pixelg
Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Daimyo

Daimyo

Ostatnie 10 wpisów
Witam, jak oceniać tą premierę?, pytam bo nie jestem specjalistom od branży gier mobilnych, ale może tu ktoś z większą wiedzą się wypowie.

Powiem szczerze, że osobiście jestem zaskoczony tą premierą, co prawda ostatni przyrost społeczności na steam wskazywał, że może się tu ładnie zadziać, ale jeszcze kilka miesięcy temu nie dawałem tej grze większych szans, a tu proszę, peak w dniu premiery ponad 6000, top1 global i pozytywne oceny, tylko bić brawo, że kolejnej spółce z PL się udało.

Też mnie to zastanawia, ogólnie sprawa jest bardzo świeża i bardzo ciężko ocenić na teraz, ile biomaxima może mieć z tego "tortu", ale info bardzo konkretne i na czasie, zobaczymy co przyniesie życie i przede wszystkim co pokażą raporty kwartalne...

Wszyscy wieszczą spadki a tu jak na złość ciągle do góry...

ehhh powiem tak, to co stało się na tej spółeczce w ostatnich dniach to prawdziwy daaark mooon, śmieszy mnie to i zarazem wnerwia, że nie wykorzystałem okazji do łatwego zarobku, chociaż powiadomienie o filmiku miałem natychmiast po udostępnieniu go na yt, ponieważ kiedyś za-subskrybowałem ich kanał; no ale cóż, nie zawsze można poczuć to coś, tego tzw. "blusa", ja sobie pomyślałem tak: "no ok filmik fajny, ale gra wyjdzie może za dwa lata w niewiadomej jakości poza tym znam spółkę, nie warta zaufania" ... rynek zweryfikował moje zdanie na ten temat...

Świetne wyniki za Q3, przebicie historycznych szczytów na kursie, a tu taka cisza ?Anxious

Ale czemu się dziwicie, Elemis napisał całą prawdę, gamediv na bananie jest mocno przegrzany, ostatni wysyp debiutów na gpw/nc tylko to potwierdza, masa spekulantów zwietrzyła szansę na łatwy pieniądz, a to, prędzej czy później, musi się źle odbić na całej branży.

Jeśli chodzi o peak to bardzo ciężko go porównywać z zupełnie nową premierą, tu mamy wyjście gry z EA, gdzie baza graczy wynosiła ponad 200k, jaki % z tych, którzy zakupili grę w wersji EA wlicza się do peaku ciężko stwierdzić.

Odświeżam temat bo troche cicho, a premiera gry tuż, tuż... Z najnowszego raportu można wyczytać:

Cytat:
Na dzień sporządzania raportu stronę GREEN HELL na Facebooku polubiło ponad 54 tys. osób, na platformie
STEAM, śledziło ją ponad 108 tys. osób a także, co bardzo istotne już ponad 420 tys. osób nadal oczekujących na
zakup, dodało ją do swojej wishlisty. Liczba Twitter followers przekroczyła 3,6 tys. osób. Biorąc pod uwagę tylko
dziewięciu najbardziej popularnych youtuberów filmy związane z GREEN HELL obejrzało ponad 5 mln
użytkowników.


Jak widzicie potencjał sprzedażowy tej gry i przyszłość spółki ?

top3 wieczorem

To prawda, gdyby ww3 w momencie debiutu na steam, było takiej jakości jak chociażby teraz to rozmawialibyśmy na innym poziomie cenowym tej spółki, dlatego kluczowe jest dopracowanie gry przed wydaniem i to nawet w wersji EA !

Cytat:
PlayWay ma "duże nadzieje" wobec premiery gry "Uboat", która 30 kwietnia trafi do sprzedaży na platformie Steam - poinformował PAP Biznes prezes PlayWay, Krzysztof Kostowski. Grupa ma ustalony kalendarz premier do sierpnia - "ważne" debiuty mogą odbywać się co 2-3 tygodnie.


link: biznes.pap.pl/pl/news/pap/info...(wywiad)

Trzeba przyznać, że spore brawa zebrała gra po prezentacji...

www.youtube.com/watch?v=ti8E72...

Tak, to jedna z najmniejszych premier w tym roku, kokosów z tego nie będzie ale fakt dobrych ocen i ciepłego przyjęcia przez graczy ważny odnotowania chyba dla wszystkich 3 podmiotów (polyslash, klabater, playway - w tej kolejności).

Niedługo playway wyda znacznie większe tytuły: Diesel Brothers: Truck Building Simulator - 12 kwietnia, Uboat - 30 kwietnia, House Flipper Garden DLC - 16 maja, Cooking Simulator - Maj, Tank Mechanic Simkulator, Junkyard itd. wtedy będziemy mieli lepszy obraz na to jak przyjmowane są tytuły playwaya.

Co myślicie o debiucie "We the revolution" ? (playway jest większościowym udziałowcem w polyslash - 56%)

Gra wbiła się do top 2 steam global, max peak 599, oczywiście to mała gra, mała premiera ale zachowując proporcję chyba premiera udana.

Znienawidzona spółka, przez "szpeców", "ynwestorów", najlepsza spółka 2018r, niemożliwe ? haha, od momentu debiutu około 240% zysku, i co teraz powiecie szpece ? gdybym wam zaufał ?

www.bankier.pl/wiadomosc/PLAYW...

Cytat:
Zarząd PLAYWAY S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) informuje, że gra Thief Simulator („Gra”), która miała swoją premierę na platformie STEAM w dniu 9.11.2018 r. już w pierwszej dobie sprzedaży zwróciła wszystkie koszty produkcji i marketingu.


Cytat:
Wedle szacunkowych danych posiadanych przez Spółkę w ciągu pierwszych 72 godzin sprzedaży do klientów trafiło ponad 36 tys. sztuk Gry.


Cytat:
Wytworzenie Gry razem z budżetem marketingowym kosztowało ok. 300 tys. zł.


kolejna udana premiera


aircanada15 przepraszam ale jakich kluczy rozdali ? prosze o link, ze rozdawali klucze do gry za darmo i w jakiej ilości inaczej uznam to za probe manipulacji

godzina 22.34 top 1 global

1 miejsce w globalu ww3

grupax9 ??? skąd wziąłeś takie wyliczenia, ja slyszalem o grupax3,5

No ok, może i będą niższe, ale playway wyda przez następne 2 lata kilkanaście gier z różnym potencjałem sprzedażowym, (może się trafić kilka perełek), a 11bit co wyda przez następne 2 lata ?

baks napisał(a):

Flagowy produkt "zatonął" - produkt który jak oceniano miał dać 100mln przychodu lub więcej i 60-70 mln zysku.podobnie lub więcej niż Frostpunk.
W kilka tygodni miało się sprzedać 1mln szt a może i więcej ..


Proszę o przytoczenia jakiejkolwiek analizy, rekomendacji, szacunków, które wskazywały taką sprzedaż Agony, bo nigdzie nie mogę znaleźć, może jakiś wywiad prezesa lub rekomendacje jakiegoś DM.

lelo-pakero napisał(a):
Faktem jest, że po 3 dobach był przelicznik 77, co przy 2370 recenzjach o 17.00 po dwóch tygodniach dawałoby ok. 182k sprzedanych kopii. Jest zatem 10% zaskoczenie na plus. Jednak zaskoczenie na minus związane z 34k kopii Agony jest znacznie większego kalibru.


W przypadku Agony spełnił się najgorszy a w przypadku HF, najlepszy scenariusz, obydwa przykłady pokazują jak nieprzewidywalna jest ta branża, co do Agony, to poczekałbym mimo wszystko na dane z konsol bo mogą zaskoczyć.

Uważam, że spełnił oczekiwania nic ponad to

Strasznie nerwowo zareagował rynek na premierę Agony, tak to prawda, premiera nie udana, ale zejście do 100zł za akcje przy takich wynikach za 1Q, nadspodziewanie udanej premierze House Flippera uważam osobiście za przereagowanie, a Wy co sądzicie ?

Wejście do top10 na Amazonie to już ładne osiągnięcie, ktoś pamięta jak zachowywał się (na Amazonie), słaby Sniper3 przed premierą ?

www.gry-online.pl/S013.asp?ID=...

Cytat:
O przyczynach tej decyzji deweloperzy mówią dobitnie: "Jeśli cokolwiek oficjalnie pokażemy, studio Madmind zostanie zamknięte".
Źródło: www.gry-online.pl/S013.asp?ID=...


Swoją drogą działa to na wyobraźnie i robi jeszcze większy szum wokół tytułu... hmm

Największe serwisy "growe" o House Flipper

www.polygon.com/2018/5/21/1737...
Cytat:
A home repair simulator is one of Steam’s best-sellers


kotaku.com/steam-top-seller-ho...
Cytat:
Steam Top Seller House Flipper Makes It Fun To Watch Paint Dry



Dziś ukazał się zwiastun, nowego trybu w Agony:

www.komputerswiat.pl/gamezilla...
Cytat:
Agony nie tylko z fabularną kampanią. Polski horror otrzyma dodatkowy tryb rozgrywki

Farm Manager 2018 wróci na steam

www.stockwatch.pl/komunikaty-s...
Kod:
zamiana na link wewnętrzny

Cytat:
Jednocześnie Strony zobowiązały się do niewykorzystywania procedury DMCA Takedown Notice do jakiegokolwiek ograniczania dostępu do gier Stron na platformie STEAM.


Wielki szacunek się należy całej ekipie PlayWay począwszy od zespołu Empyerian, skończywszy na samym prezesie Kostowskim, szykuje nam się udany rok na polskim rynku gamediv, 11bit, playway, cdp itd. czekamy na więcej...

Utnapisztim napisał(a):
Natomiast imponujące jest jak te tanie, okropnie wyglądające, zbugowane plejwejowskie gierki


Widać jak słabo rozumiesz model wydawniczy PLW w dodatku kłamiesz, pisząc, że wszystkie gry są zbugowane, a czy okropnie wyglądają ? kwestia gustu (wielu zachwyca się grami z ogromnymi pikselami na ekranie) i tego czego oczekuje gracz. PLW stawia na niskobudżetowe gry, które trafiają w swoją niszę na rynku, buduje przed premierą pokaźne wishlisty i sprzedaje gry dokładnie takie jakich oczekują gracze zapisujący się na daną grę. Z wielu gier wydanych przez PLW jedynie Gold Rush i ostatnio Farm Manager miał oceny mieszane (CMS18 bardzo szybko uporał się z problemami), ale trzeba pamiętać, że poza CMS są to pierwsze edycje gier, których zadaniem jest przede wszystkim zajęcie pozycji na rynku przed konkurencją, można spodziewać się poprawy jakości tych gier w kolejnych edycjach, zważywszy, że od House Flippera, PlayWay zaczął mocniej stawiać na poprawę jakości gier, przesuwając ich premiery i dopieszczając je w tym czasie (wewnętrzne i zewnętrzne zespoły testerów przy HF i Agony)

Dla mnie zaskoczeniem jest tak długo utrzymująca się 1 pozycja w top globalach, szacowałem, że top1 będzie ale nie tak długo, jeśli utrzyma sie w top1-5 przez weekend to będzie duzy sukces, na pewno lepszy niż cms18, już można szacować, że sprzedaż spokojnie przebije cms18.

blisko 5000 peak, po godzinie i top 1 w globalach, czekamy na recenzje

jest top 1 global top

Zadziwiający pesymizm na tym forum panuje odnośnie akurat tej spółki, ale ok, czekamy na premiery, pierwsza naprawdę ważna (w tym roku) już jutro...

No i rekord obrotów z wczoraj pobity, wydaje mi się, że wzrostom sprzyjają dobre pozycje Agony na Amazonie i bardzo dobry nastrój w całej branży

zaprawdę ładnie to wygląda i jest najwyższy obrót w historii notowań tej spółki

Za Agony przemawia fakt, że premiera będzie multiplafrormowa, więc nawet jeśli grupa na steam jest mniejsza niż na frostpunk to w rezultacie (gdy weźmiemy pod uwagę konsole) mogą one być bardzo podobne, dodatkowo myślę, że House Flipper jest niedoceniany przez rynek, ale o tym będziemy mogli się przekonać już bardzo niedługo.

Polygamia po prostu mówi jaka jest ta gra, mówi prawdę, sami spójrzcie trzeźwym okiem na gameplay bez "podjarki", że posiada się akcje 11bit, nie ma w tej grze nic porywającego, nie ma multi, nie ma rywalizacji, ot symulator budowy dziwacznego miasta, nawet nie ma się z czym/kim tam utożsamiać. Oczywiście 11bit ma ogromną bazę fanów TWOM i gra na pewno sprzeda się całkiem dobrze ale czy to wystarczy ?

Dwie ważne premiery pod rząd w maju, House Flipper 17.05.18 i Agony 29.05.18

W grę mogą grać cały czas gracze, którzy ją wcześniej kupili, więc nie widzę powodu by steam miał zezwalać na oddawanie gry

link

Cytat:
Zarząd PLAYWAY S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) informuje, że gra Farm Manager 2018 („Gra”), która miała swoją premierę na platformie STEAM w dniu 6.04.2018 r. już w pierwszej dobie sprzedaży zwróciła wszystkie koszty produkcji i marketingu.


link

Po 911 operator, Gold Rush, cms18 kolejna dość udana premiera od playway

Prawda jest taka, że każdy kto choć trochę interesuje się polskim gamdedivem ma/będzie miał pakiecik Farmy przed premierą WW3, ot choćby z czystej ciekawości/chciwości, a nuż wypali. Z tego co można wyczytać w necie gra ma "ogromny" potencjał, potwierdzają to zarówno inwestorzy, którzy byli na zamkniętym pokazie w grudniu jak i zawodowi gracze, którzy mieli okazję przetestować grę. Z tego co mi wiadomo, upublicznienie materiałów z gry ma nastąpić w ciągu kilku/kilkunastu tyg., a wtedy każdy będzie mógł wyrobić sobie własne zdanie na temat gry...

Patrząc na to ile urosły w ostatnich tyg. spółki takie jak playway, farm51, jujubee, bloober, vivid, możemy już chyba mówić o powracającej hossie na spółki z sektora gamediv ? (oczywiście nie wszystkie rosną)

dzieje się ostatnio na spółkach growych :)

Przyznam, że tematyka gry ww3 i to co się o niej słyszy działa na moją wyobraźnię, inwestorów chyba też...

Należy dodać, że nie bez znaczenia będą wpływy z mobilek, CMS18, który wyszedł niedawno na urządzenia mobilne, całkiem dobrze radzi sobie w sklepie play, do tego 911operator i Ultimate Fishing, w przyszłości mają wydać chyba jeszcze Gold Rush na mobilne...

muszę przyznać, że będę z uwagą śledził następne doniesienia o ww3, robi się tu naprawdę ciekawie...

Panowie pozwólcie, że się wtrącę...

Playway to, jak sam prezes wielokrotnie tłumaczył, coś w rodzaju ośmiornicy z wieloma odnogami/mackami, nie da się odrąbać jednej macki, przyszyć jej do drugiej i mówić, że teraz będzie lepsza, tak samo ma się sprawa z zespołami produkującymi gry, to żywe organizmy, rozsiane po Polsce, każdy z nich ma inną historię, pracowników, doświadczenia, projekty nad, którymi pracuje. Playway to nie fabryka lodówek ażeby wystarczyło przesunąć kilka maszyn z jednej fabryki do drugiej aby zwiększyć jej moce produkcyjne. Prezes Kostkowski tłumaczył w ostatnim wywiadzie, że każdy zespół może liczyć na pełne wsparcie marketingowe, reklamowe, gotówkowe ze strony centrum (głowy ośmiornicy) i tak to działa, o czym świadczą wyniki. Warto posłuchać czasem kogoś kto zbudował od podstaw firmę wartą w tej chwili 553 080 000 zł słownie: pięćset pięćdziesiąt trzy miliony, osiemdziesiąt tysięcy złotych.

Bardzo ciekawy wywiad, prezes odpowiada na wiele pytań, sam prezes półżartem półserio mówi o gonieniu CDP.


Witam, proszę o analizę techniczną spółki.

Ciekawy wywiad

Cytat:
Z kolei gra "Agony", której koszty oscylują na poziomie ok. 2,5 mln zł już w pierwszym dniu po premierze ma przynieść zwrot. Gra wyjdzie jednocześnie na PC i konsole. Aktualnie ma 160 tys. na "wishlist" i prezes PlayWay liczy na szybkie osiągnięcie poziomu 200 tys.


żródło: zrodło

Tymczasem obroty praktycznie zerowe od wielu dni, ciekaw jestem czy złożenie prospektu + przejście na gpw coś tu zmieni...

Cytat:
Wszystko rozbija się o koszty produkcji gier które wymieniłeś. Przychody będą, pytanie jak z marżą.


Bardzo dziwne stwierdzenie w kontekście komunikatów ze spółki o zwrocie kosztów produkcji praktycznie w jeden dzień od premiery wszystkich 3 tegorocznych hitów od playway, dowód:

911 zwrot kosztów w jeden dzień
cms18 zwrot kosztów produkcji i marketingu w dniu debiutu
Gold Rush, zwrot kosztów produkcji i marketingu w dniu premiery

radzę porównać koszty produkcji gier polskiego gamedivu do tych z grupy playway.

Raport powinien być bardzo dobry z uwagi na premierę cms18 w 3q, ale zastanawiam się czy raport za 4q nie będzie jeszcze lepszy z uwagi na premierę Gold Rush, cały czas rosnącą liczbę posiadaczy cms18, dojdą przychody z DLC do cms18, powinien dołożyć też coś 911operator no i szykuje nam się 4 udana premiera w tym roku od playway, a mianowicie Ultimate Fishing Simulator, który trafi do sprzedaży na steam w wersji EA już 30 listopada. Warto wspomnieć o wersji mobilnej Ultimate Fishing Simulator, której liczba użytkowników przekroczyła już 100tyś po kilku tyg. od premiery ! (oceny gry są bardzo pozytywne co napawa optymizmem przed premierą na steam) link

Scipio napisał(a):
Kluczowy będzie nadchodzący weekend, gdy zniknie banner na pierwszej stronie i promocyjna cena, wtedy będzie można lepiej ocenić dalszy potencjał gry.


Mamy odpowiedź na "kluczowe" pytanie (poza małymi wyjątkami) gra przez cały weekend na 1 stronie golbaltopsellers mimo ocen na poziomie 61% (niestety łatki wprowadzane przez twórców gry nie pomagają w podnoszeniu procentu ocen... w przeciwieństwie do cms18 gdzie w krytycznym momencie było 17% pozytywów by teraz wyjść na ponad 70%), zobaczymy czy zespół poradzi sobie z tym czy tak już zostanie...

No ładnie Discovery działa.

Na stronie faacbokowej playway możemy zobaczyć reklamę gry z bohaterami serialu w rolach głównych, gra jest dostępna w sklepie discovery (discovery store).

Kod:
mod: 'Na stronie można' - brak linka. 'Gra jest dostępna' - brak linka. wypowiedź niestety o niewielkiej wartości poznawczej


Żeby nie było tak słodko, mimo dwóch łatek, oceny gry zatrzymały się na 62%, wciąż gra wymaga bardzo wiele poprawek.

Utnapisztim napisał(a):
To można już uważać że po tym komunikacie mamy ustalony forumowy konsensus co do sukcesu gry? Liczba komentarzy na steam nie jest tajemnicą, podobnie jak typowa ilość kopii przypadająca na komentarz więc dziwię się trochę, że ciągle jeszcze niektóre tęgie głowy (np. analitycy trigona) mają problemy z określeniem choćby przybliżonego poziomu sprzedaży - do tego naprawdę nie trzeba czekać na wskazania steamspy czy komunikat ze spółki. Peak 6,6k - świetny wynik jak na budżetową gierkę i było oczywiste że influencerzy tego nie zrobili.

Zwrot wszystkich kosztów już pierwszego dnia - pozwolę sobie zauważyć, że to lepiej niż TWOM który potrzebował dwóch dni. wave


Utnapisztim ale nikt nie każe im wyciągać wniosków z dość nieoczywistych źródeł, przecież mogą poczekać na oficjalne raporty ze spółki, jeden już dostali :)

Chciałbym wspomnieć o kwestii, która chyba nie była poruszana jeszcze na tym forum, a zaważyła na słabszych ocenach gry... chodzi o umowę z Discovery, w której to wydawca zobowiązał się wydać grę równo ze startem nowego sezonu gold rush w tv Discovery, przez co nie było możliwości przesunięcia premiery mimo wykrytych wcześniej błędów, na tą chwilę gra jest łatana i pierwszy duży patch wszedł dziś do gry, następne w drodze... powinno to zwiększyć % pozytywów.

Na koniec malutka uwaga, to ciągłe porównywanie do TWOM każdej wydanej gry przez polskiego dewelopera jest już dość nudne, nie każda gra musi być drugim TWOMem, nie każda gra musi przebić sukces tamtej gry, TWOM to był ewenement, złoty strzał, który może się jeszcze długo nie powtórzyć na polskim podwórku...

A dla mnie jest to trzecia udana (pod względem sprzedażowym) premiera polskiej gry w tym roku, wszystkie 3 premiery (911operator, cms18, Gold Rush) są grami jednego wydawcy, już w tej chwili osiągnęli coś co nie udało się dotąd nikomu z tego kraju. Można dyskutować nad "stylem" dwóch ostatnich premier, ale przykład cms18 pokazuje, że błędy można szybko naprawić i wyjść z twarzą z całej sytuacji. W tym roku playway nie miał konkurencji na naszym podwórku. Końcówka roku jak i rok 2018 zapowiada się niezwykle ciekawie z uwagi na przenosiny największych hitów playway na konsole, różnego rodzaju DLC do ich gier i nowe premiery (m.in. Agony)

Za nami ważna premiera spółki, a tu taka cisza ? Może ktoś pokusi się o komentarz popremierowy

Cytat:
Fajna recka FP z PC Gamera

Gra jednak zdaje się budzić emocje - wbrew obawom niektórych forumowiczów.


Recki nie przesądzają o sukcesie gry o czym boleśnie przekonało się kilka studiów w tym roku, m.in. Farm51, Bloober ale także 11bit ze swoim BeatCop...

Wczoraj została podana data premiery gry Gold Rush the Game - link, pokrywa się ona z datą premiery nowego, ósmego sezonu serialu Gold Rush na Discovery - link , w kontekście umowy jaką na początku roku playway podpisał z Discovery (link) zapowiada się bardzo ciekawa premiera...

Cytat:
"W ramach podpisanej umowy licencyjnej, licencjodawca zobowiązał się do prowadzenia intensywnych, długotrwałych, zakrojonych na szeroką skalę działań marketingowych, obejmujących m.in.: reklamy telewizyjne emitowane na kanałach należących do Licencjodawcy, obecność gier w programach licencjodawcy, wsparcie wizerunkowe największych gwiazd znanych z programów licencjodawcy, promowanie gier na kanałach social media, stronach i serwisach internetowych należących do licencjodawcy, akcje PR-owe, kampanie mailingowe, a także wykorzystanie relacji z najważniejszymi dystrybutorami oraz sklepami (np. App Store) w celu zapewnienia grom licencjobiorcy możliwie najlepszej ekspozycji podczas premier, podano także."

Piękna sesja za nami, w tym tyg. ma zostać ujawniona data premiery i cena gry GoldRush, która może znacząco wspomóc roczny wynik PLW.

Cytat:
To nie czarnowidztwo, tylko po prostu przyszedł czas „Show me the Money”. Myślisz że rynek napompował Bloobera z 50 milionów złotych kapitalizacji, na 220, bo liczył na grę która „może” sprzeda się jak LoF?


Kolego znów bardzo zręcznie manipulujesz faktami, na tę chwilę kapitalizacja BT wynosi ok. 150 mln

Cytat:
20 milionów złotych w zapasach za jeszcze nieukończone gry to nie są żarty. Ile gier będą musieli sprzedać by wyjść na zero? A przecież do tych premier mogą być jeszcze ze dwa lata,


Kolejna manipulacja mająca na celu wzbudzenie niepewności/zwątpienia co do dalekosiężnych planów BT, a mianowicie... sprawdź ile samo Medium pochłonęło już środków z dofinansowań itd. .. mówisz o 2 latach do premiery... to się wkrótce okaże...

Cytat:
I czy myślisz że ktoś inwestuje w spółki z myślą o wyjściu na zero?


A czy ja mówię, że inwestuję w BT z myślą o wyjściu na zero ? czy uważasz mnie za głupca ? mam nadzieje, że nie, bo ja uważam Ciebie za bardzo inteligentnego człowieka, który zainwestował gdzie indziej swoje pieniądze (bardzo możliwe że w 11bit lub CDP, co jest bardzo rozsądnym rozwiązaniem), ale czy to uprawnia do hejtu na jedną ze spółek polskiego gamedivu, która właśnie odnosi swój drugi sukces w karierze ?

Oczywiście nie jest to TWOM, CMS18, Wiesiek itp. ale naprawdę nie widzisz tu niczego pozytywnego ?

ok nie będę się kłócił czy był baner czy nie było chociaż jestem na 99% pewny, że już w nocy z 17 na 18 sierpnia Observer nie miał baneru na głównej steam, tak samo jak nie będę się z Tobą ścigał w podawaniu miejsca na steam (obecnie okolice 38 pozycji) to wszystko nie ważne, ważne że Bloober udowodnił, że jest w stanie stworzyć grę lepszą od poprzedniczki i każdy to przyzna, czy sprzedażowo wyjdzie na tym lepiej niż na LOF ? myślę, że tak ... ale cóż czarnowidztwo na spółkach gamingowych jest teraz w modzie więc masz pole do popisu... Pozdro

Dodatkowo, w ogóle nie brana jest tu pod uwagę możliwość wprowadzenia bardzo obszernego DLC lub nawet Observer2, ten kto widział końcówkę gry wie, że jest to bardzo prawdopodobne, można nawet pokusić się o swego rodzaju trylogie tej gry gdzie w następnych częściach będziemy mieli do czynienia ze zdecydowanie bardziej otwartym światem, dodane zostaną nowe funkcje (może broń). Moim zdaniem kontynuacja Observera jest wielce prawdopodobna bardzo możliwe, że prace nad kontynuacją historii z gry już trwają od jakiegoś czasu... pytanie tylko co z Medium, które przecież jest w zaawansowanej produkcji (jak przypuszczam), ale to już pytanie do Bloober Team...

Baneru na głównej Steam nie ma już od chyba 2 dni, obecnie gra odbiła w okolice 40 miejsca, steamspy pokazuje około 16k sprzedanych kopii, mamy 300 recenzji na steam, doliczając do tego konsole chyba nie jest tak źle jak tu niektórzy próbują udowadniać, gra zbiera bardzo dobre recenzje praktycznie ze wszystkich liczących się magazynów i portali o grach, myślę że podobnie jak w przypadku LoF gra będzie sprzedawała się dobrze w dłuższym terminie, zaznaczmy, że przed nami dopiero pierwsze obniżki -10%, -15% itd , Halloween, święta itp.

Możemy już chyba śmiało powiedzieć, że to pierwsza udana premiera polskiego wydawcy od wielu, wielu miesięcy, gratulacje dla PLW (niedosyt pozostawia optymalizacja gry ale myślę, że się z tym uporają), teraz czekamy na Observera od Bloober Team, start już 15 sierpnia.

Jak widać oceny szybko powróciły do normy, zespół Dev, szybko wziął się za poprawienie błędów, oczywiście trochę to potrwa ale jestem dobrej myśli, tym bardziej, że gra zaliczyła dziś ładny max peak

Witam czy mogę prosić o analizę techniczną spółki


graczpospolita.pl/v-rp-otwiera...


Cytat:
>observer_ zmierza na PC i Xboksa One (zakładam, że wersja na PlayStation 4 zostanie niedługo zapowiedziana). Blooberowi udało się nawet nawiązać współpracę z Microsoftem. Na stoisku ID@Xbox na zbliżającym się GDC i PAX East w Bostonie prezentowane będzie demo gry. Będzie to pierwsza okazja do zagrania w >observer_. Czekam na wrażenia graczy. Nie mam jednak wątpliwości, że będą one pozytywne.


Bloober pochwalił się nowym teaserem gry Observer, wygląda bardzo interesująco :)

www.gamespot.com/videos/observ...

Moim zdaniem porównując koszt produkcji z pozycjami na steam i max peak, sukces jest niezaprzeczalny.

Wydaje mi się, że spółka nie informowała wcześniej o planach rozwoju tego projektu ale po tym co się wydarzyło można być chyba pewnym kontynuacji, chociaż o kilka DLC a potem może Realpolitiks 2 ? :))

Szykuje nam się duży sukces tej małej gry... pierwsza 10 blobalbestseller, max peak bardzo okazały a to dopiero początek...

Witam proszę o analizę techniczną spółki

Chris Martin ma rację, moim zdaniem jak na demko gry to jest bardzo duże zainteresowanie, ale najważniejszy sprawdzian będzie już niedługo w czwartek i piątek, przekonamy się jaki max peak osiągnie gra...

anty_teresa napisał(a):

Zbliżony model ma Bloober. I owszem jest teoretycznie tylko 2 razy tańszy. Warto jednak pamiętać o tym, że:
-Bloober dostał ponad 10 mln dofinansowania.
-kroczący zysk Bloobera to 8 mln zł, a 11B 9,5 mln zł.
-Bloober ma znacznie szerszy portfel. Do wydania w 2017 r. są projekty dość ciekawe jak Observer, -Scophophobia, czy Medium. Jest też Serial Cleaner, który robi spółka zależna Bloobera.



Jeśli mogę się wtrącić to Bloober powiadomił ostatnio, że został wydawcą gry "Perception", która ma wyjść również w 2017r, a która wydaje się być bardzo ciekawym tytułem...

Spółka coraz bardziej zaskakuje, wczoraj podała, że jej spółka zależna zajmie się działalnością wydawniczą w zakresie gier komputerowych i jeszcze tego samego dnia wieczorem, że już jest gra którą przejęli i mają zamiar wydać : "Perception"

www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl...(7-2016)-informacja-o-zawarciu-znaczacej-umowy-z-imaginew-internacional-unipessoal-#

Zarząd Platige Image S.A. z siedzibą w Warszawie ("Emitent") niniejszym informuje, że w dniu 31 października 2016 roku w Porto w Portugalii została zawarta umowa pomiędzy spółką zależną emitenta Platige Films sp. z o.o. a Imaginew Internacional Unipessoal Lda ("Producent") dotycząca wspólnej koprodukcji familijnego animowanego filmu fabularnego pod tytułem roboczym "Fatima: Animated Movie" ("Film") oraz krótkiej etiudy. Finalną wersję scenariusza opracowuje Philip LaZebnik, (scenarzysta m. in. takich produkcji jak Pocahontas, Mulan) reżyserem animacji będzie Bartek Kik (reżyser od lat związany z Emitentem) sponsorem Filmu jest Jeronimo Martins. Producentami Filmu są Rui Pedro Oliveira, Piotr Sikora oraz Jarosław Sawko.
Wartość kontraktu wynosi 4,5 miliona EUR, które to środki Producent będzie przekazywał Platige Films sp. z o.o. w 13 kolejnych ratach. W zamian za przekazane środki Platige Films sp. z o.o. przekaże producentowi 60% udziału w prawach autorskich do Filmu.
Premiera Filmu ma się odbyć 13 maja 2018 roku.

Z tego co czytałem to na targach Gamescom mieli rozmawiać z potencjalnymi wydawcami, więc termin premiery uzależniony jest od tego czy znajdą wydawcę itd., najpierw spodziewałbym się infa o wydawcy potem o terminie premiery. Osobiście wątpię w premierę w tym roku... ale nie takie rzeczy się już widziało...

Bardzo dobre recenzje gry Bound

http://polygamia.pl/bound-recenzja/

www.polygon.com/2016/8/15/1243...

www.metacritic.com/game/playst...

Kod:
mod: linki bez cytatów będą kasowane na podstawie regulaminu forum

wgłębiał się ktoś z forumowiczów w tę spółkę ostatnio ? bardzo pokaźne wzrosty przez ostatnich kilka sesji, napewno ma to związek ze zmianami w statusie spółki:

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie postanawia zmienić Statut Spółki w następujący sposób:
Firma Spółki brzmi: „Varsav VR Spółka Akcyjna”.

58.21.Z. działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych,
58.29 Z. działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania,
62.01.Z. działalność związana z oprogramowaniem,



źródło

Czyżby nowa spółka growa na NC zajmująca się tylko VR ?


Cytat:
a gra sprzedawana jest tylko na steamie.


jak coś piszesz o spółce to wypadałoby wiedzieć coś więcej, gra sprzedawana jest również na Xbox w usłudze Game Previev, ma ponad 3000 opinii

store.xbox.com/pl-PL/Xbox-One?...">http://store.xbox.com/pl-PL/Xbox-One?...

Jeśli mogę się wtrącić to wczoraj najnowsza gra krakowskiego studia dostała bardzo dobrą ocenę na chyba największym portalu o PS na świecie: 8/10 Więc coś jest na rzeczy. Premiera gry odbędzie się 24 kwietnia.

www.playstationlifestyle.net/2...">www.playstationlifestyle.net/2...

Oto linki:

gamezilla.komputerswiat.pl/pub...

www.gram.pl/artykul/2015/02/06...



Co do emisji jest ona skierowana głównie do instytucjonalnych drobnym prawie nic nie zostawili. Popyt przerósł ich oczekiwania od momentu ukazania się informacji o emisji kurs mocno zwyżkuje co pokazuje, że popyt na akcje jest ogromny.


Niedługo premiera nowej gry, recenzje i pierwsze komentarze na temat nowego produktu bardzo dobre, wygląda na to, że firma odrobiła lekcje z poprzednich wpadek. Ciekawe, że firma otwarta jest na rynek chiński, i już teraz może pochwalić się sporymi zyskami z tego rynku. Perspektywy ciekawe szczególnie, że to nie ostatnia premiera w tym roku.

Witam, co myślicie o kursie spółki i ogólnie o spółce, ostatnio po bardzo optymistycznych zapowiedziach kurs poszybował ostro do góry, czy aby te wzrosty nie były przesadzone ? a może wręcz przeciwnie, będziemy mieli kontynuację wzrostów ?

Szutnik jak teraz widzisz sytuację na Monnari ?

Nie chce się za dużo udzielać bo pewnie znowu ktoś skasuje mój post ale spróbuje coś napisać. Moim zdaniem Szutnik za dużo teoretyzuje, zamiast spojrzeć na spółkę z innej strony, niż tylko AT. Od dłuższego czasu mamy bardzo wiele pozytywnych informacji na temat Monnari wystarczy przeczytać artykuł: www.parkiet.com/artykul/23,134.... Musiałoby się wydarzyć coś bardzo złego żeby nastąpiła korekta którą prorokuje Szutnik, a na to się nie zanosi.

wystrzałem w sensie wybiciem w górę oczywiście :)

w grudniu spółka ogłosi zamknięcie układu, ostatnie rejestrowanie nowych spółek może mieć związek z otwarciem 3 nowych sklepów, a 14 listopada mamy wyniki za 3Q.


Jak na razie mamy konsolidacje, wybicie możliwe w każdej chwili, moim zdaniem dobra okazja do dokupienia przed wystrzałem.

Informacje
Stopień: Obeznany
Dołączył: 8 marca 2013
Ostatnia wizyta: 16 maja 2021 22:43:23
Liczba wpisów: 95
[0,03% wszystkich postów / 0,03 postów dziennie]
Punkty respektu: 2

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,258 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +168,16% +33 632,53 zł 53 632,53 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło