Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

andy_dufresne

andy_dufresne

Ostatnie 10 wpisów
Kilka ciekawostek z wywiadu z Pawłem Feldmanem na Gamesindustry:
Cytat:
Of course, the first year after the launch is always crucial. This War of Mine proved the point. During those 12 months, we sold about 700,000 copies of the game -- to date, the biggest annual number.

Cytat:
This War of Mine's first year on Steam brought in 24% of its user base. From that point it grew every year, which helped to keep sales at a steady rate. In the years 2014 to 2018, between the launches of This War of Mine and Frostpunk, 11 bit Studios earned more than €6 million. The biggest part of that came from This War of Mine.

Cytat:
This War of Mine was available in China from day one, but the Chinese language was added in February 2016 -- almost 18 months later. Thanks to localisation, and other marketing activities like events presence and media relations, we managed to raise the sales in the region significantly. In the first year, China contributed 1% of overall revenues for This War of Mine. In 2018, almost 25% of revenues came from there.


Wydaje się, że FP również ma zadatki na odniesienie podobnego sukcesu w długiej monetyzacji.

@Scarry - witaj po latach (życia pozagiełdowego;). Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie OK?

Ja śledzę Twittera i tam wczoraj pojawiły się wpisy informujące o premierze DLC
https://twitter.com/11bitstudios

Wrzucili też filmik na YT:


@krewa

Mi to przypomina coś a la VCP (Volatility Compression Pattern) Marka Minerviniego: www.vantagefx.com/education/ho...

Przydaje się trochę wytchnienia po okresie burzliwej zmienności na kursie, choć pewnie to kwestia czasu, kiedy znów powróci.

W sieci pojawiły się materiały z Wall Street w Karpaczu, wywiad z prezesem Bitów oraz panel o gamedev z jego udziałem:


@krewa & friends


kliknij, aby powiększyć

Marta Fijak o Projekcie 8 w Eurogamerze:
Cytat:
"The common denominator for those games is meaningful experience. One tells a pretty important story about what happens to civilians during war; the other says how far will you go to ensure survival. And the next story we are doing, it's also meaningful. It has that core, important question, which for me is important in my life.

"We don't," she adds, "live in a bubble."

If you're someone who thinks of 11 bit's games as sad and depressing, then, you're in for "a twist". "This one is not sad and depressing," Fijak says. "This is a celebration of one of the parts of our experience - celebrating that thing which, in my perspective, is really important for humans.

"Of course, we are a mature company so it's not like Peggle and happy and rainbows. There are takeaways, there are questions I hope you will ask yourself after playing the game, and it will show you a new perspective on life."





@Bidzos

Wielkie dzięki za szczegółową relację. Jeśli ekipa 11Bit zawita do Trójmiasta, to obiecuję rewanż.

FP najlepszą strategią na konsolach? Why not. Intrygujące są te zajawki. Premiera musi być już naprawdę blisko.

@aircanada @Bidzos

Przesłałem Wam w wiadomościach prywatnych pytania na spotkanie w Krakowie. Przepraszam, że tak późno, ale może uda się pogadać o tych sprawach? Dzięki i pozdrawiam!

Dziś ta rekomendacja została udostępniona w serwisie informacyjnym DM. To kilkunastostronnicowy raport analityczny.

Bardzo ciekawa lektura, dużo porównań do Paradoxu (11B 2018 = PDX 2014, a ten urósł do dziś x5). Wskazane potencjalne obszary zaskoczeń. Zakładane 3 własne premiery do 2027, w tym P8 w 2021.

Informacje
Stopień: Krasomówca
Dołączył: 29 stycznia 2009
Ostatnia wizyta: 12 sierpnia 2019 16:06:59
Liczba wpisów: 739
[0,22% wszystkich postów / 0,19 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,417 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d