Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

andy_dufresne

andy_dufresne

Ostatnie 10 wpisów
W sieci pojawiły się materiały z Wall Street w Karpaczu, wywiad z prezesem Bitów oraz panel o gamedev z jego udziałem:


@krewa & friends


kliknij, aby powiększyć

Marta Fijak o Projekcie 8 w Eurogamerze:
Cytat:
"The common denominator for those games is meaningful experience. One tells a pretty important story about what happens to civilians during war; the other says how far will you go to ensure survival. And the next story we are doing, it's also meaningful. It has that core, important question, which for me is important in my life.

"We don't," she adds, "live in a bubble."

If you're someone who thinks of 11 bit's games as sad and depressing, then, you're in for "a twist". "This one is not sad and depressing," Fijak says. "This is a celebration of one of the parts of our experience - celebrating that thing which, in my perspective, is really important for humans.

"Of course, we are a mature company so it's not like Peggle and happy and rainbows. There are takeaways, there are questions I hope you will ask yourself after playing the game, and it will show you a new perspective on life."





@Bidzos

Wielkie dzięki za szczegółową relację. Jeśli ekipa 11Bit zawita do Trójmiasta, to obiecuję rewanż.

FP najlepszą strategią na konsolach? Why not. Intrygujące są te zajawki. Premiera musi być już naprawdę blisko.

@aircanada @Bidzos

Przesłałem Wam w wiadomościach prywatnych pytania na spotkanie w Krakowie. Przepraszam, że tak późno, ale może uda się pogadać o tych sprawach? Dzięki i pozdrawiam!

Dziś ta rekomendacja została udostępniona w serwisie informacyjnym DM. To kilkunastostronnicowy raport analityczny.

Bardzo ciekawa lektura, dużo porównań do Paradoxu (11B 2018 = PDX 2014, a ten urósł do dziś x5). Wskazane potencjalne obszary zaskoczeń. Zakładane 3 własne premiery do 2027, w tym P8 w 2021.


Polecam - prezentacja Bitów z marcowego GDC. Wspominają m.in. o dwóch wcześniejszych skasowanych projektach (Shelter i Industrial).

Niezmiennie zaskakuje mnie ich niesamowita dbałość o szczegóły. To, jak wiele aspektów biorą pod uwagę tworząc własne koncepcje gier. Jak wszystko jest dobrze wymyślone, przemyślane i świadomie zrealizowane.

Myślę, że stworzą jeszcze coś wielkiego.

Nie da się nie zauważyć, że spółka jest bardzo silna relatywnie przy wszechobecnej rynkowej mizerii.


kliknij, aby powiększyć


W artykule na gamesindustry.biz pojawiły się ciekawe zajawki wersji konsolowej FP ze strony "pana od marketingu":
Cytat:
The city the player creates spirals out from that central point, a structure that proved to be a neat fit for the field of motion allowed by a controller's analogue sticks. Through a context-based system of radial menus, Grzeszczuk proudly stated, every part of Frostpunk's PC UI is accessible to the console user within two button presses.

Most of what you see here is our own invention," he continued. "The good part about Frostpunk -- and we've been talking about this since its initial release on PC -- is that it's a radial city, and so it's a perfect fit for the sticks. The whole game is about the generator and those rings around it, so the menus should be like that; everything should be in line with that so we can maintain the cohesion of the game.
"It actually works, but it took us a while. We had at least three iterations: the first was not very good; the second was a bit better, but it still lacked something; and we are very happy with this one."

11 bit believes that this is the first of two key factors in attracting a substantial audience for Frostpunk in the console space. For the most part, Grzeszczuk said, strategy games have faltered on console because, "they are not usually on par with their PC equivalents.

With its elegant, intuitive solution for the game's controls, however, Grzeszczuk believes that the superior version of the game is a matter of subjective taste. There is nothing objective that makes the PC version better," he added.

I jeszcze o przyszłości FP:
Cytat:
"We've had that approach since day one," he said. "We were discussing Frostpunk as a universe. We wanted to create a world, and then fill that world with stories, with places, and then build connections between them.

"[The DLC] is expanding on the universe, it is adding new story, and explaining some things that might be hinted at in the past. This is what really drives us; the world of Frostpunk is growing, and we're thinking that, in the future we should think about, maybe not a sequel, but a spin-off -- an RPG set in the same universe."

Najlepsze, że to dopiero pierwsza odkryta karta z wydarzeń wokół FP.

Właśnie względy marketingowe miałem na myśli. Zawsze podkreślali, że wolą się skupiać na jednej premierze w danym momencie.

Czyli raczej wrzesień? Ciekawe jak to pogodzą terminowo z CoM.

Informacje
Stopień: Krasomówca
Dołączył: 29 stycznia 2009
Ostatnia wizyta: 19 czerwca 2019 11:03:28
Liczba wpisów: 735
[0,22% wszystkich postów / 0,19 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,387 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d