PARTNER SERWISU
vzvpgkdm
1 2 3
Kamil Gemra
0
Dołączył: 2009-12-09
Wpisów: 3 001
Wysłane: 24 maja 2010 13:48:33
W najbliższych tygodniach na NewConnect ma zadebiutować ciekawa firma. Spełnia ona jedno z założeń tego rynku, ponieważ jej działalność koncentruje się na wykorzystaniu zaawansowanych technologii. Jak do tej pory nie słyszałem o podobnej firmie. Chodzi o ProxyAd – ogólnopolską sieć reklamy bezprzewodowej.

Więcej o działalności można się dowiedzieć z notatki prasowej:

Cytat:
Obecnie spółka ma podpisane umowy na ponad 700 lokalizacji pod instalacje swoich nadajników, z czego już prawie w 150 z nich są one zainstalowane i aktywne wysyłając ponad 700 tys. komunikatów reklamowych miesięcznie. Reklamy wysyłane są za pomocą technologii Bluetooth™ do posiadaczy telefonów komórkowych, którzy w swoim aparacie mają aktywną tę funkcję.
Dzięki popularności takich urządzeń jak np. bezprzewodowe zestawy słuchawkowe, duża część odbiorników Bluetooth™ zamontowanych w telefonach komórkowych, jest na stałe aktywna. Ponad 80% aparatów telefonicznych na polskim rynku posiada wbudowany moduł tego typu, a 25% użytkowników deklaruje, że w ich telefonach jest on zawsze włączony.

Do końca roku spółka planuje rozbudować sieć aktywnych nadajników do 350, co powinno dać dotarcie do 6 milionów konsumentów. Oferta ProxyAd spotyka się z zainteresowaniem rynku – już w tym momencie spółka współpracuje na stałe z największymi domami mediowymi, które oferują tą formę reklamy swoim klientom (reklamodawcom).

Dzięki debiutowi spółka nie chce pozyskać kapitału, a jedynie dokonać rynkowej wyceny aktywów. Firma finansuje się z środków własnych. Przed debiutem 18,9% akcji zostało sprzedanych w ofercie prywatnej do indywidualnych inwestorów, a akcje pozostałych akcjonariuszy zostały ograniczone w sprzedaży (lockup) na okres 6 miesięcy od daty debiutu. Spółka ProxyAd działa na rynku od 2007 roku, od samego początku w branży marketingu sąsiedztwa (ang. proximity marketing) z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych. Pierwsze kampanie reklamowe z wykorzystaniem technologii Bluetooth™ realizowane były w październiku 2007 roku. Spółka posiada własną technologię w zakresie oprogramowania nadajników oraz systemu centralnego do zarządzania całością sieci nadajników reklamowych z jednego centralnego serwera.


Prezes Dawid Korczyński komentuje debiut - Debiut na NewConnect to tylko część planów, jakie spółka pragnie zrealizować w tym roku. Głównym celem jest rozbudowa sieci aktywnych nadajników w już pozyskanych lokalizacjach – co znacząco zwiększy potencjał reklamowy oferowany klientom.

Pomysł na biznes wydaje się być interesujący. Pytanie czy na tym rzeczywiście można zarabiać. Druga sprawa, czy to nie jest czasem po prostu zwykły spam, ponieważ reklamy docierają do użytkowników bez ich zgody – nie jestem pewien ale chyba o to chodzi.
Edytowany: 31 maja 2010 17:02

mathu
0
Dołączył: 2009-09-21
Wpisów: 4 615
Wysłane: 24 maja 2010 14:20:54
Życzę tej firmie jak najgorzej :)

Z tak idiotycznym i natrętnym pomysłem jak wysyłanie reklam przez BT jeszcze się nie spotkałem.
The recovery in profitability has been amazing following the reorganization, leaving Barings to conclude that it was not actually terribly difficult to make money in the securities market.

v3nom
0
Dołączył: 2009-03-06
Wpisów: 3 042
Wysłane: 24 maja 2010 14:33:05
Mathu, zdaje się, że rynek reklamy mobilnej się prężnie rozwija, więc pomysł nie jest aż tak idiotyczny. Ale czy spółka nie okaże się balonem, tego się dziś nie dowiemy ;-)
Klika się i sprzedaje ;-)
Edytowany: 24 maja 2010 14:44


mathu
0
Dołączył: 2009-09-21
Wpisów: 4 615
Wysłane: 24 maja 2010 14:57:46
Balon czy nie, mam zamiar bojkotować firmy które wykupią sobie u nich reklamę.
The recovery in profitability has been amazing following the reorganization, leaving Barings to conclude that it was not actually terribly difficult to make money in the securities market.

martinezo
0
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 498
Wysłane: 24 maja 2010 15:22:20
Mnie też by wkurzało, gdyby co kilka minut przychodził SMS z reklamą. Już teraz moim zdaniem operatorzy(ja mam w Orange) co chwilę wysyłają jakieś bzdety, a co dopiero jak miało by dojść takie coś. Ja akurat mało używam Bluetooth, niekiedy łączę telefon z nawigacją. Ale tym co mają to włączone cały czas, to współczuję jeśli będzie to w takiej formie.

Powoli do celu

Kasia Stefanska
4
Dołączył: 2009-05-05
Wpisów: 1 251
Wysłane: 24 maja 2010 18:06:47
wave

A ja muszę przyznać, że bardzo mnie ta firma zainteresowała. Nie jestem co prawda przekonana do technologii BT i jej długoterminowego wykorzystania na świecie ale przecież świat staje się coraz bardziej mobilny. Po pewnym czasie będzie można myśleć nie tylko o przekazywaniu reklam ale także innych treści (mapy, przewodniki, punkty do płacenia kartą zbliżeniową i inne takie). Także jak dla mnie ciekawa sprawa.
thumbright

mathu
0
Dołączył: 2009-09-21
Wpisów: 4 615
Wysłane: 24 maja 2010 18:15:52
Z tym nie wygrają:

The recovery in profitability has been amazing following the reorganization, leaving Barings to conclude that it was not actually terribly difficult to make money in the securities market.
Edytowany: 24 maja 2010 18:44

Kamil Gemra
0
Dołączył: 2009-12-09
Wpisów: 3 001
Wysłane: 25 maja 2010 11:25:06
Zainteresowałem się czy ta działalność jest legalna. Oto odpowiedź ze strony spółki jaką otrzymałem:

Cytat:

ProxyAd ma jasne opinie prawne z których wynika, że działa 100% legalnie.

Konsument może wyłączyć Bluetooth™ w swoim telefonie i wtedy nie będzie otrzymywał żadnych informacji.

Może również tak ustawić swój Bluetooth, żeby nie był on widoczny dla zewnętrznych nadajników takich jak ProxyAd.

Proszę zauważyć, że za każdym razem, przed wysłaniem reklamy do konsumenta, ProxyAd pyta go o zgodę, czy chce ją otrzymać.

Jeżeli konsument odebrał od ProxyAd wiadomość, to przez tydzień w ramach całej sieci, ProxAd nie wysyła do niego już żadnych innych wiadomości.

Oczywiście jeśli konsument nie wyraził zgody na otrzymanie wiadomości, to również przez tydzień ProxyAd, nie wysyła do niego żadnych wiadomości w ramach całej sieci.


Wygląda na to, że oni wiedzą co robią. Z pewnością ich przewagą będzie to, że są pierwsi na rynku.

mathu
0
Dołączył: 2009-09-21
Wpisów: 4 615
Wysłane: 25 maja 2010 12:41:54
Nie bardzo rozumiem czemu usunięto mojego posta...

Tłumaczenie firmy jest absurdalne. Sprowadza się do tekstu że jeśli nie chcemy codziennie otrzymywać stosu ulotek reklamowych to możemy wymontować skrzynkę pocztową.
The recovery in profitability has been amazing following the reorganization, leaving Barings to conclude that it was not actually terribly difficult to make money in the securities market.

Kamil Gemra
0
Dołączył: 2009-12-09
Wpisów: 3 001
Wysłane: 27 maja 2010 20:30:28
Znana jest już data debiutu firmy na NC - 31 maja.


SlawekW
0
Dołączył: 2009-01-09
Wpisów: 878
Wysłane: 27 maja 2010 20:49:11
Oddzielmy własne upodobania/preferencje/emocje od biznesowego pomysłu. Mnie też by taki rodzaj reklamy wkurzał (gdyby był naprawdę nachalny), ale pewnie wielu ludzi nie. Tu mam przykład swojego ex-teścia, który kochał Makro i zawsze radośnie pędził do "alejki", w której czekała na niego niecierpliwie właśnie ogłoszona promocja na śrut, drut albo gięte parasole.

W jakimś filmie (nie pamiętam, może któraś część Mission Impossible) ktoś tam wchodzi to GAPa i słyszy słodki głos z tekstem w stylu: "hello Mr X, miło cię znowu widzieć, mamy właśnie nowe spodnie, które idealnie pasują do t-shirta, którego kupiłeś tydzień temu". Fajne? Może nie fajne, ale... no właśnie, chciałem napisać że przyszłościowe, jednak przypomniałem sobie, że w USA już daaawno w supermarketach są wózki z małym ekranem, który wyświetla reklamy produktów, obok których przechodzisz.

Mnie tez dopadł kryzys.. jem spleśniały ser, pije stare wino i jeżdżę autem bez dachu....

pITr
0
Dołączył: 2010-05-28
Wpisów: 7
Wysłane: 28 maja 2010 19:56:22
mathu napisał(a):
Nie bardzo rozumiem czemu usunięto mojego posta...

Tłumaczenie firmy jest absurdalne. Sprowadza się do tekstu że jeśli nie chcemy codziennie otrzymywać stosu ulotek reklamowych to możemy wymontować skrzynkę pocztową.


Jestem przedstawicielem ProxyAd i uważam, że jak użytkownik mathu przeczytałby dokładnie i ze zrozumieniem odpowiedź spółki to przestałby uważać, że jest absurdalna. Oczywiście jak przeczytamy tylko początek odpowiedzi spółki to mówi on o tym, żeby wyłączyć Bluetooth ale już w dalszej części jest jasno napisane, że:
1. Zawsze przed wysłaniem wiadomości reklamowej pytamy użytkownika, czy chce ją dostać;
2. Jak użytkownik odpowie, że NIE CHCE OTRZYMAĆ to przez tydzień nic nie będzie dostawał;
3. Co więcej - nawej jak odpowie, że CHCE OTRZYMAĆ i odbierze wiadomość to i tak przez kolejny tydzień nie będzie atakowany z pytaniem o kolejne wiadomości ... czyli maksymalnie użytkownik otrzymuje od nas 4 wiadomości miesięcznie - co jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę mPocket jest liczbą akceptowalną przez większość użytkowników.
4. Pozatym to co nie zostało napisane wcześniej - komunikaty reklamowe wysyłane w ramach sieci ProxyAd zawsze stanowią wartość dla użytkownika i są to np. nagrody niespodzianki, ekskluzywne zaproszenia, kupony rabatowe, przypomnienia o ważych wydażeniach etc.

To co mnie zastanawia to, że na serwisie poświęconym giełdzie nikt nie skupia się na konstrukcji oferty tylko na biznesie. Przecież użytkownicy StockWatch raczej powinni być zainteresowani zarabianiem na akcjach, a nie na biznesie firmy. Nikt nie zwrócił uwagi, że w obrocie będzie jedynie 18% akcji bo na pozostałe jest lockup do końca października 2010, a te 18% to są akcje obejmowane po 0,48 zł przy cenie referencyjnej 0,60 zł więc raczej Ci wszyscy co kupili po 0,48 zł będą chcieli na tym zarobić.

Jakkolwiek to z mojego punktu widzenia sam biznes ma jak najbardziej sens bo generuje całkiem niezłe przychody i zyski, a oferta akcji jest też bardzo dobra i z pewnością pozwoli zarobić tym, którym uda się kupić poniżej 1 zł.

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 28 maja 2010 20:37:59
"Reklama korzyścią dla użytkownika" - typowy przykład arogancji nadawców reklam! Dzięki Ci, zbawco, za Twe hojne dary!

Reklama zawsze jest intruzem, choć czasem się stroi w ładne piórka. Nawet jeśli jest fajna, miła albo śmieszna, inteligentna albo błyskotliwa. Dlatego, że jej motywem wcale nie jest informowanie, tylko nakłanianie do kupna. Inaczej nie byłaby reklamą.
Polskie prawo zakazuje ukrytej reklamy, czyli na przykład umieszczania nie oznaczonych wyraźnie treści reklamowych pośród treści redakcyjnej. Zakazuje także nieuczciwej konkurencji, chroni prywatność oraz reguluje sposób świadczenia usług drogą elektroniczną. Mam nadzieję, że spółka zidentyfikowała odpowiednio te ryzyka. W razie czego tłumaczenie, że użytkownik powinien być wdzięczny za to że dostał reklamę, może nie pomóc.

Tyle na temat reklamy. Można na niej bardzo dobrze zarobić, szczególnie na elektronicznej, stargetowanej reklamie i wchodzeniu w nowe kanały, gdzie reklamy dotąd nie było. Chętnie oceniłbym te "niezłe przychody i zyski" i na pewno gdy pojawią się publicznie sprawozdania spółki, z zaciekawieniem się z nimi zapoznam. Mnie akurat interesuje tylko i wyłącznie wartość wewnętrzna spółki oraz perspektywy branży. Oraz kto za nią stoi, bo to zawsze ma znaczenie. I niewiele więcej.

martinezo
0
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 498
Wysłane: 28 maja 2010 20:41:09
Jeśli to ma tak wyglądać, to takie rozwiązanie jest w porządku. Nachalności nie ma. Operatorzy wysyłają swoich reklam więcej.


pITr napisał(a):
To co mnie zastanawia to, że na serwisie poświęconym giełdzie nikt nie skupia się na konstrukcji oferty tylko na biznesie. Przecież użytkownicy StockWatch raczej powinni być zainteresowani zarabianiem na akcjach, a nie na biznesie firmy.



Biznes to firma, firma to akcje. To co się dzieje w firmie, teoretycznie powinno przekładać się na akcje. Więc powinny interesować nas obydwie kwestie - i to co się dzieje na giełdzie, ale też i to co w firmie.
Tak sobie pomyślałem nad modelem działalności tej spółki, i mam pytanie: czy jeśli przychodzi SMS, to jest podpisane od kogo? Tzn. czy jest, że od Waszej firmy, czy od tego komu sprzedajecie usługę? Np. "zostałeś zwycięzcą w konkursie i wygrałeś telewizor." I jest że od firmy xxx. Jeśli tak, to ta usługa nie będzie przez użytkowników identyfikowana z Wami, tylko z tą firmą, która organizowała konkurs? Co za tym idzie nic na tym nie tracicie, bo firmy mogą byś taką formą marketingu zainteresowane. Jak już to będą użytkownicy telefonów mieć pretensję do operatora lub firmy robiącej konkurs. Dobrze myślę?

Powoli do celu

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 28 maja 2010 20:49:54
Wyszukałem kilka opinii "szczęśliwych odbiorców reklam SMSowych".

forum.gazeta.pl/forum/w,1115,8...
www.prawosos.pl/pokaz/19758/na...
www.forumorange.net/index.php?...
forumprawne.org/dyskusja-ogoln...
biznes.onet.pl/static,forum.ht...
media2.pl/telekomunikacja/5495...

To tak, żebyśmy nie mieli złudzeń, jeśli się komuś wydaje, że ludzie nic tylko czekają z komórką w ręku na jakieś fajne reklamy.
Edytowany: 28 maja 2010 20:51

Echinos
0
Dołączył: 2009-04-13
Wpisów: 70
Wysłane: 28 maja 2010 21:03:47
A co w sytuacji, gdy zapytanie o wyrażenie zgody zostanie zignorowane? Nie zostanie wysłana odpowiedź ani na "tak", ani na "nie"?

W dobie wszechogarniającego spamu SMS ludzie raczej już się nauczyli ignorować takie wiadomości.

Poza tym tłumaczenie, że zawsze najpierw pytacie się użytkownika czy chce otrzymać treść reklamową przywodzi mi na myśl spam z emaili o treści "Czy wyraża Pan/Pani zgodę na przesłanie oferty o szkoleniu na Ukrainie [w dalszej treści wpleciony dokładny opis oferty]".

pITr
0
Dołączył: 2010-05-28
Wpisów: 7
Wysłane: 29 maja 2010 08:53:18
Echinos napisał(a):
A co w sytuacji, gdy zapytanie o wyrażenie zgody zostanie zignorowane? Nie zostanie wysłana odpowiedź ani na "tak", ani na "nie"?

W dobie wszechogarniającego spamu SMS ludzie raczej już się nauczyli ignorować takie wiadomości.

Poza tym tłumaczenie, że zawsze najpierw pytacie się użytkownika czy chce otrzymać treść reklamową przywodzi mi na myśl spam z emaili o treści "Czy wyraża Pan/Pani zgodę na przesłanie oferty o szkoleniu na Ukrainie [w dalszej treści wpleciony dokładny opis oferty]".


Pierwsze primo - ProxyAd nie wysyła SMS tylko wiadomości Bluetooth, a to jest technologia, która pozwala użytkownikowi w pełni zarządzać prywatnością - np. ustawić, że jego telefon ma tylko być widoczny dla jego komputera lub zestawu słuchawkowego i nikt inny nie ma prawa wtedy nic do takiej osoby wysłać.

Drugie primo :-) ... nasza zgody wygląda w następujący sposób: "Czy chciałbyś odebrać wiadomość od [nazwa lokalizacji]" w miejsce nazwa lokalizacji wstawiamy nazwę lokalizacji nadajnika typu "Galeria Mokotów", "Beverly Hills Video" etc. Dopiero jak użytkownik odpowie, że chciałby otrzymać wtedy idzie do niego właściwa reklama, która jest w pełni animowaną reklamą w niczym nie przypominającą SMS ani MMS - to jest ładny, animowany obrazek wyświetlany na całym ekranie telefonu na którym można zawrzeć sporo informacji.

Trzecie primo - my nie wmawiamy, że reklama stanowi wartość - specyfika naszego medium pozwala nie sprzyja kampanią wizerunkowym. Sieć ProxyAd jest to raczej medium sprzedażowe, które ma zachęcić konsumenta do odwiedzenia konkretnego punktu sprzedaży - np. konsument będący w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie otrzymuje wiadomość, że właśnie wygrał nagrodę niespodziankę od Banku Millenium. "Zapraszamy do najbliższego oddziału po odebranie nagrody... itd.", musi być więc fizyczna zachęta, żeby konsument odwiedził ten oddział banku - więc to jest ta wartość dla konsumenta bo coś dostanie. Kiedy konsument przychodzi do banku otrzymuje obiecany prezent i wtedy to już robota pracowników banku, żeby może coś jeszcze ze swoich produktów bankowych takiemu klientowi, który ich odwiedził sprzedać - np. dać mu kartę kredytową albo inny produkt – ale to już rola sprzedawcy w sklepie – rolą ProxyAd jest tylko przekierować konsumenta do tego sklepu.

Czwarte primo - reklama w Internecie też irytuje wielu ludzi i wielu deklarowało, że będzie ją bojkotowało ... z badań jednak wynika, że mimo tego, że sporo "krzykaczy" na forach deklaruje niechęć do reklamy to i tak ją ogląda - to akurat badania tv - mimo tego, że mamy pilota w ręku to większość z nas nie przełącza kanału kiedy pojawia się blok reklamowy - niestety w taki sposób właśnie uczymy się życia - z reklam tv. Może to przykre ale niestety prawdziwe przynajmniej dla większości społeczeństwa.

Piąte primo - w wypadku kiedy wyrażenie zgody zostanie zignorowane to wtedy pytamy jeszcze tylko jeden raz i jak za drugim razem zostanie zignorowane to przez kolejny tydzień nie pytamy w ogóle.

Tak więc reklama lokalizacyjna - czyli taka jaką świadczy ProxyAd jest przyszłością. To w filmie raport mniejszości była ta scena w sklepie GAP z tekstem "Witamy Panie Yamamoto, czy widział Pan już nasz nowy model butów ...". Technologia Bluetooth to dopiero początek - najważniejsze, żeby podpisać umowy z odpowiednimi lokalizacjami i nauczyć się sprzedawać ten rodzaj reklamy, a to właśnie robi ProxyAd.

Co do wyników finansowych to dokument informacyjny wisi na stronie: http://www.proxyad.pl - jest to mała spółka ale z dużym potencjałem wzrostu, czyli taka na której najwięcej można zarobić :-) Pierwszy kwartał tego roku to wyniki takie jak za cały 2009 rok ... czyli wniosek prosty.

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 29 maja 2010 09:41:19
pITr napisał(a):
(...) konsument będący w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie otrzymuje wiadomość, że właśnie wygrał nagrodę niespodziankę od Banku Millenium. "Zapraszamy do najbliższego oddziału po odebranie nagrody... itd.", musi być więc fizyczna zachęta, żeby konsument odwiedził ten oddział banku - więc to jest ta wartość dla konsumenta bo coś dostanie. Kiedy konsument przychodzi do banku otrzymuje obiecany prezent(...)

Mam pytanie podatkowe: czy taka reklama jest przez Was traktowana jak publiczna czy niepubliczna? W myśl ustawy o VAT.

Cytat:
Piąte primo - w wypadku kiedy wyrażenie zgody zostanie zignorowane to wtedy pytamy jeszcze tylko jeden raz i jak za drugim razem zostanie zignorowane to przez kolejny tydzień nie pytamy w ogóle.

Czy jest opcja bezterminowego wycofania zgody?

Cytat:
Co do wyników finansowych to dokument informacyjny wisi na stronie: http://www.proxyad.pl - jest to mała spółka ale z dużym potencjałem wzrostu, czyli taka na której najwięcej można zarobić :-) Pierwszy kwartał tego roku to wyniki takie jak za cały 2009 rok ... czyli wniosek prosty.

Pozwól, żeby każdy sam wnioskował, bo każdy ryzykuje swoje własne pieniądze.
Tymczasem:
www.proxyad.pl/raporty-finanso... Brak raportów.
http://www.proxyad.pl/prognozy Brak prognoz

Zajrzałem na stronę i spółka nie kryje się z tym, że debiut jest tylko i wyłącznie w celu wyjścia z inwestycji [pisownia oryginalna]
"Spółka zamierzaza debiutować na GPW rynek NewConnect. Debiut nie będzie związany z pozyskaniem kapitału gdyż spółka jest w stanie finansować się ze środków własnych. Debiut ma na celu uwolnienie akcji akcjonariuszy mniejszościowych oraz uzyskanie rynkowej wyceny aktywów dla pozostałych akcjonariuszy.".
W związku z tym tylko przypominam, że zasady oferty prywatnej ograniczają jej zasięg do mniej niż 100 inwestorów. Polecając spółkę na tym forum ujawniłeś konflikt interesów, i to się ceni. Pamiętaj jeszcze, że trafiasz do kilkudziesięciu tysięcy osób.

Mnie jednak cały czas bardziej interesuje biznes.
Co to są "Inne wartości niematerialne i prawne" i skąd się ich pojawiło na ponad 300 tys. zł? Niestety nie widać rachunku przepływów.
Na czym polegało dokapitalizowanie, które spowodowało przyrost ponad 600 tys. zł na kapitałach, które w 2008 r. były ujemne?
Mimo wykazywanych zysków, także za I kwartał, stan gotówki jest bliski zeru. Dosłownie, 31 marca to kwota 119 złotych i 84 grosze. Jednocześnie należności krótkoterminowe nie wzrosły, a spadły. Zobowiązania też wzrosły, handlowe o 42 tys. zł. Spółka wykazała zysk 187 tys. zł, miała niegotówkowy koszt amortyzacji prawie 122 tys. zł. Co się dzieje z gotówką?
Edytowany: 29 maja 2010 10:31

Frog
13
Dołączył: 2009-08-06
Wpisów: 5 508
Wysłane: 29 maja 2010 11:51:26
pITr napisał(a):

2. Jak użytkownik odpowie, że NIE CHCE OTRZYMAĆ to przez tydzień nic nie będzie dostawał;


A dlaczego tylko przez tydzień? Co tydzień muszę odpowiadać że nie chcę nic otrzymywać? Co za poroniony pomysł...

pITr napisał(a):

3. Co więcej - nawej jak odpowie, że CHCE OTRZYMAĆ i odbierze wiadomość to i tak przez kolejny tydzień nie będzie atakowany z pytaniem o kolejne wiadomości ... czyli maksymalnie użytkownik otrzymuje od nas 4 wiadomości miesięcznie - co jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę mPocket jest liczbą akceptowalną przez większość użytkowników.


No tak, zasłaniacie się badaniami jakiejś wynajętej firmy które stwierdzają, jak często można kogoś wkur... nie wyprowadzając totalnie z równowagi...
Z całego serca życzę nieudanego debiutu. Nie tylko ze względu na rodzaj działalności którym... po prostu gardzę, ale również na podejrzane finanse (post WD) oraz cel emisji...
Follow me on Twitter
Zanim zaczniesz narzekać, że znikają Twoje posty, przeczytaj Regulamin Forum

pITr
0
Dołączył: 2010-05-28
Wpisów: 7
Wysłane: 30 maja 2010 20:32:28
Frog napisał(a):
[quote=pITr]
No tak, zasłaniacie się badaniami jakiejś wynajętej firmy które stwierdzają, jak często można kogoś wkur... nie wyprowadzając totalnie z równowagi...
Z całego serca życzę nieudanego debiutu. Nie tylko ze względu na rodzaj działalności którym... po prostu gardzę, ale również na podejrzane finanse (post WD) oraz cel emisji...


Najpierw odpowiem o tych podejrzanych finansach bo to mnie najbardziej rozbawiło :-)

Na początku 2009 roku zrobione było podniesienie kapitału zakładowego z 100 tys. zł do 400 tys. zł przez 3P Inwestycje Internetowe - ówczesnego udziałowca (potem PayFreezer nabył wszystkie te udziały od 3P Inwestycje Internetowe); pod koniec 2009 roku było kolejne podniesienie kapitału zakładowego z 400 tys. zł do 530 tys. zł przez Nova Communication Group - czyli łącznie wzrost kapit. zakl. o 430 tys. zł; dodatkowo zysk netto za rok 2009 w wys. 184 tys. zł, czyli w sumie 2008-12 v. 2009-12 wzrost o ok. 610 tys. zł; Te dokapitalizowania były potrzebne na dokończenie budowy systemu i zakup sprzętu do budowy nadajników - stąd też te kilkaset tysięcy w aktywach - to jest unikalny system informatyczny.

Jak widać nic w tym nielegalnego :-) ...chyba, że od jakiegoś czasu podnoszenie kapitału w spółkach jest nielegalne i nic o tym nie wiedzieliśmy – upsss :-)

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość


1 2 3

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 2,768 sek.

setuwfep
tgxtwcrw
pvkjxzwl
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ywpveqlg
bfsksgab
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat