pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Elemis

Elemis

Ostatnie 10 wpisów
Dobre rano Lelo
lelo-pakero napisał(a):

Społeczność GH w dniu premiery wyłącznie w wersji singleplayer w formule EA wyniosła ok. 31 tys. osób, a kapitalizacja 95 mln


Niestety. Mogę spróbować się podjąć porównania jedynie porównywalnych do siebie rzeczy. Stąd bazując na faktach, jestem w stanie stwierdzić, jak radzimy sobie na liście jako tytuł bez zamieszczonych żadnych materiałów filmowych. W jakim tempie zmienia się nasza pozycja na liście względem konkurencji. Jak na podobnym etapie rozwoju marketingu IP radziły sobie inne tytuły. Niestety - nie jestem w stanie porównać grupy gry The Invincible w przededniu premiery do grupy np. Green Hell z analogicznego okresu. Z prostej przyczyny - nie znam przyszłości.

Kapitalizację spółek branży porównywałbym także w podobnym okienku czasowym. Jako osoba mająca duże pojęcie o sektorze gier z pewnością wiesz, że wyceny wszystkich spółek z sektora od połowy maja 2018 roku zdecydowanie wzrosły.

lelo-pakero napisał(a):

może łatwiej ci będzie zrozumieć bezsensowność ekscytowania się średnim dziennym przyrostem z ostatniego miesiąca na poziomie ok. 8 osób dziennie czy też ściganiem się na popularność z symulatorem piesków.


Taka już chyba moja dola. Pamiętam czasy, kiedy znaczna część forum ( łącznie ze mną ) z uwagą śledziła wyścig pewnej prze ambitnej gry z symulatorem kozy.

Do ekscytacji mi daleko. Jak wspominałem, to z czym mamy do czynienia w tym momencie to nic więcej niż tylko udany początek. Przed spółką jeszcze ogrom pracy i ryzyk.

Uszanowanie Lelo!

lelo-pakero napisał(a):

Członek rady nadzorczej Starward Industries, spółki wycenianej na 210 mln zł, porównuje osiągane parametry ich nachodzącego dzieła – gry The Invincible – do prostego symulatora psiego trenera w grze Dog Trainer, tworzonej przez spółkę Moonlit


Członek RN Starward Industries w odpowiedzi na stwierdzenie użytkownika @lelo-pakero
lelo-pakero napisał(a):

Obecne przyrosty grupy tj. średnio kilka osób dziennie są na poziomie niskobudżetowych symulatorów czegokolwiek

wykazuje przywołując przykład - że użytkownik nie do końca bazuje na faktach.

Członek rady nadzorczej mając ponadto na względzie aktualny numer 3 na globalnej Wishliście Steam - zdaje sobie doskonale sprawę, że nie tylko ambitne produkcje z głęboką fabułą, mają szanse na duży, komercyjny sukces. Branża gier jest jak armia Napoleona. Każdy żołnierz nosi w plecaku buławę.

lelo-pakero napisał(a):

Może jakieś porównanie do budowania zainteresowania nowym IP przez spółki wielokrotnie większe?


Służę: IP Green Hell Studia Creepy Jar

Jeśli utrzymamy trend wzrostowy przyrostów w grupie, do momentu, w którym spółka zdecyduje się pokazać trailer ( zakładam, że nie będzie to w tym roku) nasza społeczność przed jego publikacją będzie równie duża, jak społeczność GH po ( pierwszy trailer wraz z gameplayem - 15 maj 2018 )

Nie jest to jednak miarodajne porównanie. Zarówno fantastyczny GH, jak i chociażby hitowy Frostpunk od 11 Bit Studios - to tytuły, którym nie udało się w momencie debiutu wyjść multiplatformowo.

Przypominam, że właśnie taki ambitny cel postawił przed sobą Starward Industries

Rif napisał(a):

Te dane to katastrofa, a pisanie, że wynikają z paru zdjęć i jednej muzyczki, to jeszcze większy dramat.
To nadal kot w worku i nikt nawet nie wie czy przypadkiem nie zdechł, bo marketing tej gry niby wystartował, a wydaje się, że go nie ma.


Cześć @Rif

Fajnie, że piszesz. Sporo postów się przewinęło a Ty milczałeś. Wiem, że mocno interesujesz się spółką - bałem się zatem, czy wszystko u Ciebie w pożądkuwave

Zapewniam Cię, że Twój ulubiony kot ma się bardzo dobrze. Jego silne pazury w odpowiednim czasie rozerwą też nikczemny worek. Zgodzimy się chyba jednak, że aktualny okres w roku, jest najgorszym możliwym na zaczęcie jakichkolwiek większych działań marketingowych. O ile się nie jest Cyberpunkiem albo PUBG to ofensyw się raczej nie rozpoczyna

Niestety nie potrafię się zgodzić ze stwierdzeniem, że przytoczone przeze mnie suche dane liczbowe to katastrofa. Mnie one nie usypiają w pewności siebie, dają jednak pewne wskazówki. Spółka potrafi w jakimś stopniu budować community bez dokładania marketingowego contentu. Od momentu w którym porevealowy szał ustał ( ja odliczyłem tydzień czasu ) nasza grupa zwiększyła się o około 25%. Że nie jest to takie oczywiste świadczy choćby przykład gry "Dog Trainer" od Moonlita. Kiedy zacząłem prowadzić swoje notatki - The Invincible zajmował miejsce 380 na Wishliście. Ciekawie zapowiadająca się gra o pieskach ( skoro lubisz zwierzęta z pewnością śledzisz i ten tytuł ) była 303.  Niecałe 2 miesiące potem my jesteśmy 288 a treserzy okupują miejsce 300. "Jaka piękna katastrofa"Angel

Christof_martin napisał(a):
i juz sie pojawiły niesnaski i krytyka .....Elemis - powodzenia !

Po raz kolejny dzięki Chris! Wpadaj na wątek - dziel się z nami feedbackiem3some
Za niesnaskami nie przepadam. Krytykę zawsze jednak cenie. Po prawdzie najbardziej tę konstruktywną. Co do Rifa - na zawsze zachowam w sercu, że był pierwszą osobą, która wspomniała, bym za swą funkcję pobierał wynagrodzeniethumbright.

Spin napisał(a):

Dla mnie te dane odnosnie WL to surowe podusmowanie, które warto wiedzieć. Zobaczymy jaki przyrost będzie po obpulikowaniu materiałów z gry.


Ależ ja także je tak traktuję! Jako miły dodatek. Przyrost, który lepiej mieć niż nie mieć, ale który absolutnie niczego nie przesądza. O wiele, wiele bardziej ucieszyła mnie reakcja na reveal gry. O wiele, wiele ważniejsza będzie reakcja na kolejne wydarzenie marketingowe.

myton napisał(a):

mnie natomiast bardziej interesuje kiedy te materiały będą :) bo jakie będą to raczej nie mam wątpliwości . Rozumiem sceptyków , inwestowanie w "Start Up" odbywa się trochę na zasadzie wierzę - nie wierzę :) Kupując akcję w IPO tak właśnie do tego podszedłem ..... i cieszę się ,że mamy swojego przedstawiciela w radzie nadzorczej. Czekam na rozwój sytuacji .. Gratulacje Elemis! pozdrawiam

Hej @myton!

Fajnie, że jesteś z nami! Giełdowym abecadłem jest zrozumienie tego, że inwestycja wiąże się z ryzykiem. Podobnie jest i tutaj. Naszym inwestycyjnym zadaniem jest oszacowanie tego ryzyka i zminimalizowanie go.

Nie sądzę, żeby komukolwiek w studio przyszła do głowy większa ofensywa marketingowa w końcówce roku. Osobiście na pewno będę przeciw. Wbrew woli kilku kolegów - jestem jednak za tym, by próbować maksymalnie wyciskać te nieliczne materiały, które już dziś krążą w sieci. Mozolnie budować community.

Chyba jednak nie do końca możesz przewidzieć, jakie materiały zostaną w odpowiednim czasie opublikowane. Dobry marketing - to także niespodzianki. Mnie udało się zaskoczyć blackeye

Cześć @lelo

lelo-pakero napisał(a):

Jak SI ruszy mocniej z marketingiem, pokażą pierwszy trailer, to zobaczymy w jakim są miejscu.


Jasne. Spółka jest dopiero przed początkiem jakichkolwiek poważniejszych działań. Tak jak pisałem - na WL Steam jest w zasadzie garstka tytułów bez jakichkolwiek filmów. Z tego po uwzględnieniu filtrów 4 przed nami.

lelo-pakero napisał(a):

wzrost grupy o kilkuset członków na przestrzeni 1,5 miesiąca, w tym przypadku absolutnie nie jest daną wartą jakiegokolwiek komentarza


Tu do końca bym się nie zgodził. Oczywiste jest, że społeczność buduje się skokami ( reveal, teaser, trailer, gameplay itd.), ale to co dzieje się pomiędzy nimi nie jest dla mnie kompletnie nieistotne. Zdecydowanie bardziej mi odpowiada, kiedy grupa przyrasta o 12 osób dziennie, niż 1 bądź 2. Na przestrzeni roku w tak niezauważalny sposób dodajemy 3.5 tysiąca osób do społeczności ( czyli zapewne kilanaście tysięcy osób do WL). Osobiście wolę je mieć niż nie. A Ty?Think

Dzięki @anti

Po pierwsze za miłe słowo

Po drugie za Twoją radę.

Daleko mi bardzo do obrażania się. Zidentyfikowałem już zagrożenie o jakim piszesz. Buty w jakie dałem się ubrać mogą chwilami być niewygodne. No bo skoro będzie mi dane współpracować z pewnymi ludźmi i poznać ich lepiej. Przy okazji start - upu ( a ja kocham start upy love4 ). Do tego przy projekcie, w który sam zainwestowałem swoje środki - może nie być mi łatwo o obiektywizm

Z drugiej jednak strony osobom, które udzieliły mi poparcia. Swojemu portfelowi. A także zarządowi i pozostałym członkom RN ( bo przecież zgadzanie się na wszystko i próba patrzenia na świat wyłącznie przez różowe okulary to żadna wartość dodana do czegokolwiek ) jestem winny krytyczne i chłodne spojrzenie. Dla wspólnego dobra nas wszystkich.

Rzeczy, które przytoczyłem w poprzednim poście to fakty. Nie opinie, bądź interpretacje. Skłaniają mnie one do przypuszczenia, że NA RAZIE idzie całkiem dobrze. Nie jest to jednak póki co nic więcej jak używając przenośni ładna dla oka gra do 10 minuty meczu piłkarskiego. Strzelenie bramki. O tym czy będą to złego miłe początki - czy początek pięknej historii - przyjdzie nam się przekonać w miesiąc od debiutu gry. Pamiętajmy tylko, że wtedy przed spółką pojawią się kolejne ryzyka. Na laurach nie wolno spocząć nigdy, a ktoś już tu kiedyś napisał: "Gdyby Marek miał plan zrobić jedną grę, to nie tyle że z takim story nie miałby czego szukać na giełdzie, ale nie miałoby żadnego sensu uruchamiać tak dużej machiny organizacyjnej, angażować tak wiele ludzi z różnych lokalizacji geograficznych, i poświęcać czas na cokolwiek poza produkcją i marketingiem."

Zatem nieustannie pracując dajmy sobie i chwilę by z pewną dozą nieśmiałości spojrzeć z dumą na to, czego już się udało dokonać.

Ciebie natomiast chciałbym poprosić - żebyś zaglądał tu częściej. Miałem przyjemność czytania Twoich postów na wątkach innych spółek. Krytyka jakiej udzielasz jest w moim rozumieniu konstruktywna i trafna. Posty wyważone i merytoryczne. Byłbym bardzo wdzięczny, gdybyś i tu zechciał przysiąść i pomóc mi/ nam w identyfikacji ryzyk. Podpowiedział, co można zrobić lepiej. Udzielił inwestorskiego feedbacku. Mojego maila znasz thumbright





Christof_martin napisał(a):
WAtchDog - patron, angel..to i zasady korporacyjne SI wysokie... tak 3mać


Oj, tak!Angel

kholat napisał(a):

@Elemis

8 lat studiowałeś na magisterskich?


Tak po prawdzie to siedem. Pracę obroniłem w styczniu. Ale wciąż nieszczególnie uważam się za eksperta w dziedzinie historii. Jest to tak fascynująca i rozległa dziedzina wiedzy, że najchętniej spędziłbym na zajęciach kolejną szczęśliwą 7 mkę. Zresztą w czasie tych 7 lat były 2 urlopy dziekańskie. Firma, dla której zacząłem pracować w UK była ze mnie zadowolona - dostałem zatem propozycję pracy, z której ciężko mi było zrezygnować. Łączenie dwóch rzeczy na raz do najprostszych nie należy.

Ponieważ to jednak wątek spółki Starward Industries, a nie mój prywatny - pozwól, że na kolejne ewentualne pytania odnośnie mojej osoby odpowiem w informacji prywatnej. Nie chciałbym robić tu bałaganuwave


A dla wszystkich inwestorów oraz osób zainteresowanych spółką - mały update moich tabelek - jako że już półtora miesiąca od mojego poprzedniego wpisu minęłowave

Po pierwsze:  nasza grupa wciąż rośnie. Pomimo braku większych ofensyw marketingowych - od 28 września udało nam się pozyskać 550 nowych członków. Aktualna liczba na około 9 rano - to 3 552 osoby salute

Po drugie: wynikiem tego, oraz kolejnych debiutów tytułów będących przed nami w rankingu - nasze miejsce na wish liście steam systematycznie spada. Na godzinę 7 rano - okupowaliśmy lokatę 287. Nasz historyczny peak to już 284 miejsce thumbright   W zaistniałej sytuacji uprawdopodabnia się scenariusz, że przed początkiem jakiejkolwiek poważniejszej kampanii marketingowej, bazując na samych screenshotach z gry i fragmencie ścieżki dźwiękowej - uda nam się wdrapać do pierwszej 250 tki. Wydaję mi się, że nastąpi to jeszcze w tym roku Angel

Po trzecie: W wywiadzie cytowanym niedawno przez @Voxa - pan prezes powiedział:
"Jako jeden z kilku projektów na całej liście pokazaliśmy na razie tylko screenshoty z gry. Zainteresowanie buduje się w naszej branży głównie na podstawie filmów, trailerów - my pokazaliśmy kilka obrazków"

Ponieważ kontrola najwyższą formą zaufania - pozwoliłem sobie przysiąść nieco do tematu celem weryfikacji angel4

Efekty mojej pracy są takie. Na chwilę obecną na WL Steam znajduje się przed nami w rankingu 7 tytułów, które nie umieściły żadnego "cinematica". Samo w sobie brzmi już fajnie - ale ja zdecydowałem się w analizie pójść nieco dalej:
1. SCP: Recontainment - gameplay poza Steam
2. BOOK OF HOURS -- trailer outside the Steam
3. Coral Island - gameplay hula na Youtube
4. Primitive Builder - aktualnie 15 miejsc nad nami na liście - pierwsze wzmianki o utworzonej stronie na Steam znalazłem niemal 2 lata temu.
5. Football Manager 2021 - tak jakby nie cinematic robi tutaj robotę
6. Crime Scene Cleaner - na Steamie od prawie 2 lat
7. Distant Kingdoms - 77 miejsce - fenomen pokazujący bodaj tylko 5 obrazków. Sprawa staje się jednak łatwiejszą do zrozumienia, gdy spojrzy się na wydawcę projektu.

Z trailerami ( ale bez gameplaya ) nad nami projektów naliczyłem 18 ( w tym oczywiście wyżej wymienioną 7 mkę ).

Wobec powyższych nie dziwi fakt, że reveal projektu " The Invincible " spotkał się z uznaniem w branży:

"Kampania ogłaszająca grę The Invincible przeprowadzona przez agencję Outrageous PR dla Starward Industries została w dniu 22 października nagrodzona w kategorii "Najlepsza Kampania dla Nowego Przedsięwzięcia" w konkursie European Agency Awards 2020, wyróżniając szeroki zasięg oraz silny odzew."
europeanagencyawards.com/2020-...





Widzę, że na wieść o nominowaniu mnie do RN rynek zareagował niewielkimi wzrostami na nie odbiegającym od normy, niewielkim obrociehappy8

Bardzo mnie to cieszy, że nie będę się inwestorom od początku źle kojarzył.wave

Christof_martin napisał(a):
hej, graty ! rozumiem że w RN będziesz społecznikiem z wynagrodzeniem w formule wzrostu wartości spółki i przyszłych dywidend ....?


Dzięki @Christof

Swoją funkcję w RN będę sprawował bez pobierania wynagodzenia. Dodatkowo, żeby lepiej przygotować się do roli, w zasadzie nieco wywróciłem do góry nogami swoje życie zawodowe. Tak jak pisałem - poznanie branży w możliwie kompleksowy sposób stało się nagle dla mnie ważniejsze niż szeroko pojęta "kariera".

Każda sytuacja ma swoją specyfikę i jestem daleki od popierania prób "kolekcjonowania pieniędzy" przez spółki w tej branży. Fanem dywidend jednak też nie jestem Not talking

Po pierwsze - inwestycje w rozwój własny
Po drugie - skup akcji własnych
Dopiero po trzecie dywidenda.

Życzyłbym sobie ( i akcjonariuszom ) byśmy niebawem stanęli przed zadaniem pożytkowania nadwyżek finansowychthumbright

Ponieważ w akcjach Starward Industries ulokowałem znaczną część swojego kapitału - TAK, ewentualne powodzenie projektu, z pewnością wynagrodzi mi z nawiązką moje "trudy"

Vox napisał(a):

Mocno gratuluję :-)
Nie mogę powiedzieć że był to niespodziewany news.

Przedstawiciel drobnych w RN to chyba pierwszy taki przypadek w historii GPW.
Sytuacja naprawdę wyjątkowa.


Dzięki @Vox3some

Ja do teraz nie mogę jednak uwierzyć binky

Mam ogromną nadzieję, że jeszcze niejedną piękną historie uda nam się wspólnie z akcjonariuszami i spółką napisaćlove4 .


Wszystkich mających wątpliwości - zawiadamiam

Waszym forumowym kolegą, który dostąpił zaszczytu wejścia do RN - jestem ja king

Na wstępie chciałbym bardzo serdecznie podziękować. Osobom, które udzieliły mi poparcia w staraniach o wejście do ciała nadzorczego, a także spółce i pozostałym członkom Rady - za okazane mi zaufaniesalute

Christof_martin napisał(a):

Air Canda ! congraty !
....
znowu mamy spór ;-)


Nie wiem, czy jestem szczególnie podobny do @aira - ale wiem, że sporo nas łączy. Nie ma zatem o co kopii kruszyć. Mam nadzieję, że więcej nie stanę się zarzewiem żadnego sporu. Do spółki postaram się wnieść co najwyżej jakiś twórczy ferment - a nie jawne konflikty thumbright

andy_dufresne napisał(a):

Michał, gratulacje! wave Czekamy teraz na przekroczenie progu 5%, najlepiej teraz póki jeszcze płynność jest znikoma ;)

Co by nie mówić, jest to pozytywny wyróżnik samej spółki na naszym giełdowym grajdołku.

Wielkie dzięki Andy! Pan prezes został już poinformowany o możliwości wręcz wrogiego przejęcia thumbright  Liczę zresztą, że płynność będzie się zwiększać wraz ze wzrostem naszej Niezwyciężonej Steamowej Grupy.

W mojej ocenie - spółka Starward Industries -  komunikacją rynkową i poszanowaniem zdania inwestorów mniejszościowych wyróżniała się od samego początku. Byłem przekonany o tym już od kwietnia 2019. Teraz jednak wszyscy mamy tego naoczny i namacalny dowód thumbright


kjujik napisał(a):

Gratulacje Michał, widzę, że nieobca jest Ci branża gier bo od niedawna testujesz Star Citizena :) Mam nadzieje, że będziesz dobrze reprezentował głos mniejszościowych. PLS jaki jest do Ciebie kontakt oprócz STW aby można było zgłosić pytanie, wniosek?


Branża gier nie jest mi obca. Uważam zresztą za swój obowiązek ( a na pewno dobrą praktykę ), żeby w zaistniałem sytuacji dowiedzieć się o niej jak najwięcej. Poznać choć trochę z każdej możliwej strony. Stąd też w moim CV pojawiają się okresy w których zajmuje się nią w takiej, bądź innej formie. Mega techniczną osobą jednak nie jestemShhh Nie spodziewaj się nigdy ujrzeć "gema developer", "game lead" lub "senior engineer" przy moim nazwisku. A już na pewno nie na silniku Unreal5 Angel

Moje drzwi pozostają dla Ciebie oraz innych inwestorów otwarte. Jestem tu dzięki Wam i dla Was. Skrzynkę na SW sprawdzam regularnie. Pisz zatem na nią śmiało. Ponieważ jednak mimo mojego całego szacunku dla tego portalu ( wielokrotnie pisałem, że uważam go za najlepszy nad Wisłą ) reprezentuje wszystkich inwestorów - a nie tylko Stockwatcherów: mój nowo powstały mail firmowy to:

michal.siennicki@starward.co

Zapraszam na kawę, we wszystkich sprawach związanych ze spółką  oraz salted caramel shortbread love4  W wypadku powodzenia projektu - także na specjały rodem z Australiihello1


Na samym końcu jeszcze dwie rzeczy:

Ponieważ uczestniczenie w projekcie "The Invincible" to nie tylko zaszczyt i przyjemność - ale także odpowiedzialność - maksymalnie wstrzymuję swoją forumową aktywność na forach innych spółek giełdowych. Zwłaszcza powiązanych z branżą game dev. Myślę, że tak będzie rozsądniej, uczciwiej, przejrzyściej. Ci, którym mój nick przewija się na forum od dłuższego czasu - wiedzą zresztą gdzie mnie szukać. Być może - jeśli czas pozwoli poudzielam się troszkę na "dnach bess" albo "szczytach hoss". Może w końcu napiszę coś o Brexicie...

Obiecuję też Wam pracę w Waszym ( naszym ) interesie. Zaangażowanie i pasję. Jeśli kogoś zawiodę - to na pewno nie przez brak chęci do działania albo złą wolę

No nic - zapinam pasythumbright  


lelo-pakero napisał(a):
Anty ma świetny pomysł. Ktoś ewidentnie bezczelnie wprowadza w błąd innych użytkowników forum. Ponieważ nie mówimy tu o czyjejś opinii na dany temat tylko o faktach - rankingu sprzedażowym, do którego obaj użytkownicy konsoli mają dostęp, to proponuję długie bana dla tego kto cynicznie podaje fałszywe pozycje rankingowe.


Dodałbym także inkarnacje z tego samego IP....

A ja myślę z kolei - że najlepiej jest grać to w co grać się umie. Każdy ma przecież inny charakter, predyspozycje do określonej gry, czas jaki może poświęcić giełdzie, horyzont czasowy, tolerancję na ryzyko.

Grając na spadki teoretycznie ryzyko jest większe. Z drugiej strony grając szorta w zasadzie nie ma opcji, żeby nie zabezpieczać jakoś pozycji ( SL, opcje, wielkość pozycji względem wielkości portfela pozwalająca zaakceptować stratę bądź uśrednić kilkukrotnie w dół ). Grając w niepłynne akcje często jest jednak 0 -1. Albo zarobię - albo nie sprzedam bandhead

Szort też da zarobić szybciej bo byk wchodzi po schodach, a niedźwiedź wyskakuje oknem

Ja postrzegam shorty jako pojawiającą się raz na jakiś czas okazje SHORT term blah5  Problemem w tym podejściu jest to, że ciężko ogarnąć psychicznie swinga - i czasem można zarobić trochę na S, a przegapić moment na długoterminowe dorodne L.

Informacje
Stopień: Elokwentny
Dołączył: 10 listopada 2011
Ostatnia wizyta: 29 listopada 2020 10:50:23
Liczba wpisów: 280
[0,08% wszystkich postów / 0,08 postów dziennie]
Punkty respektu: 44

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,380 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +125,53% +25 106,02 zł 45 106,02 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d