Zakładając, wskaźnik C/Z na 10 daje to kapitalizację 15540000 i cenę jednej akcji wynoszącą 8,31 zł.

Jest to wersja pesymistyczna bo Anomaly może sprzedać się znacznie lepiej na iPada i iPhone niż zakładam. Nie wykluczam, że Anomaly sprzeda się w nawet 10 mln egzemplarzy na iPadzie i iPhonie ale to raczej mało prawdopodobne.

Tak czy siak, Anomaly 2 powinno przynieść dwukrotnie większe dochody. "Dwójki" gier są zazwyczaj lepsze i lepiej się sprzedają. Jeśli Anomaly 2 wyjdzie w pierwszej połowie przyszłego roku to cena akcji powinna wynosić minimum 16 zł.

W międzyczasie 11bit studios mogłoby się umówić z CDPRED i machnąć Księcia i Tchórza na iPada. Chmielarz mówił w Polygadce, że taką konwersję byłoby bardzo łatwo i szybko zrobić i na pewno przyniosłaby niezły dochód w relacji do włożonego wysiłku.

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 12 sierpnia 2011 19:32:38 przy kursie: 13,60 zł
@Janus Corvinus
Właśnie koledze na parkiecie odpisywałem, bo delikatnie mówiąc, powyższe wysiłki intelektualne w estymowaniu zysku, kapitalizacji i czego tam jeszcze cechuje parę dość istotnych nieścisłości.

Z jakiego powodu założyłeś, że dostaje 2 zł od sztuki? To jest pańszczyzna a nie robienie biznesu, a goście z 11bit, zakładam że na pańszczyznę dobrowolnie się nie pisali.

1-1,5$ to godziwa stawka, co zresztą po raporcie można wywnioskować, że ta marża jest gdzieś na poziomie 40-50%.
Do tego to C/Z = 10.... Pewnie, dla obrazowego pokazania, że w akcje to sobie co najwyżej można nos wydmuchać można założyć C/Z na poziomie 5 albo 2, kwestia jest tylko na ile chcesz manipulować liczbami a na ile określić prawdziwy potencjał zysku i wyceny za akcje.

Zgodze się tylko co do jednego. Mogą tego sprzedać 1 mln, mogą 2 a mogą 5. Nie wiem ile sprzedadzą, wiem że mają dobry produkt, poszukiwany i rozchwytywany i to dobrze rokuje na przyszłość. I mimo tego, że każdy oczywiście może podzielić się tu na wątku swoimi przemyśleniami, to godne byłoby zachowanie chociaż minimum rzetelności w tym co się pisze.

Raport pokazuje, że prognozowany zysk za 2011 mogą przy pomyslnych wiatrach zrobić samą wersją PC/MAC. Już zrobili 25%, więc 50-75% do końca roku to nie są pobożne życzenia.

Do tego odnosisz sie tu do jakiegoś Anomaly 2 wypuszczonego w blizej nieokreślonej przyszłości, zupełnie pomijając prace tegoroczne. 11bit zapowiedziało wypuszczenie 12 produktów do 2012, jak na razie mamy półmetek i 4 z nich. A rynek konsol stacjonarnych jeszcze nie został tknięty.
Edytowany: 12 sierpnia 2011 19:34

Użytkownicy przeglądający ten wątek DariuszOsowski, Gość, topfacet
67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,475 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +169,83% +33 965,83 zł 53 965,83 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło