Temat:
11BIT
Za dużo nerwowości w tym wszystkim. Piszecie o analizach sprzedaży, wishlistach i pozycjach w sprzedaży lub jej potencjale. Ale w tym momencie handlem kierują emocje. I jak dla mnie jest ich za dużo. Długo się opierałem, bo liczyłem na racjonalność analiz i sprzedaży, a w twarz dostawałem opiniami jaka to ta gra nie jest zła mimo, że jednak nieźle się sprzedaje, a większość opinii jest bardzo entuzjastycznych, a nawet takich że FP2>FP1. Ale media swoje dołożyły, bo tak jak lepiej klikają się "afrykańskie upały" i "co przyniesie niż Iwan", tak samo bardziej klika się "nieudana premiera" i "fp2 wypadł z pierwszej 10". Stałem w kontrze do tego, bo uważam, że wyniki sprzedaży FP2 będą super i że będzie to longseller. Ale emocje sprawiły, że sentyment do tej spółki moim zdaniem długo nie wróci. Dlatego to przestał być papier dla mnie. Cenie sobie swoje zdrowie i spokojny sen. Nauka dla mnie, że giełdowe prawidła " giełdą rządzą emocje", " rynki nie są racjonalne" nigdy nie tracą na aktualności. Życzę Wam żeby papier kręcił się jak najwyżej, ale ja już na gaming nie wrócę :) Wyłuskanie 11b i przygoda z tą spółką to był długo mój największy sukces giełdowy i stał się zarazem najbardziej dotkliwą porażką. Powodzenia!
|
|
Temat:
11BIT
Jest 2 miejsce na global bestsellers. A jeszcze nawet maile nie poszły do wishlisty :)
|
|
Temat:
11BIT
Frey napisał(a):Ricordare napisał(a):Ok, czekam na sesje i jak rynek to odbierze, czy Wy czy ja mam racje. Wydaje mi się, że nasze racje są zupełnie inne. Ty czekasz na sesję - ja czekam na kolejny krok w rozwoju spółki. Mnie krótki termin niezbyt interesuje, Ciebie - myślę, że tak. Obaj możemy mieć rację - Ty krótkoterminowo, a ja długoterminowo. Albo obaj możemy tej racji nie mieć. To ja poproszę żeby i w krótkim i długim terminie było ok :)
|
|
Temat:
11BIT
Popatrzcie, że FP1 według gamalytics w ostatnie 7 dni sprzedało się 150k i ilość graczy podobna. Dla mnie znaczenia ma też fakt, że FP2 to nie gra do której można usiąść na godzinkę. To wymagająca gra, wymagająca czasu, żeby ogarnąć mechaniki itd... Więc tutaj nie peak będzie miał znaczenie (a już na pewno nie ze środka tygodnia), ale ilość sprzedanych egzemplarzy. I ja również szacuję, że mamy grubo ponad 200k. W wywiadzie prezes ostatnio mówił, że oni sobie wysokie targety ustawili i one są realizowane. Więc keep calm i czekaj na info ze spółki.
|
|
Temat:
11BIT
sledzik007 napisał(a):
Patrząc poważnie to nie wiadomo o co chodzi bo z jednej strony mamy niezadawalającą sprzedaż na steamie. Z drugiej strony mamy umowe z Microsoftem która kanibalizuje sprzedaż. Z trzeciej mamy dość długą przedsprzedaż produktu. Patrząc na to wszystko mam wrażenie że to my inwestorzy pamiętamy jak to 10 lat temu było nie zwracając że świat się zmienił. Nie jesteśmy Fifą czy GTA żeby móc trzymać mocno sprzedaż i hype. Może dlatego podpisali umowę z Microsoftem i nie pakowali kasy w marketing bo rynek już jest inny , a mogli przepalić tylko środki.
Plusem bitów jest długi ogon sprzedaży. I to ich może ratować. Jak inwestor jestem wk... choć spodziewałem się że gorące głowy zwalą kurs ale nie aż tak. Zobaczymy co będzie jutro,ale w cuda nie wierze.
Tak, świat się zmienił. Różnica jest taka, że mamy tytuł który sprzedaje się już od 196 dni. I miał 3 okresy wysokiej sprzedaży (nazwijmy je prapremierami) (info o premierze, testy, wersja delux), a przed nami jeszcze właściwa premiera. Więc naiwny jest ten kto myśli, że wybuchnie sprzedaż jak przy FP1, który nikomu wcześniej nie był znany i zaskoczył. Mamy spółkę, która teraz w tydzień na hypie z premierą FP2 sprzedała na promocji 160k (gamalytics) FP1 który ma drugi najwyższy peak graczy od premiery. Dodajmy że umowa z Microsoftem według symulacji spółki nie będzie kanibalizowała sprzedaży na steam. Dodatkowo popatrzcie na to kto jest w czubie sprzedaży: FIFA, WUKONG, CoD, FFXVI, WARHAMMER, GOD of WAR. Te gry są droższe i większe a 11B musi sprzedać 2 kopie na 1 kopię FIFY żeby przeskoczyć w rankingu. Nawet jeśli nie będzie mitycznego 1 miejsca, to sprzedaż może być więcej niż zadowalająca. I byłbym zapomniał, 10 dni temu, 80% sprzedaży stanowiła wersja Delux, czyli lekko 80k osób kupiło już przyszłe dodatki do tej gry. Ciśnie mi się na usta" K...czym tu się martwić?" W panice bardzo łatwo zbić wycenę do poziomu po premierze FP1, ale spółka jest już level wyżej.
|
|
Temat:
11BIT
Zaktualizowały się dane na gamalytics za wczoraj. Szacunek sprzedanych kopii 191.5k (95.7k - 287.3k).
|
|
Temat:
11BIT
Niestety moje spostrzeżenie jest takie jak przy testach w kwietniu i chybionej marcowej analizie analityka z PEKAO. I z podziwem patrzę jak łatwo steruje się emocjami Inwestorów, wyciągając promil negatywnych uwag wyrwanych z różnych forów (lub tworzy swoje) i napędza spiralę nieufności. Zabawne są te komentarze, gdzie raz przewaga FF XI na twichu to przepaść, ale jak dysproporcja się robi na korzyść FP2 to już nie ważne. Gamalytics dla ff XVI pokazuje słabą sprzedaż, ale jak ten sam portal za dzień wczorajszy pokazuje ~20k sprzedaży FP2, to na pewno błąd w liczeniu... A efekt jest taki, że akcji za 13m zmieniło właściciela. I zmieniło go tanio. Wdech, krok w tył, powinno pomóc. P.S. 7 ostatnich dni sprzedaży pierwszego frostpunka przekracza 150k egzemplarzy. Nie licząc dodatków i innych wersji.
|
|
Temat:
11BIT
na Twichu peak ~108k poskakałem trochę po kanałach i dobrze jest :] Na steamie w GTS już przed Wukongiem. Przed FP2 z płatnych tylko FFXVI i WH40k.
|
|
Temat:
11BIT
Widzę przynajmniej dwa te same nicki co przy becie wrzucały komentarze przez 24h dosłownie co 5 min w każdym możliwym wątku. A takie pozytywne wpisy też się pojawiają " First of all, I've been very disappointed with the other series of games that have come out recently and my trust in most developers has been shaken. But you, unlike other developers, built on the first game and improved on it in a great way to make the second game. It exceeded my expectations!
And the soundtrack is... again... amazing! That tension with the cold air seeping in... awesome!
Congratulations! I really loved it! <3"
|
|
Temat:
11BIT
Ja akcji STA również nigdy nie miałem :) I nie zgodzę się ze sformułowaniem "klapa", chyba że wyjdzie ktoś ze spółki i tak powie :) Mam nadzieję, że przyszłe raporty i może bardziej wywiady, potwierdzą mój inny punkt widzenia, ale oczywiście dopuszczam też, że się mylę :) Poza przypisaniem mnie do bańki fanboya  dzięki za wymianę zdań i poglądów  ki
|
|
Temat:
11BIT
Rozumiem Twoje rozgoryczenie. Co do inwestycji w STA, również uważam to za błąd, a do fanboya mi dużo brakuje, za stary na to jestem. Dyskutujemy o tym, czy przed premierą INVI można było założyć ze 100% prawdopodobieństwem, że ten projekt nie wypali. Moim zdaniem gra miała bardzo dużo elementów składowych, które pozwalały zakładać dobrą sprzedaż. I patrząc na to co się stało z kursem przed i po premierze ( zarówno STA jak i 11B) , więcej osób dobrze oceniało potencjał INVI. I o ile mnie pamięć nie myli, również ten potencjał oceniałeś pozytywnie. Wreszcie, zachowując obiektywność czy INVI to zła gra? Gierek w stylu Moonlightera jest na pęczki wydawanych każdego roku... czemu zaskoczył ? Miał unikalny gameplay? Gra nudna i wtórna. Ale zaskoczyła. Gry mogą mieć wypasiony gameplay, wishlisty i nie zaskoczyć. Albo beznadziejny i stać się hitami.
W artykule od Marcina jest napisane, że to praktycznie niemożliwe przewidzieć czy gra wypali czy nie. I ja się z tym od jakiegoś czasu cholernie zgadzam. I właśnie dlatego boję się o Alters... O FP2 jestem spokojny :)
|
|
Temat:
11BIT
Ale ta gra się zwróciła wydawcy, Indika chyba również :) Firewatch miał ~2m sprzedaży (gamalytics), Ethan carter 350k. Stray co do zasady to też walking sim (ale przyznaję trochę więcej tam trzeba zrobić niż w invincible). Dlatego nie przyjmuję argumentacji, że to gatunek skazany na zagładę i że z góry było wiadomo, że nie zaskoczy.
|
|
Temat:
11BIT
No dobra, ale patrząc na chłodno czego brakło tym grom z wydawnictwa? Bo ja wiem, że z perspektywy czasu ocenia się łatwo, bo nie pykło, ale dostajesz takiego Invincible na jakimś tam wcześniejszym etapie produkcji... Grafika i retrofuturyzm? Spoko. Historia? Spoko. Audio? Bardzo spoko. Team? Spoko...itd itp I przy okazji wbiję szpileczkę bitom, jesteś "półechtany" tym, że TWOM jest w muzeum i podręcznikach i myślisz, że LEM to był gość i w sumie te klocki ładnie do siebie pasują. I podejmujesz ryzyko. Wishlista rośnie, followersów przybwa... i klops. Kasy wielkiej nie zarobią, ale jeśli cokolwiek z tego wycisną, to jak im skill wzrośnie ;)
|
|
Temat:
11BIT
krewa napisał(a):koladzio napisał(a):Podlinkuję tutaj to co dzisiaj @krewa wrzucił na twiterze Pomyliłeś mnie Waść z kimś innym - w serwisach społecznościowych to ja tylko na tinderze udzielam się Pewnie, że pomyliłem z @andy_dufresne :) Co poradzę, mylicie mi się chłopaki :D
|
|
Temat:
11BIT
topfacet napisał(a):Pytanie też na ile meaningfulne były COM i Moonlighter, czyli największe hity z wydawnictwa.
Moim zdaniem szukanie na siłę takich tytułów (AVA, INVI) prowadzi do efektów jakie właśnie obserwujemy. COM jeszcze można podciągnąć ze względu na historię, ale Moonlighter to nie ma w sobie nic z meanigfull :) Podlinkuję tutaj to co dzisiaj @krewa wrzucił na twiterze www.gamesindustry.biz/the-stat...A tam cytaty w luźnym tłumaczeniu: "Nigdy nie można dokładnie przewidzieć, jak gra będzie się sprawować, zanim się ukaże. Można mieć pewne przeczucie, jasne, ale dokładne prognozowanie sprzedaży gry jest niemożliwe — z pewnością nigdy nie udało mi się tego zrobić idealnie. A to jest trudne dla konkretnych firm, które są pod presją zapewnienia pewności swoim udziałowcom." "Większość ludzi patrzy na różne wskaźniki, aby wyjaśnić sukces lub niemalże porażkę po fakcie, a potem mówi, że wszystko było na ścianie, ale nikt tak naprawdę nie wie z góry. Oczywiście można spojrzeć na to, co odniosło sukces w ostatnim czasie i odhaczyć różne pola. Ale ostatecznie jest tak wiele zmiennych, że wydaje się niemal niemożliwe, aby naprawdę przewidzieć, co odniesie sukces. I myślę, że tak się dzieje, gdy gry, które wydają się mieć wszystko, co do nich należy, zawodzą, a gry, których większość nie śledziła przed premierą, szaleją." Ja nie wiem czy szukali na siłę... Invi zapowiadał się świetnie i trochę osób wierzyło że będzie sukces, patrząc choćby po wykresie STA. W świetle linkowanego artykułu, (zaprzeczę swojemu poprzedniemu wpisowi) czy bici nie powinni wyrwać się ze schematu? Z drugiej strony, czy AVA nie była takim wyrwaniem? :)
|
|
Temat:
11BIT
1 i 2) Biznesowo z wydawnictwa nigdy nie zakładałem, że będą mieli kokosy i drugą nogę, ale też umiejętności wyciskania produktów do ostatniej kropli przez spółkę, oceniam wysoko. Dlatego, jeśli rosnące portfolio pozwoli spółce finansować każdego miesiąca kilku/kilkunastu devów na rozwój produktów własnych, dla mnie będzie ok. Jeśli coś zaskoczy bardziej na plus jak moonlighter, to jeszcze lepiej. Natomiast w tym punkcie nie można pomijać jakości produktów z wydawnictwa i ich wysokich ocen świadczących o umiejętnościach producentów, lub kompetencjach 11b, że potrafili przypilnować jakości i wyselekcjonować zespoły które gwarantowały jakość. Kolejny apsket to casus SotC... w wywiadzie (youtube, ale nie pamiętam który kanał) padło, że dobrze związać ze sobą kogoś kto potrafił wypuścić taką grę, bo nie wiadomo co wypuści w przyszłości.I lepiej, żeby z tym swoim pomysłem przyszedł do 11b. Ja podobnie myślę o twórcach Indiki. STA i FT to już trochę inne przemyślenia i nie na dzisiaj. 3) Jestem daleki od wskazywania korekt. Zakładam dużo większe znawstwo ludzi w spółce niż kogokolwiek, kto pisze o spółce w necie. Oni mają dostęp do liczb i warunków współpracy. My bazujemy na szacunkach ( lub niepełnych liczbach) i domysłach....A co jeśli w spółce wiedzieli, że AVA pozwoli im na lepszy deal z MS? To wtedy sukces czy jednak klapa? Pewnie, że wolałbym, żeby mieli Manor Lords w portfolio, ale ile takich zaskakujących premier jest w ciągu roku na steamie ( w zasięgu finansowym 11b) i jak duże szczęcie trzeba mieć żeby obstawić właściwego czarnego konia? Niech w spółce robią swoje, jeśli będą czuli, że coś trzeba zmienić w selekcji, to wierzę, że to zrobią.
|
|
Temat:
11BIT
Będzie jak z udostępnionym demo dla FP2. Zwała kursu i powszechne wieszanie na spółce psów bo kilku malkontentom się nie spodobały zmiany i to info przebiło się do ogólnej świadomości inwestorów w PL. Ale jak już przedstawiciel spółki napisał na forum, że samych ankiet po becie FP2( a właściwie w ostatnim dniu jej trwania) zebrali kilka tysięcy, to już mało kto chce się dzielić takim info. Altersi zachwycili naprawdę znaczące nazwiska i tytuły w branży, samo to powinno wystarczyć do spokojnego patrzenia na przyszłość sprzedaży tego tytułu. Nie trzeba zakładać różowych okularów.
I jeszcze o moich odczuciach. Demo wciągnęło mnie generalnie od pierwszych sekund. Mimo, że to zdecydowanie unikalny typ/miks różnych gatunków, wiadomo jak się poruszać po grze. Rewelacyjne rozpisane i nagrane dialogi, świetnie prowadzona narracja, cutscencki, których nie chce się przerywać. Porównania do Death Stranding bez sensu, choć jakieś wspólne elementy są. Czekam, aż ta g-burza minie i w spokoju będzie można zagrać w pełną wersję. A po premierze będzie tak jak zawsze na bitach.
|
|
Temat:
11BIT
Beta wypadła zajefajnie.  Wystarczy minimum wysiłku, żeby odpalić dowolny filmik z bety na youtube, poczytać komentarze i poczuć rosnący hype. Ale muszę przyznać, że jestem pełen podziwu jak ktoś sprytnie podkręcił falę wątpliwości ( szczególnie na bankierze), opartą na słabych argumentach i wyrwanych wycinkach opinii i niezadowolenia maleńkiego promila graczy bety. Naprawdę trzeba dobrze znać się na gamedevie, żeby się temu oprzeć. Ktoś sprzedaje, ktoś kupuje. Zmienność duża, ostatnio takie emocje to pamiętam przed i po wydaniu TWOM.
|
|
Temat:
11BIT
W ubiegłym tygodniu przeczytałem sporą część komentarzy na steamie. I powiem Wam, że 2 userów to nabiło z 1/3 komentarzy. Centralnie przez bite 10h sypali komentarzami, zakładali nowe wątki, szli na udry z przeciwnym zdaniem. To na pewno zbyt daleko posunięty wniosek ( i teoria spiskowa :))) ), ale odniosłem wrażenie jakby mieli za to płacone. Czytałem też komentarze na youtube, oglądałem recki, czytałem redita i tylko jeden wniosek się nasuwa. To będzie hit. Jeśli już nie jest.
|
|
Temat:
11BIT
@topfacet jak Ty jeszcze masz energię na prostowanie wpisów i wypisywanych farmazonów na tym forum??? :) Wczoraj wysyp speców i znawców marketingu. No oczywiście, w spółce cały zespół to pewnie niedouczeni i nie znający się na swojej pracy, nie rozumiejący rynku stażyści. Eksperci ze stockwatch, bankiera i X to dopiero zrobiliby kampanię. Zespoły odpowiedzialne za FP, a i pewnie powstającego gta6 to leszcze i cieniasy. Wy się znacie lepiej i na wszystkim... Ale to podobno nasza przywara narodowa, nie znam się, ale się wypowiem. Jestem trochę starszy, być może dlatego łatwość z jaką w dzisiejszych czasach szafuje się opiniami i wyraża zdanie na wszystkie tematy, przeraża mnie . Kiedyś jak nie przeczytałeś kilku książek w temacie (tutaj bliskiego mi marketingu) to nie zabierałeś głosu. Koleżanki i koledzy forumowicze! Ta spółka to rzadko spotykany diament, zespół zdobywający doświadczenie, trzymający poziom i jakość. Wystarczy cierpliwie czekać...
|
|
Temat:
11BIT
Primo Ja nie wiem jak można oceniać info o GP negatywnie. Spółka nie jest w trudnej sytuacji finansowej, nie ma problemów, że musiałaby zadowolić się ochłapami od MS. Deal będzie znaczny i na pewno jest zadowalający dla firmy. Może jest jeszcze coś w tle trudniejszego do wyceny na obecną chwilę. Dowiemy się po premierze. Ale info na plus. Bardzo na plus. Secundo Nie myślę, żeby gracze ze steamu, gog-a czy epic rzucili się nagle na GP, tym bardziej że FP2 to nie będzie gra na krótko. Pamiętajmy też o targecie. To gry do dojrzałych graczy, którzy nie koniecznie mają tydzień wolnego żeby ograć wszystko w ramach miesięcznego GP. Tertio i ważniejsze niż primo i secundo, a pomijane przez większość inwestorów Mamy kapitalną reakcję na trailer, który był wymierzony przede wszystkim w graczy 1 części. A ta grupa bardzo, bardzo urosła od momentu premiery FP. Oni chcą więcej i lepiej. I po trailerze wygląda, że to dostaną. Dlatego drepczą ze zniecierpliwieniem w miejscu jak mantrę powtarzając "Frostpunk when". W pierwszą część w ciągu ostatnich 24h grało 5,4k osób. I to w reakcji na trailer 2 części. Spodziewam się rewelacyjnych wyników sprzedaży i takich poziomów liczby graczy, że będziemy oczy przecierać ze zdumienia.
|
|
Temat:
11BIT
O ile mnie pamięć nie myli to wpływy z publishignu w 1-3q w tym roku to 40%. Z raportu rocznego za 2021 "In 2017, the Company’s publishing division made a noticeable contribution, of about 12%, to the Company’s revenue, following the release of two games: Beat Cop (March 30th 2017) and Tower 57 (November 16th 2017). In 2018, the release of Moonlighter (May 29th 2018) pushed the ratio up to 18%. In 2019, it was already 40% after the Company released another third-party developed title, Children of Morta, whose PC version was launched on September 3rd 2019 (console versions in Q4 2019). In 2020, the share of revenue from sale of third-party developed games in 11 bit studios S.A.’s total revenue was 29% (2021: 26%). "
Ja naprawdę nie rozumiem jak @tgolik możesz napisać "A co do wydawnictwa, dziwię się, że w ogóle poszli w tym kierunku." To stabilna druga noga biznesu.
|
|
Temat:
11BIT
Ja proszę moderatora żeby uporządkował ten wątek z ostatnich kilku dni. Do pewnego momentu był tu porządek i poziom, ale jak się zaczynają wyliczanki w stylu a nie mówiłem 530, kierunek 350 itd. itp. nie poparte żadnymi analizami, to nie przystaje do wysokiej jakości jaką to forum sobą reprezentowało. Emocje, emocjami, rozumiem, że się je przeżywa, ale prowadźmy tutaj merytoryczną dyskusję i wtedy kiedy mamy sensowne wiadomości/spostrzeżenia do przekazania.
|
|
Temat:
11BIT
andy_dufresne napisał(a): I uwaga ogólna: nie dajmy się zwariować i nie podważajmy nagle wszystkich kompetencji Bitów, bo one są dokładnie takie same jak przed 6 listopada, albo nawet większe, bo teraz mają chrzest bojowy w innych warunkach niż zazwyczaj.
No mi dokładnie o to chodzi :) Doświadczenie i wnioski jakie powinni wyciągnąć są bezcenne. I nie wierzę, że siedzą sobie spokojnie i patrzą na statystyki. Presja jest ogromna, muszą kombinować. Od wczoraj mamy promo dla posiadaczy FP i poszło powiadomienie od wydawcy. Vox napisał(a):Albo to jest sabotaz premiery, albo skrajna niekompetencja dzialu marketingu. Wybierzcie sobie. Ani jedno, ani drugie.
|
|
Temat:
11BIT
Nie żeby mi się podobało to co się dzieje na kursie, ale może naiwnie myślę, że przed przyszłymi premierami taki zimny prysznic dla działu marketingu i zarządu może tylko zaprocentować. Nie wiem też co, aż tak bardzo dyskontuje rynek? To że jednak 11b nie jest nieomylne? Bo chyba nikt nie zakładał milionów kopii Niezwyciężonego, a tutaj reakcja jakby co najmniej P8 i Alters skreślili. Ja cały czas podtrzymuje swoje zdanie na temat Niezwyciężonego. To dobra gra/historia i nie wierzę, żeby bici swojego z niej nie wycisnęli. Wielokrotnie pokazywali, że umieją to robić jak mało kto. Może mnie twiter sprofilował, ale kurde dużo zachwytów widzę. Natomiast otwartą kwestią pozostaje co "nie pykło" w tej premierze...Wypuszczenie dema? Poniedziałkowa data? A może, zbyt duża nisza produktu... Ja nie wiem, mam nadzieję że Oni wiedzą. I przy kolejnych premierach ryzyko zminimalizują.
Czy Inwestorzy wybaczą 11B potknięcie? Bo póki co dynamicznie się akcjonariat na wsparciu wymienia :) Będzie jak zawsze. Cierpliwość popłaci.
|
|
Temat:
11BIT
Primo ( z przymrużeniem oka)... Spółka ma moc skoro IGN przeprasza i modyfikuje recenzję ;) Secundo...takie wyroki tutaj i na twiterze padają, jakby STA już podało raporty ze sprzedaży, a nie bylibyśmy cały czas przed premierą. Tertio...Grałem w większość gier bitów i mimo, że jestem w targecie meaningfull entertainment, nie wszystko mi siadło. Jakbym miał oceniać spółkę przez pryzmat własnych wrażeń, to pewnie rozstalibyśmy się przy TWoM, która mi kompletnie nie przypadła do gustu. Byłby to pewnie jeden z moich większych błędów inwestycyjnych. Quatro... Mamy spółkę, która pokazała, że potrafi wyłuskać diamenciki, a decyzje o wprowadzeniu tytułu do wydawnictwa podejmują ludzie po przejrzeniu setek (nie pamiętam z prezentacji dokładnie, ale to były setki, nie dziesiątki tytułów). No to albo dostrzegasz to, że spółka się zna na tym co robi, albo po przeczytaniu recenzji na IGN drzesz szaty. W jednym rogu stoi doświadczony zespół skupiony na szukaniu diamentów i machina marketingowa bitów, która pokazywała, że mimo starego portfolio gier dowoziła kapitalne wyniki, w drugim Recenzenta który ma za sobą 2-3 recenzje gier na IGN.
Jakieś takie histeryczne czasy mamy i może generalizuję, ale reakcje są przesadzone w jedną bądź drugą stronę, z pominięciem wszystkich odcieni pomiędzy.
|
|
Temat:
11BIT
tgolik napisał(a):O ile Frostpunk 2 na 99% będzie sukcesem, tak szanse, że nowe IP: Project 8 i the Alters osiągną sukces komercyjny szacuję na 5% - chyba w branży nie osiąga się lepszych rezultatów. A działalność wydawnicza to jednak raczej potencjał setek tysięcy złotych kwartalnie z tytułu. Uważam, że rekomendacja BOŚa jest bardzo optymistyczna. Jak możesz szacować że projekt 8 będzie miał 5 % szans jeśli nic na te temat nie wiadomo?
|
|
Temat:
11BIT
Ja napiszę tylko, że co jak co, ale 11B pokazali, że mają nosa do wyłuskiwania perełek. Może to nie zawsze będą gierki które sprzedadzą się w milionach kopii, ale każdy tytuł z wydawnictwa jest (i mam nadzieję będzie) w jakiś szczególny sposób wyróżniający. Nawet maleńkie South of the Circle miało kapitalny klimat i myślę, że każdy kto zdecydował się zagrać poczuł wyjątkowość gry i historii, które wcześniej wyłapali skauci od bitów. A takie wyróżniające się tytuły mogą stać się hitami, tak jak było w przypadku ich TWoM, Moonlightera czy Children of Morta. I moim zdaniem INDYKA to będzie kolejny tytuł który ugruntuje pozycję 11b jako wydawcy gier, które mają znaczenie. A to wszystko sprawia, że bici zyskują rzecz bezcenną, swój unikalny wyróżnik na coraz ciaśniejszym rynku. I kończąc mi osobiście trailer INDYKI chyba najbardziej trafił z klimatem z tego co pokazywali ostatnio. Doceniam Alters, FP2, ale tutaj w trailerze jest tak bardzo gęsto i mrocznie <3
|
|
Temat:
11BIT
Hejka, jak oceniacie sytuację na papierze? Od dłuższego czasu mamy kilku procentowe spadki w ciągu dnia, a w ciągu ostatniej godziny notowań wszystko jest wyciągane i generalnie jesteśmy w ulubionym bitowym trendzie bocznym od 2-3 miesięcy. I kisimy się w miejscu, mimo rosnących pozycji na wishilstach, nowych trailerów, dem, świetnych spostrzeżeń od mediów branżowy... Na minus otoczenie i słaby start LoF od CIG i słabo odebrany sukces dodatku do Cyberpunka. Czy jakiś większy portfel pilnuje kursu i akumuluje? Co musi się wydarzyć, aby wyjść na dobre powyżej 7 z przodu? I na ile np. gorsze przyjęcie gier z wydawnictwa odbije się na kursie lub czy na jakieś dynamiczne ruchu musimy czekać aż do premiery FP2. Ja wiem że bojówki 11b nigdy nie tracą cierpliwości  mi też jej nie brakuje, ale jestem ciekaw Waszych przemyśleń na temat obecnego zachowania kursu.
|
|
Temat:
11BIT
Bardzo dobry trailer !
|
|
Temat:
11BIT
Tak się zastanawiam, czy fakt, że mówimy o kontynuacji FP, nie będzie miał wpływu na długość kampanii. W końcu nie trzeba od zera budować rozpoznawalności produktu, więc w moim odczuciu kampania może być krótsza i premiera na późną jesień jest realna. Dodatkowo jak się patrzy na obecne działania promocyjno konkursowe + wyprzedaż to nic innego mi się nie nasuwa jak określenie że to budowanie momentum przed premierą nowego trailera.
|
|
Temat:
11BIT
Na discordzie pojawiło się info o zaproszeniu na testy frostpunk2 Cytat:Czy chcielibyście wesprzeć nas w tworzeniu gry? Poszukujemy ochotników, którzy zagrają i podzielą się opinią na temat Frostpunk 2. Testy odbędą się w dniach 1-2 kwietnia w naszym biurze w Warszawie. Uczestnikom zapewniamy napoje i pizzę oraz wynagrodzenie (183 zł dla studentów, 220 zł dla pozostałych). Jeżeli chcecie wziąć udział, to koniecznie wypełnijcie ankietę wstępną. Pamiętajcie, że podczas testów wymagana jest obecność na miejscu w naszym warszawskim biurze! Ankieta wstępna: https://forms.gle/Z2DNuefD8GnR8QBq6
|
|
Temat:
11BIT
@baks nie wiemy ile z tych 250 osób każdego dnia jest w biurze...Wystarczy model hybrydowy i pewnie spokojnie może być przekroczona pojemność biura. Ja sobie życzę żeby spółka tylko takie problemy miała jak zbyt małe biuro :D:D:D
|
|
Temat:
11BIT
tgolik napisał(a):topfacet napisał(a):Z kolei na Twitter gra została przyjęta bardzo pozytywnie. Na Twitterze masz samych poklepujących się po plecach inwestorów. Na wymienionych przeze mnie portalach masz graczy. Jak można wyrokować na podstawie kilku komentarzy na ppe i gryonline? Na Youtube na kanale ign zwiastun ma już ponad 100k wyświetleń, a nie ma 24h od premiery. Na discordzie raczej jak na twiterze, podoba się. Dalej, to chyba będzie więcej niż na waciki, szczególnie że 11B zainwestowali w FT i objęli 40% udziałów, a nakłady na thaumaturge były największe w całym publishingu. Jeśli miałbym się do czegoś osobiście przyczepić to trudna nazwa i po komentarzach na youtube, wskazówki naprowadzające na gameplay nie dla wszystkich były widoczne. Ja z przyjemnością w dobrą turówkę zagram. Fallout, Baldur dawały masę frajdy.
|
|
Temat:
11BIT
Ja mam nadzieję, że tym razem po zrobieniu ATH nie będziemy się kolejne dwa lata poruszali szerokim boczniakiem ;)
|
|
Temat:
11BIT
|
|
Temat:
11BIT
@Andy ciężko dostrzec minusy. Klasycznie to co w branży... to projekt na którym zawsze można się wyłożyć ;) Dla mnie najbardziej liczy się wzrost kompetencji w unreal engine. Po takim porcie (miejmy nadzieję udanym) to myślę, że nie będzie pomysłu którego wspólnie z 11B nie będą potrafili zrealizować.
|
|
Temat:
11BIT
 Ja nie wiem jak oni to robią, że z roku na rok wyciskają coraz więcej ze swojego starzejącego się portfolio. Brawo dla spółki!
|
|
Temat:
11BIT
Trzeba mieć nerwy na tę spółkę... Co podrośnie, to potem jakaś akcja i z wiadomości określonej przez Wolaka jako neutralnej kurs leci o 7% . Jak to napisał @andy inwestorzy są nadreaktywni. Ale ja rozwinąłbym to i napisałbym, że są nadreaktywni na neutralne i złe wiadomości i zbyt pasywni na dobre :) Z innej beczki...co z Vitriol-em ? Miało być ujawnienie w lecie, ale lato się kończy.
|
|
Temat:
11BIT
|
|
Temat:
11BIT
|
|
Temat:
11BIT
No spoko, ale nie dlatego że przeskoczył pozycję wyżej tylko gierka o kotach miała premierę więc wypadła z zestawienia :)
|
|
Temat:
11BIT
Jakie macie wrażenia po konferencji? Mamy obsuwę w P8 , prezentację Vitroila na wakacje + jeszcze kolejne dodatkowe wydawnictwa z baaardzo rosnącymi budżetami. Na mnie zrobiło wrażenie częste podkreślanie słowa MY i to również w odniesieniu do grupy, która tworzy się wspólnie z Fool's Theory oraz SI. No i świetny slajd z wykresem promocji dla tytułów i platform (mimo że całkowicie niewidoczny :) ) oraz informacja o malejącym udziale steam w sprzedaży. Kurde dobrze robią tę monetyzację. Zajawka Vitroila, ujęcie z P8 wow. Potwierdzenie 12-18 miesięcznego terminu dla projektów, liczone od momentu ujawnienia do wydania gry, pozwala z dużym optymizmem patrzeć w przyszłość.
|
|
Temat:
11BIT
Mnie w tych nazwach zastanawia jedno, zarówno domeny jak thealters.com i theherd.com (+ kilka wariantów) są generalnie dostępne do kupna.
|
|
Temat:
11BIT
Znów będą emocje  „Człowiek nie może się zmienić bez cierpienia, bo jest zarówno marmurem, jak i rzeźbiarzem. ” - Alexis Carrel
|
|
Temat:
11BIT
Ja się tego tekstu w 100% nie dopatrzyłem, ale przyznaję, że byłby logiczny. Generalnie mam wrażenie że społeczność discordowa jest zafiksowana wyłącznie na frostpunku :)
|
|
Temat:
11BIT
Na discordzie mamy początek zabawy od 11b związany z promocją nowej gry. Pojawił się obrazek i póki co można się na nim dopatrzeć słów "a new game from the" + elementy tytułów "war of mine" i "punk". Całość póki co chyba nie do końca odkryta. Plik pojawił się z nazwą 1.png więc można podejrzewać że będzie ciąg dalszy. Ale oczywiście ja i osoby na discordzie możemy się mylić :)  kliknij, aby powiększyć
|
|
Temat:
11BIT
Ja obstawiam ten tydzień. Wydaje mi się, że sensowna przerwa między prezentacjami to 2 tygodnie. Ale to Bity, nigdy nic nie wiadomo :)
|
|
Temat:
11BIT
Bardzo dobra informacja  i też odczytuję że powiedzą przed konferencją. Informacje o nowych grach powinny dotrzeć w pierwszej kolejności do jak najszerszej rzeszy graczy, a nie inwestorów. Mamy przed sobą 4 weekendy, jeśli zachowają minimum tygodniowy odstęp między informacjami to pierwsze info w tym tygodniu, najdalej za tydzień.
|
|
Temat:
11BIT
Ja myślę, że limit na złe konferencje został już całkowicie wykorzystany ;) i tym razem dostaniemy najbardziej profesjonalny produkt konferencyjny w historii. Mam nadziej, że to czytają ;) Dzięki Krewa za wykres. Generalnie mamy zakupy insiderskie na wyższych niż obecne poziomach, ujawniają się fundusze na +5% więc o przyszłość chyba można być spokojnym. Udało się Wam dotrzeć, albo wiecie gdzie szukać sprzedaży TWOM na next grenach?
|
|
Temat:
11BIT
2 lata temu przy takiej liczbie info ze spółki jak ostatnio mielibyśmy rajd w górę, a teraz tradycyjnie brak cierpliwości u inwestorów. Ktoś bardziej zaprzyjaźniony z AT może podzielić się swoimi spojrzeniem na kurs obecny i przyszły?
|
|
Temat:
11BIT
Szkoda że sentyment do branży akurat taki sobie :)
|
|
Temat:
11BIT
|
|
Temat:
11BIT
Chyba wszyscy skoncentrowani na spadkach CDR, a tu zaskakująco dużo informacji ze spółki : 1) Netflix będzie dodawał Moonlightera do subskrypcji biznes.pap.pl/pl/news/espi/inf...(13-2022)-gra--moonlighter--w-serwisie-netflix 2) beta Frostpunk mobile dostępna między innymi w Australii i nowej Zelandii. Na twitterze widziałem negatywne komentarze odnośnie płatnych opcji. 3) Nazwa mobilnego Frostpunka to Frostpunk: Beyond the Ice
|
|
Temat:
11BIT
Również jestem zdania, że świat frostpunka będzie ogrywany bardziej szeroko i rozwijany. Współpraca z Dukajem, mikropowieści, popatrzcie na to co piszą w gazetach przy promocji frostpunka2 ...to świat tak szeroki, że rpg się zmieści. Byłoby cudownie zobaczyć klasyczne rpg w stylu Baldura czy pierwszych foloutów w świecie skutym lodem i z akcentami steampunkowymi.
|
|
Temat:
11BIT
Z profilu frostpunka2 na twitterze "Would you like to play Frostpunk RPG? @Fools_Theory - an experienced team who co-worked on Baldur’s Gate and Divinity series, and cooks up our unannounced Project Vitriol - join our ranks. They specialize in RPGs, so maybe they can make an RPG out of one of our IP-s?" twitter.com/frostpunkgame/stat...
|
|
Temat:
11BIT
Wyluzowani to oni są. Kac i konferencja dla inwestorów. Dobrze, że gry robią dobre bo inaczej to by to słabo wyglądało.
|
|
Temat:
11BIT
Piękny gest, który ma też wymiar promocyjny pod przyszłe wydawnictwa. TWOM na 16 miejscu na global top sellers na steam.
|
|
Temat:
11BIT
Jakieś duże transakcje pakietowe ostatnio windują obroty na wysokie poziomy. Dzisiaj wyłapałem 2x po 4000 akcji po 530. Coś w związku z przejęciem?
|
|
Temat:
11BIT
|
|
Temat:
11BIT
Dwa cytaty z raportu które zwróciły moją uwagę:
"Z kolei chiński NetEase, światowy gigant w segmencie gier mobilnych, od ponad roku pracuje nad mobilną wersją „Frostpunka”, która oferowana będzie klientom w modelu F2P (free-2-play) z mikropłatnościami. Produkcja przebiega w zadowalającym strony tempie i zmierza do finału."
Elementem, który może mieć istotny wpływ na wyniki Spółki w przyszłości są planowane przejęcia, które mają na celu rozbudowę i wzmocnienie kompetencji oraz pozycji rynkowej 11 bit studios S.A. Na dzień publikacji niniejszego sprawozdania Spółka prowadzi rozmowy z kilkoma podmiotami, przy czym w jednym przypadku negocjacje są mocno zaawansowane.
|
|
Temat:
11BIT
Nie uwierzyłbym, że w tej wyprzedaży na steamie TWOM będzie się lepiej sprzedawał niż Frostpunk, ale tak się dzieje. TWOM 21 miejsce na liście bestselerów, a Frostpunk 25 .
|
|
Temat:
11BIT
@topfacet dzięki. Mamy ok.19 miesięcy. Pytanie o ile są w stanie skrócić ten okres biorąc pod uwagę że to mimo wszystko kontynuacja i powinno być łatwiej...
|
|
Temat:
11BIT
Kojarzycie może ile czasu minęło od ujawnienia Frostpunka do premiery?
|
|
Temat:
11BIT
Jeśli chodzi o napis na ciele ofiary to brzmi on liar czyli kłamca a nie War... :)
|
|
Temat:
11BIT
Cześć, Pewnie Wam jestem winien przeprosiny i wyjaśnienie :) Zauważyłem dzisiaj zupełnie przez przypadek frostpunk2.com. W przypływie emocji podzieliłem się z Wami tutaj. Chwilę później postanowiłem jeszcze pomęczyć bitów przez fb. Ale jednocześnie grzebałem dalej i analizowałem źródło strony. Okazał się że dane na serwerze nie były do końca zabezpieczone. Mogłem podejrzeć poszczególne pliki graficzne. I wtedy stwierdziłem że nie będę psuł zabawy. Przekazałem na fb do bitów info że są dostępne grafiki, a post tutaj wyczyściłem. Potem uciekłem na spotkanie i właśnie wróciłem. Spodziewaliśmy się frostpunka2, dostaniemy frostpunka2. Jedyny słaby punk jest taki że bity się do mnie na fb nie odezwały I nie ukrywam zawiodłem się tym bardzo :) Może fuckup zobaczyli sami, ale było nie było o 14 miałem grafiki nazwę, logo, i wszystko co jest na stronie teraz, a nawet trochę więcej. Wystarczająco żeby przyspieszyć premierę zwiastuna...
I jeszcze jedno, nie jestem jakimś tam hakerem :) Zdarza mi się budować strony na wordpresie.
|
|
Temat:
11BIT
Ja po konferencji nie spodziewałem się nie wiadomo czego i szczerze jestem pozytywnie zaskoczony. Jeśli zrealizują to co zakładają przy zwrotach takich jak do tej pory czyli x10 nakłady to mówimy o przychodach rzędu 1,1mld zł w ciągu najbliższych 4 lat.
|
|
Temat:
11BIT
Dodam że Frostpunk na 28 miejscu ( lepiej niż Cyberpunk ) , TWOM na 59, a drugi bundle na 77.
|
|
Temat:
11BIT
Rośnie, potem będą wyniki, będzie konferencja, jak zwykle wypadnie co najwyżej średnio. Kurs spadnie i będzie się kisił, aż coś pokażą z P8 i wtedy wystrzał w górę :)
|
|
To co się dzieje na wyprzedaży steam to efekt netflixowego wiedzmina czy macie pomysł na jakiś inny powód? Bardzo jestem ciekaw wyników sprzedaży. Muszą tego mielić bardzo dużo przy tym poziomie obniżki żeby utrzymywać pierwsze miejsce. No i na steamdb peek graczy o 3 wysokości w historii, prawie na poziomie z chwili wydania dodatku "krew i wino".
|
|
Temat:
11BIT
Cytat:Zauważalny wpływ na wielkość przychodów 11 bit studios S.A. miała też sprzedaż gry „This War of Mine”, której premiera, w wersji na komputery PC, miała miejsce jesienią 2014 roku. Przychody z tego źródła były w I kwartale 2019 roku większe niż rok wcześniej gdy sprzedaż „TWoM” była głównym źródłem przychodów Spółki. Ja nie wiem jak oni to robią, ale nie mam nic przeciw :)
|
|
Temat:
11BIT
Czy dobrze ten gameplay (choć to słowo mocno naciągane w tym przypadku) odebrałem, że frostpunk będzie miał multiplayera?
|
|
Temat:
JUJUBEE
Tak źle z tym portem na mobile chyba nie jest : Cytat:Zarząd Jujubee S.A. z siedzibą w Katowicach ("Emitent") informuje, że zgodnie z danymi sprzedaży otrzymanymi od firmy Apple Inc., koszt przeniesienia gry Realpolitiks (Realpolitiks Mobile) na platformy iOS i Android zwrócił się w ciągu 4 pierwszych dni sprzedaży na samej platformie iOS. komunikatKod:moderator: podmieniono link na wewnętrzny
|
|
Temat:
JUJUBEE
@anty skoro znasz już raport, to będzie jego pełniejsze omówienie ?
|
|
Temat:
11BIT
Szkoda że ten przychód będzie rozliczony dopiero w 3 kwartale...ale jeśli ten pik rzeczywiście jest większy niż po premierze to ładnie TWoM się musi sprzedawać :)
|
|
Temat:
11BIT
Obecna wyprzedaż na steam to jakiś kosmos. Ja wiem że gra za 3,8€ ale prawie po 3 latach 2 miejsce na steam? A DLC 19 miejsce. Na steamcharts liczba graczy rośnie i myślę że zbliży się do najwyższych pików. o godzinie 11 było 3888 graczy...Dorzucą tą promocją do wyniku kwartalnego.
A Frostpunk też da radę. I przerzucanie się gatunkami i potencjalnymi zasięgami bo survivale to 1 milion a city buildery 0,5...itd nie ma sensu. Gra albo będzie dobra i gracze będą chcieli grać, albo będzie słaba. Póki co zostaje wiara, że 11b wiedzą co robią. Niektórym to wystarcza, innym nie.
|
|
Temat:
11BIT
|
|
Temat:
11BIT
Wywiad z Miechowskim dla miasto gier www.miastogier.pl/publicystyka.... Pilnuje się bardzo żeby nie zdradzić szczegółów. A najlepszy ostatni akapit i wypowiedź na temat projektu "8" Cytat: Projekt ma tytuł „8” ale to tylko po prostu numer naszej kolejnej gry, a nie finalny tytuł. Nic więcej nie powiem oprócz tego, że Artur dostał zupełną swobodę do wymyślenia gry i zaproponował taki pomysł, że urwało nam dupy z korzeniami!
|
|
Temat:
11BIT
CIG i słabsze recenzje Snipera, ciągną dzisiaj spółki gamingowe w dół...A na steam spy Beat cop ma już 23k sprzedanych kopii https://steamspy.com/app/461950.
|
|
Temat:
11BIT
Nie minęły 24 godziny, a odtworzenia trailera frostpunka tylko na youtube przekroczyły 100k. Do premiery jeszcze dużo brakuje a o tytule już robi się bardzo głośno. To budujące. Jestem też bardzo ciekaw gameplaya bo z jednej strony silne nawiązania do Twom w pomyślę na survival są pożądane (gracze domagali się kontynuacji) z drugiej strony boję się syndromu, "że to już było".
|
|
Temat:
11BIT
|
|
Temat:
11BIT
19:00 i 29 miejsce więc o 21 top 25 , o północy powinno być poniżej 20.. ale to jak wróżenie z fusów :D :D :D
|
|
Temat:
11BIT
17:58 i miejsce 33
|
|
Temat:
11BIT
|
|
Temat:
11BIT
Cytat:Tak, a posiadacze nich zrobią sobie kółko wzajemnej adoracji... Anty dałbym Ci za to like'a gdyby było jak ;)
|
|
Temat:
11BIT
Ktoś wie co się stało, że tak nagle wybiło pod 90 zł ?
|
|
Temat:
11BIT
Ja jeszcze tylko tak w temacie pracy po godzinach. Cytat:Radek Gwarek Design
He’s a cyborg… No, seriously – he IS a cyborg… He is never tired, always ready for new work and always full of fresh ideas. Radek’s skill was forged while working on This War of Mine, Funky Smugglers and Anomaly series as well as some minor mini games he made after hours. He just can’t stop making video games! http://pixwing.net/dev/A że kogoś uwiera to, że pracownicy 11b są na tyle kreatywni, pracowici i chętni do rozwijania swoich umiejętności to jego problem. Nie ukrywam że chciałbym tak jak oni. Ja nawet jak po godzinach zgłębiam tajniki excella żeby się rozwijać to na tym nie zarobię, nie dostanę nagród i "fejmu" jak oni za zrobienie fajnej gry. Czy wpływa to na ich motywację ? Na pewno. Na umiejętności? Tak! Na wydajność pracy? Również, choć pewnie in plus oraz in minus. Jaki jest finalny rachunek? 11B to coraz większy gracz, wcześniej czy później ktoś odejdzie do konkurencji(albo założy własne studio), a w jego miejsce przyjdzie ktoś inny. Czasem lepszy, czasem gorszy. Ważne żeby finalny wynik i produkcje 11B był satysfakcjonujący dla zarządu, graczy i akcjonariuszy czego sobie i Wam życzę.
|
|
Temat:
11BIT
Takiego otwarcia to ja się dzisiaj nie spodziewałem...7 minut sesji i bańka obrotu...wow!
|
|
Temat:
11BIT
Sprzedali w przybliżeniu 1600 akcji , nie nazwałbym tego gwałtowną wyprzedażą która wpływa na poziom kursu.
|
|
Temat:
11BIT
Na głównej https://www.humblebundle.com/ przy płatności powyżej 11$ jest dodawany anomaly defenders. Przeglądałem dzisiaj również appannie dla iphona i anomaly defenders. Z wartych podkreślenia pozycji to 46 miejsce w overall w Korei południowej (to pewnie pokłosie dobrej sprzedaży anomaly korea). Wśród strategii gra utrzymuje się w pierwszej dziesiątce w większości krajów w których jest dostępna, w grach akcji są to miejsca powyżej pierwszej dwudziestki, w overall bliżej końca setki. Reasumując moim zdaniem sprzedaż na telefonach z jabłkiem może pozytywnie zaskoczyć.
|
|
Temat:
11BIT
Zwiastun tylko na Youtube ma ponad 27 000 wyświetleń, jak na 12h od wrzucenia uważam że to niezły wynik. Dobry zwiastun może wzbudzić zainteresowanie grą ( przykład dead island), a TWoM ma podobny miażdżący klimat. I jak dla mnie brawo za porządny komunikat, oby tak dalej.
|
|
Temat:
11BIT
Kolejne info z FB. Premiera A2 na PS4 i filmik Za szybko zapisałem. :) Zapowiedź premiery na wiosnę " Brace yourselves, Anomaly 2 for PS4 is coming! Spring 2014."
|
|
Temat:
11BIT
Czy te 13% wzrostu i 65k obrotu tylko na podstawie przejścia 2 pracowników ?
|
|
Temat:
11BIT
Ja tak trochę z innej strony odniosę się do sprzedaży na steamie... Weźcie pod uwagę że w raporcie zarząd podtrzymał prognozy na ten rok, a raport był prezentowany właściwie w chwili gdy kończył się preorder czyli dane o sprzedaży były znane. Jak dla mnie to po ogłoszeniu A2 produkt był bardziej widoczny niż jest w chwili premiery i całkiem prawdopodobne że właśnie wtedy ukształtowała się sprzedaż. Podobnie szacuję że wystarczy ok 50-60 tys kopii do break even. Ile z tego jest już zrealizowane trudno oszacować, ale może kiedyś się doczekamy takiej informacji.
|
|
Temat:
11BIT
No to wszystko jasne....będzie anomaly 2. I link do gierki na FB Anomaly2
|
|
Temat:
11BIT
Włąśnie napisali na twitterze i FB że podadzą informacje o grze ok. 15.
|
|
Temat:
11BIT
Cytat:do którego nastroju najbardziej pasuje obecna sytuacja techniczna na 11B ? :)
"Cena jest dobra, poobserwuję rynek" ? dla niektórych to może być "dlaczego ten śmieć rośnie" ;)
|
|
Temat:
11BIT
Cytacik z facebooka spółki "a lot of things going on this week, stay tuned for some goodies!"
|
|
Temat:
11BIT
Ode mnie takie spostrzeżenie że nie można szacować ilości sprzedanych pozycji po miejscu w rankingu, gdyż AK debiut miało w okresie gdy generalnie sprzedaż wszystkich aplikacji jest na wyższym poziomie z powodu świąt i promocji wszelkiej maści. Więc miejsce 100 w grudniu nie koniecznie musi być równe co do sprzedaży dziennej miejscu 100 w listopadzie
|
|
Temat:
11BIT
Śledzę sprzedaż gierek 11b i innych w które grywam na androidzie i szczerze mówiąc osobiście jestem optymistycznie nastawiony co do wyników spółki, a obecne wyniki sprzedaży w moim odczuciu są bardziej na plus niż na minus. Fakt faktem wszyscy liczyli na wystrzał na początek AK, ale to że go nie było nie znaczy że nie będzie. Minął tydzień od sprzedaży a AK ma mniej więcej 1/10 wielkość sprzedaży AWE (teraz piszę tylko i wyłącznie o Google Play) która sprzedaje się od kilku miesięcy. Zwróćcie uwagę że mimo iż od debiutu AWE minęło trochę czasu sprzedaż jest wciąż podbijana i podbijana i po raz kolejny podbijana ... Pamiętacie że miesiąc temu wszyscy emocjonowali się świecami w związku ze sprzedażą AWE w Indie Royal, a w chwili obecnej sprzedaż ruszyła z jeszcze większą dynamiką i wykres wszedł na jeszcze wyższe poziomy ( w moim odczuciu zbliża się do poziomu 100k). Idąc dalej popatrzcie na FS, kiedy wydawało się że gra już totalnie przestała się sprzedawać okazuje się że jeden banner w odpowiednim miejscu i gra bije rekordy dziennej sprzedaży. (O dziwo w miejscu stanął SJ:/ ). Więc nie skreślajcie AK, piłka w grze i będzie tylko lepiej. Piszemy o firmie której wszystkie wydane w ciągu ostatnich 2 miesięcy gry zostały docenione przez google. Ile firm ma 2 gry/aplikacje w editors choice? Piszecie że było błędem wchodzić ze sprzedażą przed świętami, niewielka promocja itd., ale przewrotnie napiszę, co jeśli strategia zakładała aby tylko przypomnieć o sobie, zebrać opinię pierwszych użytkowników, sprawdzić czy nie ma większych problemów technicznych? Albo nikt nie kładł dużego nacisku na promocję bo założony zysk już zostały zrealizowane, a władze spółki postanowiły przenieść sprzedaż na początek roku? Ja osobiście wolę aby większe wolumeny sprzedaży były w regularnej cenie 12 zł a nie 9... Popatrzcie jak długi jest cykl życia aplikacji i gierek, popatrzcie jak fajny kapitał buduje firma, wystarczy jedna darmowa gra i sprzedaż obecnych na pewno w górę, popatrzcie ile różnych kanałów dystrybucji wykorzystują...pomysłów i możliwości na pewno jest mnóstwo i jak znam spółkę to wykorzysta każdy z nich.
|
|