PARTNER SERWISU
qzouayun
53 54 55 56 57
Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 19 sierpnia 2011 11:00:19 przy kursie: 2,20 zł
pozdrawiam straceńców bijących się o akcje CIA (górne widły, ewenement całej giełdy dzisiaj) wave Sam nie wiem czy to imponująca odwaga czy brak rozsądku inwestować w takim momencie...

edit: nieważne, już sie zawaliło (edit2: a jednak nie.. dalej kurs potrafi pod 22 podskoczyć, choć na bardzo małych obrotach, arkusz na BUY praktycznie pusty)
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 19 sierpnia 2011 11:10

sober
0
Dołączył: 2011-02-07
Wpisów: 105
Wysłane: 19 sierpnia 2011 11:04:59 przy kursie: 2,20 zł
Przy takich obrotach to sobie mogą odrabiać wave

Westock
0
Dołączył: 2010-10-07
Wpisów: 17
Wysłane: 19 sierpnia 2011 12:01:27 przy kursie: 2,20 zł
Witam wszystkich w związku z tym, że to mój pierwszy post na forum.

I przy okazji wywiad z prezesem z wczoraj.

Cytat:
Dlaczego zwlekaliście z premierą Sniper: Ghost Warrior na PS3?

Marek Tymiński: Po pierwsze zaczęliśmy pracować nad tym po kilku miesiącach od zakończenia prac nad wersją na Xboxa 360, bo dopiero wtedy mieliśmy komplet formalności spełnionych z Sony. Po drugie, tej pracy okazało się więcej, niż się spodziewaliśmy. To pierwsza nasza gra na PS3 i wydawało nam się, że pójdzie nam szybciej i prościej. Wreszcie po trzecie, samo Sony postawiło poprzeczkę bardzo wysoko.


Kod:
mod: regulamin obowiązuje od pierwszego posta. link należy opatrzeć cytatem ze źródła
Edytowany: 19 sierpnia 2011 14:04


Fantomas
0
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 379
Wysłane: 23 sierpnia 2011 22:22:24 przy kursie: 2,40 zł
Nikt nie komentuje raportu ?
www.bankier.pl/wiadomosc/CITY-...


Ładny wynik finansowy, aczkolwiek widać, że nie ma już takiego przełożenia przychodów na zyski jak rok temu. Pomimo, że przychody są o ok. 50% większe to zysk minimalnie mniejszy. Aczkolwiek była wtedy inna sytuacja, bo gra debiutowała - teraz wersja Xbox jest dostępna po obniżonej cenie.

Gra nadal dobrze się sprzedaje w UK (wg GFK), w USA jest już słabiej (wg VGChartz).

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 24 sierpnia 2011 08:03:05 przy kursie: 2,40 zł
Omówienie sprawozdania za II kwartał CityInteractive S.A

Przyznam, że czekałem na ten raport, aby rozliczyć się ze spółką. Na początek jednak mała dygresja. Wielu inwestorów podejmując decyzje o zakupie lub sprzedaży podejmuje decyzje na podstawie prostych wskaźników fundamentalnych jak C/Z czy C/WK. O ile ten drugi wskaźnik przy spółkach z wysokim zwrotem z kapitału własnego będzie często większy niż średni, to na pierwszym popełnia się pewien błąd. Otóż idea wyceny spółki za pomocą tego wskaźnika oparta jest o powtarzalny do nieskończoności zysk. Kluczem jest słowo powtarzalny. W przypadku producentów oprogramowania, w szczególności gier komputerowych, czy filmów ciężko mówić o trwałym wyniku. Kolejna część nawet już trafionego i rozpoznawanego tytułu może okazać się klapą. Poza tym jak pokazuje przykład spółki sporo czasu mija pomiędzy wydaniem poszczególnych części. W związku z tym raportowane zysk należy rozpatrywać w większej skali czasowej niż pojedynczy rok. Problem takiej wyceny jest tym mniejszy im spółka posiada dobrych tytułów, będących driverami sprzedaży.
Rok temu czyli w raporcie za pierwsze półrocze 2010 roku akcjonariusze otrzymali plan wydawniczy z którego wynikało między innymi:

Cobat Wings na Wii w X.2010
Alien Fear – 2011
Dwie premiery o dużym potencjale w 2011r.
Potem była jeszcze zapowiedź premiery SGW2 na III kwartał 2011r.

Wiemy już, że CW na Wii się nie ukazał. To mogło zwiększyć sprzedaż i oczywiście wyniki drugiego półrocza. Efekt był taki, że sprzedaż ciągnięta była w zasadzie tylko przez SGW na PC i Xboxa. Wersja na PS3 miała się ukazać w pierwszym kwartale tego roku, a faktycznie pociągnęła sprzedaż tego kwartału. Tak naprawdę ostatnie 12 miesięcy pociągnięto jednym tytułem. Rok 2010 był debiutem w segmencie gier Premium. A z perspektywy wydawało się, że 2011 będzie jeszcze lepszy, bo tytułów miało być 3-5 w zależności od interpretacji. Na razie jest jeden, grany już ponad rok. Zmierzam do tego, że niby przesunięcie jakiejś premiery o parę miesięcy wydaje się na pierwszy rzut oka nieistotne, to dla wyceny jest kluczowe. Jeśli SGW wyszedłby na PS3 w poprzednim kwartale to znacząco poprawiłby się zysk netto za 12 miesięcy, a obecnie ponownie wrócił do poziomu z IV kwartału. Tyle tylko, że można byłoby alokować siły do nowych projektów.
Z obecnego raportu wynika, że premiera Combar Wings obsunie się na tę chwilę już rok – IV kwartał 2011. Alien Fear przesunie się na pierwszy kwartał 2012. Z zapowiadanych tytułów na ten rok będzie tylko i wyłącznie Cobat Wings. Wcześniej można było myśleć, że skoro na SGW zrobiono taką sprzedaż, albo właściwe oczekiwano takiej, to następne tytuły zwielokrotnią zyski spółki, a jest jak jest. Wedle obecnego planu na pierwsze półrocze następnego roku mają przypaść trzy hity. Prawdopodobnie też jeśli gry okażą się sukcesem podobnym do SGW, zwiększą się zyski spółki, ale należy pamiętać, że nie należy zakładać powtarzalności wyniku co rok, bo grę jak pokazuje przykład SGW2 pisze się dłużej niż rok. Jeśli to jest półtora to o powtarzalności możemy mówić w 75% wyniku sprzedażowego.

Po przydługim wstępie rzut oka na wyniki kwartału. Przychody spółki wzrosły o 71%, ale to porównanie jest niemiarodajne. Sprzedaż SGW na Xbox i PC rozpoczęła się właściwie na dwa dni przed końcem kwartału. Wersja na PS3 sprzedawana była znacznie dłużej. Za to rzuca się w oczy znacząco mniejsza marża handlowa. W roku ubiegłym było to 66%, a obecnie tylko 51. Spółka jako przyczynę podaje raz, większe koszty własne produkcji na PS3 przez licencje, dwa sprzedaż SGW na pozostałe platformy z obniżoną ceną. Decydujący jest chyba jednak pierwszy czynnik, bo przychody z PC i Xbox są zdecydowanie mniejsze niż z wersji na PS3. Za takim stanem rzeczy świadczy fakt, że jeśli usunąć sprzedaż wszystkiego innego poza SGW na PS3 poprzez odjęcie przychodów i kosztów własnych poprzedniego kwartału to marża wyjdzie tylko 59%. W roku ubiegłym podobne działanie dałoby 65% rentowności handlowej.

W komentarzu zarządu do wyników napisano, że udział kosztów sprzedaży i zarządu w przychodach się nie zmienił, co oczywiści jest prawdą, ale to złe podejście do oceny kosztów.
W kosztach ogólnego zarządu raportuje się te obciążenia, które nie są związane z produkcją i sprzedażą, czyli koszty prac programistycznych, przez amortyzację wartości niematerialnych, koszty tłoczenia itd., reklamę, promocję itd. Koszty ogólnego zarządu znacząco wzrosły w stosunku do ubiegłego roku, ale także w porównaniu do poprzedniego kwartału. W pierwszej chwili można sądzić, że jest w nich czynnik powiązany ze sprzedażą, ale przeczy nieco temu poniższy wykres:


kliknij, aby powiększyć


Współczynnik korelacji przychodów i kosztów ogólnego zarządu wynosi na podstawie tych 5-u kwartałów 0,08. Można powiedzieć, że zmienne są prawie niezależne, a przez to spółka popełnia błąd odnosząc koszty zarządu do przychodów. Prawda jest niestety taka, że te koszty po prostu sobie rosną. Koszty sprzedaży wniosły mniej niż w roku poprzednim. To akurat nie powinno zaskakiwać, gdyż SGW ma już markę, przez co nie trzeba kształtować świadomości produktu.

Przepływy z działalności operacyjnej były dodatnie, ale mniejsze od raportowanego wyniku powiększonego o amortyzację. Przyczyną tego jest zwiększone zapotrzebowanie na kapitał obrotowy, w szczególności należności. To zjawisko dość normalne po piku sprzedażowym. Przepływy z działalności inwestycyjnej są ujemne na podana 4 miliony złotych. W tym miejscu spółka raportuje gotówkę wydawaną na prace badawczo rozwojowe, czyli produkcję gier. W raportowanym okresie obciążenie z tego tytułu wyniosło 3,9 miliona złotych. Przepływy z działalności finansowej były dla stanu kasy neutralne.

Automatyczne wyceny: www.stockwatch.pl/gpw/cityinte...
wskazuja na przewartościowanie spółki. Majątkowe przy takim zwrocie z kapitału własnego zawsze będą wskazywać na przewartościowanie. Dochodowe są niestety niszczone przez dużą betę w koszcie kapitału. To w mojej ocenie znakomicie oddaje ryzyko związane ze spółką. Mnożniki są atrakcyjne i dają szansę na dalsze wzrosty. Pozostaje pytanie o powtarzalność wyniku. W następnym kwartale zyski prawdopodobnie spadną. Wypadnie kwartał gdzie uwidoczniona była sprzedaż SGW na Xbox oraz PS, a wejdzie ten ze sprzedażą na PS3, ale już w dużej części skonsumowaną przez rynek. W IV kwartale prawdopodobnie znów wzrośnie, bo szykowana jest premiera Combat Wings. Nie wiadomo co prawda, czy gra będzie sukcesem, ale jest na to jakaś szansa, a tym samym, szansa na poprawienie wyniku rocznego.


Powyższa treść przez 60 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

Westock
0
Dołączył: 2010-10-07
Wpisów: 17
Wysłane: 29 sierpnia 2011 10:33:43 przy kursie: 2,34 zł
Cytat:
Producent i dystrybutor gier komputerowych City Interactive zarejestrował spółkę zależną w Rumunii, City Interactive Studio S.R.L., podała firma w komunikacie. Rumuńska spółka zajmie się produkcją gier wideo.

City Interactive zarejestrowało spółkę produkcyjną w Rumunii

juratt
0
Dołączył: 2010-07-15
Wpisów: 6
Wysłane: 29 sierpnia 2011 16:17:26 przy kursie: 2,34 zł
City Interactive zapowiada skokową poprawę wyników w 2012 r.
Znacznie więcej będzie działo się w 2012 r. Na I kwartał giełdowa spółka szykuje premierę „Snipera 2" w wersji na trzy nośniki. Pierwszą grę z tej serii kupiło do tej pory 1,5 mln fanów. City Interactive liczy, że docelowo tytuł sprzeda się w 2 mln kopii. – „Sniper 2" będzie znacząco lepszy od „Snipera". Gra będzie dużo bardziej zaawansowana technologicznie. Od tej strony będzie to jeden z najlepszych produktów na rynku – zapewnia Tymiński. City Interactive liczy, że sprzedaż „Snipera 2" będzie dużo lepsza niż poprzednika.

Na II kwartał firma przygotowuje też premierę gry dziejącej się w realiach II wojny światowej (również będzie to strzelanka). – To będzie wydarzenia na miarę premiery „Snipera 2" – deklaruje Tymiński. Gra nie ma jeszcze tytułu. Również w I kwartale planowana jest premiera gry „Alien Fear".

Dlatego prezes City Interactive nie waha się deklarować, że 2012 r. będzie rekordowy w historii firmy. – Będzie znacząco lepszy niż 2010 r. – oświadcza. Nie rozwija tematu. W 2010 r. firma miała 26,89 zysku netto przy 89 mln zł przychodów.
www.parkiet.com/artykul/108940...

robert_city_interactive
0
Dołączył: 2011-05-10
Wpisów: 48
Wysłane: 2 września 2011 13:05:37 przy kursie: 2,34 zł
Cytat:
WARSZAWA, POLSKA – City Interactive ma przyjemność poinformować, że rozpoczęto pracę nad kolejnym tytułem z rodziny produktów Sniper: Ghost Warrior - grą przeznaczoną na urządzenia wykorzystujące system iOS. Tytuł przeznaczony na platformy iPad®, iPhone® oraz iPod Touch® pojawi się w pierwszym kwartale 2012 roku.


city-interactive.com/pl/Aktual...

thecount
2
Dołączył: 2010-10-07
Wpisów: 115
Wysłane: 9 września 2011 09:18:18 przy kursie: 2,31 zł
CIA podpisała umowę z firmą, która ma dla niej stworzyć RPG, którego głównym producentem będzie Tomasz GOP, szczegóły w linku
umowa z DECK13

robert_city_interactive
0
Dołączył: 2011-05-10
Wpisów: 48
Wysłane: 9 września 2011 09:46:48 przy kursie: 2,31 zł
Oficjalna informacja prasowa:

Warszawa, 9 września 2011

CITY INTERACTIVE ZAPOWIADA ZUPEŁNIE NOWĄ GRĘ ACTION RPG!

Firma City Interactive oraz niemiecki producent gier, Deck 13, nawiązały współpracę przy zupełnie nowym projekcie.

WARSZAWA, POLSKA – City Interactive ma przyjemność poinformować, że podjęło współpracę ze znanym niemieckim producentem gier, firmą Deck13. Efektem tej współpracy będzie gra z gatunku Action RPG na konsole i komputery PC, która ukaże się w 2013 roku.

Firma City Interactive, do tej pory znana głównie z produkcji i wydawania gier z gatunku shooter, postanowiła na potrzeby nowego projektu wzmocnić zespół. Producentem wykonawczym ze strony warszawskiego studia został Tomasz Gop, który znany jest m.in. jako wieloletni, kluczowy producent gier z serii Wiedźmin.

Nowy projekt, tworzony w niemieckim studiu Deck 13 i warszawskim oddziale City Interactive, zapowiedziany jest na 2013 rok, na konsole i komputery PC.

Więcej informacji na temat Deck13 można znaleźć a stronie: http://www.deck13.com/com/index.html


Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 9 września 2011 09:51:27 przy kursie: 2,31 zł
oo Tomasz Gop i rpg w wykonaniu CIA thumbright

ogromna szkoda że to w trakcie bessy przychodzą tak dobre informacie z firmy, za to CIA jest moim zdaniem kandydatem na jedną z pierwszych firm której kurs wystrzeli w górę jak już uspokoi się sytuacja w Europie i USA (jeśli).
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 9 września 2011 09:51

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 9 września 2011 10:01:33 przy kursie: 2,31 zł
Szanowny Panie Robercie,
Bardzo cieszy, że wchodzicie na nowy rynek i podejmujecie trud tworzenia nowego brandu na bazie całkowicie dla was obcego gatunku. Nie mniej gdyby był Pan uprzejmy powiedzieć - na jakiej podstawie piszecie, że deck13 to studio znane?
Do tej pory zrobili:
- Ankh: Battle of the Gods
- Ankh: Heart of Osiris
- Ankh: The Tales of Mystery
- Black Sails
- Jack Keane
- Jack Keane 2
- Venetica
Czyli budżetówki, na jakich do tej pory (poza Snpierem) opierał się biznes CIA.

@Scarry: Bardzo fajnie, że City przyciągnęło zdolnego czlowieka, ale czy ten człowiek sam jest w stanie zrobić dobrą grę? W CDP odpowiedzialny był w głównej mierze za PR, nie zaś koordynację projektu pod względem technicznym. Bez wątpienia ma know - how, jest świetnym klakierem który sprzeda produkt mediom ale czy to wystarczy by odnieść sukces? Bo z pustego to i salomon nie naleje.

I teraz rzecz która nie podoba mi się najbardziej. Ten komunikat to czysty Patrowicz.
Cytat:
Przedmiotowy wiążący list intencyjny został uznany za umowę znaczącą, gdyż przychody z tytułu sprzedaży gry wyprodukowanej na jego podstawie mogą osiągnąć wartość przekraczającą poziom 10% przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej

Cytat:
Zakończenie produkcji gry planowane jest w roku 2013.

Od kiedy to giełda wycenia tak daleką przyszłośc? Moze 2013, może 2014... A może będzie proces jak z Farm 51. Dużo szumu, ciekawe co z tego wyjdzie. Jeśli wyjdzie - to do City rzeczywiscie popłynie znów rzeka gotówki.

Szkoda tylko, że nikt, również analitycy wyceniający CIA nie biorą pod uwagę faktu, że wprowadzenie nowego brandu na rynek to ogromne ryzyko, przede wszystkim dlatego, że tego moze nikt nie kupić. Co innego jest ze Sniperem, który jest rozpoznawalny i na jego bazie można zakładać pewien przychód, ale pozostałe tytuły jest szansa, że nawet się nie zwrócą.\

Nie twierdzę, że tak będzie. Zanzaczam tylko, że istnieje takie ryzyko, a jeden człowiek, który w 2011 roku promował Witchera w 2013 może nie zapewnić podobnego sukcesu.

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 9 września 2011 10:14:51 przy kursie: 2,31 zł
@piotrch

nie chciałbym tutaj robić za adwokata CIA, ale zauważ że premierę Wiedźmina 2 giełda zaczęła wyceniać rok wcześniej.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 9 września 2011 10:26:42 przy kursie: 2,31 zł
Myślę, że pisząc na forum z zasady nie bronimy spółek a swoich poglądów, także wal śmiałothumbright

Zdecydowanie masz rację (zaczęło się w listopadzie/grudniu przy premierze w maju, czyli jakieś pół roku, zależy jak kto patrzy), tylko że w przypadku W2 był podany termin premiery oraz udostępniane były materiały które to, że obsuwy nie będzie, odpowiednio uprawdopodabniały. Tu jest dopiero list intencyjny, stąd piszę, że dla mnie to Patrowicz bo to że umowa moze przekroczyć 10% kapitału zakładowego to czysta abstrakcja. Jak to wyliczyli, skoro jeszcze nawet nie współpracują, a tym bardziej nie powstała ani linijka kodu gry?

Tak czy inaczej ostatnie informacje ze spółki zdecydowanie czynią ją godną obserwacji. Jeśli chociaż połowa (nooo moze 3/4) będzie zrealizowana a produkty odniosą chociaż umiarkowany sukces (najpierw się zwracając oczywiście), to obecna wycena jest dość promocyjna.

pop
pop
0
Dołączył: 2008-12-30
Wpisów: 3 427
Wysłane: 9 września 2011 10:28:18 przy kursie: 2,31 zł
Scarry napisał(a):
@piotrch

nie chciałbym tutaj robić za adwokata CIA, ale zauważ że premierę Wiedźmina 2 giełda zaczęła wyceniać rok wcześniej.

No,rok to może nie,raczej ok. pół roku wcześniej,prawie rok wcześniej to raczej było na 11 Bit...
P.S. Jestem ciekaw w takim razie na jaki czas przed wprowadzaniem Quazara może się zacząć jakaś gra i czy w ogóle oczywiście...? Think
Zobaczymy,czas pokaże,teraz trudno gdybać...
Edytowany: 9 września 2011 10:30

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 9 września 2011 10:41:16 przy kursie: 2,31 zł
Pop, weź pod uwagę, że Quazar to program dość specjalistyczny, przeznaczony raczej dla profesjonalistów, nie do konsumentów(mylę się?). Stąd nie trafia aż tak do wyobraźni inwestorów. Bardziej trafią zyski jakie i3D moze na nim natrzaskaćAngel W przypadku gier jest nieco inaczej, ot choćby inwestor jest w stanie stwierdzi "To co zrobili podoba/nie podoba mi się, stąd uważam że się sprzeda/nie sprzeda".

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 9 września 2011 10:41:52 przy kursie: 2,31 zł
@pop
3 letni kurs Optimusa pokazuje że już rok przed premierą giełda zaczęła uwzględniać grę w notowaniach firmy ;).


@piotrch
racja że tutaj to na razie ogólnikowe zapowiedzi i dużo optymizmu, a W2 miał bazę w postaci W1 i zespół z odpowiednim doświadczeniem w RPG. Ale CIA to nie jest mała firma, typu Nicolas Games i nie sądzę żeby problemy osobowe były kłopotem.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

pop
pop
0
Dołączył: 2008-12-30
Wpisów: 3 427
Wysłane: 9 września 2011 11:08:47 przy kursie: 2,31 zł
piotrch napisał(a):
Pop, weź pod uwagę, że Quazar to program dość specjalistyczny, przeznaczony raczej dla profesjonalistów, nie do konsumentów(mylę się?). Stąd nie trafia aż tak do wyobraźni inwestorów. Bardziej trafią zyski jakie i3D moze na nim natrzaskaćAngel W przypadku gier jest nieco inaczej, ot choćby inwestor jest w stanie stwierdzi "To co zrobili podoba/nie podoba mi się, stąd uważam że się sprzeda/nie sprzeda".

Nie,generalnie się nie mylisz,choć trochę to wymaga uzupełnienia,skoro już wdajemy się w szczegóły..
Quazar faktycznie jest przede wszystkim dla profesjonalistów. Spółka niestety (pewnie ze względu na tajemnice handlowe) raczej skąpi od informacji,ale trzeba to uszanować.
Więc w sieci jak z Michałem Marchewką przetrząsaliśmy wiadomości,to full opcja podobnych programów kosztuje ... 40-50tys. euro,przy czym za dobrej jakości trzeba zapłacić tę drugą kwotę,a Quazar-jeśli wierzyć informacjom ze spółki-należy do najwyższej półki światowej.
Natomiast trzeba dodać,że są też wersje dla agencji reklamowych i użytkowników mniejszego formatu,a tu ceny mogą wynosić już tylko kilka tys. euro w wersji najbardziej podstawowej i takie bez wątpienia też będą sprzedawać. Ale gdyby sprzedali chociaż 100 programów w tej droższej wersji,to powody do satysfakcji już mogą być,ale tu trzeba czekać na bliższe dane i prognozy,bo jeszcze nic oficjalnie nie wiemy...
Natomiast jedna rzecz jest dosyć podobna do Snipera i Wiedźmina-ogromna rentowność ze sprzedaży z uwagi na to,że koszty poniesione na program są ponoszone przed komercjalizacją,w momencie sprzedaży kosztem może być jedynie dystrubucja,reszta stanowi już czysty zysk...No ale to dopiero od II kwartału,najpierw w IV kw.ma ruszyć sprzedaż podłóg interaktywnych,a potem zobaczymy...

thecount
2
Dołączył: 2010-10-07
Wpisów: 115
Wysłane: 9 września 2011 11:15:38 przy kursie: 2,31 zł
Czym jest Quazar?

Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 9 września 2011 11:32:53 przy kursie: 2,31 zł
@thecount

technologią i3D
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE cigames



53 54 55 56 57

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,492 sek.

thmtswzo
bjumzune
tucfnvar
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
acofheok
yvhzkvfk
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat