0 Dołączył: 2009-09-03 Wpisów: 162
Wysłane:
18 marca 2015 19:01:00
przy kursie: 0,36 zł
Cały czas presja podażowa jest spora. Wyniki finansowe się ustabilizowały, a przychody wzrosły w 2014 r. Gdyby udało im się utrzymać obecny poziom sprzedaży to przy obniżeniu kosztów (duża część na wdrożenie nowego produktu poniesiona rok temu) byłaby szansa na wzrost zysków i poprawę wskaźnika P/E. Swoją drogą ktoś oddawał spore ilości po 31-32 gr.
|
1 Dołączył: 2014-04-25 Wpisów: 96
Wysłane:
24 marca 2015 16:08:00
przy kursie: 0,38 zł
Pytanie tylko czemu ktoś oddaje tak tanio i czy wie coś więcej o spółce, czego mali akcjonariusze nie wiedzą. Jako spółka z sektora technologii możliwości wzrostu mają naprawdę sporo. Rynek e-commerce dynamicznie się rozwija, więc mogą na tym skorzystać i sprzedawać coraz więcej produktów.
|
PREMIUM
0 Dołączył: 2013-05-28 Wpisów: 175
Wysłane:
25 marca 2015 12:29:13
przy kursie: 0,37 zł
Obroty nie są wielkie a kurs przy drobnej sprzedaży czy kupnie robi gigantyczny skok od razu.
|
1 Dołączył: 2014-04-25 Wpisów: 96
Wysłane:
14 kwietnia 2015 22:24:50
przy kursie: 0,35 zł
Zlecenia kupna cofnęły się w okolice 20 gr. Może Zarząd Spółki odniesie się jakoś do tego spadku kursu bez wyraźnej przyczyny? Muszą udowodnić wzrostem przychodów i spadkiem kosztów, że inwestycje były trafne i nowe produkty zwiększają sprzedaż.
|
0 Dołączył: 2009-09-03 Wpisów: 162
Wysłane:
26 lutego 2016 14:15:05
przy kursie: 0,52 zł
Poprzedni rok MODE zakończyło wysokim zyskiem netto (409 tys. zł; w 2014 r. było to 356 tys. zł) oraz wzrostem przychodów do 4,04 mln zł z 3,8 mln zł rok wcześniej. Rozwijają usługę ModeView oraz nową aplikację MODEVid. W 1Q ma mieć także miejsce premiera nowego urządzenia Twister MINI. Raport dostępny tutaj - www.newconnect.pl/index.php?pa...
|
0 Dołączył: 2013-06-03 Wpisów: 80
Wysłane:
17 kwietnia 2017 13:01:16
przy kursie: 0,44 zł
2016 rok był słaby wynikowo (175 tys. zł straty netto i spadek przychodów o 28%). Dlatego też ostatnia przecena kursu nie jest niczym szczególnym. Chociaż wydaje się, że sprzedający oddał już, co miał do oddania. Teraz musimy oczekiwać na zwiększenie sprzedaży, bo tylko to może przyczynić się do wzrostu rentowności i w konsekwencji zysku netto.
|