PARTNER SERWISU
segljune

Ten Square Games udostępnił swoją trzecią grę łowiecką ‚Trophy Hunter’

Omawiane walory:

Ten Square Games (TSG) udostępnił na największych światowych rynkach grę "Trophy Hunter", opartą na modelu free-to-play z mikropłatnościami i reklamami typu rewarded video. Strategia rozwoju zakłada stopniowe rozbudowywanie tytułu w kolejnych okresach, czemu towarzyszyć będzie weryfikacja możliwości skalowania gry na rynku światowym.

Ten, Square, Games, udostępnił, swoją, trzecią, grę, łowiecką, 'Trophy, Hunter,'

(Fot. Ten Square Games)

– Najnowsza gra stworzona przez zespół Ten Square Games zadebiutowała na największych światowych rynkach. Tym tytułem spółka poszerza swoją obecność w dynamicznie rozwijającym się segmencie gier myśliwskich, w którym ma już solidne doświadczenie. To trzeci projekt Ten Square Games osadzony w świecie łowieckim – skierowany do szerszej grupy graczy i stawiający na rywalizację, w której liczą się przede wszystkim umiejętności – czytamy w komunikacie.

– Ten Square Games było jednym z pionierów segmentu gier myśliwskich na urządzenia mobilne. Od premiery ‚Hunting Clash’ rynek znacząco się rozwinął, a oczekiwania graczy uległy zmianie. ‚Trophy Hunter’ to nasza odpowiedź na te zmiany – gra, w której o zwycięstwie decydują umiejętności gracza, a rozgrywka opiera się na refleksie, dynamice i strategicznym myśleniu. Bazujemy na świecie, który dobrze znamy, ale proponujemy nowy model zabawy, który może otworzyć przed nami kolejne możliwości rozwoju – powiedział product owner „Hunting Clash” i „Trophy Hunter” Jakub Noganowicz, cytowany w komunikacie.

>> Lepiej późno niż wcale – omówienie sytuacji fundamentalnej Ten Squere Games po wynikach za I kw. 2025 r.

„Trophy Hunter” to gra zręcznościowa rozgrywająca się w świecie łowieckim. Jej głównym trybem są trzy-rundowe pojedynki, w których decyduje precyzja strzału, refleks i umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu – a nie eksploracja czy zarządzanie zasobami. Gracze mogą rozwijać własną bazę operacyjną (Hunter’s Lodge), personalizować broń oraz rywalizować w ramach systemu ligowego.

– Premiera ‚Trophy Hunter’ to dla nas test potencjału zarówno alternatywnego modelu rozgrywki, jak i bardziej hybrydowego podejścia do monetyzacji. Wydarzenie to traktujemy jako zwieńczenie pierwszego etapu budowy gry. Teraz rozpoczyna się najważniejsza faza, w której kluczową rolę odegra feedback od graczy. Sukces projektu będzie zależeć nie tylko od tego, jak gra zostanie przyjęta tuż po premierze, ale również od tego, czy uda nam się skutecznie skalować tytuł i konsekwentnie budować wokół niego odpowiednio dużą bazę graczy – skomentował prezes TSG Andrzej Ilczuk.

Gra wykorzystuje również format reklam typu rewarded video (reklamy z nagrodą, to format reklamowy, w którym użytkownik dobrowolnie ogląda reklamę wideo w zamian za nagrodę w grze), co pozwala generować przychody także od użytkowników, którzy nie korzystają z płatnych funkcji. Dzięki hybrydowej monetyzacji i niższemu progowi wejścia, Trophy Hunter celuje w szerszą grupę odbiorców, a niższy koszt pozyskania użytkownika równoważy niższe ARPU (average revenue per user/średni przychód na gracza) w porównaniu do innych tytułów Ten Square Games. Hybrydowy model biznesowy daje przestrzeń do dalszego skalowania tytułu i rozbudowy jego zasięgu, podano także.

– W dniu światowej premiery w grze dostępnych jest 9 aren. Premiera gry to początek nowego etapu dla tego tytułu. Strategia rozwoju ‚Trophy Hunter’ zakłada stopniowe rozbudowywanie tytułu w kolejnych okresach. Towarzyszyć temu będzie weryfikacja możliwości skalowania gry na rynku światowym. W przypadku jej pozytywnych efektów dalszy rozwój gry zakłada jej wzbogacenie o m.in. kolejne areny, nowe tryby rozgrywki, system LiveOps oraz Battle Pass, a także kolejne funkcje zwiększające zaangażowanie graczy i różnorodność wyzwań – czytamy dalej w informacji. 

Grupa Ten Square Games to producent gier mobilnych w modelu free-to-play oraz lider w segmencie gier mobilnych związanych z hobby i outdoorem (wędkarstwo i myślistwo). Zespół firmy liczy blisko 300 osób pracujących w studiach we Wrocławiu i Warszawie. Ten Square Games przejęło studio Rortos w Weronie oraz mniejszościowy pakiet udziałów w krakowskim studiu Gamesture. Portfolio grupy obejmuje m.in. „Fishing Clash” – jeden z najpopularniejszych na świecie symulatorów wędkarstwa w 3D, „Hunting Clash” – realistyczny symulator polowań, „Real Flight Simulator” – jeden z najbardziej rozpoznawalnych symulatorów lotniczych, oraz dynamicznie rozwijającą się grę „Wings of Heroes”. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.; wchodzi w skład indeksu mWIG40.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Mieszane nastroje na GPW, w grze Pepco, Ten Square Games i Bumech

    Sesja na GPW rozpoczęła się od próby wygenerowania mocniejszych wzrostów, która to próba jednak została dość szybko spacyfikowana. W efekcie przy ulicy Książęcej, tak jak na innych europejskich giełdach, zagościła atmosfera wyczekiwania. Dziś potencjalnych impulsów może dostarczyć tylko zachowanie Wall Street.

  • Ten Square Games zwiększa zysk netto do 47,4 mln zł w I połowie 2025 roku

    Ten Square Games poprawiło wynik netto r/r, mimo spadku przychodów i niższych płatności w grach. Spółka wskazuje na efekty dyscypliny kosztowej i korzystne księgowania.

  • Analiza Ten Square Games: Czy spółka odzyska zaufanie inwestorów?

    Po trudnym 2024 roku Ten Square Games stara się odbudować swoją pozycję i poprawić efektywność kluczowych produktów. Wyniki finansowe za I kwartał 2025 r. pokazują istotne zmiany – nie tylko w strategii pozyskiwania graczy, ale też w podejściu do kosztów, rozwoju nowych tytułów i komunikacji z rynkiem.

  • Ten Square Games miało 27,5 mln zł zysku netto w I kw. 2025 r.

    Ten Square Games odnotowało 27,49 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2025 r. wobec 17,94 mln zł zysku rok wcześniej.

  • 4 ciekawe roszady na majowej liście top picks DM BOŚ

    W majowym raporcie analitycy DM BOŚ wprowadzili kilka zmian w gronie top picks. Kluczową nowością jest pojawienie się PKO BP na liście długich pozycji. Z zestawienia ulubionych spółek wypadły natomiast walory Santandera, Unimotu i CCC. Zmianie uległa także lista krótkich pozycji.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat