PARTNER SERWISU
vximcyhu
46 47 48 49 50
mcbk
0
Dołączył: 2011-02-24
Wpisów: 7
Wysłane: 17 grudnia 2017 12:56:26 przy kursie: 7,30 zł
Innowacje to tryby multi połączone z metagrą - mapą globalną konfliktu i działań co daje możliwość ciągłości rozgrywki i obserwacji postępów działań. To nowość w MMOFPS i daje szanse na budowanie długiego okresu gracza w grze. Dodatkowo możliwosc prowadzenia dzialań w realnych lokacjach miejskich, i tworzenie nowych po uwzglednieniu sugestii graczy. Trochę tych uniqów jest.

ElaS
0
Dołączył: 2016-03-02
Wpisów: 124
Wysłane: 17 grudnia 2017 13:27:25 przy kursie: 7,30 zł
World War III toczy się w trzeciej dekadzie XXI wieku. Gra kładzie ogromny nacisk na realizm, dokładne odwzorowanie współczesnego pola walki, autentycznych działań taktyczno-bojowych i współpracę zespołową. W trakcie rozgrywki weźmiemy udział w wirtualnych bitwach z udziałem piechoty i pojazdów wojskowych, wcielając się w żołnierzy z całego świata, w tym Wojska Polskiego. Projekt jest tworzony z uznanymi ośrodkami wojskowymi, specjalistami z centrów strategicznych oraz weteranami sił specjalnych (GROM, SAS, SEAL's itp

ElaS
0
Dołączył: 2016-03-02
Wpisów: 124
Wysłane: 21 grudnia 2017 08:00:00 przy kursie: 7,24 zł
gry.wp.pl/na-to-warto-czekac-o...

Cytat:
Czym jednak The Farm 51 chce w pierwszej kolejności zwabić potencjalnych członków nieistniejącej jeszcze społeczności? Realistycznymi planszami. Nie chodzi bynajmniej o grafikę, tylko realne odwzorowanie prawdziwych miast. Na razie pokazano Berlin oraz Warszawę - Brama Brandenburska i Pałac Kultury i Nauki wyglądają bardzo dobrze, choć mają w sobie tę nutę cyfrowej sterylności. Reklam oczywiście nie ma – to w sumie dodatkowa zaleta, bo centrum stolicy Polski bez wszechobecnych płacht wygląda niesamowicie, jak zupełnie inne miejsce.
Element narodowy pozostaje bardzo istotny dla twórców – do prac zaproszono weteranów z takich jednostek jak GROM, SAS czy Seals, a firma współpracuje z Polską Grupą Zbrojeniową. Możemy się zatem spodziewać, że fani militariów oraz wszyscy, którzy jednak cenią realizm również na poziomie geopolitycznym, mogą być zadowoleni. Premierę ustalono na 2018 rok – kiedy dokładnie jednak, tego na razie nie wiadomo.


Kod:
mod: proszę dodawać cytaty do linków i nie zaśmiecać wątku informacjami bez znaczenia

Edytowany: 21 grudnia 2017 10:26


ElaS
0
Dołączył: 2016-03-02
Wpisów: 124
Wysłane: 25 grudnia 2017 13:12:07 przy kursie: 7,05 zł
Get Even- gra roku w kategorii Dźwięk i Muzyka

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 26 grudnia 2017 17:26:00 przy kursie: 7,05 zł
Gra roku gdzie ? Przecież tego tytułu prawie nikt nie kojarzy.

ElaS
0
Dołączył: 2016-03-02
Wpisów: 124
Wysłane: 1 stycznia 2018 12:28:06 przy kursie: 6,82 zł
bo jeszcze trzeba umieć grać
www.spidersweb.pl/2017/07/get-...

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 1 stycznia 2018 13:07:47 przy kursie: 6,82 zł
Czyli ta gra roku to Pani prywatne wyróżnienie, nadane pół roki po premierze, tak ?
Ma to zamaskować tragiczną sprzedaż tytułu ?

ElaS
0
Dołączył: 2016-03-02
Wpisów: 124
Wysłane: 2 stycznia 2018 15:31:55 przy kursie: 6,82 zł
Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5) zysk roczny 2-6mln w 2018/2019 wycena 10-25zl za akcję
400k, wynik 7-15mln zł, 1 akcja 40-60zl
600k wynik za 2018/2019 24-33mln zł, 1akcja 80-140zł
1mln , wynik 40-60mln zł, cena 1 akcji 150-200zł

Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 2 stycznia 2018 15:56:41 przy kursie: 6,82 zł
Cytat:
Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5) zysk roczny 2-6mln w 2018/2019 wycena 10-25zl za akcję
400k, wynik 7-15mln zł, 1 akcja 40-60zl


Ja tylko pozwolę sobie nieśmiało zauważyć że ta spółka ma w granicach 8-9 mln kosztów operacyjnych rocznie, więc łączna sprzedaż 200k kopii czy nawet 400k w latach 2018 i 2019 przy np. 50 zł przychodu z kopii nie pozwoli raczej na wygenerowanie wskazanych kwot zysku - i nawet ponowne uzyskanie tytułu gry roku może w tym nie pomóc.
Edytowany: 2 stycznia 2018 15:59

mcbk
0
Dołączył: 2011-02-24
Wpisów: 7
Wysłane: 2 stycznia 2018 19:40:23 przy kursie: 6,82 zł
www.videogamer.com/amp/feature...

Get Even is a Bandai Namco effort, and an unusual one at that, having its first person fingers in shooter, puzzle and horror pies all at once. This does make for a bit of a messy combination at times, but as a whole experience Get Even is rather good as well as being very unique.


111496
1
Dołączył: 2010-09-11
Wpisów: 47
Wysłane: 2 stycznia 2018 20:41:40 przy kursie: 6,82 zł
ElaS napisał(a):
Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5)


Było jakieś oficjalne info dotyczące ilości sprzedaży Get Even? Pytam poważnie.


aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 2 stycznia 2018 22:03:44 przy kursie: 6,82 zł
Przez 2 miesiące na największych rynkach sprzedano około 63 tys. sztuk.
Pani Ela ma chyba jednak "lepsze" dane thumbright

Percances
6
Dołączył: 2011-02-23
Wpisów: 178
Wysłane: 2 stycznia 2018 22:28:40 przy kursie: 6,82 zł
Utnapisztim napisał(a):
Cytat:
Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5) zysk roczny 2-6mln w 2018/2019 wycena 10-25zl za akcję
400k, wynik 7-15mln zł, 1 akcja 40-60zl


Ja tylko pozwolę sobie nieśmiało zauważyć że ta spółka ma w granicach 8-9 mln kosztów operacyjnych rocznie, więc łączna sprzedaż 200k kopii czy nawet 400k w latach 2018 i 2019 przy np. 50 zł przychodu z kopii nie pozwoli raczej na wygenerowanie wskazanych kwot zysku - i nawet ponowne uzyskanie tytułu gry roku może w tym nie pomóc.


Przychód z kopii ma być na poziomie 45 -65 zł.(20-30euro minus podatki i marża Steam) Koszty operacyjne zostaną w najbliższych 2 latach ograniczone do 4-5mln rocznie ( dotacje do rozliczenia to w sumie ok.10mln na lata 2018-2020), więc 200k kopii sprzedanych powinno faktycznie dać zyski zwlaszcza, że część kosztów pokrywana jest że sprzedaży CHVR oraz pomniejszych zleceń VR-owych.
Pamietajmy jednak, że WW3 to gra zrobiona w ciagu ok.3 lat, a może i więcej, więc zakładam, że by spolka udowodniła, że wraca do regularnych zarobków musi jednak wykazac nieco wieksze zyski niz 5mln zł w roku debiutu WW3, do tego wspomagana przez dotacje. blackeye

400tysiecy sprzedanych kopii ( 18-26mln przychodu netto w zależności od ceny gry) na pewno pozwoliloby na bardziej optymistyczne spojrzenie i znaczący wzrost wyceny, ale 200tysiecy to moim zdaniem za mało. W chwili obecnej to chyba jednak przedwczesne dywagacje.
Edytowany: 2 stycznia 2018 22:31

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 3 stycznia 2018 08:06:44 przy kursie: 6,82 zł
ElaS napisał(a):
Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5) zysk roczny 2-6mln w 2018/2019 wycena 10-25zl za akcję

Nie wiem skąd takie założenia...

Według mnie przy 200 k kopii będzie tak:
Dla Europy:
cena 25 EUR
sprzedaż 100 tys. szt
efektywna cena sprzedaży (-20 proc. średnia cena) - 83 zł
po podatkach - 66,4 zł
po prowizji steam - 46 zł

Dla USA i Azji
cena 25 USD
sprzedaż 100 tys. szt
efektywna cena sprzedaży (-20 proc.) - 70 zł
po prowizji steam - 50 zł
dla F51 50 proc. czyli 25 zł

Razem to daje 7,1 mln zł przychodów z gry. Jeśli weźmiemy pod uwagę, ze cykl produkcyjny trwa minimum 2 lata, to mamy w tej chwili średnio 3,5 mln zł przychodów. Patrząc na kapitalizację można uznać, że rynek oczekuje od spółki w niedalekiej przyszłości ok. 4 mln zł powtarzalnego średniego rocznego zysku netto. Skoro przychody są mniejsze niż zysk to w wycenie spółki jest już znacznie więcej sprzedanych kopii niż 200 tys. i taka sprzedaż zdecydowanie nie oznacza 10-25 zł za akcję.





Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 3 stycznia 2018 08:39:09 przy kursie: 6,82 zł
Cena na rynkach poza strefą euro może być nominalnie wyższa niż wyrażona w Euro (np. 27,99 EUR i 29,99 USD) z drugiej strony trzeba odjąć jeszcze 5% opłaty za UE4. Trzeba także wziąć pod uwagę że gra ma debiutować w Early Access czyli cena początkowa będzie zapewne (także ze względów promocyjnych) znacznie niższa niż docelowe 20-30 EUR/USD i być może w pierwszych kilku kwartałach średni przychód z kopii dla F51 (liczony łącznie dla wszystkich regionów) może nie przekraczać 25PLN. Czyli np. 200k kopii w 2018 dałoby by przychód ok. 5 mln nie pozwalający na wypracowanie jakiegokolwiek zysku przy obecnym poziomie kosztów operacyjnych.

ElaS
0
Dołączył: 2016-03-02
Wpisów: 124
Wysłane: 3 stycznia 2018 19:14:44 przy kursie: 6,96 zł
Łukasz Rosiński, wiceprezes The Farm 51 Group, będzie gościem Dariusza Wieczorka w czwartkowym programie „Prosto z Parkietu”, który startuje o godz. 12.00.

Percances
6
Dołączył: 2011-02-23
Wpisów: 178
Wysłane: 3 stycznia 2018 20:10:53 przy kursie: 6,96 zł
anty_teresa napisał(a):
ElaS napisał(a):
Sprzedaż 200k kopii ( wynik Get Even x 1.5) zysk roczny 2-6mln w 2018/2019 wycena 10-25zl za akcję

Nie wiem skąd takie założenia...

Według mnie przy 200 k kopii będzie tak:
Dla Europy:
cena 25 EUR
sprzedaż 100 tys. szt
efektywna cena sprzedaży (-20 proc. średnia cena) - 83 zł
po podatkach - 66,4 zł
po prowizji steam - 46 zł

Dla USA i Azji
cena 25 USD
sprzedaż 100 tys. szt
efektywna cena sprzedaży (-20 proc.) - 70 zł
po prowizji steam - 50 zł
dla F51 50 proc. czyli 25 zł

Razem to daje 7,1 mln zł przychodów z gry. Jeśli weźmiemy pod uwagę, ze cykl produkcyjny trwa minimum 2 lata, to mamy w tej chwili średnio 3,5 mln zł przychodów. Patrząc na kapitalizację można uznać, że rynek oczekuje od spółki w niedalekiej przyszłości ok. 4 mln zł powtarzalnego średniego rocznego zysku netto. Skoro przychody są mniejsze niż zysk to w wycenie spółki jest już znacznie więcej sprzedanych kopii niż 200 tys. i taka sprzedaż zdecydowanie nie oznacza 10-25 zł za akcję.






zapomniałeś o kwotach jednorazowych, które zapłacą wydawcy za udział w przychodach w USA i Azji. Założyć trzeba, że nie będzie to jedynie pokrycie kosztów marketingu , a raczej x mln od kazdego z nich w zależności od atrakcyjności tytułu. Te kwoty należy doliczyć do tych 7mln i wtedy rachunek jest nieco inny.
Co do powtarzalnego zysku i C/Z na poziomie 10 to raczej konserwatywna wycena. Spolki growe nierzadko wchodziły poniżej C/Z 10 w roku premiery, ale średnia z cyklu produkcyjnego wychodzi raczej w okolicach C/Z 30.
vide 11bit czy cdred.
co do reszty zgoda choć sprzedaż w pierwszych miesiącach na pewno będzie koncentrować się na Europie, choćby z racji lokacji w WW3. Myślę, że proporcje mogą być 80/20.
Edytowany: 3 stycznia 2018 20:21

Percances
6
Dołączył: 2011-02-23
Wpisów: 178
Wysłane: 3 stycznia 2018 20:13:24 przy kursie: 6,96 zł
Utnapisztim napisał(a):
Cena na rynkach poza strefą euro może być nominalnie wyższa niż wyrażona w Euro (np. 27,99 EUR i 29,99 USD) z drugiej strony trzeba odjąć jeszcze 5% opłaty za UE4. Trzeba także wziąć pod uwagę że gra ma debiutować w Early Access czyli cena początkowa będzie zapewne (także ze względów promocyjnych) znacznie niższa niż docelowe 20-30 EUR/USD i być może w pierwszych kilku kwartałach średni przychód z kopii dla F51 (liczony łącznie dla wszystkich regionów) może nie przekraczać 25PLN. Czyli np. 200k kopii w 2018 dałoby by przychód ok. 5 mln nie pozwalający na wypracowanie jakiegokolwiek zysku przy obecnym poziomie kosztów operacyjnych.

wg przedstawicieli spółki cena od początku będzie mieścić się w przedziale 20-30 euro

Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 3 stycznia 2018 21:39:14 przy kursie: 6,96 zł
A można wiedzieć skąd taka informacja? W mediach można znaleźć coś takiego
Cytat:
„World War III” pojawi się na rynku w przyszłym roku. Gra będzie kosztować ok. 20-30 euro.

innpoland.pl/139531,to-bedzie-...

Ja to rozumiem w ten sposób że jeszcze nie ustalili ceny - a jest oczywiste że jeśli pełna wersja będzie ostatecznie kosztować 20 EUR to wersja EA musi być tańsza.

Percances
6
Dołączył: 2011-02-23
Wpisów: 178
Wysłane: 3 stycznia 2018 22:16:36 przy kursie: 6,96 zł
Byłem obecny na grudniowym spotkaniu z zarządem i pokazie gry. Wtedy padla cena WW3 w early accessie. Dodam,że powiedzieli iż chcą podazac krokami PUBG , a wiele gier w tym Pubg od EA do tzw.pelnej wersji nie zmieniło ceny. Nizsza cena w EA nie jest zatem regułą. Trzeba nadmienić, że planowane jest sporo dodatków w postaci dlc personalizujacych żołnierzy, wiec nawet jesli cena ostateczna wyniesie 20 euro, to przychod brutto z jednej kopii uwzględniając Dlc może być bliżej 25 euro Tak, jak kompromisowo szacował anty-teresa.
Edytowany: 3 stycznia 2018 22:26

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE Farm51
  • The Farm 51: Gra „Chernobylite 2” w pełnej wersji najpóźniej na początku 2026 roku
    The Farm 51: Gra „Chernobylite 2” w pełnej wersji najpóźniej na początku 2026 roku

    The Farm 51 zakłada, że maksymalnie 10 miesięcy trybu early access pozwoli dopracować grę "Chernobylite 2: Exclusion Zone" do wersji gotowej do pełnej premiery. Studio koncentruje się obecnie na zbieraniu opinii graczy i przygotowaniu dużych aktualizacji zawartości.

  • The Farm 51 otrzyma 2,1 mln zł na projekt symulacyjny dot. dronów
    The Farm 51 otrzyma 2,1 mln zł na projekt symulacyjny dot. dronów

    The Farm 51 Group otrzymał decyzję o przyznaniu dofinansowania w wysokości ponad 2,1 mln zł na realizację projektu badawczo-rozwojowego. Jego celem jest stworzenie zaawansowanego środowiska symulacyjnego dla bezzałogowych statków latających (dronów) działających w warunkach walki radioelektronicznej. Całkowity koszt projektu szacowany jest na ponad 4,3 mln zł.




46 47 48 49 50

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,359 sek.

wfyvmqzt
hxgwdcyw
opcpierk
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
zrbgrssi
pdtinkpy
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat