pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Christof_martin

Christof_martin

Ostatnie 10 wpisów
zarzad wysypał troche akcji w rynek, wycena wysoka, fundy chca wejsc z Huuuuge Games - i Creeepy Jaar - dywersyfikuja portolfio sprzedajac TSG so?

Insiders out to najczęściej zle wróży.....

IGN (nie trzeba przedstawiać ) umieścił na swoim kanale trailer z SoA:



prawie 15 mln subscrypcji (w 12h od release date trailera 43k odsłon) - wygląda obiecująco......

cichutki napisał(a):
@Christof_martin,

a jaką wartość generuje CCC, i inne sieci handlowe które tylko sprzedają, w dodatku NIE swoje produkty? Zdziwiłbyś się, ale jest duże zainteresowanie, zwłaszcza wśród kobiet. W dodatku rynek polski nie jest docelowy. I bardzo dobrze. U nas konkurencja stanie się coraz większa.


instagramerki i influencerki....prosze Cię bądzmy powazni ? czy insta lub FB zbawi swiat ?

Jaką realną wartość dodana generuje Answear.com ? edukacja ? medycyna ? xmos ?..co oni robią ? importują "łachy" i sprzedają frajerom.....na ile taki model biznesowy można wycenić: EV/EBITDA ?

pademia zmieni ten świat......

@ AirCanada- testowałeś ? jak wrażenia ?

ta spółka to znak zapytania - wycena obiektywnie niska a osoby powiązane (RN) w niej wychodzą, emisja tak ..potem jednak nie ..... skup zasadniczo tylko pod głównych po 35PLN za akcję..... potem zjazd...o co kaman ?

@ Kolega Krewa - czy mozna prosić o update AT? thnx

www.bankier.pl/wiadomosc/POLYS...

Spółka wchodzi na rynek chiński z 2 tytułami......dobre info o charakterze fundamentalnym

GH na miejscu 46 global top steam - w pełnej cenie - jakby to określić? long-seller ?

pamietajcie iz GH sprzedaje sie najlepiej w Europie (Ger Uk) i w USA.- a tam: cóż lockdown, lockdown, lockdown........ a tryb co-op dodaje element socjalizacyjny ludzi podczas lockdownu..nie sostykamy sie w starbucksie ale w jungle już tak.... a SoS doda smaku i wykwintności rozgrywce

w3 cp 2077 - na steam tylko wyżej ..hah..a market cap ? 3/4 mld PLN

PS oczywiście pytanie retoryczne: CRJ buduje Steam community co będzie kluczowe przy premierze Chimery

Q1 2023 - GH sprzedaje się w ilości 3,5 mln kopii na PC i 2 mln na Konsole...

czy Chimera znajdzie potencjalnych nabywców dewelopera/wydawcy czyli CRJ ????

..bo gracze oczekują implementacji trybu co-op z tybulcami w dżungli amazońskiej.....każdy update ze strony CRJ to odpowiedz na oczekiwania Klientów / graczy....

czy uważacie że CRJ wejdzie do sWig 80 w Q2 2021 w miejsce np.: Getin ?

leonek7 napisał(a):
GetOblig napisał(a):
Po pierwsze sytuacja trochę się zmieniła (swoja droga czy zakładaliście na poważnie ze może mieć taki final) a po drugie, w związku z pierwszym, może warto byłoby się przypomnieć.

Zakładaliśmy na poważnie ,że Radzio zostanie prezesem. Złodzieje stali się bardzo przewidywalni w swoich poczynanoach .Wiemy również jakie będą ich następne działania.Niestety....


przepraszam a o kim jest mowa ?

ostatnimi dniami tj 16.12. istotna wymiana korespondencji z KNF w sprawie debiutu na GPW - wyglada że to już tuz tuż

"Wchodząc w 2021 rok, Creepy Jar skupia się na dwóch projektach. Po pierwsze będziemy dalej rozwijać „Green Hell" – musimy sprostać oczekiwaniom aż półtora miliona użytkowników, którzy posiadają już naszą grę. Czekają nas m.in. kolejne części „Spirits of Amazonia" – darmowego rozszerzenia do gry oraz premiery gry na VR, PS4 oraz Xbox One. Po drugie, kontynuujemy pracę nad drugim, znacznie większym projektem, o roboczej nazwie „Chimera". Wierzymy że odniesie jeszcze większy sukces niż „Green Hell", gdyż tym razem, poza ogromnym doświadczeniem, mamy większy budżet, rozwinięty zespół deweloperski oraz miliony fanów, którzy zakochali się w naszej poprzedniej grze. Co prawda nie planujemy premiery w przyszłym roku, ale uważamy, że będzie to jedna z najciekawszych premier nadchodzących lat. Na całym świecie będziemy obserwować poczynania konsol nowej generacji. Wyścig dopiero się rozpoczął, a w przyszłym roku powinniśmy poznać zwycięzcę starcia między firmami Sony i Microsoft." Krzysztof Kwiatek CEO

www.parkiet.com/Technologie/31...

za Prezesa Rozłuckiego to buła zawsze celebra i smokingi........ bez ironii

obroty 31 mln i 32 mln right now

rynek jednak torche ignoruje padline na cdr--...tamjest zjazzzzddddddd w dóóółłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłł 257

santander działa...

na lepsze czasy...przeciez dzis sentyment zniszczył komunikat sony......................

DM BOŚ zapewne podda rewizji wycene Creepy Jar:

"On April 7 the Company updated the game with the cooperation
mode that was a game changer for sale volumes. The game
climbed up to the 2nd rank on Steam Global Top Sellers List and
stayed there for a few days. Since then (for almost 8 months)
Green Hell hasn’t fallen from the top 300 best-selling games on
Steam for more than two weeks. We estimate that the game
has sold close to 1.2 million copies up till now, generating
revenues exceeding PLN 45 million.

We assume that Green Hell is a typical long seller game. The
sales are and will be animated by recurring free updates which
should trigger the huge Steam wishlist conversion (884k users
had it on their Steam wishlist by the end of June 2020)."

skoro spółka zaraportowała1,5 mln...so far z WS przed nami .

nie bylo recenzji bo nie bylo premiery...jest premiera i jest klapa.

Krewa...ale W3# nie miał ocen na PSA/xbox na poziomie 3,0/10..........w ciagu ostatnich 2lat

korekta bedzie głeboka...rynek wie lepiej niż forumowicze SW

przecież wersja PS4 zawiera darmowa wersje na PS5 - za pół roku zagram na PS5..tylko tyle czekania..

a jeśłi CDPR włączy tryb multiplayer ? to pozamiata na lata..


PS oglądam na YT o patchu 1.04- sporo materiału, angielski ze wschodnim akcentem, o co kaman ?..a na koniec Da Swidanja..;-) wot co.

Teraz rozumiecie dlaczego Miechowskj przesunął P8 a w zasadzie zaczeli od nowa.....?... odpowiedzialna strategia

kokospl napisał(a):
Juz wielokrotnie tu bylo pisane:
- na dobrym sprzecie gra daje rade
- na konsolach starszych(w tym ps4) to jest katastrofa

Moim zdaniem to sie nie obroni - naprawa na taka duza skale z deadlinem "na wczoraj" skonczyc sie moze z buntem pracownikow,ktorzy zapewne sa zmeczeni i maja juz zaplanowane urlopy


przepraszam ale jakie urlopy ? przecież hotele i schroniska pozamykane - Italia, Austria , Francja praktyczny lockdown....kapitalizam=teraz praca , crunche, aby next year miec dłuuugie wakacje po monetyzacji opcji na akcje, so ?

PS na Meta sa wirtualnie "gracze" dla których renceja/opinia CP2077 jest jedyną ever i to 2x.


ASTRAL_GAME
2 Ratings 2 Reviews
MY SCORES Movies TV Music Games 2
Average game review score: 0.0
0
Latest High Score:
Cyberpunk 2077
0
Latest Low Score:
Cyberpunk 2077

www.metacritic.com/user/astral...

[quote=WatchDog]W różnych kulturach różnie się reaguje na potknięcie.

Im bliżej Azji tym większa skłonność do zniszczenia, skreślenia, usunięcia z pamięci, a nawet zmuszenia do rytualnego samobójstwa.
Quote


"kryzys" po chińsku to "szansa".... Redzi powstaną jakk Feniks z popiołów.....

obecnie rynek stara sie wyceni nadszarpnięta reputacje - tzn.: get shorty wala grubo łamią opory jak zapałki, trend is not shareholders trend...do czasu poprawy ps4/xbox...



PS sporo ocen na Meta tzw userów to konta botów (sam mógłbym napisac takich 30 ocen). Bardziej realne sa komentarze na Steam ale to oczywiscie dotyczą tylko Blaszaków


WatchDog napisał(a):
MR_MONEY napisał(a):
Wy widzieliście wogóle tą gre że mówicie o lenistwie ??? . Piszecie cały czas o urojeniach dzieciarni i tak na prawdę marudzicie że CDP dobrze reklamuj gry mimo że ich filozofia robinia gier to nie jest robienie łatwych gier dla dzieciarni i pod tym względem idą konsekwentnie swoją drogą .

Nie underestymowałbym masowego odbiorcy. Ani liderów opinii. Wakeup call (jak to po polsku - budzik?) bardzo się przyda, także inwestorom branżowym, dla których produkcja i wartości kreatywne zdają się gwarantować sukces komercyjny.
I jak tak sobie przypominam różne rzeczy, CDP nie pierwszy raz wydał nie działającą grę ;P


We are fukcing awesome approach..ich zmylil...move your ass and go back to work...now.

z tego co świat pisze to słabsza jest na PS4 i xbox ..z PC na Meta 90% a na Steam 76% pozytywnych komentarzy i trend rosnący........

To wygląda iż w 1W sprzedaz przekroczy 15 mln włączając preordery....peak players szokuje
Oceny stabilnie do gory
Na steam 75% pozytywnych

aircanada15 napisał(a):
Niecałe 7 tys. negatywów przy peaku graczy 1 milion, to ma być dużo ?
Ludziom, którzy najbardziej wsiąknęli w grę, teraz nie w głowie wystawianie komentarzy. Zrobią to dopiero po wielu godzinach rozgrywki.
Ci mający problemy ze sprzętem, często od razu wystawiają negatywy.


Commodore c64 tego nie uciągnie....zatem jest czas na negatywny komentarz

Pojawiła się wczoraj i pojawił się systemowy i trwaly popyt na akcje. Zakładam że target wycena nie nizsza niż Kolegi Anty z kwietnia/ maja: bez SoA 123 i chyba bardzo konserwatywna w kanale konsolowym

antyteresa - kwiecien /maj 2020 - ktoś ? cos ? level hard....

Rozgrywkę można wydłużyć poprzez dlc....patrz FP endless mode

Martwia czy raczej zastanawiaja mnie relatywnie niskie oceny od tych znanych recenzentów pc gamer 78 czy ign 90 (tylko 90?l

Dla wyceny potencjału należy jednak poczekać na sprzedaż 1 weekendu i 3 tygodni...

W punkt. 500.000pln robi różnicę
Po co było mrozić cash jak w tym czasie cdr i crj szybują w gore

Keanu pozamiata rynkiem gier...po cp2077 te branza juz nie będzie wyglądała tak samo.......

Rif napisał(a):
Ile przykładów totalnego nieporozumienia tych estymacji należy zamieścić, żebysmy przestali uznawać je za rzetelne źródło informacji? Jedyne sensowne są wskazania ilości komentarzy przy jednoczesnym raportowaniu przez wydawcę o ilości sprzedanych egzemplarzy. Reszta to pic na wodę, a może inaczej - woda na młyn spekulantów.


przecież cały ten cyrk ze światowymi giełdami akcji to jedna wielka spekulacja ;-)

P9 w 2023 a P8 to moze w 2023/2024..zobaczymy co zarzad pokaże w pm jako cele menedżerskie i kpi's

brutalp napisał(a):
Mówisz o tym?

Cytat:
Owner estimations
509,340 .. 1,528,020 based on review


nie no prosze mi tu nie trywializowac...

mówie o algorytmie m.in.: średniej dziennej graczy oraz czasu rozgrywki.....

w między czasie licznik sprzedanych kopii przekręcił sie na 1.500.000 +


steamdb.info/app/815370/graphs...

Monetyzacja zasadnicza od wersji B - Q2 2021

Incuvo: 'Green Hell VR' w wersji alpha zadebiutuje w I kw. 2021 r.
ISBnews - Biznes
3 gru 2020, 10:49


Warszawa, 03.12.2020 (ISBnews) - Incuvo planuje debiut gry "Green Hell VR" na PC w wersji alpha w I kw. 2021 r., podała spółka. Następnym etapem będzie faza testów i optymalizacji elementów graficznych gry oraz przygotowanie wersji beta projektu, która ma być gotowa w II kw. 2021 r.
"Niedawno zakończyliśmy etap preprodukcji naszego najnowszego projektu z elementami survivalowymi, 'Green Hell VR'. Obecnie jesteśmy na etapie przygotowywania wersji alpha, która już I kw. 2021 r. pokaże odbiorcom ogromny potencjał tej rozgrywki survivalowej w wirtualnej rzeczywistości. Koncentrujemy się na implementacji ostatnich mechanik w celu uzyskania wyjątkowej immersji. Dokładamy wszelkich starań, aby finalny projekt był zgodny z oczekiwaniami graczy, które jak wiemy są duże. Pełna wersja gry zadebiutuje na PC jesienią przyszłego roku. Docelowo projekt dedykowany będzie także na popularne gogle Oculus Quest, co mam nadzieję zadowoli fanów produkcji VR. Zespół zakończył już etap preprodukcji gry i aktualnie trwają pracę nad przygotowaniem prototypu" - powiedział prezes Andrzej Wychowaniec, cytowany w komunikacie.

Oprócz portingu gier zewnętrznych producentów, Incuvo adaptuje i wydaje własne gry. Spółka realizuje także projekty oparte na IP innych producentów, w zamian za część przyszłych przychodów ze sprzedaży. Właśnie w takim modelu studio przenosi na VR "Green Hell", którego autorem jest Creepy Jar. Środki na realizację projektu Incuvo pozyskało od inwestorów w ramach tegorocznej kampanii crowdinvestingowej, podano także.

Incuvo obecnie czeka na zatwierdzenie przez GPW w Warszawie dokumentu informacyjnego spółki. Proces ten poprzedza planowany na przełom 2020 i 2021 debiut firmy na rynku NewConnect, podsumowano w materiale.

Incuvo istnieje od 2012 roku. Początkowo spółka koncentrowała się na produkcji gier na urządzenia mobilne. Aktualny model biznesowy studia zakłada portowanie i produkcje gier na urządzenia dedykowane wirtualnej rzeczywistości. Większościowym akcjonariuszem spółki jest estoński fundusz Blite Fund.

(ISBnews)

RSS

w sumie miła niespodzianka

niewiele większa......

podoba mi sie szeroko komentowany response forumowiczów na temat WL..... GH vs Out.
1.000.000 :30.000

bożyczko napisał(a):
Merkav napisał(a):
chyba lista bestsellerów nie ma znaczenia, ale Outriders na whislist na steemie jest na pozycji 20. Ludzie piszą, że ta gra ma fajny system walki, nudną fabułę i jest podobna do kilku innych gier (ale nie wiem czy to wada czy zaleta).

Ten 4 letni lock części akcji oznaczą, że kurs w przyszłości będzie się mało zmieniać?


Jeśli lista bestsellerów, czytaj sprzedaż, nie ma znaczenia, to w takim razie co ma?

1. Wycena spółki na 1,3mld uwzględnia wielki sukces Outriders , a póki co według steam zainteresowanie jest znikome.
2. Grupę followersów na poziomie 30k przy tytule AAA należy uznać za bardzo małą.
3. Wishlista też zapewne nie wygląda imponująco skoro sam prezes się nią nie podnieca (tak to chyba sam ujął).



wishlista Green Hella obecnie przekracza 1.000.000 więc OutRisders to chyba nie bedzie jakaś petarda na Steamie......

Mozna prosić o AT ? gdzie realnie jest dno korekty - 320 -220 PLN ?

Vox napisał(a):
Taki urok studiow AAA, o crunchu cyberpunka tez podobne opinie
www.eurogamer.pl/articles/2020...

gry same się nie zrobią, to ciężka praca


chcielismy kapitalizmu to go mamy...zawsze można wstac od biurka i odejść......

wynik ok. strat kwartalna ok . IPO koszty ok.
ale....77,7 mld market cap ? much too much

czy spółka jest przewartościowana ?

Vox napisał(a):
tak na szybko... C/Z dla 2020 to będzie 1360/(17*2) = 40.

Konkurencja:
CDPROJEKT 129.30
CREEPYJAR 41.90
11BIT 24.20

Najwyraźniej celują bardziej w CDR niz 11BIT. Tanio nie jest ale chyba nikt się nie spodziewał że będzie tanio?


to ja preferuje 11B, ktory co prawda zmienił CEO ale ma dobre perspektywy..o ile premiea P8 bedzie przed 2025

te 18k...to chyba z PM.?

a Misja ? a Wizja ? A Strategia ?

czy podano powody rezygnacji Prezesa ze stanowiska ? ta firma to jego życie........

jaki fundusz ? Black rock ? ESPI ?

konserwatywna wycena.....

Metodologicznie przesyłam ekstrakt:

Rekomendacja DM BOS dl a11 Bit z 21.10.2019: odnośnie wyłączenia kosztów Programu Motywacyjnego w wycenie i ustaleniu Ceny Docelowej (Target Price)

str. 1

"Guide to adjusted profits
Adj numbers (i) exclude the impact of c. PLN 18.0 million cost of the share-based motivation program in
2Q18-2Q20,
(ii) account for IP BOX tax relief (10% effective tax rate assumed in 2019-2021)."


str 3


"Effectively, we expect the Company to report PLN 6.8 million
EBITDA and PLN 4.0 million net profit in 3Q19. After the
adjustment for the cost of share-based motivation program (the
full capital dilution is already assumed in our model)
and IP BOX
tax relief NP would amount to PLN 6.5 million (+15% yoy)."

na Priv moge podesłac cała recke.
pozdrawiam



anti napisał(a):
G

Chętnie na przykład przeczytałbym opinię anty_teresy jeżeli znajdzie czas.


watek 11 bit 31.08.2018.... you got it 4free

PS poczytaj rekomendacje gamedev chociażby DM BOS - wyłączają takie koszty PM ale uznaja rozwodnienie kapitału akcjonariuszy (EPS=earning per share) tak wiec zyski i FCF są mniejsze o rozwodnienie, w tym przypadku raptem o małe ca 5%

pozdrowienia

"Spółka na każdy dzień bilansowy sprawdza, czy kryteria są spełnione i odpowiednio koryguje wartość PM ujętą w kapitale. Np. jeżeli uzna, że nie osiągnie średniorocznego zysku brutto w kwocie 20 mln zł w okresie 3 lat to powinna wyksięgować część wartości PM z kapitałów."

...oraz rozwiązać rezerwy zawiązane na poczt PM. czyli np. za trzy kwartały 2020 = PLN 4,6 mln, która to kwota powiększy zysk netto w spółce - ii jeśli zatrzymany (no dividend) to powiększy kapitał spółki.......

przy wycenie DM BOŚ / Santander/Noble/Erste/JPMorgan/Deutsche zapewne wyłącza rezerwy na PM (owe PLN 1,5 mln kwartalnie) i rozwodnią kapitał ca. 5% od 2023

Bez urazy Panowie ale to dyskusja na poziomie księgowym

Inwestor patrzy na przepływ gotówki i zdolność spolki do generowania CASHu

Pm nie powoduje wypływu ani grosza CASHu ze spolki.

Co więcej czesc opłaconych akcji przyniesie CASH do spolki.


Od 2023-2024 (po zakończeniu lockup) cash z akcje zaplaci Pan Rynek jak pracownicy sprzedadza akcje

@air Canada

Skąd 100% pewności ze 1.5 mln PLN kwartalnie? Na WZA była dyskusja ?

'Pomijanie programów motywacyjnych przez analityków zdarza się często, ale całkowite ich zignorowanie w wycenie to błąd. FCF się nie zmienia, ale rozkłada się na większą ilość wyemitowanych akcji, przez co wycena per share jak najbardziej spada. Należałoby więc oszacować spodziewane rozwodnienie akcjonariatu w czasie. Zresztą DCF to nie jest jedyny sposób wyceny firmy."

metodologie podziału FCF na rozwodniona ilość akcji stosuje DM BOŚ (najbardziej wiarygodny i merytoryczny w polskim gamedev-ie) a także DM Santander - tutaj mamy rozwodnienie 37 tys na 679 tys akcji.

przy takiej sytuacji gdzie niegotówkowe rezerwy na tak małe rozwodnienie maja wpływ na P&L a nie na FCF
wówczas analityk stosuje metodę mieszana : FCF 90% wagi w wycenie docelowej a porównawcze 10% wagi.

pozdrawiam

czy istnieje możliwośc umówienia sie na sprzedaz ze sprzedawca allegro poza systemem allegro ? tak tylko pytam.... bo nie wiem

Uchwała NWZa ?

jak będa chcieli przejść z glówny - to będa musieli dokonac wyceny i wtedy "bomba"..... jednorazowo ?

si. koszty PM jako nie cashowe nie obciażają Free Cash Flow ktory jest podstawą wyceny ....o tym tez wspomina CEO w notatce prasowej na E-Papie - nie wynik ksiegowy a cash flow pokazuje prawdziwy (bardzo pozytywny) obraz spółki.

1ketjoW napisał(a):
[quote]

Zauważ że jeżeli PM ma dajmy na to wartość około 30 mln zł, a spółka wypracuje 60 mln zł zysku netto to de facto zysk skorygowany wyniesie ponad 90 mln zł przez 3 lata. To daje ponad 30 mln zł zysku netto rocznie.



tak - de facto 90 mln Cash Flow

wycena DCF i tak uwzględnia Free Cash Flow, dla którego neutralnym są księgowe kosztów PM - ergo nie maja one znaczenia dla wyceny DCF.

Tak mi też kalkulator podpowiada PLN 1.5 mln kosztów księgowych PM

W kolejnych kwartalch gdy premiery będą miały Soa 1, xbox. Ps4. Soa 2 i soa3 oraz P2

Przeciez PM jest uchwalnoy od 23.07.2020 skąd to zdziwienie dzis ???

Ps pierwotny taki sam PM byl z lutego br

Nie fakt wysłania wniosku ale otrzymania pozytywnej jnterpretacji z Urzędu Skarbowego co do ulgi IP BOx

o ile założenia programu beda prawdopodobne do realizacji w transzy 2. (Hello CEO ;0)
zasadniczo Zarzad moze zawiesić połowe całego PM (czyli w transzy 2). i rozwiązac rezerwy z tego tytułu.

– Operacja księgowa ma charakter niepieniężny, a faktyczną kondycję spółki w minionym kwartale pokazują przepływy pieniężne netto w wysokości 5.5 mln zł i gotówka w kasie, która zwiększyła się do 24 mln zł z 18.5 mln zł na koniec drugiego kwartału. Dodatkowo na koniec września mieliśmy 3.6 mln zł należności krótkoterminowych. Liczymy też, że dodatni wpływ na wyniki 2020 r. będzie miała także pozytywna interpretacja w zakresie opodatkowania dochodów z IP BOX - podkreśla Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

e-PAP

jeśli budżet CHimery to ca. PLN 10 mln to do końca roku spółka będzie miała zapewnione finasowanie na 3 takie IP.


pzdr

Panowie

24 mln cashu w spółce i 3.6 mln należności. Fundamenty .......

IP Box = PLN 4,7 mln narastająco
PM = PLN 4,6 mln

to są korekty wpływające na wynik net. Niegotówkowe kosztowo, natomiast IP do zwrotu (cash) i z PM też cash ( z części PM )

i juz sie pojawiły niesnaski i krytyka .....Elemis - powodzenia !

krewa napisał(a):
Nie, domykanie luk nie jest regułą. Niektóre pozostają na wykresie cenowym przez dłuuuuuuugi czas. Przykładowo na wykresie 11B znajdziesz 4 niedomknięte luki hossy z 2014 roku


At Krewa
Można prosić o AT?
Thnx

WAtchDog - patron, angel..to i zasady korporacyjne SI wysokie... tak 3mać

hej, graty ! rozumiem że w RN będziesz społecznikiem z wynagrodzeniem w formule wzrostu wartości spółki i przyszłych dywidend ....?

aha..czyli moze być korekta AD 2019 - data prac rozwojowych nad IP i faktyczne wydanie Green Hell. to nadpłata podatku byłaby czymś naprawdę extra ;-)

znowu mamy spór ;-)

PS do usunięcia

naliczana od stycznia 2020

Air Canda ! congraty !

Pipeline zacny - pora by rynek zaczął na dobre dyskontować przyszłe premiery i wsparcie PLW w procesu marketowania i promocji projektów Poly

kolejna gra - jaki jest pipeline gier na najblizsze 24M ?

Wodospad robi jednak wrażenie.....kiedy premiera następnego flagowca od OML?

Trend aktywnych graczy słabnie....dzis ca 1.000 mniej niż wczoraj a uz zahaczamy o weekend.... no nie sądzę aby w weekend było max 10.000 graczy online.... powrót do bazy na kursie....

a podział tortu ?

Frostpuk - 100% dla 11B (po prowizji Valve)
GR - ??? 20/20/20/20/20 - lub inny rózny od 100%

nie możliwe.....

Steamspy nie jest wiarygodny co do ilosci kopii sold

Mc Dollar napisał(a):
kmsc2 napisał(a):
Antyteresa wróżyłeś na CRJ 300zł, a mamy 1000zł


Nie chce mi się szukać, ale po wydaniu coopa pamiętam wycenę Antyteresy gdzie na zasadzie ostrożnego (jak zawsze) szacunku wycenił Creepy na 967, co dla mnie stanowiło podstawę do bardzo udanej inwestycji. Do tego były podane perspektywy dalszego wzrostu w przypadku sukcesów konsol, kolejnych gier, itd.
Proponuję brać pod uwagę ostatnie analizy uwzględniające ostatnie fakty.

P.S. Mnie pasuje ostrożne podejście z szansą na bonus niż "kasynowe" podejście a nuż się uda.


967 mln market cap.

Leszekmr napisał(a):
Aviva zwiększa zaangażowanie w Creepy Jar o 60% w III kwartale 2020. Obecny ich pakiet jest wart ok 28 mln zł. Co ciekawe dokupują CRJ nawet do swojego pakietu PPK.
Artykuł z Biznesradar Premium.


any link ?

2dobapopremierze i peak players 4,888 uppps.... 6.000 to miał Green Hell w roczniece wydania i małe promo 15%

dla spólek bedzie po 25-% 30% przychodu.... sukcesu GhostR nie jest porównywalny z FP czy Green Hell na PC gdzie spółki generuja dla siebie 100% przychodów gry i maja własność do IP

rynek urealnia wycene.......

ok.

napisałem ze nie sadze aby to byl sukces na miarę 4-5 FP...no chance.

kmsc2 napisał(a):
"pomiędzy 5 podmiotów... 3 producentów i 2 wydawców..."

tyle, ze nie po równo, a udział OML powinien byc najwiekszy jako głównego producenta

Pozatym, czy FrostPunk nie miał 1500komentarzy po 24 godzinach?
Tutaj już dawno 1500 przekroczone.

Dodając konsole to tak jakby była premiera czterech pięciu FrostPunków na raz.



4-5 FP= dont think so........

nawet jesli OML share w reve pool to 50% to i tak za mało na ten market kap.

ale jaki market kap ??????? gdyby było 5.000 komentów to bym uznał ze jest co dyskontować, ale nie to co mamy teraz....

Informacje
Stopień: Rozgadany
Dołączył: 11 września 2020
Ostatnia wizyta: 21 stycznia 2021 19:36:22
Liczba wpisów: 153
[0,04% wszystkich postów / 1,15 postów dziennie]
Punkty respektu: 20

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,032 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +154,55% +30 909,35 zł 50 909,35 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d