pixelg
Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

koladzio

koladzio

Ostatnie 10 wpisów
Ja po konferencji nie spodziewałem się nie wiadomo czego i szczerze jestem pozytywnie zaskoczony. Jeśli zrealizują to co zakładają przy zwrotach takich jak do tej pory czyli x10 nakłady to mówimy o przychodach rzędu 1,1mld zł w ciągu najbliższych 4 lat.

Dodam że Frostpunk na 28 miejscu ( lepiej niż Cyberpunk ) , TWOM na 59, a drugi bundle na 77.

Rośnie, potem będą wyniki, będzie konferencja, jak zwykle wypadnie co najwyżej średnio. Kurs spadnie i będzie się kisił, aż coś pokażą z P8 i wtedy wystrzał w górę :)

To co się dzieje na wyprzedaży steam to efekt netflixowego wiedzmina czy macie pomysł na jakiś inny powód? Bardzo jestem ciekaw wyników sprzedaży. Muszą tego mielić bardzo dużo przy tym poziomie obniżki żeby utrzymywać pierwsze miejsce. No i na steamdb peek graczy o 3 wysokości w historii, prawie na poziomie z chwili wydania dodatku "krew i wino".

Cytat:
Zauważalny wpływ na wielkość przychodów 11 bit studios S.A. miała
też sprzedaż gry „This War of Mine”, której premiera, w wersji na komputery PC, miała miejsce jesienią 2014 roku.
Przychody z tego źródła były w I kwartale 2019 roku większe niż rok wcześniej gdy sprzedaż „TWoM” była głównym źródłem
przychodów Spółki.


Ja nie wiem jak oni to robią, ale nie mam nic przeciw :)

Czy dobrze ten gameplay (choć to słowo mocno naciągane w tym przypadku) odebrałem, że frostpunk będzie miał multiplayera?

Tak źle z tym portem na mobile chyba nie jest :

Cytat:
Zarząd Jujubee S.A. z siedzibą w Katowicach ("Emitent") informuje, że zgodnie z danymi sprzedaży otrzymanymi od firmy Apple Inc., koszt przeniesienia gry Realpolitiks (Realpolitiks Mobile) na platformy iOS i Android zwrócił się w ciągu 4 pierwszych dni sprzedaży na samej platformie iOS.

komunikat

Kod:
moderator: podmieniono link na wewnętrzny

@anty skoro znasz już raport, to będzie jego pełniejsze omówienie ? Angel

Szkoda że ten przychód będzie rozliczony dopiero w 3 kwartale...ale jeśli ten pik rzeczywiście jest większy niż po premierze to ładnie TWoM się musi sprzedawać :)

Obecna wyprzedaż na steam to jakiś kosmos. Ja wiem że gra za 3,8€ ale prawie po 3 latach 2 miejsce na steam? A DLC 19 miejsce. Na steamcharts liczba graczy rośnie i myślę że zbliży się do najwyższych pików. o godzinie 11 było 3888 graczy...Dorzucą tą promocją do wyniku kwartalnego.

A Frostpunk też da radę. I przerzucanie się gatunkami i potencjalnymi zasięgami bo survivale to 1 milion a city buildery 0,5...itd nie ma sensu. Gra albo będzie dobra i gracze będą chcieli grać, albo będzie słaba. Póki co zostaje wiara, że 11b wiedzą co robią. Niektórym to wystarcza, innym nie.

Skoro nie było żadnych wyprzedaży w 1 kwartale, w drugim jest już na wszystko www.humblebundle.com/store/sea...

A przy okazji można preorder robić na tower 57

Wywiad z Miechowskim dla miasto gierwww.miastogier.pl/publicystyka.... Pilnuje się bardzo żeby nie zdradzić szczegółów. A najlepszy ostatni akapit i wypowiedź na temat projektu "8"
Cytat:
Projekt ma tytuł „8” ale to tylko po prostu numer naszej kolejnej gry, a nie finalny tytuł. Nic więcej nie powiem oprócz tego, że Artur dostał zupełną swobodę do wymyślenia gry i zaproponował taki pomysł, że urwało nam dupy z korzeniami!

CIG i słabsze recenzje Snipera, ciągną dzisiaj spółki gamingowe w dół...A na steam spy Beat cop ma już 23k sprzedanych kopii https://steamspy.com/app/461950.

Nie minęły 24 godziny, a odtworzenia trailera frostpunka tylko na youtube przekroczyły 100k. Do premiery jeszcze dużo brakuje a o tytule już robi się bardzo głośno. To budujące. Jestem też bardzo ciekaw gameplaya bo z jednej strony silne nawiązania do Twom w pomyślę na survival są pożądane (gracze domagali się kontynuacji) z drugiej strony boję się syndromu, "że to już było".

Sprzedaż mozolnie ale do przodu według steam spy https://steamspy.com/app/461950 od 1 kwietnia przybywa po 700 graczy dziennie.

19:00 i 29 miejsce więc o 21 top 25 , o północy powinno być poniżej 20.. ale to jak wróżenie z fusów :D :D :D

17:58 i miejsce 33

Może nie będzie miało to ogromnego wpływu na wynik, ale coś powinno dorzucić wiadomosci.stockwatch.pl/11-bi...

Cytat:
Tak, a posiadacze nich zrobią sobie kółko wzajemnej adoracji...
Anty dałbym Ci za to like'a gdyby było jak ;)

Ktoś wie co się stało, że tak nagle wybiło pod 90 zł ?

Ja jeszcze tylko tak w temacie pracy po godzinach.

Cytat:
Radek Gwarek Design

He’s a cyborg… No, seriously – he IS a cyborg… He is never tired, always ready for new work and always full of fresh ideas. Radek’s skill was forged while working on This War of Mine, Funky Smugglers and Anomaly series as well as some minor mini games he made after hours. He just can’t stop making video games!


http://pixwing.net/dev/


A że kogoś uwiera to, że pracownicy 11b są na tyle kreatywni, pracowici i chętni do rozwijania swoich umiejętności to jego problem. Nie ukrywam że chciałbym tak jak oni. Ja nawet jak po godzinach zgłębiam tajniki excella żeby się rozwijać to na tym nie zarobię, nie dostanę nagród i "fejmu" jak oni za zrobienie fajnej gry. Czy wpływa to na ich motywację ? Na pewno. Na umiejętności? Tak! Na wydajność pracy? Również, choć pewnie in plus oraz in minus. Jaki jest finalny rachunek?

11B to coraz większy gracz, wcześniej czy później ktoś odejdzie do konkurencji(albo założy własne studio), a w jego miejsce przyjdzie ktoś inny. Czasem lepszy, czasem gorszy. Ważne żeby finalny wynik i produkcje 11B był satysfakcjonujący dla zarządu, graczy i akcjonariuszy czego sobie i Wam życzę.

Takiego otwarcia to ja się dzisiaj nie spodziewałem...7 minut sesji i bańka obrotu...wow!

Sprzedali w przybliżeniu 1600 akcji , nie nazwałbym tego gwałtowną wyprzedażą która wpływa na poziom kursu.

Na głównej https://www.humblebundle.com/ przy płatności powyżej 11$ jest dodawany anomaly defenders. Przeglądałem dzisiaj również appannie dla iphona i anomaly defenders. Z wartych podkreślenia pozycji to 46 miejsce w overall w Korei południowej (to pewnie pokłosie dobrej sprzedaży anomaly korea). Wśród strategii gra utrzymuje się w pierwszej dziesiątce w większości krajów w których jest dostępna, w grach akcji są to miejsca powyżej pierwszej dwudziestki, w overall bliżej końca setki.

Reasumując moim zdaniem sprzedaż na telefonach z jabłkiem może pozytywnie zaskoczyć.

Zwiastun tylko na Youtube ma ponad 27 000 wyświetleń, jak na 12h od wrzucenia uważam że to niezły wynik. Dobry zwiastun może wzbudzić zainteresowanie grą ( przykład dead island), a TWoM ma podobny miażdżący klimat. I jak dla mnie brawo za porządny komunikat, oby tak dalej.

Kolejne info z FB. Premiera A2 na PS4 i filmik



Za szybko zapisałem. :) Zapowiedź premiery na wiosnę " Brace yourselves, Anomaly 2 for PS4 is coming! Spring 2014."

Czy te 13% wzrostu i 65k obrotu tylko na podstawie przejścia 2 pracowników ?

Ja tak trochę z innej strony odniosę się do sprzedaży na steamie... Weźcie pod uwagę że w raporcie zarząd podtrzymał prognozy na ten rok, a raport był prezentowany właściwie w chwili gdy kończył się preorder czyli dane o sprzedaży były znane. Jak dla mnie to po ogłoszeniu A2 produkt był bardziej widoczny niż jest w chwili premiery i całkiem prawdopodobne że właśnie wtedy ukształtowała się sprzedaż. Podobnie szacuję że wystarczy ok 50-60 tys kopii do break even. Ile z tego jest już zrealizowane trudno oszacować, ale może kiedyś się doczekamy takiej informacji.

No to wszystko jasne....będzie anomaly 2. I link do gierki na FB Anomaly2

Włąśnie napisali na twitterze i FB że podadzą informacje o grze ok. 15.

Cytat:
do którego nastroju najbardziej pasuje obecna sytuacja techniczna na 11B ? :)

"Cena jest dobra, poobserwuję rynek" ?


dla niektórych to może być "dlaczego ten śmieć rośnie" ;)

Cytacik z facebooka spółki "a lot of things going on this week, stay tuned for some goodies!"

Ode mnie takie spostrzeżenie że nie można szacować ilości sprzedanych pozycji po miejscu w rankingu, gdyż AK debiut miało w okresie gdy generalnie sprzedaż wszystkich aplikacji jest na wyższym poziomie z powodu świąt i promocji wszelkiej maści. Więc miejsce 100 w grudniu nie koniecznie musi być równe co do sprzedaży dziennej miejscu 100 w listopadzie

Śledzę sprzedaż gierek 11b i innych w które grywam na androidzie i szczerze mówiąc osobiście jestem optymistycznie nastawiony co do wyników spółki, a obecne wyniki sprzedaży w moim odczuciu są bardziej na plus niż na minus. Fakt faktem wszyscy liczyli na wystrzał na początek AK, ale to że go nie było nie znaczy że nie będzie. Minął tydzień od sprzedaży a AK ma mniej więcej 1/10 wielkość sprzedaży AWE (teraz piszę tylko i wyłącznie o Google Play) która sprzedaje się od kilku miesięcy. Zwróćcie uwagę że mimo iż od debiutu AWE minęło trochę czasu sprzedaż jest wciąż podbijana i podbijana i po raz kolejny podbijana ... Pamiętacie że miesiąc temu wszyscy emocjonowali się świecami w związku ze sprzedażą AWE w Indie Royal, a w chwili obecnej sprzedaż ruszyła z jeszcze większą dynamiką i wykres wszedł na jeszcze wyższe poziomy ( w moim odczuciu zbliża się do poziomu 100k).
Idąc dalej popatrzcie na FS, kiedy wydawało się że gra już totalnie przestała się sprzedawać okazuje się że jeden banner w odpowiednim miejscu i gra bije rekordy dziennej sprzedaży. (O dziwo w miejscu stanął SJ:/ ).
Więc nie skreślajcie AK, piłka w grze i będzie tylko lepiej. Piszemy o firmie której wszystkie wydane w ciągu ostatnich 2 miesięcy gry zostały docenione przez google. Ile firm ma 2 gry/aplikacje w editors choice?
Piszecie że było błędem wchodzić ze sprzedażą przed świętami, niewielka promocja itd., ale przewrotnie napiszę, co jeśli strategia zakładała aby tylko przypomnieć o sobie, zebrać opinię pierwszych użytkowników, sprawdzić czy nie ma większych problemów technicznych? Albo nikt nie kładł dużego nacisku na promocję bo założony zysk już zostały zrealizowane, a władze spółki postanowiły przenieść sprzedaż na początek roku? Ja osobiście wolę aby większe wolumeny sprzedaży były w regularnej cenie 12 zł a nie 9...
Popatrzcie jak długi jest cykl życia aplikacji i gierek, popatrzcie jak fajny kapitał buduje firma, wystarczy jedna darmowa gra i sprzedaż obecnych na pewno w górę, popatrzcie ile różnych kanałów dystrybucji wykorzystują...pomysłów i możliwości na pewno jest mnóstwo i jak znam spółkę to wykorzysta każdy z nich.

W ślad za tym linkiem premiera najdalej w czwartek, komórkomania

Sleep wszedł w przedział 10-50k na google play czyli można przyjąć że dziennie sprzedaje się około 2500-3000 kopii gry, co jest wynikiem całkiem niezłym, a nawet rzekłbym niespodziewanym. Oby taka sprzedaż trwała jak najdłużej czego sobie i pozostałym inwestorom życzę :D

A tymczasem Funky wpadł w przedział 10 000 - 50 000 na google play.

Korekta prognozy na rok 2012
Zarząd 11 bit studios S.A. z siedzibą w Warszawie (Spółka), informuje niniejszym, że dokonał korekty prognozy wyników finansowych za rok 2012 przedstawionych w raporcie bieżącym Nr 39/2011 z dnia 30 listopada 2011r.

Po analizie danych finansowych z trzech kwartałów tego roku oraz planowanych przychodów w IV kwartale, Zarząd Spółki podjął decyzję o korekcie opublikowanych wcześniej prognoz dotyczących roku 2012. Spółka podtrzymuje planowany zysk w wysokości 1,74 mln złotych, ale planuje niższe przychody netto w wysokości 3,05 mln złotych.

Korekta wynika z dwóch podstawowych faktów:
1. Spółka wykazuje wyższą rentowność na prowadzonej działalności niż było to planowane przy sporządzaniu prognoz.
2. Przychody Spółki generowane przez poszczególne gry rozkładają się w czasie w inny sposób, niż Spółka założyła przy sporządzaniu prognoz. W założeniach większość przychodów miała być generowana w początkowej fazie sprzedaży. Dotychczasowe doświadczenia pokazują jednak, że kolejne kwartały po premierze gry generują zbliżoną sprzedaż, a nawet zdarza się, że wyższą niż pierwszy okres sprawozdawczy.


Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 15) Załącznika Nr 3 do Regulaminu ASO - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".

Osoby reprezentujące spółkę:

Grzegorz Miechowski - Prezes Zarządu
Bartosz Brzostek - Członek Zarządu

no teraz to jest dzida...10k pobrań to pewnie kwestia dni..pięknie :)

piękna riposta :)

Taki pomysł którym podzielę się tutaj bo wiem że przedstawiciele 11b tutaj zaglądają...Jeśli takie tytuły jak Funky Smuglers są już gotowe to być może warto byłoby wypuścić je na system Bada? Nie wiem ile pracy od strony programistycznej z takim przeniesieniem, ale plusów może być kilka. Po pierwsze niewielka liczba aplikacji pisanych na Bada powoduje że ciekawy tytuł zdobywa dużą liczbę użytkowników ( użytkownicy głodni nowych, dobrych aplikacji), konkursy ( z nagrodami pieniężnymi) dla developerów organizowane przez samsunga, na pewno niższe koszty promocji... Tak rzucam to co mi się pomyślało jako posiadaczowi telefonu w Bada ;)

Ta końcówka roku przedstawiona w prezentacji wygląda bardzo obiecująco, jeśli jeszcze będzie taki Q1 2013 za sprawą DUŻEJ gry o której nikt nic nie wie to nic tylko robić zapasy ;)

Informacje
Stopień: Oswojony
Dołączył: 23 listopada 2010
Ostatnia wizyta: 18 czerwca 2021 12:04:39
Liczba wpisów: 49
[0,01% wszystkich postów / 0,01 postów dziennie]
Punkty respektu: 1

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,612 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +168,16% +33 632,53 zł 53 632,53 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło