PARTNER SERWISU
srjwvkav
1 2 3
anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 23 stycznia 2011 23:06:09 przy kursie: 0,29 zł
Panie Wojciechu,
Jest Pan CEO u głównego udziałowca Spółki to może podzieli się Pan z nami wyliczeniem prognozy? Założeniami? Modelem? Myślę, że użytkownicy forum byliby Panu wdzięczni, a jednocześnie taka inicjatywa nieco stonowałaby dyskusję.

WojtekPrzylecki
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2011-01-17
Wpisów: 81
Wysłane: 23 stycznia 2011 23:11:02 przy kursie: 0,29 zł
Sądzę, że sensowniej będzie o to poprosić zarząd Power Price - myślę, że z chęcią odpowie.
Mnie tylko zaintrygował ten brak wiary w możliwość obejmowania akcji w ramach private placement'u. A że byłem w ten proces dość mocno zaangażowany to pozwoliłem sobie tę nieścisłość sprostować.

kampus
0
Dołączył: 2009-04-14
Wpisów: 94
Wysłane: 23 stycznia 2011 23:15:16 przy kursie: 0,29 zł
Spółka jest tyle warta na ile wyceni ją rynek. A skoro jest taki chojny to tylko się cieszyć : )


Dapi
PREMIUM
0
Dołączył: 2008-10-07
Wpisów: 993
Wysłane: 25 stycznia 2011 20:26:59 przy kursie: 0,23 zł
Trochę emocje opadły na chwile.

W ciągu 5 dni przemielono FF a nawet więcej niż bo aż ponad 150% FF.
Co ciekawe to pierwsze dwa dni /spadkowe/ miały mniejszy wolumen niż cały ruch który nam się teraz wygasił.

Dużo "grania" było na spółce - z tego wynika. Rozpiętość całej zmienności to ponad 63% więc nie dziwne, że spekulanci wyczuli okazję - albo inaczej to wynik właśnie ich działań był. To jest pierwsza piątka na GPW pod tym względem.
Dzisiaj kurs jest 1 grosz wyżej niż 5 dni temu.

W ostatnich 5 dniach ta spółka była królem na całej GPW pod względem wielkości obóroconego FF.
Rynki mogą pozostać irracjonalne dłużej niż ty możesz pozostać wypłacalny.

Rozbudowane wykresy: http://www.atcharts.pl
Centrum analizy technicznej: http://www.attrader.pl

loook
0
Dołączył: 2010-08-06
Wpisów: 42
Wysłane: 27 stycznia 2011 14:10:14 przy kursie: 0,23 zł
Gra ktos na tym?
Ja wlasnie sie troche ubralem, ale spolka niepewna jak diabli. Wyglada jednak na to, ze plan realizuja:

Cytat:


• Wykonano główne moduły platformy zawierające wszystkie niezbędne do jej działania elementy oraz przeprowadzono pomyślnie testy akceptacyjne wersji podstawowej platformy Power Price
• Przygotowano moduł zarządzający pracą działu handlowego i Biura Obsługi Klienta (CRM & RMA)
• Przygotowano moduł płatności kartami kredytowymi i przelewami bankowymi oraz mechanizm Wirtualnego Portfela

Realizacja poszczególnych etapów przygotowania platformy e-commerce Power Price jest zgodna z założonym wcześniej harmonogramem, w związku z tym Zarząd Spółki podtrzymuje termin określony na kwiecień 2011 roku jako datę uruchomienia pełnej wersji platformy e-commerce Power Price i rozpoczęcie działalności operacyjnej przez Spółkę.


zrodlo

elborg
0
Dołączył: 2009-04-19
Wpisów: 62
Wysłane: 8 kwietnia 2011 08:45:26 przy kursie: 0,35 zł
Pozwolę sobie odświeżyć wątek. Kurs przebił wczoraj cenę max 0,31 z 21.01.2011r.

Cytat:
Power Price podpisała 100 umów z dostawcami produktów

Power Price S.A., spółka notowana na NewConnect, która prowadzi prace nad uruchomieniem platformy handlowej, za pośrednictwem której klient końcowy będzie mógł nabyć między innymi produkty niezbędne do funkcjonowania każdego biura, podpisała już 100 umów o współpracę z producentami i dystrybutorami towarów...


źródło
Edytowany: 8 kwietnia 2011 09:37

Mitia
0
Dołączył: 2010-06-13
Wpisów: 142
Wysłane: 25 kwietnia 2011 23:20:24 przy kursie: 0,75 zł
Jutro premiera platformy, w krótkim czasie kurs skoczył z 20 gr na 80, myślę, że dalsza gra pod debiut i z debiutem może wywindować kurs do 1 zł, a biorąc pod uwagę analogię do Smoke nawet dużo wyżej. Na NC liczy się owczy pęd i marzenia, co sądzicie o sytuacji tej spółki?

slaszu
4
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2010-10-03
Wpisów: 81
Wysłane: 11 maja 2011 09:38:26 przy kursie: 0,40 zł
Już dawno po premierze portalu. Kurs zaliczył poważne odbicie w dół i ciągle spada.
Co do samego portalu to chyba nie warto dyskutować, bo wygląda marnie, ale co do jego popularności to można na samemu sprawdzić jego popularność.

Polecam narzędzie alexa, oto link bezpośrednio dla pprice www.alexa.com/siteinfo/powerpr...

Przy porównaniu na przykład z marketeo.pl, wygląda że oba serwisy mają podobna oglądalność. Przy czym pp wychodzi nieco lepiej jeżeli chodzi o stosunek Pageviews/User

Mimo ze zarząd nie podaje danych o oglądalności i zamówieniach to patrząc na statystki na alexa.com mozna zaryzykowac stwierdzenie ze portal jest dość często odwiedzany.

Wpisując nazwy niektórych produktów w google, pprice również często jest na pierwszej stronie (może to przez to że jest mała konkurencja podobnych sklepów, np: fryzjerskich).

Ogólnie to chyba już czas zeby akcje pprice przestały spadać, ale jakoś nie widac nikogo chętnego do kupowania....

bcebula
0
Dołączył: 2010-05-19
Wpisów: 312
Wysłane: 17 sierpnia 2011 09:33:01 przy kursie: 0,28 zł
Osobiście uważam że pomysł w tym kształcie jaki proponuje PPR jest biznesowo niezbyt trafiony. Spędziwszy już niemal 21 lat w branży materiałów biurowych w segmencie B2B, poznałem ją lepiej niż własną kieszeń. Same fundamenty pomysłu (skrócenie łańcucha dostaw, towar bezpośrednio od producenta + zakupy grupowe i tym samym niższe ceny) mają oczywiście sens, jednak pies jest pogrzebany w samej specyfice branży w której operuje i chce na większą skalę zaistnieć PPR. Pierwsza sprawa to stopień rozwinięcia rynku który jest już na tyle rozwinięty że więzy jakie łączą producenta ze swoją siecią dystrybucji są dużo bardziej skomplikowane niż tylko zwyczajne procesy kupna-sprzedaży i to dotyczy całej branży. Nie ma takiej mozliwości aby zgłosił sie w tej chwili całkowicie nowy na rynku podmiot, który sprzedażowo póki co nie reprezentuje jeszcze nic, do producenta (lub głównego importera, dystrybutora itp.) i uzyskał takie same warunki (ceny) jak podmioty które budowały swoje relacje z tymże producentem/dystrybutorem/importerem przez naście lat. Krótko mówiąc nie ma takiej możliwości, i mówię to z pełna odpowiedzialnością za słowa "nie ma", aby PPR zwracając się do bezpośredniego źródła uzyskał cenę porównywalną z tymi jakie uzyskują pośrednicy od lat współpracujący z tymże źródłem, a różnice będą wynosić od kilku do kilkunastu procent w zależności od towaru. Do tego dochodzi tzw. "opłata technologiczna" czyli de facto marża PPR, np. 3%. Moje słowa znajdują potwierdzenie w przykładowych propozycjach cenowych ukazanych na stronie PPR. Na życzenie mogę oczywiście takowy wywód matematyczny pokazać na konkretnych przykładach. Oczywiście zawsze może tutaj wkroczyć tajemnicze pojęcie "sprawdź dodatkowy rabat grupowy"...ale nie wydaje mi się aby to radykalnie zmieniło sytuację o której mówię. Druga sprawa kto wie czy nie ważniejsza to formuła współpracy B2B oparta na przedpłatach czyli tak jak w sklepach internetowych. Otóż stwierdzam że niezależnie od tego jakiej wielkości jest potencjalny klient w branży artykułów biurowych, mówię o kliencie biznesowym, w związku z bardzo ostrą przez lata konkurencją, będzie on żądał przelewu i to nie w ciagu 3ech dni z prostej przyczyny - takowy dostanie u 99% pozostałych dostawców; nikt nie każe nikomu (niestety...o ileż przyjemniej by sie handlowało...) przedpłacać bo taki ktoś by sie skompromitował na wejściu. Kolejna sprawa to formuła mieszania handlu B2B z zakupami grupowymi - z zasady zakupy grupowe, choc popularne ostatnio, kojarzą się z klientem indywidualnym i brzmia nieco ...niepoważnie, niewiarygodnie. Jestem przekonany że taki będzie odbiór u powaznych odbiorców biznesowych, tak więc conajwyżej drobni, ale to naprawdę bardzo drobni przedsiębiorcy być może na takie hasło dadzą sie skusić, ale wtedy nie spełnia minimum logistycznego by uzyskać dobrą cenę którą bez problemu uzyskają bez żadnych ograniczeń w pierwszej lepszej firmie handlowej typu biuroserwis w swojej okolicy. Rzecz jasna człowiek istota mylacą sie jest więc może i moja ocena jest mylna, jednak pozwoliłem sobie ją przedstawić z racji głębokiej znajomości branży w jakiej operuje przedmiotowa spółka.


WojtekPrzylecki
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2011-01-17
Wpisów: 81
Wysłane: 18 sierpnia 2011 13:49:28 przy kursie: 0,27 zł
Bardzo się cieszę, że ktoś w końcu napisał/ocenił rzeczowo Power Price, rozumiejąc jego model. My decydując się na inwestycję nie znaleźliśmy słabego punktu w modelu, ale mieliśmy i mamy podobne obawy co Ty. Przekłada się to tak naprawdę na to czy spółce wystarczy gotówki by model się przyjął. Bo, że się przyjmie - nie mamy wątpliwości.

Bardziej precyzyjnie - to co piszesz to prawda - nowemu podmiotowi b. trudno dostać warunki lepsze niż działającym od wielu lat dystrybutorom, dodatkowo gotowym kredytować swoich klientów. Różnimy się jednak w istotnym punkcie - my wierzymy, że producent nie będzie nas traktował jako kolejnego dystrybutora. My nie chcemy z żadnym dystrybutorem konkurować. Producent ma mieć wszystkie benefity (i marżę) sprzedając przez nas, a naszą wartością dodaną dla producenta ma być to, że klienci PP kupują wygodnie również inne produkty nie pochodzące od danego producenta (i nie konkurujące z jego). Do tego dochodzą korzyści z pełnej informacji o transakcjach, możliwość wchodzenia w interakcję z klientem końcowym, której nie zapewni żaden z dotychczasowych dystrybutorów. O skróceniu terminu płatności, możliwości kształtowania ceny itd. - nie wspomnę.

PowerPrice jak każdy startup jest potwornie ryzykownym projektem. Nie znamy żadnego innego podmiotu, który ma lub miał zbliżony model. Po prostu - trzeba to sprawdzić na własnej skórze.


bcebula
0
Dołączył: 2010-05-19
Wpisów: 312
Wysłane: 19 sierpnia 2011 13:19:43 przy kursie: 0,27 zł
Od strony producenta patrząc - tu się zgadzam się że korzyść w postaci wyższej ceny sprzedaży istnieje co oczywiste bo nie musi on aż tak się ściskać jak wobec dystrybutorów. Niemniej jednak to implikuje o x% wyższą cenę dla finalnego odbiorcy co powoduje że uwidocznione w portalu ceny które wyrywkowo sprawdziłem są owszem - niezłe, ale nie rewelacyjne, a przecież filozofia sprzedawana tutaj jako myśl przewodnia jest taka że 0 pośredników = 0% marży = sporo niższa cena, mamy więc tutaj swoista sprzeczność wewnętrzną bo nie da się jednoczesnie zapewnić lepszej, super ekstra ceny dla klienta finalnego i wyższej marży producentowi w związku z pominieciem pośredników. Tak to w tej chwili postrzegam, ale być może tkwię w błędzie, wyprowadź mnie z niego jesli tak jest.
Teraz kwestia tych nieszczęsnych przelewów/przedpłat - tu też widzę podobna sprzeczność - producent jasne że będzie zajarany dostając szybko zapłatę a nie po 60 czy 90 dniach jak to bywa przy współpracy z dystrybutorami (nie wiem jaki u was funkcjonuje mechanizm rozliczeń), jednak klienta interesuje jak najdłuższa płatność, niestety. Konkurencja, a przede wszystkim "zepsucie" klienta przez dominujący na rynku podmiot (Lyreco) który przyzwyczaił go do tego że może absolutnie wszystko, jeden długopis do oddziału w Stalowej Woli w 24h?- czemu nie, przelew 75 dni bo takie procedury korporacyjne u nas?- jasne, prosze bardzo itp ; te dwa czynniki powodują że klient końcowy (biuro) w obecnych czasach ŻĄDA i, niestety, jak mu nie dasz to dostanie gdzieś indziej, a kolejka handlowców za drziami długa na kilometr...Teraz pytania takie - co z dostawami - kurier? A co jak (to bardzo częste) klient zażyczy sobie poroznosić towar po pokojach bo tak do tej pory miał? Kurier tego nie zapewni - wywałka pod drzwi i dowidzenia. Następna kwestia - wymiany towaru - to jedna z najwiekszych plag tej branży - "ale ja jednak poproszę zielone a nie niebieskie segregatorki, przepraszam...., "a te żelowe długopisiki to jednak nie takie jak myślałam", albo (uwaga- autentyczny przykład!!!) "panu dyrektorowi nie podoba sie kolor tego WCPikera bo żółty i kojarzy sie z moczem, poprosimy o wymianę na niebieski..."
Żeby była jasność - jestem absolutnym zwolennikiem nowoczesnego podejscia do sprzedaży, pomysł ciekawy jak najbardziej, ale zastanawiam sie nad tymi aspektami bo to są realne problemy w branży z którymi trzeba się zmierzyć, a branża niestety jest delikatnie mówiąc pod wieloma wzgledami beznadziejna. W tym zakresie pozwolę sie rozwinąć przy kolejnej odsłonie bo już nie zdążę:)

bcebula
0
Dołączył: 2010-05-19
Wpisów: 312
Wysłane: 19 sierpnia 2011 19:06:23 przy kursie: 0,27 zł
@WojtekPrzylecki - przy okazji ewentualnej wypowiedzi poprosiłbym też o rozwinięcie wątku który wrzuciłeś dotyczącego interaktywnego kontaktu producenta z odbiorcą finalnym gdyż nie do końca zrozumiałem o jakiego typu kontakt chodzi a brzmi intrygująco.

Teraz jeszcze na sekundę wrócę do tzw. wartości dodanej; zastanawia mnie na ile takową stanowi fakt oferowania wielu produktów (wielu producentów) klientom; toć przecież w tej parszywej branży określenia "wszystko dla biura", "kompleksowe zaopatrzenie", "biuroserwis" to sposób działania absolutnie dominujący już od przynajmniej 10 lat. Tak więc dla klienta jest oczywistością fakt że jego źródło zaopatrzenia musi mieć w swoim asortymencie wszystko. W czym więc upatrywać tutaj wartość dodaną z producenckiego punktu widzenia skoro ich towar w 90% przypadków i tak zawsze występuje w czyjejś ofercie wespół z setkami innych produktów?

Żeby nie wyszło na to że nic tylko punktuję słabe punkty, chciałbym w tym miejscu wrzucić pewną konstruktywną myśl. Jest jedna bardzo ważna negatywna cecha wspólna zdecydowanej większości podmiotów w tej branży włącznie ze wspomnianym już podmiotem dominującym. Jest to nieustające dążenie do kombinowania czy też mówiąc prościej - kręcenia lodów tudzież robienia klienta w bambuko poprzez takie działania jak: dostarczanie produktu alternatywnego bo akurat zabrakło głównego w tej samej cenie (ale jak się okazuje gorszej jakośći), pokazywanie super cen przy wybranych produktach (np. tych co na zapytaniu cenowym) a rżnięcie na całej reszcie - to ulubiona technika L.(bo o te ceny już nikt nie spytał), wreszcie cała tzw. sprawa bonusów, konkursów, programów motywacyjnych (można by nazwać to zjawisko bardziej wprost, ale chyba wiadomo co mam na myśli...). Dlaczego tak się powszechnie dzieje?; ano dlatego że mordercza konkurencja dołująca marże przez lata którą bezwzględnie dodatkowo wykorzystał klient po nadejściu ostatniego kryzysu otwierając walizkę z wielkim sztandarem "redukcja kosztów!" spowodowała że sprzedaż w "normalny" a de facto uczciwy, czy też może trafniej - etyczny sposób stała się zwyczajnie deficytowa. Stąd wszyscy muszą sobie to gdzieś odbić. Moja myśl jest więc taka: skoro formuła PowerPrice z racji fromuły działania mocno utrudnia takie działania, skoro stawiacie tutaj na ekspozycję producenta a nie siebie ("my tylko umozliwiamy wasze, Kliencie, zakupy u producenta, pomagamy w tym") to może właśnie uczynić atutem tą nieskazitelność, opowiedzieć o tym głośno, że my nie kombinujemy, że ceny wszystkie a nie tylko wybrane są świetne, że dostaniesz Kliencie to co zamówiłeś a nie jakiś badziew wyprodukowany w baraku w Bangladeszu, że u nas z zasady nie ma żadnych "prezencików" za to jest dobra, uczciwa oferta itp.
Tak tylko wrzucam do przemyślenia, no bo czymś w końcu ta propozycja musi się różnić od reszty, tylko tak jest szansa na sukces.

nowixs
0
Dołączył: 2012-02-05
Wpisów: 17
Wysłane: 5 lutego 2012 15:29:56 przy kursie: 0,17 zł
Witam

Mam pytanie do pana Wojciecha Przyleckiego

Ostatnio odbyla sie nowa emisja z prawem poboru obecnych akcjonariuszy i z ostatniego komunikatu wynika ze emisje objeli tylko inwestorzy indywidualni. Czy Inqbe nie przewiduje zwiekszenia zaangazowania w Power Price ? czy po prostu chcieliscie zobaczyc jaka jest wiara inwestorow indywidulanych w ta spolke. Troche to wszystko dziwne i nie pokojace z punktu budowania wiarygodnosci firmy.

Z drugiej strony platforma rozwija sie preznie i pojawiaja sie nowe kategorie takie jak( pojazdy - ponad sto dwadziescia tysiecy produktow w tej kategorii robi wrazenie , oswietlenie i motoryzacja).

Gdyby nie ten brak wiary glownych akcjonariuszy w nowa emisje przewidywalbym trend wzrostowy a tak pozostaje nutka niepokoju.


Pozdrawiam


WojtekPrzylecki
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2011-01-17
Wpisów: 81
Wysłane: 5 lutego 2012 23:55:55 przy kursie: 0,17 zł
Nie chwalmy dnia przed zachodem słońca i nie oceniajmy emisji przed jej ostatecznym zamknięciem.

nowixs
0
Dołączył: 2012-02-05
Wpisów: 17
Wysłane: 6 lutego 2012 19:45:34 przy kursie: 0,15 zł
dziekuje za odpowiedz i czekamy do polowy marca na wynik

nowixs
0
Dołączył: 2012-02-05
Wpisów: 17
Wysłane: 16 lutego 2012 19:19:14 przy kursie: 0,16 zł
Panie Wojciechu jak oceniacie jako wiekszosciowy udzialowiec wyniki za czwarty kwartal power price ?

Pozdrawiam

WojtekPrzylecki
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2011-01-17
Wpisów: 81
Wysłane: 17 lutego 2012 09:48:04 przy kursie: 0,18 zł
Są zgodne z założonym budżetem, nie stanowią negatywnej niespodzianki.

WojtekPrzylecki
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2011-01-17
Wpisów: 81
Wysłane: 19 marca 2012 10:16:12 przy kursie: 0,16 zł
No to emisja cała zamknięta - 10.000.000 akcji objętych. Komunikat newconnect.pl/?page=1045&p...

nowixs
0
Dołączył: 2012-02-05
Wpisów: 17
Wysłane: 10 czerwca 2013 11:00:29 przy kursie: 0,04 zł
Panie Wojciechu i co dalej z powerprice ? strona nie dziala od 4 dni i nie wiadomo kiedy zacznie dzialac z powrotem ? moglby pan cos wiecej napisac co sie tam dzieje ? pozdrawiam

nowixs
0
Dołączył: 2012-02-05
Wpisów: 17
Wysłane: 31 października 2013 20:40:11 przy kursie: 0,03 zł
Panie Wojciechu
Czy moglby sie pan ustosunkowac do mojego toku rozumowania i czy jest wogole cien szansy ze pojdziecie ta droga. Wrzucilem taki oto post na bankiera i tam jeden z forumowiczow zaproponowal ze moze sie wam cos takiego przydac:

Z raportu z drugiego kwartalu wynika ze aktualne dzialania beda skierowane na wschod czyli do Rosji, Ukrainy i Bialorusi. Firma chce sie skupic zapewne na obsludze firm z tych krajow. Jezeli firmy zakupia towar w PL to dostaja calkowity zwrot podatku za zakupione towary. Jedynym problemem jest fakt ze towar musza odebrac same na miejscu ( Polska firma nie moze tego wyslac na wschod by pozniej mozna bylo starac sie o zwrot podatku). Jak moge tylko przypuszczac trwaja prace nad wersjami jezykowymi strony powerprice na rynki wschodnie. Pomysl wydaje sie dosc dobry kto ogladal wiadomosci 3 dni temu widzial naplyw Rosjan z obwodu kaliningradzkiego do Gdanska i okolic w celach zakupowych.

Co trzeba zrobic by wszystko zaczelo dzialac :
- rozszerzyc strone na wersje jezykowe do krajow do ktorych chcemy wysylac towary
- przeprowadzic kampanie internetowe na tych rynkach ( Rosja , Ukraina , Bialorus)
- przyjmowac zlecenia ,nastepnie zorganizowac transport i byc moze w przyszlosci zbudowac jakies male centra logistyczne pod granica z tymi krajami by firmy ze wschodu mogly przyjezdrzac po zamowiony wczesniej i skompletowany towar przez powerprice

Korzysci dla obu stron: nam zapewniaja obroty a oni dostaja calkowity zwrot podatku TAX Free


Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość


1 2 3

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,109 sek.

oypltrqu
ogiybdrk
takbcrgl
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
msvoeitw
jcoqschv
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat