PARTNER SERWISU
hozeycix
1 2 3 4
rubik
56
Dołączył: 2015-02-21
Wpisów: 738
Wysłane: 16 lutego 2022 12:59:27 przy kursie: 63,10 zł

Demo FTS zostanie zaprezentowane na Steam Next 2022 już w najbliższy poniedziałek - premiera zapowiedziana na 2022 - ale jak to w gamedev nie wiadomo czy nie będzie opóźnień.

Cytat:
Food Truck Simulator to tytuł, który od początku cieszy się sporym zainteresowaniem graczy. Widzimy to m.in. po rosnącej wishliście. Dlatego też nie chcąc zawieźć rosnących oczekiwań graczy, intensywnie pracujemy nad rozwojem tego projektu. Już dziś na platformie Steam i naszych kanałach social media zaprezentujemy najnowszy zwiastun gry. Ponadto, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych odbiorców, podjęliśmy decyzję o udostępnieniu dema do Food Truck Simulator jeszcze w tym miesiącu. Wersję demonstracyjną przedstawimy na festiwalu Steam. Wydarzenie rusza w przyszłym tygodniu. To dla nas idealna okazja do zebrania cennego feedbacku i olbrzymia możliwość marketingowa dla projektu – mówi Joanna Tynor, prezes zarządu DRAGO entertainment.
strefainwestorow.pl/wiadomosci...

Food Truck Simulator jest tuż obok The Invincible. Winter Survival Simulator kilka pozycji wyżej:
store.steampowered.com/search/...

Najciekawsza jest jednak premiera WSS we wczesnym dostępie - ta ma nastąpić już na początku drugiego kwartału.

Gra już została zauważona:
teckers.com/upcoming-survival-...

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 18 maja 2022 20:13:51 przy kursie: 49,00 zł
Wyzwanie: Powtarzalność! – omówienie sytuacji fundamentalnej Drago Entertainment po I kw. 2022 r.

Z pewnością sukces Gas Station Simulator był największą pozytywną niespodzianką w polskim sektorze gamdev. W wyniku premiery gry kurs dewelopera się podwoił, kapitalizacja wynosiła przez parę dni powyżej 100 mln zł, ale od tego momentu mamy do czynienia z regularnymi spadkami. Poniżej poszukam odpowiedzi, czy spadek kursu wynika tylko z osłabienia sentymentu do sektora, czy ma także swoje fundamentalne uzasadnienie.

Na początek proponuję rzut oka na dane finansowe, przy czym należy się w tym miejscu pewne wyjaśnienie. Drago prezentuje rachunek rodzajowy, ale nie jest to klasyczny układ. Aż do premiery Gas Station Simulator (dalej GSS) spółka nie wykazywała dodatniej zmiany produktów korygującej przychody, natomiast od tego czasu w trzech kolejnych kwartałach mamy tę zmianę ujemną. Oznacza to, że w kosztach spółka nie wykazuje kosztów produkcji gier przeciwnie do większości podobnych spółek!. Obciążenia związane z produkcją są wykazywane od razu na zapasie, bez przechodzenia przez wynagrodzenia czy usługi obce. W momencie oddania gry, czy jej fragmentu do sprzedaży mamy ujemną zmianę stanu produktów, czyli rozliczenie kosztów przez wynik. Choć to jest dość autorskie podejście, to dzięki temu nieco więcej widać.

Druga sprawa to pokazywanie w wynikach udziału inwestora w kosztach produkcji i rozliczanie z nim udziału w zyskach. Zgodnie z dokumentem ofertowym wpłaty na produkcję gier pokazywane są jako przychód okresu, natomiast koszty tantiem obciążają usługi obce.

Przychody ze sprzedaży aż do premiery GSS miały wymiar raczej symboliczny i składały się na nie głównie wpłaty od inwestora. Choć Drago ma już ponad 20 lat, to pierwszą własną grę (Treasure Hunter Simulator) wyprodukował dopiero w grudniu 2018 r. Gra okazała się mizernym sukcesem (66 proc. pozytywów na STEAM, nieco ponad 1000 komentarzy), więc przychody z niej są marginalne – w całym 2020 r. wyniosły 137 tys. zł. W tym okresie większe kwoty wpłynęły od inwestora – 135 tys. za produkcję GSS i 118 tys. za produkcję Food Truck Simulator. Obraz sprzedaży zmienił się po premierze – w III kw. 2021 r. po raptem dwóch tygodniach sprzedaży gry spółka pokazała 7,2 mln zł przychodów. Kwartał później 6,1 mln zł, natomiast w I kw. br. 2,6 mln zł. Spadek sprzedaży w I kw. br. wydaje się ciut wysoki, tym bardziej, że GSS udostępniono w tym okresie na GOGu i wydano pierwsze darmowe DLC. Niestety nie mam odpowiednich danych porównawczych żeby potwierdzić tę tezę – potrzeba dewelopera w zasadzie z jednym produktem który miał premierę pod koniec III kw.

GSS zwróciła koszty produkcji w zaledwie parę godzin, więc w III kw. 2021 r. rozliczono całość skapitalizowanych kosztów – 578 tys. zł. Pewnym zaskoczeniem jest ujemna zmiana produktów wykazana w kolejnym kwartale, kiedy nie było żadnego nowego contentu ani premier. Być może spółka kapitalizowała jeszcze koszty patchowania gry. W ostatnim kwartale zmianę stanu produktów na kwotę ponad 300 tys. zł można wiązać z nowym darmowym DLC i udostępnieniem wersji na GOG. Wydaje się, że w którymś z kwartałów powinno pokazać się też koszty trzech porzuconych projektów na kwotę ok. 180 tys. zł. Powinno to być w IV kw. 2021 r. kiedy podpisano ugodę z inwestorem, ale oczekiwana kwota jest wyższa od wykazanej zmiany stanu produktów (152 tys. zł).


kliknij, aby powiększyć


Poza rozliczeniem kosztów produkcji przez zmianę stanu produktów w III zaobserwowaliśmy także dynamiczny wzrost kosztów nie związanych z produkcją gier, przede wszystkim z powodu wzrostu usług obcych. W tym miejscu spółka rozlicza tantiemy należne inwestorowi (50 proc. własnych przychodów ze sprzedaży GSS!). Zwiększyły się także koszty wynagrodzeń – z około 130 tys. przed premierą GSS do 0,47 mln zł w IV kw. 2021 r. i 0,37 mln zł w I kw. br. Pod koniec roku prawdopodobnie spółka wypłaciła premie, natomiast w I kw. br. dać znał prawdopodobnie wzrost liczby osób zatrudnionych i współpracujących. Do I kw. 2022 r. było ich ok. 30 natomiast na koniec I kw. już 40 osób. W konsekwencji rozliczenia kosztów produkcji i kosztów inwestora zysk na sprzedaży wyniósł w ostatnich 3 kwartałach kolejno 2,9 mln zł, 2,5 mln zł, 0,5 mln zł.


kliknij, aby powiększyć


Spółka nie wykazuje w zasadzie żadnych kosztów w pozostałej działalności, więc EBIT jest kwotowo mocno zbliżony do zysku ze sprzedaży. W IV kw. 2021 r. zysk brutto był o ok. 0,2 mln zł niższy od EBIT w wyniku ujemnych różnic kursowych, natomiast te dały ekstra 0,2 mln zł w I kw. br. W IV kw. spółka pokazała też bardzo wysokie obciążenie fiskalne (stopa 32 proc.) w efekcie czego wyraźnie zysk netto odjechał od EBIT:


kliknij, aby powiększyć


W ciągu ostatnich 4 kwartałów spółka pokazała łącznie 4,8 mln zł zysku netto.


kliknij, aby powiększyć


Udana premiera spowodowała tez dynamiczne zmiany w bilansie. Pojawiły się relatywnie wysokie do innych pozycji salda należności i gotówki, czyli efekty sukcesu. Podobnie w zobowiązaniach – udział w zyskach inwestora, który nie został jeszcze opłacony.


kliknij, aby powiększyć


Z punktu widzenia inwestorów najważniejszą pozycję stanowią jednak zapasy. Na koniec I kw. spółka miała skapitalizowaną kwotę 3,36 mln zł, czyli całkiem sporą w relacji choćby do budżetu GSS, który zamknął się jak napisałem wcześniej w niecałych 600 tys. zł. Już na moment dokumentu ofertowego poza GSS było tam ok. 2 mln zł poza GSS, z czego najwięcej w projektach RedFrost (1,1 mln zł) i Winter Survival Simulator (0,34 mln zł). Według dokumentu ofertowego datowanego na 30 marca poszczególne produkcje wymagały dodatkowych nakładów:

- Red Frost – 400 tys. zł.
- Food Truck Simulator – 138 tys. zł.
- Airport Contraband – 83 tys. zł.
- Winter Survival Simulator – 63 tys. zł.
- GSS 40 tys. zł.

W kolejnych kwartałach nakłady wynosiły 2,1 mln zł, co oznacza, że wydano wielokrotnie więcej niż się spodziewano (0,7 mln zł). Jasnym jest, że sam GSS był o ok. 100 tys. droższy niż planowano, pewnie jakieś koszty poniesiono także na DLC. Gdzieś jeszcze wydano 1,3 mln zł ponad planowane budżety.


kliknij, aby powiększyć


Z jednej strony spółka spisała 3 projekty, które na dzień DO były w trakcie sprawdzania wishlist, ale one nie powinny generować wydatków produkcyjnych. Spółka zapowiedziała też kolejne 3 projekty, choć raczej nie ma nad nimi intensywnych prac. Do raportu za III kw. 2021 r. spółka informowała, że pracuje nad GSS, FTS, AC i RedFrost. Natomiast od IV kw. komunikacja w zakresie RedFrosta i Air Contraband została praktycznie wstrzymana:

raport za IV. Kw 2021 r. napisał(a):
W raportowanym okresie Spółka prowadziła prace związane z produkcją gier, które przygotowywane są do wydania w kolejnych okresach sprawozdawczych. W związku z powyższym Spółka ponosi koszty związane z produkcją i marketingiem przygotowywanych do wydania tytułów. Są to przede wszystkim: Winter Survival Simulator oraz Food Truck Simulator jak również prowadzone są dalsze prace rozwojowe projektu Gas Station Simulator.


raport za I kw. 2022 r. napisał(a):
W raportowanym okresie Spółka realizowała produkcję kolejnych gier. W związku z powyższym Emitent ponosił koszty związane z produkcją i marketingiem przygotowywanych do wydania tytułów. Poza szeroko pojętym rozwojem Gas Station Simulator, Spółka intensywnie pracuje nad projektami:
1. Winter Survival Simulator, którego premiera odbędzie się we wczesnym dostępie w 2022 roku,
2. Food Truck Simulator, którego premiera odbędzie się 14 września 2022 roku.


Z tego wynikałoby, że większe kwoty pochłonie WSS i FTS, ale byłby to wzrost ponad 3-krotny, a nie jest nigdzie powiedziane, że w związku ze wzrostem budżetów proporcjonalnie wzrośnie sprzedaż.

Teoretycznie najbliżej wydania jest FTS, który ma być wydany w połowie września, czyli po roku od GSS. W 2022 r. spółka chciałaby wydać także WSS, ale patrząc na zapowiedzi historyczne (FTS miał być wydany w IV kw. 2021 r., Airport Contraband w III kw. 2021 r., a WSS w II kw. 2021 r.), raczej do tych terminów mocno nie należy się przywiązywać. Bezpiecznie byłoby zakładać 1 premierę rocznie, bo sama Pani prezes spółki raczej sceptycznie wypowiadała się na temat istotnego rozszerzenia zespołu, a tym samym i tempa prac, choć jak poinformowano w I kw. stan teamu zwiększył się o ok. 10 osób.

Równie ważna sprawa to potencjał prowadzonych projektów. Największy potencjał na tę chwilę wydaje się mieć Winter Survival Simulator, przynajmniej patrząc na grupę Steam i pozycję na Steam Global Wishlist, natomiast niewiele mniejszy Food Truck Simulator. Airport Contraband wyraźnie odstaje i ma parametry zbliżone do jednego z porzuconych tytułów.


kliknij, aby powiększyć


Problem w tym, że potencjał odnosimy do parametrów GSS, które nie było zwyczajnym tytułem. Na parametry jakie jesteśmy w stanie obserwować gra sprzedała się kilka razy lepiej niż można było się spodziewać i kluczowe jest pytanie co stało za jej sukcesem. Być może zarząd i zespół Drago posiada unikatowe zdolności, być może to efekt 20-letniego doświadczenia, ale bardzo prawdopodobne, że to po prostu w dużej mierze szczęście. Proszę zobaczyć jak sprzedawały się gry innych podmiotów o zbliżonej grupie Steam lub pozycji na Steam Global Wishlist, czy w końcu liczbie osób posiadających grę na własnej wishliście:


kliknij, aby powiększyć


Średnia sprzedaż to 17 tys. sztuk w ciągu 72h, a GSS zarobił 71 tys. Najważniejsze pytanie dla wyceny spółki to czy pozostałym projektom uda się powtórzyć tak dobry wynik. Jeśli tak to przy założeniu jednej gry rocznie wynik netto powinien być powtarzalny, a nawet nieco większy, bo mamy obecnie tylko 3 kwartały sprzedaży gry, a dojdzie kolejny, a ponadto pod następne produkcje wejdą ogony sprzedażowe GSS. Dodatkowo w WWS nie ma inwestora, więc cały zysk zostanie w spółce. Jeśli udałoby się powtarzać sukces to obecna kapitalizacja byłaby bardzo mała. Wydaje się (i słusznie), że rynek jest sceptyczny jeśli chodzi o powtórzenie sukcesu GSS. Patrząc realnie, sprzedaż w ciągu paru dni na poziomie ok. 25 tys. w ciągu 3 dni należałoby uznać za sukces, a to oznacza przychody w podobnym okresie na poziomie 3 razy mniejszym niż w przypadku GSS. Warto jednak dodać, że liczba pobrań dema tego produktu jest sporo niższa – patrz tabela wyżej. Pewnie ok. 30 tys. w ciągu 72h jest możliwe w przypadku WWS, gdzie nie ma inwestora, więc zyski mogłyby być niewiele niższe niż w przypadku GSS, ale najprawdopodobniej mocno w tej produkcji urósł budżet i raczej też będzie to finansowo słabszy projekt. Skoro graczom spodobał się GSS, to nie może dziwić, że spółka chce iść za ciosem i dalej robić gry w podobnym klimacie – już zapowiedziała dwie, a ze strategii wynika jeszcze jedna. W tych przypadkach możliwe jest osiągnięcie sukcesu GSS, ale na razie to wciąż tylko potencjał. Mimo wszystko wycena rynkowa DRAGO wydaje się dość konserwatywna. Prawdopodobnie poza czynnikami fundamentalnymi jak choćby wydłużenie czasu produkcji i zwiększenie jej kosztów na taki obraz ma wpływ nienajlepszy sentyment do branży.


>> MAMY NOWE DANE FINANSOWE W STOCKWATCH!!!
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 360 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 2 czerwca 2022 12:35

Piotr Adler
0
Dołączył: 2018-09-13
Wpisów: 1
Wysłane: 1 lipca 2022 15:05:51 przy kursie: 43,20 zł
Pytanie do @antyteresa

Czy podanie daty dwóch premier - z terminem za dwa i trzy miesiące - przez kanał ESPI zmienia coś istotnie w powyższej analizie?


anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 19 lipca 2022 19:28:24 przy kursie: 42,65 zł
Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam, ale byłem na urlopie. Zmienia niewiele, przynajmniej na razie.

sebastian100
4
Dołączył: 2020-05-31
Wpisów: 73
Wysłane: 5 września 2022 13:08:09 przy kursie: 63,40 zł
Food Truck Simulator umowa wydawnicza na terytorium Chin.


"Zarząd DRAGO ENTERTAINMENT S.A. z siedzibą w Krakowie ( Emitent , Spółka ) informuje, że w dniu 04 września 2022 r. Spółka zawarła umowę wydawniczą ( Umowa ) z HeartBeat Interactive Entertainment LTD. z siedzibą w Fujian, Chiny ( Wydawca ) na dystrybucję gry Food Truck Simulator ( Gra ) na terytorium Chin."

www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

sebastian100
4
Dołączył: 2020-05-31
Wpisów: 73
Wysłane: 7 września 2022 09:08:47 przy kursie: 62,00 zł
DRAGO otrzyma od Humble Bundle jednorazowe wynagrodzenie w wysokości 150 tys. USD, płatne w ciągu 30 dni od zakończenia okresu jej dostępności w abonamencie. W dniu 06 września 2022 r. zakończył się udział gry Gas Station Simulator w abonamencie Humble Choice organizowanym przez Humble Bundle Inc ( HB ) za pośrednictwem platformy Humble Bundle. Dobre informacje co sądzicie ?
www.stockwatch.pl/komunikaty-s...
Edytowany: 7 września 2022 09:16

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 7 września 2022 09:44:24 przy kursie: 62,00 zł
To jest informacja bez znaczenia dla kursu. Udostępnianie gier po pewnym czasie od premiery w HB jest normalną i przede wszystkim oczekiwaną informacją przez rynek.

kmsc2
12
Dołączył: 2014-02-16
Wpisów: 295
Wysłane: 9 października 2022 14:42:55 przy kursie: 35,20 zł
20. września premiera Gas Station Simulator na konsole.

Premiera Winter Survival przeniesiona na przyszły rok

kmsc2
12
Dołączył: 2014-02-16
Wpisów: 295
Wysłane: 10 października 2022 11:50:27 przy kursie: 33,90 zł
Jak estymujecie sprzedaż na konsole biorąc pod uwagę, że GSS na PC był sporym sukcesem?

kmsc2
12
Dołączył: 2014-02-16
Wpisów: 295
Wysłane: 23 października 2022 03:22:08 przy kursie: 37,45 zł
Piękna sprzedaż na konsole zaledwie po kilku dniach!!



kliknij, aby powiększyć


kliknij, aby powiększyć
Edytowany: 23 października 2022 03:22


sebastian100
4
Dołączył: 2020-05-31
Wpisów: 73
Wysłane: 25 października 2022 03:49:17 przy kursie: 34,90 zł
Gas Station Simulator awansował na 5 miejsce w Niemczech. Na PS4 na oficjalnej stronie PlayStation trailer na twitterze miał na dziś 271 300 wyświetleń 3435 serduszek i 337 retwitów.



www.microsoft.com/de-de/store/...

sebastian100
4
Dołączył: 2020-05-31
Wpisów: 73
Wysłane: 30 października 2022 06:50:59 przy kursie: 34,00 zł
Piękna sprzedaż na konsole zaledwie po 10 dniach !!! Gas Station Simulator bardzo wysoko w TOP na wszyskich rynkach .Po 3 dniach sprzedaż 13 000 gdy gra była na stosunkowo odległych miejscach w TOP np . w Niemczech była na 21 a jest na 7 miejscu wcześniej przez 4 dni na 5 . W USA była na 42 miejscu po 3 dniach dzisiaj na 29 !!! i trzyma się w okolicach TOP 30 już 4 dzień (na XBOX ). na PS4 też bardzo wysokie miejsca na wszystkich rynkach np:
DE -7
UK-8
USA -18
FR -9

Cieszy kolejny sukces polskiej gry na konsolach i wysoka sprzedaż.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 30 października 2022 13:19:27 przy kursie: 34,00 zł
Wspomniane rankingi są kroczące i zliczają sprzedaż z dłuższych okresów. Dlatego naturalnym jest, że pozycje po 10 dniach są wyższe niż po dniach trzech.
Ty zdajesz się sugerować, że gra sprzedaje się coraz lepiej. To niekoniecznie prawda.

sebastian100
4
Dołączył: 2020-05-31
Wpisów: 73
Wysłane: 30 października 2022 15:28:37 przy kursie: 34,00 zł
„Symulator stacji benzynowej” ma świetny początek na listach przebojów Xbox. Teraz najnowszym szaleństwem wydaje się być Gas Station Simulator , który po raz pierwszy pojawił się na konsoli w zeszłym tygodniu.
Tak piszą o premierze w USA na Xbox :
"Minęło kilka świetnych lat dla gier symulacyjnych na Xbox, z takimi jak Microsoft Flight Simulator i PowerWash Simulator , które okazały się bardzo popularne, a Teraz najnowszym szaleństwem wydaje się być Gas Station Simulator , który po raz pierwszy pojawił się na konsoli w zeszłym tygodniu."
www.purexbox.com/news/2022/10/...
Niczego kolego nie sugeruję każdy ma własny rozum i może wyciągać własne wnioski.
Edytowany: 30 października 2022 15:29

sebastian100
4
Dołączył: 2020-05-31
Wpisów: 73
Wysłane: 4 listopada 2022 10:19:40 przy kursie: 42,40 zł
GSS robi Furorę na konsolach

Pozycje GSS na listach sprzedaży w wersji na konsole:

store.playstation.com/en-us/ca...

USA na Playstation - obecnie 12 pozycja)

store.playstation.com/de-de/ca...

Niemcy na Playstation - obecnie 7 pozycja

www.microsoft.com/de-de/store/...

Niemcy na Xbox - obecnie 9 pozycja


aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 4 listopada 2022 18:03:30 przy kursie: 42,40 zł
Wrzuciłeś rankingi PS Store dla New Games. Pozycje Gas Station na głłownych listach to: US:24 ; Niemcy: 6.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 4 listopada 2022 22:56:41 przy kursie: 42,40 zł
O ile sprzedaż Gas Station na Playstation i Xboxa można uznać za niezłą, to już wersja Nintendo Switch wypada blado. W US 145 miejsce.

sebastian100
4
Dołączył: 2020-05-31
Wpisów: 73
Wysłane: 10 listopada 2022 06:02:48 przy kursie: 43,90 zł


Bardzo ładna sprzedaż i wysokie pozycje Gas Station Simulator na konsolach Xbox i Ps w 21 dniu od premiery.



kliknij, aby powiększyć

sebastian100
4
Dołączył: 2020-05-31
Wpisów: 73
Wysłane: 15 listopada 2022 07:29:18 przy kursie: 44,60 zł
DRAGO odnotowała wzrost przychodów netto ze sprzedaży o 83 % w stosunku do poprzedniego kwartału na poziomie 4.003.588,14 zł.

Poniżej dane z raportu :

"W trzecim kwartale br. Spółka odnotowała przychody netto ze sprzedaży produktów na poziomie 4.003.588,14 zł. Jest to wzrost o 83 % w stosunku do poprzedniego kwartału. Narastająco za trzy kwartały 2022 roku przychody netto ze sprzedaży produktów wyniosły 8.784.175,02 zł. Spółka w III kwartale 2022 roku odnotowała zysk netto w wysokości 533.894,80 zł. Jest to sześciokrotny wzrost w porównaniu do II kwartału roku bieżącego. Narastająco za trzy kwartały 2022 roku zysk netto ze sprzedaży wyniósł 1.199.553,18 zł. Najistotniejszy wpływ na osiągnięte wyniki w III kwartale br., miały przychody ze sprzedaży gier w wersji na PC „Gas Station Simulator”, płatnego dodatku “DLC – Can Touch This” oraz “Food Truck Simulator”. Należy zwrócić uwagę, że Food Truck Simulator miał premierę na platformie Steam 14 września 2022 roku, a więc w sprawozdaniu za III kwartał ujęte są przychody za pierwsze 2 tygodnie sprzedaży na platformie Steam oraz przychody z tytułu wynagrodzenia gwarantowanego od wydawcy HeartBeat Interactive Entertainment LTD. z siedzibą w Fujian, Chiny odpowiedzialnego za dystrybucję gry na terytorium Chin. Jednocześnie, zgodnie z zasadami rachunkowości stosowanymi przez Spółkę, w koszty III kwartału 2022 roku odniesiono całkowite koszty produkcji Food Truck Simulator. "

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 15 listopada 2022 16:12:53 przy kursie: 46,40 zł
Słaby wynik jak na kwartał z premierą Food Truck'a. Działka inwestorki oraz rozliczenie kosztów produkcji zredukowały zysk do minimum.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE DRAGOENT



1 2 3 4

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,178 sek.

sgkvbnid
derydpfu
aehljzbc
Komunikaty ESPI/EBI Drago Entertainment SA

ZOBACZ TAKŻE:
Wiadomości | Akcjonariat | Wyniki finansowe
Analiza fundamentalna | Analiza techniczna | Wycena akcji

Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
vimnngmv
iugqnclb
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat