trudno znaleśc tak nieprzewidywalnie zmienny rynek jak rynek gier komputerowych. Popatrzcie że gazety sa pełne zestawień bardzo ciekawych gier, które z jakiegoś dziwnego często powodu nie przyjęły się masowo. Jest pomysł, często dobre wykonanie, ale jakiś drobny nagłośniony bug, zła pora premiery, nałożenie podobnej tematyki u konkurencji, nagła zmiana trendów w zainteresowaniu grami i nagle dobrze prosperująca mała firma softwarowa od jednej-dwóch gier jest w kłopotach.
Duże firmy produkcyjne są zależne od czterech rzeczy (w olbrzymim skrócie) - wyników fiskalnych, zarządzania, cen surowców, cen walut. Przy małych firmach skupionych na 1-2 produktach, każde AF może zawieść .
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD