PARTNER SERWISU
nabropzu
835 836 837 838 839
MarekPtrl
24
Dołączył: 2016-11-09
Wpisów: 68
Wysłane: 15 sierpnia 2024 09:56:08 przy kursie: 620,00 zł
FP2 to zmonetyzowanie po raz drugi tego samego pomysłu. A może i już trzeci raz, wliczając TWOM. Alters może być ciekawe, ale jeśli zamierzają wydać w zbliżonym terminie co FP2, to dla mnie to wygląda, jakby jeden z tych tytułów miał robić za poduszkę bezpieczeństwa.

Inne projekty się przesunęły w czasie, odnoga wydawnicza dostała drugiego życia - ale chwilowo nie zachwyca. A 5 pięter na Brzeskiej to już nie to samo co piętro na Brechta...

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 15 sierpnia 2024 23:00:35 przy kursie: 620,00 zł
MarekPtrl napisał(a):
FP2 to zmonetyzowanie po raz drugi tego samego pomysłu. A może i już trzeci raz, wliczając TWOM. Alters może być ciekawe, ale jeśli zamierzają wydać w zbliżonym terminie co FP2, to dla mnie to wygląda, jakby jeden z tych tytułów miał robić za poduszkę bezpieczeństwa.

Inne projekty się przesunęły w czasie, odnoga wydawnicza dostała drugiego życia - ale chwilowo nie zachwyca. A 5 pięter na Brzeskiej to już nie to samo co piętro na Brechta...

Udane monetyzacje mają coś więcej niż tylko sens. Może warto przypomnieć, że niektóre spółki właściwie żyją z monetyzacji. W1-W3, CIV1- CIV6 GTA1-GTA5. Pytanie tylko czy sequel wnosi jakąś nową treść czy jest tylko odświeżeniem gry.
Prawdę mówiąc niektóre gry mają sens nawet w postaci remake jak W1.
Co z tego wyjdzie to już inna sprawa.
Patrząc na FP to moim zdaniem jest miejsce na FP3 a nawet FP4 o ile spółka będzie miała pomysły na realizacje bo tematyki nie zabraknie. Niestety zbieżność terminów premier nie była planowana przez spółkę a na pewno nie tak krótki odstęp.
Czy sobie z tym poradzą to spora zagadka.
Dużą niewiadomą pozostaje także tzw P8. Niestety wydawnictwo to spora porażka i nie ma co ukrywać, że inwestycje w ten dział były porażką z punktu biznesowego. Wydaje mi się, że raczej nie zwróciły się wszystkie zainwestowane pieniądze. Co jednak nie oznacza, że się nie zwrócą w ciągu paru lub kilkunastu miesięcy. Można liczyć się z tym, że także Botin może nie wypaść dużo lepiej.
Przed końcem roku trzeba się zastanowić co zrobić aby dział był bardziej rentowny a może z niego zrezygnować .... ?

Choć wydaje mi się, że spółka dzięki grom obcym zyskała sporo doświadczenia w kilku zagadnieniach. To powinno zaprocentować przy premierach własnych. Zobaczymy czy spółka powzięła jakieś doświadczenia.
Inwestycja w Foolsów przyniesie korzyści jedną z nich powinny być przychody z remake W1 ale chyba nie jedyne.
Gorzej widzę temat Starwarda.
Adres nie ma znaczenia poza kosztami i tym, że tam byli gośćmi a tu są na swoim. Większe gry wymagają więcej rąk do pracy co widać po W1 czy W2 a W3 czy W4. Koszty rosną lawinowo bardziej niż ceny gier. Szansą więc większe wolumeny sprzedaży a także kilka równoległych produkcji co zrozumiał i pokazuje także CDP. Tak więc to nie poduszka tylko próba wejścia na inny poziom przychodów. Czy to się powiedzie zobaczymy za nieco ponad rok po premierze P8 o ile się wyrobią. W wynikach za 2024 powinniśmy poznać jakiś zarys płatności z umowy z MS.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 16 sierpnia 2024 10:29:25 przy kursie: 628,00 zł
Frostpunk to silne IP, a druga odsłona przynosi wiele nowości (co było zresztą krytykowane przez "malkontentów"). Jeśli chodzi o Alters, to wiele razy już mówili, że chodzi o synergie marketingowe i dlatego chcą wydać Alters zaraz po FP2.


topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 16 sierpnia 2024 10:34:26 przy kursie: 628,00 zł
rrafal napisał(a):
Pytanie do osób aktywnie śledzących spółkę. Jakie plany marketingowe są wobec FP2? Wiadomo coś?
Zostaje nieco ponad miesiąc do premiery i się zastanawiam czy będzie budowany w jakiś sposób hype, czy mają jakieś inne strategie.


Wystarczy śledzić Social Media, co tydzień publikowane są nowe filmy z cyklu City Unbound, które cieszą się dużą popularnością na YT. Do tego codziennie właściwie na SM publikowane są nowe treści. Na GC będzie można ograć FP2.

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 16 sierpnia 2024 11:03:20 przy kursie: 628,00 zł
CSharpBeginner napisał(a):
Straszna posucha ostatnio u bitów. Coraz bliżej premier, a obroty czy też ruchy na kursie mizerne. Patrząc na cały gamedev na GPW to można stwierdzić, że wszyscy zapatrzyli się w CDR i tylko tam handlują. Ciekawe czy przez te jeszcze niecałe 2 miesiące do FP2 rynek zda sobie sprawę, że za chwile jedna z ważniejszych premier na studia.


Też mnie to zastanawia. CDR nie ma nawet żadnych materiałów marketingowych oraz dat dla nowych gier. 11bit ma 2. duże premiery własne w perspektywie 2. miesięcy .

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 16 sierpnia 2024 13:30:32 przy kursie: 628,00 zł
CSharpBeginner napisał(a):
Straszna posucha ostatnio u bitów. Coraz bliżej premier, a obroty czy też ruchy na kursie mizerne. Patrząc na cały gamedev na GPW to można stwierdzić, że wszyscy zapatrzyli się w CDR i tylko tam handlują. Ciekawe czy przez te jeszcze niecałe 2 miesiące do FP2 rynek zda sobie sprawę, że za chwile jedna z ważniejszych premier na studia.

Wytłumaczeniem kest różnica w wycenach spółek. Na 11bit nie ma za dużo miejsca do grania kapitałem. Duzi gracze podjęli grę i zakładają sukces wszystkich projektów a pomijają szanse Bitów. Jak to wyglądało historycznie można sobie przypomnieć.
Nikt nie próbuje porównywać wielkości sukcesów. Jednak oceniam, że 11bit może zaskoczyć ..... mam nadzieję pozytywnie.
Dla wielu to już wysoka wycena. Nie można oczekiwać sytuacji jak po premierze TWOM .... ale już po FP całkiem realne.
Być może cierpliwość inwestorów zostanie wynagrodzona .... a może i nie. Liczę, że współpraca z MS da dodatni efekt. Zobaczymy już niebawem.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 20 sierpnia 2024 12:47:51 przy kursie: 632,00 zł
Już ten wątek kilka razy pojawił się na forum, ale chciałbym do niego wrócić i zapytać Was o zdanie.

Wg wypowiedzi z maja br.:
Cytat:
W najbliższych miesiącach całkowicie koncentrujemy się na premierach własnych gier, czyli ‚Frostpunk 2’ i ‚The Alters’. Dlatego dopiero jesienią, gdy już wydamy oba tytuły i będziemy wiedzieli na czym stoimy, przyjdzie czas na przegląd i aktualizację wieloletniej strategii spółki, w tym pionu wydawniczego – powiedział ISBtech Wolak.

Aktualnie jesteśmy po czterech premierach wydawniczych z nowego rozdania (Niezwyciężony, Thaumaturge, Indika i Creatures of Ava), z których - nie ma co się oszukiwać - żadna nie odniosła sukcesu w kategoriach komercyjnych.

Gwoli przypomnienia: spółka wielokrotnie podkreślała, że xdev w strategii spółki to ważny dodatkowy filar biznesu. Docelowo zakładane są 3 premiery gier zewnętrznych rocznie (co się udało dopiero w roku bieżącym, ale za to z niewielkim naddatkiem). Ma to zapewnić m. in. stabilizację i dywersyfikację przychodów, co jest istotne zwłaszcza w okresach pomiędzy premierami gier własnych.

Powyższe udawało się dotychczas doskonale. Udział wydawnictwa w przychodach w kolejnych latach wynosił:
2017 - 12%, 2018 - 18%, 2019 - 40%, 2020 - 29%, 2021 - 26%, 2022 - 38%, 2023 - 42%

Warto tu poczynić jednak dwa zastrzeżenia. W ujęciu procentowym tak dobre wyniki jak powyżej będą trudne do powtórzenia w latach premier 3 gier własnych.
To dla uważniejszych obserwatorów spółki niby oczywiste, ale często w dyskusjach po ostatnich premierach czasem padało właśnie to magiczne 40% udziału wydawnictwa w biznesie spółki (lub wręcz: "druga noga biznesowa"). Moim zdaniem warto to skalibrować na najbliższe kwartały i lata. Ponadto trzeba pamiętać, że wskazane wyżej udziały dotyczą łącznych przychodów z gry. Na poziomie zwrotu z inwestycji dla wydawcy - po uwzględnieniu tantiem wypłacanych twórcom - kwoty wyglądają zupełnie inaczej - na przykładzie danych z czerwca 2021: przychody z projektów xdev: 79 mln zł, 49 mln zł wypłacone tantiemy (co jednak przy ówczesnych nakładach rzędu 10 mln zł wygląda imponująco i nie wydaje się możliwe do powtórzenia w obecnym cyklu wydawniczym w kontekście stopy zwrotu).

Sam na wydawnictwo po ostatnich premierach patrzę ostrożnie i zdecydowanie chłodniejszym okiem. O ile wcześniej - zachłyśnięty deklarowanym łącznym budżetem na publishing sięgającym kosztów produkcji jednej gry własnej - liczyłem na proporcjonalnie znaczący udział w przychodach i zyskach, to obecnie postrzegam je raczej jako dodatkowy element ugruntowania marki 11B, budowy portfolio (wyobraźmy sobie np. publisher sale w 2025) oraz silniejszej pozycji negocjacyjnej w rozmowach z zespołami i partnerami.

W moim przekonaniu to również pole do artystycznych poszukiwań, podejmowania ryzyka, a nawet popełniania błędów. Jasne, wszystko powinno się biznesowo "spinać", ale mam wrażenie, że jako inwestorzy zapominamy, że to nie jedyny pryzmat oceny projektu. Inwestorskie oczekiwania, że każda gra z 11B musi być komercyjnym sukcesem wydają się mi nierealistyczne. Czasem podejrzewam też, że kryteria biznesowe nie są w przypadku niektórych projektów priorytetem dla studia (co rodzi pewien konflikt interesów pomiędzy inwestorami a spółką).
Ale może się mylę?

Z wypowiedzi na forum po jednej z premier można wywnioskować, jak zapatruje się na to sama spółka:
Cytat:
We admit that we hoped that the premiere of "The Invincible" would be more impressive and that sales on the premiere day would be higher. We conduct very thorough analyzes of why so few players decided to buy this game. We will take actions to maintain sales and increase revenues from this project. We are convinced that we will make solid money on this investment, although the break-even point will occur later than we assumed in the business plan.
Please don't forget that producing and publishing games is a risky business (it's show business). When we decided a few years ago to develop the publishing division, we assumed that some projects would be big successes, others would be smaller, and some might be failures. It is too early to judge what kind of investment "The Invincible" will be.

Z drugiej jednak strony - jak głosi swego rodzaju manifest zamieszczony na podstronie internetowej studia dotyczącej wydawnictwa:
Cytat:
Skupiamy się zdecydowanie na produkcjach typu premium na PC i konsole, mających wpływ na odbiorcę i szeroko rozumiany świat gier. Lubimy ryzykowne projekty, ale rozumiemy też, że komercyjny potencjał naszych tytułów stanowi tak samo witalny składnik sukcesu jak ich warstwa artystyczna. Z tego powodu skupiamy się na grach, które w swojej skali mogą być doskonale dopracowane, z potencjałem trafienia do milionów graczy.

Albo też: "wartość artystyczna najzwyczajniej w świecie musi dorównywać wartości komercyjnej".
Można mieć uzasadnione wątpliwości, czy powyższe przesłanki zostały spełnione przy selekcji dotychczasowych projektów wydawniczych (aczkolwiek zdaję sobie też sprawę z kuszącej pułapki popełnienia błędu oceny po fakcie; należałoby raczej oceniać przesłanki podejmowania decyzji kilka lat przed premierami uwzględniając też dużą dozę nieprzewidywalności tego rodzaju działalności).

Kończąc ten przydługi wstęp ;) bardzo byłbym ciekaw Waszego zdania w poniższych kwestiach:
1. jak oceniacie obecny cykl wydawniczy gier zewnętrznych i jakie kryteria oceny tu sami stosujecie?
2. ile wg Waszych szacunków waży obecnie publishing w wycenie/biznesie całej spółki?

I najważniejsze:
3. jakiego rodzaju korekty/zmiany oczekiwalibyście w strategii wydawniczej studia jako akcjonariusze spółki?

Z góry dzięki za podzielenie się przemyśleniami. Już wkrótce premiery własne i tematów do dyskusji nie zabraknie, dlatego chciałem jeszcze zdążyć z powyższym, bo mnie to nurtuje od dobrych kilku miesięcy.
Jestem na Twitterze
Edytowany: 20 sierpnia 2024 12:50

sledzik007
54
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2009-07-11
Wpisów: 442
Wysłane: 21 sierpnia 2024 04:55:54 przy kursie: 632,00 zł
3. Oczekuje że spółka pójdzie szerzej po względem wyboru gier .Niestety obecna strategia robienia gier dla gier nie sprawdza się. Mam wrażenie że stosowanie mniejszych budzetów jest lepsze bo można wypuścić więcej projektów a tu niestety statystyka działa że jakiś procent ma szansę na sukces.
2.Publishing obecnie może ważyc bardzo dużo bo przychody z starych gier są coraz mniejsze.Jednak patrząc na premierę Fp2 i powiedzmy sprzedanie 1 mln kopii *100 zł (tyle liczę otrzyma spółka na czysto po prowizjach dla Steam i podatkach) daje to 100 mln przychodów plus to co będzie z Altersów.Zakladajac nawet tylko przychody z Fp2 to przychody z wydawnictwa spadną na marginalny plan.
1.Na początku myślałem że bici wiedzą co robią jednak niezwyciężony i inne produkcje pokazały że jednak wersja artystyczne przebiła sens biznesowy.Musza przebudować metodę wybierania gier

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 21 sierpnia 2024 12:19:05 przy kursie: 644,00 zł
11 bit studios - spojrzenie na wykres


Interwał dzienny. Mamy na razie naruszenie istotnego oporu. Jeżeli kupującym uda się utrzymać ten stan do końca sesji, to absolutnym minimum będzie sięgnięcie strefy 700-707 zł w krótkim terminie. Dalsze zaś losy uzależniam od zachowania kursu akcji względem linii spadków.
Wskaźniki techniczne wspierają kupujących. Jedynym mankamentem jest mizerny, jak na chwilę obecną, wolumen.

kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 21 sierpnia 2024 12:22:55 przy kursie: 644,00 zł
Cześć Marcin wave

1. Obecny cykl oceniam negatywnie. Artystycznie gry się bronią, oceny także są ok, ale wyniki sprzedaży (czyli to co nas jako inwestorów interesuje) są słabiutkie.

2. Moim zdaniem waży on 0, tzn. ja w swojej wycenie nie uwzględniam go wcale (liczę, że wyjdzie na 0).

3. Oczekuję po pierwsze przyznania się do błędów i wyciągnięcia z nich konsekwencji, ktoś te gry wybierał, ktoś podpisywał umowy, nie można teraz powiedzieć, że rynek się zmienił i nie trafiliśmy w gusta graczy, patrząc na to jakie sukcesy odnoszą inne gry. Zawiodła selekcja tytułów i muszą to jasno przyznać. W następnym rozdaniu (a zakładam, że takie będzie) powinni postawić na gry z solidnym gameplay, a nie na projekty typowo artystyczne.


koladzio
44
Dołączył: 2010-11-23
Wpisów: 117
Wysłane: 22 sierpnia 2024 15:55:07 przy kursie: 638,00 zł
1 i 2) Biznesowo z wydawnictwa nigdy nie zakładałem, że będą mieli kokosy i drugą nogę, ale też umiejętności wyciskania produktów do ostatniej kropli przez spółkę, oceniam wysoko. Dlatego, jeśli rosnące portfolio pozwoli spółce finansować każdego miesiąca kilku/kilkunastu devów na rozwój produktów własnych, dla mnie będzie ok. Jeśli coś zaskoczy bardziej na plus jak moonlighter, to jeszcze lepiej. Natomiast w tym punkcie nie można pomijać jakości produktów z wydawnictwa i ich wysokich ocen świadczących o umiejętnościach producentów, lub kompetencjach 11b, że potrafili przypilnować jakości i wyselekcjonować zespoły które gwarantowały jakość. Kolejny apsket to casus SotC... w wywiadzie (youtube, ale nie pamiętam który kanał) padło, że dobrze związać ze sobą kogoś kto potrafił wypuścić taką grę, bo nie wiadomo co wypuści w przyszłości.I lepiej, żeby z tym swoim pomysłem przyszedł do 11b. Ja podobnie myślę o twórcach Indiki. STA i FT to już trochę inne przemyślenia i nie na dzisiaj.
3) Jestem daleki od wskazywania korekt. Zakładam dużo większe znawstwo ludzi w spółce niż kogokolwiek, kto pisze o spółce w necie. Oni mają dostęp do liczb i warunków współpracy. My bazujemy na szacunkach ( lub niepełnych liczbach) i domysłach....A co jeśli w spółce wiedzieli, że AVA pozwoli im na lepszy deal z MS? To wtedy sukces czy jednak klapa? Pewnie, że wolałbym, żeby mieli Manor Lords w portfolio, ale ile takich zaskakujących premier jest w ciągu roku na steamie ( w zasięgu finansowym 11b) i jak duże szczęcie trzeba mieć żeby obstawić właściwego czarnego konia? Niech w spółce robią swoje, jeśli będą czuli, że coś trzeba zmienić w selekcji, to wierzę, że to zrobią.

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 23 sierpnia 2024 12:04:20 przy kursie: 637,00 zł
sledzik007 napisał(a):
3. Oczekuje że spółka pójdzie szerzej po względem wyboru gier .Niestety obecna strategia robienia gier dla gier nie sprawdza się. Mam wrażenie że stosowanie mniejszych budzetów jest lepsze bo można wypuścić więcej projektów a tu niestety statystyka działa że jakiś procent ma szansę na sukces.

Dzięki! Czyli postulowałbyś więcej gier, ale z niższymi budżetami. A co z zachowaniem misji ambitnej rozgrywki? Zastanawiam się, czy takich projektów nie jest po prostu za mało. Pytanie więc, czy poluzować kryteria selekcji (nie tylko "meaningful"), czy zawęzić (np. "meaningful" gameplay)?
Jestem na Twitterze
Edytowany: 23 sierpnia 2024 12:12

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 23 sierpnia 2024 12:13:08 przy kursie: 637,00 zł
Pytanie czy Twoim zdaniem te gry są naprawdę takie ambitne i meaningfulne, czy jest to tylko taka łatka. Szczerze to nie widzę większej ambicji w grze AVA.

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 23 sierpnia 2024 12:18:47 przy kursie: 637,00 zł
Sam nie grałem w Avę, ale właśnie obawiam się, że tu te kryteria trochę nadinterpretowano. No i się zastanawiam, ile jest w ogóle takich gier na rynku, które będą odpowiadać bitowym ideom, a jednocześnie dawać większe szanse na hit komercyjny (co trudno przewidzieć, ale to odrębny wątek). Stąd moje wątpliwości co do propozycji "więcej gier w wydawnictwie".
Jestem na Twitterze
Edytowany: 23 sierpnia 2024 12:19

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 23 sierpnia 2024 12:23:49 przy kursie: 637,00 zł
Pytanie też na ile meaningfulne były COM i Moonlighter, czyli największe hity z wydawnictwa.

Moim zdaniem szukanie na siłę takich tytułów (AVA, INVI) prowadzi do efektów jakie właśnie obserwujemy.

koladzio
44
Dołączył: 2010-11-23
Wpisów: 117
Wysłane: 23 sierpnia 2024 13:16:39 przy kursie: 637,00 zł
topfacet napisał(a):
Pytanie też na ile meaningfulne były COM i Moonlighter, czyli największe hity z wydawnictwa.

Moim zdaniem szukanie na siłę takich tytułów (AVA, INVI) prowadzi do efektów jakie właśnie obserwujemy.



COM jeszcze można podciągnąć ze względu na historię, ale Moonlighter to nie ma w sobie nic z meanigfull :)


Podlinkuję tutaj to co dzisiaj @krewa wrzucił na twiterze www.gamesindustry.biz/the-stat...

A tam cytaty w luźnym tłumaczeniu: "Nigdy nie można dokładnie przewidzieć, jak gra będzie się sprawować, zanim się ukaże. Można mieć pewne przeczucie, jasne, ale dokładne prognozowanie sprzedaży gry jest niemożliwe — z pewnością nigdy nie udało mi się tego zrobić idealnie. A to jest trudne dla konkretnych firm, które są pod presją zapewnienia pewności swoim udziałowcom."

"Większość ludzi patrzy na różne wskaźniki, aby wyjaśnić sukces lub niemalże porażkę po fakcie, a potem mówi, że wszystko było na ścianie, ale nikt tak naprawdę nie wie z góry. Oczywiście można spojrzeć na to, co odniosło sukces w ostatnim czasie i odhaczyć różne pola. Ale ostatecznie jest tak wiele zmiennych, że wydaje się niemal niemożliwe, aby naprawdę przewidzieć, co odniesie sukces. I myślę, że tak się dzieje, gdy gry, które wydają się mieć wszystko, co do nich należy, zawodzą, a gry, których większość nie śledziła przed premierą, szaleją."

Ja nie wiem czy szukali na siłę... Invi zapowiadał się świetnie i trochę osób wierzyło że będzie sukces, patrząc choćby po wykresie STA.

W świetle linkowanego artykułu, (zaprzeczę swojemu poprzedniemu wpisowi) czy bici nie powinni wyrwać się ze schematu? Z drugiej strony, czy AVA nie była takim wyrwaniem? :)

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 23 sierpnia 2024 13:22:44 przy kursie: 637,00 zł
koladzio napisał(a):
Podlinkuję tutaj to co dzisiaj @krewa wrzucił na twiterze

Pomyliłeś mnie Waść z kimś innym - w serwisach społecznościowych to ja tylko na tinderze udzielam się

rrafal
17
Dołączył: 2020-05-25
Wpisów: 89
Wysłane: 23 sierpnia 2024 13:41:57 przy kursie: 637,00 zł
Cytat:
Pytanie więc, czy poluzować kryteria selekcji (nie tylko "meaningful"), czy zawęzić (np. "meaningful" gameplay)?


A oryginalne motto to nie jest "meaningful enterteiment" ? wg. mnie w wydawnictwie właśnie zapomniano o tym drugim członie.

Trzymanie się tej dewizy może okazać się szklanym sufitem dla spółki vide bloober i horrory.

koladzio
44
Dołączył: 2010-11-23
Wpisów: 117
Wysłane: 23 sierpnia 2024 13:43:53 przy kursie: 637,00 zł
krewa napisał(a):
koladzio napisał(a):
Podlinkuję tutaj to co dzisiaj @krewa wrzucił na twiterze

Pomyliłeś mnie Waść z kimś innym - w serwisach społecznościowych to ja tylko na tinderze udzielam się


Pewnie, że pomyliłem z @andy_dufresne :) Co poradzę, mylicie mi się chłopaki :D

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 23 sierpnia 2024 14:12:07 przy kursie: 637,00 zł
koladzio napisał(a):
W świetle linkowanego artykułu, (zaprzeczę swojemu poprzedniemu wpisowi) czy bici nie powinni wyrwać się ze schematu? Z drugiej strony, czy AVA nie była takim wyrwaniem? :)

Dokładnie takie same mam wątpliwości. A tezy ze wspomnianego artykułu z jednej strony utwierdzają mnie w przekonaniu, że Bitom niestety nie udało się uniknąć zawirowań rynkowych w branży publishingowej, a jednocześnie z drugiej: ich strategia polegająca na budowaniu pewnej tożsamości jako wydawcy to słuszny kierunek.
Jestem na Twitterze

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



835 836 837 838 839

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,334 sek.

cxilqojj
yddwicaj
swqrlbxt
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
pdwgcufa
yivdfxcu
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat