pixelg
CREEPYJAR - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56

CREEPYJAR [CRJ]

AKTUALNY KURS: 819,00 zł (-4,10%) 23-06-2021 17:01
pandorinium
46
Dołączył: 2011-07-10
Wpisów: 910
Wysłane: 29 lipca 2020 14:10:33 przy kursie: 1 135,00 zł
Opieram się na tym. Informacja z 14 lipca na steamie.

Cytat:
We have a large content patch slated for the future with an eye to release in summer/autumn, but our priority is quality - so be sure to keep an eye on the announcements channel in case we run into any delays.

Scarry
184
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 920
Wysłane: 29 lipca 2020 15:29:11 przy kursie: 1 135,00 zł
czyli generalnie z tego krótkiego wpisu wynika że jak zapewnią patchowi jakość to wyjdzie w wakacje, jak nie zdążą, to jesień, ale że firma słynie z dotrzymywania terminów to zakładam max koniec września. Tak czy siak czas liczony w tygodniach, czy 4 czy 8-9. Jakby miało być dłużej, dadzą znać. Dla mnie bomba.

Swoją drogą komunikacja z rynkiem w wykonaniu CreepyJarów jest wzorowa.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 29 lipca 2020 15:38

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 29 lipca 2020 15:47:09 przy kursie: 1 135,00 zł
Jakość ponad timing.... ale to jest Crj a nie 11 b
Ergo terminy sa dotrzymywane

Ps5/xbox Q1 2021... innoday zapowiedz
Everything you know is wrong.........

>> Ponad 160% zysku od początku 2017 r. – sprawdź ofertę portfela wzorcowego Cztery Fazy Rynku w StockWatch.pl


aircanada15
aircanada15 PREMIUM
149
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 549
Wysłane: 29 lipca 2020 18:34:27 przy kursie: 1 135,00 zł
chris_martin napisał(a):
Summer Sales (w lipcu sprzedaz 200.000 kopii Green Hell)


Doprawdy ? Udostępnili ci hasło do swojego profilu na Steam ? Czy może wliczasz spływające z opóźnieniem komentarze, jeszcze z czerwcowej wyprzedaży ?

chris_martin napisał(a):
sądząc po batchach dla GH na steam, PvE update jest juz raczej bliżej iż dalej.... podobne ruchy były przed Story Mode.


Konserwatywnie można zakładać początek jesieni. Wypuszczą PvE dopiero, gdy będą pewni, że wszystko jest ok.

mrk napisał(a):
Zaproponowane warunki są w mojej ocenie zbyt zachowawcze i koszt tego programu będzie mocno widoczny w wynikach. Przy średniej cenie obejmowanych akcji ok. 100 zł koszt do ujęcia przy założeniu obecnego kursu to ok 37 mln zł na 3 lata, czyli 62% zysku brutto.


Dlaczego przyjmujesz, że będzie to rozliczane ala 11Bit ?

