fakibbbo
Advertisement
PARTNER SERWISU
fodrihxv
2 3 4 5 6

Giełdowy "Blog of the Frog"

Frog
13
Wpisów: 5 508
Wysłane: 21 maja 2010 22:27:10
barbus46 napisał(a):

Witam serdecznie!
Powiem na początek, że podoba mi się sposób prowadzenia. Opowiadanie o tym co się przeżywa, jakie są problemy, przemyślenia, konkluzje i zwykłe wątpliwości są moim zdaniem b.ważne dla tych, którzy chcą się czegoś nauczyć, mieć coś do przemyślenia takiego swojego, bazując na opiniach autora. Walcz dalej, dzielna żabo!

Dzięki za opinię nt. wątku. Jak to stoi pod tytułem działu: "notuj to, co robisz by pomóc innym i sobie stać się lepszym".

barbus46 napisał(a):

Jeśli chodzi o ewentl. zakupy, to polecałbym Cormay. Ja jestem nowicjuszem, ale moim zdaniem warto poczytać wątek Cormaya na Forum, piszą tam tacy dobrzy autorzy jak Kasia Stefańska (na pierwszym miejscu, bo Dama), Morfeusz, czy Antyteresa.
Pozdrawiam

Dzięki za propozycję. Spółka ciekawa. Martwi mnie tylko fakt że wzrosła w przeciągu roku ponad dziesięciokrotnie Eh?
Może i było to uzasadnione fundamentami, ale obecnie potencjał do spadków wydaje się spory. Przyjrzę się dokładniej w weekend.
Follow me on Twitter
Zanim zaczniesz narzekać, że znikają Twoje posty, przeczytaj Regulamin Forum

Kamil
0
Wpisów: 637
Wysłane: 21 maja 2010 23:10:02
Ja na twoim miejscu pozbyłbym się Energopolu, a Makarony bym jeszcze potrzymał. Ale myślę że nie warto słuchać człowieka, który ma w portfelu polaquelaughing6 Może się kiedyś z niej wyleczę, ale wciąż widzę w niej potencjał! Typy do zakupów mam bardzo podobne do twoich: PGN i KPX. Dodałbym jeszcze IPX. Ale w przeciwnieństwie do ciebie nie mam wolnych środków. Trzymaj portfel, odbicie już blisko;) Przy okazji zapraszam do dołączenia do gry invest24.
Aktualnie: MRB(100%)

Frog
13
Wysłane: 22 maja 2010 09:03:33
Kamil napisał(a):