PARTNER SERWISU
lslsyhrc
377 378 379 380 381
lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 3 stycznia 2016 13:59:02 przy kursie: 70,60 zł
sensortower.com/ios/us/11-bit-...

Mamy wynik mobilnych za grudzień:
10k na IOS i 18k na androida

Steamspy pokazał 926k.
http://steamspy.com/app/282070

Baks czy teraz odniesiesz się do swoich prognoz zysku netto na poziomie 16-18 mln zł za 2015 r.?

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 3 stycznia 2016 16:17:53 przy kursie: 70,60 zł
lelo-pakero napisał(a):
Cytat:
Budzet Industriala to 5-6 mln.....


Z tego co pamiętam spółka informowała o 4 mln na produkcję i 1 mln na marketing.

Cytat:
gdyby to był sukces na miarę TWOM ( a CEO twierdzi ze ma większy potencjał i bedzie to seria gier)... Mielibyśmy po jakimś czasie 1-2yrs ponad PLN 100 mln gotówki w kasie na Industrial 2. 3,4, ..... Etc


A wyobrażasz sobie, żeby prezes spółki twierdził, że ich nowa gra ma mniejszy potencjał sprzedażowy i generalnie, że nic dwa razy się nie zdarza - odnośnie sukcesu TWOM?



Budżet zapewne przekroczy PLN 8 mln.?poczytaj raporty kwartalne: strukturę kosztów
Everything you know is wrong.........

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 3 stycznia 2016 16:22:31 przy kursie: 70,60 zł
lelo-pakero napisał(a):
sensortower.com/ios/us/11-bit-...

Mamy wynik mobilnych za grudzień:
10k na IOS i 18k na androida

Steamspy pokazał 926k.
http://steamspy.com/app/282070

Baks czy teraz odniesiesz się do swoich prognoz zysku netto na poziomie 16-18 mln zł za 2015 r.?


2015 to juz historia. Wszystko w cenie.
Nawet 13 mln nawet 16 mln

Ważne abye 2016 wygenerowali plus 30 mln zysku netto
Everything you know is wrong.........


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 3 stycznia 2016 18:17:26 przy kursie: 70,60 zł
chris_martin napisał(a):
lelo-pakero napisał(a):
Cytat:
Budzet Industriala to 5-6 mln.....


Z tego co pamiętam spółka informowała o 4 mln na produkcję i 1 mln na marketing.

Cytat:
gdyby to był sukces na miarę TWOM ( a CEO twierdzi ze ma większy potencjał i bedzie to seria gier)... Mielibyśmy po jakimś czasie 1-2yrs ponad PLN 100 mln gotówki w kasie na Industrial 2. 3,4, ..... Etc


A wyobrażasz sobie, żeby prezes spółki twierdził, że ich nowa gra ma mniejszy potencjał sprzedażowy i generalnie, że nic dwa razy się nie zdarza - odnośnie sukcesu TWOM?



Budżet zapewne przekroczy PLN 8 mln.?poczytaj raporty kwartalne: strukturę kosztów




lelo
ja nie siedzę cały czas czekając na posta do odpowiedzi........
Moje założenia uwzględniały nieco lepszy wynik 3 kwartału nie znając jeszcze tego wyniku. Chyba nie trudno się domyśleć, że ten wynik powinien być skorygowany o 1,5-2mln do poziomu
13-15mln. Tylko jak mówi Teresa ten wynik już dla większości nie ma większego znaczenia - bo graczy interesuje trailer Industriala a niektórych czy konsole wypadną dobrze, bardzo dobrze czy słabo.
Dla mnie najistotniejsze jest jaki zysk do końca 2017 przyniesie Industrial a jeszcze większe jakie produkcje będą po Industrialu.
Jeśli Industrial będzie sukcesem i da w ciągu roku (koniec 2017) 40 mln zysku lub więcej i wokół niego powstanie seria kontynuacji które będą podobnym sukcesem - uznam to za swój sukces.
Nie mam jakiś konkretnych poziomów kursów czy zysków spółki na kolejne lata - bo byłaby to dziecinada.... mnie interesuje sposób i jakość rozwoju spółki i dalsze perspektywy.
Nie da się aby spółka rosła co roku po 700%. Mi wystarczy jak średnia w skali 57- lat będzie podobna jak w tym roku czyli powyżej 30% - dla mnie to wystarczy aby inwestować w spółkę.
Większych zwrotów nie dostaniesz w żadnych innych instrumentach na rynku finansowym.
Można wybrać inną bardziej ryzykowną spółkę - która może dać potencjalnie większe zwroty .... jednak przy większym poziomie ryzyka.


chris_martin
Ze zwiększeniem kosztów chyba można się zgodzić ze względu na znaczne wydłużenie okresu produkcji i zakresu prac. Już wcześniej mówiono o kosztach większych niż przy TWOM.
Jednak w momencie ostatniej znanej mi informacji (oficjalnej na WZA) o kosztach ogólnie był już znany zakres prac i przesunięcie terminu na połowę przyszłego roku. Od tego czasu nastąpiło prawdopodobnie drobne skorygowanie terminu (sprecyzowanie) konkretnie na późną jesień.
Wydaje mi się to w pełni uzasadnione z kilku względów. Znają już w dość dużym przybliżeniem harmonogram prac i ocenili ile to zajmie. Ocenili jaki miesiąc byłby najlepszy pod względem produkcyjnym i marketingowym. Być może do tego zostanie dopasowany zakres i terminowość prac.
Jak wiemy konsole były w pełni gotowe już w październiku wraz z certyfikatami czekali tylko na najdogodniejszy termin .... i tak powinno być.Angel
Wydaje mi się, że termin promocji będzie zbliżony do terminu TWOM.

Wcześniej mówiło się, że koszty będą 2 razy wyższe 3-4 i około 1mln na marketing. Wydaje mi się, że koszt można o 1-2 mln zwiększyć czyli 4-6 mln na produkcję a marketing także prawdopodobnie może wzrosnąć. Z wypowiedzi spółki wynika, że poziom marketingu będzie dostosowany do potrzeb. Jeśli ocenią, że podwojenie marketingu pozwoli zwiększyć o np 20-25% sprzedaż to sądzę, że nie zawahają się i będzie to słuszne posunięcie.
Stąd koszty 8mln wydają mi się dość prawdopodobne i zasadne.
Z drugiej strony jeśli spółka ma zamiar sama wydać konsole to budżet 1mln wydaje mi się zbyt mały stąd podwyższenie budżetu do 2-3 mln nie wyda mi się dziwne - co więcej może być konieczne. Stąd te 8mln.

Wspomniane 30mln na plus może komuś wydawać się dziwne to zależy jak do tego podejść. Mówienie o potencjale gry której nikt (poza partnerami finansowymi) nie widział jest niepoważne.
Jednak biorąc pod uwagę, że wszystkie gry były bardzo dobrej jakości a każda z kolejnych była lepsza można oczekiwać, że Industrial przy większej grupie docelowej daje dużą szansę na wypracowanie zysku nie mniejszego niż TWOM.
Nie należy pisać o większym sukcesie zdarzaniu się czegoś pod rząd itp.
Industrial jest kierowany do dużo szerszej grupy graczy i z tego powodu powinien się sprzedać co najmniej w podobnej ilości sztuk. Biorąc pod uwagę wyższą cenę - to nawet jak się sprzeda nieco mniej to i tak zarobi nie mniej niż TWOM. Konsole wydawane samodzielnie dadzą około 2 razy wyższy zysk jednostkowy. Dalsze rozważania na ten temat przed trailerem i poznaniem założeń lub kategorii gry i gameplaya są raczej bezsensowne.
To coś jak liczenie piasku na pustyni ..... będąc w kraju ...Angel
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 3 stycznia 2016 19:30:47 przy kursie: 70,60 zł
@baks

Pamiętam jak kilka miesięcy temu pisałem, że kursem może ruszyć w górę dopiero demo Industriala - o ile spełni wyśrubowane oczekiwania. Przede mną pisało o tym wiele innych osób na tym forum. Ty zawsze twierdziłeś coś z goła innego i ekscytowałeś się bieżącą sprzedażą na Steam i z mobilek. Teraz piszesz, że wynik za 2015 r. jest bez znaczenia, bo tak ci wygodniej - w końcu będzie zdecydowanie poniżej twoich prognoz. Mimo wszystko cieszę się, że również przejrzałeś na oczy i dałeś się przekonać, że do dema Industriala nic rynku nie wzruszy. Szkoda tylko, że demo będzie najprawdopodobniej dopiero na E3, czyli za niecałe pół roku...

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 4 stycznia 2016 00:57:15 przy kursie: 70,60 zł
Chyba się mylisz sprawdź moje wcześniejsze wpisy i przekonasz się, że źle odbierałeś moje wypowiedzi. Co innego cieszyć się i komentować sprzedaż a co innego się ekscytować. Czym innym jest także toczenie sporów o wyniki czy perspektywy tej czy innej spółki. Ekscytacja to jest działanie pozbawione kontroli a mi praktycznie nie zdarza się utrata kontroli. Czasem wręcz za długo przeciągam niektóre decyzje. Więc jeśli już to nie nadinterpretowój moich opinii.
To, że ktoś zmienia zdanie pod wpływem nowych danych to pozytywne zjawisko - gorzej gdy ktoś nie zmienia zdania pomimo nowych danych.
Żaden z nas nie ma dostępu do danych w spółce ani nie zna nie tylko aktualnego stanu produkcji czy tego co i kiedy ma być produkowane. Tym bardziej nie wiemy jakiej jakości jest aktualna produkcja - stąd nasze dyskusje o nowych produkcjach a także o sytuacji finansowe są tylko "chciejstwem" dla jednych pozytywnym dla innych negatywnym.
W tym zakresie możemy toczyć spory i raz będzie miał rację jeden a raz drugi i trzeba się z tym pogodzić. Na tego typu zaczepki nie chce mi się odpowiadać i wyszukiwać kto i kiedy twierdził, że gra czy sprzedaż już "umarła" itp. Ponieważ doskonale wiem, że znamy tylko wierzchołek góry lodowej a to co najważniejsze czyli przyszłość spółki na najbliższe 2 a może 5 lat skrywa się w spółce i nie mamy do tego dostępu i możemy sobie tylko gdybać. Kto lepiej to odczyta ten więcej może zyskać o ile starczy mu mądrości lub konsekwencji.
Zależy to także od cierpliwości a także od strategii. Tyle jest strategii ilu graczy. Ty masz swoją i ja także. Dla Ciebie sprzedaż w 3 kwartale mogła być katastrofą dla kogoś innego sukces - bo było wyraźnie lepiej niż rok temu. Sam liczyłem na lepszy wynik 3 kwartału ale przyjąłem to bez większego bólu ..... bo aktualnie nie wpływa to na moje decyzje inwestycyjne na tej spółce. Nie mam całego kapitału w tej spółce jak niektórzy i nie spędza mi to snu z powiek. Więc nie przeżywam tak jak Ci się wydaje .... muszę Cię rozczarować. Jestem już za stary na to. Mam tyle stażu na giełdzie ile niektórzy życia a to daje spory dystans. Choć to nie daje patentu na mądrość w inwestycjach. Człowiek ciągle się czegoś uczy.... warto to brać pod uwagęAngel

A co do Industriala to zawsze się z tym zgadzałem ale zakładam, że konsole mogą - choć nie muszą - mieć istotne znaczenie dla zysków spółki.
Aby nie było
To dopiero początek roku i na to za wcześnie.
Nie biorą za pewnik, że tegoroczny wynik będzie nie wiadomo jaki - bo jeszcze prawie nic nie wiemy co się wydarzy bo brak konkretnego harmonogramu jaka gra kiedy.
Nie zakładam jakiegoś szokującego wyniku - bo mi wystarczy 30-40% wzrostu zysku rocznie - i tak sądzę, że może być i w tym roku.
Wersje PC i mobilne już nie wycisną zbyt dużo kasy choć można oczekiwać, że połowę wyniku powinny zrobić na poziomie przychodów - z zyskiem nie wiadomo co będzie w kwartałach bo jeszcze nie wiem jak dokładnie będą raportować koszty Industriala w kolejnych kwartałach (nie rozważałem tego).
Drugie tyle powinny się dołożyć konsole.
Resztę powinien dać Industrial kolejną równowartość połowy wyniku z 2015.
Co sumarycznie powinno dać 150% wyniku przychodów i 30% wzrostu zysków. Oczywiście to moje mgliste wyobrażenie nie poparte żadnymi faktami. Jeśli zdecydowano by się przełożyć grę na styczeń-luty 2017 nie będzie to dla mnie tragedią i wynik przychodów powinien być zbliżony ana poziomie zysków mógłby być niższy niż w tym roku.
Bardziej szczegółowo będzie można rozważać gdy poznamy harmonogram wydawniczy na 2016.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 4 stycznia 2016 01:10

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 5 stycznia 2016 13:30:03 przy kursie: 73,80 zł
w światowej prasie branżowej poswięconej Xbox i PS4 mnóstwo artykułów dotyczących "New Releases in January" - wszędzie pełno info o TWOM TLO - Koch ma jednak marketingowy power !!!
Everything you know is wrong.........
Edytowany: 5 stycznia 2016 13:30

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 5 stycznia 2016 13:41:45 przy kursie: 73,80 zł
Jak już wspominałem w okresie wyprzedaży trucno się przebić przez dużą ilość ofert i wyprzedaży a i same reklamy są wtedy drożesz a nie przynoszą za dużo skutku. Koszty aby być zauważonym byłyby dużo większe a efekt mniejszy.
Teraz gdy się wszystko uspokoiło i zapanowała cisza wystarczy kilka reklam aby zostać mocno zauważonym........ tak jak piszesz chris . to MISTRZOSTWO.
Widać doświadczenie w branży jak małym kosztem można osiągnąć duży skutek. Jak już wiemy 11bit też tak potrafi - jest to jednak potwierdzenie tego, że stosują właściwą strategię. Zawsze można się przecież doskonalić. Wydanie samodzielne Industriala na konsole będzie wymagało wymuskani strategii do najdrobniejszych szczegółów. A Koch pokazuje, że to możliwe.
Oby tak dalej, bo jak mówi stara prawda .... po efektach poznacie.
Teraz czekamy na dalszy ciąg i co przyniesie praca Kocha...Think Angel
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 5 stycznia 2016 13:45:34 przy kursie: 73,80 zł
od debiutu na GPW czyli od 18.12.2015 zebrano ok.oo 95.000 sztuk akcji 11 bit - wcześniej ponad 100.000 bezpośrednio od dominujących udziałowców - pora na ruch......
Everything you know is wrong.........

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 5 stycznia 2016 14:17:56 przy kursie: 73,80 zł
chris_martin napisał(a):
od debiutu na GPW czyli od 18.12.2015 zebrano ok.oo 95.000 sztuk akcji 11 bit


Nie wiem jak Ty to liczysz i po co, ale od 18tego grudnia do dzisiaj włącznie w obrocie było około 56k akcji - niewiele więcej niż połowa tego co piszesz.
Nawet gdyby to było 2*tyle co napisałeś, to co by to miało oznaczać ?


rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 5 stycznia 2016 14:26:13 przy kursie: 73,80 zł
chris_martin napisał(a):
w światowej prasie branżowej poswięconej Xbox i PS4 mnóstwo artykułów dotyczących "New Releases in January" - wszędzie pełno info o TWOM TLO - Koch ma jednak marketingowy power !!!


Szkoda tylko, że ten "marketingowy power" jak na razie nie za bardzo ma przełożenie na realną sprzedaż. Na Amazonie nadal nie widać większego ruchu, a na Xbox Store preorder porusza się w okolicach 500 pozycji, na około 660 dostępnych tytułów.

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 5 stycznia 2016 15:22:35 przy kursie: 73,80 zł
vladinho napisał(a):
chris_martin napisał(a):
od debiutu na GPW czyli od 18.12.2015 zebrano ok.oo 95.000 sztuk akcji 11 bit


Nie wiem jak Ty to liczysz i po co, ale od 18tego grudnia do dzisiaj włącznie w obrocie było około 56k akcji - niewiele więcej niż połowa tego co piszesz.
Nawet gdyby to było 2*tyle co napisałeś, to co by to miało oznaczać ?


doliczyles pakietowki ?
Everything you know is wrong.........

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 5 stycznia 2016 15:26:10 przy kursie: 73,80 zł
rockq napisał(a):
chris_martin napisał(a):
w światowej prasie branżowej poswięconej Xbox i PS4 mnóstwo artykułów dotyczących "New Releases in January" - wszędzie pełno info o TWOM TLO - Koch ma jednak marketingowy power !!!


Szkoda tylko, że ten "marketingowy power" jak na razie nie za bardzo ma przełożenie na realną sprzedaż. Na Amazonie nadal nie widać większego ruchu, a na Xbox Store preorder porusza się w okolicach 500 pozycji, na około 660 dostępnych tytułów.


A co my wiemy o realnej sprzedaży, jak gra nie jest jeszcze w sprzedaży. To nie jest gra AAA, że będzie wielkie parcie na pre-ordery.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 5 stycznia 2016 16:06:21 przy kursie: 73,80 zł
Niektórzy pewnie już się dziwią patrząc na kurs .... nie wiem czy już tak zostanie ale takiego ruchy można się było spodziewać. Wystarczyło zaobserwować znacznie większy odzew w mediach.
Nie jestem zbyt mocny w AT choć odświeżam sobie .... ale z moich obserwacji może to być próba wybicia z konsolidacji.
Jeśli przebije w tym tygodniu 77zł to możemy przebić także ostatni szczyt.
Jeśli się mylę to proszę o korektę moich obserwacji....
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 5 stycznia 2016 16:13:11 przy kursie: 73,80 zł
chris_martin napisał(a):


doliczyles pakietowki ?


nie doliczyłem, bo od momentu debiutu na gpw żadnych nie było

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 5 stycznia 2016 18:54:57 przy kursie: 73,80 zł
Wrzucam wykres, bo jesteśmy w ważnym miejscu.


kliknij, aby powiększyć


Zadziałało wsparcie na 62 zł i kurs dynamicznie odbił w górę, wychodząc powyżej istotnych średnich.
Nieśmiało zaczęły - już nawet w okresie świątecznej flauty - wzrastać obroty, a spółka wykazuje się ostatnio podwyższoną siłą relatywną na słabiutkim rynku.
Dziś kurs przebił się w ciągu sesji opór na 74.50 zł, ale zamknięcie wypadło niżej pozostawiając długi górny cień.

Jeżeli ww. poziom zostanie trwale pokonany, to powinniśmy zobaczyć kolejny (trzeci już) test historycznych maksimów na 82 zł. Tam z kolei pokusa realizacji zysków może być silna. Z drugiej strony jestem przekonany, że wykres w tych rejonach zwróci uwagę wielu inwestorów stosujących AT, bo potencjalne wybicie po tak długiej konsolidacji, poprzedzonej bardzo dynamicznym ruchem z końcówki 2014 r., będzie cholernie kuszącą perspektywą.
Jestem na Twitterze

mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 279
Wysłane: 5 stycznia 2016 20:43:37 przy kursie: 73,80 zł
Zmiana rynku pomogła i mamy większe obroty. Przed nami ważne dla przyszłości spółki i kursu 3-4 miesiące. Zobaczymy jak wypadnie premiera TWoM TLO oraz dowiemy się coś o Industrialu. 22 kwietnia bedą targi PAX East, a na conajmniej tydzień lub dwa przed powinniśmy już poznać trailer Industriala. Liczę także na powtórkę scenariusza z Vivid Games, gdzie oczekiwania i rekomendacje przez premiera Real Boxing 2 wyniosły kurs na historyczne szczyty. W przypadku 11b liczę na to samo, choć tutaj rzadko grany był motyw "kupuj plotki, sprzedawaj fakty". Jeśli zawiedzie sprzedaż TWoM TLO i sam Industrial, zaliczymy korektę jak na Vivid. Sytuacja techniczna jaką przedstawia andy również wspiera prowzrostowy scenariusz w ciągu kilku najbliższych miesięcy.

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 5 stycznia 2016 22:36:18 przy kursie: 73,80 zł
baks napisał(a):
Czy faktycznie i jak wysoko ugruntuje się po poznaniu perspektyw konsol. Jeśli potwierdzi się prawdopodobieństwo sprzedania ponad 100tyś będzie powód do dalszego budowania poziomu powyżej szczytów.


Baks muszę przyznać, że nikt na forum nie ma takiego poczucia humoru (wiedzy?) jak ty... Pamiętam jak kilka miesięcy temu dyskutowałem z anty_teresa, że sprzedaż 500-600 tys. sztuk na konsole to jest wartość, której rynek nie dyskontuje i może ona ruszyć kursem mocniej w górę. Twoje 100 tys., które rzekomo mają spowodować wybicie powyżej szczytów to żart? To może jeszcze przedstaw wyliczenia co do zysku z tak "gigantycznej" sprzedaży? Może wtedy łatwiej będzie mi zrozumieć twój optymizm.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 5 stycznia 2016 22:55:51 przy kursie: 73,80 zł
Szkoda, że nie ma już mojego wpisu (bo ktoś go uznał za "naganianie") .... ale przeczytaj jeszcze raz ten fragment który zacytowałeś - tam wcale nie ma twierdzenia, że tak będzie wyciąłeś fragment wypowiedzi który ma rzekomo potwierdzić Twój wniosek – sens wypowiedzi dość znacznie odbiegał od Twojej konkluzji
Szkoda, że traktujesz wszystko tylko tak jak sam zrozumiesz. Niewiele z tego zrozumiałeś.
W wypowiedzi był cały ciąg przyczynowo skutkowy a Ty przyczepiłeś się do jednego fragmentu który Tobie akurat nie pasował........
Nigdzie w wypowiedzi nie było, że tylko 100tyś wystarczy do osiągnięcia nowych szczytów choć z tego fragmentu tak wynika – stosujesz chamskie chwyty co typowe dla Ciebie.
Jak już cytujesz co chociaż cały fragment logiczny.
Logiczne się wydaje, że 100tyś czyli około 2mln przychodu nie ma zbyt wielkiego znaczenia dla spółki. W wypowiedzi też nie było, że oczekuję tylko 100tyś sprzedaży a jedynie zaraz po premierze.
Szkoda, że podważasz moją wypowiedź jeśli nie potrafisz jej zrozumieć ...wave
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 5 stycznia 2016 22:56

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 6 stycznia 2016 13:55:25 przy kursie: 73,80 zł
baks napisał(a):

Myślę, że 100tyś lub więcej powinno się sprzedać a to już da spółce kilka (2,5-4) mln zł. Szału nie przewiduję ale większego sukcesu nie można wykluczyć. Sądzę, że gdyby spodziewana sprzedaż była mniejsza spółka pewnie nie zdecydowała by się na tracenie 1/3 zespołu przez rok na pracę nad mało perspektywicznym projektem. Na konsoli gra się świetnie ale pamiętajmy, że jest to gra bardzo ambitna a nie gra RPG czy innego popularnego nurtu. Stąd raczej na sprzedaż zbliżoną do 1mln na konsole nie należy się spodziewać realne to max 200-300tyś. Choć nie miałbym nic przeciw gdyby znów mnie zaskoczyli.


Piszesz tak dużo Baks, że powtarzasz się. Myślę, że ponad 50% tekstu na tym wątku z ostatnich stron pochodzi od Ciebie, a jeszcze są te skasowane w których było nie wiadomo co.
Do powyższego cytatu także możesz później napisać, że nie podałeś żadnych ram czasowych i chodziło Ci o pierwszy miesiąc/kwartał/rok/itd.
Problem w tym, że to nie czytelnik ma wywnioskować co masz na myśli, a sam powinieneś zadbać o klarowność przekazu.

Na podstawie cytowanego wpisu i ostatniego Twojego postu mnie też dziwi optymizm spodziewanymi przychodami z TLO w poszczególnych kwartałach 2016 roku. Nawet te jak określasz realne 200-300tyś powinno być rozłożone na okres dłuższy niż rok, co oznacza prognozę, że w tym roku sprzeda się mniej sztuk niż w drugiej połowie 2015 dla PC.
Zakładając optymistycznie 200tyś w 2016 Daje 4 mln zł przychodu z tytułu TLO przez cały rok. Od tego trzeba odjąć koszt pracy 1/3 zespołu przez rok i podatek.

To są tylko wyliczenia na danych które podałeś - ja nie wiem na jakiej podstawie ale ich nie neguję.

Natomiast wynik końcowy, którego nie podałeś a ja policzyłem uznajesz za optymistyczny ??

ps. Dodam że koszt pracy 1/3 zespołu przez rok na podstawie raportów, czy omówień Antyteresy dość łatwo oszacować.






Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



377 378 379 380 381

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,431 sek.

hdrsytpl
arurhhqk
hxlpejfd
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 827,68 zł +384,14% 96 827,68 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
tojffoxn
orwfcppy
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat