SPÓŁKA: CreepyJar
-
Podczas GPW Innovation Day, wydarzenia organizowanego przez przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, cc group oraz Strict Minds, nie zabrakło notowanych na rynku spółek gamingowych. O powstających grach i planach na przyszły rok mówili przedstawiciele 5 znanych firm.
-
Sprzedaż gry "Green Hell" studia Creepy Jar na platformie Steam przekroczyła poziom 1,5 mln sztuk.
-
-
Creepy Jar otrzymał pozytywną interpretację indywidualną przepisów prawa podatkowego w zakresie ustalenia czy prawa spółki do produkowanych gier komputerowych należy zakwalifikować jako kwalifikowane prawa własności intelektualnej, a co za tym idzie - czy dochód spółki uzyskany ze sprzedaży gier komputerowych może podlegać preferencyjnemu opodatkowaniu w stawce 5 proc. (IP Box).
-
Premiera "Green Hell" na konsoli Nintendo Switch będzie miała miejsce 8 października br., podał Creepy Jar.
-
Creepy Jar ocenia, że łączny wolumen sprzedaży "Green Hell" (gra i dodatki) może sięgnąć 1,5 mln egzemplarzy jeszcze do końca bieżącego roku, poinformował ISBtech prezes Krzysztof Kwiatek.
-
Creepy Jar, warszawskie studio gamedeveloperskie ogłosiło, że Green Hell w wersji na konsole Xbox i Playstation zostanie wydany w formie self-publishing, a więc bez zewnętrznego wydawcy. Prawdopodobnie odbędzie się to na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2021 roku. Kurs akcji studia spada w środę kwadrans po godz. 9 o ponad 4 proc.
-
Creepy Jar prognozuje, że premiera gry "Green Hell" w wersji na konsole Playstation i XBox odbędzie się prawdopodobnie na przełomie I i II kwartału 2021 r., poinformował prezes Krzysztof Kwiatek. Wcześniej spółka planowała wersję gry "Green Hell" na konsole na IV kw. 2020 r.
-
-
Creepy Jar przedstawił na targach Gamescom trailer nadchodzącego dodatku do bestsellerowej gry Green Hell – The Spirits of Amazonia. Kurs akcji warszawskiego studia rośnie w poniedziałek rano o 3,19 proc.
-
-
Akcje spółek potocznie określanych jako "covidowe" niezmiennie pozostają w centrum uwagi inwestorów, szczególnie że liczba nowych przypadków koronawirusa w Europie wyraźnie rośnie. W środę tematem numer jeden jest XTB, którego kurs akcji spada po publikacji wyników.
-
Creepy Jar według wstępnych danych osiągnął 16 mln zł jednostkowego zysku netto, przy przychodach na poziomie 23 mln zł w I połowie 2020 r. Wszystko to dzięki znakomitej sprzedaży gry Green Hell, która od czasu wprowadzenia trybu kooperacji przeżywa drugą młodość.
-
Zarząd Creepy Jar złożył do Komisji Nadzoru Finansowego wniosek o zatwierdzenie prospektu sporządzonego w związku z ubieganiem się o dopuszczenie i wprowadzenie do obrotu na rynku głównym GPW.
-
Creepy Jar przekroczył 10 mln USD przychodów ze sprzedaży Green Hell na platformie Steam w okresie od 1 października 2018 r. do 1 lipca br. (kwota ta nie uwzględnia pierwszego miesiąca sprzedaży po premierze Early Access). W związku z tym prowizja Steam od sprzedaży kolejnych egzemplarzy gry została obniżona z 30 proc. do 25 proc.
-
Creepy Jar ciągle udoskonala swoją pierwszą grę Green Hell. Ostatnio zadebiutowała kolejna duża aktualizacja – New Stands. Dzisiaj tytuł zostanie wzbogacony o system osiągnięć dla graczy, śledzący ich postępowania w amazońskiej dżungli.
-
Pogorszenie klimatu inwestycyjnego na świecie, a także wczorajsza mocna realizacja zysków na Wall Street, ciąży w środę warszawskiej giełdzie. Szczególnie dużym spółkom. Losy sesji nie są jeszcze rozstrzygnięte.
-
Akcje Creepy Jar śrubują nowe rekordy i już teraz są mocnym kandydatem do miana inwestycji roku. Kapitalizacja studia przekroczyła dziś 800 mln zł, co oznacza że spółka jest większa niż lubelska Bogdanka.
-
Liczba sprzedanych kopii gry Green Hell przekroczyła 1.000.000 sztuk brutto, z czego 70.000 sztuk znalazło nabywców od dnia wprowadzenia trybu story mode w kooperacji. Kurs akcji studia rośnie w środę o 15,38 proc, a cena za jedną akcję przebiła poziom 1 tys. zł i wynosi obecnie 1.050 zł.
-
Opublikowane w czwartek wieczorem rozszerzenie jest darmowe, ale skutecznie podbija zainteresowanie tytułem. W piątek Green Hell zajmuje 14. miejsce na liście światowych bestsellerów Steam.
-
Creepy Jar szacuje, że osiągnął 139 tys. zł zysku netto, przy przychodach na poziomie 6 986 tys. zł w 2019 r., podała spółka powołując się na wstępne dane.
-
Branża gamedev ma coraz mocniejszą pozycję na GPW. Obecnie wśród 30 największych spółek znajdziemy już trzech producentów gier. Do CD Projektu i Ten Square Games dołączył właśnie PlayWay. StockWatch.pl sprawdził, co napędza wzrosty na kursach akcji pięciu największych producentów gier wideo obecnych na warszawskiej giełdzie.
-
-
Sprzedaż gry "Green Hell" studia Creepy Jar osiągnęła poziom ponad 700 tys. sztuk. Kurs akcji studia rośnie dziś o ponad 5 proc., a za jedną akcję zapłacimy 520 zł.
-
Warszawskie indeksy rosną w ślad za odbiciem na globalnych rynkach akcji. Motorem napędowym są mocno przecenione spółki. Dobrze radzi sobie również ciesząca się dużym zaufaniem inwestorów branża gamingowa, podczas gdy nad odzieżówką zbierają się czarne chmury.
-
Słabe zachowanie sektora bankowego i nieco gorsze nastroje na większości europejskich parkietów, ciążą dziś indeksom WIG20 i WIG. Świetnie radzi sobie za to sWIG80. Niezmiennie gorąco jest też na spółkach gamingowych, które wciąż cieszą się popularnością wśród inwestorów indywidualnych.
-
Creepy Jar nie planuje innych emisji akcji "na rynek" poza akcjami pracowniczymi w ramach programu motywacyjnego. Zarząd nie zamierza także sprzedawać swoich akcji, poinformował ISBtech prezes Krzysztof Kwiatek.
-
Creepy Jar uważa, że gra Green Hell nadal ma świetne perspektywy rozbudowy uniwersum, będzie miała premiery na kluczowe konsole, poinformował ISBtech prezes Krzysztof Kwiatek.
-
Liczba sprzedanych kopii gry Green Hell przekroczyła 580 tys. sztuk, z czego aż 180 tys. sztuk rozeszło się tylko w ciągu tygodnia. Mocny skok sprzedaży to efekt premiery darmowego trybu co-op.
-
Debiut trybu kooperacji w Green Hell okazał się sporym sukcesem. Gra autorstwa Creepy Jar w dniu premiery nowej, obszernej aktualizacji uplasowała się na 2 miejscu światowych bestsellerów platformy Steam. Jednocześnie tytuł pobił swój rekord użytkowników grających jednocześnie – we wtorek o przetrwanie w amazońskiej dżungli zawalczyło jednocześnie ponad 6.100 osób. Kurs akcji studia rośnie dziś o ponad 10 proc.