6 Dołączył: 2018-02-20 Wpisów: 201
Wysłane:
23 maja 2018 17:50:54
przy kursie: 61,00 zł
Odpisał :  kliknij, aby powiększyćNie są być może to do końca dane o jakie pytałem, ale fakt, że odpowiedź nadeszła w dość krótkim czasie świadczy o tym, że do tematu podchodzą poważnie i myślę, że jak ktoś będzie mial czas i chęci aby wyciągnąć bardziej szczególowe dane to się da.
|
|
13 Dołączył: 2015-11-25 Wpisów: 145
Wysłane:
24 maja 2018 13:00:27
przy kursie: 60,99 zł
Sprawdzam sobie różne kraje (kategoria TOP GROSSING SPORTS), gra X w AppleStore na IPhony (jak wiemy w Google Play gra radzi sobie bardzo dobrze): X to: Fishing Clash: Fish Game 2018 - FS Wild Hunting - WH i) 15 msc USA FS a) 20 msc TAJLANDIA FS b) 20 msc CHILE FS c) 7 msc KANADA !! FS d) 24 msc AUSTRALIA WH e) 3 msc Argentyna FS f) 14 msc Brazylia FS g) 20 msc Niemcy FS, 33 WH h) 25 msc Wielka Brytania FS, 39 WH :-))))))!!!! Zrodło: www.similarweb.com/apps/top/ap...Warto zauwazyc, ze gra Golf Clash jest zawsze w TOP 10 praktycznie. Podobna gre w drugiej polowie 2018 do SoftLaunchu wypusci TSG.
Edytowany: 24 maja 2018 13:04
|
|
12 Dołączył: 2009-11-14 Wpisów: 698
Wysłane:
24 maja 2018 15:19:23
przy kursie: 60,99 zł
Po co sprawdzasz rankingi stosując zawężenie do gier sportowych? Na appannie możesz całkowicie za darmo sprawdzać najbardziej wartościowy i miarodajny ranking, czyli top grossing USA dla wszystkich gier zarówno na androida jak i iphony.
|
|
|
|
13 Dołączył: 2015-11-25 Wpisów: 145
Wysłane:
24 maja 2018 15:28:52
przy kursie: 60,99 zł
No to sobie tam sprawdzaj.  , a ja będę sobie sprawdzał gdzie indziej na innych filtrach. Ok?
Edytowany: 24 maja 2018 15:35
|
|
12 Dołączył: 2009-11-14 Wpisów: 698
Wysłane:
24 maja 2018 17:06:55
przy kursie: 60,99 zł
Jasne. Tylko po co to wklejasz na forum? Kogo obchodzą miejsca w Chile czy Argentynie skoro sprzedaż tam jest na poziomie błędu statystycznego? SensorTower pokazuje, że aż 40% przychodów z Fishing Clash, zarówno na androida jak i iphony, pochodzi z USA. Można dodać jeszcze kilka filtrów i wyjdzie miejsce nr 1 w Uzbekistanie. Tylko po co? To tak jakby ktoś dla gry sprzedawanej na steamie zrobił zawężenie do gier niezależnych na MAC OS i ekscytował się, że House Flipper jest obecnie top1 w bestsellerach globalnych na tej platformie. Dla mnie to jest naganianie w słabym stylu.
|
|
13 Dołączył: 2015-11-25 Wpisów: 145
Wysłane:
25 maja 2018 08:57:23
przy kursie: 60,99 zł
Edytowany: 25 maja 2018 08:59
|
|
6 Dołączył: 2018-02-20 Wpisów: 201
Wysłane:
28 maja 2018 19:32:27
przy kursie: 64,00 zł
No to chyba zapowiada się dobry tydzień dla spółki.
Dynamika wzrostów rok do roku 326% -> Z IQ 2017 - 1,5 mln zysku netto do 4,9 w IQ 2018.
Pytanie inne - pozytywy wszyscy znają. Jakie widzicie zagrożenia?
- nadmuchanie pod IPO?
