pandorinium napisał(a):I miałbym tutaj prośbę. Każdy z nas obserwuje różne spółki, samemu nie jestem wstanie prześledzić dużej ilości. Byłbym wdzięczny gdybyście napisali, które z nich potrafią stworzyć ciekawe raporty z wyglądu. :)
Zastanowiłbym się kto jest odbiorcą tych raportów i popatrzył co dla tego kogoś może mieć wartość.
Trochę inaczej czyta księgowy czy analityk - wystarczą przejrzyste dane finansowe i niewiele więcej. Trochę inaczej pracownik - który patrzy na spółkę też (a może przede wszystkim) jak na miejsce pracy, więc dodatkowe informacje z tej perspektywy plus zdjęcia "od wewnątrz" i dużo porównań z konkurencją. Jeszcze inaczej inwestor tak zwany przygodny, który skupia się na produkcie. Jak Ci dojrzeje w głowie do kogo mówisz i jakie story chcesz sprzedać, będzie wtedy łatwiej o wygląd, który ma spełnić określone zadanie - przekonać do siebie.