pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Rif

Rif

Ostatnie 10 wpisów
greqq napisał(a):
Mnie bardziej interesuje po ile im pchnęli akcje, fajnie jakby cena oscylowała w okolicach 1200, gorzej jak po 600 się ugadali.


1200 bez dyskonta byś chciał brać? Nie żartuj.
Cena ustalona została na 950 złotych, czyli te 15-20% od kursu ostatnich dni. Świetnie im poszło. Widać komuś zależało. Gdyby trzy miesiące temu ktoś taką transakcję przewidział, to by się wszyscy pukali w czoło, że wariat. Jeszcze miesiąc temu nie było takiej ceny, a teraz w jakich pakietach przejęto. Spokojnie, rozgrywka się zacznie niebawem, nie wspominając o przejściu na główny.

Zastanawiam się czemu jeszcze nie ma komunikatu o zmniejszeniu prowizji przez Steam. Czy jednak dużo kluczy puszczają za pół darmo i zliczają je jako aktywowane na Steam, a tym samym kwota z tych raportowanych setek tysięcy jest niska?
Z jednej strony nie spodziewaliśmy, że jeszcze przed końcem czerwca osiągną milion (brutto), a z drugiej lekko niepokojący jest brak od tego czasu informacji o zejściu z progu prowizji. Kalkulujecie kiedy powinno to nastąpić i jako to wysokość przychodu powinna zostać wykazana w Q2 i Q3?

Takie prace artystyczne to się robi na potęgę na początku kreowania koncepcji. Ciekawe czy kiedyś dowiemy się, że pierwszy projekt poszedł do kosza, jak protoplasta Frostpunka? Ja 2022 roku z premierą na pewno nie widzę.

@lelo-pakero
Nie padło przypadkiem wczoraj stwierdzenie, że pracują na najnowszej wersji UE?
Zresztą byłoby to logiczne, skoro współpracują z EPIC (lepsze warunki finansowe), a już od pewnego czasu powstają produkcje na tym właśnie silniku. Byłoby mało efektywnym wdrażać się w UE4, gdy następna generacja gier jest już w produkcji.

Na inwestorach? Zawsze podkreślali, że nikt z inwestorów nie miał potajemnej prezentacji.
Jak już to twórcy twierdzili, że projekt skopie pupy. Ponadto nie przebudowują gry, tylko jest ona mocno ambitna, wymaga zdecydowanie więcej pracy, a jak już to przerzucają ja na Unreal Engine, a to nie jest tożsame z przebudowywaniem.

Gdy już się przespałem w wczorajszą prezentacją, dochodzę do wniosku, że była ona bardzo dobra z zasadniczym ale. A mianowicie wszystkie daty, które się w niej pojawiają powinny zostać cofnięte o rok.
Zmarnowany czas Mniej więcej tyle "kosztuje" rozwój 11bit kitranie pieniędzy na kontach i bardzo powolne otwieranie mieszka przez Miechowskiego. Chwalą się 100 milionami na kontach, a na trzy projekty w toku przeznaczają 60 mln, cztery wydawnicze kolejne 25. Razem 85 milionów. Sęk w tym, że za dwa lata dalej będzie tej gotówki tyle na kontach. Zatem ani nie inwestują w twórczość czy agresywniej w wydawnictwa, ani nie dzielą się z nimi z akcjonariuszami. Ot fajna liczba do raportu.
Generalnie rok w plecy. Reszta już na wysokim poziomie. Niech się tylko to P8 kiedyś ziści. Zresztą nawet na tej konferencji nie wybrzmiało dobrze, że za historię odpowiada jeden z twórców Walking Dead. Zaczynam snuć wnioski, że będzie to bardziej survivalowe The Last of Us. Pożyjemy, zobaczymy.

Przecież tłumaczyli, że dla tego projektu, to najbardziej efektywne narzędzie, a poza tym korzystają z niego na lepszych zasadach niż normalnie. Nie wiem co w tym złego. Electronic Arts ma swój Frostbyte, a Star Wars: Jedi Fallen Order zrobiono na Unrealu. Nic wielkiego. Moim zdaniem to nawet lepiej.

Pozostałe dwa tytuły najpewniej na swojej technologii, chociaż, to też nie jest w 100% pewne.

Z jednej strony wiadomości dla krótkoterminowych złe, że raczej nie ma co liczyć na premiery własne przed końcem 2022.
Z drugiej strony dobrze wiedzieć, że każda gra z wydawnictwa to skala Frostpunka lub wyżej, a gry własne to już w ogóle inna liga.
Nie wiem na ile giełda będzie potrafiła wycenić przyszłość, ale tutaj porządne zyski zaczną się raczej dopiero w 2022.

Oj Frey, a zauważyłeś w jakich promocjach już walą Frostpunka i kiedy ma sensowną sprzedaż? Przeanalizuj na gamewizz. Biorąc pod uwagę znacząco niższą sprzedaż Frostpunka, to powinien mieć w tym czasie znacznie więcej komentarzy, a nie mniej. Ponadto na GH i informacjach o sprzedaży widać jak na dłoni, że mają bardzo wysoki współczynnik kopii do komentarza. Frostpunka w tej mierze od początku zaskakiwał in minus. Nie wspomnę, że GH sprzedaje się bardzo dobrze po pełnej cenie i w niewielkiej przecenie. Ergo, trudno postawić równoważnik pomiędzy obiema produkcjami w tym momencie.

Pamiętam, gdy ostatni raz (rok temu jakoś?) ogrywali dziennikarze jakiegoś builda, to dokładnie te same zarzuty były dotyczące modelu strzelania, modelu jazdy i błędów. Albo nie słuchają społeczności, albo wiedzą lepiej, co przyciągnąć ma masy, albo już wtedy byłoby za dużo i za późno, aby dokonać fundamentalnych zmian w systemie i rozgrywce.
Zatem: a) będzie mega sukces, b) wyjdzie gra średniak, c) piękna katastrofa.
Najlepsze, że rynek obstawia tylko jedną opcję i może nawet wyżej.

Informacje
Stopień: Krasomówca
Dołączył: 17 stycznia 2016
Ostatnia wizyta: 8 lipca 2020 08:06:50
Liczba wpisów: 788
[0,23% wszystkich postów / 0,48 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,721 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +129,59% +25 917,92 zł 45 917,92 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d