pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

resor

resor

Ostatnie 10 wpisów
oculus dziala w wyższej rozdzielczości bodajze 1600x1440, switch w reku ma 720p
oculus ma snapa 835 a switch tegre x1 i chyba ciut mocniejsze gpu.
imho nie da rady na oq 1

oq 2 ma z grubsza dwa razy większa moc od switcha, oc 1 ma mniej i moim zdaniem nie uciągnie gh

dokładnie tak, to czynnik ryzyka. nie rozumiem jak można się kategorycznie wypowiadać wbrew faktom, gratuluję nienachalnej wiedzy o branży

no i?

w maju wchodzi rust na konsole

jakis czas temu incuvo opowiadało o ghvr, zapowiada się ambitna implementacja. hl alyx sprzedało sie w kilku miluinach6wiec trochę osób ma już gogle.
crj wspomniało ze moze stworzą wersję po questa ale jestem sceptycznie nastawimy co do możliwości cpu gpu tych gogli, wciaz dzialaja ok jako gogle pc

z różnych fibo i pitchforka wychodzi chociażby wariant zejścia na 156-146.
fala wrzesień-październik w miarę precyzyjnie wyznaczyła dno na 233 (462-320 ruch)*1.618. symetryczny ruch począwszy od 378 z konca styczna daje 150 (na początku czerwca ale to rzecz jasna wróżbiarstwo)
to tylko proba spojrzenia na różne ewentualne warianty przyszłości, jak kiedyś zobaczę walor na widlach i akurat to będzie 149 przykładowo to pewnie zaryzykuje ;)

krewa napisał(a):
Na wykresie CDR mamy sekwencję 7 czarnych tygodniowych korpusów, zamknięcie każdej kolejnej świecy wypada poniżej zamknięcia poprzedniczki. Takich układów w historii notowań spółki nie było - w 2011 roku skończyło się na 6 świecach.
Japończycy mają fajne określenie na takie sekwencje - szkielet Sakata. Składa się nań od 8 (Fibo) do 10 świec z close < previous close (dotyczy trendu spadkowego, w trendzie wzrostowym close > previous close). Po takim układzie następuje odreagowanie. Uwzględniając węzeł czasowy, na który zwracałem uwagę w poprzednim wpisie, kolejna podażowa świeca z close <184,38 jest mile widziana.


na ile oceniasz zasięg ruchu odreagowania? zapowiada sie ostatnie tchnienie hossy gamingu a pierwszy pewnie ruszy cdr

patch jakos istotnie nie wplynal na ilosc graczy czy recenzje. nie bylo zawodu i porazki co juz jest sukcesem ale te 4 miesiące jakos specjalnie na zysk sie nie przeloza

cp online chyba sie rozpłynął w powietrzu. praca rownolegla nad aaa juz od 2022, to chyba z 4 crunch managerów trzeba będzie zatrudnić. nie wiem w sumie co zmienia ta strategia

Cytat:
The Forest jest prekursorem gatunku, jest najdłużej na rynku i będzie "wyprzedzał" GH o cztery lata obecności na rynku. W związku z tym zawsze będzie zgarniał większą część graczy.


forest jest casualowy a gh aspiruje do realistycznego surwiwala. 4 lata sa bez znaczenia moim zdaniem, chociazby valheim juz wyprzedził Forest

Cytat:
Nie mamy planów, aby upodabniać GH do Vallheima, nie będzie więc zmian odnośnie zawartości drugiej i trzeciej części SOA. Dzienne przychody z GH nie spadają - i to jest dla nas priorytetem, nie miejsca na listach bestsellerów.


nie liczy sie miejsce na listach bestsellerów? aha
megaslabo

będzie ok jak nie bedzie bombowania metascore konsolowych negatywami.

posiadacze konsoli sa wyczuleni jak ich się traktuje gorzej niz pc

ten tydzien zapowiada sie ciekawie

kliknij, aby powiększyć


rynek konsol jest jakieś 40% większy od pc, szkoda jednak ze konsole zaczna bez soa i dopiero w połowie roku. niewiadoma tez jest druga część soa. raczej jestem umiarkowanym optymistą

zebralem kilka informacji z wywiadu w liste, moze sie komus przyda:
- soa2 na przelomie wiosny i lata
-gh na ps4/xbone czerwiec, bez soa ktore zostanie dodane wkrotce
- ghvr mial byc czerwiec ale oculus moze spowodować przesunięcie
- brak info o switchu czy trafi tam coop lub soa
- nad gh pracuje 5 osob
- nad chimera pracuje ok 30, koncza temat generatora swiata.
- soa 3 na jesien/zima
- w planach wersja gh na nextgeny

w grudniu było 1.5mln sprzedanych kopii. z wywiadu wynika ze spodziewają sie 2mln w momencie premiery konsol tj. czerwiec.
z powyzszego i zalozenia ze na konsole sprzedaż bedzie 30% pc wynika z grubsza planowana sprzedaż na 2021 kolp 1.2 mln sztuk.
mala dygresja - przy 50% bedzie to 1. 3mln, przy 100% 1.5mln
to bez switch i vr

w maju trafia rust na konsole co tez bedzie mialo znaczenie.

w teorii jest pod co grac choc wszystko wskazuje na to ze ten rok bedzie dosc przewidywalny jeśli chodzi o sprzedaż. nie kojarze czy jest juz data debiutu na gpw ale nie spodziewam się fajerwerków z tej okazji


to ja sie pytalem i nie dostałem satysfakcjonującej odpowiedzi.
dobre gry się sprzedaja a kiepskie potrzebują wydumanych uzasadnień czemu klapa. życie

to w sumie oczywiste ale warto zaznaczyć, wersji nextgen nie ma jeszcze

Jakubniekuba napisał(a):
resor napisał(a):
brzmi ciekawie, napisz cos wiecej o tych zmianach otoczenia rynkowego, grywalnosci i trendach wplywajacych na sprzedaż cp2077.
zawsze myslalem ze trend i otoczenie rynkowe nie wpływa na sprzedaż gier ale człowiek uczy sie cale życie.


Czyli uważasz, że np. kolejne przesunięcia premier innych gier AAA (tutaj podpieram się najnowszym odcinkiem Forumogadki, gdzie padło, że "jak tak dalej pójdzie z listy oczekiwanych gier na 2021 nie zostanie nic" oraz "wszystko jest przenoszone na <po pandemii>"), łatwa dostępność konsol obecnej generacji to nie są czynniki które mogą mieć wpływ na sprzedaż?


w sensie ze z 0.5mln kwartalnie zrobi sie 5? nie uważam
natomiast opóźnienie konsol nextgen moze pozwolić cdp na swego rodzaju ponowny debiut o ile zdążą podrasować gre aby znowu pojawiło sie zainteresowanie, czyli odwrotnie jak piszesz

brzmi ciekawie, napisz cos wiecej o tych zmianach otoczenia rynkowego, grywalnosci i trendach wplywajacych na sprzedaż cp2077.
zawsze myslalem ze trend i otoczenie rynkowe nie wpływa na sprzedaż gier ale człowiek uczy sie cale życie.

aircanada15 napisał(a):
Dlaczego nie czytam polskich serwisów tematycznych ? Właśnie dlatego.
Otworzyłem podanego linka, następnie znalazłem oryginał. Tłumacz jak zwykle nie zawiódł...
Ten starszy analityk nie stwierdził, że według niego w marcu sprzedano 500 tys. kopii cyfrowych .Cyberpunka. On powiedział, że szacuje sprzedaż w całym marcowym kwartale na 500 tys. sztuk digital.


jeśli dobrze rozumiem, w tym roku sprzedano 500 tys kopii digital co oznacza ok 2 mln sztuk w 2021. no yo stanowczo odbiega od najbardziej pesymistycznymi wycen i założeń

11b zwiększyło zatrudnienie a potem robota poszlo do kosza. Valheim natomiast o ile dobrze pamiętam zrobilo studio nastoosobowe. serio baks, najwięcej wnosisz do dyskusji nie udzielając sie

mi na szybko z fibo wychodzą okolice 17x, sa na forum lepsi analize zgrupowania wiec moze warto by się ktos wypowiedział.

oceny na steam poleciały srogo, jest duzy zal ze w 4 miesiące nic z grą nie zrobiono

korelacja z nasdaq byla, cdr jest juz jednak w innej fazie wiec wzrosty nsdq moga nie wpływać istotnie na wzrosty cdr ale spadki już tak. taki tttwo warto sobie obejrzeć dla porównania

a czego np spodziewasz po nowej strategii?

moim zdaniem kluczowa będzie kwestia marcowego patcha, kiedy sie pojawi i co faktycznie będzie zawierać.
Jesli od grudnia cdr nie bedzie w stanie wyprostować jakości, to franczyza cp2077 powoli zacznie przesuwac w zapomnienie. juz nawet filmy z glitchami z cp przestały trendowac na yt

jesli cdr nie dal rady trybowi single player, multiplayer jako bardziej wymagający stawia przyszłość firmy pod dużym znakiem zapytania

nie denerwuj sie Andrzeju, at pokazuje scenariusze natomiast co sie stanie i jak oceniasz prawdopodobieństwo to juz twoja subiektywna opinia. co do 235 to patrzy sie na ceny zamknięcia, im mocniejsze wsparcie tym wieksze przepychanki

nie ma sensu pisać felietonów ze np cdr ze swoim procesem wytwórczym jest swoim największym wrogiem bo to prawda objawiona jednemu a drugiemu nie. tu sie pisze o faktach a nie spekulacjach

cichutki napisał(a):
@resor,

co chcesz przez to powiedzieć? gdyż nie rozumiem. Ja patrzę wyłącznie na wykres. A wykres nie jest dobry dla Gamingu. Co do Huuuge Games, nie wiem co będzie, wiem jedynie, że czasami warto zaczekać na sygnał kupna. Póki co go nie widzę. A liczba dziś sprzedanych akcji jest co najmniej zastanawiająca.


najpierw sprawdź co wchodzi w skład indeksu. potem po kolei przyjrzyj się wykresom zapisanych spółek. na koniec zastanow sie gdzie na tych spolkach jest twój game over

kiedys cdr mial bardzo bliska korelacja z nasdaq, teraz juz pewnie nie. tak czy inaczej wig games specjalnie wiele ie wnosi do tematu, nasdaw juz bardziej

jest jeden argument za koncem hossy gier, ludzie bez elementarnej wiedzy wygłaszają prawdy objawione. jak już wszyscy maja te akcje to kto teraz je ma od nich kupic?

cichutki otwórz sobie wig budownictwo i prześledź ostatnie 20 lat. gdzie byl game over?

kunoj napisał(a):
Pisząc to chciałem tylko dyskretnie zauważyć, że rozkładanie wszystkiego na czynniki pierwsze, jak to ma miejsce obecnie tutaj, to tak często mija się z celem. Taki OML ma obecnie wycenę 400 mln PLN, a jeszcze kilka miesięcy temu napompowali to na 1,15 mld!!! I porównaj to sobie z 690 mln CJ. A spółka zgodnie z raportem ma obecnie w kasie 1,8 tys złotych, to nie żart, to polska giełda. Takie CCC przy stracie okrągły 1 mld PLN, zresztą kłopoty tej spółki nie zaczęły się w pandemii, w ciągu ostatnich kilku miesięcy napompowali o 250% i ma obecnie wycenę 6 mld. CDReda pod marzenia na 45 mld, Allegro niedawno pod 100 miliardów i P/E 300, to już prawie prokurator. To są może skrajne przypadki, ale pokazują jak dobrze mieć w akcjonariacie ponad 30% OFE jak w CCC, Patrowicza, Januarego, zagraniczną spółdzielnię, cokolwiek a nie gimbusiarnię z bankiera.
Co do samej spółki...obecne P/E to 37 bez uwzględnienia ulgi podatkowej, z dużym prawdopodobieństwemw bieżącym kwartale przychody wyższe o 50% w porównaniu z poprzednim tj 10-11 mln, w całym roku ciągle obstawiam minimum 35 mln z PC, NS, VR. Myślę że obecna wycena jest bardzo rozsądna...tyle że zakłada przychody z dużych konsol na poziomie 0 (słownie: zero) złotych


z jednej strony sprzedaż na pc w tym roku będzie na tym samym poziomie lub spadac. tu duzo zależy od kolejnych odsłon soa a w 2020 sporo zawdzięczał trybowi coop
z drugiej gdzieś w połowie roku pojawi sie gh na konsole.

zakładając 30 baniek z pc, 2 z ns i 15 z konsol - mozna z grubego palucha zalozyc wynik pod 50 i to jest dosc konserwatywnie liczone. moze wystarczy aby wybic ath

wiele osob pamieta swietny debiut Frostpunka ktory jednak nie przełożył sie na sukces konsol czy xx mln sprzedanych kopii. bylo dobrze ale nie epicko
coop w gh wyglądał przez chwile epicko, tylko tyle i az tyle. wciąż tysiące graja w Forest bez aktualizacji od 2019, valheim etc a gh to pozycja dla smakoszy gatunku

nie rozumiem co napisałeś

w każdym bądź razie soa Part 1 wydaje się byc calkiem angażującym dodatkiem. polecam lekturę
techraptor.net/gaming/reviews/...

kunoj zwroc uwage ze soa wyjdzie w 3 częściach, nie wiem w sumie kiedy kolejne. pierwsza część wydaje się wnosic calkiem sporo do gry i jakies zainteresowanie wygenerowała.

w 3 mln sprzedanych kopii na konsolach nie wierzę, natomiast jak sie sprzeda na konsole drugie tyle to wycena bedzie musiała wzrosnąć.

forest sprzedaje sie jak głupie praktycznie bez aktualizacji od 2019. sa juz trailery forest 2. a w gh połowę czasu zajmuje pożywianie się, nie kazdy chce tak spędzać czas z kumplami

aircanada15 napisał(a):
Raz jeszcze można zacytować "Psy szczekają, karawana idzie dalej".
Nakład pudełek PS4 i Xbox w Amazon US wyczerpany. Dostępne 5-15 stycznia.


gra sie sprzedaje ale nie mozna polemizować z tym ze inni producenci potrafią wygenerować lepsza grafikę na starych klocach. licze ze ktos więcej miłości okaże i gra zacznie na nich cieszyć a nie smucić

clanowy napisał(a):
resor napisał(a):
clanowy obejrzyj film z udostępnionego linka. oczywiście patch poprawia wyglad


Dziękuję. Zamiast grać w domu z lepszą grafiką mam oglądnąć sobie filmik?

Gra przed i po patchu wygląda źle i klatkuje na filmikach nie mówiąc o rozgrywce.

PS: Grałem na podstawowej PS4. Musiałem dopisać żeby nie było wątpliwości, że nie jestem "spadkowym trollem".


powtórzę ci raz jeszcze, patch poprawia grafikę oraz podnosi srednio rozdzielczość czyli jest lepiej. naprawdę nie wiem jak można to prościej wyjaśnić

moze warto zwrócić uwage na oceny na steam, obecnie 79%, dla grających pow 10h 85%. te oceny uwzględniają hype i to jak ludzie oceniają produkt po długim procesie marketingowania. oczywiście jest to wynik bardzo dobry

sa tez głosy ze nie ma w grze rzeczy z zajawek i obiecywanek, min metra hehe. ze to do konca nie jest rpg, ze auta slabo jezdza, ze headshoty nie zabijaja...

co do ps4, grafika moze byc lepsza i prawdopodobnie wkrótce trafi na xbone i ps4 optymalizacja i tak naprawdę kiepska optymalizacja wkurzyła ludzi

ps4 to lichy sprzęt w obecnych czasach, mozna wygenerować przyzwoita grafikę ale szalu nie będzie. to jedyne 1.85 teraflopa, dla porównania ps5 to dycha, moj 2070s natomiast 9.

wersji na nextgeny jeszcze nie ma, to co widac na ps5 to wersja ze starych konsoli z dodanymi opcjami pod mocniejszy sprzęt. zwykle moc konsol pozwala osiągnąć lepsza grafikę niz na pc wiec pytanie co nextgeny pokaza

moim zdaniem sytuacja jest rozwojowa, jak zepną posla.. i naprawia optymalizacje, bugu, dorzuca kilka dlc, jakis tryb hard z prawdziwymi headshotami ;) to i tryb online rozbije bank

mi doskwiera slabe AI i ogolnie jak dosc kiepsko ten świat zyje. w rdr2 jakies npceki mialy caly cykl dobowy rozpisany od pobudki pracę po chlanie w knajpie do wieczora. graficznie cp2077 jest perelka ale sa obszary gdzie cdr względem Rockstara jest w poprzedniej dekadzie. serio tam nikt przez ten czas jak si3 zajmowali cp nie sprawdził co u konkurencji? geez

jest juz troche materiału na yt o konsolach i patchu 104. wszystko wskazuje na to ze jest lepiej, powiedzmy poziom playable na ps4 w komentarzach pytania czy to pro ;)

dla pc oceny sa bardzo dobre, wsrod osob które graly powyżej 1h wynik jest na poziomie 81%. problem z avx. ogl dotknac wiele osob i to jest banalny blad prosty do naprawienia.
fundamentalnie użytkownicy pc oceniają grę bardzo dobrze

konsole nextgen wydaja sie tez byc ok

natomiast użytkownicy ps4 i xbone oceniaja gre fatalnie, czuja sie oszukani. te konsole potrafią wygenerować niezla grafikę wiec oczywiste jest ze zabrakło optymalizacji

wersja na pc jeszcze jako tako wyglada, konsole sa w czarnej d i trzeba liczyć sie z ocena poniżej 50% oraz zasadniczo niższa sprzedażą

twojbyly napisał(a):
ale nikt nie wiedział jak gra bedzie wygladac na konsole takie jak ps4, ja kupiłem i jestem zawiedziony a pudełka przecież nie zwrócę. CDP mnie oszukał, jak wielu graczy. Robili 7 lat grę na konsole jak PS4 a ta gra ledwo na niej zipie.


faktycznie gra wygląda nędznie na ps4, to juz moze istotnie wpłynąć na sprzedaż

przyłącze sie do aira, gra wygląda bardzo dobrze i z powodzeniem odpala kolejna po wiedźminie flagową marke

bledy sa i zakladam ze cdr je wyczyści. premiera nie była idealna ale jak na to co sie zapowiadało czyli niedokończony produkt, nie jest zle a wrecz jest dobrze

czy będzie 200? moze bedzie moze nie, w okolicy 350 jest kilka ważnych obszarow wiec pozostaje cierpliwie czekać

pozytyw taki ze sporo nowego kapitału z tego moze na te gierki na gpw napłynąć. ewentualnie to taki lc corp gamedevu

to jest troche jak w motoryzacji, kupuje sie auta po pierwszym fl ;) soft instaluje po sp2 a gry kupuje na promocji ;)
a poważnie to cdr poradzi sobie z poprawkami natomiast kiepskiej gry już sie nie naprawi. wygląda na to ze gra jest ok pomijając jedna zalosna recenzje

szybka zmiana tematu, ktos wie kiedy crj przejdzie na gpw?

Rif napisał(a):
Zadebiutuje wersja alfa, która pokaże potencjał odbiorcom. Tylko jakim odbiorcom, bo nie bardzo kumam ten fragment. Czy puszczą to na zasadach wczesnego dostępu czy w zasadzie monetyzacja rozpocznie się od jesieni, gdy wyjdzie pełna wersja gry? Cieszy na pewno, że będzie dostępne także na Questa.
Wydarzeń na przeszły rok nie zabraknie. Ciekawe jak się to przełoży na przychody.


co wazne, quest 2 moze tez pracować jako goggle vr dla pc pzy cenie ok 1600

prawdopodobnie nikt tutaj nie siega myslami dalej niz do debiutu, no gora trzy dni dalej niz debiut
włączając mnie ;)

problemy prezesa w sumie mnie nie interesują, firma jak najbardziej.

z taka ilością kasy mozna bylo w pol roku zmontować zespół ekspertów i zrobić twom 2. lub kilka takich zespołów zamiast cyzelowac piksel gierki


a spójrz na sp za ostatnie 100 lat, ciekawe co zobaczysz

jak juz wspomniałeś o covid20, ten szczep od norek podobno powoduje gorszy przebieg choroby

poprawka w takim razie, te 40 tys osob of Pfizera dotyczy osob które dostalo szczepionke lub placebo.
szczegółów o problemach szczepionki sinovac brak, niekoniecznie temat. ma zwiazek z nauka, raczej polityka moim zdaniem

tak czy inaczej zanim szczepionka do nas dotrze miliony juz ja dostana, biorąc pod uwagę powyzsze lepiej sie zaszczepic lub przeczekac az inni się zaszczepia a szczep covid19 zniknie

coraz więcej badan pokazuje skutki uboczne przejścia covid, nawet w formie skapoobjawowej: uszkodzenia nerek serca mozgu pluc etc. w przypadku osob z ciezkim przebiegiem, stwierdzono przypadku wywołania przez covid choroby autoimmunologicznej. Niektórzy pracujący fizycznie maja problem aby wrócić do pracy, inni maja utrzymujące sie miesiącami problemy umyslowe czy psychiczne.

pfizer zaszczepił w obecnej fazie teatow ok 40 tys osob, 90% zostalo oszacowane z obserwacji kto z zaszczepionych zachorował co pewniej juz wszyscy wiedzą. pfizer chcial opublikować wyniki ladnych kilka tygodnie wcześniej ale zostali poproszeni o poczekanie (do wyborów ;))

to troche wygląda na negocjacje, łatwiej sie dogadać jak ma sie jakies karty i jest niepewność. jak liczysz na życzliwość i dobra wole drugiej strony to potem prowadzisz negocjacje jak platforma z niemcami

Mitch moze byc faktycznie skłonny do współpracy. Pytanie czy joe wciaz tam jest, jak nie to pozostaje kamala i tu współpracy nie będzie

jedno jest pewne, wszystkie media beda pisały korzystnie a indeksy będą rosly na zielonej wyspie 2.0

zbyt okrutne ;)

jak już od polityki nie da się uciec, stawiam teze ze juz dyskontujemy premiera budkę i finanse pod opieką leszczyny

jakbyś mial ocenić na oko na bazie rankingu, ile z tego moze byc w tym roku pieniędzy dla crj?

zanim ustalimy jaka metoda będziemy umieszczać na watku ranking switch owy, temat straci zupełnie na znaczeniu

szczęśliwi nie placza po forach

aircanada15 napisał(a):
Doprawdy ? 34 miejsce w USA ? W game bestsellers ?


a mógłbyś podac ile sam widzisz? nie wzystko musi byc zaproszeniem do pyskówki

to nie jest liniowwla matematyka, z jednej strony masz średnia kroczącą z drugiej opadające zainteresowanie

tak samo chyba na steam jest, gh głównie poza stanami z jakiegoś powodu

jak ktoś obejrzał porównanie pc vs ns, praktycznie większość assetow zostala dlubnieta aby sprostać ograniczonym możliwościom x1. rzekome pol banki to naprawdę tanio jak na dosc wymagający port.

dla mnie istotne jest co dalej, kiedy coop i soa trafi na switch? to moze dac efekt drugiego otwarcia.

w kwotach licze na palcach na 2 banki dla crj do konca roku. w przyszłym roku przy założeniu pojawienia się soa na switch, moim zdaniem 7-10 mln. bardzo duzo zależy od samego soa bo mimo ze gra zbiera dobre recenzje to brakuje elementu aby do gry wracac i spędzać w niej czas

Kakarotto napisał(a):
@resor to zależy co go zastąpi. Jednak patrząc na kurs trudno szukać zamiany na coś gorszego blackeye


allegro ponoć

jak wpłynie na kurs opuszczenie w20? ma ktoś pomysl?

khhm jeśli forek mial koszt 1mln zalozmy, ingfo ze spłacil sie ten koszt oznacza ze crj tyle samo jest do przodu - o ile jest 50/50. moge to narysować jesli wciaz jest za trudne

kiedy będzie w końcu to dno bessy? allegro krytykowane za debiut z wycena 40mld rozpoczyna notowania z +46%



fpsy wyglądaja naprawdę nieźle, sam mialem obawy jak dżungla bedzie wyglądać po portowaniu, port ark skopano konkretnie.

sporo komentarzy o braku coop, mam nadzieję ze zostanie dołożony wkrótce

aha czyli slaby marketing forka spowoduje ze nie będzie sprzedaży której i tak mialo nie być. grunt ze sie udało to wyjaśnić.

czyli po jednym dniu juz wiadomo że klapa. to prawie jak w 2019 na steam...

gra dobrze sie sprzedaje na pc, port na switcha jest ok, recenzje na yt mowia ze gra jest ok, cena jak na switch niska. nagle pojawia sie teza ze sprzedaż będzie slaba, czyli z reklamą sprzedałoby sie 200 tys a bez zero. dobrze rozumiem?

na yt jest juz kilka recenzji i gra zbiera b. dobre oceny. moim zdaniem slaby marketing nie przekreśla dobrej sprzedaży, gra ma dobrą cene i jest dopracowana. dobry produktem się sprzeda a gh dostanie kolejne updaty na switcha co moze dac podobny efekt jak na steam.
forek mógł to zrobi lepiej ale obstawiam ze solidna kasa ze switcha popłynie

a przed 2015 ssp byly dobrze zarzadzane? tu chyba jest sedno sprawy

sama premiera i otoczka marketingowa to tak z sympatii 2/10. cisza brak czegokolwiek, pustynia

czas na gameplay. moim zdaniem wygląda ok i dziala zadowalająco. nie ma blura czy golizn wiec sporo wysiłku włożono w optymalizacje. 4/5 ode mnie, czasem gra klatkuje


resor napisał(a):




porównanie ns vs pc

spojrzałem z ciekawości jak ostatni dlc sobie radzi, niestety ma tylko 36% pozytywów i jest sporo komentarzy ze szkoda kasy na season pass.

na cp2077 wycena sie imho nie konczy, na pewno klapa solidnie zetnie wycenę bo tobjuz rzutuje na cp i cp online. w kolejce w4 i mobile

kiedys wyceniono cdr na polowe take two. teraz tt warte jest 19 mld usd a cdr jakoś w sumie na połowę tego.
pytanie czy ktos kojarzy jaka sprzedaż ta wycena zakladala w stosunku do rdr2


ta fota idealnie pasuje do tematu

kliknij, aby powiększyć

korelacja jest na poziomie sektorów co chyba oczywiste. jakby w20 zbudowano hipotetycznie w oparciu np o cdr techland allegro etc to my bysmy sie śmiali z spx

swietna analiza. wydaje mi się ze istotne dla liry bedzie tez co konkretnie wydarzy sie na osi francja/grecja vs Turcja.
Moim zdaniem erdogan nie cofnie się i bedzie mniejszy lub większy incydent w obrębie nato

77%? steam pokazuje 47%

Cytat:
Just a harder map with bridges.


z ciekawości, ile osob i jak dlugo nad tym pracowało

odnośnie pretekstu do korekty :
konflikt tur-lib vs grecy-egipt, w zasadzie konflikt wewnatrz nato
morze południowochinakie, taiwan
wspomniana bialorus aczkolwiek al raczej blefuje ze otrzyma wsparcie wolodii. al gra tylko o utrzymanie władzy, swoim powie ze broni Białorusi przed wolodia, wolodii powie ze broni Białorusi przed Polska, opozycję pozamyka aby nie bylo alternatywy, problem w tym ze ludzie mowia dość

🇺🇸 "The Federal Reserve is preparing to effectively abandon its strategy of pre-emptively lifting interest rates to head off higher inflation, a practice it has followed for more than three decades."


Creepy Jar przekroczył 10 mln USD przychodów ze sprzedaży Green Hell na platformie Steam w okresie od 1 października 2018 r. do 1 lipca br. (kwota ta nie uwzględnia pierwszego miesiąca sprzedaży po premierze Early Access). W związku z tym prowizja Steam od sprzedaży kolejnych egzemplarzy gry została obniżona z 30 proc. do 25 proc.

w kwestii ue5 (przejściowo 4) oprocz tego ze bedzie wspierał nowa generację konsol i zupelnie nowe technologie 3d, epic zmienil ostatnio licencjonowanie - płaci się 5% od przychodu powyżej 1mln usd. Do miliona jest kompletnie free. Jakis czas temu udostępniono za free materialy i aplikacje quixela co tez moze miec znaczenie. Rozne opinie kraza o unreal i unity ale czesto pada stwierdzenie ze epic pozamiatał

Oczywiście czas poświęcony na p8 w jakims stopniu jest stracony ale ogolnie koncept, materiały 3d etc da sie wykorzystać.

jebzdzity źródłem informacji na sw, czekam kiedy zaczniecie wklejać sensacje z bankiera.

ZbigniewZ napisał(a):
WatchDog napisał(a):
Nie wykluczam teorii, że przesunięcie jest podyktowane bardzo wysokimi ocenami The Last of Us 2, które zwyczajnie technicznie trudno będzie przebić. Zatem deal może być taki: wyjść w 2020 i ryzykować bycie "drugą najlepszą grą roku", czy wyjść wcześnie w 2021, kiedy zdobycie tytułu "najlepszej" jest niemal gwarantowany i łatwo będzie bronić zdobytej pozycji.


www.metacritic.com/game/playst...

user score 3,4


wow niezly szambo wylalo na meta. moim zdaniem cdr bedzie usuwac w te dwa miechy caly ten 'woke' content ;)

chyba raczej euforii bo właśnie nic nie chlapnął

dyskusja byla ze nie ma wsparcia a nie czy ewentualnego naruszenie ma sens

widze ze się ekspert objawil na watku, jest tu jakis kanal? co tam fachowe oko widzi

z dodruku inflacji nie będzie ale z ewentualnego zerwania chińskiego łańcucha dostaw juz tak. eu tak ekologiczne jak marzenie a tymczasem produkcja dla eu w czarnych od węgla chinach a ekologiczne diesle na ekologiczny olej palmowy z plantacji po wycietej dżungli.

przed nami negocjacje eu uk, us eu, us uk... już niedługo o pandemii zapomnimy

wciaz jednak na switchu lepsze porty sprzedają się lepiej niz gorsze. niby oczywiste ale chyba nie do konca

a teraz rzut oka na metacritic
www.metacritic.com/game/switch...

co ważne szanowny kolego, przeskroluj na dol strony i przeczytaj choc kilka zamiast skupiać sie na tej na samej górze.

dla odmiany ocena w3bna switch
www.metacritic.com/game/switch...

widzisz różnice czy dalej nic?

slaba konwersja to slaba sprzedaż. wiedźmin 3 wciaz na switchu wygląda przyzwoicie a ow wygląda zle.
mniej uwag personalnych, amatorskich haseł klapek na oczach sugeruje.

czytam recenzje i mowia wprost ze grafika jest "horrible". spojrzałeś na grafike? grales kiedys w jakas gre?

wrecz przeciwnie, po czym wnosisz?

ciekawe kiedy jakieś szczegóły o wersji switch. konwersja nie zawsze sie udaje, jak chociażby w outer worlds


kliknij, aby powiększyć

Informacje
Stopień: Elokwentny
Dołączył: 18 marca 2009
Ostatnia wizyta: 13 kwietnia 2021 20:47:51
Liczba wpisów: 330
[0,09% wszystkich postów / 0,07 postów dziennie]
Punkty respektu: 15

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,911 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +156,86% +31 371,74 zł 51 371,74 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d