pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

andy_dufresne

andy_dufresne

Ostatnie 10 wpisów
A ja dla odmiany uważam, że to za długo. Wydaje mi się, że to bardzo ambitne wyzwanie utrzymać uwagę gracza przez tak długi czas. Spodziewałem się 10-12h. Liczę, że to co podaje spółka jest trochę na wyrost i uwzględnia raczej maksymalny niż średni czas ukończenia gry.
Jestem na Twitterze

Z takimi porównaniami byłbym ostrożny. Kibicuję obydwu spółkom, ale w przypadku Starward otwartość i komunikacja z akcjonariuszami jest na poziomie o niebo wyższym. Tu na dobrą sprawę nie wiemy nic poza ogólnikami: na jakim dokładnie etapie jest projekt? kto nad nim pracuje (nazwiska, doświadczenie)?
Jestem na Twitterze

Obiektywny nie jestem, ale jak na reveal, to wydaje się, że rozgłos w sieci baaardzo przyzwoity. Na Twitterze zasięgi dzisiejszego infa wyglądają na zbliżone do ujawnienia daty premiery Ghostrunnera. I mnóstwo pozytywnych komentarzy. Uważam, że projekt zażarł ;)
Jestem na Twitterze

Zerknij np. tu: infostrefa.com/infostrefa/pl/i...
Jestem na Twitterze

Warto polecić prezentację zwłaszcza tym inwestorom, który oczekują od spółek growych publikacji materiałów z gry na wczesnych etapach developmentu.

Podczas sesji Q&A padło ciekawe pytanie o to, jak inwestor może ocenić, czy proces produkcyjny przebiega sprawnie, czy szykują się jakieś opóźnienia i jakie są typowe znaki ostrzegawcze".

Mi się wydaje, że praktycznie (zakładając brak dostępu do informacji niejawnych) NIE MA takiej możliwości i pozostaje jedynie wyciąganie wniosków z tego, co mówi wprost lub między wierszami sama spółka (przykład P8 i 11B). Jak uważacie?
Jestem na Twitterze

Maupa_w_niebieskim napisał(a):
Amatorka jak amatorka ale chłopakowi z ByczeGierki zrobili taką reklamę o jakiej mógł pomarzyć. Dzięki temu 'zabulgotaniu' gwiazdy gamingu wiele osób w ogóle się dowiedziało o jego blogu. Ja na jego miejscu to bym ekipie Simfabric wysłała flaszkę i kwiaty.

Takie zjawisko ma nawet swoją nazwę:
Cytat:
Efekt Streisand – rodzaj internetowego zjawiska, w którym na skutek prób cenzurowania lub usuwania pewnych informacji (plików, zdjęć czy nawet całych stron internetowych) dochodzi w krótkim czasie do rozpowszechnienia ich wśród jak najszerszej grupy odbiorców, na przykład poprzez stosowanie tak zwanych mirrorów bądź poprzez sieci peer-to-peer. Więcej: pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_St...


Co do Bycze Gierki, to po fali hejtu na forum na literę B. i zapowiedziach podjęcia kroków prawnych przez spółkę chłopak dostał bardzo dużo wsparcia ze strony szeroko pojętej społeczności inwestorskiej. Doszło nawet do rozwiązania współpracy pomiędzy spółką a agencja IR. Podziękowania należą się również StockWatch thumbright

A co do Buffetta i Sim Fabric, to też mam jedno skojarzenie: "Dwadzieścia lat trwa budowanie reputacji. Jej zrujnowanie może potrwać 5 minut. Gdy zdasz sobie z tego sprawę, zaczniesz postępować inaczej, bardziej ostrożnie."
Jestem na Twitterze

Mam podobne wrażenia po obejrzeniu tej prezentacji - pełna profeska, wiele doświadczeń i wyciągniętych wniosków. Niezmiennie mnie zaskakuje, na jak wiele detali zwracają uwagę.

Wydaje mi się, że nam inwestorom trudno jest wycenić precyzyjnie kompetencje marketingowe spółki. Zgoda, że to niezwykle ważny czynnik w czasach obowiązywania reguły "wyróżnij się lub zgiń".

W wykładzie Miechowskiego często przewijała się myśl, że na marketing należy postrzegać jako integralną część większej całości związanej z biznesem growym, obejmującej również proces produkcji, finanse, czy organizację firmy.

Przyznam, że również się czasami zastanawiałem nad tym, co piszesz w kontekście biznesu wydawniczego. W niektórych kwartałach udział wydawnictwa sięgał przecież aż 40% przychodów spółki, a wydaje się, że konsumuje znacznie mniejsze ilości zasobów (ale z drugiej strony rentowność jest niższa). Te proporcje będą się zapewne wahać, w zależności od cyklów produkcyjnych poszczególnych projektów.

Doszedłem też do wniosku, że jedynie w projekty wewnętrzne spółka może tak naprawdę na 100% tchnąć 11-bitowego ducha i nie iść na żadne kompromisy. Nawet przy bardzo restrykcyjnej selekcji projektów zewnętrznych to jest chyba nieosiągalne.

Uważam też, że to zdrowe dla spółki stać mocno na dwóch nogach biznesu (jak pamiętamy spółka podjęła kiedyś próbę budowy trzeciej nogi w postaci Games Republic, bez skutku). Obecny model: większe własne gry + mniejsze z wydawnictwa (już za małe jak na skalę produkcji własnych studia) jest wg mnie optymalny.

W podsumowaniu wykładu P. Miechowskiego padły słowa: "zwiększamy skalę, rozkręcamy się". Z ciekawością będę obserwował ten proces. Harmonogram wydawniczy na kolejne lata jest tak samo imponujący, jak i tajemniczy ;)
Jestem na Twitterze

Dzięki za update, przegapiłem ten materiał.
Jestem na Twitterze

Problem w tym, że to materiały sprzed roku i od tej pory - nie licząc komunikatu o Juice (wg mnie duży plus) - spółka nie komunikuje praktycznie niczego o tym flagowym projekcie. Ile osób przy nim pracuje? Jakie mają doświadczenie? Na jakim etapie jest (pre-)produkcja?

Trochę mnie to niepokoi, że spółka w raportach okresowych Inkwizytorowi poświęca raptem jedno zdanie, opisując za to w barwnych detalach Together ;) Was nie?

BTW napisałem maila do spółki z prośbą o informacje jak wyżej, jak otrzymam odpowiedź (lub nie), dam znać.
Jestem na Twitterze

@Vox, na poprzedniej stronie wrzucałem fragment dokumentu informacyjnego z pokazanymi etapami projektu. Na innej prezentacji pokazane były poszczególne kamienie milowe i etapy produkcji.

Jako akcjonariusz 11B mogę tylko powiedzieć, że chciałbym mieć taką wiedzą o harmonogramie powstających projektów.
Jestem na Twitterze

Informacje
Stopień: Krasomówca
Dołączył: 29 stycznia 2009
Ostatnia wizyta: 29 września 2020 09:10:29
Liczba wpisów: 853
[0,24% wszystkich postów / 0,20 postów dziennie]
Punkty respektu: 15

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,371 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +134,06% +26 811,20 zł 46 811,20 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d