Co jeszcze?
Jutro pewnie będzie jeszcze większy odpał bo niezaspokojony popyt w porównaniu z podażą świadczy o tym, że chętnych do zbywania raczej nie ma.
|
|
45 Dołączył: 2017-09-26 Wpisów: 333
Wysłane:
28 maja 2018 21:46:27
przy kursie: 64,00 zł
W 1Q większość zysku to zapewne "Fishing Clash", którego premiera była bodajże 3Q 2017, dlatego taka dynamika jest zrozumiała i raczej nie powinna dziwić. Zobaczymy co dalej, bo z tego co rozumiem, większość zarobków tej firmy opiera się aktualnie na "Fishing Clash" i drugiej praktycznie pokrewnej grze związanej z łowieniem. Z tego co się orientuję zapowiedzieli, że będą wydawać 2 duże gry (domniemam pokroju fishing clash) rocznie, zatem pytanie wydaje się oczywiste - czy potrafią zrobić kolejne gry, które będą generować podobne zyski. Kapitalizacja to już prawie pół miliarda .. :)
|
|
13 Dołączył: 2015-11-25 Wpisów: 145
Wysłane:
28 maja 2018 22:20:05
przy kursie: 64,00 zł
Tak powinien wygladac raport zdrowej spolki :)))))!
Panowie @krewa, @anty_teresa czyż raporcik nie jest zacny na tle bambusowej oszukańczej GPW :)?
|
|
6 Dołączył: 2018-02-20 Wpisów: 201
Wysłane:
28 maja 2018 23:01:44
przy kursie: 64,00 zł
CSharpBeginner napisał(a):W 1Q większość zysku to zapewne "Fishing Clash", którego premiera była bodajże 3Q 2017, dlatego taka dynamika jest zrozumiała i raczej nie powinna dziwić. Zobaczymy co dalej, bo z tego co rozumiem, większość zarobków tej firmy opiera się aktualnie na "Fishing Clash" i drugiej praktycznie pokrewnej grze związanej z łowieniem. Z tego co się orientuję zapowiedzieli, że będą wydawać 2 duże gry (domniemam pokroju fishing clash) rocznie, zatem pytanie wydaje się oczywiste - czy potrafią zrobić kolejne gry, które będą generować podobne zyski. Kapitalizacja to już prawie pół miliarda .. :) Druga "fishingowa" gra o której wspomniałeś zarabia od 6 lat - z tego co mówił prezes w marcu albo w kwietniu (nie chce skłamać) zysk z niej był największy w historii. :-) Tutaj nie ma może takich fajerwerków jak na gaimingach na konsole czy PC, ale z drugiej strony rynek jest dużo szybciej rosnący i co ważne nakłady są wilokrotnie mniejsze. Spólka nie musi kisić 600 mln na kontach - jak CD Projekt tylko może dzialać z tego co generuje co miesiąc... jak to rozumieć? Nie będzie świeczki jak na innych gaimingach, ale będzie powolny, stabilny wzrost ... przy założeniu, że właścicielom nie znudzi się robienie tego co robią. Ale skoro mają lockup'a na 18 miesiecy to za 12 miesięcy zacznę się zastanawiać co zrobić z akcjami, teraz jeszcze zastanawiam się czy nie dokupić ale to uzależniam od jutra, jak nie będzie dużego odpału to dokupie jak będzie to cóż... spóźniony.
|
|
|
|
PREMIUM
522 Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24 Wpisów: 11 191
Wysłane:
28 maja 2018 23:17:35
przy kursie: 64,00 zł
Zajrzę w tygodniu. Pełnego omówienie nie obiecuję, ale dwa zdania na temat wyników się z pewnością pojawią. Jakbym nie dawał znaku życia, to proszę się przypomnieć koło środy ;)
|
|
PREMIUM
289 Dołączył: 2014-12-15 Wpisów: 1 947
Wysłane:
28 maja 2018 23:33:47
przy kursie: 64,00 zł
Nanako napisał(a): co ważne nakłady są wilokrotnie mniejsze. Spólka nie musi kisić 600 mln na kontach - jak CD Projekt tylko może dzialać z tego co generuje co miesiąc...
