100k kopii przy cenie wyjściowej 20$ po przecenach w ciągu roku dałoby średnio ze 30-35 PLN przychodu z kopii i raczej 3-3,5 mln PLN wpływów.
Wczoraj piękna premiera innej gry z grupy Playway: prawie 200k wishlisty (39/40 miejsce popularwishlist), 23k społeczności, oszałamiający peak 1k i nawet Top10 steam liznęlo przez kilka godzin przy notach 95%.
No ale tu oczywiście będzie hicior pewnie na miarę wetherevolution, a emisja dla wybrańców po 9,50 rzecz jasna uzasadniona interesem spółki tak tylko na wszelki wypadek.
Kurde, rok czy 2 lata temu spekuła by tu zrobiła podbitkę na 25 czy 30 przed premierą, a teraz grzeją jakies brastery, biomedy czy inne mabiony a gamedev omijają z daleka. Po Cyberbugu gaming jest dla inwestorów passe dlatego przydałby się jakiś szybki sukces w branży i cieszę się niezmiernie że to będzie właśnie Mech.