rekordowy zysk netto z wylaczniem odpisu !!!
chinczycy daja rade;-)
"Z dużą satysfakcją przekazujemy Państwu nasz Raport Roczny za 2016 rok. Jesteśmy dumni, jako Spółka, z tego, co
udało nam się osiągnąć w tym okresie, zarówno od strony biznesowej jak i finansowej. Przede wszystkim, kolejny rok z
rzędu 11 bit studios S.A. zwiększyło przychody co jest potwierdzeniem, że potrafimy robić bardzo dobre gry oraz, że
potrafimy je sprzedawać. W 2016 roku przychody Spółki wyniosły 26,15 mln PLN, czyli były o przeszło 15 proc. wyższe
niż w 2015 roku. Zysk operacyjny w 2016 roku powiększył się o ponad 3 proc., do 15,45 mln PLN. Na poziomie netto
Spółka zarobiła 11,88 mln PLN czyli niespełna 7 proc. mniej niż rok wcześniej. Na niższy, raportowany zysk netto wpływ
miało zdarzenie jednorazowe – zawieszenie działalności nierentownej platformy sprzedażowej Games Republic. Odpis z
tego tytułu, który miał charakter niegotówkowy, wyniósł łącznie 3,02 mln PLN.
To oznacza, że 2016 rok, zarówno jeśli
chodzi o przychody ze sprzedaży, jak i zyski, pomijając zdarzenie jednorazowe, był najlepszy w historii Spółki.Potwierdzeniem doskonałej kondycji finansowej 11 bit studios S.A. mogą być posiadane zasoby pieniężne. Na koniec
grudnia 2016 roku Spółka miała na kontach 29,11 mln PLN gotówki (27 proc. więcej niż rok wcześniej), mimo że
równocześnie, w ciągu całego roku, wydała na inwestycje, w tym przede wszystkim produkcję nowych gier, 5,41 mln
PLN, prawie dwa razy więcej niż w 2015 roku. To pozwala Spółce z dużym komfortem planować kolejne projekty bez
konieczności sięgania po finansowanie zewnętrzne. "
Premiera „Frostpunka” planowana jest w II półroczu
2017 roku. Równocześnie, pod koniec 2016 roku, Spółka rozpoczęła budowę drugiego zespołu deweloperskiego, którego
zadaniem będzie stworzenie kolejnej, po „Frostpunku”, gry. Prace nad tym projektem (jego koncepcja już została
zaakceptowana przez Zarząd) nabiorą tempa w bieżącym roku.
Everything you know is wrong.........