178 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 3 453
Wysłane:
14 grudnia 2014 16:16:52
przy kursie: 65,50 zł
faraquet napisał(a):topfacet napisał(a):Koszty szacowali na 1-2 MLN a nie 1-3 MLN. Testerow mieli za darmo, to wiemy. Natomiast same koszty np. komputerow juz poniesli przy wczesniejszej produkcji. Biuro tez maja raczej w wersji budget (bylem, widzialem). Z tego co pojawia sie w mediach, to nad gra pracowalo ok 6 osob. @topfacet uważam, że testerów nie mieli za darmo .To co było w mediach to były ostatnie szlify i poprawki. Nie znam się aż tak bardzo na produkcji gier, ale wyobrażam sobie, że tworzoną grę trzeba testować na każdym etapie produkcji. Chodzilo mi oczywiscie o testy na tym ostatnim etapie juz  Tym ludziom nie placili, a dawali po premierze kody do gry za free.
|
|
130 Dołączył: 2009-01-29 Wpisów: 998
Wysłane:
14 grudnia 2014 19:13:47
Polscy producenci gier coraz mocniejsi. Efekt "This War of Mine" czy silna konkurencja?Cytat:Tytuł od momentu wydania ciągle znajduje się w czołówkach list najlepiej sprzedających się gier w sklepach cyfrowych takich jak Steam, Humble Store i Games Republic. Nasza spółka była niedoszacowana pod względem wartości i rynek >>przetrawia<< wielki sukces naszej ostatniej gry. A to nie koniec, bo w obecnych czasach dystrybucji cyfrowej okres sprzedaży jest bardzo długi, a dodatkowo napędzany jest sprzedażą pudełkową, więc perspektywy wydają się bardzo optymistyczne - mówi Paweł Miechowski z 11 bit studios. Cytat:Realizujemy naszą strategię z początku 2014 roku. Produkujemy swoje gry, rozwijamy sklep Games Repubic i wpieramy wydawanie gier niezależnych. Kolejnym krokiem będzie dalsza praca nad "This War of Mine", a następnie wydanie wersji mobilnej na tablety iOS i Android. Jednocześnie pracujemy nad grą na komputery PC o roboczym tytule "Industrial". Pierwsze materiały zaprezentujemy wiosną 2015 roku - mówi Paweł Miechowski z 11 bit studios.
|
|
193 Dołączył: 2011-02-28 Wpisów: 4 958
Wysłane:
14 grudnia 2014 19:32:07