Właśnie, że nie. Nakłady na marketing największych tytułów F2P sa ogromne. CD Projekt wcale nie musi kisić 660 mln zł. Po prostu generuje więcej gotówki niż wydaje na całą produkcję. Dlatego stan środków pieniężnych rośnie.
|
|
6 Dołączył: 2018-02-20 Wpisów: 201
Wysłane:
29 maja 2018 00:27:13
przy kursie: 64,00 zł
No właśnie drogi kolego tu się mylisz...
CD Projekt na pewno kisi - bo marketing wciągnie sporo - pewnie się zwróci no, ale musi.
TSGames nie musi, dlatego od 3 lat wypłaca kolejno 100%, 100%, 75% dywidendy...
Gdyby CD nie musiało utrzymywać dużego poziomu gotówki i miało stabilne wpływy to by jej przecież nie trzymało bo to się zupełnie mija z celem. Natomiast fakt, że gry mobilne zarabiają między innymi wykorzystując efekt synergii no i zarabiają stabilnie - można przewidywać wpływy dość dokładnie.
Nic nie ujmując (i zaznaczam, nie porównuje tych dwóch spólek) CD Projektowi to ich biznes od strony finansowej jest o wiele bardziej ryzykowny, bo wydanie na grę i jej promocję kilkuset milionów złotych i nieprzyjęcie jej pozytywnie przez graczy ... może praktycznie zachwiać całym modelem biznesowym.
W tym przypadku takiego ryzyka nie ma, dlatego dla mnie TSG jako spólka długoterminowa wydaje się idealna - przychody powinny sukcesywnie rosnąć, więc wartość spółki również do tego dywidenda... idealny długoterminowy model.
|
|
93 Dołączył: 2010-11-28 Wpisów: 1 574
Wysłane:
29 maja 2018 03:33:37
przy kursie: 64,00 zł
@Nanako Zapoznaj się bliżej ze spółka Vivid Games tam też był taki model biznesowy i też miało być pięknie a efekty są jakie są.
|
|
PREMIUM
289 Dołączył: 2014-12-15 Wpisów: 1 947
Wysłane:
29 maja 2018 09:41:10
przy kursie: 67,38 zł
Nanako: CDR nie ma polityki dywidendowej, a konieczność posiadania dużej ilości gotówki jest dla nich póki co tylko swoista wymówką. Wątpliwe by marketing Cyberpunk wymagał choć 40% ich zasobów pieniężnych. Spółka ma wpływy, które pokrywają z nawiązką koszty ciągle rosnącego studia (produkcja C2077, Throne Breaker, Gwint) Z każdym kolejnym kwartałem stan gotówki się zwiększa. Mówisz, że trzymanie gotówki mija się z celem... Pomyśl, że być może zarząd chce się wstrzymać z regularnym dzieleniem zyskiem, do czasu zrobienia kolejnego wielkiego kroku: wydania Cyberpunka. Piszesz o ryzyku. Nie jest to do końca prawda, bo spółka już na kilka miesięcy przed premierą będzie miała pogląd na stan zainteresowania tytułem. W przypadku obaw o przyjęcie gry, mogą zawsze zrzucić część kosztów na dystrybutorów tak jak przy W3 (za cenę niższej marży z pudełek).
Najwięksi na rynku Free to play wydają fortunę na marketing i ich marże znacznie się zmniejszają wraz z rozwojem biznesu. W przypadku TSG ten efekt nie jest jeszcze znaczący, ale już widoczny. W marcu przychody Fishing Clash były 4 razy większe od nakładów na marketing tejże gry. W kwietniu ten stosunek wyniósł 3,13.
|
|
6 Dołączył: 2018-02-20 Wpisów: 201
Wysłane:
29 maja 2018 09:48:57
przy kursie: 67,38 zł
Jak pisałem nie chce porównywać spółek CP z TSG bo to się mija zupełnie z celem. Mają zupełnie inny model biznesowy, w którym TSG na pewno nie ma szans na wystrzał wyników taki jak CD.
Co nie zmienia faktu, że porównując wyniki i kapitalizacje z 11Bit , co byście nie mówili uważam, że TSG ma ogromny potencjał wzrostowy. Cóż czas pokaże na ile wystarczy siły i dynamiki, ale wydaje się, że najbliższy rok-dwa lata powinny być okresem wzrostów na tym papierze.
|
|
12 Dołączył: 2009-11-14 Wpisów: 698
Wysłane:
29 maja 2018 09:53:12
przy kursie: 67,38 zł
Raport świetny, ale spółka pochwaliła się niemal wszystkimi kluczowymi informacjami dotyczącymi I kw. przy okazji IPO. Ten raport potwierdza te dane i uwiarygadnia spółkę w oczach inwestorów. Trudna się przyczepić do czegokolwiek. Niesamowite jest, że Let's Fish osiąga w ostatnich miesiącach jedne z najlepszych wyników w swojej już 6-letniej historii. To pokazuje czego można spodziewać się po Fishing Clash nie tylko w kolejnych miesiącach, ale i latach. Teraz tylko czekać, aż Chińczycy pokochają łowić ryby...
|
|
3 Dołączył: 2018-05-16 Wpisów: 104
Wysłane:
29 maja 2018 09:58:55
przy kursie: 67,38 zł
GRAF78 napisał(a):@Nanako Zapoznaj się bliżej ze spółka Vivid Games tam też był taki model biznesowy i też miało być pięknie a efekty są jakie są. Pozornie jest kilka podobieństw, z których najważniejsze to globalny sukces pojedynczej gry -> Fishing Clash vs Real Boxing. Natomiast warto wziąć pod uwagę, że FC nie jest oparty na żadnej drogiej licencji jak kontynuacja Real Boxing, która w ostatecznym rozrachunku okazała się klapą (wydana za wcześnie, bez trybu multi, z ogromnym haraczem na pozyskanie znanych twarzy do gry, które nie mogły jej obronić skoro sam gameplay nie domagał). Ponadto warto porównać sprawozdania TSG i Vivid pod kątem prezentowanych danych. TSG udostępnia wszystkie istotne informacje dla akcjonariusza dot. ich gier -> szczegółowy rozkład przychodów per kontynenty, rozkład przychodów per ich rodzaj, średnie ilości aktywnych użytkowników miesięcznie itd. U Vivid tego nie doświadczysz :) I jest to zdecydowanie na plus dla TSG, bo podnosi ich wiarygodność oraz łatwiej prognozować przychody dla tej spółki w kolejnych kwartałach.
|
|
6 Dołączył: 2018-02-20 Wpisów: 201
Wysłane:
29 maja 2018 11:48:34
przy kursie: 67,38 zł
No i jeszcze dodam, że już dwukrotnie kontaktowalem sie z ich supportem od kontaktu z inwestorami - odpowiedź za każdym razem w czasie krótszym niż 24 h. Wydaje sie, że na ten moment wyniki ich bronia na tyle, że jedyne co muszą robić, aby cena akcji mogła rosnąć to nie ukrywać nic tylko pokazywać wszystko :-)
|
|
13 Dołączył: 2015-11-25 Wpisów: 145
Wysłane:
30 maja 2018 13:57:43
przy kursie: 62,50 zł
anty_teresa napisał(a):Zajrzę w tygodniu. Pełnego omówienie nie obiecuję, ale dwa zdania na temat wyników się z pewnością pojawią. Jakbym nie dawał znaku życia, to proszę się przypomnieć koło środy ;) Zgodnie z prośbą, prosimy o dwa słowa komentarza!
|
|
Czy na pewno chcesz przesłać zgłoszenie do moderatora?
Poniżej potwierdź lub anuluj swój wybór.