pirkkilm
Advertisement
PARTNER SERWISU
roygbqfq
596 597 598 599 600
Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 6 sierpnia 2018 15:24:14 przy kursie: 441,00 zł
W wywiadzie dla słowackiego serwisu na YT przedstawiciel firmy podawał info, że "The Builders" (w ich mniemaniu najważniejszy update) ukaże się we wrześniu, a "Endurance" (najważniejszy z perspektywy graczy update) ukaże się w listopadzie. Dobrze, niech pracują nad grą, to będą z niej pieniążki jeszcze przez bardzo długi czas i nawet nie będą musieli jej znacząco przeceniać.

Tymczasem może nawet ważniejsze wydaje się czy mają odpowiednie siły, by pracować na fulla nad P8 i czy zamierzają się mocniej zaangażować w projekty wydawnicze? Ciekawe czy podzielą się takimi informacjami przy okazji publikacji raportu. Na kontach będzie niebawem tyle kasy, że będą mogli zrobić 10 Frostpunków naraz :)

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 6 sierpnia 2018 23:19:01 przy kursie: 441,00 zł
Siły na pewno by znaleźli - największym problemem jest jakość dostępnych kadr.
Jak widzimy spółka rośnie sobie ewolucyjnie poprzez wzrost naturalny - bez szaleństwa. Mają doświadczenie innych spółek co znaczy stworzyć szybko cały nowy duży zespół .. i klapa. Takiego zespołu nie da się stworzyć od podstaw i szybko go zgrać i nauczyć kompetencji. To proces na lata - a duży zespół kosztuje. Lepiej tworzyć tak jak oni. Najpierw praca koncepcyjna a później stopniowy nabór w miarę potrzeb. Widzieliśmy to przy TWOM i FP. Mają już doświadczenie i wiedzą co robią. Kadr na rynku nie brak ale za jakość płaci się coraz więcej. Warto więc efektywnie wykorzystywać to co się ma a w tym są mistrzami - przynajmniej jak na razie.
Gra wielkości FP chyba już się nie zdarzy. Sądzę, że każda kolejne będzie nieco lub sporo większa więc i koszty będą rosły. Nie można wykluczyć, że P8 zbliży się do 20mln. Nie może to jednak dziwić.
Bardzo możliwe, że stopniowo coraz więcej będzie szło na marketing. Widzieliśmy co zdziałał marketing w przypadku W3.
Tak więc żadne pieniądze to nie jest za dużo ... Angel
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 17 sierpnia 2018 22:34:54 przy kursie: 445,00 zł
Pozwoliłem sobie przenieść dyskusję z wątku Playway bo dotyczy 11bit:
anty_teresa napisał(a):
... Natomiast w 11Bit nie możemy mówić o selekcji. Przecież tam przez parę lat mieliśmy takie "hity" jak Anomaly, Anomaly2, Sleepwalker's Journey, Funky Smugglers, Anomaly Defenders. Wypaliła tak naprawdę dopiero 6 gra. Gdyby byli tak pewni TWOM to zrobiliby go od razu, bo budżet na to pozwalał. W #gamedev niestety jest duży element niepewności i ryzyka do momentu konfrontacji tytułu z graczami. Selekcja w nodze wydawniczej? Przepraszam Tower 57 i BeatCop to nie są żadne hity i produkcje na poziomie właśnie PLW. Można powiedzieć, że 11Bit też wydał "pomniejsze gnioty"
Mamy zatem w grach własnych 2 sukcesy na 7 prób, a w wydawnictwie 1/3. Innymi słowy co 3 gra to hit.

No nie, odwołujesz się do prehistorii spółki i premier 11b sprzed 5-7 lat (AWE i kontynuacje, FS, SJ) , a ja piszę o obecnym modelu działania spółki który ostatecznie ustalił się w końcówce 2014 (czy może nawet jeszcze później po rezygnacji ze cyfrowego sklepu GR) czyli duże premiery własne + jako uzupełnienie wydawnictwo.

AWE był sukcesem jak na pierwszą produkcję niewielkiego studia, z kolei T57 na pewno hitem nie był, ale już o osiągnięciach Beat Cop w czasie ostatniej konferencji wynikowej spółka mówiła z wielką dumą, do tego w wyliczeniach całkowicie pominąłeś tegoroczne premiery wydawnicze, a przecież Moonlighter to była petarda (100k kopii sprzedane tylko na pc bez przecen w krótkim czasie) a i Children of Morta zapowiada się podobnie. Na 2019 zapowiadają kolejne 2 czy 3 tytuły wybrane bodaj z ok. 40 propozycji, więc selekcja jest naprawdę ostra.

Za ostatnie 4 lata wynik 2/2 z produkcji własnych i 2/3 z wydawnictwa (gdzie zresztą jak sama spółka twierdzi niczego wielkiego po Tower57 się nie spodziewali) a już wkrótce po premierze Children of Morta powinno być 3/4 - a te liczby świadczą już o skuteczności przyjętego modelu.
Edytowany: 17 sierpnia 2018 22:35


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 17 sierpnia 2018 23:36:38 przy kursie: 445,00 zł
W wypowiedzi Teresy widzę znaczne uproszczenie lub brak rzetelnej wiedzy o historii i działalności spółki....... nie wiem które bardziej pasuje.
TWOM nie zostało zrobione od razu z różnych względów.
- szukali właściwego kontentu i próbowali zrobić coś inaczej niż wszyscy. Chcieli być oryginalni i zabłysnąć - być rozpoznawalni.
Mając już spore doświadczenie wiedzieli, że można po raz 101 coś odtworzyć i może zwrócą się koszty.
Oni jednak chcieli to zrobić inaczej od nowa. Anomaly przedstawiała świat gry odwrócony "o 180 st". Tak Anomaly i inne nie chwyciły ale były to miniaturowe gry wielkości HF były jednak innowacyjne. Pozwoliły jednak zarobić na tyle aby równolegle robić większą grę i droższą.
Z tego punktu były bardzo pożyteczne.

Teresa chyba za bardzo uprościł - i zapomniał a może nie zauważył, że 11bit startował w zupełnie innym świecie i każdy niemal grosz zarobił ciężką pracą. !!! salute

Na debiucie spółka zebrała tylko 500tyś zł i takim funduszem dysponowała.
Chyba warto się nad tym zastanowić co można zrobić za 500tyś .... d'oh!

Po przypomnieniu sobie faktu wielkości budżetu chyba można stwierdzić, że porównywanie 11bit i PLW nie ma sensu.
Druga spółka wystartowała wręcz w komfortowych warunkach które stworzyły im sukcesy 11bit i CDP.
Może warto jeszcze wspomnieć ile mln z debiutu zebrał PLW - kilkadziesiąt razy więcej niż 11bit.
Więc porównywanie ich startów absolutnie mija się z celem.
11bit nie miał funduszy na robienie od razu dużej gry.
Nie miał też wystarczająco doświadczonego zespołu.
Jakie to ma znaczenie pokazała premiera Agony.
Dopiero względnie dobra sprzedaż Anomaly pozwoliła finansować TWOM.
Pokażcie mi inną spółkę która miała tak trudny start jak 11bit.
Zobaczcie jak męczy się Jujubee która pozyskała 3 razy większe pieniądze niż 11bit.

Dopiero więc duży sukces 11bit z TWOM i udany debiut Juju z dużą przebitką pozwoliły kolejnym spółkom na kosmiczne wyceny swoich debiutów. Na czym bardzo skorzystały PLW, Arti i inne. Tyle, że nawet z dużą kasą nie wszyscy sobie dobrze radzą.

Może warto odwrócić sytuację i pokazać, że wszystkie ostatnie (dwie) gry były coraz większymi sukcesami.
Tylko do sukcesów potrzebna jest zgrana i doświadczona drużyna ....... a tego się nie kupi w dyskoncie ....... takie drużyny trzeba sobie wychować - a to zajmuje nieco czasu.
Trzeba także nimi umieć zarządzać co także nie jest łatwe. Połamali sobie na tym zęby różni prezesi .......d'oh!

Inna sprawa to to, że ja nieco inaczej odbieram tą wypowiedź.
Moim zdaniem Teresie chodziło o to, że nie każda spółka jest skazana na sukces i nie ma szans aby każda a nawet większość gier odniosła sukces.
Część gier sprzeda się dobrze ale większość ledwie na siebie zarobi jeśli w ogóle zostanie zauważona. Nawet duży marketing nie zawsze pomoże a na mocny marketing firmy tej wielkości nie mają co liczyć.
Dlatego nie można z góry zakładać sukcesu jakiejś gry. No chyba, że to jest gra typu W4 lub CP 2077 to nieco inna liga.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 17 sierpnia 2018 23:41

anty_teresa
PREMIUM
523
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 18 sierpnia 2018 00:26:50 przy kursie: 445,00 zł
Utnapisztim napisał(a):
Pozwoliłem sobie przenieść dyskusję z wątku Playway bo dotyczy 11bit:
anty_teresa napisał(a):
... Natomiast w 11Bit nie możemy mówić o selekcji. Przecież tam przez parę lat mieliśmy takie "hity" jak Anomaly, Anomaly2, Sleepwalker's Journey, Funky Smugglers, Anomaly Defenders. Wypaliła tak naprawdę dopiero 6 gra. Gdyby byli tak pewni TWOM to zrobiliby go od razu, bo budżet na to pozwalał. W #gamedev niestety jest duży element niepewności i ryzyka do momentu konfrontacji tytułu z graczami. Selekcja w nodze wydawniczej? Przepraszam Tower 57 i BeatCop to nie są żadne hity i produkcje na poziomie właśnie PLW. Można powiedzieć, że 11Bit też wydał "pomniejsze gnioty"
Mamy zatem w grach własnych 2 sukcesy na 7 prób, a w wydawnictwie 1/3. Innymi słowy co 3 gra to hit.

No nie, odwołujesz się do prehistorii spółki i premier 11b sprzed 5-7 lat (AWE i kontynuacje, FS, SJ) , a ja piszę o obecnym modelu działania spółki który ostatecznie ustalił się w końcówce 2014 (czy może nawet jeszcze później po rezygnacji ze cyfrowego sklepu GR) czyli duże premiery własne + jako uzupełnienie wydawnictwo.

AWE był sukcesem jak na pierwszą produkcję niewielkiego studia, z kolei T57 na pewno hitem nie był, ale już o osiągnięciach Beat Cop w czasie ostatniej konferencji wynikowej spółka mówiła z wielką dumą, do tego w wyliczeniach całkowicie pominąłeś tegoroczne premiery wydawnicze, a przecież Moonlighter to była petarda (100k kopii sprzedane tylko na pc bez przecen w krótkim czasie) a i Children of Morta zapowiada się podobnie. Na 2019 zapowiadają kolejne 2 czy 3 tytuły wybrane bodaj z ok. 40 propozycji, więc selekcja jest naprawdę ostra.

Za ostatnie 4 lata wynik 2/2 z produkcji własnych i 2/3 z wydawnictwa (gdzie zresztą jak sama spółka twierdzi niczego wielkiego po Tower57 się nie spodziewali) a już wkrótce po premierze Children of Morta powinno być 3/4 - a te liczby świadczą już o skuteczności przyjętego modelu.


Nie lubię przenoszenia dyskusji gdy nie jest to potrzebne, a już z pewnością bez kontekstu, który wyglądał tak:
Utnapisztim napisał(a):
PD trzeci dzień od premiery i już zjechał na koniec 1 strony - wydawało mi się że użycie słowa "katastrofa" do opisu sytuacji jest przesadzone, ale jednak przyznaję, że nie miałem racji.
Tak swoją drogą to nie do końca rozumiem zachwyty nad modelem biznesowym PLW - wydawanie mnogości miernych tytułów i liczenie na przypadkowy sukces któregoś z nich ma być zdaniem analityków rzekomo lepsze (bezpieczniejsze) niż model prezentowany przez 11b czy CDR oparty na starannej selekcji tytułów kierowanych do produkcji i wysokiej ich jakości wydawanych co prawda rzadziej ale gwarantujący w praktyce pewny sukces. Idąc tropem tej logiki taki 11B żeby "być jak Playway" w latach pomiędzy kluczowymi premierami powinien wydawać dodatkowo pomniejsze gnioty - analitycy byliby zachwyceni i spółka nie byłaby wyceniana w rekomendacjach z dużym dyskontem wobec konkurentów. Sick


Napisałeś, że gry od PLW są przypadkowe. Owszem są, bo PLW w dużej części jest wydawcą. A nawet jakby nie był to gamedev jest w dużym stopniu nieprzewidywalny. Można snuć oczekiwania, ale prawdziwe sprawdzam jest na premierze. Gry 11B też były w tym sensie przypadkowe. Owszem w pewnym stopniu innowacyjne, ale przypadkowe, bo nikt nie wiedział czy w gusta graczy trafi tower ofence zamiast defence. Z resztą Anomaly Defeders już innowacji tej nie miało, a chciałem przypomnieć, że zostało wydane w tym samym roku co TWOM. TWOM przebił oczekiwania wszystkich łącznie z zarządem więc sukces tez był w dużej części przypadkowy - powtarzam jak mantrę - gdyby wiedzieli jakim będzie sukcesem to zrobiliby go od razu - w 2010 r. mieli ca 1,4 mln aktywów obrotowych.

OK. Przyjmijmy jednak Twój punkt widzenia - nowy model wszedł w życie w 2014 r. Pytam zatem jak na skutek tej selekcji do portfela trafił Tower57 i BeatCop oraz jeszcze jeden projekt spisany w koszty w 2017 r., czyli już po 3 latach funkcjonowania nowego modelu wysokiej selekcji? Więc tak naprawdę w tej chwili w nodze wydawniczej mamy 1 super porażkę(odpis), 1 dużą porażkę(Tower) i 1 porażkę(Beatcop), 1 super sukces. COM nie wliczam, bo jeszcze nie zadebiutował.

Twierdzisz, że BeatCop to sukces, bo zarząd mówił o nim z dumą? OK. Beatcop w ciągu pierwszego roku sprzedał się w 150 tys. egzemplarzy. Jeśli tak mierzymy sukces, to Playway ma ich całkiem sporo. Sukcesem będzie i Agony i Phantom Doctrine, czyli chyba coś jest nie tak?

I żeby nie było. Doceniam osiągnięcia i sukcesy 11B, także twierdzę, że premiera PD była nieudana, ale naprawdę nie można zakłamywać rzeczywistości. Nie jest tak, że 11B wszystko kontroluje. Uczy się z czasem i kontroluje w coraz większym stopniu, ale selekcja z gwarancją sukcesu? Nie.




baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 18 sierpnia 2018 00:41:59 przy kursie: 445,00 zł
Zaraz zaraz PLW jest tylko wydawcą - przecież oni mają udziały lub są w zarządach spółek zależnych lub w innej formie kontrolują zespoły.
PLW sam się tak określa - bo to wygodne dla nich. Jeśli jest sukces to ich zasługa jeśli klapa to nie ich wina.
Nie analizowałem dokładniej ale w większości zespołów mają udziały i zapewne wszystkie chcieliby wprowadzić na Giełdę. Powód jest chyba łatwy do odgadnięcia.
Może sam zbyt upraszczam przez brak dokładnej analizy - tak to jednak wygląda z zewnątrz.
Dla mnie tłumaczenie z Agony było wręcz śmieszne , że nie mieli wpływu na grę.
Gra która miała przynieść olbrzymie zyski im została w pełni oddana kontrola obcemu podmiotowi ...... tere fere.
W podobny sposób tłumaczą się także w CIG i innych - oni nie wiedzieli nie mieli wpływu itp.
W 11bit jest prosta piłka. Jak podmiot nie spełnia oczekiwań wydawcy to kasuje się projekt i dziękuje za współpracę a koszty wrzuca w straty.
Tylko to trzeba powiedzieć jasno ....... coś się udało a coś nie.
Tak było z 2 projektami gier - tak było z GR
Sytuacja jasna.
Inni nie umieją się przyznać do błędu do porażki jakiegoś projektu.
Są ludzie i spółki które "odnoszą tylko" sukcesy .. d'oh!
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 18 sierpnia 2018 06:02:00 przy kursie: 445,00 zł
anty_teresa napisał(a):

Twierdzisz, że BeatCop to sukces, bo zarząd mówił o nim z dumą? OK. Beatcop w ciągu pierwszego roku sprzedał się w 150 tys. egzemplarzy. Jeśli tak mierzymy sukces, to Playway ma ich całkiem sporo. Sukcesem będzie i Agony i Phantom Doctrine, czyli chyba coś jest nie tak?

Porównanie moim zdaniem zupełnie nie na miejscu. BeatCop to niewielka gra z wydawnictwa, można ją zestawić np. z podobnej skali (choć oczywiście większym) sukcesem 911 Operator (bo HF to oczywiście sukces duuużo większego kalibru, większy niż Moonlighter firmowany przez 11B i porównywalny jak najbardziej do sukcesu TWOM).

Z kolei Agony i PD to dwie premiery o największych budżetach ze stajni PLW, zbliżonych do budżetów odpowiednio TWOM i FP. I po stronie flagowców PLW będziemy mieć zapewne zwrot kosztów i stosunkowo niewielki zysk (oraz jedną wizerunkową katastrofę), po stronie 11B zaś dwa oszałamiające sukcesy. Więc pozwolę się upierać że efektywność selekcji i alokowania środków/zasobów w 11B stoi na dużo wyższym poziomie (gwarantującym obecnie pewny sukces - naprawdę tak uważam i jestem przekonany że nadchodząca premiera Children of Morta to potwierdzi).
Edytowany: 18 sierpnia 2018 06:13

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 18 sierpnia 2018 11:40:21 przy kursie: 445,00 zł
Słowo sukces jest bardzo pojemne.
Zależy od użytego kontekstu oraz skali.
Beat Cop skalą można porównać do Anomaly a także nieco podobne jakościowo. Fajna gra dobra jakościowo. Dla producenta sukces dla wydawcy już mniej.
Nieco inaczej wygląda już sprawa z Moonlighterem - tu jest sukces i dla producenta i wydawcy. Sporo wskazuje, że CoM nie powinien być dużo gorszy a może nawet lepszy od Moon.
Nie każdy sukces należy mierzyć tą samą miarą. Dla każdej spółki sukces będzie inaczej mierzony.
Biorąc to pod uwagę okaże się, że 11Bit zanotowała po 2 sukcesy i w produkcji i w wydawnictwie.
Jeśli to się potwierdzi będzie to oznaczało znaczące postępy w rozwoju wydawnictwa.
Każda spółka się rozwija i szuka swojej linii rozwoju.
Najbardziej sensowne jest patrzenie na ostatnie produkcje i ich ocena. Każdy robi sukcesy i porażki.
Porażka jednego projektu nie przesądza o przyszłości spółki - chyba, że projekt mocno zadłuża spółkę i zagraża upadkiem.
11bit systematycznie się rozwija w ostatnich latach nie można tego zanegować.
Inne spółki są zbyt młode aby miały wystarczające kompetencje aby unikać błędów.
Dajmy im szanse na zdobycie większych kompetencji.
Ja biorą pod uwagę możliwość współistnienia na naszym rynku 4-5 dość dużych spółek o kapitalizacji kilku MLD produkujących bardzo dobre gry w imię marki "Dobre bo Polskie" thumbright
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

anty_teresa
PREMIUM
523
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 18 sierpnia 2018 11:53:39 przy kursie: 445,00 zł
Utnapisztim napisał(a):
anty_teresa napisał(a):

Twierdzisz, że BeatCop to sukces, bo zarząd mówił o nim z dumą? OK. Beatcop w ciągu pierwszego roku sprzedał się w 150 tys. egzemplarzy. Jeśli tak mierzymy sukces, to Playway ma ich całkiem sporo. Sukcesem będzie i Agony i Phantom Doctrine, czyli chyba coś jest nie tak?

Porównanie moim zdaniem zupełnie nie na miejscu. BeatCop to niewielka gra z wydawnictwa, można ją zestawić np. z podobnej skali (choć oczywiście większym) sukcesem 911 Operator (bo HF to oczywiście sukces duuużo większego kalibru, większy niż Moonlighter firmowany przez 11B i porównywalny jak najbardziej do sukcesu TWOM).

Z kolei Agony i PD to dwie premiery o największych budżetach ze stajni PLW, zbliżonych do budżetów odpowiednio TWOM i FP. I po stronie flagowców PLW będziemy mieć zapewne zwrot kosztów i stosunkowo niewielki zysk (oraz jedną wizerunkową katastrofę), po stronie 11B zaś dwa oszałamiające sukcesy. Więc pozwolę się upierać że efektywność selekcji i alokowania środków/zasobów w 11B stoi na dużo wyższym poziomie (gwarantującym obecnie pewny sukces - naprawdę tak uważam i jestem przekonany że nadchodząca premiera Children of Morta to potwierdzi).

Ale to że BC jest z nogi wydawniczej i gra jest niewielka (co to znaczy? budżet od samego 11B był porównywalny z TWOM) zwalnia spółkę z "selekcji" i już nie ma gwarancji sukcesu? Bo przecież tego się czepiam przede wszystkim.

OK. Efektywność w selekcji produktów jest lepsza w 11B - wskaźnik hit/liczba gier wypada lepiej. Ale jak napisałem już w tym wątku przypadek/losowość/ ma wpływ na działalność jednej i drugiej spółki, tyle, że nieco mniejszą w przypadku 11B. Rozumiem, że na spółki z portfela patrzy się nieco innym okiem, ale prośba, że starać się zachować obiektywizm.

Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 18 sierpnia 2018 12:20:18 przy kursie: 445,00 zł
Akurat w ostatnim czasie większy udział portfelowy miał PLW niż 11B, więc bynajmniej nie zaćmiewa mi to trzeźwości osądu, podobnie jak posiadanie np. walorów F51 czy CIG nie powoduje u mnie zmiany ogólnej oceny tych spółek i ich managementu. Cieszy mnie natomiast, że od kategorycznego sformułowania " w 11Bit nie możemy mówić o selekcji" doszliśmy ostatecznie w dyskusji do bardziej łaskawych opinii. Spodziewam się bowiem że tegoroczny wynik selekcji 11B będzie wynosił 3/3 czyli 100% (co byłoby nie do pogodzenia z powyższym twierdzeniem) i będzie znacznie okazalszy w porównaniu do wyniku premier od PLW - ale to się okaże dopiero jesienią, PLW też przecież będzie miał jeszcze kilka swoich szans żeby zabłysnąć w tym roku (na razie udało mu się zabłysnąć tylko HF - za to spektakularnie).
Edytowany: 18 sierpnia 2018 12:27


andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 18 sierpnia 2018 22:18:42 przy kursie: 445,00 zł
baks napisał(a):

Druga spółka wystartowała wręcz w komfortowych warunkach które stworzyły im sukcesy 11bit i CDP.
Może warto jeszcze wspomnieć ile mln z debiutu zebrał PLW - kilkadziesiąt razy więcej niż 11bit.
Więc porównywanie ich startów absolutnie mija się z celem.


Otóż to. Zestawiając spółki pamiętajmy, że 11B debiutował na giełdzie przy wycenie ok. 20 mln zł. Cały wzrost (50x) odbył się na naszych oczach i jako inwestorzy mieliśmy możliwość w nim partycypować, choć w różnym oczywiście stopniu. PLW rozważał o ile pamiętam debiut przy wycenie 30 mln zł w 2011 r., a przyszedł na giełdę dopiero po pięciu latach przy wycenie już ok. 300 mln. I od tego czasu urósł dopiero 3x ;)

Jestem na Twitterze
Edytowany: 18 sierpnia 2018 22:23

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 19 sierpnia 2018 23:16:43 przy kursie: 445,00 zł
@andy_dufresne
11Bit debiutował z wycena ok 7,2mln, a w ofercie prywatnej wyceniony był na 3,7mln i stąd tak niewiarygodnie wysonie zyski notuja posiadacze akcji od połowy 2010r,

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 20 sierpnia 2018 09:27:04 przy kursie: 460,00 zł
@Graf78

Dzięki za sprostowanie i doprecyzowanie, zerkałem z lenistwa na wykres miesięczny market value: https://stooq.pl/q/?s=11b_mv
Jestem na Twitterze

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 20 sierpnia 2018 12:25:18 przy kursie: 460,00 zł
Dzisiaj już się coś zadzieje tj. dowiemy się o co chodziło z tym sekretem TWOM.

twitter.com/11bitstudios/statu...

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 20 sierpnia 2018 12:57:19 przy kursie: 460,00 zł
Jeśli będzie TWOM na NS - to naturalną konsekwencją będzie także FP na NS ..Angel
Można się spodziewać jakiejś zapowiedzi kolejnego DLC (płatnego lub bezpłatnego) lub dodania jakiś narzędzi edycyjno-kreatorskich.
Kiedyś mówiło się o możliwościach modowania lub większych możliwościach tworzenia własnych scenariuszy itp. Nie można wykluczyć, że pójdą w tym kierunku. Jeśli znane DLC miałoby być ostatnie to byłaby naturalna konsekwencja i zwiększenie rzesz fanów.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 20 sierpnia 2018 14:17:33 przy kursie: 460,00 zł
Już jest info:
TWOM na nintendo switch

nie wiem jakie są możliwości tej maszynki, generalnie frostpunk jest bardziej wymagający niż twom zarówno graficznie jak i zasobowo, więc to że FP też będzie miało tu premierę nie jest takie oczywiste.
Jednak sama premiera TWOM to bardzo dobry komunikat.
Edytowany: 20 sierpnia 2018 14:18

Zonag
0
Dołączył: 2017-07-16
Wpisów: 23
Wysłane: 20 sierpnia 2018 14:20:24 przy kursie: 460,00 zł
Nie tylko TWOM, jest komunikat że także Moonlighter na switchu na jesień Dancing

jacoll
0
Dołączył: 2010-07-27
Wpisów: 8
Wysłane: 20 sierpnia 2018 14:22:47 przy kursie: 460,00 zł
Więcej niż TWOM i ML na Switch:
"„This War of Mine”, „Beat Cop”, „Moonlighter” oraz „Children of Morta” to cztery tytuły z portfolio 11 bit studios S.A., które w najbliższych miesiącach zostaną wydane na konsole Nintendo Switch"

ir.11bitstudios.com/aktualnosc...


Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 20 sierpnia 2018 14:33:43 przy kursie: 460,00 zł
Świetne info!
Jest to z pewnością rynek, o który trzeba walczyć:


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 20 sierpnia 2018 14:37:39 przy kursie: 460,00 zł
vladinho napisał(a):
Już jest info:
TWOM na nintendo switch

nie wiem jakie są możliwości tej maszynki, generalnie frostpunk jest bardziej wymagający niż twom zarówno graficznie jak i zasobowo, więc to że FP też będzie miało tu premierę nie jest takie oczywiste.
Jednak sama premiera TWOM to bardzo dobry komunikat.

No właśie nie masz rozeznania a możliwości są spore - większe zdecydowanie niż większości smartfonów.
Jak widać w cytacie poniżej te możliwości są całkiem spore. Nie wiem czy FP ma wymagania większe niż Zelda czy Skyrim ale nie sądzę. Do każdego sprzętu robi się optymalizację.
Nie ulega wątpliwości, że jeśli zrobili na NS dla nawet BC to dziwię się, że masz wątpliwości co do FP ..d'oh!
Jednym ze sztandarowych tytułów na Nintendo Switch będzie The Legend of Zelda: Breath of the Wild, którego trailer możecie zobaczyć powyżej. Jeszcze większe wrażenie robi jednak obsługa The Elder Scrolls V: Skyrim. Pokazuje to, że konsola Japończyków może poszczycić się całkiem niezłą mocą obliczeniową.
zolyniak.gadzetomania.pl/58915...

Widać, że w spółce dostrzeżono jak gwałtownie rośnie baza sprzętu konsol - 20 mln w nieco ponad rok to porównywalne z PS4 a raczej bije mocno XONE ..thumbright

Przyznam, że sam raczej stawiałem bardziej na jakieś nowe DLC a NS był raczej w sferze życzeniowej - ale jak widać poszli po bandzie... d'oh!
Doskonałe zagranie. Teraz widać, że ruszyli z kopyta na podbój rynku i nie odpuszczą żadnej możliwości zarobku dla spółki. Boo hoo!
BRAWO !! salute
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 20 sierpnia 2018 14:41

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



596 597 598 599 600

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 4,442 sek.

qxyvbszy
joyzmppj
malmpodu
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 751,90 zł +383,76% 96 751,90 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
fymsrvxa
fnqaetcl
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat