szarlej,
ponownie piszę, że nie jestem informatykiem i nie wiem czy na podstawie linka do oprogramowani jakie przesyłasz każdy kto ma odpowiednią wiedzę może sprawdzić czy był inwigilowany za pomocą Pegassusa czy nie. Wydaj mi się, że pora abyś przestał zakładać moją złą wolę, bo zaczyna to być irytujące.
Poza tym w sprawie "lewych faktur" wyraźnie napisałem, że jest to przykład. Napisałem również, że nie wiem czy postępowanie i podsłuchy dotyczyło lewych faktur. Ojciec senatora Brejzy nie jest osobą prywatną, jak wiesz. On pełni funkcję prezydenta Innowrocławia. Pytanie co to były za faktury, na czyje polecenie zostały wystawione i czego dotyczyły. Samo fizyczne wystawienie faktur nie ma tu nic do rzeczy. To oczywiste.
Przeszkadza mi to, że ferujesz wyroki nie znając kontekstu ani powodów działania służb. Możesz sobie spekulować na temat, czy włamania do telefonów były zasadne czy nie. Przy okazji pamiętasz, że Pani Pitera zrobiła raport i znalazła dorsza za ca. 13 zł.
Użycie oprogramowania jest ograniczone do konkretnych przypadków. Centralne Biuro Antykorupcyjne zajmuje się kwestiami korupcji, przestępczości gospodarczej itd. Do czego ma Twoim zdaniem używać tego oprogramowania np. do czytania Twojej romatycznej korespondencji, jaką am nadzieję wysyłasz?
Sprawa dotycząca zniesławienia Brejzy trwa w sądzie.Cytaty dostępne w prasie nie są zbyt przychylne panu prezydentowi:
Cytat:Zeznałem w sądzie – pod przysięgą - że ludzie związani z ratuszem chwalili się tym, że mają zainstalowane na swoich telefonach oprogramowanie, które nie pozwala ich namierzyć w internecie. Można się domyślać, czemu to miało służyć. Bezkarnie mogli dzięki temu oczerniać ludzi w internecie, co oczywiście czynili. Ci ludzie mówili, że robią to na polecenie Krzysztofa Brejzy. Mam nadzieję, że prokuratura wyjaśni wszelkie wątpliwości, przez kogo oni byli instruowani
- zaznaczył świadek w sprawie.