linia 5 letniego trendu spadkowego PLN 481 - decydujący moment AT
|
|
|
|
Reakcja rynku dziś: premiera SR; oceny Metacritic: 3/10, ocena graczy steam 67% pozytywnych, peak players 789.
|
|
Spolka opublikowala rewelacyjne wyniki polroczne 2022, choc inwestor sledzacy rozwoj gry Green Hell (od 2019) nie jest zaskoczony tymi swietnymi wynikami sprzedazy. Spolka dokonala trafionej w gusta graczy ewolucji lub transformacii gry z typu Survival w strone Buildera- Animal Husbandry i zapowiedziany Builing Update jeszce w 2022 to wlasnie transformacja IP ktorego WL to ponad 1.240.000 graczy na samym Steam ( bez PS. Xbox. I wersji VRoculus).
|
|
decyzja biznesowa - mniejsza promocja na głowny produkt (-30% vs -75%) - bazowa gra GH vs free DLC's (SoA i AH)-
sprzedaz swietna - spolka podjela decyzje o przedłużeniu promo do kolejnego poniedziałku - wygenerowana sprzedaz to nawet 100.000 kopii przez dni promocyjne z AH DLC
|
|
zapowiadał to CDR premiere dekady z wyszło gorzej niż niskobudżetowy GreenHell ;)
|
|
|
|
anty_teresa napisał(a):Pisałem dziesiątki razy, że historyczne C/Z w gamdev do niczego się nie nadają. Porównywać można tylko przyszłe liczone za cały cykl produkcyjny. W 11b, CDR, czy Creepy cykl jest paroletni i dlatego teraz C/Z są wysokie, natomiast w momencie premiery będą niskie, a przynajmniej powinny być. Zerknij sobie na ten wykres: https://stooq.pl/q/?s=cdr_peJak widzisz w 2015 r. przed premierą W3 C/Z był na poziomie 500, a po premierze 5. Kiedyś TakeTwo po premierze GTA5 miał C/Z=5. Rynek nie patrzy na historyczny C/Z, gdzie zysk patrzy w tył, a wycena w przód. W PlayWayu jest bardzo wiele produkcji, więc ten cykl średnio trwa pewnie parę miesięcy więc tutaj C/Z oddaje cały cykl i z natury rzeczy będzie on niższy niż w spółkach, co premier nie miały. Pełna zgoda Paweł: rynek wycenia przyszłe zyski poprzez P/E cyklu wydawniczego. Wysokie są poziomy obecnie 11b = 40,0 CDR = 36. Natomiast Creepy Jar przed premierowo relatywnie nisko wyceniany CRJ = 15.
|
|
Temat:
PLAYWAY
anty_teresa napisał(a):Pisałem dziesiątki razy, że historyczne C/Z w gamdev do niczego się nie nadają. Porównywać można tylko przyszłe liczone za cały cykl produkcyjny. W 11b, CDR, czy Creepy cykl jest paroletni i dlatego teraz C/Z są wysokie, natomiast w momencie premiery będą niskie, a przynajmniej powinny być. Zerknij sobie na ten wykres: https://stooq.pl/q/?s=cdr_peJak widzisz w 2015 r. przed premierą W3 C/Z był na poziomie 500, a po premierze 5. Kiedyś TakeTwo po premierze GTA5 miał C/Z=5. Rynek nie patrzy na historyczny C/Z, gdzie zysk patrzy w tył, a wycena w przód. W PlayWayu jest bardzo wiele produkcji, więc ten cykl średnio trwa pewnie parę miesięcy więc tutaj C/Z oddaje cały cykl i z natury rzeczy będzie on niższy niż w spółkach, co premier nie miały. Pełna zgoda Paweł: rynek wycenia przyszłe zyski poprzez P/E cyklu wydawniczego. Wysokie są poziomy obecnie 11b = 40,0 CDR = 36. Natomiast Creepy Jar przed premierowo relatywnie nisko wyceniany CRJ = 15.
|
|
wkrótce publikacja wstępnych danych półrocznych / Q2 2022 - przed oficjalnym raportem 28.09. br. ZofiaGambetti - prognozuje poniższe twitter.com/ZofiaGambetti/stat...
|
|
|
|
Temat:
11BIT
anty_teresa napisał(a):Po raz 110 napiszę, że zysk z jednego roku w tej branży nie ma znaczenia. Znaczenie ma sumaryczny, oczekiwany zysk za cały cykl produkcyjny. CRJ rozwlókł odstęp pomiędzy projektami względem pierwotnych założeń, a w zasadzie rozwleka go cały czas. W związku z tym maleje mu średnioroczny oczekiwany zysk i płaci za to kapitalizacją.
W przypadku 11b zarząd jest konserwatywny i milczący, co w okresie wzrostów jest obciążeniem, ale jednocześnie nie daje paliwa do spadków w okresach słabszego sentymentu. Wiele zarządów konkurencji się już "zweryfikowało" i stąd spadki. W przypadku 11bit nadal jest zaufanie, bo ten konserwatyzm jest widoczny od dekady. CRJ to mistrzostwo monetyzacji tytułu : Green Hell. zyski 4-letnie po premierze w trendzie RoSnącym ;)
|
|
Temat:
HUUUGE
Sorry. Kontekst mojej był szerszy a Ty odniosłeś się do mojej.
zdecydowanie fundamentalnie lepiej jest inwestować w spółki które płacą podatki w PL i tu tworzą wartość: 11B, CRJ, TEN.......
|
|
Temat:
HUUUGE
anty_teresa napisał(a):Miałeś rację w czym?
Każdy przecież na wątku może sprawdzić, że wyjaśniłem tylko powód takiej księgowej straty. I tak jak napisałem było to zdarzenie jednorazowe, którego już w II i III kw. nie było. Polemizowaliśmy o uznawaniu lub nie takiego rodzaju obciążeń. I wciąż się w tym aspekcie mylisz. Podobnie jak z podwójnym księgowanie gotówki w wycenach.
ChisM: "sprzedaż jest zdecydowanie poniżej oczekiwań - dla ryzyka prawnego/[podatkowego Delaware, przyjąłbym wycenę 50% versus Polish Gaming Champs" w tym - rynek szuka wyceny (niższej niestety) dla takich spółek jak huuge.
|
|
Temat:
HUUUGE
winter is coming....it gonna by huuuge downhill.............. take care
|
|
Temat:
HUUUGE
anty_teresa napisał(a):Stratą netto była jasna - wynika z wyceny zobowiązania do emisji akcji i wysokiej ceny w IPO. Jest jednorazowa i niegotówkowa witaj Pawle, jednak miałem rację co do Huuuuuuuge MIstake - to juz naprawde zle wygląda......
|
|
Nie-Chimeryczny tryb prac ......
Warszawa, 29.11.2021 (ISBnews) - Creepy Jar szacuje, że na koniec przyszłego roku większość prac nad nową grą "Chimera" będą zakończone, a jeszcze w tym roku chce przedstawić "road mapę" dalszego rozwoju gry "Green Hell", poinformował prezes Krzysztof Kwiatek. "Jeżeli chodzi o grę 'Chimera', to mamy zamknięty design gry i jest to bardzo dobra wiadomość, gdyż wiemy, co chcemy osiągnąć i jak dalej postępować. Kolejna istotna rzecz to rozbudowujemy obecnie zespół, który pracuje nad grą. Docelowo chcemy, aby zespół pracujący nad 'Chimerą' składał się z około 30 osób, a 10 osób będzie pracować przy grze 'Green Hell'. Ze względu na pandemię musimy sobie pozostawić pewien bufor i możliwość przesuwania pracowników pomiędzy zespołami" - powiedział prezes Kwiatek podczas wideokonferencji.
"Chimera" będzie grą łączącą w sobie cechy zaawansowanego symulatora rozwoju bazy z elementami survivalu.
"Chcemy, aby na koniec przyszłego roku 'Chimera' miała już kształt gry grywalnej, dobrze wyglądającej. Koniec przyszłego roku to jest moment, kiedy będziemy mogli spojrzeć na 'Chimerę' i zobaczyć, w którym miejscu jesteśmy. Wtedy też będziemy szacowali, kiedy i w jaki czas możemy celować z premierą" - dodał prezes.
Przedstawiciele spółki dodali, że budżet gry w wysokości 10 mln zł pozostaje bez zmian. Wcześniej w raporcie finansowym za miniony kwartał, spółka poinformowała, że łączna wartość nakładów poniesionych na produkcję "Chimery" na 30 września 2021 r. wyniosła 2,4 mln zł, z czego ponad 495 tys. zł zostało poniesionych w III kwartale 2021 r.
|
|
Temat:
STARWARD
CP 2077 się chowa.....
|
|
Temat:
11BIT
......włączenie kompetencji konsolowych Techlandu via CRJ byłoby komplementarne dla 11bit
|
|
Pawle.
Ja również jako finansista i inwestor preferuje spółki które posiadają PLN 100 mln gotówki w kasie niż PLN 100 mln dlugu bankowego lub obligacji.
Dług netto +PLN 100 mln (kedyt) obciąży wycene -poprzez jej obniżenie
Długo netto - PLN 100 mln (cash) ja podwyższy.
Te 100 mln gotówki w 2023 : wycena w roku 2023 będzie uwzględniała stan gotówki PLN 100 mln plus zdyskontowane wartości.
Ps. Witamy na pokładzie (potencjalnie)
|
|
Po raporcie za Q3 2021 szykuje się kolejna aktualizacja wyceny CRJ przez DM BOŚ - ponownie w górę liczba sprzedanych kopii we wszystkich kanałach i wycena w górę w okolice pierwszej recki na poziomie 1.309,-- PLN
"Analitycy DM BOŚ, w raporcie z 12 października, obniżyli cenę docelową dla akcji Creepy Jar do 1.071 zł z 1.215 zł wcześniej, utrzymując zalecenie "kupuj". Raport wydano przy kursie 697 zł.
"Zważywszy na udany debiut wersji na konsole podwyższamy o 37 proc. prognozę wolumenu sprzedanych kopii wersji konsolowej Green Hell do 426 tys. (poprzednio 310 tys.), co odpowiada ok. 40 proc. wolumenu sprzedaży wersji na PC w tym samym czasie od debiutu w trybie rozgrywki wieloosobowej. Jednocześnie obniżamy wolumen sprzedaży wersji na PC na 2021 i 2022 rok odpowiednio o 12 proc. i 18 proc. do 640 tys. (poprzednio 730 tys.) i 540 tys. (poprzednio 660 tys.)" - napisano w raporcie.
Analitycy DM BOŚ przesunęli w swoich prognozach debiut wersji konsolowej gry Chimera na II kw. 2024 r. wobec IV kw. 2023 r. poprzednio.
"Wprawdzie podtrzymujemy założenie, że wersja tej gry na PC powinna trafić na rynek w IV kw. 2023 roku, niemniej dopuszczamy możliwość, że premiera w trybie EA (wczesnego dostępu) może nastąpić wcześniej, gdyż spółka wspominała, że wersja EA może być gotowa pod koniec 2022 roku" - podali.
Dodali, że biorąc pod uwagę powyższe założenia podwyższają o 12 proc. swoją całoroczną prognozę skorygowanego zysku netto na 2021 rok do 34,1 mln zł, a o 7 proc. obniżają prognozę skorygowanego zysku netto na 2022 rok do 24,9 mln zł.
"Zgodnie z naszymi szacunkami Creepy Jar jest obecnie notowany przy 13,9x/ 19,0x/ 11,4x skor. P/E na 2021P/ 2022P/ 2023P (z 50 proc./ 9 proc./ 35 proc. dyskontem wobec porównywalnych spółek)" - poinformowali.
Ich zdaniem, w 2022 i 2023 roku spółka może przeznaczyć na dywidendę 50 proc. raportowanego zysku netto, co implikuje wypłatę odpowiednio 20,56 zł (2,9-proc. stopa dywidendy brutto) oraz 13,20 zł (1,9-proc. stopa dywidendy brutto) dywidendy na akcję.
Depesza jest skrótem raportu, którego pierwsze rozpowszechnianie nastąpiło 13 października o godz. 7:40. Autorem raportu jest Tomasz Rodak."
|
|
Wstepne wyniki za Q3 2021 zdecydowanie powyżej konsensusu rynkowego. ! zarówno ilość kopii jak i średnia cena za kopie kreują bardzo pozytywny outlook Q4 2021 jak i cały 2022.
Spółka w 2021 zaraportuje najlepszy rok w historii bez premiery nowej gry. GH Long-seller ?
CREEPY JAR S.A.: Wstępne wybrane dane finansowe za 3 kwartał 2021 r. oraz narastająco za 3 kwartały 2021 r. publikacja 2021-11-16 08:26 Spis treści: 1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO Raport bieżący nr 17 / 2021 Data sporządzenia: 2021-11-16 Skrócona nazwa emitenta CREEPY JAR S.A. Temat Wstępne wybrane dane finansowe za 3 kwartał 2021 r. oraz narastająco za 3 kwartały 2021 r. Podstawa prawna Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. Treść raportu: Zarząd Creepy Jar S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej „Emitent”) niniejszym przekazuje do publicznej wiadomości wstępne wybrane wyniki finansowe Emitenta:
Dane za 3 kwartał 2021 r.:
- przychody ze sprzedaży: 14,1 mln zł wobec 7,6 mln zł w 3 kw. 2020 r., (wzrost o 86% r/r), - zysk z działalności operacyjnej: 9,9 mln zł wobec 1,0 mln zł w 3 kw. 2020 r., (wzrost o 890% r/r), - zysk netto: 9,1 mln zł wobec straty netto w wysokości 0,3 mln zł w 3 kw. 2020 r.;
Dane narastająco za 3 kwartały 2021 r.:
- przychody ze sprzedaży: 35,3 mln zł wobec 30,6 mln zł w 1-3 kw. 2020 r. (wzrost o 15,4 % r/r), - zysk z działalności operacyjnej: 23,3 mln zł wobec 21,2 mln zł w 1-3 kw. 2020 r. (wzrost o 9,9% r/r), - zysk netto: 21,1 mln zł wobec 15,8 mln zł w 1-3 kw. 2020 r. (wzrost o 33,5% r/r),
Stan środków pieniężnych: 49,9 mln zł na dzień 30 września 2021 r. wobec 38,1 mln zł na dzień 30 czerwca 2021 r.
Osiągnięte przez Emitenta wyniki finansowe w 3 kw. 2021 r. wynikały przede wszystkim z wysokiej sprzedaży gry Green Hell na platformie STEAM oraz konsolach Sony PlayStation i Microsoft Xbox. W analizowanym okresie łączna sprzedaż brutto gry Green Hell na platformach STEAM, Sony PlayStation i Microsoft Xbox (wersje gry, do których Emitent posiada prawa wydawnicze) wyniosła ponad 312 tys. kopii, z czego 138 tys. kopii na konsolach PlayStation i Xbox. Narastająco za 3 kw. 2021 r. łączna sprzedaż brutto na ww. platformy wyniosła 951 tys. kopii, z czego ponad 254 tys. kopii na konsolach PlayStation i Xbox.
Jednocześnie Emitent informuje, że w oparciu o wstępne dane sprzedażowe dostępne na dzień niniejszego raportu, szacunkowa sprzedaż brutto Green Hell na ww. platformy od początku 2021 roku wyniosła 1.076 tys. kopii, z czego 295 tys. sztuk stanowią egzemplarze przeznaczone na konsole PlayStation i Xbox.
Emitent zastrzega, że powyższe dane mają charakter szacunkowy, a ostateczne wyniki finansowe za 3 kwartał 2021 r. wraz z danymi porównywalnymi zostaną przekazane w raporcie okresowym, który zostanie opublikowany w dniu 29 listopada 2021 r.
|
|
Temat:
CREEPYJAR
@ antyteres cyt " PS5 i SeriesX wydaja się mieć małe znaczenie ze względu na liczbę konsol. Największy sens zrobienia gry jest żeby budować społeczność pod GH2" Paweł, no chyba jednak PS 5 sprzedaje się doskonale; przynajmniej lepiej niż PS4 "PS5 is the fastest-selling PlayStation" www.theverge.com/2021/7/28/225..." 10 million PS5 Sony has now sold more than 10 million PS5 consoles. That's up more than 2 million sales from the 7.8 million Sony previously revealed in April, and it means the PS5 continues to outpace sales of the PS4, making it the fastest-selling console in Sony's history.28 lip 2021 " Oraz "Microsoft says Xbox Series X/S are its "fastest-selling consoles ever" www.eurogamer.net/articles/202...miłego dnia, pozdrawiam Krzysztof
|
|
Temat:
CREEPYJAR
myśle że to IP bedzie żyło...tak jak FP2 w Bitach......
|
|
Temat:
CREEPYJAR
Creepy Jar, chce do końca tego roku przedstawić plany dla gry "Green Hell" na rok przyszły, jak również przedstawić pierwsze materiały promocyjne swojego nowego tytułu o roboczej nazwie "Projekt Chimera" - podali podczas konferencji przedstawiciele producenta gier. infostrefa.com/infostrefa/pl/w..."To już 3 lata od premiery +Green Hell+, a ten projekt nadal fajnie się rozwija. Rok 2022 będzie obfitował w update'y do gry. Po przeglądzie konkurencyjnych projektów, mamy ciekawy pomysł, który być może dobrze zgra się z tym tytułem. Przed końcem 2021 r. będziemy chcieli podać road map na 2022 r." - poinformował podczas konferencji Krzysztof Kwiatek, prezes spółki. Do końca roku gotowy ma być także dodatek do "Green Hell" - "Spirits of Amazonia 3" na PC. "Ma to być zamknięcie rozdziału tych dodatków, dwie poprzednie części rozbudowały kontent gry i przyciągnęły nowych graczy. Część trzecia wprowadzi nowe elementy, np. areny. Ten dodatek dobrze rokuje, zamykamy produkcję i wkrótce chcemy zacząć szerokie testy. Musimy być pewni dobrej jakości tej produkcji. Przed nami parę krótkich miesięcy i mam nadzieję, że uda się zamknąć ten temat w 2021 r." - powiedział prezes. "Jeśli popatrzymy na ewolucję przychodów w kolejnych kwartałach, to widać, że mimo iż +Green Hell+ jest długo na rynku, to dodatki i nowe platformy, na które wchodzimy pozwalają nam powiększać obroty w kolejnych okresach działania. To trend, który kolejnymi dodatkami będziemy się starali utrzymać" - dodał Grzegorz Piekar, dyrektor finansowy spółki. Pod koniec września spółka informowała, że łączna sprzedaż brutto gry "Green Hell" na platformy Steam, PlayStation Store i Microsoft Store przekroczyła poziom 2,5 mln egzemplarzy. Według stanu na 27 września 2021 r., lista graczy nadal oczekujących na zakup "Green Hell" na platformie Steam obejmowała 1,11 mln osób. Przedstawiciele Creepy Jar poinformowali, że w tym roku możliwa jest też wstępna akcja promocyjna nowej gry spółki o roboczym tytule "Projekt Chimera". "Plan jest taki, by projekt dostał swój finalny tytuł (...) Chcemy przedstawić materiały graczom, by wiedzieli, że taki projekt powstaje i jakie są jego założenia, mieli świadomość jaki reprezentuje gatunek, wiedzieli na co będą czekali" - powiedział Kwiatek. "Intensywna promocja ma mieć miejsce w przyszłym roku. Wtedy będziemy także udostępniali pierwsze materiały wideo" - dodał. Spółka cały czas kompletuje zespół do produkcji gry. "Większość teamu została przydzielona, produkcja trwa. Szukamy jeszcze kilku dobrych specjalistów żeby zamknąć zespół i by produkcja ruszyła pełną parą. Do finalnej wersji jeszcze daleko" - powiedział Krzysztof Sałek, członek zarządu Creepy Jar. Creepy Jar chce być także wydawcą tytułu, choć nie wyklucza współpracy z zewnętrznym podmiotem w zakresie promocji. "Na chwilę obecną chcemy być wydawcą. To byłoby uwieńczenie naszych dotychczasowych starań na rynku wydawniczym. Ale nie zamykamy sobie furtki do współpracy, np. dla wzmocnienia efektów marketingowych" - poinformował Kwiatek. Przedstawiciele spółki poinformowali, że orientacyjny budżet na produkcję gry to 10 mln zł i nie zawiera on środków na marketing. W I połowie 2021 r. Creepy Jar zanotował przychody na poziomie 21,2 mln zł wobec 23,1 mln zł rok wcześniej. Zysk operacyjny spadł do 13,3 mln zł z 20,2 mln zł, a zysk netto do 12 mln zł z 16 mln zł przed rokiem. Przedstawiciele spółki przypomnieli, że rentowność operacyjna i netto są niższe niż w I półroczu ubiegłego roku, gdyż w tamtym okresie spółka nie ujmowała jeszcze w wynikach kosztów związanych z programem motywacyjnym. (PAP Biznes)
|
|
Temat:
CREEPYJAR
cash na koniec czerwca 2021 38 mln PLN
obecnie zapewne grubo powyzej 42 mln PLN.....
Budżet Chimery PLN 10 mln.
pytanie do analityków: czy jest w spółce wystarczająca poduszka/bufor cashowy na inne produkcje niż Chimera o budżetach PLN 10 mln ?
nie dziękujcie za pytanie. pozdro
|
|
Temat:
CREEPYJAR
Paweł,
ponadto, utrzymujesz niezmienny poziom długu netto - 35mln czyli obecny stan gotówki, nawet po premierze Chimery, no sorry to już nierzetelność analityczna.
przecież saldo gotówki będzie rosło - i po Chimerze będzie grubo ponad pln 100 mln trzymając się konserwatywnych założeń sprzedażowych, ergo min. dodatkowe PLN 100 mln kapitalizacji (dług netto - 100 mln PLN). pozdro K
|
|
Temat:
CREEPYJAR
Paweł, kompletnie abstrahujesz od Wishlisty GH ponad 1,1 mln i faktu iz dotychczas GH był na steam promowany tylko -30% redukcja, a doskonale wiemy że podczas Summer Sale i Winter Sale przy promo -50% wolumeny sprzedaży rosną o krotności - a nie 20%, czy 30% (zakładasz spadki sprzedaży GH)
BTW: SoA 3 będzie największym rozszerzeniem.....
o VR nie wspomnę.
o PS5 i next gen XBox też ani słowa.
Podsumowując: analiza skoncentrowana na minimalizacji wartości equity, pytanie: dlaczego ?...
pozdrawiam Kris
|
|
|
|
[quote=aircanada15]Jesteś kolejną osobą zadającą to dziwne pytanie, na które spółka musiała już odpowiadać tygodnie temu. Chodzi o sumaryczną sprzedaż na konsolach PS i Xbox.[/quota
Ale bez next genów
oraz bez VR
Ps Azja to ca 6% sprzedaży na PC więc ten wątek braku certyfikacji wiekowej PEGi jest średnio istotny....ale został wyolbrzymiony w informacjach giełdowych do rozmiarów wtopy Cp2077 na Ps4
|
|
Sprzedaż gry Creepy Jar na konsolach wyższa od oczekiwań zarządu Szacunkowa sprzedaż gry "Green Hell" na konsolach jest, jak dotąd, wyższa od tego, czego oczekiwał zarząd Creepy Jar, jednak firma nadal czeka na ostateczne dane - poinformował PAP Biznes członek zarządu Krzysztof Sałek. Studio zdecydowało o pracach nad kolejnymi dodatkami do gry. "Szacunkowa liczba sprzedanych kopii brutto jest wyższa niż zakładane pierwotnie 30 proc. sprzedaży brutto w porównywalnym okresie po premierze trybu co-op na PC, z czego jesteśmy zadowoleni. Wciąż jednak czekamy na finalne raporty sprzedażowe, które wskażą ostateczne kwoty uzyskane ze sprzedaży gry" - napisał Sałek w komentarzu przesłanym PAP Biznes. Moderator:Proszę nie wklejać całej treści artykułu, tylko cytat i link
|
|
Temat:
TSGAMES
baks napisał(a):Też mi się wydaje, że przepłacili - pomijając cenę wyjściową ale te bonusy za lata 2021-2025 .... to już prawdziwa truskawka na torcie .... ale dla sprzedającego. Spółka pewnie jak piszesz liczyła na przejęcie pewnych kompetencji ale keszowo to niewiele będą na plus przynajmniej do 2026 roku. Choć te 1,2mln daje nawet 15mln USD rocznie czyli ponad 60mln PLN. Czy jednak aż tyle wyciągną pokaże dopiero przyszły rok. W tym roku tyle synergii raczej nie wypracują (30mln). Jakieś korzyści pojawią się raczej dopiero w przyszłym roku w zakresie skorzystania z konow-how czy intensyfikacji sprzedaży z wykorzystaniem synergii kanałów sprzedaży. Na razie chyba za dużo kasy utopili w przejęcie i przyblokują się z innymi możliwościami. Powstaje jeszcze pytanie czy kasa wypłynie ze spółki czy obejmą jakąś pulę akcji ... ? Baks ! 100% racji....z włochami to raczej słabe interesy robimy
|
|
do czasu.Krotkie pozycje na cdr juz znacząco zostały nomen omen skrócone.....w każdym momencie może przyjśc odbicie w górę na indeksie WIGGames - Delta jest tuz za progiem Europy...
|
|
anty_teresa napisał(a):Oglądałem ostatnio wywiad z prezesem Render Cube, czyli tych od Medival Dynasty i on ma podobne oczekiwania co do konsol jak zarząd CJ. Sprzedaż ok. 30 proc. PC, choć oczywiście dodał, że wcale tak być nie musi. Myśl że Zarząd ma właściwe podejście. Ja prognozowałem 10% sprzedaży na wszystkie inne platformy versus PC steam.... życie jak zwykle weryfikuje. Czy to 10% dual annual czy monthly...
|
|
GH =Chi = pari passu......
np Kanada
|
|
GH pozycjonuje się @par w rankingach best-sellers z niedawna premiera Chivalry 2.. a o to co pisze developer: www.nme.com/news/gaming-news/c..."In fact, the game’s launch was so successful that its servers could barely keep up with the large player count. The developer reported issues with log-ins and online matchmaking within the first few hours of the game’s release, both of which have since been resolved, as it points out on twitter. “The number of players launching the game today has exceeded even our highest expectations, and we will do our best to ensure you all can get in and play as soon as possible as our top priority,” Torn Banner said at the time."
|
|
bez przesady, GH na PS4 jest dostępny w większości krajów świata a opinie są bardzo dobre
|
|
a kto dramatyzuje ? przeciez to jest zabieg marketingowy: unavailable in Asia ? how come? I want the game NOW, just NOW ;-)..
przeciez to problem Sony a nie dewelopera, a to oznacza roszczenie CRJ o kase do SOny o business interruption lub extra pakiet promocyjny gry na Asia over the weekend...to takie oczywiste
|
|
Pakistan...is missing GH on PS4
|
|
|
|
Powiedzcie proszę trochę więcej o nadchodzącej wersji konsolowej Rynek konsol to kilkaset milionów użytkowników – chcemy dotrzeć z Green Hell’em do jak największej części, która jest zainteresowana survivalem. Pytanie o Green Hell na konsole towarzyszyło nam od debiutu naszej gry w Steam Early Access w 2018 roku. Głównymi wyzwaniami jakie przed nami stały to przygotowanie wygodnego sterowania oraz odpowiednia optymalizacja. Posiadamy wystarczające kompetencje do samodzielnego wydania, a dzięki pracy włożonej w wydanie Green Hell na platformy PlayStation 4 i Xbox One będziemy mieli jeszcze lepsze doświadczenie przy okazji Chimery oraz kolejnych projektów, w tym wersji Green Hell na PlayStation 5 i Xbox Series X. Dotychczas jesteście bardzo oszczędni w szczegółach na temat projektu Chimera. Tak jest, nie chcemy informować inwestorów oraz graczy zbyt wcześnie. Sukces odniesiony przez Green Hell zapewnił nam nie tylko finanse – ludzie wiedzą, że warto czekać na nasze projekty. O survivalu w kosmosie będziemy mówić więcej, kiedy będziemy gotowi do rozpoczęcia działań marketingowych. W związku z tym, że tworzenie gier to długi i ciężki do oszacowania proces nie jesteśmy w stanie stwierdzić, kiedy to nastąpi. Czy macie już plany związane z wydaniem Chimery? Powtórzy ona ścieżkę Green Hell i zaczniecie od Steam, czy planujecie dystrybucje na wszystkich platformach jednocześnie? Docelowo, pragniemy aby projekt Chimera ukazał się na wszystkich najważniejszych platformach. Na ostateczny kształt kalendarza wydawniczego będzie miał wpływ szereg czynników, w tym stan osobowy spółki, kierunek w jakim podąży projekt, a także model sprzedaży i dystrybucji. Za każdym razem chcemy mieć pewność, że nasza gra będzie najwyższej możliwej jakości. W obliczu ciągłego zainteresowania graczy, na co wskazują chociażby wishlisty nasuwa się pytanie o przyszłość Green Hell. Czy po Spirits of Amazonia planujecie dalsze wsparcie gry? Z całą pewnością dalej będziemy wspierać Green Hella na wszystkich platformach. Ilość oraz wielkość kolejnych dodatków będzie podyktowana zainteresowaniem graczy. Czy planujecie w najbliższym czasie kolejne rekrutacje i powiększanie zespołu? Zatrudniamy kolejne osoby zgodnie z naszymi potrzebami, głównie specjalistów posiadających już ugruntowaną pozycję na rynku. Zwiększenie zespołu jest naturalnym zjawiskiem, idącym parze z dobrymi wynikami i rozwojem spółki. x.isbtech.pl/e-rozrywka/creepy...
|
|
od 15.12.2020 - sprzedano 500.000 kopii . imponujące.
DMBOS i BDM estymuja sprzedaz roczną ca. 700 -780 tys (razem z wersjami na konsole.
Who's wrong ? who's right ?
|
|
daty w gamingu.....aha CyberPunk w 2077
|
|
resor napisał(a):scenariusz w którym emisja jest potrzebna do funkcjonowania na pewno jest gorszy od takiego gdzie to nie jest potrzebne. moze upraszczam temat ale jesli firma ma 35 osob i nie planuje np dobic do 50 za rok to czy faktycznie sie rozwija? w tym roku na wynik pracuje 5 osob robiących przy gh. czemu 5 a nie 15? moze dlc powinny być częściej? czy lepiej jednak na łokacie trzymać kase a nie planuje ? obecnie 5 osob pracuje na GH Soa's, reszta nad Chimera ale Zarzad nie wyklucza prac nad GH 2 ("szkoda zmarnowac takie IP" CEO) - zatem moze za chwilę okazac sie iz spółka dewelopuje Chimere (30 osób) i GH 2 (20-30 osób). a potem P4...etc.....
|
|
bo spółki nie upadają z powodu straty netto tylko braku płynności.. o bosze że tez takie rzeczy trzeba tłumaczyć
a w Game Dev:
- maja środki (gwarancja budżetu ) co najmniej 3 gier wielkości Frostpunk/Chimera (PLN 20 mln each)
- nie będzie nowych emisji akcji bo maja cash ( poza PM który cash dla spółki generuje i papierową stratę)
- mogą rekrutować nowy staff bo mają płynność i poduszkę cashowa na koszty HR
- ostatnie: bo mogą wypłacić dywidendę (choć lepiej inwestować w nowe IP)
|
|
kolega jak zawsze wyrwał post z kontekstu wtedy była "dyskusja" o definicji przychodów vs zysk netto.
.....
a i tak najwazniejszy jest cash - ponad 36 mln- to wygląda naprawdę wyśmienicie....
|
|
Zmiana w akcjonariacie:
raport za q1 2021 str 17. Carpathia capital
W pierwszym kwartale dokonano również inwestycji w nowe spółki portfelowe, głównie w ramach projektów realizowanych przez grupę INC. W styczniu objęto akcje Stream Cards SA (producent rozwiązań w formie gier dla streamingu wydarzeń e-sportowych) oraz udziały w Skriware Sp. z o.o. (producent pakietów edukacyjnych w zakresie kształcenia technicznego). W lutym zainwestowano w akcje Demolish Games S.A. (producent gier komputerowych), a w marcu w kolejną spółkę z sektora gamingu – Polyslash S.A. – w ramach emisji wtórne
|
|
www.bankier.pl/wiadomosc/CREEP...Przychody PLN m8,21 mln Zysk brutto 5,2 mln - stan środków pieniężnych: 36,21 mln zł na dzień 31 marca 2021 r., wobec 27,98 mln zł na 31 grudnia 2020 r..Skorygowany netto (o PLN 1,5 mln kosztów PM) szacuje podobnie jak DM BOS ca. PLN 6,1 mln
|
|
Krewa, jak oceniasz dzisiejsze obroty ? powyżej średniej 20sesyjnej, 120 sesyjnej, rocznej ? dolny cień ma znaczenie ?
|
|
Wartość tej analizy praktycznie zerowa że względu na brak istotnosci obrotow
|
|
Krewa to wciąż znaczaco poniżej obrotow Na NC.... wykres nie jest reprezentatywny dla estymacji długoterminowego trendu at. Nie wspominając o kapitalnej sytuacji fundamentalnej i gotówkowej spółki.....
|
|
a gdzie ten wolumen powyżej średniej się znajduje ? grudzień 10 AD 2020 ? trend boczny jest ewidentny.....
|
|
Temat:
PEPCO
Czy chodzi Wam o to ? www.reuters.com/article/us-ste...Dochodzenie PwC stwierdza 7,4 miliardów dolarów oszustwa księgowego w Steinhoff, firma mówi Przez Tiisetso Motsoeneng, Emma Rumney4 MIN CZYTAJ JOHANNESBURG (Reuters) - RPA detalista Steinhoff powiedział niezależny raport stwierdził, że zawyżone zyski w ciągu kilku lat w 7,4 miliardów dolarów oszustwa księgowe z udziałem niewielkiej grupy czołowych menedżerów i osób z zewnątrz. Steinhoff po raz pierwszy ujawnił dziurę w swoich rachunkach w grudniu 2017 r., szokując inwestorów, którzy poparli jego ponowne wynalezienie z małego południowoafrykańskiego stroju do międzynarodowego sprzedawcy detalicznego w awangardzie europejskiego przemysłu detalicznego mebli dyskontowych. W największym skandalu korporacyjnym w kraju, dochodzenie przeprowadzone przez PwC wykazało, że firma odnotowała fikcyjne lub nieregularne transakcje o łącznej wartości 6,5 mld euro (7,4 mld USD) w okresie obejmującym lata finansowe 2009 i 2017, zgodnie z podsumowaniem ustaleń zamieszczonych na stronie internetowej firmy Steinhoff. Śledczy odkryli, że niewielka grupa byłych menedżerów Steinhoff i osób spoza firmy, na czele z określonym "wyższego szczebla wykonawczego", realizowane oferty, które znacznie zawyżone wartości zysku grupy i aktywów, podsumowanie powiedział. Steinhoff nie wymienił osób, ale powiedział, że osoby zamieszane nie były już zatrudnione przez firmę. Rzeczniczka firmy odmówiła podania dalszych szczegółów. Skandal ma wszystko, ale wymazane kapitału akcjonariuszy i doprowadziły do kilku rezygnacji, w tym prezes Markus Jooste, który odegrał kluczową rolę w wprowadzenie Steinhoff na ekranach radarów inwestorów. Jooste, który zaprzeczył wszelkim wykroczeniom, nie udostępnił jeszcze się na przesłuchanie przez śledczych PwC. Jego prawnicy nie od razu odpowiedzieli na e-maile reutersa i prośby telefoniczne o komentarz. Skandal zniweczył 216 miliardów randów z wartości rynkowej Steinhoffa od grudnia 2017 roku, co było dramatycznym zwrotem fortuny dla firmy, która była kiedyś obowiązkową koniecznością w portfelach menedżerów funduszy. Steinhoff powiedział, że śledczy odkryli, że najwyższe dane kierownictwa zawarły fikcyjne transakcje z podmiotami rzekomo niezależnymi stronami trzecimi, aby stworzyć iluzję dochodu wykorzystywanego do ukrywania strat w jednostkach operacyjnych firmy. Firma nie wymieniła jednostek, ale oświadczyła, że nie obejmuje dwóch europejskich spółek zależnych, Pepkor Europe i Poundland, ani żadnej z jej afrykańskich jednostek, w tym Pepkor Holdings. "Transakcje zidentyfikowane jako nieprawidłowe są złożone, zaangażowane wiele podmiotów w ciągu kilku lat i były poparte dokumentami, w tym dokumentów prawnych i innych opinii zawodowych, które w wielu przypadkach, zostały utworzone po fakcie i wstecz", powiedział Steinhoff. WPŁYW FINANSOWY Pełny wpływ finansowy ustaleń był nadal ustalany i będzie odzwierciedlony "w miarę możliwości" w przekształceniu zysków firmy w roku obrotowym 2016 i jak dotąd nieopublikowanych zysków w 2017 i 2018, powiedział. Firma już zapisała wartość swoich aktywów o ponad 12 dolarów rachunku
|
|
E POSTY FB Green Hell · As we head towards the console release, we've also made some tweaks to PC controller support that are now live. Not only that, Green Hell is 30% off on Steam from now until May 3rd at 10:00am PDT! Buy the game: store.steampowered.com/app/815...… Zobacz więcej ...work in progress..............
|
|
Panowie, Czy P3 od CRJ to ma być Fantasy Survival Hectic Trip Multiplayer PVP PGame ???? ktoś coś...?
|
|
czy GH nie jest long-sellerem ? otóz jest. dotychczas tylko promo -25% wciąż duży potencjał na Steam (Winter, Summer, BF sales etc), dwa SoA w pipeline, w głowach Zarzadu sequel GH2, inne platformy, (next geny i VRare), do premiery Chimery zakładam stałość przychodów / zysków (Q1 2023)
|
|
Temat:
HUUUGE
PM sa kosztem rozwodnienia akcjonariuszy a nie realnym kosztem operacyjnym.....
|
|
Temat:
HUUUGE
niegotówkowe są również PM'y ..a strata jest stratą.......
sprzedaż jest zdecydowanie poniżej oczekiwań - dla ryzyka prawnego/[podatkowego Delaware, przyjąłbym wycenę 50% versus Polish Gaming Champs.
|
|
aircanada15 napisał(a):sssd: napisałem to w formie żartu, ale widzę, że muszę to zrobić bardziej prostolinijnie. To o czym piszesz, to przychód netto z kopii, a nie zysk. Dopiero po uwzględnieniu kosztów operacyjnych itd. można mówić o jakimkolwiek zysku. przychód po prowizjach to PLN 38-40 od kopii. tzw.: zysk netto na poziomie spółki przed PM może spokojnie przyjąć PLN 30.
|
|
metodyka "zysk netto od kopii" to nie moja metodyka, lecz uwzględnienie w metodyce ssd prawdziwej ilości komentarzy w datach brzegowych - reszta przyjęta z metodyki ssd, przyznaje niedoskonałej, ale pokazującej drzemiący potencjał fundamentalnej wyceny spółki.....
|
|
ooppss...:
faktycznie
Styczeń - Marzec (90 dni)
Komentarze:5700 Komentarze * przelicznik = 342.000 kopii sprzedanych Zysk netto = 10,26 miliona złotych
plsu NS Japan i Eurooa - k, 3 tygodnie wysoko w rankingach powinno wygenerowac 2x Q4 2020 - czyli PLN 1 mln
Kwiecień (pierwsze 18 dni)
Komentarze = 660 Komentarze * przelicznik = 39600 Zysk netto = 1,18 miliona złotych
|
|
w tej chwili rynek dyskontuje najgorszy scenariusz....na najbliższe 2 lata ,,które nie muszą być takie negatywne: nowe konsole, dlc's, zapowiedzi Witcher Next Story, etc.....
|
|
pandorinium napisał(a):no i ma tyle wspólnego co ten rust otóż to....... ważny jest slot premierowego tygodnia /weekendu
|
|
a w grudniu wyszedł CP 2077...
|
|
Chung napisał(a):"Edytuj wpis" przestało działać - to musze nowy komentarz dać. Moje "wypociny" w poprzednim poście miały za zadanie podać Wam kilka informacji: Nie sądzę, aby developerzy CRJ mieli problemy wydajnościowe na konsolach. Opieram swoją tezę na aktualnym stanie "performance" z PC. PS5 można założyć, że ma 10 TFLOPs. Jest to podobna "moc" jak mają karty graficzne 1080 Ti, albo 2080 (bez Ti). Filmiki z GH 4k można znaleźć wszędzie np tutaj: Z filmiku można wyciągnąć że liczba klatek to 40-50FPS na 4k na ultra (bez optymalizacji, albo raczej - bez dodatkowej optymalizacji). Taką wartość zakładam na PS5. Dla mnie najważniejsze jest screen z 2:57 ("Games always run > 30Fps with no lag"). Pamiętajmy że konsole nowej generacji mają Free-synca, więc jest to wartość wystarczająca. PS4: (szybka estymacja): 40-50FPS na PS5 to da nam 32-40FPS na 1080p (Full Hd). Nie trzeba stawać na głowie i optymalizować czegoś, czego się nie da. (patrz CP2077). dzieki wielkie. na rynku konsolowych jest mało tytułów takich jak GH : a survivale cieszą sią dużym zainteresowaniem graczy. Jeśli faktycznie gra będzie tak śmigać na PS4/xbox i next genach to można pospekulować iż sprzedaż konsolowa może przekroczyć levele z rynku PCetowego.....
|
|
zycie nie jest linearne....jest o wiele bardziej złożone niż piszesz......
|
|
nie sprowadzaj komunikacji z rynkiem do poziomu absurdu....
a może należy założyć scenariusz że koszty już zostały pokryte i nie będzie więcej komunikatów w tej materii...
|
|
EBI jest właściwym kanałem komunikacji -
|
|
sorrrry kolego, info cenotwórcze powinno pojść przez EBI. wiec nie pisz ze sie nie umawiałeś etc.... bo ja sie na co innego umawiałem ze społką podczas IPO...
i mam innego maila od spółki
|
|
Temat:
STARWARD
a skąd info roku premiery w 2022 ? a może 2023/2024 ?
|
|
Cooper. serio ? pokaże screena z maila od spółki .
|
|
Dyng Light....Dead Island....coś tam jednak CRJ staff potrafi zrobić....zrobić doskonałe gry na konsole.
|
|
Tomasz Rodak z DM BoŚ tez zakłada konserwatywnie duże konsole (bez next genów) na poziomie 30% sprzedaży PC.
Wycena dla przypomnienia PLN 1309,-
Prognozy finansowe
Zakładamy, że CRJ wyda konsolową wersję Green Hell w 2Q21. Według naszych prognoz, gra będzie sprzedawać 320k sztuk w ciągu 12 miesięcy, co stanowi ok. 30% wersji PC w tym samym okresie po wydaniu (po aktualizacji COOP). Spodziewamy się wydania Chimera (wersja PC) w 4Q22 i zakładamy 1,2 miliona sztuk sprzedanych w 12M na PC (110% Green Hell po aktualizacji COOP). Wersja konsolowa powinna zadebiutować w reklamie 4Q23 sprzedać 0,32 mln sztuk w 12M (100% oczekiwanej wielkości sprzedaży Green Hell na konsole). W 3Q20 Spółka zarezerwowała program motywacyjny koszt bezgotówkowy na 4,6 mln zł (przypisany do 1-3Q20). Zakładamy, że w 4Q20-4Q22 CRJ zarezerwuje c. 1,5 mln zł kosztów programu motywacyjnego na kwartał i uważa, że ta pozycja bezgotówkowa powinna być wyłączona z powtarzających się zysków, ponieważ zakładamy pełne osłabienie kapitału w naszym modelu wyceny. CRJ księguje koszt tworzenia gier w lt pozycji memoriałowej, a następnie ponownie rezerwuje go do wartości niematerialnych, po premierze.
CreepyJar; Chimera - lista porównywalnych gier Game Developer Debiut dzień Recenzje Steam (% pozytywne) Sprzedaż Zadowalająca Coffee Stain Studios marzec 2019 (Epic) 8.06.2020 (Steam) 97% 0,5 miliona w ciągu trzech miesięcy (Epic Store); 0,4 mln w ciągu jednego miesiąca (Steam); 1,3 mln na lipiec 2020 r.** Subnautica Unknown Worlds Entertainment 23.01.2018 97% 5-6 mln*, 0,8 mln (PS4)*** Astroneer System Era Softworks 16.12.2016 95% 2-3 mln* (PC), 0,15 mln (PS4)***, 3,1 mln (X1 - Game Pass)***
Wycena i zalecane działania
Z multiplem adj P/E na poziomie 22x/22x/ 13x w 2020E/2021E/2022E Spółka handluje z 30-50% rabatem w porównaniu z zagranicznymi partnerami. Biorąc pod uwagę (i) doświadczonych menedżerów creepy Jar, (ii) udane osiągnięcia w rozwoju gier, (iii) skupienie się na jakości, a także (iv) obiecujące plany na lata 2020-2022, inicjujemy naszą relację firmy z podstawowymi rekomendacjami LT buy i ST market relative Overweight. Nasze 12M EFV wyceniliśmy na 1309 zł za akcję, co oznacza c. 40% luka wyceny. Creepy Jar jest jednym z naszych najlepszych typów na 2021.
Wycena DCF (50%) PLN 1 291,1 Wycena porównawcza (50%) PLN 1 326,7
12M Docelowa wycena PLN 1309
|
|
zważyszwy na porażkę takiego zespołu jak 11b z TWoM i FP na konsolach..faktycznie: 15% poziomu sprzedaży GH na PC może byc wyzwaniem..................
|
|
anty_teresa napisał(a):Większość :) Popatrz na historię 11bit choćby. Teraz masz Starwarda. Ale oczywiście z rynku też biorą. Zarząd nie planuje ABB
|
|
OBS: Czy widzicie duże zainteresowanie funduszami? Dopytują się o wejście na główny rynek? Krzysztof Kwiatek i Krzysztof Sałek: Od dawna odczuwamy duże zainteresowanie naszą spółką wśród funduszy.
NC jest barierą strukturalna dla funduszy....do czasu, gdyż jak rozumiem z dyskusji dzisiejszej debiut na GPW soooooooonnnnnn......................
|
|
RUSZA PRODUKCJA NOWEJ GRY Kwiatek podał, że przy "Green Hell" pracuje obecnie pięć osób z 30-osobowego zespołu Creepy Jar. Reszta pracowników została przesunięta do prac nad nową grą - osadzonym w konwencji science-fiction projektem o roboczym tytule "Chimera". Nowa produkcja ma mieć większy rozmach od poprzednika. Zakładany obecnie budżet produkcyjny "Chimery" to kilkanaście mln zł. Do końca 2020 roku nakłady wyniosły ok. 1 mln zł. "Powstają systemy, na które nie mogliśmy sobie pozwolić przy 'Green Hell'. Pracujemy m.in. nad generatorem własnych światów - ułatwi to produkcję gry, ponieważ nie trzeba będzie już np. stawiać pojedynczych obiektów ręcznie. To ważne, ponieważ - jak wstępnie myślimy - świat 'Chimery' będzie około cztery razy większy niż mapa w 'Green Hell'" - powiedział Kwiatek. "Zespół nam się zwiększa i stąd te koszty nieco rosną, a zespół jest większy, ponieważ widzimy, że potrzeba będzie nieco więcej pracy, by ta gra robiła wrażenie za 2-3 lata" - powiedział prezes. Tworzenie nowego tytułu wchodzi obecnie w etap produkcyjny. "Wyszliśmy z fazy pre-produkcji, mamy wewnętrzne demo, w którym testujemy podstawowe mechaniki gry i wchodzimy w produkcję. Mamy 30 osób, jest to większy projekt niż 'Green Hell', więc trochę trudniej jest to zorganizować, ale pracujemy nad tym, wszystko idzie do przodu" - podał Kwiatek. Prezes podał, że cykl produkcyjny ma trwać 2-3 lata, ale priorytetem jest to, by studio opuścił produkt jak najwyższej jakości. Spółka nie zdecydowała jeszcze, czy gra zostanie udostępniona w formule wczesnego dostępu, podobnie jak "Green Hell" czy "Satisfactory", tytuł do którego "Chimera" ma być podobna. "Być może byłby to EA jednocześnie na PC i konsole - obecnie nie ma takiej możliwości na PlayStation 4 i Xbox one, ale z naszych rozmów wynika, że na konsolach nowej generacji będzie to możliwe. Przećwiczyliśmy już 'wczesny dostęp' i wyszło to bardzo dobrze. Nie wykluczamy jednak, że zdecydujemy się na jedną, dużą premierę pełnej wersji gry" - powiedział, dodając, że studio nie skłania się obecnie bardziej ku jednej z możliwości. Pytany o to, ile osób ma docelowo pracować nad nowym tytułem, prezes odpowiedział: "Nie mamy w głowie konkretnej liczby osób, która będzie nam potrzebna do prac nad 'Chimerą'. Kończyliśmy 'Green Hell' w 15 osób i zakładaliśmy wtedy, że jeszcze pięć osób i to będzie koniec. Teraz jest nas 30 i myślimy o tym, że jeszcze ktoś by się przydał". Kwiatek podał, że pozyskiwanie doświadczonych pracowników w branży gier nie jest obecnie proste, ale Creepy Jar udaje się powiększać zespół. "Do pewnego momentu nie mieliśmy z tym problemów, kontaktowaliśmy się głównie ze starymi znajomymi z branży, a teraz udało nam się m.in. pozyskać trzech programistów korzystając z zawirowań w Flying Wild Hog. To pewien znak czasów - wydaje się, że w Polsce jest obecnie dobrze otoczenie dla takich firm jak nasza, czyli mniejszych organizacji, ale z dużym doświadczeniem na pokładzie i możliwością konkurowania z największymi studiami" - powiedział. "Płacimy specjalistom lepiej niż w większych firmach, gdzie wcale nie zarabia się tak dobrze - atutem jest tam raczej praca przy wielkich projektach, budowanie portfolio. Ludzie przychodzą do nas również ze względu na inną kulturę pracy, większy wpływ na kształt projektu" - dodał. biznes.pap.pl/pl/news/all/info...(wywiad)?fbclid=IwAR23jLZo-ZzJ36AYVefThIrY-tQ0fR1fjxuiACTs18Bk4lkGcCDuCKO8rX8
|
|
a jednak .....both of them
"Creepy Jar w trakcie wczorajszego Future Games Show zapowiedział premierę Green Hell na PlayStation 4 oraz Xbox One. Produkcja trafi w ręce konsolowych graczy pod koniec I połowy 2021."
|
|
Ad vocem dyskusji jak bardzo dobrze sprzedaje się GH po SoA 1 plus zapowiedz GH 2 "W momencie wydania pierwszej z trzech części 'Spirits of Amazonia' sprzedaż dzienna była tylko troszkę gorsza niż zaraz po wydaniu trybu kooperacji, było to kilkadziesiąt tys. sztuk na dobę. To więcej niż się spodziewaliśmy. Pierwsze tygodnie nowego dodatku to oczywiście szczyt sprzedaży, następnie ona spada, ale w przypadku 'Green Hell' nawet w okresie bez dodatków ani promocji, sprzedaż jest bardzo dobra i wynosi kilkadziesiąt tys. sztuk miesięcznie" - powiedział. "Wyprzedaże pomogą bardzo istotnie zwiększyć sprzedaż - przy rabacie 25 proc. jest ona w stanie wzrosnąć nawet 10-krotnie" - dodał. Zespół Creepy Jar koncentruje się na pracach nad "Spirits of Amazona" i nie myśli jeszcze nad planami rozwoju "Green Hell" w przyszłym roku. Jak ocenił prezes, w tym roku gra będzie jeszcze dobrze zarabiała - wskazuje na to, jego zdaniem, sprzedaż starszych tytułów z tego samego gatunku (tzw. survival), takich jak "Raft" czy "The Forest". " Póki co, pierwsza część ma jednak jeszcze przed sobą rok, dwa, a może trzy lata życia. Nie ma tego jeszcze na desce kreślarskiej, ale myślimy o czym mogłaby być druga część 'Green Hella'. Szkoda byłoby zostawić takie IP" - dodał.www.bankier.pl/wiadomosc/Creep...
|
|
w weekend peak players powyżej 00 uznam za ogromny sukces.... czyli 50.000 kopii do końca roku
|
|
@ koledzy, w prospekcie info co do statusu prac nad P2 Chimera jest aktualne chyba na moment wniosku do KNF.
pozdrawiam
|
|
@ Andy..zgoda. przyda sie dywersyfikacja składników WIG Games o dobre aktywa ..rokujące na przyszłość. takich szukają fundusze zagraniczne i krajowe. tymczasem..... #CRJ Już pod koniec marca spółka weźmie udział w jednym z najważniejszych wydarzeń gamingowych tej wiosny - Future Games Show. W czasie dwóch edycji FGS zorganizowanych w 2020 roku widownia wyniosła ponad 27 milionów unikalnych użytkowników, a do najważniejszych developerów i wydawców biorących udział ww. konferencji pojawiły się takie marki jak Electronic Arts (m.in. FIFA, Star Wars: Fallen Order), Warner Bros. (serie Mortal Kombat, Injustice oraz Batman: Arkham Knight), Team17 (Worms, Escapists) czy SEGA (Total War, Football Manager, Yakuza). - Future Games Show to doskonała okazja, aby zaprezentować Green Hell wśród najważniejszych i największych światowych tytułów. Na wydarzeniu gracze z pewnością usłyszą ważne informacje dotyczące przyszłości naszej produkcji, dlatego serdecznie zapraszamy do udziału w wydarzeniu w czwartek, 25 marca - komentuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar. W marcowym Future Games Show, organizowanym przez GamesRadar weźmie udział łącznie 40 producentów gier. Jest to jeden z największych serwisów specjalizujących się w tej tematyce, a informacje dostępne na stronie są czytane przez ponad 15 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie. Wydarzenie będzie transmitowane na social media organizatora- Facebooku, Twitterze, a także platformach streamingowych Twitch.tv. oraz YouTube, a celem prezentacji jest ukazanie najważniejszych gier nadchodzących w tym roku na PS5, Xbox Series X, Switch, PS4, Xbox One i PC. www.gamesradar.com/future-game... ... case-2021/
|
|
...idąc ścieżka 11b..... najpierw chyba wig80 ?
|
|
www.knf.gov.pl/komunikacja/kom...finalnie KNF zatwierdził prospekt Creepy Jar - na rynku głównym otworzy się dostęp dla znacznej części inwestorów instytucjonalnych w tym funduszy zagranicznych.
|
|
wierzac w sukces spółki nie pozyczasz jej kasy jako corpo pozyczka (9% odsetek) tylko obejmujesz akcje z dyskontem..... np 209%
|
|
faktycznie straszny spam - po 9,5 dla wybranych czyli dla PLW ?
|
|
combat co-op mode.....to będzie hit
100k kopii do końca 2021 po cenie 19,99 USD oznacza ponad 5 mln PLN zysku ..bez innych tytułów....a kapitalizacja 33mln PLN
|
|
Panowie,no oczywista sprawa ze oglądalność na YT nie gwarantuje sukcesu komercyjnego gry, jednakowoż jeśli znany youtuber czy Twitch'er ogrywa demo, pokazuje mech (nomen omen) anike gry..i jest zainteresowanie joe public to nie można tego faktu nie brac pod uwagę rozważając potencjalna skale sukcesu gry...przy market capie ca PLN 30 mio. i pipeline pełen ciekawych gier
|
|
www.youtube.com/watch?v=Hxf1se...GameSpot przedstawiac nie trzeba, TWoM raptem 867k a sukces który zmienił oblicze polskiego gamingu. w market capie 11b w 2014 nawet nie wspominając..... Mech Mechanic na pewno na olbrzymi potencjał na bycie grą bardzo dobrze przyjętą.
|
|
HIT ? - np. 50.000 kopii w miesiąc przy cenie USD 19,90 i kapitalizacji 28 mln.....
swego czasu TWoM tez zaskoczył.
|
|
|
|
emisja pewnie dla PLW
|
|
byc moze PLW supportować zamiast pozyczki tym razem emisja
|
|
7% rozwodnienia...raczej mało: pytanie kto obejmie i po ile?
|
|
Vox napisał(a):Christof_martin napisał(a):mój serdeczny Przyjaciel z Krakowa tam pracuje i mówi że jest świetna atmosfera w pracy Czyli masz dojście do informacji z pierwszej ręki. Jak oceniasz, Tribe będzie wydany bez poślizgu od podanej daty? Wszystko jest w ESPI/EBI....... to jest mega fajnie zarządzana spółka i mają super kreatywną atmosferę... no i paszport Polityki tak jak 11Bici
|
|
mój serdeczny Przyjaciel z Krakowa tam pracuje i mówi że jest świetna atmosfera w pracy i kazdy jest doceniony przez CEO. mają niesamowite perspektywy rozwoju kariery w Gamingu. Podobnie jak w Starwardzie. przy okazji pozdrawiam Elemisa
|
|
Temat:
HUUUGE
Kris59 napisał(a):I jeszcze jedno. Mam żal do spółki a własciwie do jej akcjonariuszy,ze własciwie to IPO zorganizowali tylko po to aby się skeszować a przy okazji dla przyzwoitości wyemitowali trochę nowych akcji niby na rozwój społki. Stąd podniesienie puli akcji sprzedawanych kosztem zmniejszenia akcji nowych i nie objecie lockupem całej puli akcji starych. Czy tak postępują właściciele społki,ktorym na prawde zależy na jej rozwoju ??? Jak dla mnie skompromitowali się jako biznemeni i zepsuli wizerunek firmy na lata. Nie spodziewałem się czegoś takiego po spółce nomen omen amerykańskiej.
A jak właśnie takiego ruchu się spodziewałem. Bo to było exit'ipo a nie developement'ipo..
|
|
Temat:
HUUUGE
a po prostu nie lepiej inwestować w nisko wyceniane w stosunku do potencjału 11b i CRJ...
|
|
Temat:
HUUUGE
Huuuge nie dla wszystkich Tomasz Gessner - Exeria.com 22 lutego 2021 9:19 Tytułem uzupełnienia tematu piątkowego debiutu Huuuge, warto jeszcze dodać, że popyt ze strony części polskich inwestorów może być ograniczony ze względów technicznych. Ponieważ spółka zarejestrowana jest w Delaware i działa na podstawie tamtejszej jurysdykcji (względu podatkowe), oznacza to jednocześnie, że nie można jej kupić przez biura maklerskie, które nie mają pozwolenia na obrót papierami wartościowymi spółek z USA. Ten wymóg spełniają obecnie: Credit Suisse Securities Sociedad de Valores Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska Dom Maklerski BDM Erste Securities Polska Haitong Bank IP Intercapital Markets IPOPEMA Securities J.P. Morgan BM mBank Noble Securities Opera Dom Maklerski PKO Bank Polski Q Securities Trigon Dom Maklerski Wood & Company Financial Services https://stooq.pl/mol/?id=17301
|
|
@ Anty, Pawle,
dziękuje za feedback.
niniejszym informuje, iż liczba komentarzy Steam + poza Steam wynosi
22.02.2021 = 31.014 31.12.2020 = 26.720 30.09.2020 = 22.880
czyli mając jeszcze 37 dni do zakończenia Q1 2021
mamy wzrost o 16,7% w relacji Q1 2021 / Q4 2020
zakładając konserwatywnie 40 komentarzy dobowo co przekłada się na ca. 2.400 kopii mamy dynamike Q1 2021 / Q4 2020
48,8%.
będąc człowiekiem umysłu i mając powyższą wiedzę oraz SoA 2 i SoA 3 w pipeline'ie, nie możesz zakładać spadku poziomu sprzedaży. to byłoby wbrew dostępnej wiedzy
Przeprowadz może dla Abonentów analizę scenariusza 2 - tzw.: base case ale "bardziej realny lub optymistyczny " ? Chimera - is that all we are waitin' for ?
a net debt tez będzie rósł bo spółka wydaje znacząco mniej gotówki niż jej generuje.
GH świetnie się monetyzuje na PC, ciekawie na NSwitch w Japonii i czekając na PS4 i XboX oraz next geny i VR.
|
|