Leszekmr
18
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 97
Wysłane: 29 lipca 2020 18:46:00 przy kursie: 1 135,00 zł
Moim zdaniem źle liczymy C/Z dla Spółki.
Spółka od II kwartału weszła do innej Ligi jeśli chodzi o generowane Przychody i Potencjał Firmy. Liczymy tu C/Z za I kwartał z tzw. poprzedniej epoki, oraz zyski za kolejne 3 kwartały tego roku. Jednak wejście do innej Ligi Sprzedażowej przez Studio powoduje, że licząc przyszłe C/Z powinniśmy oprzeć się na wynikach od II kwartału 2020 do I kwartału 2021. Wtedy będziemy mieli 4 pełne kwartały Sprzedaży w nowej erze studia i tym samym wyliczenie C/Z oparte o 12 miesięcy pokazujące ile firma jest w stanie zarabiać będąc już na innym Levelu jako Spółka z nowym produktem sieciowym. Po uwzględnieniu IP BOX mamy 19 mln zysku netto za II kwartał, natomiast w III, IV i I kwartale szacuję, że będzie sprzedawać się po 300 tys sztuk GH kwartalnie nie licząc Nintendo i Konsol, mamy wtedy ok 50 mln zysku netto za 12 miesięcy co przy C/Z 35 bo tyle mają wszystkie Spółki growe od Foreveren wzwyż daje to wycenę ok 2500 zł za Akcję. Foreveren ma C/Z 40, 11 BIT 37, PLW 35, TEN 39. Teraz powiedzcie mi dlaczego Creepy Jar nie ma mieć takiego C/Z? Info dla tych co sprzedawali po ok 1000 zł Akcje, czy wiecie że sprzedawaliśmy Akcje po C/Z 38 licząc UWAGA! Zyski tylko za II Kwartał!? Tak, C/Z tylko za 1 kwartał, nie 4 kwartały, daje przy tym kursie C/Z 38, a czekają nasz jeszcze 3 kwartały raportów do pełnego wyliczenia. To wszystko na samym Steam, same PC tylko na 1 źródle Przychów, a liczba źródeł przychodów zwiększy się z obecnie 1 do 5. Dojdzie Nintendo, PS4, Xbox, VR i mamy już 5 źródeł. Ale dojdzie też PS5 i Xbox nowej generacji i mamy 7 źródeł Przychodów bo certyfikacje od lipca na konsole idą od razu na nową i starą generację. Może dojdzie Epic Store i będzie 8 źródeł. Powtórzę pytanie, dlaczego Creepy Jar nie ma mieć C/Z jak wszystkie wyżej wymienione spółki gamingowe...

Utnapisztim
32
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 777
Wysłane: 29 lipca 2020 19:46:17 przy kursie: 1 135,00 zł
Cytat:
Po uwzględnieniu IP BOX mamy 19 mln zysku netto za II kwartał

W całym I półroczu było ok. 16 mln prowizorycznego zysku, więc w samym II kwartale było to zatem 15,2 mln - nijak nie wyjdzie za miniony kwartał po IPBOX aż 19 mln zysku netto bo tyle to było zysku operacyjnego a przecież te minimum 5% CIT muszą zapłacić, a jak jeszcze odejmiesz 6% zysku przeznaczone na premie za wynik (dlaczego cały czas jest to pomijane w wyliczeniach, przecież to będą miliony na koniec roku?) to zostanie 17 mln w II kw.- skądinąd bardzo fajny wynik, lepszy niż się można było jeszcze w połowie czerwca spodziewać.
Edytowany: 29 lipca 2020 19:46

Leszekmr
18
Dołączył: 2020-04-19
Wpisów: 97
Wysłane: 29 lipca 2020 20:00:29 przy kursie: 1 135,00 zł
To niech będzie 17 mln za II kwartał, 9 mln za III kwartał bo koszty co-opa rozliczone zostały w II kwartale, 9 mln w IV kwartale 9 mln w I kwartale 2020. Razem 44 mln netto za 4 kwartały, przy C/Z 35 mamy 2300 zł za Akcje..
Premie? Niech są i dobrze bo mają jednych z Najlepszych Ludzi w Branży. Widać to po tym jak wyrabiają się ze wszystkich co założą. Jak przy tak niskich kosztach potrafią robić grę o takiej skali sukcesu.
Nie rozumiem, dlaczego w przypadku Creepy Jar mamy się „biczować” bo jedno i drugie dojdzie.
Każda spółka gamingowa ma swoje wydatki, akurat w przypadku Creepy Jar są one naprawdę niskie i sensowne bo na bananowej wiele wydmuszek, jak All in Games, które chodziło po 1,2 mld cap, czy Simfabric 800 mln cap. Tam nikomu nic nie przeszkadzało, nawet to, że nie ma gry w sprzedaży, czy zysku, a tu każdego wszystko piecze i boli, come on...Speak to the hand
Edytowany: 29 lipca 2020 20:01

Utnapisztim
32
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 777
Wysłane: 30 lipca 2020 06:58:59 przy kursie: 1 135,00 zł
Tak się zastanawiam czy w podanym wstępnie wyniku nie jest już uwzględniona rezerwa na premię roczną to wtedy wychodziłoby 18 mln po IPBOX - bedzie wszystko jasne po publikacji raportu okresowego za półrocze.

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 30 lipca 2020 08:15:56 przy kursie: 1 135,00 zł
aircanada15 napisał(a):
[quote=chris_martin] Summer Sales (w lipcu sprzedaz 200.000 kopii Green Hell)


Doprawdy ? Udostępnili ci hasło do swojego profilu na Steam ? Czy może wliczasz spływające z opóźnieniem komentarze, jeszcze z czerwcowej wyprzedaży ?

chris_martin napisał(a):
sądząc po batchach dla GH na steam, PvE update jest juz raczej bliżej iż dalej.... podobne ruchy były przed Story Mode.


Konserwatywnie można zakładać początek jesieni. Wypuszczą PvE dopiero, gdy będą pewni, że wszystko jest ok.

Doprawdy, mam dostep do danych zrodlowych steam ilosci komentarzy razy mnożnik = efekt.

PvE - sierpien /wrzesien - batch'e wskazują na zapowiedz sooon.

wskazywalem podobnie - soon info o 1 mln kopii GH, info o przekroczeniu USD 10 mln, oraz tzw pytanie retoryczne co do konieczności publikacji szacunku wyników za Q2 - wszystko to nastapilo w sekwencji zdarzen...


we wrześniu info o przekroczeniu 1,5 mln sprzedanych kopii GH- 2 tygodnie po premierze PvE (opinia_
Everything you know is wrong.........
Edytowany: 30 lipca 2020 08:17

Rif
47
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 925
Wysłane: 30 lipca 2020 09:48:09 przy kursie: 1 005,00 zł
@chris_martin
Czyli nie bierzesz pod uwagę, że początkowe dla lipca opinie, to jeszcze efekt kupionych na początku wyprzedaży kopii? Oczywiście w lipcu mieści się topka, wygenerowana na skutek promowania bannerem czołowym przez steam, ale poprawkę mimo wszystko należy wziąć. Nie można wprost mnożyć tego co wskazują opinie w lipcu, a na pewno nie będzie to mnożnik x100, ponieważ będzie on systematycznie maleć. W normalnym okresie zakładam, że do ok. x60.

Czy do końca września będzie 500k kolejne sprzedane? Byłoby fajnie, ale jestem powściągliwy. W ostatnim kwartale zeszło ok. 650k kopii, a sprzedaż konkretnie podbił co-op, a potem summer sale. Q3 to branżowa bryndza, na dodatek mało wyprzedaży, a PvE raczej tak diametralnie nie zmieni postrzegania tytułu przez graczy (choć na pewno wpływ swój będzie miało). Będę zadowolony z wyniku 250k z uwzględnieniem, że na tę ilość pracować będzie PvE i promocja -25% z tym związana.

Kolejne 350-400k może przynieść Q4 i liczne wyprzedaże z tego sezonu. Jeśli się uda, to jest szansa na H1=H2, co z IPbox mogłoby dać circa 40 mln zysku. Cieszyć mnie będzie i tak przedział 30-35mln.

Coś z pewnością dorzuci do tego wersja na pstryczka, ale tutaj znaków zapytania jest wiele, a mianowicie jakość portu (unity słabo się sprawdza na NS, a Forever nie jest mistrzem konwersji), no i raczej brak kooperacji.

Za to jak kurs się będzie kształtował, to już w ogóle dla mnie czarna magia po ostatnich dniach blackeye


chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 30 lipca 2020 13:48:20 przy kursie: 1 005,00 zł
At RIF.

w dniu sprzedaży 1.000.000 kopii GH liczba komentów na steam:

17,045 (24.06.2020)

18.031 (30.06.2020) - czyli sprzedano ponad 115.000 kopii w SS do końca czerwca czyli za pól roku sprzedaż ca 1.115.000

19.555 (13. 07.2020)

20.481 (30.07.2020)

zatem mając na uwadze banner podczas SS, TOP 4, TOP 6 pozycja podczas najlepszego okresu sprzedażowego w roku na steam (po Black Fri) -

szacuję iż w lipcu sprzedano ca 250.000

ERGo łączny wolumen 1.365.000 up-to-date.

1.500.0000 w Q3 pęknie i będzie stosowny komunikat.

Everything you know is wrong.........

Scarry
184
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 920
Wysłane: 30 lipca 2020 14:10:18 przy kursie: 1 005,00 zł
jeśli w Q3 pęknie faktycznie 1,5 mln to nie da się ukryć że żadne sypanie żadnego fundu nie odwróci już wtedy pozytywnego sentymentu do spółki.

W sumie ogłoszenie pewnej daty premiery na Switcha również pewnie ten sentyment nakręci mocno.

Generalnie CRJ to typowa spółka: kup, zamknij notowania, siedź na tyłku i sprawdź kurs za 2 lata ;p
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD

Adagio
24
Dołączył: 2014-08-08
Wpisów: 722
Wysłane: 30 lipca 2020 14:53:25 przy kursie: 1 005,00 zł
Think Boo hoo! ???

kliknij, aby powiększyć


Dynamika trendu wygasa, zagrozenie wejsciem w konsolidacje i docelowo korekte calego ruchu.
MOB na 1000 (mozliwy zakres wahan +/- 40%)

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
149
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 549
Wysłane: 30 lipca 2020 16:23:03 przy kursie: 1 005,00 zł
Chris: mógłbyś podać średnią kopii na komentarz dla Green Hell w okresie jego życia / tak dla przypomnienia ?

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 30 lipca 2020 16:32:52 przy kursie: 1 005,00 zł
incl. EA ??????????? czy SS ???
Everything you know is wrong.........
Edytowany: 30 lipca 2020 16:49

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
149
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 549
Wysłane: 30 lipca 2020 20:32:56 przy kursie: 1 005,00 zł
SS to całe życie gry ? Jaja sobie robisz ?
Przelicznik kopii na komentarz to 50-60, a nie twoje 100 z krótkich okresów promocyjnych.

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 30 lipca 2020 21:11:39 przy kursie: 1 005,00 zł
110 za ostatni okres włączając dni z promo bannerem na głównej stronie Steam
Everything you know is wrong.........

En
9
Dołączył: 2020-06-30
Wpisów: 30
Wysłane: 31 lipca 2020 20:33:15 przy kursie: 1 075,00 zł
@aircanada15 ale ten współczynnik 100 nie jest tak oderwany od rzeczywistości. Moim zdaniem bez sensu jest patrzeć na cały okres życia gry i wtedy liczyć współczynnik, już tak wcześniej robiłem i mocno się pomyliłem co do sprzedaży (w momencie kiedy oglosili milion kopii). Popatrz sobie na okres 2 tygodni po zakończeniu promocji na coopa kiedy ogłosili 700k sprzedanych kopii (28.04) do początku promocji w czerwcu (18.06). W tym okresie sprzedali 220 tysięcy kopii i przelicznik kopie brutto/komentarze wyniósł 98 (mówię o komentarzach osób które grę kupiły na Steam, a nie przez klucz, bo te śledzę na Gamewizz).

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
149
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 549
Wysłane: 31 lipca 2020 21:13:38 przy kursie: 1 075,00 zł
Tak, współczynnik był sporo wyższy w okresach zintensyfikowanej sprzedaży. Tylko czy można go stosować dla pozostałej części roku ? Nie sądzę.

En
9
Dołączył: 2020-06-30
Wpisów: 30
Wysłane: 31 lipca 2020 21:56:15 przy kursie: 1 075,00 zł
No ale porównuje okres 2 tygodnie po zakonczeniu promocji (28.04)przez następne 7 tygodni aż do następnej promocji, czyli mniej taki sam czas jak obecnie, od 23.07...czyli w teorii komentarze z ostatniego tygodnia tez móglbym mnożyć razy 98.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,059 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +168,30% +33 660,31 zł 53 660,31 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło