Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

plynacyzrynkiem

plynacyzrynkiem

Ostatnie 10 wpisów
odswiezam stary watek, bo jakos nadal do mnie bardziej trafia, ze skonczyc to sie moze ewentualnie bessa blackeye


podsumowanie roku przez FT Alphaville, sami zdecydujcie, czy bardziej ciekawe czy bardziej humorystyczne:
ftalphaville.ft.com/blog/2011/...

Cytat:
Our NY correspondents Cardiff Garcia and John McDermott present what we expect will be the first of many mirthful FT Alphaville annual awards. Watch the video below





skoro brakuje materialow w kazdej pojedynczej spolce moze zwyczajnie lepiej napisac o wszystkich/wielu spolkach

zreszta czy na pewno z tego mozna zrobic prace dyplomowa? w koncu to msry, a zdaje sie, ze w dyplomowej powinna byc czesc autorska

uwaga kryptoreklama blah5

BDM oferuje notki w formie aplikacji Intraterm; widze, ze na biezaco wskazniki liczy; obsluguje wiele pulpitow i ogolnie przyjemnie wyglada, np jak nizej


kliknij, aby powiększyć


przy jednej ofercie 50 zl rocznie lub 7 miesiecznie + jedne z lepszych analiz spolek w pakiecie

Mad MAX napisał(a):

Chciałbym odświeżyć temat i zapytać się czy istnieje jakiś darmowy program do analizy technicznej z danymi odświeżanymi online a nie z opóźnieniem??? Program do DT, który rysowałby poprawnie wskaźniki typu ROC czy MACD od początku sesji czyli jak mniemam wykorzystywał do obliczeń dane z poprzedniej sesji??


darmowe moglyby byc teoretycznie aplikacje od domow maklerskich, jesli Twoje prowizje wystarcza na ich udostepnienie; troche z tymi wskaznikami nie rozumiem, sugerujesz, ze jesli zaczyna sie sesja, a taki program na dane nowej sesji, to nie uwzglednia nowej sesji? slupek/swieca dobra jak kazda inna, tu chyba chodzi tylko o doplyw informacji - a wlasnie w aplikacjach od dm bys to mial

w ten sposob mozna napisac o wszystkich spolkach - przy zmianie trendu na glownych rynkach, najwieksze trupy od dna by sie odbily

a widzieliscie, ze apple olal lte?

Cytat:
iPhone 5 raczej nie będzie wyposażony w obsługę 4G LTE

tech.wp.pl/kat,130052,title,iP...

WD, gratuluje samozaparcia i wytrwalosci - jak to mowia - chcesz miec cos zrobione dobrze, daj/zlec to najbardziej zajetemu:) thumbright dlatego tez licze na super zawartosc; lekko niepokojace jest, iz na poczatku napisales, ze ksiazka jest "dla poczatkujacych",ale to jeszcze nie musi nic znaczyc (mozna napisac o trudnych rzeczach przystepnie, albo o banalach nieprzystepnie)

czekam zatem niecierpliwie :)


aha, czyli 65 mln w prezentacji to juz stan pozadany a nie obecny; a wysilek intelektualny chetnie wynagrodze jak tylko bedzie okazja :) thumbright

Taurus80 napisał(a):

Problem jest innego typu a dlatego jest ze nie zostal chyba calkowicie rozwiazany :) o ile pamietam midas ma kupic aero jezeli zadluzenie spadnie do 70mln a bylo chyba ponad 500 :)


spojrz na strone 9 prezentacji Midasa - tam jest mowa o 65 mln zadluzenia aero 2

www.midasnfi.pl/resources/docu...

slusznie:) ciekawe wiec co wymysla

jak to za drogie??

Informacje
Stopień: Wykładowca
Dołączył: 1 sierpnia 2009
Ostatnia wizyta: 5 kwietnia 2018 14:31:17
Liczba wpisów: 1 357
[0,41% wszystkich postów / 0,37 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,389 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d