pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

andy_dufresne

andy_dufresne

Ostatnie 10 wpisów
Nie będzie przecież opłaty licencyjnej wg info z forum inwestorskiego:
Cytat:
Nie otrzymaliśmy też/nie otrzymamy żadnych pieniędzy za udzielenie licencji co oznacza, że jeszcze przez jakiś czas (do premiery) umowa nie będzie miała wpływu na nasze bieżące wyniki.
Jestem na Twitterze

Ze strony ALAB:
Cytat:
Coronavirus jest wirusem powodującym zakażenia górnych dróg oddechowych. Większość z koronawirusów nie są niebezpieczne dla człowieka, jednak niektóre z nich mogą być przyczyną następujących objawów: katar, kaszel, ból gardła, uczucie zimna, gorączka. Tego rodzaj zakażenie leczy się objawowo. Jednak u osób starszych, z obniżoną odpornością może powodować zapalenie płuc. Zastosowana w badaniu metoda Real Time – PCR pozwala na wykrywanie materiału genetycznego wirusa Coronavirus z wyjątkowo wysoką czułością i swoistością.

I jeszcze np.
Cytat:
Materiałem do badania jest wymaz z gardła lub z nosa.

Zastosowana w badaniu metoda Real Time – PCR pozwala na wykrywanie materiału genetycznego badanych mikroorganizmów z wyjątkowo wysoką czułością i swoistością.

Czas oczekiwania na wynik wynosi 2-5 dni roboczych, w zależności od laboratorium. Rzeczywisty czas oczekiwania w konkretnym miejscu można sprawdzić pobierająć kartę badania i wybierając miejscowość, w której badanie będzie wykonane.

Zakładam, że kwestią nie jest to, czy PCR|ONE może wykryć koronawirusa, tylko jak szybko i tu tkwi przewaga.
Jestem na Twitterze

@vladinho Niedawno obczajałem technikę Wideł Andrewsa z inspiracji jednego z jej zwolenników. Na Stockwatchu jest też coś na ten temat. Jedno z lepszych opracowań, na jakie trafiłem znalazłem tutaj. Warto się zainteresować i pobazgrać po wykresach.To ciekawa alternatywa w stosunku do tradycyjnych kanałów cenowych.
Jestem na Twitterze

Wczoraj w serwisie PAP ukazała się krótka analiza pod tytułem: Kursy producentów gier znacząco powyżej wycen biur maklerskich. Wrzucam fragment dotyczący 11Bit i konsensusu na 2020 r. i 2021 r. - do zapamiętania i weryfikacji.
Cytat:
Kurs 11 bit studios (454 zł) również przekroczył średnią wycen brokerów, która wynosi 443 zł. Kapitalizacja spółki w 2020 roku jak dotąd wzrosła o ponad 13 proc. Średnia prognoz biur maklerskich dla zysku netto 11 bit studios na ten rok to niecałe 18 mln zł - rynek nie oczekuje, by spółka wydała w tym roku nową, własną grę. Prognoza na 2021 rok to około 80 mln zł, co przy obecnej wycenie giełdowej spółki przekłada się na wskaźnik ceny do zysku na poziomie 13,1.
Jestem na Twitterze

Dziękuję!
Jestem na Twitterze

Odświeżam wątek po latach. Czy obecnie nadal jest możliwość umieszczenia stopki we własnych postach? Bo nie mogę znaleźć odpowiednich opcji w menu.
Jestem na Twitterze

Tak, dotychczas na maile odpowiadali praktycznie od ręki (dyrektor finansowy).
Jestem na Twitterze

Bidzos napisał(a):
Ciekawa informacja odnośnie sprzedaży COM vs Moonlighter

Jesteśmy zadowoleni z wolumenów sprzedaż "Children of Morta" na konsolę Nintendo Switch. Nie są może tak imponujące jak w przypadku "Moonlightera" ale z wyciąganiem wniosków chcemy jeszcze poczekać.

A ma co nadrabiać. Kilka dni temu p. Patryk Grzeszczuk na Twitterze podrzucał link, z którego wynika, że Moonligher znalazł się w TOP30 najlepiej sprzedających się gier w eShopie na Nintendo Switch w Japonii
w 2019 r. (i to nawet na miejscu 23).
Jestem na Twitterze

kunoj napisał(a):
To jest dramat i to widać po kursie przez ostatnie 2 lata. Kto szybko zauważył, że firma wróciła na stare tory i po debiutanckim kwartale generuje zyski osiedlowego marketu, ten widzi to po swoim rachunku

Kurs przez te dwa lata mniej więcej się podwoił. Mnie to satysfakcjonuje. Nie przeszkadza mi to, że niektóre inne spółki urosły więcej (zawsze tak będzie), ani nie fiksuję się na historycznych maksach kursu (i na nie przyjdzie czas, cierpliwości;).
Jestem na Twitterze

Wydaje mi się, że w tej dyskusji każdy z Was może mieć rację, bo klienci/gracze i ich oczekiwania też są różne. Intuicja podpowiada mi też, że grupa docelowa gier Bitów ma jednak pewną odmienną specyfikę na tle społeczności graczy jako całości.

Oto świeży artykuł zatytułowany "Czy gry są za długie?" Warto przejrzeć całość. Autor wskazuje właśnie Frostpunka jako udany przykład optymalnego zaabsorbowania gracza.
Cytat:
This virulent line of thinking tends to emerge as $1 per hour played, meaning a brand new $60 game (or equivalent price in your territory) is only worth buying if it has at least 60 hours of gameplay. I get it, I do, but it’s a flawed line of thinking which fails to identify the value of a person’s time. There are very few games in the world which can offer 60 hours of truly fantastic content. Nearly all of them take a dip at some point, particularly in terms of the diminishing returns from new features, or mechanics which can genuinely change moment-to-moment gameplay.

I’ve circled back around to this theory again having just finished up the excellent Frostpunk. It is, in my opinion, one of the very few games with a near-perfect design; a tight structure which allows it to consistently build toward a crescendo. And then just ends. Frostpunk ends at that exact moment you’re having the best time. You want more of it, right there and then, but that’s your lot.

Cytat:
Apply this to games and the ultimate goal is simple - a game peaking at the very end will leave the greatest lasting impression on us. I think Frostpunk achieves exactly this, to sublime effect. New challenges, rules and unexpected wrinkles are implemented at every time, doing just enough to paper the cracks which can be felt with the deaths of inhabitants or failure of plans. It builds to a crescendo at the tail end of the game, ending with a bang at the precise moment that each and every gameplay component has come together.
Jestem na Twitterze

Informacje
Stopień: Krasomówca
Dołączył: 29 stycznia 2009
Ostatnia wizyta: 25 lutego 2020 18:17:12
Liczba wpisów: 796
[0,23% wszystkich postów / 0,20 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,465 sek.

AD.bx ad3a
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d