pixelg
Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Christof_martin

Christof_martin

Ostatnie 10 wpisów
bez przesady, GH na PS4 jest dostępny w większości krajów świata a opinie są bardzo dobre

a kto dramatyzuje ? przeciez to jest zabieg marketingowy: unavailable in Asia ? how come? I want the game NOW, just NOW ;-)..

przeciez to problem Sony a nie dewelopera, a to oznacza roszczenie CRJ o kase do SOny o business interruption lub extra pakiet promocyjny gry na Asia over the weekend...to takie oczywiste

Pakistan...is missing GH on PS4

pierwsze recenzje....


- playfront.de: 9/10 (playfront.de/test-green-hell-d...)
- salaodejogos.net: 4/5 (salaodejogos.net/analise-green...)
- www.youtube.com/watch?v=pCb5du... - "9" Excellent

Powiedzcie proszę trochę więcej o nadchodzącej wersji konsolowej

Rynek konsol to kilkaset milionów użytkowników – chcemy dotrzeć z Green Hell’em do jak największej części, która jest zainteresowana survivalem. Pytanie o Green Hell na konsole towarzyszyło nam od debiutu naszej gry w Steam Early Access w 2018 roku. Głównymi wyzwaniami jakie przed nami stały to przygotowanie wygodnego sterowania oraz odpowiednia optymalizacja.

Posiadamy wystarczające kompetencje do samodzielnego wydania, a dzięki pracy włożonej w wydanie Green Hell na platformy PlayStation 4 i Xbox One będziemy mieli jeszcze lepsze doświadczenie przy okazji Chimery oraz kolejnych projektów, w tym wersji Green Hell na PlayStation 5 i Xbox Series X.

Dotychczas jesteście bardzo oszczędni w szczegółach na temat projektu Chimera.

Tak jest, nie chcemy informować inwestorów oraz graczy zbyt wcześnie. Sukces odniesiony przez Green Hell zapewnił nam nie tylko finanse – ludzie wiedzą, że warto czekać na nasze projekty.

O survivalu w kosmosie będziemy mówić więcej, kiedy będziemy gotowi do rozpoczęcia działań marketingowych. W związku z tym, że tworzenie gier to długi i ciężki do oszacowania proces nie jesteśmy w stanie stwierdzić, kiedy to nastąpi.

Czy macie już plany związane z wydaniem Chimery? Powtórzy ona ścieżkę Green Hell i zaczniecie od Steam, czy planujecie dystrybucje na wszystkich platformach jednocześnie?

Docelowo, pragniemy aby projekt Chimera ukazał się na wszystkich najważniejszych platformach. Na ostateczny kształt kalendarza wydawniczego będzie miał wpływ szereg czynników, w tym stan osobowy spółki, kierunek w jakim podąży projekt, a także model sprzedaży i dystrybucji. Za każdym razem chcemy mieć pewność, że nasza gra będzie najwyższej możliwej jakości.

W obliczu ciągłego zainteresowania graczy, na co wskazują chociażby wishlisty nasuwa się pytanie o przyszłość Green Hell. Czy po Spirits of Amazonia planujecie dalsze wsparcie gry?

Z całą pewnością dalej będziemy wspierać Green Hella na wszystkich platformach. Ilość oraz wielkość kolejnych dodatków będzie podyktowana zainteresowaniem graczy.

Czy planujecie w najbliższym czasie kolejne rekrutacje i powiększanie zespołu?

Zatrudniamy kolejne osoby zgodnie z naszymi potrzebami, głównie specjalistów posiadających już ugruntowaną pozycję na rynku. Zwiększenie zespołu jest naturalnym zjawiskiem, idącym parze z dobrymi wynikami i rozwojem spółki.



x.isbtech.pl/e-rozrywka/creepy...

od 15.12.2020 - sprzedano 500.000 kopii . imponujące.

DMBOS i BDM estymuja sprzedaz roczną ca. 700 -780 tys (razem z wersjami na konsole.

Who's wrong ? who's right ?

daty w gamingu.....aha CyberPunk w 2077

resor napisał(a):
scenariusz w którym emisja jest potrzebna do funkcjonowania na pewno jest gorszy od takiego gdzie to nie jest potrzebne.
moze upraszczam temat ale jesli firma ma 35 osob i nie planuje np dobic do 50 za rok to czy faktycznie sie rozwija? w tym roku na wynik pracuje 5 osob robiących przy gh. czemu 5 a nie 15? moze dlc powinny być częściej? czy lepiej jednak na łokacie trzymać kase


a nie planuje ?

obecnie 5 osob pracuje na GH Soa's, reszta nad Chimera ale Zarzad nie wyklucza prac nad GH 2 ("szkoda zmarnowac takie IP" CEO) - zatem moze za chwilę okazac sie iz spółka dewelopuje Chimere (30 osób) i
GH 2 (20-30 osób). a potem P4...etc.....

bo spółki nie upadają z powodu straty netto tylko braku płynności.. o bosze że tez takie rzeczy trzeba tłumaczyć

a w Game Dev:

- maja środki (gwarancja budżetu ) co najmniej 3 gier wielkości Frostpunk/Chimera (PLN 20 mln each)

- nie będzie nowych emisji akcji bo maja cash ( poza PM który cash dla spółki generuje i papierową stratę)

- mogą rekrutować nowy staff bo mają płynność i poduszkę cashowa na koszty HR

- ostatnie: bo mogą wypłacić dywidendę (choć lepiej inwestować w nowe IP)

kolega jak zawsze wyrwał post z kontekstu wtedy była "dyskusja" o definicji przychodów vs zysk netto.

.....

a i tak najwazniejszy jest cash - ponad 36 mln- to wygląda naprawdę wyśmienicie....

Zmiana w akcjonariacie:

raport za q1 2021 str 17. Carpathia capital

W pierwszym kwartale dokonano również inwestycji w nowe spółki portfelowe, głównie w ramach projektów
realizowanych przez grupę INC. W styczniu objęto akcje Stream Cards SA (producent rozwiązań w formie gier
dla streamingu wydarzeń e-sportowych) oraz udziały w Skriware Sp. z o.o. (producent pakietów edukacyjnych
w zakresie kształcenia technicznego). W lutym zainwestowano w akcje Demolish Games S.A. (producent gier
komputerowych), a w marcu w kolejną spółkę z sektora gamingu – Polyslash S.A. – w ramach emisji wtórne

www.bankier.pl/wiadomosc/CREEP...

Przychody PLN m8,21 mln
Zysk brutto 5,2 mln

- stan środków pieniężnych: 36,21 mln zł na dzień 31 marca 2021 r., wobec 27,98 mln zł na 31
grudnia 2020 r..



Skorygowany netto (o PLN 1,5 mln kosztów PM) szacuje podobnie jak DM BOS ca. PLN 6,1 mln






Krewa, jak oceniasz dzisiejsze obroty ? powyżej średniej 20sesyjnej, 120 sesyjnej, rocznej ? dolny cień ma znaczenie ?

Wartość tej analizy praktycznie zerowa że względu na brak istotnosci obrotow

Krewa to wciąż znaczaco poniżej obrotow
Na NC.... wykres nie jest reprezentatywny dla estymacji długoterminowego trendu at. Nie wspominając o kapitalnej sytuacji fundamentalnej i gotówkowej spółki.....

a gdzie ten wolumen powyżej średniej się znajduje ? grudzień 10 AD 2020 ? trend boczny jest ewidentny.....

Czy chodzi Wam o to ?

www.reuters.com/article/us-ste...


Dochodzenie PwC stwierdza 7,4 miliardów dolarów oszustwa księgowego w Steinhoff, firma mówi
Przez Tiisetso Motsoeneng, Emma Rumney

4 MIN CZYTAJ
JOHANNESBURG (Reuters) - RPA detalista Steinhoff powiedział niezależny raport stwierdził, że zawyżone zyski w ciągu kilku lat w 7,4 miliardów dolarów oszustwa księgowe z udziałem niewielkiej grupy czołowych menedżerów i osób z zewnątrz.
Steinhoff po raz pierwszy ujawnił dziurę w swoich rachunkach w grudniu 2017 r., szokując inwestorów, którzy poparli jego ponowne wynalezienie z małego południowoafrykańskiego stroju do międzynarodowego sprzedawcy detalicznego w awangardzie europejskiego przemysłu detalicznego mebli dyskontowych.
W największym skandalu korporacyjnym w kraju, dochodzenie przeprowadzone przez PwC wykazało, że firma odnotowała fikcyjne lub nieregularne transakcje o łącznej wartości 6,5 mld euro (7,4 mld USD) w okresie obejmującym lata finansowe 2009 i 2017, zgodnie z podsumowaniem ustaleń zamieszczonych na stronie internetowej firmy Steinhoff.
Śledczy odkryli, że niewielka grupa byłych menedżerów Steinhoff i osób spoza firmy, na czele z określonym "wyższego szczebla wykonawczego", realizowane oferty, które znacznie zawyżone wartości zysku grupy i aktywów, podsumowanie powiedział.
Steinhoff nie wymienił osób, ale powiedział, że osoby zamieszane nie były już zatrudnione przez firmę. Rzeczniczka firmy odmówiła podania dalszych szczegółów.
Skandal ma wszystko, ale wymazane kapitału akcjonariuszy i doprowadziły do kilku rezygnacji, w tym prezes Markus Jooste, który odegrał kluczową rolę w wprowadzenie Steinhoff na ekranach radarów inwestorów.
Jooste, który zaprzeczył wszelkim wykroczeniom, nie udostępnił jeszcze się na przesłuchanie przez śledczych PwC. Jego prawnicy nie od razu odpowiedzieli na e-maile reutersa i prośby telefoniczne o komentarz.
Skandal zniweczył 216 miliardów randów z wartości rynkowej Steinhoffa od grudnia 2017 roku, co było dramatycznym zwrotem fortuny dla firmy, która była kiedyś obowiązkową koniecznością w portfelach menedżerów funduszy.
Steinhoff powiedział, że śledczy odkryli, że najwyższe dane kierownictwa zawarły fikcyjne transakcje z podmiotami rzekomo niezależnymi stronami trzecimi, aby stworzyć iluzję dochodu wykorzystywanego do ukrywania strat w jednostkach operacyjnych firmy.
Firma nie wymieniła jednostek, ale oświadczyła, że nie obejmuje dwóch europejskich spółek zależnych, Pepkor Europe i Poundland, ani żadnej z jej afrykańskich jednostek, w tym Pepkor Holdings.
"Transakcje zidentyfikowane jako nieprawidłowe są złożone, zaangażowane wiele podmiotów w ciągu kilku lat i były poparte dokumentami, w tym dokumentów prawnych i innych opinii zawodowych, które w wielu przypadkach, zostały utworzone po fakcie i wstecz", powiedział Steinhoff.
WPŁYW FINANSOWY
Pełny wpływ finansowy ustaleń był nadal ustalany i będzie odzwierciedlony "w miarę możliwości" w przekształceniu zysków firmy w roku obrotowym 2016 i jak dotąd nieopublikowanych zysków w 2017 i 2018, powiedział.
Firma już zapisała wartość swoich aktywów o ponad 12 dolarów rachunku




E POSTY FB
Green Hell
·
As we head towards the console release, we've also made some tweaks to PC controller support that are now live.
Not only that, Green Hell is 30% off on Steam from now until May 3rd at 10:00am PDT!
Buy the game: store.steampowered.com/app/815...… Zobacz więcej


...work in progress..............

Panowie, Czy P3 od CRJ to ma być Fantasy Survival Hectic Trip Multiplayer PVP PGame ????
ktoś coś...?

czy GH nie jest long-sellerem ? otóz jest. dotychczas tylko promo -25% wciąż duży potencjał na Steam (Winter, Summer, BF sales etc), dwa SoA w pipeline, w głowach Zarzadu sequel GH2, inne platformy, (next geny i VRare), do premiery Chimery zakładam stałość przychodów / zysków (Q1 2023)

PM sa kosztem rozwodnienia akcjonariuszy a nie realnym kosztem operacyjnym.....

niegotówkowe są również PM'y ..a strata jest stratą.......

sprzedaż jest zdecydowanie poniżej oczekiwań - dla ryzyka prawnego/[podatkowego Delaware, przyjąłbym wycenę 50% versus Polish Gaming Champs.

aircanada15 napisał(a):
sssd: napisałem to w formie żartu, ale widzę, że muszę to zrobić bardziej prostolinijnie.
To o czym piszesz, to przychód netto z kopii, a nie zysk. Dopiero po uwzględnieniu kosztów operacyjnych itd. można mówić o jakimkolwiek zysku.


przychód po prowizjach to PLN 38-40 od kopii.

tzw.: zysk netto na poziomie spółki przed PM może spokojnie przyjąć PLN 30.

metodyka "zysk netto od kopii" to nie moja metodyka, lecz uwzględnienie w metodyce ssd prawdziwej ilości komentarzy w datach brzegowych - reszta przyjęta z metodyki ssd, przyznaje niedoskonałej, ale pokazującej drzemiący potencjał fundamentalnej wyceny spółki.....

ooppss...:

faktycznie


Styczeń - Marzec (90 dni)

Komentarze:5700
Komentarze * przelicznik = 342.000 kopii sprzedanych
Zysk netto = 10,26 miliona złotych

plsu NS Japan i Eurooa - k, 3 tygodnie wysoko w rankingach powinno wygenerowac 2x Q4 2020 - czyli PLN 1 mln


Kwiecień (pierwsze 18 dni)

Komentarze = 660
Komentarze * przelicznik = 39600
Zysk netto = 1,18 miliona złotych












w tej chwili rynek dyskontuje najgorszy scenariusz....na najbliższe 2 lata ,,które nie muszą być takie negatywne: nowe konsole, dlc's, zapowiedzi Witcher Next Story, etc.....

pandorinium napisał(a):
no i ma tyle wspólnego co ten rust


otóż to.......

ważny jest slot premierowego tygodnia /weekendu

a w grudniu wyszedł CP 2077...

Chung napisał(a):
"Edytuj wpis" przestało działać - to musze nowy komentarz dać.

Moje "wypociny" w poprzednim poście miały za zadanie podać Wam kilka informacji:
Nie sądzę, aby developerzy CRJ mieli problemy wydajnościowe na konsolach. Opieram swoją tezę na aktualnym stanie "performance" z PC.

PS5 można założyć, że ma 10 TFLOPs.
Jest to podobna "moc" jak mają karty graficzne 1080 Ti, albo 2080 (bez Ti).

Filmiki z GH 4k można znaleźć wszędzie np tutaj:



Z filmiku można wyciągnąć że liczba klatek to 40-50FPS na 4k na ultra (bez optymalizacji, albo raczej - bez dodatkowej optymalizacji). Taką wartość zakładam na PS5.
Dla mnie najważniejsze jest screen z 2:57 ("Games always run > 30Fps with no lag").

Pamiętajmy że konsole nowej generacji mają Free-synca, więc jest to wartość wystarczająca.

PS4: (szybka estymacja): 40-50FPS na PS5 to da nam 32-40FPS na 1080p (Full Hd).

Nie trzeba stawać na głowie i optymalizować czegoś, czego się nie da. (patrz CP2077).


dzieki wielkie. na rynku konsolowych jest mało tytułów takich jak GH : a survivale cieszą sią dużym zainteresowaniem graczy. Jeśli faktycznie gra będzie tak śmigać na PS4/xbox i next genach to można pospekulować iż sprzedaż konsolowa może przekroczyć levele z rynku PCetowego.....

zycie nie jest linearne....jest o wiele bardziej złożone niż piszesz......

nie sprowadzaj komunikacji z rynkiem do poziomu absurdu....

a może należy założyć scenariusz że koszty już zostały pokryte i nie będzie więcej komunikatów w tej materii...

EBI jest właściwym kanałem komunikacji -

sorrrry kolego, info cenotwórcze powinno pojść przez EBI. wiec nie pisz ze sie nie umawiałeś etc....
bo ja sie na co innego umawiałem ze społką podczas IPO...

i mam innego maila od spółki

a skąd info roku premiery w 2022 ? a może 2023/2024 ?

Cooper. serio ? pokaże screena z maila od spółki .

Dyng Light....Dead Island....coś tam jednak CRJ staff potrafi zrobić....zrobić doskonałe gry na konsole.

Tomasz Rodak z DM BoŚ tez zakłada konserwatywnie duże konsole (bez next genów) na poziomie 30%
sprzedaży PC.

Wycena dla przypomnienia PLN 1309,-

Prognozy finansowe

Zakładamy, że CRJ wyda konsolową wersję Green Hell w 2Q21. Według naszych prognoz, gra będzie sprzedawać 320k sztuk w ciągu 12 miesięcy, co stanowi ok. 30% wersji PC w tym samym okresie po wydaniu (po aktualizacji COOP). Spodziewamy się wydania Chimera (wersja PC) w 4Q22 i zakładamy 1,2 miliona sztuk sprzedanych w 12M na PC (110% Green Hell po aktualizacji COOP). Wersja konsolowa powinna zadebiutować w reklamie 4Q23 sprzedać 0,32 mln sztuk w 12M (100% oczekiwanej wielkości sprzedaży Green Hell na konsole). W 3Q20 Spółka zarezerwowała program motywacyjny koszt bezgotówkowy na 4,6 mln zł (przypisany do 1-3Q20). Zakładamy, że w 4Q20-4Q22 CRJ zarezerwuje c. 1,5 mln zł kosztów programu motywacyjnego na kwartał i uważa, że ta pozycja bezgotówkowa powinna być wyłączona z powtarzających się zysków, ponieważ zakładamy pełne osłabienie kapitału w naszym modelu wyceny. CRJ księguje koszt tworzenia gier w lt pozycji memoriałowej, a następnie ponownie rezerwuje go do wartości niematerialnych, po premierze.

CreepyJar; Chimera - lista porównywalnych gier Game Developer Debiut dzień Recenzje Steam (% pozytywne) Sprzedaż
Zadowalająca Coffee Stain Studios marzec 2019 (Epic) 8.06.2020 (Steam) 97% 0,5 miliona w ciągu trzech miesięcy (Epic Store); 0,4 mln w ciągu jednego miesiąca (Steam); 1,3 mln na lipiec 2020 r.**
Subnautica Unknown Worlds Entertainment 23.01.2018 97% 5-6 mln*, 0,8 mln (PS4)***
Astroneer System Era Softworks 16.12.2016 95% 2-3 mln* (PC), 0,15 mln (PS4)***, 3,1 mln (X1 - Game Pass)***



Wycena i zalecane działania

Z multiplem adj P/E na poziomie 22x/22x/ 13x w 2020E/2021E/2022E Spółka handluje z 30-50% rabatem w porównaniu z zagranicznymi partnerami. Biorąc pod uwagę (i) doświadczonych menedżerów creepy Jar, (ii) udane osiągnięcia w rozwoju gier, (iii) skupienie się na jakości, a także (iv) obiecujące plany na lata 2020-2022, inicjujemy naszą relację firmy z podstawowymi rekomendacjami LT buy i ST market relative Overweight. Nasze 12M EFV wyceniliśmy na 1309 zł za akcję, co oznacza c. 40% luka wyceny. Creepy Jar jest jednym z naszych najlepszych typów na 2021.

Wycena DCF (50%) PLN 1 291,1
Wycena porównawcza (50%) PLN 1 326,7






12M Docelowa wycena PLN 1309







zważyszwy na porażkę takiego zespołu jak 11b z TWoM i FP na konsolach..faktycznie: 15% poziomu sprzedaży GH na PC może byc wyzwaniem..................

anty_teresa napisał(a):
Większość :) Popatrz na historię 11bit choćby. Teraz masz Starwarda. Ale oczywiście z rynku też biorą.



Zarząd nie planuje ABB

OBS: Czy widzicie duże zainteresowanie funduszami? Dopytują się o wejście na główny rynek?
Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Od dawna odczuwamy duże zainteresowanie naszą spółką wśród funduszy.


NC jest barierą strukturalna dla funduszy....do czasu, gdyż jak rozumiem z dyskusji dzisiejszej debiut na GPW soooooooonnnnnn......................

RUSZA PRODUKCJA NOWEJ GRY

Kwiatek podał, że przy "Green Hell" pracuje obecnie pięć osób z 30-osobowego zespołu Creepy Jar. Reszta pracowników została przesunięta do prac nad nową grą - osadzonym w konwencji science-fiction projektem o roboczym tytule "Chimera".

Nowa produkcja ma mieć większy rozmach od poprzednika. Zakładany obecnie budżet produkcyjny "Chimery" to kilkanaście mln zł. Do końca 2020 roku nakłady wyniosły ok. 1 mln zł.

"Powstają systemy, na które nie mogliśmy sobie pozwolić przy 'Green Hell'. Pracujemy m.in. nad generatorem własnych światów - ułatwi to produkcję gry, ponieważ nie trzeba będzie już np. stawiać pojedynczych obiektów ręcznie. To ważne, ponieważ - jak wstępnie myślimy - świat 'Chimery' będzie około cztery razy większy niż mapa w 'Green Hell'" - powiedział Kwiatek.

"Zespół nam się zwiększa i stąd te koszty nieco rosną, a zespół jest większy, ponieważ widzimy, że potrzeba będzie nieco więcej pracy, by ta gra robiła wrażenie za 2-3 lata" - powiedział prezes.

Tworzenie nowego tytułu wchodzi obecnie w etap produkcyjny.

"Wyszliśmy z fazy pre-produkcji, mamy wewnętrzne demo, w którym testujemy podstawowe mechaniki gry i wchodzimy w produkcję. Mamy 30 osób, jest to większy projekt niż 'Green Hell', więc trochę trudniej jest to zorganizować, ale pracujemy nad tym, wszystko idzie do przodu" - podał Kwiatek.

Prezes podał, że cykl produkcyjny ma trwać 2-3 lata, ale priorytetem jest to, by studio opuścił produkt jak najwyższej jakości. Spółka nie zdecydowała jeszcze, czy gra zostanie udostępniona w formule wczesnego dostępu, podobnie jak "Green Hell" czy "Satisfactory", tytuł do którego "Chimera" ma być podobna.

"Być może byłby to EA jednocześnie na PC i konsole - obecnie nie ma takiej możliwości na PlayStation 4 i Xbox one, ale z naszych rozmów wynika, że na konsolach nowej generacji będzie to możliwe. Przećwiczyliśmy już 'wczesny dostęp' i wyszło to bardzo dobrze. Nie wykluczamy jednak, że zdecydujemy się na jedną, dużą premierę pełnej wersji gry" - powiedział, dodając, że studio nie skłania się obecnie bardziej ku jednej z możliwości.

Pytany o to, ile osób ma docelowo pracować nad nowym tytułem, prezes odpowiedział: "Nie mamy w głowie konkretnej liczby osób, która będzie nam potrzebna do prac nad 'Chimerą'. Kończyliśmy 'Green Hell' w 15 osób i zakładaliśmy wtedy, że jeszcze pięć osób i to będzie koniec. Teraz jest nas 30 i myślimy o tym, że jeszcze ktoś by się przydał".

Kwiatek podał, że pozyskiwanie doświadczonych pracowników w branży gier nie jest obecnie proste, ale Creepy Jar udaje się powiększać zespół.

"Do pewnego momentu nie mieliśmy z tym problemów, kontaktowaliśmy się głównie ze starymi znajomymi z branży, a teraz udało nam się m.in. pozyskać trzech programistów korzystając z zawirowań w Flying Wild Hog. To pewien znak czasów - wydaje się, że w Polsce jest obecnie dobrze otoczenie dla takich firm jak nasza, czyli mniejszych organizacji, ale z dużym doświadczeniem na pokładzie i możliwością konkurowania z największymi studiami" - powiedział.

"Płacimy specjalistom lepiej niż w większych firmach, gdzie wcale nie zarabia się tak dobrze - atutem jest tam raczej praca przy wielkich projektach, budowanie portfolio. Ludzie przychodzą do nas również ze względu na inną kulturę pracy, większy wpływ na kształt projektu" - dodał.

biznes.pap.pl/pl/news/all/info...(wywiad)?fbclid=IwAR23jLZo-ZzJ36AYVefThIrY-tQ0fR1fjxuiACTs18Bk4lkGcCDuCKO8rX8



a jednak .....both of them

"Creepy Jar w trakcie wczorajszego Future Games Show zapowiedział premierę Green Hell na PlayStation 4 oraz Xbox One. Produkcja trafi w ręce konsolowych graczy pod koniec I połowy 2021."

Ad vocem dyskusji jak bardzo dobrze sprzedaje się GH po SoA 1

plus zapowiedz GH 2



"W momencie wydania pierwszej z trzech części 'Spirits of Amazonia' sprzedaż dzienna była tylko troszkę gorsza niż zaraz po wydaniu trybu kooperacji, było to kilkadziesiąt tys. sztuk na dobę. To więcej niż się spodziewaliśmy. Pierwsze tygodnie nowego dodatku to oczywiście szczyt sprzedaży, następnie ona spada, ale w przypadku 'Green Hell' nawet w okresie bez dodatków ani promocji, sprzedaż jest bardzo dobra i wynosi kilkadziesiąt tys. sztuk miesięcznie" - powiedział.

"Wyprzedaże pomogą bardzo istotnie zwiększyć sprzedaż - przy rabacie 25 proc. jest ona w stanie wzrosnąć nawet 10-krotnie" - dodał.

Zespół Creepy Jar koncentruje się na pracach nad "Spirits of Amazona" i nie myśli jeszcze nad planami rozwoju "Green Hell" w przyszłym roku. Jak ocenił prezes, w tym roku gra będzie jeszcze dobrze zarabiała - wskazuje na to, jego zdaniem, sprzedaż starszych tytułów z tego samego gatunku (tzw. survival), takich jak "Raft" czy "The Forest".

"Póki co, pierwsza część ma jednak jeszcze przed sobą rok, dwa, a może trzy lata życia. Nie ma tego jeszcze na desce kreślarskiej, ale myślimy o czym mogłaby być druga część 'Green Hella'. Szkoda byłoby zostawić takie IP" - dodał.

www.bankier.pl/wiadomosc/Creep...

w weekend peak players powyżej 00 uznam za ogromny sukces.... czyli 50.000 kopii do końca roku

@ koledzy, w prospekcie info co do statusu prac nad P2 Chimera jest aktualne chyba na moment wniosku do KNF.

pozdrawiam


@ Andy..zgoda. przyda sie dywersyfikacja składników WIG Games o dobre aktywa ..rokujące na przyszłość. takich szukają fundusze zagraniczne i krajowe.

tymczasem.....


#CRJ Już pod koniec marca spółka weźmie udział w jednym z najważniejszych wydarzeń gamingowych tej wiosny - Future Games Show. W czasie dwóch edycji FGS zorganizowanych w 2020 roku widownia wyniosła ponad 27 milionów unikalnych użytkowników, a do najważniejszych developerów i wydawców biorących udział ww. konferencji pojawiły się takie marki jak Electronic Arts (m.in. FIFA, Star Wars: Fallen Order), Warner Bros. (serie Mortal Kombat, Injustice oraz Batman: Arkham Knight), Team17 (Worms, Escapists) czy SEGA (Total War, Football Manager, Yakuza). - Future Games Show to doskonała okazja, aby zaprezentować Green Hell wśród najważniejszych i największych światowych tytułów. Na wydarzeniu gracze z pewnością usłyszą ważne informacje dotyczące przyszłości naszej produkcji, dlatego serdecznie zapraszamy do udziału w wydarzeniu w czwartek, 25 marca - komentuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar. W marcowym Future Games Show, organizowanym przez GamesRadar weźmie udział łącznie 40 producentów gier. Jest to jeden z największych serwisów specjalizujących się w tej tematyce, a informacje dostępne na stronie są czytane przez ponad 15 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie. Wydarzenie będzie transmitowane na social media organizatora- Facebooku, Twitterze, a także platformach streamingowych Twitch.tv. oraz YouTube, a celem prezentacji jest ukazanie najważniejszych gier nadchodzących w tym roku na PS5, Xbox Series X, Switch, PS4, Xbox One i PC. www.gamesradar.com/future-game... ... case-2021/

...idąc ścieżka 11b..... najpierw chyba wig80 ?

www.knf.gov.pl/komunikacja/kom...

finalnie KNF zatwierdził prospekt Creepy Jar -

na rynku głównym otworzy się dostęp dla znacznej części inwestorów instytucjonalnych w tym funduszy zagranicznych.


wierzac w sukces spółki nie pozyczasz jej kasy jako corpo pozyczka (9% odsetek) tylko obejmujesz akcje z dyskontem..... np 209%

faktycznie straszny spam - po 9,5 dla wybranych czyli dla PLW ?

combat co-op mode.....to będzie hit

100k kopii do końca 2021 po cenie 19,99 USD oznacza ponad 5 mln PLN zysku ..bez innych tytułów....a kapitalizacja 33mln PLN






Panowie,no oczywista sprawa ze oglądalność na YT nie gwarantuje sukcesu komercyjnego gry, jednakowoż jeśli znany youtuber czy Twitch'er ogrywa demo, pokazuje mech (nomen omen) anike gry..i jest zainteresowanie joe public to nie można tego faktu nie brac pod uwagę rozważając potencjalna skale sukcesu gry...przy market capie ca PLN 30 mio. i pipeline pełen ciekawych gier

www.youtube.com/watch?v=Hxf1se...



GameSpot przedstawiac nie trzeba,

TWoM raptem 867k a sukces który zmienił oblicze polskiego gamingu. w market capie 11b w 2014 nawet nie wspominając.....

Mech Mechanic na pewno na olbrzymi potencjał na bycie grą bardzo dobrze przyjętą.

HIT ? - np. 50.000 kopii w miesiąc przy cenie USD 19,90 i kapitalizacji 28 mln.....

swego czasu TWoM tez zaskoczył.

Ogrywanie Prologu Mecha -

Splatter Cat /gaming - subskrypcje na YT ponad 600.000

w dwa dni ponad 66.500 wyświetleń ...zapowiada się iz Mech bedzie hitem ?



www.youtube.com/watch?v=ABc7wy...


Oraz Bardzo pozytywna recka


www.thegamer.com/mech-mechanic...


emisja pewnie dla PLW

byc moze PLW supportować zamiast pozyczki tym razem emisja

7% rozwodnienia...raczej mało: pytanie kto obejmie i po ile?

Vox napisał(a):
Christof_martin napisał(a):
mój serdeczny Przyjaciel z Krakowa tam pracuje i mówi że jest świetna atmosfera w pracy


Czyli masz dojście do informacji z pierwszej ręki.
Jak oceniasz, Tribe będzie wydany bez poślizgu od podanej daty?



Wszystko jest w ESPI/EBI.......

to jest mega fajnie zarządzana spółka i mają super kreatywną atmosferę...

no i paszport Polityki tak jak 11Bici

mój serdeczny Przyjaciel z Krakowa tam pracuje i mówi że jest świetna atmosfera w pracy i kazdy jest doceniony przez CEO. mają niesamowite perspektywy rozwoju kariery w Gamingu. Podobnie jak w Starwardzie. przy okazji pozdrawiam Elemisa

Kris59 napisał(a):
I jeszcze jedno. Mam żal do spółki a własciwie do jej akcjonariuszy,ze własciwie to IPO zorganizowali tylko po to aby się skeszować a przy okazji dla przyzwoitości wyemitowali trochę nowych akcji niby na rozwój społki. Stąd podniesienie puli akcji sprzedawanych kosztem zmniejszenia akcji nowych i nie objecie lockupem całej puli akcji starych.
Czy tak postępują właściciele społki,ktorym na prawde zależy na jej rozwoju ???
Jak dla mnie skompromitowali się jako biznemeni i zepsuli wizerunek firmy na lata. Nie spodziewałem się czegoś takiego po spółce nomen omen amerykańskiej.


A jak właśnie takiego ruchu się spodziewałem. Bo to było exit'ipo a nie developement'ipo..

a po prostu nie lepiej inwestować w nisko wyceniane w stosunku do potencjału 11b i CRJ...

Huuuge nie dla wszystkich
Tomasz Gessner - Exeria.com
22 lutego 2021 9:19


Tytułem uzupełnienia tematu piątkowego debiutu Huuuge, warto jeszcze dodać, że popyt ze strony części polskich inwestorów może być ograniczony ze względów technicznych. Ponieważ spółka zarejestrowana jest w Delaware i działa na podstawie tamtejszej jurysdykcji (względu podatkowe), oznacza to jednocześnie, że nie można jej kupić przez biura maklerskie, które nie mają pozwolenia na obrót papierami wartościowymi spółek z USA. Ten wymóg spełniają obecnie:

Credit Suisse Securities Sociedad de Valores
Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska
Dom Maklerski BDM
Erste Securities Polska
Haitong Bank
IP Intercapital Markets
IPOPEMA Securities
J.P. Morgan
BM mBank
Noble Securities
Opera Dom Maklerski
PKO Bank Polski
Q Securities
Trigon Dom Maklerski
Wood & Company Financial Services


https://stooq.pl/mol/?id=17301

@ Anty, Pawle,

dziękuje za feedback.

niniejszym informuje, iż liczba komentarzy Steam + poza Steam wynosi

22.02.2021 = 31.014
31.12.2020 = 26.720
30.09.2020 = 22.880

czyli mając jeszcze 37 dni do zakończenia Q1 2021

mamy wzrost o 16,7% w relacji Q1 2021 / Q4 2020

zakładając konserwatywnie 40 komentarzy dobowo co przekłada się na ca. 2.400 kopii mamy dynamike
Q1 2021 / Q4 2020

48,8%.

będąc człowiekiem umysłu i mając powyższą wiedzę oraz SoA 2 i SoA 3 w pipeline'ie, nie możesz zakładać spadku poziomu sprzedaży. to byłoby wbrew dostępnej wiedzy

Przeprowadz może dla Abonentów analizę scenariusza 2 - tzw.: base case ale "bardziej realny lub optymistyczny " ? Chimera - is that all we are waitin' for ?

a net debt tez będzie rósł bo spółka wydaje znacząco mniej gotówki niż jej generuje.

GH świetnie się monetyzuje na PC, ciekawie na NSwitch w Japonii i czekając na PS4 i XboX oraz next geny i VR.



witajcie,


dzięki Pawle za analizę, przyznaję bardzo konserwatywną.

- założenie w 2021 znacząco niższej sprzedaży GH PC niż Q3 , Q4 2020 jest konserwatywne. sądząc po jakości SoA1 i przyjęciu przez graczy wyrażonym przytłaczającą liczbą pozytywnych komentarzy, możemy ekstrapolować sprzedaż kwartalną o ok. 2,0-3,0 mln PLN wyższa kwartalnie w 2021 (SoA 2, SoA3) niż w Twojej prognozie - to oznacza wyższe przepływy gotówkowe i zysk w 2021 o ca PLN 8-10 mln.

- Nintendo - rosnąca pozycja GH w Japonii (po tygodniu promocyjnym gra zawitała do TOP 19) - największy rynek dla NS, zakładam co najmniej kwartalny wynik na poziomie Q4 2020 - czyli w skali roku PLN 2,0 mln (ponownie czyste przepływy do modelu)

- Q3 2021 - VR tworzone przez Incuvo - konserwatywnie PLN 0,5 mln kwartalnie - kontrybucja do wyniku 2021 PLN 1 mln.

- podobnie zakładam zerowy sukces na konsole Next Gen gry GH - PLN 0 mln (?)

- DCF - tak ale w perspektywie 2021-2026 - wtedy już po debiucie Projektu P3 pomiędzy H2 2025 - H1 2026.

- dług netto do wyceny - to nie będzie stały poziom minus PLN 28 mln powiększający wycenę - na koniec 2021 cash urośnie do min PLN 55-60 mln.

w mojej ocenie upside do wyniku netto 2021 - min PLN 11-13 mln czystego zysku netto.

pozdrowienia

.

Ponad 4 mld market cap... tu musiałyby byc cuda aby zdyskontowac market cap 6-7 mld

sa spółki realized potential.. i growing potential....to jest ten pierrwszy case.....

kholat napisał(a):
toa napisał(a):
Nie wiadomo czemu wyleciało sporo wpisów.


to specyfika tego forum Anxious blackeye


Tzn ????

Pe 15

P/e =15
Dla obecnej rentowności obligacji risk free

seria The Witcher 1/2/3 to nawet triple wchodzenie do tej samej rzeki ...z ogromnym sukcesem merkantylnym.......

Notowania 11b po sukcesie TWOM oscylowały pod ATH ok. PLN 100 . Technicznie trwała konsolidacja sukcesu w 2015 -

w dniu 18.12.2015 notowania 11B "przeszły " z NC na GPW i wtedy nastąpiło nowe otwarcie dla kapitalizacji : fundusze, wejscie WIG 80/40.......

do złudzenia przypomina obecna konsolidacja CRJ ta na 11b przez 2015 - przed przejściem na GPW główny.


stooq.pl/q/?s=11b&c=10y&am...

jakiez oburzenie..... IP Box i PM w wynikach. jedno i drugie de facto korygowane w wycenie każdego Szanującego sie Analityka - vide DM Bos Tomek Rodak.

przy obecnej sprzedaży GH na Steam jest duże pawdopodobieństwo poprawy wyniku 2020 z PC (nawet z rekordowym Q2 2020) - a na dodatek, zdublowanie przychodów z konsol XboX i PS4 w 2021vs 2020

KamiLPArsenal napisał(a):
pandorinium napisał(a):
Roadmapa a rzeczywistość to często nie to samo. Osobiście obstawiam wrzesień, chyba że się uwiną i wypuszczą maj, czerwiec.


Powiedzieli 1H 2021, równie dobrze może być marzec albo czerwiec? Na czym opierasz termin wrześniowy?


Na paracetamolu....

pandorinium napisał(a):
Zabolała prawda, że w gamingu są opóźnienia?


Prawda jest jedna: w gamjngu liczy się jakość a nie timing..więc co cię boli....?

A może spring 2023? Popuść wodze fantazji....

Konsole H 1 2021 to nie jesień.

Spring wg Roadmapy

Utnapisztim napisał(a):
Nie, jest to negatywna wiadomość. Odswieżać zainteresowanie to miały SoA 2 i 3 a SoA1 miał za zadanie zrobić wow! przy premierze.


No i zrobił wow! W skali 13/20 versus coop i pobił oczekiwania DM BoS i moje

"show me money".... jakiś FCF ?

1ketjoW napisał(a):
Cytat:
@d2fan - 1309 to cena 12M z DM BOŚ - zresztą wkrótce nastąpi aktualizacja zważywszy na 50% wyższa sprzedaż GH od początku roku versus założenia.


Na jakiej podstawie twierdzisz, że będzie aktualizacja prognozy (rozumiem, że chodzi o BOŚ-ia).
Nie czytałem tej prognozy ale zakładam, że zawiera prognozę sprzedaży za 1Q2021 r. Jeżeli tak jest to żadnej aktualizacji w najbliższym czasie nie będzie, bo jesteśmy w połowie kwartału.


tak. Prognozy kwartalne:

Q1 2021 - 160.000 kopii,

Prognozy kwartalne zakładaja znaczaco niższa sprzedaz niż w 2020 - abstrahując od sukcesu SoA 1, 2, 3, ..
o konsolach nawet nie wspominając.,

@d2fan - 1309 to cena 12M z DM BOŚ - zresztą wkrótce nastąpi aktualizacja zważywszy na 50% wyższa sprzedaż GH od początku roku versus założenia.

W moim przypadku mBank spoko natomiast pekao dlugo zwlekało. Doradca kłamał ze będzie załatwione a w końcu pekao nie przyznało kredytu

Niby chcieli dodatkowa hipotekę na uwaga 200% wartości kredytu ale jak zadeklarowałem takowa to odmówili.......

update:

konsolowe.info/2021/01/nintend...

To, że przenośna konsola jest oczkiem w głowie Japończyków było wiadomo już od dawna, jednak dane ze sprzedaży z roku 2020 szokują.
W zeszłym roku blisko 9 na 10 konsol sprzedanych w Japonii były konsolami Nintendo. Z prawie 6 milionów sprzedanych Switchy 2 miliony stanowiły wersje Lite, które w zeszłym roku miały swoją premierę. Sprzedaż konsoli Nintendo wzrosła o 30%. W tym samym okresie gracze kupili 543 tysiące egzemplarzy PlayStation 4 i 225 tysięcy PS5.



Ciekawie ma się również sprawa jeśli chodzi o gry. W Japonii wydano 3.5 biliona dolarów na gry wideo, co jest wzrostem o 12.5% w stosunku do roku 2019. Za ten przyrost odpowiadają głównie gry na konsole. Z pewnością jesteście ciekawi top 5 najlepiej sprzedających się gier w kraju kwitnącej wiśni. Były to (po myślnikach liczba sprzedanych kopii):

Animal Crossing: New Horizons – 6,378,103
Ring Fit Adventure – 1,591,366
Momotaro Denetsu: Showa Heisei Reiwa mo Teiban! – 1,233,023
Final Fantasy 7: Remake – 943,379
Pokemon Sword/Shield – 892,456
Nintendo Switch od swojej premiery w 2017 roku sprzedało się przeszło w 76 milionach egzemplarzy (dla porównania wielkości to tak jakby zsumować całą populację Polski i Kanady). Patrząc na dynamikę sprzedaży tej konsoli, dostanie się do Top 10 wszechczasów jest tylko kwestią czasu. Zresztą zobaczcie sami (w tabeli liczby podane w milionach sprzedanych egzemplarzy):


ponieważ koledzy na forum często zarzucają mi iz nie podaje zrodła danych . Prosze bardzo:

ranking NS Japonia Best sellers (po raz pierwszy od nie pamiętam kiedy zgodność z airkandjan);

store-jp.nintendo.com/software...

oraz co ważniejsze: ogromna sprzedaż NS konsol w Japonii - miażdżąco większa liczba niz4ż XBOX

Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 09.01.2020 09:31PS4 XONE NS PC PS Vita 3DS NEWSNIntendo Switch3923VW Japonii sprzedano 4,5 mln Switchów tylko w 2019 r. Xbox One nie przekroczył 10 tysięcy sztuk

www.ppe.pl/news/141186/w-japon...




Przekazałem Wam gamestat jako źródło danych. Zresztą jedno z wielu.


Pozdrawiam haterow

Tak zapowiedzial Zarzad podczas Investor,s Day

Przełom kwartałów

17384 x 65=sprzedaż po coop

Kunoi...taka srednia 58 bierze pod uwage sprzedaż sprzed coop - po coop wskaznik byl ok. 65.

kunoj napisał(a):
[quote=En]["@kunoj

Wg mnie SoA miało znaczenie i nie ma co się oszukiwać. Ja liczyłem na lepszą sprzedaż podczas promocji oraz również po. Liczyłem, że zainteresowanie grą zwiększy się na tyle, by sprzedać 1,5 miliona kopii brutto w 2021 roku. Patrząc jak wyszło, to realnie cieszyłbym się z 1,1 miliona. A 400k kopii to nie jest nic, tylko 12 mln zł dodatkowego zysku, czyli tak pewnie 400-500 zł do wyceny. "


A pewnie jest ktoś, kto liczył na 1,7 mln kopii brutto, znajdzie się ktoś, kto liczył na 1,9 mln kopii brutto, nie wspomnę już o takich, którzy liczyli na 2,1 kopii brutto, znaleźliby się i tacy. Fakty są takie, że w połowie lutego, włącznie z tą zbliżającą się wyprzedażą chińską - o ile GH znowu trafi do promocji- będzie sprzedane minimum 210 tys kopii, a mamy dopiero 1/8 roku za nami. Nie każę ci tego mnożyć razy 8, ale pamiętając o wpływie kolejnych dwóch SoA, to te 1,3-1,4 mln jest absolutnie w zasięgu. Naprawdę nie możesz spać po nocach przez tę różnicę 150 tysięcy na PC?


ja oczekuję 680 tys kopii w całym 2021 - na PC..... ale najprawdopodobniej będzie to wynik H1 2021

The data refer to an estimated
number of players, according to gamstat.com, which, according
to our observations, seems reasonably correct. We would apply a
0.7 multiple to come up with a number of copies sold. It seems that
consoles versions of survival simulator games sell very well. The
sale of all but one survival games (The Long Dark) was reasonably/
very successful. It seems that the lack of any multiplayer mode
was one detrimental factor for The Long Dark and we know that
Green Hell for consoles will have a COOP mode from the start.
Interestingly, Stranded Deep – a game very similar to Green Hell
– debuted this April on consoles and has attracted 1.21 million
players so far (implying c. 0.8 million units sold in 7 months). This
is significantly more than Car Mechanic Simulator/ House Flipper
sold within 17 months/ 9 months

1ketjoW napisał(a):
[quote=Christof_martin]bez inwektyw proszę. co to za dyskusja. przecież sa dostepne dane pokazują rozkład revenues gier TOP 3 Steam, TOP 10 Steam i reszta.

Pozycjonowanie jest wazne ale przede wszystkim liczba komentarzy i peak players obrazuje poziom spredazy. a ten jest znaczaco wyższy dla GH obecnie niż jeszcze w styczniu 2021 czy Q4 2020


Czy bazujesz na danych z Steam Spy?[/quot

Google Finance. Bloomberg, Reuters
To źródła danych

En napisał(a):
Christof_martin napisał(a):


Zbierz grupe i poprowadzę dla was kolego webinarium z analityki.......


No i właśnie to powyżej pokazuje, że nie ma co traktować poważnie wpisów użytkownika @Christof vel @gytre


@kunoj

Wg mnie SoA miało znaczenie i nie ma co się oszukiwać. Ja liczyłem na lepszą sprzedaż podczas promocji oraz również po. Liczyłem, że zainteresowanie grą zwiększy się na tyle, by sprzedać 1,5 miliona kopii brutto w 2021 roku. Patrząc jak wyszło, to realnie cieszyłbym się z 1,1 miliona. A 400k kopii to nie jest nic, tylko 12 mln zł dodatkowego zysku, czyli tak pewnie 400-500 zł do wyceny.

Z ciekawości; skąd wziąłeś informacje o 1,2 mln sprzedanych kopii Stranded Deep oraz 4 milionach kopii The Forest? O jakim okresie sprzedażowym mówisz? Bo Stranded Deep jest na konsolach dopiero od maja 2020 roku, The Forest natomiast od września 2018 roku. W tym kontekście sprzedaż TF w stosunku do SD wydaje się niska (porównując proporcję sprzedaży na Steam - 27k ocen SD, 205k ocen The Forest). Biorąc pod uwagę o ile dłużej The Forest jest dostępne na konsolach, wychodzi mi, że albo TF sprzedało się więcej niż 4 mln, albo Stranded Deep mniej niż 1,2 mln. Nie jestem w stanie znaleźć żadnych liczb w internecie, więc jakbyś mógł podesłać jakieś linki do informacji o tych liczbach, to byłbym wdzięczny :)


Pseudo anialczne dane ...tak naprawdę nie masz nic do przekazania...żadnych nomen omen bitow

1ketjoW napisał(a):
[quote=Christof_martin]..a kolezko roozkład logar znasz ? .. wróc prosze do podstaw i potem zabieraj jakikolwiek głos w dyskusji


Prawdę powiedziawszy ja się chętnie czegoś dowiem. Czy możesz rozwinąć powyższą myśl? Czy bazujesz na normalnym rozkładzie zmiennej losowej na bazie prawdopodobieństwa? Chętnie zobaczę Twoje wyliczenia.[/quot

Zbierz grupe i poprowadzę dla was kolego webinarium z analityki.......

@ maciej, jak widzisz ponosi koleguff........ dzieki za link. SoA 1 wnosi istotne rozszerzenie kontentu głównej rozgrywki...po Soa 2 i So A3 to bedzie naprawde size gry znacząco wiekszy niż rafty i forresty.

bez inwektyw proszę. co to za dyskusja. przecież sa dostepne dane pokazują rozkład revenues gier TOP 3 Steam, TOP 10 Steam i reszta.

Pozycjonowanie jest wazne ale przede wszystkim liczba komentarzy i peak players obrazuje poziom spredazy. a ten jest znaczaco wyższy dla GH obecnie niż jeszcze w styczniu 2021 czy Q4 2020

..a kolezko roozkład logar znasz ? .. wróc prosze do podstaw i potem zabieraj jakikolwiek głos w dyskusji

obecnie jest mnóstwo IP w promocji Steam - miejsca top15-top 150 nie róznią się znacząco w przychodach w USD - natomiast TOP 10 wyrywa ultra-cash, reszta wygrywa cash na podobnym poziomie, aczkolwiek dziś wyższy niż w styczniu tuż po winter sale..

Utnapisztim napisał(a):
Cytat:
obecna sprzedaż (liczba komentarzy vs peak players) jest powyzej okresu stycznia 2021 przed SoA

Ale co ma do rzeczy peak i komentarze (które są pochodną sprzedaży w okresie ostatniej promocji) skoro obecne miejsca w rankigu steam (czytaj: bieżąca sprzedaż) są gorsze niż przed SoA (a chyba oczekiwaliśmy że będą lepsze)?


ano ma. Im wyższa ilość komentarzy i peak players tym wyższa sprzedaż - prościej chyba sie nie da tego wytłumaczyc

obecna sprzedaż (liczba komentarzy vs peak players) jest powyzej okresu stycznia 2021 przed SoA - i znacząco powyzej Q4 2020 - ... tak więc pozytywny wpływ SoA na pozycjonowanie i sprzedaż gry jest widoczny -

Konsole to zupełnie inne rozdanie i jestem przekonany że poziom sprzedaży z rapotu DM BOŚ (320 tys) w 2021) zostanie przekroczony znacznie - de facto będzie to drugi równy kanał sprzedaży..

Dzięki Elemis ;-) "beep" skończył się wielkim "boom"...czego nie życzę spółce......

Informacje
Stopień: Elokwentny
Dołączył: 11 września 2020
Ostatnia wizyta: 12 czerwca 2021 17:16:06
Liczba wpisów: 288
[0,08% wszystkich postów / 1,04 postów dziennie]
Punkty respektu: 34

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 2,107 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +165,97% +33 194,87 zł 53 194,87 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło